abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203428159
PSV heeft te lange tijd met te jonge spelers willen spelen. Onder Schmidt wordt er met meer realisme gespeeld.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_203428634
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 21:48 schreef PSVCL het volgende:

[..]
De introductie van de VAR (Volgens Amsterdamse Regels), daarvoor werkte de knvb PSV ook vaak tegen maar sinds de VAR is het extreem, lastig voetballen tegen 13 man
https://www.voetbalprimeu(...)ven-psv-aan-kop.html

Bizar hoe vaak jij er altijd naast zit als het op feiten aankomt.
pi_203428998
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 22:59 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Van Bommel en Schmidt.
Toch deed Van Bommel het niet zo slecht tot 2019. Daarna donderde het inderdaad in elkaar. Maar de echte klap leek al eerder uitgedeeld.
pi_203429008
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 09:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Toch deed Van Bommel het niet zo slecht tot 2019. Daarna donderde het inderdaad in elkaar. Maar de echte klap leek al eerder uitgedeeld.
Die heeft de selectie als een sinaasappelpers tot november helemaal uitgeknepen. Daarna was het op. En zo geweldig balden ze overigens helemaal niet van augustus tm oktober. Zat ook veel geluk bij!
U MAD?
pi_203429053
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 09:13 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Die heeft de selectie als een sinaasappelpers tot november helemaal uitgeknepen. Daarna was het op. En zo geweldig balden ze overigens helemaal niet van augustus tm oktober. Zat ook veel geluk bij!
Doelde op 2018-2019 toen er volgens mij 83 punten werden behaald en 98 goals gemaakt. Dat was eigenlijk een beter seizoen dan het Cocu-seizoen ervoor.

Je had alleen de pech dat Ajax dat jaar net het beste seizoen in 25 jaar had en nipt de titel pakte.

Daarna kwam je in de voorronde Champions League terecht en is eigenlijk alles heel snel in elkaar gedonderd. Want ook onder Schmidt is het inderdaad nooit meer geworden wat het was. Eigenlijk al anderhalf jaar ruk.
pi_203430004
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 09:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Eigenlijk al anderhalf jaar ruk.
Nee, dat valt echt heel erg mee. Het is niet altijd even goed, maar de intentie is om leuk voetbal op de mat te leggen. Geen schijtbakkenvoetbal in ieder geval. En er zit ook wat meer realisme in de ploeg, een stuk minder naief dan wat we de afgelopen jaren gewend waren. Het begin van dit seizoen, voorrondes CL was goed; daarna is het door blessures minder geworden, maar zelfs toen wisten ze nog de koppositie te pakken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_203430130
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 10:40 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Nee, dat valt echt heel erg mee. Het is niet altijd even goed, maar de intentie is om leuk voetbal op de mat te leggen. Geen schijtbakkenvoetbal in ieder geval. En er zit ook wat meer realisme in de ploeg, een stuk minder naief dan wat we de afgelopen jaren gewend waren. Het begin van dit seizoen, voorrondes CL was goed; daarna is het door blessures minder geworden, maar zelfs toen wisten ze nog de koppositie te pakken.
Mensen vinden dat ik vaak wat teveel in statistieken denk maar toch is het wel de meest objectieve graadmeter om tot een beoordeling te komen.

Eerste seizoen was met 72 punten en 74 goals voor gewoon erg matig. Dat zijn cijfers van niks voor een topclub als PSV die altijd rond de 80 punten moeten eindigen. Daarnaast Europees geen bal gepresteerd en vroeg uit de beker.

Begin van dit seizoen was inderdaad erg goed maar ik vind oprecht dat je dan meteen weer veel goodwill verspeelt door tegen 10 man van Benfica niet te winnen. En sinds Benfica is het gewoon weer ouderwets ruk. De puntjes worden gesprokkeld maar met onsamenhangend spel. Er wordt opnieuw niet heel veel gescoord. Zie er weinig aanvallende intenties in, meer gewoon individuele kwaliteit voorin.

Heb niet het idee dat Schmidt er genoeg uithaalt. En ben wel benieuwd wat voor aanwijzingen jij voor "positieve intenties" ziet. Want goede intenties hebben we allemaal.
  zondag 30 januari 2022 @ 10:57:41 #83
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203430204
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 10:40 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Ik vond Schmidt juist fris en fruitig beginnen bij PSV met leuk voetbal alleen had hij op de een of andere manier onderschat hoeveel energie die speelwijze kostte en was de boel snel opgebrand en ik heb niet het idee dat er van het originele speelplan nog veel over is, ik kijk niet alles maar zie weinig progressie in anderhalf jaar.
  zondag 30 januari 2022 @ 11:00:42 #84
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203430232
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 10:57 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik vond Schmidt juist fris en fruitig beginnen bij PSV met leuk voetbal alleen had hij op de een of andere manier onderschat hoeveel energie die speelwijze kostte en was de boel snel opgebrand en ik heb niet het idee dat er van het originele speelplan nog veel over is, ik kijk niet alles maar zie weinig progressie in anderhalf jaar.
Nou, begin van dit seizoen was het ook gewoon goed (of zoals jij noemt, fris en fruitig). Dus hij lijkt er niet van geleerd te hebben.
pi_203430263
Hij lijkt op twee gedachten te hinkelen. Of misschien probeer ik dat te zien.

Aan de ene kant heb je Gotze en Doan voorin lopen, die samen met Zahavi en van Ginkel oogstrelend combinatievoetbal kunnen spelen. Aan de andere kant heb je Gakpo, Madueke en Vertessen, en Bruma, die in hun uppie dodelijk effectief kunnen zijn. In de voorrondes CL speelden ze dat combinatievoetbal; de laatste maanden hebben ze het vooral van individuele acties moeten hebben.
  zondag 30 januari 2022 @ 11:07:45 #86
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203430308
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 11:00 schreef tja77 het volgende:

[..]
Nou, begin van dit seizoen was het ook gewoon goed (of zoals jij noemt, fris en fruitig). Dus hij lijkt er niet van geleerd te hebben.
Ja dat klopt wel tot op zekere hoogte, zat niet tegen ook en met ruimte kon/kan PSV wel overweg maar een gaatje vinden tegen 10 man van Benfica is toch andere koek.
  zondag 30 januari 2022 @ 11:12:15 #87
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203430352
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 11:02 schreef Lyrebird het volgende:
Hij lijkt op twee gedachten te hinkelen. Of misschien probeer ik dat te zien.

Aan de ene kant heb je Gotze en Doan voorin lopen, die samen met Zahavi en van Ginkel oogstrelend combinatievoetbal kunnen spelen. Aan de andere kant heb je Gakpo, Madueke en Vertessen, en Bruma, die in hun uppie dodelijk effectief kunnen zijn. In de voorrondes CL speelden ze dat combinatievoetbal; de laatste maanden hebben ze het vooral van individuele acties moeten hebben.
Bruma en Vertessen dodelijk effectief, dan ben je toch wel wat optimistisch denk ik, aardige spelers hoor maar niet goed genoeg al is Vertessen een prima speler als je eenmaal een voorsprong hebt.
pi_203430353
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 11:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja dat klopt wel tot op zekere hoogte, zat niet tegen ook en met ruimte kon/kan PSV wel overweg maar een gaatje vinden tegen 10 man van Benfica is toch andere koek.
Ik denk dat 90% van de clubs met een Eredivisiebegroting geen gaatje hadden gevonden tegen 10 man van Benfica. De factor geluk die je dan nodig hebt is enorm, maar die kun je wel vergroten door in elk geval niet net die spelers in te brengen die nog meer ruimte nodig hebben dan de rest van je selectie.

En daar gaat Schmidt voor mij steeds de fout in. Onder het mom van 'ja maar ze mogen niet moe worden' spelers inbrengen waar de wedstrijd precies niet om vraagt.
  zondag 30 januari 2022 @ 11:13:58 #89
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203430362
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 11:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
Tegenstanders aan het begin van het seizoen waren ook qua niveau niet zo heel goed. Maar zelfs tegen ploegen van dat niveau heeft PSV het nu wel moeilijk. Als Schmidt blijft voorspel ik voor volgend seizoen hetzelfde scenario. Goed begin, en dan Europees tegen een nederlaag aanlopen en vervolgens is het weer huilen met de pet op wua spel.
  zondag 30 januari 2022 @ 11:14:37 #90
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203430365
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 11:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik denk dat 90% van de clubs met een Eredivisiebegroting geen gaatje hadden gevonden tegen 10 man van Benfica. De factor geluk die je dan nodig hebt is enorm, maar die kun je wel vergroten door in elk geval niet net die spelers in te brengen die nog meer ruimte nodig hebben dan de rest van je selectie.

En daar gaat Schmidt voor mij steeds de fout in. Onder het mom van 'ja maar ze mogen niet moe worden' spelers inbrengen waar de wedstrijd precies niet om vraagt.
zou kunnen, het beste PSV wat ik heb gezien was daar de 2e helft, toen vond ik het echt goed in elkaar zitten, thuis ging het allemaal te gehaast zonder plan.
  zondag 30 januari 2022 @ 11:27:46 #91
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_203430529
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 11:14 schreef Tarado het volgende:

[..]
zou kunnen, het beste PSV wat ik heb gezien was daar de 2e helft, toen vond ik het echt goed in elkaar zitten, thuis ging het allemaal te gehaast zonder plan.
PSV begon in het begin echt waanzinnig goed. Was toen echt onder de indruk en ook wel enigszins verbaasd, maar al snel kakte het weer in. Ik denk dat de PSV selectie uiteindelijk ook wel wat overschat is eerlijk gezegd. De selectie van Ajax vind ik persoonlijk op bijna elke positie een stuk sterker.

Ik hoop dat die Madueke nog goed terug kan komen. Dat was echt voor die paar wedstrijden een heerlijke speler maar verder heeft hij ook nog niet veel (kunnen) laten zien. Bruma, Vertessen, Doan is toch allemaal maar matig materiaal. Een aanval met Gakpo - Zahavi - Madueke (in vorm) daarentegen wel echt genot.
pi_203430935
Vertessen wordt echt onderschat, die kan een linksback helemaal gek spelen. Ik zou liever tegenover Doan staan.
pi_203430958
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 11:27 schreef fetX het volgende:

[..]
PSV begon in het begin echt waanzinnig goed. Was toen echt onder de indruk en ook wel enigszins verbaasd, maar al snel kakte het weer in. Ik denk dat de PSV selectie uiteindelijk ook wel wat overschat is eerlijk gezegd. De selectie van Ajax vind ik persoonlijk op bijna elke positie een stuk sterker.

Ik hoop dat die Madueke nog goed terug kan komen. Dat was echt voor die paar wedstrijden een heerlijke speler maar verder heeft hij ook nog niet veel (kunnen) laten zien. Bruma, Vertessen, Doan is toch allemaal maar matig materiaal. Een aanval met Gakpo - Zahavi - Madueke (in vorm) daarentegen wel echt genot.
Madueke was wel echt een revelatie begin van dat seizoen ja. Ook 2 geweldige goals tegen Ajax. Denk dat zo'n jongen in vorm ook zomaar 10-20 procent kan schelen aan goals voorin.

Maar nu vind ik het gewoon matig. En ik denk oprecht dat Feyenoord tweede gaat worden.
pi_203431150
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 20:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zat vandaag nog even terug te denken aan het omslagpunt in de strijd tussen PSV en Ajax de afgelopen jaren. In 2018 was PSV kampioen, wonnen de kampioenswedstrijd met 3-0 van Ajax en verwachtten weinig mensen dat Ajax daarna zo zou domineren.

Wat vinden jullie achteraf nou het grootste omslagpunt het seizoen erna? Lag dat al in augustus 2018 toen Ajax ook een Champions League-ticket pakte?

Was het die uitwedstrijd in Madrid zodat Ajax daarna bizarre transferbedragen pakte voor redelijke spelers? (Maar ook spelers die deze prijzen absoluut niet waard bleken.)

Of was die 3-1 nederlaag in de arena tegen 10 man uiteindelijk de tik op de neus? Anders had je in ieder geval zelf het seizoen erna nog Champions League gespeeld.

Of, optie 4, was het gewoon onvermijdelijk en had niets de situatie nog kunnen redden?
Mi was dat omslagpunt al voor 2018; die Europa League campagne hebben ze zo absurd veel uit gehaald. Sanchez voor 40 miljoen verkocht, Klaassen voor 25 en dat echt geweldig geinvesteerd in spelers als Tadic en Blind. Ook het feit dat ze bewust dat salarisplafond hebben gedumpt om spelers als bovengenoemde en bijvoorbeeld Ziyech langer aan zich te kunnen binden.
pi_203431341
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:16 schreef TehRocks het volgende:

[..]
Mi was dat omslagpunt al voor 2018; die Europa League campagne hebben ze zo absurd veel uit gehaald. Sanchez voor 40 miljoen verkocht, Klaassen voor 25 en dat echt geweldig geinvesteerd in spelers als Tadic en Blind. Ook het feit dat ze bewust dat salarisplafond hebben gedumpt om spelers als bovengenoemde en bijvoorbeeld Ziyech langer aan zich te kunnen binden.
Ja die campagne zou je bijna vergeten. Ajax haalde op de transferbalans een plus van rond de 55 miljoen in 2017, PSV maar rond de 10 miljoen.

Toch verneukte Ajax het seizoen erna wel meteen alle Europese inkomsten door al in de voorrondes eruit te vliegen. Alleen jammer dat dat voor PSV ook gold. :')

Daarom ook wel zonde dat PSV de Europa League nooit serieus lijkt te nemen. Tegenstanders als Lyon en Schalke zijn nou ook weer niet zo indrukwekkend achteraf beschouwd, dat moet PSV toch ook kunnen.
pi_203438384
Waarom steeds dat ajax-geleuter hier? PietjePuk wil horen waarom Ajax het veel beter doet dan PSV (nou hier: historie, locatie, speelstijl vs provincieclubje) en vind het spelersmateriaal van Feyenoord beter dan dat van PSV (whut?). Ga eens gewoon over Ajax praten in het daarvoor bedoelde topic.
pi_203438590
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 12:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja die campagne zou je bijna vergeten. Ajax haalde op de transferbalans een plus van rond de 55 miljoen in 2017, PSV maar rond de 10 miljoen.

Toch verneukte Ajax het seizoen erna wel meteen alle Europese inkomsten door al in de voorrondes eruit te vliegen. Alleen jammer dat dat voor PSV ook gold. :')

Daarom ook wel zonde dat PSV de Europa League nooit serieus lijkt te nemen. Tegenstanders als Lyon en Schalke zijn nou ook weer niet zo indrukwekkend achteraf beschouwd, dat moet PSV toch ook kunnen.
Punten halen in Europa levert ook een gunstigere indeling in die potten op en zo, dus dat kan nooit kwaad.
pi_203438801
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 20:41 schreef Ciscus het volgende:
Waarom steeds dat ajax-geleuter hier? PietjePuk wil horen waarom Ajax het veel beter doet dan PSV (nou hier: historie, locatie, speelstijl vs provincieclubje) en vind het spelersmateriaal van Feyenoord beter dan dat van PSV (whut?). Ga eens gewoon over Ajax praten in het daarvoor bedoelde topic.
Het zijn gewoon PSV-gerelateerde discussies en we hebben het naar ons zin met z'n allen. Wat kan jou dat nou schelen?
pi_203438819
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 20:54 schreef Halcon het volgende:

[..]
Punten halen in Europa levert ook een gunstigere indeling in die potten op en zo, dus dat kan nooit kwaad.
Ja gewoon vol voor gaan.
pi_203440648
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 21:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het zijn gewoon PSV-gerelateerde discussies en we hebben het naar ons zin met z'n allen. Wat kan jou dat nou schelen?
je lult zo onwijs doorzichtig; beetje doen alsof je begaan bent met psv, maar de hele tijd wijs gelul over dat psv het heeft laten liggen, de europese tour nooit serieus neemt etc etc. Je wil hier veren in je achterste krijgen omdat je voor een club bent die beter presteert ofzo. Doe dat lekker in je ajax-topic. Of heb het gewoon over psv zonder de betweterige ajax-adapt uit te hangen.
  zondag 30 januari 2022 @ 23:36:17 #101
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203440677
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 23:33 schreef Ciscus het volgende:

[..]
je lult zo onwijs doorzichtig; beetje doen alsof je begaan bent met psv, maar de hele tijd wijs gelul over dat psv het heeft laten liggen, de europese tour nooit serieus neemt etc etc. Je wil hier veren in je achterste krijgen omdat je voor een club bent die beter presteert ofzo. Doe dat lekker in je ajax-topic. Of heb het gewoon over psv zonder de betweterige ajax-adapt uit te hangen.
voorzover ik het weet is @PietjePuk2000 niet voor Ajax maar kan het mis hebben, ik dacht Feyenoord
pi_203441442
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2022 23:33 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Hij is een act.
pi_203441502
PietjePuk is wel een naam voor een feyenoordfan
pi_203441915
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 23:36 schreef Tarado het volgende:

[..]
voorzover ik het weet is @:PietjePuk2000 niet voor Ajax maar kan het mis hebben, ik dacht Feyenoord
Gewoon een neutrale voetbalvolger die begaan is met het Nederlandse voetbal.
pi_203442250
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 21:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja gewoon vol voor gaan.
Precies. Maccabi Tel Aviv, dat is best te doen. En van de 8 mogelijke tegenstanders daarna, zijn de meesten ook gewoon haalbare kaart.
pi_203442274
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 06:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hij is een act.
Wel een act met prima argumenten dan meestal. Ik kan misschien wat betweterig overkomen maar het slaat in ieder geval vaak wel ergens op wat ik zeg.
  maandag 31 januari 2022 @ 09:25:06 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203442301
quote:
0s.gif Op zondag 30 januari 2022 23:36 schreef Tarado het volgende:

[..]
voorzover ik het weet is @:PietjePuk2000 niet voor Ajax maar kan het mis hebben, ik dacht Feyenoord
Nee hij hoort ook niet bij ons! Nemen jullie hem maar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203442336
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 09:25 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee hij hoort ook niet bij ons! Nemen jullie hem maar.
Misschien kan hij die supporter worden die het AZ topic leven in blaast.
pi_203442344
Even voor de duidelijkheid. @PietjePuk2000 hoort ook niet bij ons. Misschien Twente ofzo.

@trein2000
pi_203442364
;( :{
pi_203442667
Kan @PietjePuk2000 niet gewoon een topic maken voor de neutrale voetbalsupporter die geen voorkeur heeft voor welke Nederlandse club dan ook, maar wel het Nederlandse voetbal een warm hart toedraagt?

Dat wordt een stormloop-topic.
pi_203442687
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 09:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kan @:Pietjepuk2000 niet gewoon een topic maken voor de neutrale voetbalsupporter die geen voorkeur heeft voor welke Nederlandse club dan ook, maar wel het Nederlandse voetbal een warm hart toedraagt?

Maat, ik heb je altijd gesteund. Door dik en dun. Zelfs toen de mods je onterecht het Voice-topic uitjoegen.
pi_203442712
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 09:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Maat, ik heb je altijd gesteund. Door dik en dun. Zelfs toen de mods je onterecht het Voice-topic uitjoegen.
Vriend, ik gun je een eigen topic! Er zijn er maar weinig die dat hebben hier hoor.

Trouwens geen ban gekregen voor dat gedoe in het Voice-topic. Hoogst opmerkelijk. Deel van de gewraakte berichten staat er ook nog gewoon. Oftewel: viel reuze mee allemaal.
pi_203442758
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 09:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Vriend, ik gun je een eigen topic! Er zijn er maar weinig die dat hebben hier hoor.

Trouwens geen ban gekregen voor dat gedoe in het Voice-topic. Hoogst opmerkelijk. Deel van de gewraakte berichten staat er ook nog gewoon. Oftewel: viel reuze mee allemaal.
Ja dat ging nergens over. Hopelijk blijft onze vriendelijke mod even uit dat topic.
pi_203443654
Ik vind dat ons aller PietjePuk op de schaal van vervelend-begaan-meelullen nog lang niet tot het niveau van Tarado reikt.
  maandag 31 januari 2022 @ 11:11:58 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203443685
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 09:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kan @:Pietjepuk2000 niet gewoon een topic maken voor de neutrale voetbalsupporter die geen voorkeur heeft voor welke Nederlandse club dan ook, maar wel het Nederlandse voetbal een warm hart toedraagt?

Ik kan me eigenlijk totaal niet voorstellen dat je als neutrale supporter naar de eredivisie gaat kijken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203443703
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 11:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik kan me eigenlijk totaal niet voorstellen dat je als neutrale supporter naar de eredivisie gaat kijken.
Exact. Vandaar ook mijn cynisch bedoelde 'Stormloop-topic'. Maar top dat je het even uitlegt. ^O^
pi_203443721
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 11:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Als Nederlander misschien nog wel. Daarbuiten niet natuurlijk.
  maandag 31 januari 2022 @ 11:14:08 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203443724
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 11:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Exact. Vandaar ook mijn cynisch bedoelde 'Stormloop-topic'. Maar top dat je het even uitlegt. ^O^
Ja ik weet bij halve Limburgers nooit zo of ik het onder humor of een bloedserieuze opmerking moet scharen. Excuses.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203443743
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 11:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja ik weet bij halve Limburgers nooit zo of ik het onder humor of een bloedserieuze opmerking moet scharen. Excuses.
Snap ik. Toch heb ik geen druppel Limburgs bloed in me. En woon jij ook niet ergens in de Brabantse rimboe?
pi_203444103
Nog meer PSV-nieuws:

quote:
Albert Gudmundsson levert PSV nog een klein beetje geld op. De IJslander lijkt zijn carriére namelijk voort te zetten bij het Italiaanse Genoa.

De aanvallende middenvelder annex buitenspeler werd door SC Heerenveen naar Nederland gehaald, maar debuteerde in het profvoetbal bij PSV. Een echte doorbraak zat er in Eindhoven niet in, maar AZ raakte gecharmeerd van de IJslander en betaalde circa twee miljoen euro. Die club kan hem voor 1,2 miljoen euro van de hand doen, weet De Telegraaf.

Dat betekent dat de Eindhovenaren ook nog een klein bedrag krijgen, wegens solidariteitsbijdrage. Drie jaar lang speelde hij bij de Eindhovenaren, waardoor de club een procent van transfersom krijgt. Dat komt neer op 18.000 euro. Voor zover bekend was er bij de deal tussen AZ en PSV geen sprake van een doorverkooppercentage.
pi_203444131
@Paul hoort Pietje Puk bij Utrecht?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 31 januari 2022 @ 11:49:42 #123
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_203444236
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 11:43 schreef PicoMMP het volgende:
@:paul hoort Pietje Puk bij Utrecht?
Klopt
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_203444325
Geen CV dus.
pi_203449172
Definitief geen aankopen meer..

Was wel leuk geweest maar op zich nergens voor nodig. Prima selectie voor het resterende seizoen. Geld sparen voor de zomer _O_
pi_203449188
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 18:04 schreef PSVCL het volgende:

Was wel leuk geweest maar op zich nergens voor nodig. Prima selectie voor het resterende seizoen. Geld sparen voor de zomer _O_
Verdediger erbij was geen overbodige luxe geweest.
pi_203449314
5 verdedigers voor 4 posities en Mauro die het aardig doet is natuurlijk lachwekkend voor een topclub. Daar had gewoon een speler voor aangetrokken moeten worden.
pi_203449591
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 18:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
Verdediger erbij was geen overbodige luxe geweest.
Klopt ja, maar geen noodzaak.Ramalho keert ook nog terug en tot die tijd moet het het wel overleven lijkt me. Obispo/Teze-Boscagli met daarvoor Sangare is voor eredivisie begrippen gewoon prima
pi_203450774
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 18:42 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Klopt ja, maar geen noodzaak.Ramalho keert ook nog terug en tot die tijd moet het het wel overleven lijkt me. Obispo/Teze-Boscagli met daarvoor Sangare is voor eredivisie begrippen gewoon prima
Ben ik het niet mee eens.

Je hebt nu 3 fitte spelers voor 2 posities centraal achterin. Boscagli vind ik op het middenveld beter dan achterin. Teze vind ik meer een rechtsback.

Linksback heb je Max die hopeloos uit vorm is en Mauro die als gelegenheidsback speelt.

Was geen overbodige luxe geweest om er nog een goede verdediger bij te halen.
pi_203450891
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 19:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ben ik het niet mee eens.

Je hebt nu 3 fitte spelers voor 2 posities centraal achterin. Boscagli vind ik op het middenveld beter dan achterin. Teze vind ik meer een rechtsback.

Linksback heb je Max die hopeloos uit vorm is en Mauro die als gelegenheidsback speelt.

Was geen overbodige luxe geweest om er nog een goede verdediger bij te halen.
Ben het met je eens. Het is ook niet zo dat Obispo/Teze-Boscagli zulke geweldige spelers zijn trouwens.
pi_203450919
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 19:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ben het met je eens. Het is ook niet zo dat Obispo/Teze-Boscagli zulke geweldige spelers zijn trouwens.
Dat ook niet.

Als je mee wilt doen voor de titel en voor Europese prijzen, dan zijn dat alle drie leuke spelers om erbij te hebben, maar niet meer dan dat.
pi_203450991
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 19:58 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat ook niet.

Als je mee wilt doen voor de titel en voor Europese prijzen, dan zijn dat alle drie leuke spelers om erbij te hebben, maar niet meer dan dat.
Het zijn nu gewoon je basisspelers hč. Er had zeker een verdediger bijgemoeten, en eigenlijk gewoon een basisspeler.
pi_203451038
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 20:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het zijn nu gewoon je basisspelers hč. Er had zeker een verdediger bijgemoeten, en eigenlijk gewoon een basisspeler.
Ja, da's een beetje het probleem. Teveel spelers die leuk zijn om erbij te hebben, die nu in de basis spelen. Blijkbaar is er ook geen geld om bv. die Ahmedhodzic te halen.

Enige positieve is dat er niet wat halfgare paniekaankopen a la Mitroglu en Ball zijn gehaald die veel salaris kosten.
pi_203451640
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 20:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, da's een beetje het probleem. Teveel spelers die leuk zijn om erbij te hebben, die nu in de basis spelen. Blijkbaar is er ook geen geld om bv. die Ahmedhodzic te halen.

Enige positieve is dat er niet wat halfgare paniekaankopen a la Mitroglu en Ball zijn gehaald die veel salaris kosten.
Mitrogoal _O_
De Baard _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_203451665
quote:
19s.gif Op maandag 31 januari 2022 20:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Mitrogoal _O_
De Baard _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe. Las ergens dat ze gelinkt werden aan een of andere bijna-bejaarde Turk die al jaren niks meer heeft gepresteerd. Dan zie je het alweer gebeuren dat Sjon naast zo'n kneus staat te glimmen op de presentatie net na de window.
pi_203453668
Nielsen van koploper Union (B) voor 11 miljoen naar PSV, net op de Belgische TV.. Komt na dit seizoen dus niet voor direct.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203453981
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 23:27 schreef Pedroso het volgende:
Nielsen van koploper Union (B) voor 11 miljoen naar PSV, net op de Belgische TV.. Komt na dit seizoen dus niet voor direct.
https://sporza.be/nl/2022(...)steek~1643666641632/

Mislukte Belgen mop
pi_203454009
Brenet terug naar de Eredivisie, Hendrix……. Zo veel middelmaat waar PSV jaren op heeft zitten teren zeg… En in de huidige selectie zitten nog tal van Brenetjes en Hendrixjes die bij een subtopper in de Eredivisie niet zouden misstaan. Ik noem een Mwene, een Drommel, een Obispo, een Thomas, een Mauro….. En maar blijven focussen qua transfers op die aanvallende posities hé.
U MAD?
  dinsdag 1 februari 2022 @ 00:30:31 #139
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203454028
quote:
Sowieso wel raar neem aan dat hij een stap omhoog wil zetten.
pi_203454065
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Sowieso wel raar neem aan dat hij een stap omhoog wil zetten.
:z
pi_203454161
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 18:04 schreef PSVCL het volgende:

sparen in euro's :')
pi_203454328
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 19:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Teze is een prima CV. Boscagli heeft goede wedstrijden als CV gespeeld, maar is soms niet meedogenloos genoeg. Ziet het spel wel goed, vind ik. Op het middenveld vind ik 'm erg interessant.

Goede beslissing dat ze de euro's op zak hebben gehouden. Ze hebben ook nog die lange Amerikaanse jongen als CV.
pi_203454938
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 07:07 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Teze is een prima CV. Boscagli heeft goede wedstrijden als CV gespeeld, maar is soms niet meedogenloos genoeg. Ziet het spel wel goed, vind ik. Op het middenveld vind ik 'm erg interessant.

Goede beslissing dat ze de euro's op zak hebben gehouden. Ze hebben ook nog die lange Amerikaanse jongen als CV.

?

Ze hoefden niet met geld te strooien van mij, maar ze nemen wel een gigantisch risico met die verdediging. Begint een beetje traditie te worden, lijkt wel.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_203455001
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 09:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
?

Ze hoefden niet met geld te strooien van mij, maar ze nemen wel een gigantisch risico met die verdediging. Begint een beetje traditie te worden, lijkt wel.
Denk dat hij Jenson Seelt bedoelt, alleen is dat geen Amerikaan. Ja, die is er ook nog, maar 18 en geen ervaring op het hoogste niveau.
pi_203455027
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 09:13 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk dat hij Jenson Seelt bedoelt, alleen is dat geen Amerikaan. Ja, die is er ook nog, maar 18 en geen ervaring op het hoogste niveau.
Indeed. Die jonge komt uit Ede. *)

Ik vind het prima zo. Je spreekt daarmee vertrouwen uit in je huidige verdediging. Zo'n paniekaankoop in het midden van het seizoen zie ik sowieso nooit zitten.

Dat gezegd hebbende vind ik Veerman wel een goede aankoop.
pi_203455054
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 09:15 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik vind het prima zo. Je spreekt daarmee vertrouwen uit in je huidige verdediging. Zo'n paniekaankoop in het midden van het seizoen zie ik sowieso nooit zitten.

Een paniekaankoop is niet goed inderdaad. Geen figuren a la Michael Ball of Andy van der Meyde. Misschien denk ik te simpel, maar mag aannemen dat Sjon ook wel een lijstje heeft met CV's die interessant zijn voor PSV. Relatief jonge verdediger, met ervaring op het hoogste niveau in bv. Zweden of Denemarken en met groeimarge. Dat was niet verkeerd geweest.

Nu is de bezetting vrij dun achterin. Leuk dat er 'n talentvolle jongen is, maar die heeft nog niks laten zien in de Eredivisie. Afwachten hoe hij het oppikt.

Komende tijd worden er veel wedstrijden gespeeld. Ook veel belangrijke wedstrijden. In de competitie kan het nog alle kanten op: 1e kan nog, wat rechtstreekse plaatsing voor de CL betekent, maar ook 3e kan nog, wat betekent dat er sowieso geen CL wordt gespeeld.

[ Bericht 16% gewijzigd door Halcon op 01-02-2022 09:32:26 ]
pi_203455070
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 09:15 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Een aankoop hoeft niet meteen een paniekaankoop te zijn. Onder Brands moest de verdediging al versterkt worden, maar sindsdien wacht ik er nog steeds op. We hebben maar 1 of 2 extra blessures nodig en we zitten al met een gigantisch probleem..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_203455168
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 09:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Een aankoop hoeft niet meteen een paniekaankoop te zijn. Onder Brands moest de verdediging al versterkt worden, maar sindsdien wacht ik er nog steeds op. We hebben maar 1 of 2 extra blessures nodig en we zitten al met een gigantisch probleem..
Dat klopt. Brands en verdedigen was geen gelukkige combinatie. Schmidt/de Jong hebben Ramalho, Max en Mwene aangetrokken en daarmee toch wel een fundament onder de verdediging gelegd. Wat me enorm aanspreekt is dat ze zelden nog als idioten richting het eigen doel rennen, maar hebben geleerd om vooruit te verdedigen.
pi_203456538
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 03:02 schreef aTypisch het volgende:

[..]
sparen in euro's :')
Nu is het nog mogelijk, over een paar jaar is het evenveel waard als wc papier
pi_203457400
Alleen Veerman dus deze periode. Aangezien de kans nihil is dat PSV eerste wordt vraag ik me af wat het beleid momenteel is. Kans op tweede worden en dan weer stranden in voorronde CL is op dit moment levensgroot. De ploeg is net te matig om alle rondes voor de Champions League te overleven.

Derde worden (het gat met Feyenoord is klein, bron: https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/ ) en je hebt helemaal een probleem.

Wel is er momenteel veel meer kapitaal op het veld dan bij de concurrentie maar aan alleen transferinkomsten heb je niet genoeg als je jaar na jaar de Champions League misloopt. Ben benieuwd hoe lang John de Jong nog krijgt? Topsportbeleid van Toon zie ik niet zoveel terug sinds hij er zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')