Mjah, ze oogt wel berensterk.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:31 schreef superniger het volgende:
Foutjes nemen toe bij Barty Farty.
Graf.quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:46 schreef PippenScottie het volgende:
Wat maakt Barty nou eigenlijk zo sterk? Met welke speelster uit de jaren 90/00 (mijn referentiekader) kan je haar vergelijken?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
Barty eindelijk weer eens een speelster, naast Serena, waar je je qua WTA tennis niet aan kan ergeren.
Leuke pasta.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Collins was toch echt de underdog bij de bookmakers. Flinke smak erop gegooid, maar had ook weer niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan. Dat ze niet zo snel van Swiatek zou winnen was mij vooraf wel duidelijk, ondanks dat Iga niet helemaal fris oogde in haar vorige ronde.
Ik heb aan de hand van mijn analyse tijdens het inspelen ook nog eens ingezet op 6-4 eerste set en 6-1 tweede set, toch weer leuk een paar ton verdiendquote:Op donderdag 27 januari 2022 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Collins was toch echt de underdog bij de bookmakers. Flinke smak erop gegooid, maar had ook weer niet verwacht dat het zo makkelijk zou gaan. Dat ze niet zo snel van Swiatek zou winnen was mij vooraf wel duidelijk, ondanks dat Iga niet helemaal fris oogde in haar vorige ronde.
Khachanov zou zijn voornaam aan haar mogen uitlenen.quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:23 schreef FundsAreSafu het volgende:
Collins moet wel de speelster zijn met de meest arrogante uitstraling ooit
Misschien daarom dat ik haar zo aantrekkelijk vind
Tja, maar Dokic heeft het ook wel echt zwaar gehad in het leven. Ze werd fysiek gigantisch misbruikt door haar vader vanaf haar zesde jaar. Elke keer als haar tennis hem niet aanstond sloeg hij haar helemaal kapot. Ze heeft enorm veel stress gehad, en suïcidaal geweest. Volgens mij is ze voordat haar professionele tennis carričre begon heel veel afgevallen, want ze woog echt 120kg. Uiteindelijk heeft ze het nog vrij goed gedaan in haar carričre, maar wel al op haar 30ste oid gestopt.quote:Op donderdag 27 januari 2022 12:35 schreef superniger het volgende:
Jezus. Die Dokic is viesdik en heeft onflatteuze kleren aan.
Denk het wel ja.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:59 schreef EP3 het volgende:
Worden hier nog wekkertjes gezet voor Berrettini - Nadal?
Ja, even inspelen kijken en dan betten!!1!!!quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:59 schreef EP3 het volgende:
Worden hier nog wekkertjes gezet voor Berrettini - Nadal?
Dat ze zeggen dat de mensen in die reclames echte medewerkers zijn, lijkt me niet heel wervend. Daar wil je dan toch niet werken?quote:
Nah. Ze leiden je op (repareren je). En vervolgens wordt je vervangen. Zijn ze glashelder over.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 06:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ze zeggen dat de mensen in die reclames echte medewerkers zijn, lijkt me niet heel wervend. Daar wil je dan toch niet werken?
Haha.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 06:45 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Nah. Ze leiden je op (repareren je). En vervolgens wordt je vervangen. Zijn ze glashelder over.
Wilde eigenlijk net zeggen dat die Italiaan nog geen breakkans had gehadquote:Op vrijdag 28 januari 2022 06:36 schreef GwaiLow het volgende:
Krankzinnig knap al. Maar het is nog lang niet klaar hoor.
Haha een 2-0 voorsprong zegt niet veel meer bij Nadal.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 06:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk net zeggen dat die Italiaan nog geen breakkans had gehad
Hey, bekend gezicht. Hoeveelste post is dit in totaal van je?quote:
683706quote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hey, bekend gezicht. Hoeveelste post is dit in totaal van je?
Netjes, en volgens mij zijn het allemaal nog kwaliteitsposts ook.quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Netjes, en volgens mij zijn het allemaal nog kwaliteitsposts ook.
Reetplukker moet net als FedEx er eens lekker mee gaan stoppen, met pensioen gaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:21 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het blijft toch vreemd dat Nadal na 2 fenomenale sets opeens veel te passief gaat spelen en Berretini daardoor de kans geeft forehands te slaan.
Vijf sets gegarandeerdquote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Kunnen straks Medvedev en Tsitsipas elkaar helemaal de vernieling inspelen.
Helemaal eensquote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lol die twintigers moeten toch makkelijk een vijfsetter aankunnen en nog steeds topfit zijn voor een finale tegen opa Nadal? Toen Nadal zo oud was als zij kon hij wel twee van die vijfsetters op een dag spelen vermoed ik.
Weet het niet. Medvedev kan wedstrijden ook echt heel kort maken met zijn mokerslagen. Als Tsitsipas weer in vorm is, dan kan hij er misschien wel 5 sets uithalen, en wellicht ook winnen. Maar hij is zo'n zenuwpees, dat ik eigenlijk verwacht dat hij veel fouten gaat maken in deze grote halve finale.quote:
Vond Berrettini ook niet al te fris overkomen. Maar ik denk inderdaad dat het niet uitmaakt, Nadal hoeft ook niet bang te zijn voor Medvedev in deze vorm.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lol die twintigers moeten toch makkelijk een vijfsetter aankunnen en nog steeds topfit zijn voor een finale tegen opa Nadal? Toen Nadal zo oud was als zij kon hij wel twee van die vijfsetters op een dag spelen vermoed ik.
$ 2.200.000 als hij de finale verliest. Dan is pensioen toch nog niet nodig? En paar jaar terug had ik hetzelfde gezegd als jij nu overigensquote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Reetplukker moet net als FedEx er eens lekker mee gaan stoppen, met pensioen gaan.
Fixed.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
$ 2.200.000 als hij de finale verliest. Dan is pensioen toch nog niet nodig? En paar dagen jaar terug had ik hetzelfde gezegd als jij nu overigens
Het was niet echt close imo. 2 sets weggespeeld worden, dan is alle spanning al weg. Je ziet dan vaak even een alles-of-niets-opleving. Nadal heeft dan inderdaad nog tactische opties om het momentum te breken én de ervaring op de belangrijke punten. Matteo speelde in de 4e set ook alweer passiever met teveel UE. Zodra de punten in de 4e set belangrijk werden was de eendimensionale mooiboy weer kansloos.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:41 schreef Norrage het volgende:
Berrettini leek het even om te draaien met fenomenaal spel en backhand winners, maar toen een verandering van tactiek van Rafa door te gaan moonballen en GSM. Slim hoor! Maar het was closer dan je zou denken. Nadal ziet er zeker wel kwetsbaar uit…maar hoe fris gaat zijn finale tegenstander zijn?
Kan iig leuk worden zondag
Wel eens. De eerste 2 sets waren wel abominabel slecht van Matteo, en Rafa was ook niet eens zo overweldigend ofzo. Had gewoon de perfecte tactiek die hij nog kent uit zijn eerste jaren tegen Fed.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:54 schreef eentwee het volgende:
[..]
Het was niet echt close imo. 2 sets weggespeeld worden, dan is alle spanning al weg. Je ziet dan vaak even een alles-of-niets-opleving. Nadal heeft dan inderdaad nog tactische opties om het momentum te breken én de ervaring op de belangrijke punten. Matteo speelde in de 4e set ook alweer passiever met teveel UE. Zodra de punten in de 4e set belangrijk werden was de eendimensionale mooiboy weer kansloos.
Fitheid/blessures kunnen een rol spelen natuurlijk, maar hoe dan ook is dat onderdeel van de sport.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 08:33 schreef eentwee het volgende:
[..]
Vond Berrettini ook niet al te fris overkomen. Maar ik denk inderdaad dat het niet uitmaakt, Nadal hoeft ook niet bang te zijn voor Medvedev in deze vorm.
Dat zal ze niet gelukken, weet je.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:49 schreef eentwee het volgende:
Het Australische publiek doet er wel alles aan om nog onsportiever te zijn dan het Amerikaanse of het Franse he?
Ja, het geeft me hoop voor de toekomst van hert tennis. Ik vind dat vooral Tsitsipas een prachtige techniek heeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ze staan wel uit te delen vooralsnog hoor
Oneens. Berretini serveerde ook in de eerste twee sets prima, maar heeft gewoon geen goede backhand. Die buitte Nadal volledig uit. Nadal retourneerde verder heel goed in de eerste twee sets.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel eens. De eerste 2 sets waren wel abominabel slecht van Matteo, en Rafa was ook niet eens zo overweldigend ofzo. Had gewoon de perfecte tactiek die hij nog kent uit zijn eerste jaren tegen Fed.
Maar gezien zijn ineenstorting tegen Shapo, en het ineens sterkte spel van Matteo, was het 4e set echt extreem spannend (voor mij tenminste). Maar Matteo viel wel als een kaartenhuis in elkara die game dat ie gebroken werd, nadat hij daarvoor 24!!! punten op rij gewonnen had op service.
Understatement van de dag.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:22 schreef Norrage het volgende:
Tsitsipas heeft wat moeite in de servicegames van meddy
Eensquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:33 schreef Federer-fan het volgende:
Het lijkt me toch dat Nadal veel meer kans heeft tegen Tsitsipas dan tegen Medvedev - wat jullie?
Ja, of het punt opnieuw spelen. Maar inderdaad, dan beloon je de 'challenger' en dat zou ik dan ook wel terecht vinden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo'n uit-bal op 4-4 valt binnen de onzekerheidsmarge van hawk-eye dunkt me, er valt wat voor te zeggen het dan in te geven.
Dit is wel zo'n set waarvan wint voor Tsitsipas veel belangrijker was dan voor Medvedev.quote:
Lekker bezig Johan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:36 schreef Federer-fan het volgende:
Als Medvedev ook de volgende twee sets wint, is het gespeeld.
Bedankt heer.quote:
Ja, als je dan toch bezig bent. Ik vind echt dat die mensen daar heel simpel overkomen.quote:
Nee, ze laten soms alleen even zien dat de bal ook echt uit of in was.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien een domme vraag, maar kunnen ze nou challengen nu er geen lijnrechters zijn?
Nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
Misschien een domme vraag, maar kunnen ze nou challengen nu er geen lijnrechters zijn?
Er is geen challenge volgens mij. Laten wel het beeld zien om aan te geven waar de bal precies neerkwam.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:56 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, misschien dat hij te veel druk voelt. Dat hij te scherp speelt omdat hij denkt dat minder niet genoeg is.quote:
Als er maar een handvol punten op service verloren worden gaat een 7-6 uiteindelijk ook snel.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:09 schreef GwaiLow het volgende:
Toch wel leuk als het een spannende pot gaat worden. De games zijn al zo snel. Net 7-5 in de tiebreak, en de set duurde slechts 46 minuten.
Dat vader Tsitsipas zou coachen.quote:
Wieverstaat hem dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vader Tsitsipas zou coachen.
Zen zoon, want het is Grieks.quote:
Ze noemen hem dan ook wel Tim Zenman.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:19 schreef Federer-fan het volgende:
Tim Henman met zen open deuren: "Het is vanaf nu best-of-three."
'Als Medvedev nu nog 2 sets wint dan gaat hij naar de finale'.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:19 schreef Federer-fan het volgende:
Tim Henman met zen open deuren: "Het is vanaf nu best-of-three."
Ja, maar dat was een grap. Henman was serieus.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
'Als Medvedev nu nog 2 sets wint dan gaat hij naar de finale'.
- Federer-fan een post of 100 geleden.
Gentleman Tim. Scheen zelfs "thank you" te zeggen tegen de ballenmensen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:20 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ze noemen hem dan ook wel Tim Zenman.
Dat was Tim Mayotte.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:21 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Gentleman Tim. Scheen zelfs "thank you" te zeggen tegen de ballenmensen.
Ik ben vast ouder dan jij, dus het zij je vergeven.quote:
Ja, en zijn interviews na afloop zijn wel altijd erg vermakelijk. Dan komt hij wel heel leuk over. Maar houding op de baan...neh. Wel een lekker aanvallende spelerquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Medvedev is geen sympathieke speler, maar ik vind hem een genot om naar te kijken als tennisser.
Ik vind hem een god, net als Nole.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Medvedev is geen sympathieke speler, maar ik vind hem een genot om naar te kijken als tennisser.
Nee joh, Djokovic is een idioot en Medvedev een held.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind hem een god, net als Nole.
Publieksvijand nummer 1 maar wel presteren en jezelf zo nu en dan lekker laten gaan.
Heerlijk.
Voor Nole heb ik ook wel meer sympathie gekregen de laatste jaren. Natuurlijk wel de rivaal van mijn favoriet Nadal, maar hij is absoluut het meest allround. Blijft mentaal bijna altijd super sterk. Gaat vaak beter spelen als hij ziedend is. En eigenlijk hou ik wel van spelers die zichzelf soms laten gaan. Hou van een beetje chaos en rumoer. En Nole heeft echt hele leuke interviews na afloop. Nadal is vaak heel politiek correct, en geeft altijd ongeveer dezelfde antwoorden. Dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind hem een god, net als Nole.
Publieksvijand nummer 1 maar wel presteren en jezelf zo nu en dan lekker laten gaan.
Heerlijk.
Eens ja, dat was echt Haase-stylo meltdown. Denk dat een voetbalscheidsrechter al geel had gegeven, dus in een nette sport als tennis zou je dat helemaal verwachten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:30 schreef GwaiLow het volgende:
Medvedev ging wel heel heftig tekeer tegen de scheids. Vind het eigenlijk heel zwak dat hij hiervoor geen penalty game tegen kreeg, of strafpunten iig. ''Kijk me aan! Jij bent zo slecht. Idioot! Hoe kan zo'n slechte scheids een halve finale Grand Slam leiden?!?!''. Dat kan je toch niet accepteren als ref
Waar is de post gebleven waarop jij reageert?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eens ja, dat was echt Haase-stylo meltdown. Denk dat een voetbalscheidsrechter al geel had gegeven, dus in een nette sport als tennis zou je dat helemaal verwachten.
Mijn post? Die staat bij mij gewoon paar posts hierboven. Nummer 158quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar is de post gebleven waarop jij reageert?
Die staat er bij mij nog?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar is de post gebleven waarop jij reageert?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:30 schreef GwaiLow het volgende:
Medvedev ging wel heel heftig tekeer tegen de scheids. Vind het eigenlijk heel zwak dat hij hiervoor geen penalty game tegen kreeg, of strafpunten iig. ''Kijk me aan! Jij bent zo slecht. Idioot! Hoe kan zo'n slechte scheids een halve finale Grand Slam leiden?!?!''. Dat kan je toch niet accepteren als ref
Ik had veel sympathie voor Nadal maar ben me steeds meer gaan ergeren aan hem. Groot tennisser maar heb er niks meer mee.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Voor Nole heb ik ook wel meer sympathie gekregen de laatste jaren. Natuurlijk wel de rivaal van mijn favoriet Nadal, maar hij is absoluut het meest allround. Blijft mentaal bijna altijd super sterk. Gaat vaak beter spelen als hij ziedend is. En eigenlijk hou ik wel van spelers die zichzelf soms laten gaan. Hou van een beetje chaos en rumoer. En Nole heeft echt hele leuke interviews na afloop. Nadal is vaak heel politiek correct, en geeft altijd ongeveer dezelfde antwoorden. Dat is wel jammer.
Hij moet zelfs twee sets op rij winnen, het is een beetje alsof je 1-0 achter staat in een best-of-three.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:56 schreef superniger het volgende:
2-1 Medvedev.
Tsitsipas moet set 4 winnen om nog kans te maken op een finaleplaats.
Tenzij de Rus z’n been breekt of een andere blessure oploopt waardoor hij op moet geven.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:56 schreef superniger het volgende:
2-1 Medvedev.
Tsitsipas moet set 4 winnen om nog kans te maken op een finaleplaats.
Ik ook wel minder, moet ik eerlijk zeggen. Zou het niet heel erg vinden als hij binnenkort eens stopt, maar tot die tijd blijf ik wel hopen dat hij zn toernooitjes en slams wint.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik had veel sympathie voor Nadal maar ben me steeds meer gaan ergeren aan hem. Groot tennisser maar heb er niks meer mee.
CUCKED door de bullshit Russianquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:30 schreef GwaiLow het volgende:
Ik sta ervan versteld!!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:57 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ongelooflijk hoeveel slimme mensen er in dit topic zitten
Tegen de umpire?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Good match, I'm sorry
Nog netjes van Daniil
Ja, dat was wel netjes van hem. Dat zei dat toen hij een hand gaf. En ook nog in het interview.quote:
Prima toch, en door.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dat was wel netjes van hem. Dat zei dat toen hij een hand gaf. En ook nog in het interview.
Ik denk dit ook. Al mijn BTC op Medvedev.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:57 schreef Opnaarutrecht het volgende:
De bookies denken dat Medvedev wint zondag. Medvedev 1,53, Nadal 2,60.
Ongeveer dezelfde verhouding als voor het toernooi denk ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:57 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ongeveer.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde verhouding als voor het toernooi denk ik.
2,6 voor Nadal?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:57 schreef Opnaarutrecht het volgende:
1,53 voor Medvedev? Gratis geld!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
2,6 voor Nadal?
Daar ga ik wat geld op zetten.
Ik heb in de achtste finale op hem ingezet. Toen gaf Nadal wint 4,10 en Medvedev 2,20.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 14:51 schreef eentwee het volgende:
Voor het toernooi heb ik op Nadal ingezet op 7,3 of 7,5. Medvedev zat toen rond de 2,5 volgens mij.
Had Tsitsipas toen niet een enorme zware wedstrijd van een uur of 5 tegen Nadal in de kwartfinale gespeeld? Zit er misschien helemaal naast, maar zoiets staat mij bij.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Was even vergeten dat Medvedev de erkend vadermepper S. Tsitsipas vorig jaar in de halve finale in 3 setjes wegstuurde.
Volgens de FOK!ers moeten jongen gasten daar makkelijk tegen kunnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Had Tsitsipas toen niet een enorme zware wedstrijd van een uur of 5 tegen Nadal in de kwartfinale gespeeld? Zit er misschien helemaal naast, maar zoiets staat mij bij.
Bij mij is #158 een post van mijquote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mijn post? Die staat bij mij gewoon paar posts hierboven. Nummer 158
Waardoor - dat gepluk?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik had veel sympathie voor Nadal maar ben me steeds meer gaan ergeren aan hem. Groot tennisser maar heb er niks meer mee.
Ik ben fan, al sinds set 5 van de Wimbledonfinale van 2008.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 12:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ook wel minder, moet ik eerlijk zeggen. Zou het niet heel erg vinden als hij binnenkort eens stopt, maar tot die tijd blijf ik wel hopen dat hij zn toernooitjes en slams wint.
Ben gewoon klaar met reetplukker Nadal en z’n voorspelbare spel, reacties, en psychotische trekjes. Hij en Federer die altijd zo politiek correct handelen en die op handen gedragen worden door 99% van het publiek.quote:
Ik neem aan dat je neurotisch bedoelt?Die vind ik ook irritant en ik vind het onbegrijpelijk dat ze zoiets niet kunnen afleren bij zo'n groot sportman.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ben gewoon klaar met reetplukker Nadal en z’n voorspelbare spel, reacties, en psychotische trekjes.
Voor Nadls gelt dfat wel, voor Federer echt niet. Die is soms behoorlijk grof tegen umpires.quote:Hij en Federer die altijd zo politiek correct handelen en die op handen gedragen worden door 99% van het publiek.
Dat snap ik. Zeker leuk om naar te kijken. Wel vind ik het veel knapper als iemand rustig blijft, zoals Edberg destijds. Maar goed, het heeft beide wel iets.quote:Ik heb meer met spelers die zich uiten, en niet alleen positief. Safin vond ik ook zo’n held net als Ivanisevic. 100 Keer liever iemand die zegt/handelt naar z’n gevoel en van z’n hart geen moordkuil maakt.
Bij Nadal heeft dat met de taal te maken. In het Spaans (en Catalaans) laat hij zich wel degelijk minder politiek correct uit dan in het Engels. Met Bernardes heeft hij het in Londen flink aan de stok gehad en in het Spaans gezegd dat Bernardes, vrij vertaald, uit zijn nek lulde. Hoewel Nadal Engels spreekt, kan zich niet als een Federer of zelfs een Djokovic uitdrukken in de taal.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 21:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je neurotisch bedoelt?Die vind ik ook irritant en ik vind het onbegrijpelijk dat ze zoiets niet kunnen afleren bij zo'n groot sportman.
[..]
Voor Nadls gelt dfat wel, voor Federer echt niet. Die is soms behoorlijk grof tegen umpires.
[..]
Dat snap ik. Zeker leuk om naar te kijken. Wel vind ik het veel knapper als iemand rustig blijft, zoals Edberg destijds. Maar goed, het heeft beide wel iets.
Jij vindt dat niet onderdeel van topsport? Daar gelden wel andere wetten voor vind ik, maar misschien ben ik te veeleisend.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens de FOK!ers moeten jongen gasten daar makkelijk tegen kunnen.
Neh, Collins wel maar dan moet ze niet zo sip kijken.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:25 schreef superniger het volgende:
[..]
Mag Knollenkop Barty er ook aan sabbelen?
Het ziet er in ieder geval idioot uit, past ‘m wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:08 schreef FundsAreSafu het volgende:
Heeft Kyrgios altijd kauwgom in tijdens wedstrijden of is dat speciaal voor deze gelegenheid?
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:29 schreef tja77 het volgende:
Ook die knakker met z’n zonneklep, is dat een statement of wat?
quote:Tragisch einde van spannende Australian Open-finale: tennistalent schiet vol krampen, verliest en mist podiumceremonie
Bruno Kuzuhara heeft in Melbourne de Australian Open voor junioren op zijn naam geschreven. De Amerikaan was na bijna vier uur te sterk voor Jakub Mensik. Het werd 7-6(7), 6-7(6) en 7-5.
Het einde van de marathonpartij in de Rod Laver Arena zorgde echter voor een anticlimax. Toen Mensik na een lange rally bij 5-6 in de laatste set op 30-30 in de problemen kwam, schoten de krampen in zijn benen. En het waren zware krampen, want Mensik wist met zichzelf geen blijf.
Vervolgens sloeg het Tsjechische tennistalent een dubbele fout, waarna Mensik een tijdstraf kreeg van de umpire en nog een dubbele fout sloeg. Weg grandslamzege. Kuzuhara ontfermde zich wel even over zijn tegenstander, die per rolstoel van het veld werd gedragen en zijn trofee als verliezend finalist niet in ontvangst kon komen nemen.
Ik dubbel ook liever dan dat ik single, ik ben dan ook een luie tennisser.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:53 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Wat is dubbelspel toch machtig mooi
Ik had de indruk dat die mafkees in het publiek zich irriteerde aan al die Kirgios-uitfluiters. Wat hij de tweede keer deed heb ik gemist
Ik vind single juist veel leuker om te doen. Lekker rammen en vliegen over de baan. Je komt dan ook veel beter in je spel.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik dubbel ook liever dan dat ik single, ik ben dan ook een luie tennisser.
Dus single is leuker, maar niet als het ergens om gaat?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 14:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind single juist veel leuker om te doen. Lekker rammen en vliegen over de baan. Je komt dan ook veel beter in je spel.
Overigens dubbel ik wel veel meer. Competitie altijd dubbel. Vrijdagavond competitie
En toernooien ook alleen dubbel. Veel leuker.
Ik denk dat ik zelfs officieel nog een 8 ben in de single.
Uitfluiters als in SUUU-roepers of echte uitfluiters?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:53 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Wat is dubbelspel toch machtig mooi
Ik had de indruk dat die mafkees in het publiek zich irriteerde aan al die Kirgios-uitfluiters. Wat hij de tweede keer deed heb ik gemist
4-6 7-6 6-3 6-2 Nadal.quote:Op zondag 30 januari 2022 07:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zegt het maar jong0ns. Wat gaat het worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |