Nooit meer die mokerdikke gozer die pas in maart weer gaat fietsen en pas in september weer resultaten rijdt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:37 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Langlauft zeker veel in de winter?
Je hebt nog 1 uur en 15 minuten om eindelijk je bod in te sturen!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:41 schreef hhh38 het volgende:
Mis ik iets of is de deadline nog niet geweest?
Teamnaam ingestuurd trouwens
Ik ben bezig!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt nog 1 uur en 15 minuten om eindelijk je bod in te sturen!
Ik zit al vol! Maar aangezien hier openlijk biedingen worden besproken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt nog 1 uur en 15 minuten om eindelijk je bod in te sturen!
Maar hhh38 mag alleen in de laatste vijf minuten insturen.quote:
Hoeft dus niet meer. Ben vooral benieuwd of @I.R.Baboon deze keer wel wakker isquote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar hhh38 mag alleen in de laatste vijf minuten insturen.
Er zijn toch geen namen genoemd?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zit al vol! Maar aangezien hier openlijk biedingen worden besproken.
Oke niet heel openlijk
Ik wil wel een schaduwlijst indienen voor hem.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoeft dus niet meer. Ben vooral benieuwd of @:I.R.Baboon deze keer wel wakker is
Heeft me de 2e helft nog mooi wat rondezeges bezorgd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nooit meer die mokerdikke gozer die pas in maart weer gaat fietsen en pas in september weer resultaten rijdt.
Over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nooit meer die mokerdikke gozer die pas in maart weer gaat fietsen en pas in september weer resultaten rijdt.
Volgens mij moest hij van zijn ploeg een sprintje rijden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kijk even op z'n Strava waar ie nu weer uit hangt. Waarschijnlijk aan het langlaufen
Mijn teamnaam heb ik als allereerste gepost, met mention. Je had er zelfs nog op gereageerd.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:00 schreef wimderon het volgende:
We wachten nog op de teamnamen van @:Mexicanobakker, @:Max23, @:Mani89, @:heywoodu, @:Fretwork, @:Faraday01, @:El-Stinho en @:Chiappucci
En een teamnaam én bieding van @:I.R.Baboon
Begrijp ik nou goed dat je geen fok-autist bent? En dat je te veel drugs hebt gebruikt?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
ja sorry ik ging vorige week vrijdag wat drinken en toen eindigde ik in een atelier met allemaal kunstenaars en toen kwam ik pas heel laat thuis en had ik zo'n enorme kater dat ik pas zondagochtend weer op fok keek. Maar het gaat wel weer een beetje.
edit: ik had trouwens bij ronde 2 al wel 84V14N3N 0P R0LL3TJ35 als teamnaam opgegeven. Maar misschien heeft wim het geweigerd.
Top reden. Verdient wel een bonus van 5mlnquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
ja sorry ik ging vorige week vrijdag wat drinken en toen eindigde ik in een atelier met allemaal kunstenaars en toen kwam ik pas heel laat thuis en had ik zo'n enorme kater dat ik pas zondagochtend weer op fok keek. Maar het gaat wel weer een beetje.
Nou bij mij was het puur de drank, al zag ik zeker wat spiegeltjes en poeder maar ik was nog net zo verstandig dat ik op dat moment bedacht dat dat het allemaal niet beter ging maken. Dan weer niet zo verstandig om te weten dat het deel tussen half 3 en half 5 weinig meer toevoegt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je geen fok-autist bent? En dat je te veel drugs hebt gebruikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Ho, ja, ik heb hem ergens genoemd, komt eraanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:00 schreef wimderon het volgende:
We wachten nog op de teamnamen van @:Mexicanobakker, @:Max23, @:Mani89, @:heywoodu, @:Fretwork, @:Faraday01, @:El-Stinho en @:Chiappucci
Hm, laten we het maar weer houden op:quote:Op dinsdag 25 januari 2022 21:00 schreef wimderon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |