Inderdaad, wat is de reden om nu te laten testen? Wordt er nog ergens TvT gebruikt?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Mensen moeten stoppen met naar die teststraten rennen. Gewoon uitzieken bij klachten en life goes on.
Appels en peren, onvergelijkbaar.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:01 schreef Confetti het volgende:
Denemarken test 500 a 600k per dag las ik laatst. Met een inwonersaantal van 5,8 miljoen.
Wij met alle moeite 150k in een land met 17 miljoen.
Gaaf land.
Dan heb je misschien geen 90k besmettingen, maar enkel 83k. Dat gaat het verschil maken.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:00 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Mondkapjes, verplicht zitten, 2G, drank verbod na 20:00?
ja godverdoemmijquote:Op maandag 24 januari 2022 15:01 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Die kans is nagenoeg 0.
(al hoop ik dat ik daar ook sta)
Dat is al geweest hè, niet origineel meer. Drankverbod van 2 uur 's middags tot 8 uur 's avonds, na 8 uur 's avonds mag je drinken. Oh, ze moeten ook sluiten om 8 uur 's avonds.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:01 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja, je weet nooit wat er uit de hoge hoed komt.
Waarom?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mensen moeten stoppen met het bekritiseren van mensen die gaan testen.
Een stok is een stok. Een objectievere vergelijking is er niet. Al vanaf het begin is de testcapaciteit eigenlijk beroerd vergeleken met andere landen. Net als alles wat je maar kan bedenken eigenlijk. Behalve de steunpaketten.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Appels en peren, onvergelijkbaar.
Maar serieus, ik ben er blij mee dat het ons niet lukt. Straks zitten we echt nog met 1G opgescheept
Herstelbewijs.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:02 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Inderdaad, wat is de reden om nu te laten testen?
En als iemand om wat voor reden dan ook wel 3 of 4 weken in het ziekenhuis moet blijven en die heeft bij binnenkomst corona, dan gaat die toch ook weer na een week of zo van de corona-afdeling af en naar een gewone afdeling neem ik aan?quote:Op maandag 24 januari 2022 14:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. We sturen ook positieve patiënten die er liggen door corona naar huis als dat kan. Of een patiënt Corona heeft, heeft op geen enkele manier impact op het ontslagbeleid.
Als je medisch gezien weg kan, dan moet je zsm weg. Dat geldt voor iedereen.
Exemplarisch voor hoe de regering in Nederland denkt. Gooi er geld tegenaan en het probleem is er niet meer.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Waarom?
Mensen moeten stoppen met het bekritiseren van mensen die mensen die gaan testen bekritiseren?
Wedden dat een herstelbewijs op een gegeven moment door het toilet gespoeld wordt?quote:
Omdat iedereen lekker zelf moet weten dat hij/zij zich laat testen. Het kan nog altijd zijn om andere mensen te beschermen. Wie ben jij om daar iets van te vinden? Het kabinet kijkt nu ook niet naar die hoge aantallen besmettingen, anders zou men deze aanstaande versoepelingen nooit overwegenquote:Op maandag 24 januari 2022 15:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Waarom?
Mensen moeten stoppen met het bekritiseren van mensen die mensen die gaan testen bekritiseren?
Vorige week bij het debat gaf Kuipers aan dat het herstelbewijs weer naar 6 maanden moet, zoals de rest van Europa. Geldigheid van vaccinatie naar 9 maanden was het voorstel ook.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wedden dat een herstelbewijs op een gegeven moment door het toilet gespoeld wordt?
Ik zie wel gebeuren dat de geldigheid drastisch ingekort wordt ten gunste van een booster.
/BNW
Hoe minder mensen een booster (om die reden) halen of herstelbewijs des te kleiner de kans dat die QR maatschappij er komt.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen herstelbewijs. Dat is de reden dat 90% die kant op gaat.
Uiteraard.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En als iemand om wat voor reden dan ook wel 3 of 4 weken in het ziekenhuis moet blijven en die heeft bij binnenkomst corona, dan gaat die toch ook weer na een week of zo van de corona-afdeling af en naar een gewone afdeling neem ik aan?
De vraag is wel wat je er dan mee opschiet. Maar ook met dat boosten zijn we het doel een beetje voorbij aan het schieten.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wedden dat een herstelbewijs op een gegeven moment door het toilet gespoeld wordt?
Ik zie wel gebeuren dat de geldigheid drastisch ingekort wordt ten gunste van een booster.
/BNW
Maar moet dat dan een 'gratis' GGD-test zijn? Of kunnen we dat (straks) ook prima af met een thuistestje?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat iedereen lekker zelf moet weten dat hij/zij zich laat testen. Het kan nog altijd zijn om andere mensen te beschermen. Wie ben jij om daar iets van te vinden? Het kabinet kijkt nu ook niet naar die hoge aantallen besmettingen, anders zou men deze aanstaande versoepelingen nooit overwegen
Bijzijn = meemaken.quote:
Die maatschappij is er al. Dus dat is te laat.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:06 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hoe minder mensen een booster (om die reden) halen of herstelbewijs des te kleiner de kans dat die QR maatschappij er komt.
We faciliteren het zelf zo als genoeg mensen in aanmerking voor QR komen.
Precies. Je weet maar nooit of zo'n bewijsje nog van pas komt voor een vakantie.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Maar dan krijg je geen herstelbewijs. Dat is de reden dat 90% die kant op gaat.
quote:Op maandag 24 januari 2022 14:46 schreef DonDruiper het volgende:
Wat is het hier rustig voor een catshuis-overleg-dag.
waarom zouden ze dat doen?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
/BNW
Klap in het gezicht van je vrouw.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:10 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Pohh.. al stond mn vrouw er jankend naast.
Tja wie ben jij om te vinden wat ik daar van vind?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Omdat iedereen lekker zelf moet weten dat hij/zij zich laat testen. Het kan nog altijd zijn om andere mensen te beschermen. Wie ben jij om daar iets van te vinden? Het kabinet kijkt nu ook niet naar die hoge aantallen besmettingen, anders zou men deze aanstaande versoepelingen nooit overwegen
Doorstroomlocaties 1/3 capaciteit, wat een grapquote:
Hahahaha....goeiequote:Op maandag 24 januari 2022 15:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Mensen moeten stoppen met naar die teststraten rennen. Gewoon uitzieken bij klachten en life goes on.
Het individuele pleziertje op korte termijn prevaleert weer eens boven het maatschappelijk belang.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die maatschappij is er al. Dus dat is te laat.
Horeca gaat weer open dus mensen pakken snel hun herstelbewijs mee.
Reisbewegingenquote:
Ah, we gaan terug naar 2/3e van de tribunes in het stadion volledig gevuld.quote:
daar moeten ze sowieso mee stoppenquote:Op maandag 24 januari 2022 15:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen uitsupporters vanwege de reisbewegingen. Krijg je dat gelul weer
Het gros van de mensen doet het denk ik wel omdat ze denken dat het moet of hoort of zo. Niet of het nuttig is. Net als met mondkapjes.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Genotquote:
Daar aan toevoegen, (*)lockdown, avondklok, beperken groepsgroottequote:Op maandag 24 januari 2022 15:13 schreef josja het volgende:
[..]
ReisbewegingenKan dat woord ook op de lijst met woorden die na deze ellende nooit meer gebruikt mogen worden?
anderhalvemeter-samenlevingquote:Op maandag 24 januari 2022 15:15 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Daar aan toevoegen, (*)lockdown, avondklok, beperken groepsgrootte
RIPquote:Op maandag 24 januari 2022 15:15 schreef Benny het volgende:
64.630 positieve testen
127 ziekenhuisopnames
10 IC-opnames
8 overlijdens
QR / CTB niet te vergeten...quote:Op maandag 24 januari 2022 15:15 schreef _serial_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
0 gemeentes met 0 besmettingen
3 gemeentes met 1 besmettingen
3 gemeentes met 2-4 besmettingen
0 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Versoepelen met 65k besmettingen.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:15 schreef Benny het volgende:
64.630 positieve testen
127 ziekenhuisopnames
10 IC-opnames
8 overlijdens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
AMSTERDAMNEDwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Gunstige cijfers.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:15 schreef Benny het volgende:
64.630 positieve testen
127 ziekenhuisopnames
10 IC-opnames
8 overlijdens
Volhouden, samen. even.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:15 schreef _serial_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:16 schreef _serial_ het volgende:
Laatste update: 24-01-2022 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 64757
Gemeentes met +5 besmettingen:
4138 Amsterdam
3002 Rotterdam
2293 Utrecht
1824 's-Gravenhage
1322 Almere
1267 Amersfoort
962 Haarlemmermeer
932 Tilburg
876 's-Hertogenbosch
836 Haarlem
787 Venlo
706 Zaanstad
698 Enschede
552 Apeldoorn
520 Hilversum
484 Dordrecht
482 Zwolle
461 Amstelveen
461 Nijmegen
451 Groningen
434 Nieuwegein
428 Zoetermeer
419 Westland
410 Sittard-Geleen
404 Stichtse VechtAl besproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
AMSTERDAMNED![]()
![]()
De moffen gingen naar 3 maanden. Alles om de vaccins te pushen.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
/BNW
Was uw (*) stukquote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 15:16 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Versoepelen met al wekenlang lege IC's.![]()
Zie ik de komende maanden niet gebeuren. Sowieso niet dit jaar.quote:
Waarom gaat de KNVB ineens op de stoel van de overheid zitten dan?quote:
Piek?quote:
Godverdomme, dat ik het ooit nog eens met jou eens zou zijn.!quote:Op maandag 24 januari 2022 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom gaat de KNVB ineens op de stoel van de overheid zitten dan?
Ja das toch wel grappig. Iedereen is het zat maar de testbereidheid is enorm hoog nog steeds.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:17 schreef Pistolero het volgende:
Ik begin me wel steeds meer af te vragen wie de fuck al die mensen zijn die zich zo massaal laten testen.
De mensen die een herstelbewijs willen, Hans.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:17 schreef Pistolero het volgende:
Ik begin me wel steeds meer af te vragen wie de fuck al die mensen zijn die zich zo massaal laten testen.
Dat kan.. ik voelde me gewoon beroerd afgelopen week en besloot eerst thuis te testen en daarna de GGD test te doen omdat de thuistest positief was (maar je daar toch altijd een soort van twijfel bij hebt of het kloppend is). Natuurlijk is de lange quarantaine van 7 dagen momenteel te lang, maar aan de andere kant wil je ook niet onnodig zwakkere mensen aansteken toch?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het gros van de mensen doen het denk ik wel omdat ze denken dat het moet of hoort of zo. Niet of het nuttig is. Net als met mondkapjes.
Vanaf nu moeten we alles op alles zetten om elke wedstrijd te winnen.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat dit waarschijnlijk een 1-2'tje is met de overheid.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mensen met klachten wellicht?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:17 schreef Pistolero het volgende:
Handjeklap geweest natuurlijk...quote:Op maandag 24 januari 2022 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Piek van de besmettingen hequote:Op maandag 24 januari 2022 15:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Piek?
De instroom is in tijden niet zo laag geweest.
Je staat zeker al klaar aankomende zaterdag voor Laetitiaquote:Op maandag 24 januari 2022 15:10 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Pohh.. al stond mn vrouw er jankend naast.
Nee niet altijd want ik heb 2x een vaccin en een booster zoals heel veel Nederlanders.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De mensen die een herstelbewijs willen, Hans.
Het is dat @Evenstar in Scandinavie zit, dus die kan het niet zijn.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:17 schreef Pistolero het volgende:
Deze thread is een gaandeweg van de samenleving losgezongen bubbel.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:17 schreef Pistolero het volgende:
Heel veel mensen ook niet en die zijn komende tijd gewezen op een herstelbewijs.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee niet altijd want ik heb 2x een vaccin en een booster zoals heel veel Nederlanders.
Mensen die een positieve thuistest hebben en wel interesse hebben in een vinkje?quote:Op maandag 24 januari 2022 15:17 schreef Pistolero het volgende:
Die is ook lekker hee.. pffffquote:Op maandag 24 januari 2022 15:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Je staat zeker al klaar aankomende zaterdag voor Laetitia
@Elanquote:Op maandag 24 januari 2022 15:17 schreef Pistolero het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |