SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We nemen dus gewoon een gok[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Gewoon goed.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:11 schreef Remco het volgende:
Kort en bondig mag ook wel een keer gezegd worden.zie email 27 oktober![]()
"Over drie weken zijn de besmettingen vrijwel zeker veel hoger...." Nou dat zullen we nog wel eens zien.![]()
Maar dat detail dat in Denemarken op elke straathoek getest kan worden en mensen dat ook frequent doen wordt vaak genegeerd. Lekker selectief shoppen in het beleid van andere landen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:09 schreef heywoodu het volgende: [..] Jaaaaa vergelijken met andere landen
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Over paar weken alles dicht gelukkig. Heb ik nog tijd om 20 kg af te vallen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dit pakket geldt voor 6! weken, wat had het FOK!OMT ook alweer voorspeld? April. Dat is het dan bijna.
Weegmoment over 3 weken.
Ik mis de 2 weken nu alwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Wij zijn Nederland!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:11 schreef Benny het volgende:
"Nederland heeft jullie gemist"
Een quote voor de media![]()
"Het advies was 20.00 uur, wij hebben het zorgvuldig gewogen tot 22.00." Lekker wetenschappelijk allemaal![]()
![]()
Vuile huichelaar dat het isquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:11 schreef Benny het volgende:
"Nederland heeft jullie gemist"
Een quote voor de media
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Maar over 3 weken weegmoment!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:11 schreef _serial_ het volgende:
Dit pakket geldt voor 6! weken, wat had het FOK!OMT ook alweer voorspeld? April. Dat is het dan bijna.
Dat snap ik niet![]()
![]()
Mark is naar de kapper geweest
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Als Hugo daar zit, maken ze dat in 1 klap goed.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:10 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Zullen de coke dealers rond de Kuip niet leuk vinden. 17.000 mensen snuiven toch net even wat minder weg dan 51000 mensen.![]()
Hoe kun je een tijdeenheid wegenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:12 schreef belanov het volgende:
"Het advies was 20.00 uur, wij hebben het zorgvuldig gewogen tot 22.00." Lekker wetenschappelijk allemaal
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Ik denk dat we nu al rond de 100.000 zitten met de achterstanden en de mensen die niet kunnen testen.![]()
Dan zitten we dus al weer in maart!quote:NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Het duurt 6 weken, maar over 3 weken kan ook gekozen worden om het 12 weken te laten duren. Zo ging ‘t in elk gevalquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar over 3 weken weegmoment!
Dat snap ik niet![]()
![]()
Weegschaal, klokje erop en wachten maar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe kun je een tijdeenheid wegen![]()
Hoe meer hoe beter.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:13 schreef Remco het volgende:
Ik denk dat we nu al rond de 100.000 zitten met de achterstanden en de mensen die niet kunnen testen.![]()
Supergoed.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:47 schreef Anton91 het volgende:
NCTV: 'Maatschappelijk ongenoegen corona nog nooit zo hoog'
De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid Pieter-Jaap Aalbersberg maakt zich zorgen over het maatschappelijke ongenoegen naar aanleiding van de coronamaatregelen. Dat was nog nooit zo hoog als nu, schrijft Aalbersberg in een stuk dat samen met het OMT-advies naar de Tweede Kamer is gestuurd.
"De politie ziet een meer structurele en georganiseerde ontwijking van de maatregelen." Aalbersberg vreest dat handhaven of repressief optreden kan leiden "tot een fundamentele vertrouwensbreuk tussen politie en grote delen van de bevolking".
De NCTV denkt dat versoepelingen zullen zorgen voor minder weerstand tegen de overgebleven maatregelen. Maar hij waarschuwt wel dat versoepelingen "binnen het huidige maatschappelijke sentiment" niet zomaar meer kunnen worden teruggedraaid. Dan kunnen er volgens hem grote problemen ontstaan in de naleving en handhaving "wegens een te groot gebrek aan draagvlak".
[..]
Nog meer positief nieuws![]()
https://nos.nl/liveblog/2(...)ld-met-reserveringenTijd voor burgerlijke ongehoorzaamheid en gewoon doen.quote:
Openen die poorten!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De altijd zeer vermoeiende Yorick.![]()
Yorick wil naar de film, maar hij is toch voor zero-covid enzoquote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
In buitenland naar verhouding 5x meer opnames dan in Nederland.
Zegt alles over het genadeloze opnamebeleid in Nederland.![]()
Met de achterstanden wellicht wel hoor. En daarnaast werd toch ook niet gezegd dat we sowieso 75k besmettingen zouden krijgen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:13 schreef trein2000 het volgende:
Ja. Die 75k heb je dus niet gehaald, noteren we ook.![]()
Over 3 weken weegmoment, vlak voor carnaval..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Carnaval is voor proleten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Over 3 weken weegmoment, vlak voor carnaval..![]()
Met pek en veren de studio uit. Graag.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:14 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Koopmans komt paniek zaaien.
~ Superniger'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Wat voor nut heeft het om 80 plussers op te nemen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:15 schreef Confetti het volgende:
In buitenland naar verhouding 5x meer opnames dan in Nederland.
Zegt alles over het genadeloze opnamebeleid in Nederland.![]()
Fuck carnaval, proleten feestje.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is bijna een traditie om grote evenementen een dag van te voren te verbieden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Ligt meer aan dat het systeem het niet aan kan gezien de achterstandenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:13 schreef trein2000 het volgende:
Ja. Die 75k heb je dus niet gehaald, noteren we ook.NLse bureaucratie
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Stukje dagbestedingquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft het om 80 plussers op te nemen.![]()
Zoek hem op met een fakkel!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:14 schreef THEFXR het volgende:
ik wil kuipers spreken, hij zit er naast met omikron
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
En toch luister je naar een vakkundig man. Wat een verschil wat dat betreft met schoolmeestertje.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Wel bijzonder dat Ernst net de vergelijking met Denemarken maakte, hopelijk komt iemand daar nog op terug. Waarom kunnen daar maatregelen weg, zelfs met hogere besmettingscijfers?![]()
Goed punt, laten we er maar vier weken van maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Over 3 weken weegmoment, vlak voor carnaval..Put these foolish ambitions to rest.![]()
Mensen met uitgestelde zorg hebben die zorg ook lang niet altijd buiten hun eigen schuld nodig.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Over 3 weken dus weer alles dicht, drie weken later weer langzaam open.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:17 schreef DonDruiper het volgende:
En toch luister je naar een vakkundig man. Wat een verschil wat dat betreft met schoolmeestertje.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ja, Ernst, vooral niet benoemen dat de zorg cijfers in die landen grotendeels gewoon dalen.
Nee hoor, in Denemarken stijgen de opnames ook de laatste weken.![]()
Restaurants OPENquote:
Stadions OPEN
Musea OPEN
Theaters OPEN!!!
en ctb [DEL]'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Alleen als we alle wedstrijden vanaf nu gaan winnen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naja, over zes weken is het wel klaar natuurlijk. Dan gewoon alles open, joe![]()
Ik kan hier niet blij mee zijn 'omdat het over 6 weken wel goed gaat komen'. Gewoon wederom een flopshow omdat ze denken dat dit micromanagement gelul wel iets gaat uithalen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naja, over zes weken is het wel klaar natuurlijk. Dan gewoon alles open, joe![]()
Hij zegt dat het eigen verantwoordelijkheid is. Dat is het ook. Hij wil geen plicht. Held!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
Ernst durft de anti-vaxxers niet verantwoordelijk te houden voor hun eigen keuzes
Beter dan bloemschoen![]()
En terecht.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
Ernst durft de anti-vaxxers niet verantwoordelijk te houden voor hun eigen keuzes
Eigen keus.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Jep.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:17 schreef DonDruiper het volgende:
En toch luister je naar een vakkundig man. Wat een verschil wat dat betreft met schoolmeestertje.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Topquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
Ernst durft de anti-vaxxers niet verantwoordelijk te houden voor hun eigen keuzes![]()
Jij sloopt je oren graag met debiele teksten?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wie zei er ook al weer dat het schattig was dat er hier mensen zijn die vermoeden dat ze het Corona bewijs en 2G er koste wat kost doorheen proberen te duwen?![]()
![]()
Je bent dus ook overtuigd dat het komt?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wie zei er ook al weer dat het schattig was dat er hier mensen zijn die vermoeden dat ze het Corona bewijs en 2G er koste wat kost doorheen proberen te duwen?
Hier zeker![]()
HET IS GEEN GRIEPJE.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Als ze ervoor zorgen dat andere mensen hun operatie niet kunnen ondergaan dan is dat asociaal gedrag. Gewoon achter in de rij met je corona dan vanaf nu.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:19 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Hij zegt dat het eigen verantwoordelijkheid is. Dat is het ook. Hij wil geen plicht. Held!
Beter dan bloemschoen![]()
Ja ik word er ook wel triest van. Dat kansloze ‘ja anderhalve meter en besmettingen blijven voorkomen!!!’, ugh.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kan hier niet blij mee zijn 'omdat het over 6 weken wel goed gaat komen'. Gewoon wederom een flopshow omdat ze denken dat dit micromanagement gelul wel iets gaat uithaling.Makkelijk eerste![]()
Door die mensen zitten we nu nog in deze ellende hè. Met 100% vaccinatiegraad was de ziekenhuisbezetting vele malen lager geweest.quote:![]()
SBS stuurt altijd van die vervelende HBO Communicatie kutjesThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
in Denemarken kan je op zowat elke hoek van de straat je laten testenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:17 schreef belanov het volgende:
Wel bijzonder dat Ernst net de vergelijking met Denemarken maakte, hopelijk komt iemand daar nog op terug. Waarom kunnen daar maatregelen weg, zelfs met hogere besmettingscijfers?![]()
Moet je bij een voetbalwedstrijd die om 2100 begint na de eerste helft naar huis?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Vind ik met rokers. Niet opnemen in de zorg. Gewoon laten gaan. Zelfde toch? Of dikke volgevreten mensjes. Niet opnemen!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ze ervoor zorgen dat andere mensen hun operatie niet kunnen ondergaan dan is dat asociaal gedrag. Gewoon achter in de rij met je corona dan vanaf nu.![]()
Kan voor 15% demping zorgen, dus werkt goed. Ook volgens TU Delft.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:21 schreef XSbig het volgende:
Ik lette net niet op over dat stukje over de CTB van Kuipers. Wat was het?![]()
Nee is 2x 20 minuten voortaanquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:21 schreef DonDruiper het volgende:
Moet je bij een voetbalwedstrijd die om 2100 begint na de eerste helft naar huis?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Onzin.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Door die mensen zitten we nu nog in deze ellende hè. Met 100% vaccinatiegraad was de ziekenhuisbezetting vele malen lager geweest.![]()
Rutte heeft nog niet gelezen dat de politie niet zoveel zin meer heeft om wekelijks tientallen feestjes op te moeten doeken.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik ben er van overtuigd dat ze het koste wat kost in willen voeren. Geen idee of ze de steun kunnen vinden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:20 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Je bent dus ook overtuigd dat het komt?
Hier zeker![]()
Was dekmantel om Songfestival door te kunnen laten gaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:22 schreef Pino112 het volgende:
Fieldlabs?
Daar hebben ze echt nagenoeg niks mee gedaan.![]()
Letterlijk nergens wordt de anderhalve meter nog aangehouden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik word er ook wel triest van. Dat kansloze ‘ja anderhalve meter en besmettingen blijven voorkomen!!!’, ugh.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:22 schreef Haags het volgende:
Rutte heeft nog niet gelezen dat de politie niet zoveel zin meer heeft om wekelijks tientallen feestjes op te moeten doeken.![]()
Alleswat niet in jouw eigen straatje past definieer je als onzin. Beetje makkelijk.quote:Alius aliud dicit![]()
Die zullen wel naar 8 uur gaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:21 schreef DonDruiper het volgende:
Moet je bij een voetbalwedstrijd die om 2100 begint na de eerste helft naar huis?
Benieuwd hoe ze het gaan doen met de ECL wedstrijden van Vitesse en PSV, die vallen in die zes weken
Makkelijk eerste![]()
Ik voorspel na een aantal weken weer grote frustraties in de samenleving. Zeker wanneer steeds meer landen om ons heen gewoon helemaal open gaan.![]()
Ja idealiter wel maar dat is wel anders want die hebben over het algemeen niet redelijk massaal tegelijk direct een IC bed nodig op een moment dat er overbelasting is van de zorg.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:21 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Vind ik met rokers. Niet opnemen in de zorg. Gewoon laten gaan. Zelfde toch? Of dikke volgevreten mensjes. Niet opnemen!![]()
Komende maanden/jaar dusquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zolang de besmettingen hoog zijn wil hij het Corona bewijs aanhouden.![]()
Want??quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:24 schreef Confetti het volgende:
Wat een gore leugenaar is die kale toch.![]()
Oh, dan zijn we gered.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zolang de besmettingen hoog zijn wil hij het Corona bewijs aanhouden.![]()
‘Wij hebben het virus niet bedacht’._____
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:23 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Letterlijk nergens wordt de anderhalve meter nog aangehouden.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Dus nog eindeloos lang, gevolgd door implementatie 2G/1G, en in alle sectoren de CTBquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zolang de besmettingen hoog zijn wil hij het Corona bewijs aanhouden.Mai pben rai~!![]()
Mogen die überhaupt nog wel? Kan mij voorstellen dat je evenementen na 22 uur gewoon verbiedt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zullen wel naar 8 uur gaan.
Benieuwd hoe ze het gaan doen met de ECL wedstrijden van Vitesse en PSV, die vallen in die zes wekenzie email 27 oktober![]()
Groepsimmuniteit is een misverstand
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Ziekenhuispiek in maart en bla bla blaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:25 schreef Simmertje het volgende:
In principe 6 weken deze maatregelen, are you fucking kidding me.![]()
De NOS is d'r klaar mee.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Daarom is die 6 weken ook zo belachelijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:23 schreef Simmertje het volgende:
Ik voorspel na een aantal weken weer grote frustraties in de samenleving. Zeker wanneer steeds meer landen om ons heen gewoon helemaal open gaan.zie email 27 oktober![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:24 schreef Gehrman het volgende:
Wanneer komt dat omicron vaccin? Wacht liever daarop.
Als je geen booster haalt![]()
![]()
Naja, volgens mij kunnen ze bij de UEFA vragen of de thuiswedstrijden om 7 uur kunnen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mogen die überhaupt nog wel? Kan mij voorstellen dat je evenementen na 22 uur gewoon verbiedt.Makkelijk eerste![]()
Zijn grove leugens over het coronatoegangsbewijs. Hij weet dat het kansloos en zinloos is. En een middel om mensen te dwingen zich te laten vaccineren.quote:
En dus verspreidt hij leugens over de effectiviteit ervan.![]()
Vaccin geeft betere immuniteit dan een doorgemaakte besmetting aldus Rutte.
Dat is wetenschappelijk al tig keer bewezen onjuist.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Ik kom het op verschillende plaatsen nog tegen. N=1, maar het maakt dat het niet “letterlijk overal” het geval is.quote:And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Nou nou nou nouquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:24 schreef Confetti het volgende:
Wat een gore leugenaar is die kale toch.
Klopt. En veel landen gaan open. Belgie zal ook helemaal open gaan verwacht ik. Waarom deze angst?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:25 schreef Simmertje het volgende:
In principe 6 weken deze maatregelen, are you fucking kidding me.![]()
Kloptquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:26 schreef vosss het volgende:
Dat is wetenschappelijk al tig keer bewezen onjuist.![]()
Groepsimmuniteit, terwijl er mensen binnen komen uit het buitenland...sure....Het moet eerst zo'n beetje wereldwijd uitdoven dan.![]()
Weer gaan we voor halve maatregelen,
weer is er geen visie
weer dezelfde onzin zoals altijd"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Maar laatst is letterlijk nog door Kuipers gezegd dat we sneller beslissingen kunnen nemen qua maatregelen. Had dus eigenlijk verwacht dat dit voor 2 weken zou gelden. Nu lees je 6 weken en moet je hopen dat ze na 3 weken iets durven.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daarom is die 6 weken ook zo belachelijk.![]()
De zolderkamer telt niet hè.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kom het op verschillende plaatsen nog tegen. N=1, maar het maakt dat het niet “letterlijk overal” het geval is.sig verwijderd door FA![]()
Oei... Nederlandsche Omroep Stichting is er klaar mee!quote:
Ow zo. Ja klopt. Zal wel betaald worden door big pharma. Boosters die niet werken tegen omikron zo door de strot duwen. Oeps. BNW.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zijn grove leugens over het coronatoegangsbewijs. Hij weet dat het kansloos en zinloos is. En een middel om mensen te dwingen zich te laten vaccineren.
En dus verspreidt hij leugens over de effectiviteit ervan.![]()
Als dit waar zou zijn was de mensheid allang uitgestorven. Dat is wel een van de meest schokkende propagandaberichten van deze pandemie. Dat natuurlijke immuniteit wordt weggewuifd om een medisch product door te drukken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:26 schreef vosss het volgende:
Ik zeg het nogmaals: stop met testen bij de GGD, ik ga er in ieder geval nooit meer heen~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Volgens mij is daar geen consensus over.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:26 schreef vosss het volgende:
Dat is wetenschappelijk al tig keer bewezen onjuist.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Trouwens, sporten mocht bij de vorige versoepelingen zonder tijdslimiet en nu is er een sluiting van 10 uur
Makkelijk eerste![]()
Ik alleen om een herstelbewijsje te scoren. Beter dan iedere 3 maanden een spuit in je lijf.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:27 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zeg het nogmaals: stop met testen bij de GGD, ik ga er in ieder geval nooit meer heen![]()
Dan moet Rutte het ook niet noemenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is daar geen consensus over.![]()
Een recente booster lijkt me veel beter te helpen dan een besmetting van 1.5 jaar geleden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:26 schreef vosss het volgende:
Je bedoelt dat jij geen idee hebt hoe het er in het echte leven aan toe gaat?quote:And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Anti-stoffen lijken wel veel hoger bij mensen die een combinatie van die twee hebben en daarnaast nemen ze veel minder snel af.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan hou je deze ellende dus in standquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik alleen om een herstelbewijsje te scoren. Beter dan iedere 3 maanden een spuit in je lijf.~FEYENOORD~
Dat is niet helemaal juist, het werkt wel zo'n booster, verkleint de kans weer (refresh) om niet in ziekenhuis en IC te belanden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:27 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ow zo. Ja klopt. Zal wel betaald worden door big pharma. Boosters die niet werken tegen omikron zo door de strot duwen. Oeps. BNW.![]()
Ik heb überhaupt nog nooit getest bij de GGD.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:27 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zeg het nogmaals: stop met testen bij de GGD, ik ga er in ieder geval nooit meer heen
Gewoon niet nodig geweest![]()
![]()
Rutte stond er als een boer met kiespijn. Bij eerdere persconferenties genoot hij zichtbaar als hij beperkingen aankondigde. Die kale genoot alleen even toen het over 3G ging.![]()
Wat @Zwansen zegt en daarbij is het risico ban het doorlopen van een besmetting tov een vaccinatie ook iets wat meetelt. Vaccineren werkt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan moet Rutte het ook niet noemenAnd the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Tja, anders kom ik nergens binnen met dat CTB-gedoe:quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan hou je deze ellende dus in stand![]()
Jawel, onder andere sanquin heeft allang aangetoond dat antistoffen na besmetting beel hoger zijn én blijven. Dit in tegenstelling tot vaccinatie alleen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is daar geen consensus over.Shine bright like a diamond.![]()
Dat zeggen er meer... heeft toch ook geen zin meer bij zoveel besmettingen...quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:27 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zeg het nogmaals: stop met testen bij de GGD, ik ga er in ieder geval nooit meer heenNIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Amateurcompetities kunnen verder dus? Met publiek bedoel ik dan.zie email 27 oktober![]()
En zo is de cirkel weer rondquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, anders kom ik nergens binnen met dat CTB-gedoe:
~FEYENOORD~
Je huisarts deed het voor die chlamydia?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt nog nooit getest bij de GGD.
Gewoon niet nodig geweest![]()
![]()
![]()
Ik was er vandaag. Met dochter.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:27 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zeg het nogmaals: stop met testen bij de GGD, ik ga er in ieder geval nooit meer heen
Het was er ongekend druk.
Leek de Efteling wel. Met de route-hekjes buiten en de kinderen."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ja, laten we 100 miljard uitgeven aan lockdowns zodat Big Pharma 1 miljard kan verdienen aan vaccins.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:27 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Ow zo. Ja klopt. Zal wel betaald worden door big pharma. Boosters die niet werken tegen omikron zo door de strot duwen. Oeps. BNW.![]()
Maar hoe zit het nou met de sportscholen? Die mochten onbeperkt open.. nu ook maar tot 22:00 uur?
Ook op de officiele site staat er niks over: https://www.rijksoverheid(...)s-open-tot-22.00-uur
Er geldt voor alle locaties een algemene openingstijd van 05.00 uur tot 22.00 uur.Alpha kenny one![]()
Ik zie het hier ook ja, jammer.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik was er vandaag. Met dochter.
Leek de Efteling wel. Met de route-hekjes buiten en de kinderen.~FEYENOORD~
Gaat ook gebeuren als iedereen een keertje ziek is geweest. Omicron is een zegenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
Groepsimmuniteit, terwijl er mensen binnen komen uit het buitenland...sure....Het moet eerst zo'n beetje wereldwijd uitdoven dan.![]()
![]()
meteen een rode vlag, met je big pharmaquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, laten we 100 miljard uitgeven aan lockdowns zodat Big Pharma 1 miljard kan verdienen aan vaccins.![]()
![]()
Gezellig Monsieur Cannibale muziekje erbij.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik was er vandaag. Met dochter.
Leek de Efteling wel. Met de route-hekjes buiten en de kinderen.![]()
De meeste mensen die ik volg op twitter die werken met infectieziekte zijn het daar wel over eens hoor. Alleen het verschil is dat hun duidelijk zeggen dat je beter besmet kan raken na vaccinatie dan zonder vaccinatie. Dat vergeten nogal veel mensen helaas.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Halfuurtje langer kan echt niet, dat wordt te ingewikkeld. Als ondernemend Nederland deze instelling had gehad, dan was iedereen nu failliet.![]()
Dan moet je tegelijkertijd hopen dat er bij al die besmette mensen geen variant ontstaat die weer wel ernstig is.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:31 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gaat ook gebeuren als iedereen een keertje ziek is geweest. Omicron is een zegen![]()
30 keer gebeld naar de GGD vanmorgen. Waarbij de boodschap was dat het te druk was. En disconnected.
Toen kwam ik in de wachtrij.
65 minuten gewacht.
Maar wel vandaag kunnen testen. Binnen 36 uur de uitslag."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Jepquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Amateurcompetities kunnen verder dus? Met publiek bedoel ik dan.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Hoe raak je dan besmet?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:32 schreef ipa84 het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik volg op twitter die werken met infectieziekte zijn het daar wel over eens hoor. Alleen het verschil is dat hun duidelijk zeggen dat je beter besmet kan raken na vaccinatie dan zonder vaccinatie. Dat vergeten nogal veel mensen helaas.![]()
Je moet er wat voor over hebben. En tijd. Ik was allang afgehaakt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:33 schreef capricia het volgende:
30 keer gebeld naar de GGD vanmorgen. Waarbij de boodschap was dat het te druk was. En disconnected.
Toen kwam ik in de wachtrij.
65 minuten gewacht.
Maar wel vandaag kunnen testen. Binnen 36 uur de uitslag.![]()
Hey, er zit een knop op je tv... druk hem in en ga maar mee!
De risico’s van het doorlopen van covid, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:32 schreef ipa84 het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik volg op twitter die werken met infectieziekte zijn het daar wel over eens hoor. Alleen het verschil is dat hun duidelijk zeggen dat je beter besmet kan raken na vaccinatie dan zonder vaccinatie. Dat vergeten nogal veel mensen helaas.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
![]()
Dat viel mij ook al opquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:31 schreef falling_away het volgende:
Maar hoe zit het nou met de sportscholen? Die mochten onbeperkt open.. nu ook maar tot 22:00 uur?
Ook op de officiele site staat er niks over: https://www.rijksoverheid(...)s-open-tot-22.00-uur
Er geldt voor alle locaties een algemene openingstijd van 05.00 uur tot 22.00 uur.
Makkelijk eerste![]()
En dan ook nog naar een plek tig km ver weg met de auto. Wat dat betreft werpen ze genoeg drempels op om de officieel bekende gevallen laag te houden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben. En tijd. Ik was allang afgehaakt.![]()
Dat begrijp ik heel goed.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben. En tijd. Ik was allang afgehaakt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Furieus ook.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Bij klachten kun je toch ook gewoon zeggen? Griepje... verkoudje... en doorrrrrrrrrrrr.
Bij zoveel besmettingen maakt het toch niets meer uit....NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Het is dat ik via m'n werk kan testen, anders was ik ook niet voor een PCR gegaan. De rest van het gezin is dan ook niet voor GGD test gegaan. Dus eigenlijk moeten er nog 3 positieve testen bij maandagquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:34 schreef KingRadler het volgende:
Mensen kunnen toch een zelftest doen.
Dan hoef je niet naar de GGDZo kom je toch al bijna op de 100.000
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Tellen die van jou voor 30.000?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Het is dat ik via m'n werk kan testen, anders was ik ook niet voor een PCR gegaan. De rest van het gezin is dan ook niet voor GGD test gegaan. Dus eigenlijk moeten er nog 3 positieve testen bij maandagZo kom je toch al bijna op de 100.000
![]()
![]()
Coronabewijs blijft zeker, aangezien ze bang zijn voor het komend najaar, ook al is het omicron. Iedereen moet dus zoveel mogelijk gedwongen worden om zich te vaccineren.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:24 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dus nog eindeloos lang, gevolgd door implementatie 2G/1G, en in alle sectoren de CTB
Het systeem in de dagelijkse praktijk is namelijk nutteloos.![]()
Qua herrie tellen die 2 etters van mij elk voor 15.000 ja.quote:
Mijn vrouw kan m'n telefoon meelezen vanaf haar plek op de bank, dus voor het gemak zeggen we even dat zij gewoon voor 1 telt.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
En straks moet de horeca weer dicht terwijl de besmettingen daar helemaal niet vandaan komen... (Maar van scholen en bezoek etc.)NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Dan zal ik niet zeggen dat je net noemde dat die van haar ook voor 10.000 teldequote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Qua herrie tellen die 2 etters van mij elk voor 15.000 ja.
Mijn vrouw kan m'n telefoon meelezen vanaf haar plek op de bank, dus voor het gemak zeggen we even dat zij gewoon voor 1 telt.![]()
![]()
Eens, daar zijn die sectoren tenminste wel openquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp nooit waarom er gezegd wordt dat 2G zwaarder is dan sluitingen. Dat is NIET zo.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Over een paar maand van nu dus wel, veel mensen halen die booster nietquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp nooit waarom er gezegd wordt dat 2G zwaarder is dan sluitingen. Dat is NIET zo.~FEYENOORD~
Oostenrijkquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:43 schreef Vasilevski het volgende:
Niet gekeken maar ik las dat Frankrijk en Oostenrijk onze gidslanden zijn? Dat belooft nog wat...![]()
![]()
Nee, dan nog niet. Dan kunnen nog steeds veel mensen ergens heen en binnen. Als het gesloten is kan niemand dat. Dus dat laatste is zwaarder.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Over een paar maand van nu dus wel, veel mensen halen die booster niet![]()
Dit is een van ideologie doordrenkte opmerking. Daarbinnen je echt heel anders over denken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp nooit waarom er gezegd wordt dat 2G zwaarder is dan sluitingen. Dat is NIET zo.zie email 27 oktober![]()
Wel elke 4 maanden boosteren, anders speel je niet meer mee. Ook 18-jarige (liefst 12+)quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Met 2G kunnen veel mensen ergens binnen. Met sluitingen kan niemand ergens binnen.![]()
Voor alles 22 uur toch? Sportschool is geen uitzondering lijkt mequote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:31 schreef falling_away het volgende:
Er geldt voor alle locaties een algemene openingstijd van 05.00 uur tot 22.00 uur.[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Als het gesloten is speelt niemand mee.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:44 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
We elke 4 maanden boosteren, anders speel je niet meer mee.
De meeste artiesten en horeca-eigenaren hebben liever 2G dan gesloten zijn. Op een paar antivaxxiewappies na.![]()
Lijkt me sterk dat ze het voor sportscholen opeens weer gaan terugdraaienquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Voor alles 22 uur toch? Sportschool is geen uitzondering lijkt meVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Voor alles 22 uur toch? Sportschool is geen uitzondering lijkt meDat lijkt me wel.quote:Sport
Alle sportactiviteiten binnen en buiten zijn weer mogelijk. Publiek is daarbij nog niet toegestaan. Sportwedstrijden binnen de eigen club kunnen ook weer. Er zijn hierbij geen tijdsrestricties. Het coronatoegangsbewijs blijft vanaf 18 jaar verplicht binnen bij sport.zie email 27 oktober![]()
Voor de sector zelf is dat natuurlijk niet zo, voor het vrijheidsbeperkende precedent dat van het CTB uit gaat op het gebied van directe machtuitoefening is het slechter dan een gesloten samenlevingen waar in geen CTB bestaat.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp nooit waarom er gezegd wordt dat 2G zwaarder is dan sluitingen. Dat is NIET zo.
Maar goed, over de samenleving als geheel genomen denk ik dat CTB in 2G modus minder slecht is dan alles sluiten, maar persoonlijk zou ik, de belangen van de gesloten sectoren negerende, liever geen CTB zien en alles dicht.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Tja vals dilemma, een systeem opdringen dat niet werkt, maar hee het is altijd beter dan helemaal sluiten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als het gesloten is speelt niemand mee.
De meeste artiesten en horeca-eigenaren hebben liever 2G dan gesloten zijn. Op een paar antivaxxiewappies na.![]()
Wat is dat??quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:31 schreef Houtenbeen het volgende:
Zo de Napoleon-dealertjes kunnen weer aan de bak nu de horeca weer open gaat.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ja? Nou ik persoonlijk niet. Wordt de maatschappij weer gesloten gehouden door een paar antivaxxers.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:46 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Voor de sector zelf is dat natuurlijk niet zo, voor het vrijheidsbeperkende precedent dat van het CTB uit gaat op het gebied van directe machtuitoefening is het slechter dan een gesloten samenlevingen waar in geen CTB bestaat.
Maar goed, over de samenleving als geheel genomen denk ik dat CTB in 2G modus minder slecht is dan alles sluiten, maar persoonlijk zou ik, de belangen van de gesloten sectoren negerende, liever geen CTB zien en alles dicht.![]()
Tja. Als de ene keuze faillissement is, dan kiest een ondernemer allicht voor de andere optie. De grap van het verhaal is uiteraard dat er meer opties zijn dan alleen die twee.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als het gesloten is speelt niemand mee.
De meeste artiesten en horeca-eigenaren hebben liever 2G dan gesloten zijn. Op een paar antivaxxiewappies na.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Het zijn politici die dat doen he.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja? Nou ik persoonlijk niet. Wordt de maatschappij weer gesloten gehouden door een paar antivaxxers.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dus geen publiek bij sport of wat?Jawelquote:Regels voor publiek bij sport
Tussen 05.00 uur en 22.00 uur mag er publiek aanwezig zijn bij amateursport (wedstrijden en trainingen), professionele sportwedstrijden en topcompetities. Het publiek houdt zich aan de volgende regels:
Zij laten een coronatoegangsbewijs zien bij binnenkomst
Bij amateursport: alleen binnen en alleen voor mensen van 18 jaar en ouder.
Bij professionele sportwedstrijden: binnen en buiten verplicht voor iedereen van 13 jaar en ouder.
Het publiek heeft een vaste plek op 1,5 meter afstand van elkaar.
Mondkapje verplicht bij verplaatsing binnen.
Als het publiek een vaste zitplaats heeft, mag een locatie zoveel plaatsen benutten als kan met de 1,5-meter-regel. En binnen maximaal 1.250 bezoekers hebben.zie email 27 oktober![]()
Enkel in het voetbalstadium.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dus geen publiek bij sport of wat?![]()
![]()
Is ook zo. Maar het ging er even om dat Rutte zei dat andere landen zwaardere maatregelen hebben dan NL omdat die 2G hebben (maar wel open zijn). Dat is dus niet zwaarder. Dat was even het punt waar het om ging.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja. Als de ene keuze faillissement is, dan kiest een ondernemer allicht voor de andere optie. De grap van het verhaal is uiteraard dat er meer opties zijn dan alleen die twee.![]()
Je trapt in het valse dilemma van Rutte en co.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja? Nou ik persoonlijk niet. Wordt de maatschappij weer gesloten gehouden door een paar antivaxxers.![]()
Kan je natuurlijk negeren, niemand die dat checkt.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:48 schreef Kickinalfa het volgende:
Eigenlijk ben ik niet geheel ontevreden.
Enige kanttekening is nog de 1,5 meter regel overal.![]()
En vooral jammer dat er nog steeds geen liveconcerten mogen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:48 schreef Kickinalfa het volgende:
Eigenlijk ben ik niet geheel ontevreden.
Enige kanttekening is nog de 1,5 meter regel overal.![]()
Het is toch van de zotte weer. Man...![]()
Ik denk dat Nederland er wel een beetje helemaal klaar mee is. En dat is niet om omikron, maar omdat het OMT en Rutte en Kuipers een perpetuum mobile hebben gecreëerd.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Dat gedram over het OMT-advies (dat ze meer durven dan het advies) doet me bijna vermoeden dat het OMT gevraagd is om een scherp advies, zodat kabinet nu mooie sier kan maken...![]()
Amen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp nooit waarom er gezegd wordt dat 2G zwaarder is dan sluitingen. Dat is NIET zo.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Nee. Mensen laten zich daardoor opnaaien.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je trapt in het valse dilemma van Rutte en co.![]()
2G is voor jou persoonlijk niet zwaarder, maar voor een deel van de maatschappij effectief een lockdown. Combineer dat met de sentimenten die NCTV vandaag deelde en dat is een garantie op gedoe.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar het ging er even om dat Rutte zei dat andere landen zwaardere maatregelen hebben dan NL omdat die 2G hebben (maar wel open zijn). Dat is dus niet zwaarder. Dat was even het punt waar het om ging.![]()
Ja, voor een deel van de maatschappij. En gesloten zijn is voor de hele maatschappij een lockdown. Dus wat is zwaarder?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
2G is voor jou persoonlijk niet zwaarder, maar voor een deel van de maatschappij effectief een lockdown. Combineer dat met de sentimenten die NCTV vandaag deelde en dat is een garantie op gedoe.
Ik ben persoonlijk niet voor 2G hoor, het zal mij een worst wezen wie zich wel of niet laten vaccineren. Maar als er een keuze uit 2 is, dan...![]()
Begrijp dat je dat zo kunt zien, maar ik zie eerder geen enkele noodzaak voor een CTB, los van wat anti-vaxxers er van vinden. Ik vind het principe van de conditionele toegang obv je status in de App icm verplicht ID simpelweg dermate onwenselijk dat ik daarom liever geen CTB zie, niet om de antivaxxers in de kaart te spelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja? Nou ik persoonlijk niet. Wordt de maatschappij weer gesloten gehouden door een paar antivaxxers.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Ik zal deze week de lokale voetbalclub eens vragen, ik denk dat ik het antwoord wel weet…quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vaste plek en mondkapje in de voetbalkantine![]()
Doen we verder niks mee.zie email 27 oktober![]()
Ok dus als te veel mensen in quarantaine moeten dan zijn grondrechtbeperkende maatregelen gewoon ok. Aldus Kuipers.
Hey lul! Jullie bepalen wanneer mensen jn quarantaine moeten en dat is veelal ronduit flauwekul!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Je creëert een fanatieke groep die nu al 2 jaar buitengesloten is en straks misschien wel helemaal met 2G. Dat radicaliseert gigantisch. Problemen, vernielingen, bedrijging, en dat kost ook nog eens bakken met geld.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee. Mensen laten zich daardoor opnaaien.
Ook heb je elke keer een groepje mensen, vooral jongeren, die afhaken als we straks nog 3 boosters moeten halen, per jaar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: