quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:14 schreef Cee het volgende:
1995 valt helemaal niet mee ik heb nog een jas uit dat jaar.
Ik ben te oud voor deze referentie maar ik like 'm gewoon beleefd.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Strani gooit er dan een pokeball naar
Ik heb Frits Sissing twee keer in het wild gezienquote:Op donderdag 27 januari 2022 23:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
OhHeb je 'm weleens gezien in het wild?
Niets mis met onverwachte random grapjes. Wij zijn veel te voorspelbaar.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor deze referentie maar ik like 'm gewoon beleefd.
Bij pokemon games zie je dan x appears in the wild. En dan moet je pokeballen gooien naar het wezen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal niet van heel spectaculair niveau zijn geweest.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden ooit vier voorrondes zoals Melodifestivalen, in 2003 geloof ik
'A wild [insert Pokemon] appeared'quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel het understatement van de avond.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zal niet van heel spectaculair niveau zijn geweest.
Die Italiaanse host van de loting was daar niet uitgekomen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb Frits Sissing twee keer in het wild gezien
Met Waylon, en Boris van Idols en een hele zwik musical artiesten, het waren fantastische tijden.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Zal niet van heel spectaculair niveau zijn geweest.
Hoe weinig mensen uit die voorronde een Wikipediapagina hebben zegt ook al wel iets denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is wel het understatement van de avond.
Ik Erica Terpstra in Disneyland!quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb Frits Sissing twee keer in het wild gezien
En Gordon en Berget Lewis.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Met Waylon, en Boris van Idols en een hele zwik musical artiesten, het waren fantastische tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |