Is dat beleid veranderd dan? Toen ik in december corona had zeiden ze tegen mij dat ik 7 dagen in quarantaine moest + 24u klachtenvrij moest zijn. Ze gaven expliciet aan NIET te gaan testen, want je kan tot 7-8 weken positief blijven testen na corona.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:30 schreef Anton91 het volgende:
Vieswoest, vorige week vrijdag twee weken geleden positief getest, vorige week weer. Maar de regels () bepalen dat als je weer positief test je nog een keer 7 dagen in isolatie moet. Inmiddels ben ik al 8 dagen klachten vrij en heb ik een negatieve zelftest maar ik kan/mag mijzelf dus nog niet laten testen om uit isolatie te gaan.
****** bullshit.
[ afbeelding ]
Omdat ik in Italie zit...quote:Op maandag 24 januari 2022 14:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Is dat beleid veranderd dan? Toen ik in december corona had zeiden ze tegen mij dat ik 7 dagen in quarantaine moest + 24u klachtenvrij moest zijn. Ze gaven expliciet aan NIET te gaan testen, want je kan tot 7-8 weken positief blijven testen na corona.
Ehm... dat zijn de regels toch helemaal niet? Als ik https://lci.rivm.nl/covid-19-thuis mag geloven mag je uit quarantaine maximaal 14 dagen na een positieve test mét klachten (of na 7 dagen én 24u klachtenvrij), en na 7 dagen zonder klachten. Opnieuw testen en pas eruit mogen als die negatief is staat daar nergens en heb ik ook nooit eerder gehoord...quote:Op maandag 24 januari 2022 14:30 schreef Anton91 het volgende:
Vieswoest, vorige week vrijdag twee weken geleden positief getest, vorige week weer. Maar de regels () bepalen dat als je weer positief test je nog een keer 7 dagen in isolatie moet. Inmiddels ben ik al 8 dagen klachten vrij en heb ik een negatieve zelftest maar ik kan/mag mijzelf dus nog niet laten testen om uit isolatie te gaan.
****** bullshit.
[ afbeelding ]
Speld blijft zo goed met dit soort dingen.quote:
Iedereen is er klaar mee.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:46 schreef DonDruiper het volgende:
Wat is het hier rustig voor een catshuis-overleg-dag.
ik volg niet iedere user op de voet...quote:Op maandag 24 januari 2022 14:47 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ook slechts rond de 100x gezegd
Schijnt dat er ook een FOK!ker in Ierland woontquote:Op maandag 24 januari 2022 14:47 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
@sirdanilotquote:Op maandag 24 januari 2022 14:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Schijnt dat er ook een FOK!ker in Ierland woont
Nee.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Schijnt dat er ook een FOK!ker in Ierland woont
Je kan een hoop zeggen over de posts in deze reeks, maar er zijn maar weinig posts die ik als origineel zou beschouwen op dit puntquote:Op maandag 24 januari 2022 14:47 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je kan een hoop zeggen over de posts in deze reeks, maar er zijn maar weinig posts die ik als origineel zou beschouwen op dit puntWe praten hier altijd heerlijk in cirkeltjes
Inclusief deze post van mij.
Voor welke club ben jij dan?quote:Op maandag 24 januari 2022 14:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Stadions open voor publiek en snel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |