Ik ben LS niet, maar misschien heb je hier wat aan?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:02 schreef gcjoel het volgende:
@:Lucky_Strike waar kocht jij laatst je fruitbomen ?
En welke heb jij allemaal?
Ik wil er een stuk of 10 maar wil niet teveel dezelfde dingen want dan komt het niet op, dus ben aan het oriënteren wat leuke/lekkere opties zijn.
Oh ja thanks, ga ik meteen ook bekijken!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben LS niet, maar misschien heb je hier wat aan?
F&F / sigme's fruitgaarde
Aangezien ik bomen gerooid en bijgeplant heb, heb ik gevraagd het topic ook maar weer open te gooien.
Welk formaat bomen zou je aanraden. Wij hebben dus geen mega stuk grond dus ik dacht een stuk of 10-15. En wil die echt bij elkaar zetten als een soort mini fruit boomgaardje.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben LS niet, maar misschien heb je hier wat aan?
F&F / sigme's fruitgaarde
Aangezien ik bomen gerooid en bijgeplant heb, heb ik gevraagd het topic ook maar weer open te gooien.
Het wordt ook wel een Meerjarenproject zeg, jullie landgoed!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja thanks, ga ik meteen ook bekijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het wordt ook wel een Meerjarenproject zeg, jullie landgoed!
Jee! Zó veel plannen.
@:Blues wat een leuk krukje! En goed gevonden van @:Yinny![]()
Hier in het dorp is ook wat zoek.Landgoed! Haha nou zo groot is het ook weer niet. Paar fruitbomen erin en dan de rest moestuin met een kas dan is het wel vol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mandjes![]()
Hoor jou dan. Slechts 15 fruitbomen, een moestuin en een kas.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Landgoed! Haha nou zo groot is het ook weer niet. Paar fruitbomen erin en dan de rest moestuin met een kas dan is het wel vol.
De mandjes
Zoiets had een oud collega in hun (veel te) grote tuin. Onder de dakplataan in de zomer eten (is is italiaan, dus je waande je in Italië.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoor jou dan. Slechts 15 fruitbomen, een moestuin en een kas.Ik ben aan het puzzelen hoe ik in mijn veel te kleine tuin toch 1 boom binnen in het terras kan zetten, want ik hou van bomen. Ik wil eigenlijk iets wat niet te dik in stam zal worden, niet te hoog groeit maar wel de breedte ingaat zodat we er een beetje onder kunnen zitten.
Zoiets zou wel heel tof zijn. Maar dan dus eentje, want dan is de tuin vol.
[ afbeelding ]
Vind je het goed als ik de conversatie verplaats naar het fruimboomgaardtopic?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Welk formaat bomen zou je aanraden. Wij hebben dus geen mega stuk grond dus ik dacht een stuk of 10-15. En wil die echt bij elkaar zetten als een soort mini fruit boomgaardje.
Of misschien wisselend laag en middel ofzo?
Mini quiches of hartige muffins? Hartige madeleines?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:53 schreef Barreltje het volgende:
Ohh croissantjes ! Goed idee! Die gooi ik er eens even in..
Tevens ben ik op zoek naar makkelijk uit ee diepvries te halen hapjes oid..
![]()
Het bordspel festijn heeft zich nu verplaatst maar mijn huis.. dus iedere week 1 a 2 keer gasten in huis.. en iedereen neemt dan wel eea mee, maar ik vind het ook wel leuk om zelf wat te maken..
Nu heb Ik 2 struikel blokken: 1 speler is vegetarisch, dus ook graag makkelijke vegetarische hapjes en een andere speler heeft een noten allergie, dus ook hapjes zonder (sporen van) noten.. nou hoeven de tweestrijd betreft verder niet gecombineerd te worden .. maar ben wel benieuwd
Dat klinkt gezelligquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:53 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Het bordspel festijn heeft zich nu verplaatst maar mijn huis.. dus iedere week 1 a 2 keer gasten in huis.. en iedereen neemt dan wel eea mee, maar ik vind het ook wel leuk om zelf wat te maken..
Nu heb Ik 2 struikel blokken: 1 speler is vegetarisch, dus ook graag makkelijke vegetarische hapjes en een andere speler heeft een noten allergie, dus ook hapjes zonder (sporen van) noten.. nou hoeven de tweestrijd betreft verder niet gecombineerd te worden .. maar ben wel benieuwd
Haha ja ok het is wel een grote tuinquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoor jou dan. Slechts 15 fruitbomen, een moestuin en een kas.Ik ben aan het puzzelen hoe ik in mijn veel te kleine tuin toch 1 boom binnen in het terras kan zetten, want ik hou van bomen. Ik wil eigenlijk iets wat niet te dik in stam zal worden, niet te hoog groeit maar wel de breedte ingaat zodat we er een beetje onder kunnen zitten.
Zoiets zou wel heel tof zijn. Maar dan dus eentje, want dan is de tuin vol.
[ afbeelding ]
Wij hebben zoiets, een moerbei. Midden in de tuin, staat in de zomer heel tofquote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:19 schreef Myraela het volgende:
Oh, het heeft een naam, blijkbaar. Een dakboom.
[ afbeelding ]
Deze zijn lekker en makkelijk: https://minimalistbaker.com/sun-dried-tomato-and-basil-pinwheels/quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:53 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Heb je misschien een foto? Lijkt me inderdaad heel gezellig.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:35 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hebben zoiets, een moerbei. Midden in de tuin, staat in de zomer heel tof
Hij is nu bladloos, dus dat is een beetje jammerlijk. Ik ga even kijken of ik de fundafoto's kan opdiepenquote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je misschien een foto? Lijkt me inderdaad heel gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |