SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Beetje teruggelezen en dacht dat ik las dat team goud nu immuniteit heeft?quote:
Kweet niet, ik probeer mijn mening (eventueel) te herzien. Misschien had ik wat meer "research" moeten doen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zei net dat je hem niet meer mag om zijn racistische uitspraken, maar je weet nog niet eens wat hij gezegd heeft. Beetje voorbarig vind je ook niet
Het hele team?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Beetje teruggelezen en dacht dat ik las dat team goud nu immuniteit heeft?
ja ... de ontzettend spannende house-vs-house battle... op het scherpst van de snede is er gestreden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het hele team?
Omdat ze de house-vs-house battle gewonnen hebben?
jaquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het hele team?
Omdat ze de house-vs-house battle gewonnen hebben?
True.. maar heb niet het gevoel dat hij het echt nodig heeft.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:39 schreef Stargazing het volgende:
Salar heeft eigenlijk al sinds zijn binnenkomst geluk gehad.
Eerste week moest hijzelf nomineren.
De week erop had hij immuniteit gewonnen door een spel.
Vorige week was hij genomineerd maar is eraf gehaald door Nouchine.
Deze week heeft hij immuniteit omdat de gouden kamer gewonnen heeft.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ja ... de ontzettend spannende house-vs-house battle... op het scherpst van de snede is er gestreden.
nee die ligt lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
True.. maar heb niet het gevoel dat hij het echt nodig heeft.
Maar die telde niet mee toch? Het was toch het nep-volleyballen .. het touwtje-trekken en het plakken?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, wel grappig om te zien dat de enige battle die echt discussie opriep uiteindelijk ook niets met de battle te maken had maar met de appel/sm/humiliation mislukte keuzes van BB te maken had.
Vond dat laser-game spel wel grappig, maar ook had veel beter uitgevoerd kunnen worden.
Naja. Fijn voor goud, beetje lullig voor groen, maar zo is't leven.
ik ook niet. Salar speelt het spel, en wordt er door de groene kamer op afgerekend omdat zij het concept 'Big Brother' gewoon niet snappen en denken een luxereisje gewonnen te hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
logisch en BBquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:42 schreef Benny het volgende:
Het is niet logisch dat ze de bedden nu moeten verschonen. Morgen zou logischer zijn, als vannacht de muur eruit gaat
Je hebt "niet logisch" en "niet slim"quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
logisch en BB
hoe lang ben je hier nu mod?
waarom gisteren?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:43 schreef Tourniquet het volgende:
Ik had vandaag trouwens wel een vlieg aan de muur willen zijn in het productie-kantoor.
beide gaan op voor BBquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Je hebt "niet logisch" en "niet slim"
Why?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:43 schreef Tourniquet het volgende:
Ik had vandaag trouwens wel een vlieg aan de muur willen zijn in het productie-kantoor.
Nee vandaag, om de discussies te volgen over de verloop van het tape-appel spel en of ze wel of niet iets in de groep moeten gooien over de Social Media ophef.quote:
lol... dus het enige leuke spel telde niet eens mee voor die battle?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar die telde niet mee toch? Het was toch het nep-volleyballen .. het touwtje-trekken en het plakken?
zijn ze ook al weer veel te laat meequote:Op woensdag 26 januari 2022 16:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee vandaag, om de discussies te volgen over de verloop van het tape-appel spel en of ze wel of niet iets in de groep moeten gooien over de Social Media ophef.
Ja, je zou kunnen zeggen dat er behoorlijk gestuurd is op het afscheid van iemand uit de groene groep.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
lol... dus het enige leuke spel telde niet eens mee voor die battle?
Da's wel nog zuurder voor groen. Want dan waren dus alle spellen (behalve appelhappen) fysiek van aard.
Als de breakup week voorbij is kunnen de groene hier van ook profiteren?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
En Goud heeft dus zelfs de BBQ mogen houden .. pff..
Spel bedacht om iemand tegen een muur te plakken.quote:
Als er nog kooltjes zijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als de breakup week voorbij is kunnen de groene hier van ook profiteren?
Vrij accuraat denk ikquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Spel bedacht om iemand tegen een muur te plakken.
Spel duurt te lang, ziet er naar uit dat het zo wel uren gaat duren.
Paniek bij de redactie... moet snel een oplossing komen.
Fruitmand uit de kantine gepakt (niemand eet dat, omdat er ook een snoepautomaat staat...)
Appel in de monden van Navel en Hanne.
Twitter/FB helemaal flippen.
Meer paniek bij de redactie....
Dan maar spel beëindigen
Ik begin zo onderhand Team Salar te wordenquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ben hem ook meer gaan waarderen ja.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik begin zo onderhand Team Salar te wordenik vind um erg leuk in het huis
ftfyquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Fruitmand uit de kantine waar Thomas met een appel in de mond bij staat
Dan maar spel beëindigen
Ja, ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik begin zo onderhand Team Salar te wordenik vind um erg leuk in het huis
Ja, dit dus.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Fruitmand uit de kantine gepakt (niemand eet dat, omdat er ook een snoepautomaat staat...)
Dan maar spel beëindigen
Is er aanleiding om te denken dat die muur vannacht weggaat?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:42 schreef Benny het volgende:
Het is niet logisch dat ze de bedden nu moeten verschonen. Morgen zou logischer zijn, als vannacht de muur eruit gaat
Denk eigenlijk dat het moet zijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan maar spel beëindigen
wat zei ze?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:46 schreef C.A.I het volgende:
weer een sneer naar Vera toe van Evil wat een secreet is dat zeg
En Peter, want hij zei gisteren op 1 persoon ga ik niet.quote:
Hij heeft deze week al een aantal keer aangegeven niet veel met Peter en Kristof te hebben, maar of hij hen ook nomineert...quote:
De week is voorbij qua opnames. Wat er nu tot de liveshows nog gebeurt zal niet/nauwelijks in beeld komenquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:52 schreef engine het volgende:
[..]
Is er aanleiding om te denken dat die muur vannacht weggaat?
Hehehe, ja.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat het moet zijn
- Zelfs bij FOK! flippen er een aantal .. crap .. nu is er echt iets aan de hand..
Kristof?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ben hem ook meer gaan waarderen ja.
Hoop stiekem nog wel steeds dat Kristof zijn kapsel verneukt
quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hehehe, ja.
Omg man, twitter wordt helemaal gek!
- Ach boeie, die zeiken altijd. Niet op letten.
Owowow, ook op FoK zijn ze boos!
- Wat? Die lui van "harder, sneller, heftiger, gekker"? Aiiii....
Wel een beetje dom van de redactie om zoeits uit te vindenquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan maar spel beëindigen
Ja okay maar is niet zoiets uitgesproken dus. Ik twijfel omdat Peter vorige week wel tot en met zaterdag moest afwassen terwijl dat ook weinig meer toevoegde.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:53 schreef Benny het volgende:
[..]
De week is voorbij qua opnames. Wat er nu tot de liveshows nog gebeurt zal niet/nauwelijks in beeld komen
die meiden vonden het leuk!quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel een beetje dom van de redactie om zoeits uit te vinden
Levensgevaarlijk, ga er zelfs een apart topic voor openen
hold your horses .. dat was toch duidelijk hier niet aan de hand ... ze zaten met kilometers tape vast zo leek het.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met een beetje research kan dit fataal aflopen. sommigen werden opgehangen omdat het plakband niet sterk genoeg is maar daardoor bleven ze met hun nek hangen:
Hieronder een video van youtube:
Ik zou ook de politie bellen en vergeet ook niet de redactie van BB te mailen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met een beetje research kan dit fataal aflopen. sommigen werden opgehangen omdat het plakband niet sterk genoeg is maar daardoor bleven ze met hun nek hangen:
Ze vonden het leuk ja. Zouden ze het nog leuk vinden moesten ze tegenkom zoals dit filmpje?quote:
Heb je al een petitie opgestart?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:59 schreef DocCroc het volgende:
Beter hadden ze een groot kruis en nagels gebruikt. Geen kans op verstikking
medische 10 seconden lijmquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:00 schreef suzi1 het volgende:
met de spijkers van van leeuwen hingen ze er nog eeuwen
Hehe, dan was heel stophorst richting Amsterdam opgetrokkenquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:59 schreef DocCroc het volgende:
Beter hadden ze een groot kruis en nagels gebruikt. Geen kans op verstikking
Ik vind het een rare vrouw.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Behold ... Evil wanneer Vera komt binnenlopen
[ afbeelding ]
serieus??quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik blijf bij me mening dat dit te gevaarlijk was.
Het kon ook doorschieten zoals het filmpje. En dan werdt Nawel of hanne, opgehangen.
Ben jij vroeger gepest met appels ofzo?quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
serieus??
alles kan fout gaan
wat ze fout hebben gedaan is die appel
gewoon belachelijk!
Best wel jammer ook van die appel. Die hadden ze liever op kunnen eten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
serieus??
alles kan fout gaan
wat ze fout hebben gedaan is die appel
gewoon belachelijk!
geeft een raar beeldquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ben jij vroeger gepest met appels ofzo?
Da's nog niks. Eva heeft er het lot van de gehele mensheid mee te grabbel gegooid!quote:
Ze heeft een appel fetisj. Mocht het eigenlijk niet doorvertellen, maar doe het tochquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
onzinquote:
Ook niet echt handig dat er ook meerdere momenten waren waar Nawel helemaal alleen in de kamer werd achtergelaten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
serieus??
alles kan fout gaan
wat zeniet hadden moeten doen is die appel
gewoon belachelijk!
stel ze in het topic dat je erover gaat openenquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Worden die opdrachen eigenlijk "getest" Zou er iemand van de redactie paar weken voordien ook aan muur vastgetaped zijn?
Allemaal vragen...
Ik dacht even dat die vogels een nieuw geluid/alarm was.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:04 schreef Li0nHeart het volgende:
dakstream ... de leukste van de SLs
haha.. jij ook?quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik dacht even dat die vogels een nieuw geluid/alarm was.
Ik erger me eraan dat die lamp niet gefixt is.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:04 schreef Li0nHeart het volgende:
dakstream ... de leukste van de SLs
Gaat het daar nou nog steeds over?quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is op Thomas getest .. die hangt nu nog.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Worden die opdrachen eigenlijk "getest" Zou er iemand van de redactie paar weken voordien ook aan muur vastgetaped zijn?
Allemaal vragen...
Maak dat topic nu maar aan, want die opdracht is al geweest. Dan kun je in je eigen topic tegen jezelf gaan posten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Allemaal vragen...
Een statementquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Als BB slim is dan trekken ze het boetenkleed aan en doen ze een statement dat de appel een slecht idee was.
Straks staat Tim Hofman weer met BOOS op de stoep, hebben ze weer een probleem erbij.
500 pleuriesquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wedden dat die opdracht nooit op TV zal komen?
Ik zie een boosterprik ook als een potentieel gevaarquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
onzin
als je alles wat gevaarlijk is niet moet doen heb je geen leven meer
Als je het mij vraag was de hele opdracht wel langs het randje, het laat zien dat ze onvoldoende een idee hebben wat er fout kan gaan en ik helaas ook in de praktijk tegenkom.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:05 schreef engine het volgende:
Lol iemand ophangen op stream geen probleem maar je moet daar geen appels bij gebruiken!
Oeh. Deze weddenschap ga ik aanquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daar ging mijn theequote:Op woensdag 26 januari 2022 17:06 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Is op Thomas getest .. die hangt nu nog.
Mijn youtube filmpje bewijst al genoeg. En had vroeger een veel betere voorbeeld dat ik nu niet terug kan vinden wat mis kon gaan.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als je het mij vraag was de hele opdracht wel langs het randje, het laat zien dat ze onvoldoende een idee hebben wat er fout kan gaan en ik helaas ook in de praktijk tegenkom.
Een goede rijpequote:Op woensdag 26 januari 2022 17:06 schreef Benny het volgende:
Conclusie: het had een kiwi met schil moeten zijn
Van de tape?quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:06 schreef Li0nHeart het volgende:
De verbandkoffer is te voorschijn gehaald, Kristof heeft het over een brandwond.
Watskebeurt?
Ik ga er van uit dat ze wel degelijk over mogelijke gevaren nagedacht hebben. Anders is het echt dom.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als je het mij vraag was de hele opdracht wel langs het randje, het laat zien dat ze onvoldoende een idee hebben wat er fout kan gaan en ik helaas ook in de praktijk tegenkom.
Denk dat het veel minder had geweest als ze een paar leuke meiden bij haar zaten Nu had ze alleen Kristof.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begin echt medelijden met Vera te krijgen. Haar geliefde Dimi, waar ze al "jaren" mee samen is, mist ze zo. Hoe dan? Ze zit paar keer per dag met een kinderlijk piepstemmetje voor dat luik
jij zoekt dat soort filmpjes dus opquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn youtube filmpje bewijst al genoeg. En had vroeger een veel betere voorbeeld dat ik nu niet terug kan vinden wat mis kon gaan.
Maar ja. blijkbaar ben ik een dramaqueen die in alles gevaar ziet.
Duuzend euro leg ik in. Zal ik vast een tikkie sturenquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het liefst in combinatie met capuchonsquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij zoekt dat soort filmpjes dus op
Ze hadden die schoenen ook eerst moeten testen. Levensgevaarlijk!quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee boven op zijn wreef ....denk eerder last van zijn schoenen.
Je hebt me door.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:10 schreef Hunter het volgende:
[..]
Het liefst in combinatie met capuchons
Mario word wel eens wat verweten, maar oef kerel. Maak dat eigen topic nu aan en post daarin wat je wilt over dit onderwerpquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mijn youtube filmpje bewijst al genoeg. En had vroeger een veel betere voorbeeld dat ik nu niet terug kan vinden wat mis kon gaan.
Maar ja. blijkbaar ben ik een dramaqueen die in alles gevaar ziet.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jij zoekt dat soort filmpjes dus op
Heeft toch geen zin meer.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mario word wel eens wat verweten, maar oef kerel. Maak dat eigen topic nu aan en post daarin wat je wilt over dit onderwerp
Nee, je hebt de cos er nu genoeg mee besmeurtquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heeft toch geen zin meer.
Foi, wat lelijk, maar het haalt wel een beetje de aandacht af van dat bekkie.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:16 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Doe maar een kapseltje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh echt wat heeft die gezegd dan, want het ging toch echt well die kant uit.,quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tobias heeft haar in de friendzone geplaatst.
Wellicht voorkomen van gezichtsverlies?
quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Heh.. ik dacht, laat ik eens op onderzoek uitgaan, de BB Insta volgt een fanpage van Kristof en niet z'n eigen insta account. Wellicht omdat daar dingen opstaan die mensen controversieel kunnen vinden?Zou ook kunnen dat ze gewoon dom die eerste zijn gaan volgen op basis van de gebruikersnaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben bezigquote:
Ik vind complotten leukerquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou ook kunnen dat ze gewoon dom die eerste zijn gaan volgen op basis van de gebruikersnaam
Okquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. er is nog geen nominatiealarm geweest
quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:22 schreef Donna1000 het volgende:
Hummie v d Tonnekreek is overleden.
Daar zal hij vermoedelijk de bips van Jesse Jackson moeten kussen, ter verontschuldiging.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:21 schreef r0ydr het volgende:
Dimi dagboekkamer zal het nu wel te horen krijgen
Dimi u bent gecanceld .. verlaat subiet mijn huis.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:21 schreef r0ydr het volgende:
Dimi dagboekkamer zal het nu wel te horen krijgen
Het was omdat Nawel dreigde te stikken. De tape zat te strak bij haar keel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan maar spel beëindigen
Oww. De Hummie?quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:22 schreef Donna1000 het volgende:
Dat is toch geen reden om het spel te stoppen?quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het was omdat Nawel dreigde te stikken. De tape zat te strak bij haar keel.
Denk dat stoppen op dat moment ook zinloos was, ik bedoel, als je het eenmaal hebt.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:24 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ja de Hummie, longkanker maar bleef tot de laatste minuut roken
quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:24 schreef freaky40 het volgende:
Net tijdens een lopend seizoen van BB.
quote:Van de nieuwste reeks Big Brother, nu dagelijks te zien op RTL 5, heeft Hummie van der Tonnekreek niets meer meegekregen.
Met artikel:quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:22 schreef Donna1000 het volgende:
quote:Journalist en eindredacteur Hummie van der Tonnekreek is op 19 januari op 76-jarige leeftijd overleden. Dat heeft goede vriend en televisieproducent Gijs van Dam vandaag namens de familie bekendgemaakt. Zij overleed aan de gevolgen van longkanker. Van der Tonnekreek werd vooral bekend bij het grote publiek toen zij in 1999 hoofdredacteur werd van het televisieprogramma Big Brother.
Dat is dan niet echt een verstandige keuze geweestquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:24 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ja de Hummie, longkanker maar bleef tot de laatste minuut roken
Omdat hij niet weet hoe je met een BBQ-stel moet werkenquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom is Toby het vlees aan het cremeren? Eerbetoon aan Hummie?
Ik heb het niet zelf gehoord.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh echt wat heeft die gezegd dan, want het ging toch echt well die kant uit.,
vandaar dus dat Grace nu over een vent begint
R.I.P Hummiequote:Op woensdag 26 januari 2022 17:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat denken ze omdat ze nu voor staan in het winnen van de spellenquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dat is wel hoe het moet, gewoon rechtstreeks aansprekenquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:29 schreef engine het volgende:
Dimi aangesproken op het tandpasta grapje
Dat ís Hummiequote:Op woensdag 26 januari 2022 17:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Hadden ze ook meteen kunnen doen en dan met de groep bespreekbaar maken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is wel hoe het moet, gewoon rechtstreeks aanspreken
Eensquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hadden ze ook meteen kunnen doen en dan met de groep bespreekbaar maken.
Je moet een gegeven Hummie niet in de bek kijkenquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zat er zo weinig vlees op Hummie
Dat is een feitquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Je moet een gegeven Hummie niet in de bek kijken
Inmiddels bevestigd door BBquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat denken ze omdat ze nu voor staan in het winnen van de spellen
Bekijk het twitter bericht in het topic van Dimiquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:32 schreef DocCroc het volgende:
Heb het tandpasta gedoe niet meegekregen. Wat was er aan de hand?
Salar had zwarte tandpasta en dimi noemde t niggapaste.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:32 schreef DocCroc het volgende:
Dimi heeft wat geroepen wat niet echt door de beugel kon en kan. Lees effe terug, anders weer een heel verhaal hier.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:32 schreef DocCroc het volgende:
Dat denken ze omdat ze nu voor staan in het winnen van de spellenquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat die muur er morgen uitgaatquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:42 schreef Benny het volgende:
Goud heeft immuniteitquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat denken ze omdat ze nu voor staan in het winnen van de spellen
[..]
Maar wie zegt dat die muur er morgen uitgaat
Volgens mij is dat een aanname van
De bewoners, net als dat goud denkt vrijgesteld te zijn van nominaties
Het is break up WEEK begonnen op zaterdag avond , beetje onlogisch en was ook niet met de vorige weken dat dit al stopt op woensdag
Niet netjes, maar eigenlijk was dit ook geen ramp. Toch een beetje mijn mening hierin herzienquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Salar had zwarte tandpasta en dimi noemde t niggapaste.
Evelien gaat dus naar huisquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:35 schreef freaky40 het volgende:
Goud heeft immuniteit dus vrijgesteld van nominatie.
Hoop dat Eveline toch wint van Nawel.quote:
Dan heb ik denk wat gemistquote:
Voor Eveline is er nog hoop wanneer Nawel weg is. Voor Nawel is er geen hoop op beterschap. Ik mag hopen dat die luie donder het huis uit gaatquote:
Nawelquote:
Vera, Nawel of Evelienquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:38 schreef Magean het volgende:
Ik vermoed dat de nominaties dan om de dames zal gaan
Dat word hem dus niet meerquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:39 schreef b_engeltje het volgende:
Eerder vandaag zei team groen nog dat ze minstens 2 wedstrijden moesten winnen om gelijk te komen
BB heeft zijn eigen regels ..als je wint verlies je nog ..logisch tochquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:39 schreef b_engeltje het volgende:
Eerder vandaag zei team groen nog dat ze minstens 2 wedstrijden moesten winnen om gelijk te komen
Voor zwarte mensen kun je het zien als geuzennaam, maar het is gewoon niet zo doordacht om dat woord eruit te spuwen als niet-zwarte persoon. Het was een domme, niet-grappige opmerking, maar hij had geen kwaad in de zin, dus ik neem het hem niet te kwalijk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet netjes, maar eigenlijk was dit ook geen ramp. Toch een beetje mijn mening hierin herzien
Zwarte personen zeggen tegen elkaar ook "nigga".
waarom voor zwarte mensen een geuzennaam? Hoeveel % moet je dan kleurling zijn om het nog te mogen gebruiken tegen elkaar?quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:41 schreef Yolk het volgende:
[..]
Voor zwarte mensen kun je het zien als geuzennaam, maar het is gewoon niet zo doordacht om dat woord eruit te spuwen als niet-zwarte persoon. Het was een domme, niet-grappige opmerking, maar hij had geen kwaad in de zin, dus ik neem het hem niet te kwalijk.
Het Grace en Toby verhaal.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb het niet zelf gehoord.
Hier gelezen.
Dat Tobias vrienden wil zijn en geen stelletje. Dat hij dat expliciet heeft uitgesproken.
Geloofde je ons nietquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:43 schreef b_engeltje het volgende:
Zie nu op de bb site dat het waar is dat goud imuum is
Beetje boel belachelijk want groen heeft geen fair kans gehad
Spellen waren gericht op kracht en gewicht, daarbij heeft bb de kamers niet eerlijk verdeeld
Bovendien isbhet geen week geweest maar 4 dagen..
Duidelijk dat BB een voorkeur heeft
Op de ene stream een scheerapperaat en op de andere stream een zingende nawel.quote:
Je mag het onlogisch vinden, maar het was live op stream .. en ik heb het persoonlijk gehoord. Maar je hoeft me niet te geloven hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dan heb ik denk wat gemist
Zou erg onlogisch zijn zie mijn eerdere post.. dan is de break up WEEK maar 4 dagen geweest ipv 7 dagen
En waar zijn de vrijstellings pinnen dan?
Waar is little brother?
Dat is dan wel wee waarquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:49 schreef Ireth het volgende:
Boeien dat groen geen eerlijke kans heeft gehad, nawel of eveline naar huis, dus perfecte scenario dit, meeste kans dat zij op de bank komen
Helaas klopt hetquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Meestal wel, maar dit kon ik gewoon NIET geloven, klopt gewoon niet
Idd vaagquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:52 schreef Rhosyn het volgende:
Halloooooo de bewoners zijn in de keuken. Ik hoor ze.
Maar ik zie een lege badkamer.
Dat is jou mening, ik zie liever iemand anders gaanquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:45 schreef DocCroc het volgende:
Die "voorkeur" is tot nog toe de hele tijd richting Nawel geweest. Nu zit ze eindelijk in het kamp dat genomineerd kan worden. Ze kan voor het eerst hier opdonderen. Gedaan met die onverdiende immuniteit om de hele dagen in bed te leggen en te zeiken over andere spelers
Het was TE ongelovelijk om te kunnen gelovenquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je mag het onlogisch vinden, maar het was live op stream .. en ik heb het persoonlijk gehoord. Maar je hoeft me niet te geloven hoor.
Eerste spel zou niet mee tellenquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er waren verschillende spellen deze week.
Het 1e spel luxary game om de hottub of sauna.
Gewonnen door groen.
2e spel met de katten/schutters een shopping game. Gelijke stand.
3e spel house to house. Touwtrekken. Groen was sterker, maar verloor door het dobbelen, dus geluk!
4e spel met de touwen. Gewonnen door goud op kracht/geluk door een goede wissel.
5e spel met de tape. Afgeblazen door BB ivm veiligheid van Nawel.
Gelijke stand.
Een eventueel 6e spel is daardoor niet zinvol, omdat goud met 3-1 niet meer kan worden ingehaald.
Mijn inziens dus echt niet oneerlijk verdeeld.
Even een algemene opmerking tussendoor, BB heeft niet echt een eigen website, de enige officiële kanalen vanuit BB zelf zijn:quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:43 schreef b_engeltje het volgende:
Zie nu op de bb site dat het waar is dat goud imuum is
Beetje boel belachelijk want groen heeft geen fair kans gehad
Spellen waren gericht op kracht en gewicht, daarbij heeft bb de kamers niet eerlijk verdeeld
Bovendien isbhet geen week geweest maar 4 dagen..
Duidelijk dat BB een voorkeur heeft
Persoonlijk vind ik het onzin dat het is afgeblazen voor de veiligheid van Nawel. Die had ook af kunnen kloppen (zoals bij judo) en dan was ze eraf gehaald. Ze zaten met 5 man haar in de gaten te houden en te kijken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gewonnen door groen.
3e spel house to house. Touwtrekken. Groen was sterker, maar verloor door het dobbelen, dus geluk!
4e spel met de touwen. Gewonnen door goud op kracht/geluk door een goede wissel.
Gelijke stand.
Een eventueel 6e spel is daardoor niet zinvol, omdat goud met 3-1 niet meer kan worden ingehaald.
Is toch niet gezond al weken lang een week lang hetzelfde etenquote:Op woensdag 26 januari 2022 17:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Groen eet voor de verandering weer eens boontjes.
Doet het ook niet, dat ging niet om punten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Eerste spel zou niet mee tellen
Er zitten voldoende voedingsstoffen in, dus ze komen in principe niets tekortquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch niet gezond al weken lang een week lang hetzelfde eten
Dat niet maar ze eten niet echt gevarieerd zoals aanbevolenquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zitten voldoende voedingsstoffen in, dus ze komen in principe niets tekort
ik geloof dat ook niet hoor, dat het afgeblazen is vanwege Nawel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:02 schreef suzi1 het volgende:
afgelast vanwege nawel? dat wist ik niet haha
vanwege het varken dat aan een spit hangt met een appel in zijn bek idee?
Ze hebben iig elke dag groente en fruit, ze eten niet ongezonder dan de gemiddelde NL-er, extra vitamine pillen enzo.. niets aan de handquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat niet maar ze eten niet echt gevarieerd zoals aanbevolen
https://bigbrothernederla(...)a9896d#comment-10293quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Even een algemene opmerking tussendoor, BB heeft niet echt een eigen website, de enige officiële kanalen vanuit BB zelf zijn:
https://www.instagram.com/bigbrothernlbe/
https://www.facebook.com/bigbrothernlbe
en dan nog de stempagina: https://www.rtlxl.nl/big-brother-voting
O nee ze komen niets te kort, maar gevarieerd kan je het niet noemenquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze hebben iig elke dag groente en fruit, ze eten niet ongezonder dan de gemiddelde NL-er, extra vitamine pillen enzo.. niets aan de hand
Meer afgelast door klagende FB en twitter moeders die de hele dag met een kleedje bij de verwarming zittenquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:04 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof dat ook niet hoor, dat het afgeblazen is vanwege Nawel.
Dat is geen officiële site, maar een fan-site.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
https://bigbrothernederla(...)a9896d#comment-10293
Nee maar dit is niet DGK, en als je het niet bevalt......quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee ze komen niets te kort, maar gevarieerd kan je het niet noemen
Moet inloggen met rtl accountquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is geen officiële site, maar een fan-site.
https://bigbrothernederland.nl/over-bigbrothernederland-nl/
Ik slaap er even goed omquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:09 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee maar dit is niet DGK, en als je het niet bevalt......
Inderdaad. Ze hebben groenten/fruit, pasta/rijst/brood, vlees/vis en melkproducten. De enige catagorie die ze missen zijn noten, maar ze hebben aanvullende vitaminepillen. Dus de schijf van 5.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:04 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze hebben iig elke dag groente en fruit, ze eten niet ongezonder dan de gemiddelde NL-er, extra vitamine pillen enzo.. niets aan de hand
Afgeblazen door BB ivm veiligheid van Nawel....quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gewonnen door groen.
Gelijke stand.
Dat is heel raar.quote:
Nawel wou niet opgeven maar de tape zat onder haar keel. Als ze verder naar beneden was gegleden had ze kunnen stikken.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:13 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Afgeblazen door BB ivm veiligheid van Nawel....
OHHH Zo erg ? dat heb ik gemist ik moet soms ook slapen
Pittige tante ze lult je de haren van je kop.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:03 schreef suzi1 het volgende:
oja en nawel mag van mij ook blijven. ik heb die irritatie nodig
quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat niet maar ze eten niet echt gevarieerd zoals aanbevolen
Voila !quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
https://bigbrothernederla(...)a9896d#comment-10293
Om te kunnen lezen moet ik inloggen met rtl account
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pindakaasquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hebben groenten/fruit, pasta/rijst/brood, vlees/vis en melkproducten. De enige catagorie die ze missen zijn noten, maar ze hebben aanvullende vitaminepillen. Dus de schijf van 5.
Fuck al die politiek correcte onzin. Die linkiewinkies moeten echt niet alles als rascisme zien. Zoë vorig jaar in het huis was zo iemand. Zo mensen maken de maatschappij kapot en zorgen net voor polarisatie.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:41 schreef Yolk het volgende:
[..]
Voor zwarte mensen kun je het zien als geuzennaam, maar het is gewoon niet zo doordacht om dat woord eruit te spuwen als niet-zwarte persoon. Het was een domme, niet-grappige opmerking, maar hij had geen kwaad in de zin, dus ik neem het hem niet te kwalijk.
bleghhhquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En tempeh.
Tja, er is verder niets anders.
Ik vind het juist wel cute ergensquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die nouch heeft tocht echt een vreselijk stemgeluid
Zat in de touwen challenge.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:18 schreef Tourniquet het volgende:
Misschien komt er nog wel een Jackpot challenge morgen?
Hier is al een apart topic voor ... of druk even op Live..quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:30 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Fuck al die politiek correcte onzin. Die linkiewinkies moeten echt niet alles als rascisme zien. Zoë vorig jaar in het huis was zo iemand. Zo mensen maken de maatschappij kapot en zorgen net voor polarisatie.
Oh ja da's waar. Vanavond even opletten hoeveel ze daarmee hebben verdiend want dat was op de stream niet echt duidelijk.quote:
ze doen wel echt overal zou opquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:32 schreef Rhosyn het volgende:
Belgieeeeeuh want dat taaltje is zo zoet.![]()
Ik luister naar Peter en Nawel. Die keuvelen over komkommer en kwark met zout voor het sausje.
Klopt het dat deze discussie al de hele dag loopt hier ?quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:30 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Fuck al die politiek correcte onzin. Die linkiewinkies moeten echt niet alles als rascisme zien. Zoë vorig jaar in het huis was zo iemand. Zo mensen maken de maatschappij kapot en zorgen net voor polarisatie.
volgens mij valt dat wel meequote:Op woensdag 26 januari 2022 18:35 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Klopt het dat deze discussie al de hele dag loopt hier ?
dan had ze toch kunnen roepen? of dan had BB toch kunnen zeggen dat voor de veiligheid van Nawel ze eraf gehaald moest worden?quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nawel wou niet opgeven maar de tape zat onder haar keel. Als ze verder naar beneden was gegleden had ze kunnen stikken.
Waar moet ik heen?quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:32 schreef Rhosyn het volgende:
Zoet ??? in sommige delen van de Kempen zeggen ze "Zuut", zoals "broer" een "bruur" wordt. Referentie: Nick in BB 21. Ik zeg gelukkig nog zoet en broer. Zo is een hoer bij ons ook geen huur..quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:32 schreef Rhosyn het volgende:
Ik luister naar Peter en Nawel. Die keuvelen over komkommer en kwark met zout voor het sausje.
Gestopt met lezen bij "linkiewinkies".quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:30 schreef Lpracing het volgende:
[..]
Het staat verkeerd in de post van Rhosyn, moet zijn: "Want dat taaltje is zo zacht"quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zoet ??? in sommige delen van de Kempen zeggen ze "Zuut", zoals "broer" een "bruur" wordt. Referentie: Nick in BB 21. Ik zeg gelukkig nog zoet en broer. Zo is een hoer bij ons ook geen huur..
Ik refereerde naar een liedje van het Goede doel. "Belgie". Maar het moet zijn>>> Want dat taaltje is zo zacht.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zoet ??? in sommige delen van de Kempen zeggen ze "Zuut", zoals "broer" een "bruur" wordt. Referentie: Nick in BB 21. Ik zeg gelukkig nog zoet en broer. Zo is een hoer bij ons ook geen huur..
je hebt liever een rechtiewechtie?quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:42 schreef Yolk het volgende:
[..]
Gestopt met lezen bij "linkiewinkies".
nous is heiliggggggquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:47 schreef suzi1 het volgende:
wordt nouss weer beschermd, dat we haar niet mogen horen uitpraten over wat zij zgn voor racistisch oid had gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |