Dit mag van mij wel gewoon wegblijven. In principe.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:08 schreef Frutsel het volgende:
Volgende week weer drie herfststormen voor ons land?
[ twitter ]
Ja, heerlijk zonnetje vandaag.quote:
Maar eens kijken of dat zondag nog op de kaarten staat.....zal wel weer tegenvallenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:08 schreef Frutsel het volgende:
Volgende week weer drie herfststormen voor ons land?
[ twitter ]
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Nu weer zonnetje! Ik ga lekker met mijn paard het bos in.
Ja geef!quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja geef!
Heel de dag al donker hier.
ik geloof dat het nu jou kant opkomt, hier breekt het weer beetje open van regenachtig grauw naar verbeteringquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja geef!
Heel de dag al donker hier.
Hans Teeuwen vind dit leuk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:04 schreef bloodymary1 het volgende:
Nu weer zonnetje! Ik ga lekker met mijn paard het bos in.
Let's hope so!quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
vrijdag en zaterdag worden best wel mooie dagen @:grrrrrrr misschien ook voor jou?
Haha, een van mijn favorieten. De mijne heeft ook een witte vlek op zijn kop en ik neem ook altijd een plank mee.quote:
Hey we hebben in totaal wel drie of vier minder slechte dagen gehad!quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:43 schreef dick_laurent het volgende:
Wel mooi om te zien dat er na 2.5 maanden nog steeds geen enkele verandering is in het weer t.o.v. toen ik weg ging eind november.
Grijs en motregen forever.
Wat een klimaatje hier!
Een heerlijke plek om te overwinteren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:33 schreef INViCTuS het volgende:
8 dagen Cran Canaria waren wel fijn, hoor. Helemaal vergeten dat het februari was. Elke dag korte broek en 22-26 graden. Soms wat wazig sonnetje door een lichte calima met wat zand, maar dat mocht de pret niet drukken. Edoch, wel een eiland wat aan de zuidkant vrij droog en dor is. 1 kleine bui regen gehad, maar verder is het er vrij droog. Noorden is groener en natter. De vele zon was wel even fijn. Kan me wel mateloos storen aan de enorme hoeveelheid zwerfafval op het eiland. Echt zo slecht van mensen.
Hier zet de herfst nog even aan en dan volgt in maart hopelijk snel de lente. nat en winderig
[ twitter ]
[ twitter ]
Die wind zijn we voorlopig nog niet kwijt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:08 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Yep vannacht op de fiets naar werk weer die rotwind. Ben daar nou wel klaar mee. Windje mee is geen probleem maar als je een lange tijd tegen de wind moet is dat echt heel irritant.
Het noorden telt dan ook NIET mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:18 schreef ondeugend het volgende:
Elke dag die droog voorspeld wordt is nat hier in het Noorden.
Hopelijk dan morgen eens niet.
Jawel we zijn elke dag in het weernieuws. In het noorden nog wat buien of lang hangende bewolking in het Noorden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het noorden telt dan ook NIET mee.
Misschien op de lokale omroep, maar ik heb echt al maanden niks over Friesland, Groningen en/of Drenthe gehoord hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jawel we zijn elke dag in het weer nieuws. In het noorden nog wat buien of lang hangende bewolking in het Noorden.
Jij let niet op.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Misschien op de lokale omroep, maar ik heb echt al maanden niks over Friesland, Groningen en/of Drenthe gehoord hoor.
Eerst zien dan geloven.quote:
En dat is juist zo vervelend.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:26 schreef VacaLoca het volgende:
Ja het is ook echt steeds een windkracht of 2 hoger dan voorspeld is. Snap dat niet. Ook in de per uur voorspelling staat dan bv W3 over een uur terwijl dan nog gewoon W4 blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |