abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203376179

Daarnet een kleine discussie gehad in de COS. ik vond het te gevaarlijk. De anderen niet. Komt misschien omdat ik als karakter enorm voorzichtig ben. En daardoor in alles de gevaren ziet. Het was dan 1 tegen allen. Maar door dit topic hoop ik dat ik hier niet de enige ben.

POLL

Hieronder heb ik 2 YouTube filmpjes waar dit experiment mis ging.
.

Vonden jullie dit gevaarlijk? of niet?

Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_203376209
Neen, geen spraken van zelfs.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203376238
Zolang zij niet in alleen achtergelaten en of voor de mond geplakt, is het niet gevaarlijk.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_203377260
Ik vind dat de tweede kamer hier een onderzoek naar gaat doen _O-
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  woensdag 9 maart 2022 @ 02:22:47 #5
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_204006547
Nee, ongevaarlijk! Heb ik ook wel eens gedaan!

Je moet alleen niet de meeste tape bij de keel doen, want dan hang je iemand op :')

https://www.youtube.com/shorts/_2TfZOPqeZQ
pi_204011307
Hou toch op joh hahahahaha
pi_204013417
Nou moet Nouchine wel op Nawel stemmen. Anders gaat ze er zelf uit.
  donderdag 10 maart 2022 @ 10:27:24 #8
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_204021815
Uit de lockdowntijd, toen Jochem Myjer met een photoshop kwam....

Met OM vond het niet oké.....
https://www.telegraaf.nl/(...)ind-niet-aan-de-muur 8)7 8)7 8)7 8)7

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')