SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We nemen dus gewoon een gok[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Gewoon goed.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:11 schreef Remco het volgende:
Kort en bondig mag ook wel een keer gezegd worden.zie email 27 oktober![]()
"Over drie weken zijn de besmettingen vrijwel zeker veel hoger...." Nou dat zullen we nog wel eens zien.![]()
Maar dat detail dat in Denemarken op elke straathoek getest kan worden en mensen dat ook frequent doen wordt vaak genegeerd. Lekker selectief shoppen in het beleid van andere landen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:09 schreef heywoodu het volgende: [..] Jaaaaa vergelijken met andere landen
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Over paar weken alles dicht gelukkig. Heb ik nog tijd om 20 kg af te vallen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dit pakket geldt voor 6! weken, wat had het FOK!OMT ook alweer voorspeld? April. Dat is het dan bijna.
Weegmoment over 3 weken.
Ik mis de 2 weken nu alwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Wij zijn Nederland!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:11 schreef Benny het volgende:
"Nederland heeft jullie gemist"
Een quote voor de media![]()
"Het advies was 20.00 uur, wij hebben het zorgvuldig gewogen tot 22.00." Lekker wetenschappelijk allemaal![]()
![]()
Vuile huichelaar dat het isquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:11 schreef Benny het volgende:
"Nederland heeft jullie gemist"
Een quote voor de media
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Maar over 3 weken weegmoment!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:11 schreef _serial_ het volgende:
Dit pakket geldt voor 6! weken, wat had het FOK!OMT ook alweer voorspeld? April. Dat is het dan bijna.
Dat snap ik niet![]()
![]()
Mark is naar de kapper geweest
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Als Hugo daar zit, maken ze dat in 1 klap goed.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:10 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Zullen de coke dealers rond de Kuip niet leuk vinden. 17.000 mensen snuiven toch net even wat minder weg dan 51000 mensen.![]()
Hoe kun je een tijdeenheid wegenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:12 schreef belanov het volgende:
"Het advies was 20.00 uur, wij hebben het zorgvuldig gewogen tot 22.00." Lekker wetenschappelijk allemaal
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Ik denk dat we nu al rond de 100.000 zitten met de achterstanden en de mensen die niet kunnen testen.![]()
Dan zitten we dus al weer in maart!quote:NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
Het duurt 6 weken, maar over 3 weken kan ook gekozen worden om het 12 weken te laten duren. Zo ging ‘t in elk gevalquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar over 3 weken weegmoment!
Dat snap ik niet![]()
![]()
Weegschaal, klokje erop en wachten maar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe kun je een tijdeenheid wegen![]()
Hoe meer hoe beter.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:13 schreef Remco het volgende:
Ik denk dat we nu al rond de 100.000 zitten met de achterstanden en de mensen die niet kunnen testen.![]()
Supergoed.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 17:47 schreef Anton91 het volgende:
NCTV: 'Maatschappelijk ongenoegen corona nog nooit zo hoog'
De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid Pieter-Jaap Aalbersberg maakt zich zorgen over het maatschappelijke ongenoegen naar aanleiding van de coronamaatregelen. Dat was nog nooit zo hoog als nu, schrijft Aalbersberg in een stuk dat samen met het OMT-advies naar de Tweede Kamer is gestuurd.
"De politie ziet een meer structurele en georganiseerde ontwijking van de maatregelen." Aalbersberg vreest dat handhaven of repressief optreden kan leiden "tot een fundamentele vertrouwensbreuk tussen politie en grote delen van de bevolking".
De NCTV denkt dat versoepelingen zullen zorgen voor minder weerstand tegen de overgebleven maatregelen. Maar hij waarschuwt wel dat versoepelingen "binnen het huidige maatschappelijke sentiment" niet zomaar meer kunnen worden teruggedraaid. Dan kunnen er volgens hem grote problemen ontstaan in de naleving en handhaving "wegens een te groot gebrek aan draagvlak".
[..]
Nog meer positief nieuws![]()
https://nos.nl/liveblog/2(...)ld-met-reserveringenTijd voor burgerlijke ongehoorzaamheid en gewoon doen.quote:
Openen die poorten!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De altijd zeer vermoeiende Yorick.![]()
Yorick wil naar de film, maar hij is toch voor zero-covid enzoquote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
In buitenland naar verhouding 5x meer opnames dan in Nederland.
Zegt alles over het genadeloze opnamebeleid in Nederland.![]()
Met de achterstanden wellicht wel hoor. En daarnaast werd toch ook niet gezegd dat we sowieso 75k besmettingen zouden krijgen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:13 schreef trein2000 het volgende:
Ja. Die 75k heb je dus niet gehaald, noteren we ook.![]()
Over 3 weken weegmoment, vlak voor carnaval..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Carnaval is voor proleten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Over 3 weken weegmoment, vlak voor carnaval..![]()
Met pek en veren de studio uit. Graag.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:14 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Koopmans komt paniek zaaien.
~ Superniger'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Wat voor nut heeft het om 80 plussers op te nemen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:15 schreef Confetti het volgende:
In buitenland naar verhouding 5x meer opnames dan in Nederland.
Zegt alles over het genadeloze opnamebeleid in Nederland.![]()
Fuck carnaval, proleten feestje.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is bijna een traditie om grote evenementen een dag van te voren te verbieden.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Ligt meer aan dat het systeem het niet aan kan gezien de achterstandenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:13 schreef trein2000 het volgende:
Ja. Die 75k heb je dus niet gehaald, noteren we ook.NLse bureaucratie
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Stukje dagbestedingquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft het om 80 plussers op te nemen.![]()
Zoek hem op met een fakkel!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:14 schreef THEFXR het volgende:
ik wil kuipers spreken, hij zit er naast met omikron
NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d![]()
En toch luister je naar een vakkundig man. Wat een verschil wat dat betreft met schoolmeestertje.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Wel bijzonder dat Ernst net de vergelijking met Denemarken maakte, hopelijk komt iemand daar nog op terug. Waarom kunnen daar maatregelen weg, zelfs met hogere besmettingscijfers?![]()
Goed punt, laten we er maar vier weken van maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Over 3 weken weegmoment, vlak voor carnaval..Put these foolish ambitions to rest.![]()
Mensen met uitgestelde zorg hebben die zorg ook lang niet altijd buiten hun eigen schuld nodig.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Over 3 weken dus weer alles dicht, drie weken later weer langzaam open.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:17 schreef DonDruiper het volgende:
En toch luister je naar een vakkundig man. Wat een verschil wat dat betreft met schoolmeestertje.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ja, Ernst, vooral niet benoemen dat de zorg cijfers in die landen grotendeels gewoon dalen.
Nee hoor, in Denemarken stijgen de opnames ook de laatste weken.![]()
Restaurants OPENquote:
Stadions OPEN
Musea OPEN
Theaters OPEN!!!
en ctb [DEL]'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Alleen als we alle wedstrijden vanaf nu gaan winnen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naja, over zes weken is het wel klaar natuurlijk. Dan gewoon alles open, joe![]()
Ik kan hier niet blij mee zijn 'omdat het over 6 weken wel goed gaat komen'. Gewoon wederom een flopshow omdat ze denken dat dit micromanagement gelul wel iets gaat uithalen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naja, over zes weken is het wel klaar natuurlijk. Dan gewoon alles open, joe![]()
Hij zegt dat het eigen verantwoordelijkheid is. Dat is het ook. Hij wil geen plicht. Held!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
Ernst durft de anti-vaxxers niet verantwoordelijk te houden voor hun eigen keuzes
Beter dan bloemschoen![]()
En terecht.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
Ernst durft de anti-vaxxers niet verantwoordelijk te houden voor hun eigen keuzes
Eigen keus.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Jep.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:17 schreef DonDruiper het volgende:
En toch luister je naar een vakkundig man. Wat een verschil wat dat betreft met schoolmeestertje.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Topquote:Op dinsdag 25 januari 2022 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
Ernst durft de anti-vaxxers niet verantwoordelijk te houden voor hun eigen keuzes![]()
Jij sloopt je oren graag met debiele teksten?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wie zei er ook al weer dat het schattig was dat er hier mensen zijn die vermoeden dat ze het Corona bewijs en 2G er koste wat kost doorheen proberen te duwen?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: