SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Beetje teruggelezen en dacht dat ik las dat team goud nu immuniteit heeft?quote:
Kweet niet, ik probeer mijn mening (eventueel) te herzien. Misschien had ik wat meer "research" moeten doen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zei net dat je hem niet meer mag om zijn racistische uitspraken, maar je weet nog niet eens wat hij gezegd heeft. Beetje voorbarig vind je ook niet
Het hele team?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:36 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Beetje teruggelezen en dacht dat ik las dat team goud nu immuniteit heeft?
ja ... de ontzettend spannende house-vs-house battle... op het scherpst van de snede is er gestreden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het hele team?
Omdat ze de house-vs-house battle gewonnen hebben?
jaquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het hele team?
Omdat ze de house-vs-house battle gewonnen hebben?
True.. maar heb niet het gevoel dat hij het echt nodig heeft.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:39 schreef Stargazing het volgende:
Salar heeft eigenlijk al sinds zijn binnenkomst geluk gehad.
Eerste week moest hijzelf nomineren.
De week erop had hij immuniteit gewonnen door een spel.
Vorige week was hij genomineerd maar is eraf gehaald door Nouchine.
Deze week heeft hij immuniteit omdat de gouden kamer gewonnen heeft.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ja ... de ontzettend spannende house-vs-house battle... op het scherpst van de snede is er gestreden.
nee die ligt lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
True.. maar heb niet het gevoel dat hij het echt nodig heeft.
Maar die telde niet mee toch? Het was toch het nep-volleyballen .. het touwtje-trekken en het plakken?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, wel grappig om te zien dat de enige battle die echt discussie opriep uiteindelijk ook niets met de battle te maken had maar met de appel/sm/humiliation mislukte keuzes van BB te maken had.
Vond dat laser-game spel wel grappig, maar ook had veel beter uitgevoerd kunnen worden.
Naja. Fijn voor goud, beetje lullig voor groen, maar zo is't leven.
ik ook niet. Salar speelt het spel, en wordt er door de groene kamer op afgerekend omdat zij het concept 'Big Brother' gewoon niet snappen en denken een luxereisje gewonnen te hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
logisch en BBquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:42 schreef Benny het volgende:
Het is niet logisch dat ze de bedden nu moeten verschonen. Morgen zou logischer zijn, als vannacht de muur eruit gaat
Je hebt "niet logisch" en "niet slim"quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
logisch en BB
hoe lang ben je hier nu mod?
waarom gisteren?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:43 schreef Tourniquet het volgende:
Ik had vandaag trouwens wel een vlieg aan de muur willen zijn in het productie-kantoor.
beide gaan op voor BBquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Je hebt "niet logisch" en "niet slim"
Why?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:43 schreef Tourniquet het volgende:
Ik had vandaag trouwens wel een vlieg aan de muur willen zijn in het productie-kantoor.
Nee vandaag, om de discussies te volgen over de verloop van het tape-appel spel en of ze wel of niet iets in de groep moeten gooien over de Social Media ophef.quote:
lol... dus het enige leuke spel telde niet eens mee voor die battle?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar die telde niet mee toch? Het was toch het nep-volleyballen .. het touwtje-trekken en het plakken?
zijn ze ook al weer veel te laat meequote:Op woensdag 26 januari 2022 16:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee vandaag, om de discussies te volgen over de verloop van het tape-appel spel en of ze wel of niet iets in de groep moeten gooien over de Social Media ophef.
Ja, je zou kunnen zeggen dat er behoorlijk gestuurd is op het afscheid van iemand uit de groene groep.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
lol... dus het enige leuke spel telde niet eens mee voor die battle?
Da's wel nog zuurder voor groen. Want dan waren dus alle spellen (behalve appelhappen) fysiek van aard.
Als de breakup week voorbij is kunnen de groene hier van ook profiteren?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
En Goud heeft dus zelfs de BBQ mogen houden .. pff..
Spel bedacht om iemand tegen een muur te plakken.quote:
Als er nog kooltjes zijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als de breakup week voorbij is kunnen de groene hier van ook profiteren?
Vrij accuraat denk ikquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Spel bedacht om iemand tegen een muur te plakken.
Spel duurt te lang, ziet er naar uit dat het zo wel uren gaat duren.
Paniek bij de redactie... moet snel een oplossing komen.
Fruitmand uit de kantine gepakt (niemand eet dat, omdat er ook een snoepautomaat staat...)
Appel in de monden van Navel en Hanne.
Twitter/FB helemaal flippen.
Meer paniek bij de redactie....
Dan maar spel beëindigen
Ik begin zo onderhand Team Salar te wordenquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ben hem ook meer gaan waarderen ja.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik begin zo onderhand Team Salar te wordenik vind um erg leuk in het huis
ftfyquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Fruitmand uit de kantine waar Thomas met een appel in de mond bij staat
Dan maar spel beëindigen
Ja, ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik begin zo onderhand Team Salar te wordenik vind um erg leuk in het huis
Ja, dit dus.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Fruitmand uit de kantine gepakt (niemand eet dat, omdat er ook een snoepautomaat staat...)
Dan maar spel beëindigen
Is er aanleiding om te denken dat die muur vannacht weggaat?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:42 schreef Benny het volgende:
Het is niet logisch dat ze de bedden nu moeten verschonen. Morgen zou logischer zijn, als vannacht de muur eruit gaat
Denk eigenlijk dat het moet zijnquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan maar spel beëindigen
wat zei ze?quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:46 schreef C.A.I het volgende:
weer een sneer naar Vera toe van Evil wat een secreet is dat zeg
En Peter, want hij zei gisteren op 1 persoon ga ik niet.quote:
Hij heeft deze week al een aantal keer aangegeven niet veel met Peter en Kristof te hebben, maar of hij hen ook nomineert...quote:
De week is voorbij qua opnames. Wat er nu tot de liveshows nog gebeurt zal niet/nauwelijks in beeld komenquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:52 schreef engine het volgende:
[..]
Is er aanleiding om te denken dat die muur vannacht weggaat?
Hehehe, ja.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat het moet zijn
- Zelfs bij FOK! flippen er een aantal .. crap .. nu is er echt iets aan de hand..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |