Japan lijkt me verschrikkelijk eigenlijk. Altijd zo gehaast, in het gelid. Als je je als treinmachinist moet verontschuldigingen als je 30 seconden te laat bent.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:14 schreef z80 het volgende:
Ik vond Kopenhagen nog meevallen met opmerkingen en verkeersregels.
Japan is is veel erger. Zeker met wachten.
Sta je op het station, met gereserveerde plaatsen in de trein, te wachten. Maar niet strak tussen de lijntjes, word je daar op aangesproken. Sta je wat verder van het spoor af, wordt je aangemoedigd om ruim voor dat de trein aankomt alvast tussen de lijntjes te gaan staan.
Gewoon je leeftijd ownenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
So rude!
Ik ging op mijn 25e voor het eerst op wintersport
De trein staat ook rustig 10 minuten stil, met de deuren dicht op het eind/begin station. En om de paar stations zit er ook 10 minuten wachttijd tussen aankomst en vertrek.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Japan lijkt me verschrikkelijk eigenlijk. Altijd zo gehaast, in het gelid. Als je je als treinmachinist moet verontschuldigingen als je 30 seconden te laat bent.
Lijkt me niet fijn in zo'n maatschappij te leven.
Dat is wel geluk hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:31 schreef Blues het volgende:
Mijn trein ging vanochtend 3 minuten te vroeg weg.
Ik vind daar wat van want van de consternatie verloor ik een want én kon mijn fiets niet veilig genoeg goed stallen met alle sloten
Bij thuiskomst vanaaf, lag mijn want op een bankjeen mijn fiets was niet gejat
Hangt er erg vanaf hoe vaak de trein gaat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel geluk hebben.
Zou liever de trein missen dan de fiets niet goed op slot zetten op het station.
Maar het resultaat is er ook naar! Mooi hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:55 schreef Tele6 het volgende:
[ afbeelding ]
KLAAR
Nog best een onderneming, een appel haken. Ik moest 'm twee keer haken (rode achterkant, witte voorkant) en dan de twee aan elkaar haken. En om de vorm te krijgen moet je steken van allerlei verschillende lengtes gebruiken zodat de appel op sommige plekken breder wordt dan andere. En dan moet je natuurlijk niet de tel kwijtraken.
Wat leuk ! En knap werkquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:55 schreef Tele6 het volgende:
[ afbeelding ]
KLAAR
Nog best een onderneming, een appel haken. Ik moest 'm twee keer haken (rode achterkant, witte voorkant) en dan de twee aan elkaar haken. En om de vorm te krijgen moet je steken van allerlei verschillende lengtes gebruiken zodat de appel op sommige plekken breder wordt dan andere. En dan moet je natuurlijk niet de tel kwijtraken.
Strakke appelquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:55 schreef Tele6 het volgende:
[ afbeelding ]
KLAAR
Ja ok, die welquote:Op vrijdag 28 januari 2022 20:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hangt er erg vanaf hoe vaak de trein gaat.
Ik had er misschien wel meerdere fietsen voor over gehad als ik anders m'n TGV naar Nederland niet had gehaald vanuit Frankrijk 2020
Haggis kopen?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraagje aan de zwerm intelligentie hier. Mijn zus is gek van Schotland en binnenkort jarig. Ik heb al een Kuifje en de zwarte rotsen in het schots (The Derk Isle) voor haar gekocht. Ben nog aan het nadenken over nog meer schots verjaarscadeau. Alcohol drinkt ze niet, dus Whiskey valt af.
Ik zou ook liever shortbread hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Na, dan is shortbread eerder wat
Maar bedankt voor je meedenken.
Geen slecht idee, home made Fudgequote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:46 schreef derLudolf het volgende:
Ik dacht dat fudge uit Schotland kwam, maar dat komt uit Yankeestan blijkbaar.
Een doedelzak?
Iets gemaakt van tartan (die stof met ruitjes), iets leuks met Nessie opdruk of distels.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraagje aan de zwerm intelligentie hier. Mijn zus is gek van Schotland en binnenkort jarig. Ik heb al een Kuifje en de zwarte rotsen in het schots (The Derk Isle) voor haar gekocht. Ben nog aan het nadenken over nog meer schots verjaarscadeau. Alcohol drinkt ze niet, dus Whiskey valt af.
Het zal allicht gewaardeerd worden, dat het niet Schots is, een kniesoor die er op letquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Geen slecht idee, home made Fudge
Een wollen rokquote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:50 schreef gcjoel het volgende:
Iets met een leuk Schots ruitje? Kussentje, rokje, brillenkoker, theedoek. Veel opties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |