SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FPCL Croky Cup:
Volgt mogelijk
Puntentelling:
[ Bericht 5% gewijzigd door wimderon op 26-01-2022 17:42:54 ]
Dat gaan we NU bekijken!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:36 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben hier alleen voor het leedvermaak. Wie moet in prullenbakken gaan rondneuzen in ronde 5?
Ik ben uit geteaserd, nu tijd voor friet met biefstuk.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:40 schreef wimderon het volgende:
Zelf maar even topic gepakt zodat ik de OP kan bewerken
Ik gaf het topic aan rondewim.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:36 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben hier alleen voor het leedvermaak. Wie moet in prullenbakken gaan rondneuzen in ronde 5?
We zijn compleet!quote:
Heinrich is voor de eerlijke vinder tijdens de transferperiode.quote:
Misschien kunnen we volgend jaar punten uitdelen voor aan kop rijden op 50 km voor de meet. Dan zijn Thomas en Mathieu de ultieme puntenpakkers.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Echt niemand wil echt Thomas de Gendt
Liefquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gaf het topic aan rondewim.
Egan Bernal Memorial Teamquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:43 schreef Aguero het volgende:
Ik ben compleet. Prachtig.
We gaan het met z'n allen doen voor Onze Egan.
Je team zat al vol voordat we aan Perez toe zijn gekomen! Dat gold ook voor Chiappucci.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heb ik Perez zonder loting? @:Wimderon
Sorry.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:45 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer jammer van die 7,8 @:Rellende_Rotscholier
Oh lol, extra blij met bolle Nans, voor het thema uiteraardquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een bod op Malecki is ook prijzenswaardig, aangezien die nooit meer pijnvrij kan koersen, als ik me niet vergis.
Claptrap uit Borderlands zou tevreden zijnquote:I.R.Baboon - 84V14N3N 0P R0LL3TJ35
Dat is nog een leuk lijstje voor deze rondequote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:43 schreef Felagund het volgende:
Davide Villela, Giovanni Carboni, Josef Cerny en Amaro Antunes.
Voordat Egan zich in de kreukels reed gaf ik Aguero een goede kansquote:
Volgt morgen!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verwacht van iedereen een ploegenpresentatie.
Oh Hermann was niet veel soeps vorig jaar. Aardige knul en hij bakte lekkere schnitzels in zijn corveebeurten. Maar die paar wedstrijden dat hij kopman was werd ie er genadeloos afgereden en iedere aanval die hij initieerde (vijftal geloof ik) eindigde er mee dat hij 10km voor de streep weer was ingelopen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Tevreden met de laatste twee rondes, maar alsnog is het natuurlijk niet best allemaal. Ach ja.
Pernsteiner, Kirsch en Chernetsky zijn nog soort van oké. Verbaast me dat ik niet overboden ben op Pernsteiner.
[ afbeelding ]
Bussen zijn de as van het kwaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Voordat Egan zich in de kreukels reed gaf ik Aguero een goede kans
Lorena Wiebes is ook wel een sprokkelaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:54 schreef baggerbaas het volgende:
[ afbeelding ]
Lorreno![]()
Dat moet natuurlijk oppersprokkelaar Manzin zijn.
Ja een beetje treurig is het wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wessel Krul en Didier Merchan voor 40 miljoen jeetje.
Oh die fraudeur zit bij jou? In dat geval zal een overwinning in de eerste ronde extra zoet smakenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:54 schreef baggerbaas het volgende:
[ afbeelding ]
Lorreno![]()
Dat moet natuurlijk oppersprokkelaar Manzin zijn.
Mani heeft Pierre Barbier 2x staanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:47 schreef wimderon het volgende:
Aguero - Ride for Egan
baggerbaas - Bitumineuze voegvullingsmassa p/b
Benzinesnuivende Aidskoala (©Mani)
Bill_Hillie - Skoekeloen Cycling
Chiappucci - De Dommekrachten p/b Benji Naesen
Dale__Cooper - Team regenboog en de pot met goud
DecoAoreste - Balance Boys - Achter 't Net Visserij
DeLuna - Ciclistas de la Luna 1992
El-Stinho -
Faraday01 -
Felagund - Wielerclub Helaes Pindakaas, het draait vaak niet
franklop - Team Hier Eindigen Sterke Sportieve Ambities
Fretwork - THICK Body and Brain Positivity - Powered by Pauwels KipKap
GotenSSJ - Texas Forever
heywoodu - De Veluwse Vélo
hhh38 - À Bloc met Arno p/b Dirk Hofman Motorhomes
I.R.Baboon - 84V14N3N 0P R0LL3TJ35
IJs_beer - Spekenbrinks Sekte
Immerdebestebob - Team Altijd Koers
johannes_vermeer - Begin van een tijdperk powered by The Home of Cycling
knijn1985 - Einhorn maakt nog geen zomer
Mani89 - Équipe Manigod
Max23 - Belonna
maxi-mus - De Friese doorfietsers
Mexicanobakker - Verliezen is ook mooi
Momo - We're Ganna attack, Padun Pats!
noodgang - W.V. Met een noodgang
Pistolero - Merijn's Mooie Jongens
Rellende_Rotscholier - Bennett niet tevreden
Sabata - Bureau des Éstrangèrs by Schönbacher Cycling
Slobeend - Team Droomduo Superprestige
Steven184 - W.V. Cycling Boyz Company
wimderon - Een bult stevige kerels
Moet Latour zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Mani heeft Pierre Barbier 2x staan
Wel een hoop potentieel budget voor de transferperiodequote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja een beetje treurig is het wel.
Wel tevreden over de laatste ronde idd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is nog een leuk lijstje voor deze ronde
Dan had je ze ook voor 0,11 miljoen kunnen halen. Dan had je nog veel meer geld over gehad.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel een hoop potentieel budget voor de transferperiode
Dat is achteraf praten!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan had je ze ook voor 0,11 miljoen kunnen halen. Dan had je nog veel meer geld over gehad.
Heb jij meer dan mijn 20 miljoen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel een hoop potentieel budget voor de transferperiode
Altijd tegen Henok.quote:
Jij had verwacht dat er meer dan 1 miljoen op zou worden geboden?quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als je op randfiguren gaat bieden kan je beter anticiperen op een goede transferperiode en het geld op de bank laten.
Ik heb bijna niks. Maar Démare of Cavagna een Bernalletje doet kan ik weer investerenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij meer dan mijn 20 miljoen?
Dat was mijn tactiek dus.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als je op randfiguren gaat bieden kan je beter anticiperen op een goede transferperiode en het geld op de bank laten.
Ja. Over een half jaar kom jij hier nederig je excuses aanbieden voor deze take.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij had verwacht dat er meer dan 1 miljoen op zou worden geboden?
Nog zo'n betweter hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Laat je niet doen Slob.quote:
Oke koffieplanter.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja. Over een half jaar kom jij hier nederig je excuses aanbieden voor deze take.
Dan heb je 20 miljoen, je kan ze verkopen voor de helft van de aankoopprijs.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee maar anders verkoop ik deze twee weer en heb ik ook 40 miljoen, maakt echt niet uit.
Misschien mag hij dan ook wel mee naar Qatar, haha!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:14 schreef Felagund het volgende:
Maar wie weet heb ik het helemaal fout en draait Krul een topseizoen. Als hij weer meer dan 600 plaatsen stijgt op de PCS ranglijst komt hij de top 100 binnen.
Heel eerlijk gezegd zie ik Krul wel goed scoren in die kleine koersjes. Zeker geen slechte deal.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:14 schreef Felagund het volgende:
Maar wie weet heb ik het helemaal fout en draait Krul een topseizoen. Als hij weer meer dan 600 plaatsen stijgt op de PCS ranglijst komt hij de top 100 binnen.
Zou idd kunnen, is wel een gok maar dat geldt voor bijna alle renners deze ronde.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd zie ik Krul wel goed scoren in die kleine koersjes. Zeker geen slechte deal.
Net zo marktconform als de prijs voor de grond onder het PSV stadion!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat je niet doen Slob.
Je hebt gewoon een marktconforme prijs betaald voor een paar toppers.
Ik kan me ook best voorstellen dat ze gaan duosprinten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:23 schreef Felagund het volgende:
Ik kan mij ook voorstellen dat hij voor Arvid de Kleijn de sprint aan mag gaan trekken.
SINGING SLOBBY EENDERS, WE WORDEN KAMPIOENquote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Net zo marktconform als de prijs voor de grond onder het PSV stadion!
Trio-sprint met ook nog Aasvold!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan me ook best voorstellen dat ze gaan duosprinten.
Na een verkeerde tactiek (te) weinig risico genomen in ronde 3.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:11 schreef Felagund het volgende:
Complimenten trouwens aan @:Steven184 om het budget precies op te maken.
Geen dry januari for jou?quote:Op woensdag 26 januari 2022 07:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wij gaan er mee er met de volle 1.81 promille tegen aan
Ode aan GvK007, die vanaf dit seizoen weer gaat domineren in de Vlaamse koersjesquote:
Credit where credit's due.quote:
Niets menselijks is mij vreemd.quote:Op woensdag 26 januari 2022 07:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wtf @:baggerbaas, ik dacht dat je een nette user was
Goede grap welquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ode aan GvK007, die vanaf dit seizoen weer gaat domineren in de Vlaamse koersjesLe Samyn, Dwars door het Hageland en Primus classic worden allemaal binnen gehaald
Niet zo ongeduldig, Wimmes.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:00 schreef wimderon het volgende:
We wachten nog op de teamnamen van @:Mexicanobakker, @:Max23, @:Mani89, @:heywoodu, @:Fretwork, @:Faraday01, @:El-Stinho en @:Chiappucci
En een teamnaam én bieding van @:I.R.Baboon
En dan zelf geld over de balk smijten voor Daniel McLay.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Nog steeds is Jose Neves niet gepickt, wat zijn dit voor onwetenden @:Koffieplanter
Ik begin elk jaar een excelsheet die ik op een gegeven moment verwaarloosquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:12 schreef heywoodu het volgende:
Zo, even mijn team uitgeprint opdat ik dit jaar ook echt eens goed ga volgen hoe ze het doen
Ik ga dit ook proberenquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik begin elk jaar een excelsheet die ik op een gegeven moment verwaarloos
Kunnen we die eerste koerst ook ergens zien?quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ontvolg dit topic zodra ik de eerste koers verlies.
Daarom print ik 'm nu uit, zodat 'ie gewoon boven mijn bureau kan hangenquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik begin elk jaar een excelsheet die ik op een gegeven moment verwaarloos
Ik ga voor Franse koersen. Dan ontkom je niet aan Dániel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
En dan zelf geld over de balk smijten voor Daniel McLay.
Was een beetje een gok, maar ik had in biedronde 2 nog een goede klimmer/tijdrijder nodig voor de klassementen. En daar wilde ik vrij ver voor gaan. Had alleen niet verwacht dat ie de eerste de beste eendagskoers al op zijn naam zou schrijvenquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond 17 miljoen op McNulty nog debiel, maar mijn ongelijk wordt dag 1 alweer bewezen
Volgens FirstCycling is het toch Kobe Goossens die 7e is geworden, Huys staat nu als 16e in de uitslag.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Huysbaas had ik serieus overwogen
Het goede scoutingswerk wordt meteen uitbetaaldquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:31 schreef hhh38 het volgende:
Albanese gaat zeker een koopje worden hè
Ik dacht hem in ronde 2 nog op te kunnen pikken maar blijkbaar niet goed gekekenquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:33 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Het goede scoutingswerk wordt meteen uitbetaald
Je hebt deze ronde al praktisch van mij gewonnen joh, maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barkiel 12e, kan beter maar akkoord
Ja de rondewinst is wel binnen hoop ik, dus daarom vind ik het wel prima.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt deze ronde al praktisch van mij gewonnen joh, maak je geen zorgen.
De enige renner van mijn tegenstander in ronde 1. Het wordt weer zo'n seizoenquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:31 schreef hhh38 het volgende:
Albanese gaat zeker een koopje worden hè
Vooral een gemiste kans om het team te registeren als Huysbaas Bobquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens FirstCycling is het toch Kobe Goossens die 7e is geworden, Huys staat nu als 16e in de uitslag.
Waar gaat ie rijden?quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:59 schreef wimderon het volgende:
Puzzovivo'tje had ik wel willen hebben in plaats van Visconti, die alweer de eerste DNF heeft genoteerd.
Fakenews!quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De enige renner van mijn tegenstander in ronde 1. Het wordt weer zo'n seizoen
Ik zou het persoonlijk wel hoogverraad vinden van Ackermann, als ie in jouw team wél een seizoen naar kunnen gaat rijden.quote:Op donderdag 27 januari 2022 08:17 schreef franklop het volgende:
Nog gelijk met @:ijs_beer vandaag moet Ackermann, dan wel Gibbons toeslaan
Ik hoop het dat dat gebeurdquote:Op donderdag 27 januari 2022 08:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk wel hoogverraad vinden van Ackermann, als ie in jouw team wél een seizoen naar kunnen gaat rijden.
Ik lees nu gibbons 2e en ackermann 8equote:Op donderdag 27 januari 2022 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Louvel voor Matthews en Akkermans
Ik heb genoeg gezien.
Correct.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:17 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik lees nu gibbons 2e en ackermann 8e
Daar heeft Euskaltel mooi voor gewerkt!quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:17 schreef knijn1985 het volgende:
Nog wat puntjes gesprokkeld met Soto
Ja klasse van zequote:Op donderdag 27 januari 2022 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar heeft Euskaltel mooi voor gewerkt!
Mag ik Haller?quote:Op donderdag 27 januari 2022 18:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Plek 16, 17 en 20 voor mijn renners. Walgelijk.
Gisteren had Bob nog het volle vertrouwen in GvK .quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ode aan GvK007, die vanaf dit seizoen weer gaat domineren in de Vlaamse koersjesLe Samyn, Dwars door het Hageland en Primus classic worden allemaal binnen gehaald
Vandaag mag die weg voor Haller of all places.quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oke, dan krijg jij Sweeny. Of wil je Van Keirsbulck of Galvan?
Hij lijkt te luisteren.quote:Op donderdag 27 januari 2022 17:23 schreef GotenSSJ het volgende:
40-38 in het voordeel van DecoAoreste op het moment geloof ik. Dit is niet leuk.
Alle ballen op Alejandro morgen.
Clarke is ook mee lees ik. Erg mooi.quote:
0-0?quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oke, dan krijg jij Sweeny. Of wil je Van Keirsbulck of Galvan?
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:55 schreef Steven184 het volgende:
Inpakken en wegwezen. Tot volgend jaar.
Met een 16e en 17e plek ietwat zuur, maar uiteindelijk heb je met een 0-0 weinig te klagen uiteraard.quote:
Jij was een van de andere twee genaaiden in ronde 1 zie ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel man in de punten maar één van de uwe was genoeg helaas. Van harte.
Dank je hartelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel man in de punten maar één van de uwe was genoeg helaas. Van harte.
Mijn teamnaam klopt niet echtquote:
Beetje te traag om het een ninja-edit te noemenquote:
Die vier daaronder ook nietquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 22:17 schreef hhh38 het volgende:
0-0 en mijn volgende tegenstander @:Steven184 ook met een 0.
Ik hoop dat dat helpt. Cosnefroy werd in de eerste ronde erg gemist.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 18:47 schreef wimderon het volgende:
Als beloning mag ik nu tegen @:Immerdebestebob met zijn hele Franse armada aan het vertrek in Frankrijk.
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat helpt. Cosnefroy werd in de eerste ronde erg gemist.
Polença:
Sweeny
GP Marseille:
Cosnefroy, Bonnamour, Galvan, Zimmermann
Palma:
Sweeny, Lonardi
In Frankrijk kan het leuk worden. Kiko is verdwaalt schijnbaar.
Je staat tegenover een bult stevige kerels die het duel niet schuwen en een paar wielkunstenaars.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat helpt. Cosnefroy werd in de eerste ronde erg gemist.
Polença:
Sweeny
GP Marseille:
Cosnefroy, Bonnamour, Galvan, Zimmermann
Palma:
Sweeny, Lonardi
In Frankrijk kan het leuk worden. Kiko is verdwaalt schijnbaar.
Eten ze het asfalt ook op?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 23:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je staat tegenover een bult stevige kerels die het duel niet schuwen en een paar wielkunstenaars.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 06:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eten ze het asfalt ook op?
Pollenca:Jesus Herrada, Lastraquote:
Vandaag had ik Buchmann, Vliegen en Villela. Die laatste heeft 1 puntje gepakt, ik denk niet dat het genoeg zijn. Morgen volgens mij niemand in Frankrijk aan start, in ieder geval Walscheid nog in Mallorca.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 19:01 schreef franklop het volgende:
@:Felagund wie heb jij allemaal aan het vertrek?
Zou het tegen Valverde wat uitmaken?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Aan de start:
Pollenca:
Valverde, Pasqualon, Smith, Clarke, Gotzon Martin
Marseille:
Trentin, Bevin, Cardis, Boasson Hagen
Palma:
Valverde, Smith, Clarke, Pasqualon, Gotzon Martin
Team heeft er zin in zo de eerste dagen van het seizoen.
Moet tegen Aguero, die zal ook wel wat man aan de start hebben.
Nu niet meer denk ik nee, Clarke ook weer 6de.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:56 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zou het tegen Valverde wat uitmaken?
Je staat in ieder geval 1-0 voor nu danquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vandaag had ik Buchmann, Vliegen en Villela. Die laatste heeft 1 puntje gepakt, ik denk niet dat het genoeg zijn. Morgen volgens mij niemand in Frankrijk aan start, in ieder geval Walscheid nog in Mallorca.
Alleen Moschetti vandaag @hhh38quote:Op zaterdag 29 januari 2022 13:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Pollenca:Jesus Herrada, Lastra
Marseille: Delettre
Palma: Moschetti, Lastra
Dus ik ga er vanuit dat jij een puntje pakt om mij met 1-0 te verslaan.
Kan ik je al feliciteren?quote:Op zondag 30 januari 2022 09:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah, ik heb Barbier en Fiorelli op Mallorca en Burgaudeau, Pacher en Marit in Marseille.
UAE trein ontspoort, geen Gibbons en Ackermann. Wel Penalver bij top 15, maar ja die eindigde achter Walscheidquote:Op zaterdag 29 januari 2022 16:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vandaag had ik Buchmann, Vliegen en Villela. Die laatste heeft 1 puntje gepakt, ik denk niet dat het genoeg zijn. Morgen volgens mij niemand in Frankrijk aan start, in ieder geval Walscheid nog in Mallorca.
Wees gerust, ik ook niet. Op naar de volgende 0-0quote:Op zondag 30 januari 2022 14:24 schreef Faraday01 het volgende:
Vooralsnog nog geen puntje gehaald op Mallorca
In Frankrijk heb ik Valgren en Conner Swift aan de start. Jij nog schoon volk daar?quote:Op zondag 30 januari 2022 14:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wees gerust, ik ook niet. Op naar de volgende 0-0
Oei, Valgren zal wel scoren. Pinot heb in ieder geval aan de start staan, maar die zie ik niet direct scoren.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In Frankrijk heb ik Valgren en Conner Swift aan de start. Jij nog schoon volk daar?
Zowel bij Valgren als bij Pinot heb ik een enorm het kan vriezen en het kan dooien gevoel.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Oei, Valgren zal wel scoren. Pinot heb in ieder geval aan de start staan, maar die zie ik niet direct scoren.
Valgren wint of wordt 87e. Veel andere smaken zijn er niet.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zowel bij Valgren als bij Pinot heb ik een enorm het kan vriezen en het kan dooien gevoel.
Fiorelli heel mooi 1 plek voor Moschettiquote:Op zondag 30 januari 2022 10:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Barbier en Fiorelli verwacht ik niets, maar ergens een puntje moet toch mogelijk zijn
Jij hoeft niet tegen De Lie vandaagquote:Op zondag 30 januari 2022 15:31 schreef Aguero het volgende:
Hugo netjes vierde maar dat gaat niet genoeg zijn.
Altijd tegen mij et cetera
Wel tegen Valverde, die gisteren won.quote:Op zondag 30 januari 2022 15:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij hoeft niet tegen De Lie vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot hebben we ook nog schaduwboegbeeld voor US-thick awareness, Mathijs Paasschens, flaunting what he's got:
Omdat het budget op was heeft het team zich dit jaar geen trainingskamp kunnen veroorloven. In plaats daarvan werden het 6 dagen Chersonissos. De ploeg heeft overwogen de groepsfoto hier te plaatsen. Echter is er in samenspraak met Pauwels KipKap besloten om de foto, waarop kopman Pedersen slaapt op een met Hela Curry overgoten hamburger, mogelijk later uit te brengen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Fretwork op 30-01-2022 19:47:11 ]The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Volgens Eurosport had ik heel even dit rondje gewonnen met Swiftquote:Op zondag 30 januari 2022 14:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Oei, Valgren zal wel scoren. Pinot heb in ieder geval aan de start staan, maar die zie ik niet direct scoren.
Saudi:quote:Op zondag 30 januari 2022 17:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
We richten ons maar op de wedstrijd tegen @:gotenssj
Saudi-tour
Axel Zingle
Volta
-
Besseges
Benoit Cosnefroy, Gerben Thijssen, Georg Zimmermann, Franck Bonnamour, Guillaume van Keirsbulck, Kiko Galvan
We hopen dat de Volta afgelast wordt.
Saudi Tourquote:Op zondag 30 januari 2022 18:40 schreef Pistolero het volgende:
Zowaar een renner die ergens aan de start staat en punten scoort, maar genaaid door de loting. Dit gaat een heel seizoen knokken tegen degradatie worden op deze manier
Op naar ronde 3 tegen @:baggerbaas
Saudi Tour
Gaviria, Sbaragli
Etoile de Bessèges – Tour du Gard
Van Rooy
Volta a la Comunitat Valenciana
Haig, Vlasov
Als Haig en Vlasov even normaal gaan doen in Valencia moet dit wel goed gaan komen.
Wil de finishfoto nog wel eens zien voor plek 10. Zal je zien dat het 1mm isquote:
Erg mooi.quote:Op zondag 30 januari 2022 14:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Fiorelli heel mooi 1 plek voor Moschetti
Degradatiespook klopt alweer aan de deur. En komende ronde tegen @wimderonquote:
Cosnefroy scheelt een slok op de borrel, daar klaag ik niet over.quote:Op zondag 30 januari 2022 22:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bonnamour Cosnefroy
Wordt toch wel matig zo bij de ster van Besseges.
Saudi Tour: -quote:Op maandag 31 januari 2022 20:13 schreef franklop het volgende:
Tegen @:DecoAoreste met;
Saudi Tour:
Oliveira, Senechal, Lecroq
Volta:
Gibbons
Besseges:
Carapaz, Ackermann
Kan nog spannend wordenquote:Op maandag 31 januari 2022 20:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Saudi Tour: -
Volta Valenciana: Nizzolo, Valter, Rubio, Felline
Besseges: Calmejane, Impey, Robeet, Russo, Kirsch
Genoeg mannen aan de start, nu moeten ze nog scoren.
Dat zou echt grote prestatie zijn om met zo'n team te degraderenquote:Op zondag 30 januari 2022 19:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Degradatiespook klopt alweer aan de deur. En komende ronde tegen @:wimderon
Zeer benieuwd wat Emoe al een paar keer heeft gehad.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:21 schreef Felagund het volgende:
Een beetje laat, maar mijn team is eindelijk bij elkaar gekomen om aan jullie voor te stellen:
Emanuel Buchmann
[ afbeelding ]
Onze topklassementsrenner. Heeft al een paar keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |