abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203449188
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 18:04 schreef PSVCL het volgende:
Definitief geen aankopen meer..

Was wel leuk geweest maar op zich nergens voor nodig. Prima selectie voor het resterende seizoen. Geld sparen voor de zomer _O_
Verdediger erbij was geen overbodige luxe geweest.
pi_203449314
5 verdedigers voor 4 posities en Mauro die het aardig doet is natuurlijk lachwekkend voor een topclub. Daar had gewoon een speler voor aangetrokken moeten worden.
pi_203449591
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 18:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
Verdediger erbij was geen overbodige luxe geweest.
Klopt ja, maar geen noodzaak.Ramalho keert ook nog terug en tot die tijd moet het het wel overleven lijkt me. Obispo/Teze-Boscagli met daarvoor Sangare is voor eredivisie begrippen gewoon prima
pi_203450774
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 18:42 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Klopt ja, maar geen noodzaak.Ramalho keert ook nog terug en tot die tijd moet het het wel overleven lijkt me. Obispo/Teze-Boscagli met daarvoor Sangare is voor eredivisie begrippen gewoon prima
Ben ik het niet mee eens.

Je hebt nu 3 fitte spelers voor 2 posities centraal achterin. Boscagli vind ik op het middenveld beter dan achterin. Teze vind ik meer een rechtsback.

Linksback heb je Max die hopeloos uit vorm is en Mauro die als gelegenheidsback speelt.

Was geen overbodige luxe geweest om er nog een goede verdediger bij te halen.
pi_203450891
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 19:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ben ik het niet mee eens.

Je hebt nu 3 fitte spelers voor 2 posities centraal achterin. Boscagli vind ik op het middenveld beter dan achterin. Teze vind ik meer een rechtsback.

Linksback heb je Max die hopeloos uit vorm is en Mauro die als gelegenheidsback speelt.

Was geen overbodige luxe geweest om er nog een goede verdediger bij te halen.
Ben het met je eens. Het is ook niet zo dat Obispo/Teze-Boscagli zulke geweldige spelers zijn trouwens.
pi_203450919
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 19:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ben het met je eens. Het is ook niet zo dat Obispo/Teze-Boscagli zulke geweldige spelers zijn trouwens.
Dat ook niet.

Als je mee wilt doen voor de titel en voor Europese prijzen, dan zijn dat alle drie leuke spelers om erbij te hebben, maar niet meer dan dat.
pi_203450991
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 19:58 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat ook niet.

Als je mee wilt doen voor de titel en voor Europese prijzen, dan zijn dat alle drie leuke spelers om erbij te hebben, maar niet meer dan dat.
Het zijn nu gewoon je basisspelers hè. Er had zeker een verdediger bijgemoeten, en eigenlijk gewoon een basisspeler.
pi_203451038
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 20:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Het zijn nu gewoon je basisspelers hè. Er had zeker een verdediger bijgemoeten, en eigenlijk gewoon een basisspeler.
Ja, da's een beetje het probleem. Teveel spelers die leuk zijn om erbij te hebben, die nu in de basis spelen. Blijkbaar is er ook geen geld om bv. die Ahmedhodzic te halen.

Enige positieve is dat er niet wat halfgare paniekaankopen a la Mitroglu en Ball zijn gehaald die veel salaris kosten.
pi_203451640
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 20:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, da's een beetje het probleem. Teveel spelers die leuk zijn om erbij te hebben, die nu in de basis spelen. Blijkbaar is er ook geen geld om bv. die Ahmedhodzic te halen.

Enige positieve is dat er niet wat halfgare paniekaankopen a la Mitroglu en Ball zijn gehaald die veel salaris kosten.
Mitrogoal _O_
De Baard _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_203451665
quote:
19s.gif Op maandag 31 januari 2022 20:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]
Mitrogoal _O_
De Baard _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe. Las ergens dat ze gelinkt werden aan een of andere bijna-bejaarde Turk die al jaren niks meer heeft gepresteerd. Dan zie je het alweer gebeuren dat Sjon naast zo'n kneus staat te glimmen op de presentatie net na de window.
pi_203453668
Nielsen van koploper Union (B) voor 11 miljoen naar PSV, net op de Belgische TV.. Komt na dit seizoen dus niet voor direct.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203453981
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 23:27 schreef Pedroso het volgende:
Nielsen van koploper Union (B) voor 11 miljoen naar PSV, net op de Belgische TV.. Komt na dit seizoen dus niet voor direct.
https://sporza.be/nl/2022(...)steek~1643666641632/

Mislukte Belgen mop
pi_203454009
Brenet terug naar de Eredivisie, Hendrix……. Zo veel middelmaat waar PSV jaren op heeft zitten teren zeg… En in de huidige selectie zitten nog tal van Brenetjes en Hendrixjes die bij een subtopper in de Eredivisie niet zouden misstaan. Ik noem een Mwene, een Drommel, een Obispo, een Thomas, een Mauro….. En maar blijven focussen qua transfers op die aanvallende posities hé.
U MAD?
  dinsdag 1 februari 2022 @ 00:30:31 #139
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203454028
quote:
Sowieso wel raar neem aan dat hij een stap omhoog wil zetten.
pi_203454065
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Sowieso wel raar neem aan dat hij een stap omhoog wil zetten.
:z
pi_203454161
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 18:04 schreef PSVCL het volgende:
Definitief geen aankopen meer..

Was wel leuk geweest maar op zich nergens voor nodig. Prima selectie voor het resterende seizoen. Geld sparen voor de zomer _O_
sparen in euro's :')
pi_203454328
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 19:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Teze is een prima CV. Boscagli heeft goede wedstrijden als CV gespeeld, maar is soms niet meedogenloos genoeg. Ziet het spel wel goed, vind ik. Op het middenveld vind ik 'm erg interessant.

Goede beslissing dat ze de euro's op zak hebben gehouden. Ze hebben ook nog die lange Amerikaanse jongen als CV.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_203454938
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 07:07 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Teze is een prima CV. Boscagli heeft goede wedstrijden als CV gespeeld, maar is soms niet meedogenloos genoeg. Ziet het spel wel goed, vind ik. Op het middenveld vind ik 'm erg interessant.

Goede beslissing dat ze de euro's op zak hebben gehouden. Ze hebben ook nog die lange Amerikaanse jongen als CV.

?

Ze hoefden niet met geld te strooien van mij, maar ze nemen wel een gigantisch risico met die verdediging. Begint een beetje traditie te worden, lijkt wel.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_203455001
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 09:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
?

Ze hoefden niet met geld te strooien van mij, maar ze nemen wel een gigantisch risico met die verdediging. Begint een beetje traditie te worden, lijkt wel.
Denk dat hij Jenson Seelt bedoelt, alleen is dat geen Amerikaan. Ja, die is er ook nog, maar 18 en geen ervaring op het hoogste niveau.
pi_203455027
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 09:13 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk dat hij Jenson Seelt bedoelt, alleen is dat geen Amerikaan. Ja, die is er ook nog, maar 18 en geen ervaring op het hoogste niveau.
Indeed. Die jonge komt uit Ede. *)

Ik vind het prima zo. Je spreekt daarmee vertrouwen uit in je huidige verdediging. Zo'n paniekaankoop in het midden van het seizoen zie ik sowieso nooit zitten.

Dat gezegd hebbende vind ik Veerman wel een goede aankoop.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_203455054
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 09:15 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik vind het prima zo. Je spreekt daarmee vertrouwen uit in je huidige verdediging. Zo'n paniekaankoop in het midden van het seizoen zie ik sowieso nooit zitten.

Een paniekaankoop is niet goed inderdaad. Geen figuren a la Michael Ball of Andy van der Meyde. Misschien denk ik te simpel, maar mag aannemen dat Sjon ook wel een lijstje heeft met CV's die interessant zijn voor PSV. Relatief jonge verdediger, met ervaring op het hoogste niveau in bv. Zweden of Denemarken en met groeimarge. Dat was niet verkeerd geweest.

Nu is de bezetting vrij dun achterin. Leuk dat er 'n talentvolle jongen is, maar die heeft nog niks laten zien in de Eredivisie. Afwachten hoe hij het oppikt.

Komende tijd worden er veel wedstrijden gespeeld. Ook veel belangrijke wedstrijden. In de competitie kan het nog alle kanten op: 1e kan nog, wat rechtstreekse plaatsing voor de CL betekent, maar ook 3e kan nog, wat betekent dat er sowieso geen CL wordt gespeeld.

[ Bericht 16% gewijzigd door Halcon op 01-02-2022 09:32:26 ]
pi_203455070
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 09:15 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Een aankoop hoeft niet meteen een paniekaankoop te zijn. Onder Brands moest de verdediging al versterkt worden, maar sindsdien wacht ik er nog steeds op. We hebben maar 1 of 2 extra blessures nodig en we zitten al met een gigantisch probleem..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_203455168
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 09:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Een aankoop hoeft niet meteen een paniekaankoop te zijn. Onder Brands moest de verdediging al versterkt worden, maar sindsdien wacht ik er nog steeds op. We hebben maar 1 of 2 extra blessures nodig en we zitten al met een gigantisch probleem..
Dat klopt. Brands en verdedigen was geen gelukkige combinatie. Schmidt/de Jong hebben Ramalho, Max en Mwene aangetrokken en daarmee toch wel een fundament onder de verdediging gelegd. Wat me enorm aanspreekt is dat ze zelden nog als idioten richting het eigen doel rennen, maar hebben geleerd om vooruit te verdedigen.
pi_203456538
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 03:02 schreef aTypisch het volgende:

[..]
sparen in euro's :')
Nu is het nog mogelijk, over een paar jaar is het evenveel waard als wc papier
pi_203457400
Alleen Veerman dus deze periode. Aangezien de kans nihil is dat PSV eerste wordt vraag ik me af wat het beleid momenteel is. Kans op tweede worden en dan weer stranden in voorronde CL is op dit moment levensgroot. De ploeg is net te matig om alle rondes voor de Champions League te overleven.

Derde worden (het gat met Feyenoord is klein, bron: https://www.tussendelinies.nl/data-dashboard/ ) en je hebt helemaal een probleem.

Wel is er momenteel veel meer kapitaal op het veld dan bij de concurrentie maar aan alleen transferinkomsten heb je niet genoeg als je jaar na jaar de Champions League misloopt. Ben benieuwd hoe lang John de Jong nog krijgt? Topsportbeleid van Toon zie ik niet zoveel terug sinds hij er zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')