Als ik hem deze week nog niet vol krijg, overweeg ik zelfs op Sebas te bieden.quote:
Nee, het komt toch niet meer goed. Ik zit in een neerwaartse spiraal zonder weerga.quote:
Successponsor Feltet heeft na de glorieuze triomf van afgelopen seizoen besloten de geldkraan dicht te draaien. Op het hoogtepunt stoppen, daar houden de Deentjes van.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:00 schreef wimderon het volgende:
We wachten nog op de teamnamen van @:Mexicanobakker, @:Max23, @:Mani89, @:heywoodu, @:Fretwork, @:Faraday01, @:El-Stinho en @:Chiappucci
En een teamnaam én bieding van @:I.R.Baboon
Daar is deze ronde zelfs al op geboden!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ik hem deze week nog niet vol krijg, overweeg ik zelfs op Sebas te bieden.
Het altijd prachtige Groningenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik woon toevallig in de buurt van @:slobeend, ik ga niet bij zijn huis langs lopen zometeen uit angst dat hij zijn laptop uit het raam gooit
0,1 toevallig?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Drie keer hetzelfde bod op Stan van Tricht of all places!
Of 0,11?quote:
Hier kan ik geen uitspraken over doen.quote:
Stukje SEG, stukje PatLef. Ik snap het wel. Ik had daar vorige ronde bijna op geboden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Drie keer hetzelfde bod op Stan van Tricht of all places!
Dit klinkt als Momo.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier kan ik geen uitspraken over doen.
Wel kan ik onthullen dat 20+ miljoen inderdaad genoeg was om Didier Merchan binnen te hengelen, we willen de trotse eigenaar feliciteren!
Loten om Heinrich?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Heinrich was al een beetje zenuwachtig geworden, maar we hebben hem toch nodig, we gaan loten, jaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |