SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Onder de spoiler hoe het huis in deze break-up week is ingedeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Drie saaie BB-huisjes?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:09 schreef 5thencounter het volgende:
Twee Saaie BB-Huisjes.. Tering wat is erger?
En 2 cava's op 3 weken.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:12 schreef mario390 het volgende:
ze hebben erste keer schokloade
nach 3 weken?
Het is er voor als nog niet leuker op geworden op de streamsquote:Op zondag 23 januari 2022 18:10 schreef Jockari het volgende:
@:B. De algemene indruk op deze Cos is, dat het eigenlijk een misbaksel is die opslitsing.
quote:
Dat klopt, Regie is duidelijk focus aan het verliezen voor wat betreft creativiteit , en die laatste stunt, een muur al dan niet door veel te jonge puntschoen Psychsjes net van sgoo verzonnen als briljante zet, is om te huilen zo slechtquote:Op zondag 23 januari 2022 18:10 schreef Jockari het volgende:
@:B. De algemene indruk op deze Cos is, dat het eigenlijk een misbaksel is die opslitsing.
Honger maakt ze zoetquote:
En dat vlees in plakken snijdenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mijn god kunnen ze nou e ht geen spaghetti koken tobias vraagt heb je recept en die pan is ook te klein voor zoveel spaghetti
Heeft echt zijn dag niet vandaag. Alleen maar mokken.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:20 schreef Koos1958 het volgende:
Die tobias is al de hele dag aan het zeiken, nu weer over dat koekje. Schijnt hij boos over te zijn geworden.
Ja dat is ook wel langquote:Op zondag 23 januari 2022 18:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Toby heeft kennelijk niet meegedaan met dit spel. 2,5 uur op de slaapkamer gezeten.
Tobias valt bij mij van zijn sokkel.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : wij zijn de morele winnaars, wij hebben de betere pakketten. Wij hebben koffie! Zij niks he.
Ik hoop dat ze deze kant van hem ook in de TV uitzending belichten.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:20 schreef Koos1958 het volgende:
Die tobias is al de hele dag aan het zeiken, nu weer over dat koekje. Schijnt hij boos over te zijn geworden.
iedereen heeft een slechte dag. Maar als Tobias deze BB wil winnen moet ie die dagen serieus beperkt houdenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tobias valt bij mij van zijn sokkel.
Hij doet zo saggerijnig en negatief.
Was vanmorgen. Hij is er weer overheen. Slecht geslapen. Kan een keer gebeuren.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:20 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft echt zijn dag niet vandaag. Alleen maar mokken.
Ik vind Tobias nog steeds wel een van de meest interessante bewonersquote:Op zondag 23 januari 2022 18:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
hij is net zo saai als eveline alleen lekkerder om naar te kijken. dus naast het geschreeuw van kristof viel dat nog niet op nu wel lolquote:Op zondag 23 januari 2022 18:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De zon schijnt ook niet elke dag.....en iedereen heeft wel eens een ofday.....quote:Op zondag 23 januari 2022 18:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Na het spel van net is hij ook weer boos geworden om iets. Nouchine vroeg aan hem ben je alweer afgekoeld na netquote:Op zondag 23 januari 2022 18:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was vanmorgen. Hij is er weer overheen. Slecht geslapen. Kan een keer gebeuren.
Ik ook. Ondanks zijn off day.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind Tobias nog steeds wel een van de meest interessante bewoners
Het is ook maar net hoe het overkomt
Dat tussen 7 mensen niemand op dat idee komtquote:Op zondag 23 januari 2022 18:26 schreef Benny het volgende:
Bak die varkenshaas, doe 'm in de oven, weet ik het... En snijd de boel dan pas. Stel pannenkoeken
Ze hebben de oven eruit getrokken. Het klokje was afgeplakt en iemand heeft die plakker eraf gehaald. waarbij BB hem uit wraak heeft uitgeschakeldquote:Op zondag 23 januari 2022 18:26 schreef Benny het volgende:
Bak die varkenshaas, doe 'm in de oven, weet ik het... En snijd de boel dan pas. Stel pannenkoeken
Het is hierin lastig een goede balans te zoeken tussen live en tv. Maar als het niet te zien is, is het dom om ernaar te verwijzen, ja. Verder is het enigszins logisch (Lees; verklaarbaar) waarom ze de spellen nu niet hebben laten zienquote:Op zondag 23 januari 2022 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Febo heeft ons ook goed genaaid.
"Kijk vooral morgen naar de livestreams", dit dat
Gooien ze er 2 spellen in, mochten we niet zien
Ik vraag me eigenlijk af als je die spellen laat uitzenden in de livestreams dat er echt zo'n verschil ga zijn van minder kijkers. tijdens de TV uitzendingen. Niet iedereen heeft tijd om de livestreams in het oog te houden.
En dan heb je sowieso meer mensen die de livestreams ga bekijken wat dan weer meer inkomsten heeft op reclame (en meer abonnees op videoland)
Oven is afgesloten. Heel bakken duurt te lang.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:27 schreef engine het volgende:
[..]
Dat tussen 7 mensen niemand op dat idee komtHanne zou beter moeten weten.
Hebben ze haast dan?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Oven is afgesloten. Heel bakken duurt te lang.
Eveline vertelt haast niks. Tobias heeft toch al veel uit zijn leven gedeeld....Kan met iedereen door een deur en heeft matties.....quote:Op zondag 23 januari 2022 18:24 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
hij is net zo saai als eveline alleen lekkerder om naar te kijken. dus naast het geschreeuw van kristof viel dat nog niet op nu wel lol
Mij maakt het niet echt uit want ik volg ook de afleveringen.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is hierin lastig een goede balans te zoeken tussen live en tv. Maar als het niet te zien is, is het dom om ernaar te verwijzen, ja. Verder is het enigszins logisch (Lees; verklaarbaar) waarom ze de spellen nu niet hebben laten zien
En dan halfrauw opetenquote:
Ja, dat. Dan is het al niet eens meer relevantquote:Op zondag 23 januari 2022 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mij maakt het niet echt uit want ik volg ook de afleveringen.
Het kutte is dat ik nu tot dinsdag moet wachten ongeveer om te weten wat er is gebeurd
Weet van hem en Grace meer dan de meeste anderen. Hebben mooie gesprekken. Ik volg die liever dan alle drama en geroddel.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eveline vertelt haast niks. Tobias heeft toch al veel uit zijn leven gedeeld....Kan met iedereen door een deur en heeft matties.....
Nu is hij een dag uit zijn hum scheld niemand verrot maar is saggo van honger geen slaap en weinig licht......Het is geen heilige.....
Niet morgen al danquote:Op zondag 23 januari 2022 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mij maakt het niet echt uit want ik volg ook de afleveringen.
Het kutte is dat ik nu tot dinsdag moet wachten ongeveer om te weten wat er is gebeurd
we zullen zien de rest van de week of het een slechte dag was. ik betwijfel hetquote:Op zondag 23 januari 2022 18:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eveline vertelt haast niks. Tobias heeft toch al veel uit zijn leven gedeeld....Kan met iedereen door een deur en heeft matties.....
Nu is hij een dag uit zijn hum scheld niemand verrot maar is saggo van honger geen slaap en weinig licht......Het is geen heilige.....
Even lekker eten en een goede nachtrust doet wonderen.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:33 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
we zullen zien de rest van de week of het een slechte dag was. ik betwijfel het
Vullen met Brie en honingquote:Op zondag 23 januari 2022 18:26 schreef Benny het volgende:
Is eigenlijk baby pap (molenaars kindermeel) met een klontje boter en zout.quote:
eerst wat uurtjes in de hottub met wat wijntjes .... en dan is het pas lekker slapenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Even lekker eten en een goede nachtrust doet wonderen.
Ik doe ze altijd rondom (af en toe draaien) in 20 minuten in de braadpanquote:Op zondag 23 januari 2022 18:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Oven is afgesloten. Heel bakken duurt te lang.
Nou ik zou het niet hoeven dan maar droog etenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je kunt niet veel anders met alleen bloem en melk.
Als het goedkope varkenshass is zit er misschien water in. Dan blijven er hele kleine stukjes taai vlees over.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:35 schreef Benny het volgende:
Nou, ze gaan bakken. Eindelijk.
Nu de vraag... Worden het sponsen of weten ze er echt nog wel wat van te maken?
Dat is rijstebloem geen tarwebloem.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is eigenlijk baby pap (molenaars kindermeel) met een klontje boter en zout.
Gaat dat niet morgen pas in?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heeft BB wel verteld dat Peter niet meer hoeft af te wassen. Luie Nawel mag het een keertje doen
quote:Op zondag 23 januari 2022 18:37 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Pfffffffff, ik zie het voor me... nu wil ik het
Is een BB week niet van liveshow tot liveshowquote:
Er is ook een versie met bloemquote:Op zondag 23 januari 2022 18:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is rijstebloem geen tarwebloem.
Lijkt me wel omdat er nu een muur staat, maar of dat duidelijk is weet ik nietquote:Op zondag 23 januari 2022 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is een BB week niet van liveshow tot liveshow
Nee van liveshow tot woensdagmiddag.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is een BB week niet van liveshow tot liveshow
Teringquote:Op zondag 23 januari 2022 18:39 schreef engine het volgende:
Noodles in bechamelsausTotaal overbodig ook nog.
Ach, gisteren goede pasta gemaakt waar ik nog van over heb... maar die varkenshaas gaat aankomende week op mn bordquote:
Kitty weg Amy wegquote:Op zondag 23 januari 2022 18:40 schreef JDB94 het volgende:
Ligt het aan mij of wordt het met de dag saaier
quote:Op zondag 23 januari 2022 18:40 schreef Benny het volgende:
Die spaghetti ziet er ehmmm... Ja, hoe zegt je dat subtiel..? Niet zo smakelijk uit
Awww, dit is wel leuk. Dus ze hebben 2 keer gewonnen? Is wel goed voor de sfeer bij groen, hebben ze echt even nodig...quote:
Ja. Teveel tegelijk in de pan. En teveel water. Ze kon niet roeren. Die kleven nu aan elkaar.quote:
Die kerel heeft nog nooit gekookt volgens mijquote:Op zondag 23 januari 2022 18:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Teveel tegelijk in de pan. En teveel water. Ze kon niet roeren. Die kleven nu aan elkaar.
Eigenlijk de schuld van Tobias. Die zei dat je ze eerst zacht kon laten worden net als noedels in heet water en dan daarna 4 minuten koken. Nouchine ging akkoord.![]()
Lijkt wel dikke soep....quote:Op zondag 23 januari 2022 18:40 schreef Benny het volgende:
Die spaghetti ziet er ehmmm... Ja, hoe zegt je dat subtiel..? Niet zo smakelijk uit
Mij ook niet het gaat mij om de drama in BBquote:Op zondag 23 januari 2022 18:42 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Mhh weet niet wat het is, die spellen interesseren me vrij weinig ook
Neequote:Op zondag 23 januari 2022 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
Noodles met dikke saus en dan gaat tobias de speciebonen in de wokpan gooien zonder eerst te hebben gekookt
quote:Op zondag 23 januari 2022 18:44 schreef kidami het volgende:
Die spaghetti ziet eruit als iets wat onze hond produceert als hij over z'n nek gaat
Lekker knapperigquote:Op zondag 23 januari 2022 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
Noodles met dikke saus en dan gaat tobias de speciebonen in de wokpan gooien zonder eerst te hebben gekookt
Ik denk meer dan de rest. Woont al 7 jaar op zichzelf. Ze luisteren gewoon niet.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:43 schreef engine het volgende:
[..]
Die kerel heeft nog nooit gekookt volgens mij
Getsie, ik zou zeggen geef mijn portie maar aan fikkiequote:
De poll was heel duidelijkquote:
Ze eten ook rauwe pasta en las dat Nouchine ook boontjes rauw eet.....quote:Op zondag 23 januari 2022 18:45 schreef Angelique61 het volgende:
Die bonen zullen ook keihard blijven
Dan moet hij zich maar uitspreken. Dit komt over als gepruts.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk meer dan de rest. Woont al 7 jaar op zichzelf. Ze luisteren gewoon niet.
En wat is die cementdrek?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:49 schreef Flow3r het volgende:
Team groen heeft varkenshaasjes, boontjes, knoflook
[ afbeelding ]
Wait? Whut? Da's spaghetti?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Spaghetti in bechamelsaus, met varkenshaas en gewokte sperziebonen.
Bon appetit!
Het laatste stuk wand moeten ze zelf bouwen.quote:
Varkenshaas, wat zondequote:Op zondag 23 januari 2022 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je zoiets verkloten. Zelf ik zou het beter kunnen
Laat Gordon Ramsay dit maar niet zien.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je zoiets verkloten. Zelf ik zou het beter kunnen
Het zijn noodles die ze door en door hebben gekookt sperciebonen niet voorgekookt en varkenshaas gaar gebakken.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:51 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Das team goud,... ik hoorde dat het pasta moet voorstellen.. spagetsie ?
BBquote:Op zondag 23 januari 2022 18:52 schreef D. het volgende:
Wie heeft dat varken na zijn dood nog mishandeld?
Nja, Noodles. Maar de Noodles waren al meer spaghettiquote:Op zondag 23 januari 2022 18:51 schreef D. het volgende:
[..]
Wait? Whut? Da's spaghetti?
Mijn eetlust, wat doe je?
volgens Kristof is het van de koe, want zijn vader koopt altijd een geslacht koetje van de boer.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:52 schreef D. het volgende:
Wie heeft dat varken na zijn dood nog mishandeld?
Is het niet van een haas danquote:Op zondag 23 januari 2022 18:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
volgens Kristof is het van de koe, want zijn vader koopt altijd een geslacht koetje van de boer.
e hoor rauw de pan inquote:Op zondag 23 januari 2022 18:55 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat ze die sperziebonen wel 4 minuten hebben gekookt. Ik zie Dimitri zijn mond vol sperziebonen stoppen en hij krijgt ze gewoon weg.
Dat ziet eruit als het resultaat van een avondje veel zuipen en vretenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:51 schreef D. het volgende:
[..]
Wait? Whut? Da's spaghetti?
Mijn eetlust, wat doe je?
Ze zeiden altijd tegen me: het oog wil ook wat. Maar ik weet van mijzelf dat ik 100x liever iets zal eten die eruit ziet zoals een stront met slierten en dat het goddelijk is van smaak. Dan dat ik een mooi schilderijtje krijg op mijn bord die niet te vreten is.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:57 schreef zodeju het volgende:
Nu mag het er wel niet uit zien, maar ze eten er lekker van.....![]()
Nu als ik mijn eigen kooksel niet lekker vindt gaat het echt in de afvalbak....maar de borden gaan leeg.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben het zelf gemaakt dus moeten ze wel doen alsof het lekker is.
Deze snap ik niet, gaat het nou de bak in of nietquote:Op zondag 23 januari 2022 19:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nu als ik mijn eigen kooksel niet lekker vindt gaat het echt in de afvalbak....maar de borden gaan leeg.
Honger maakt rauwe bonen zoet zeggen ze toch.
Hunne maar mijnes niet....quote:Op zondag 23 januari 2022 19:02 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Deze snap ik niet, gaat het nou de bak in of niet
Een minuut of 5 de kook erover is al prima. Maar 2-3 min in een koekenpan doet nagenoeg niets.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:01 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Oh echtik kook boontjes ook niet helemaal aan snot.
Maar rauw eet niemand dat toch (we leven niet in een hongerwinter) Maar een beetje wokken of knapperig koken is toch wel ok?quote:
Smakelijkquote:
In heel dat huis is er maar 1 vertrouwd met koken denk ik. Peter (hoop ik toch).quote:Op zondag 23 januari 2022 18:43 schreef engine het volgende:
Die kerel heeft nog nooit gekookt volgens mij
Nooit van gehoord.quote:
Ik wok zo ook zonder voor te koken maar snij ze dan wel in stukjes en wok ze wat langer dan hier gebeurd is.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:04 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Maar rauw eet niemand dat toch (we leven niet in een hongerwinter) Maar een beetje wokken of knapperig koken is toch wel ok?
Ik ga dat niet lezen dan word ik depressiefquote:Op zondag 23 januari 2022 19:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Maar ff gegooglet en kwam hier op uit: https://www.foodiesmagazi(...)g-je-niet-rauw-eten/
Eigenlijk alles wat daar staat 'snoep' ik weleens rauw
En enkel met wat zout.....volgens mij hebben ze ook geneens peper of parikapoeder.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Integendeel... Ik heb al een paar keer "lekker!" gehoord
Over smakeloos gesprokenquote:
ja niemand durft er iets van te zeggen ...quote:Op zondag 23 januari 2022 19:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Integendeel... Ik heb al een paar keer "lekker!" gehoord
Kennen allemaal zeker de bediening van de microgolfoven (magnetron voor onze nederlandse vrienden).quote:Op zondag 23 januari 2022 18:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan er uberhaupt wel iemand koken bij de gouden kant?
Zo kan het ookquote:
Onze fikkie eet dat zelfs niet.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Getsie, ik zou zeggen geef mijn portie maar aan fikkie
Ja en dan te bedenken dat ze in de kleine keuken aan het koken zijn. Waar ze niet eens van wisten hoe de dampkap (afzuiger) werktequote:Op zondag 23 januari 2022 19:12 schreef Ireth het volgende:
Team groen ziet er beter uit!![]()
[ afbeelding ]
Eet sperziebonen niet rauw. In peulvruchten zoals sperziebonen komt de natuurlijke gifstof lectine voor. ... Sperziebonen in pot en blik en uit de diepvries kunnen wel gegeten worden zonder te koken, want deze zijn al gekookt.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:56 schreef kidami het volgende:
Je hoort gewoon aan het kauwen dat de boontjes nog helemaal rauw zijn
Lectine-vergiftiging én E. coli... Gaat snel zoquote:Op zondag 23 januari 2022 19:13 schreef sarah8106 het volgende:
euwwww kristof zit in zijn kont met hand en is aan het koken
Helder, dus geen ruk gebeurt dusquote:Op zondag 23 januari 2022 19:16 schreef Benny het volgende:
[..]
BB kan sneller een muur bouwen dan Trump. That's all
quote:Op zondag 23 januari 2022 18:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Laat Gordon Ramsay dit maar niet zien.
En wanneer er wel stream was lagen ze op de bank of zaten ze opgesloten in de slaapkamer.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:17 schreef Benny het volgende:
[..]
De spellen die er waren, waren blijkbaar niet te zien ivm een SL
Ja, levend koetje in de vriezer is ook niet dat.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
volgens Kristof is het van de koe, want zijn vader koopt altijd een geslacht koetje van de boer.
Ze hebben geen diepvries in groen, dus als ik het goed begreep willen ze nu alles opbakken en dan in de koelkast bewaren. Ze denken dat het dan langer goed blijft.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:13 schreef engine het volgende:
Had goud ook drie varkenshaasjes in 1x opgebakken?
Lijkt wat veel voor 6/7 personen.
quote:Op zondag 23 januari 2022 19:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Lectine-vergiftiging én E. coli... Gaat snel zo
Kunnen ze het ook niet buiten zetten? Dat is ook koelquote:Op zondag 23 januari 2022 19:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze hebben geen diepvries in groen, dus als ik het goed begreep willen ze nu alles opbakken en dan in de koelkast bewaren. Ze denken dat het dan langer goed blijft.
De nagels zijn ook al wegquote:Op zondag 23 januari 2022 19:20 schreef suzi1 het volgende:
zit je te proberen een beetje mooi te zijn voor een gast
speel je met je haar, en flopt er een hele pluk los
snel achter dr oor gepropt en weer zgn interesse tonen
maar ondertussen drukmaken over het haar.
quote:Op zondag 23 januari 2022 19:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, levend koetje in de vriezer is ook niet dat.
Bevrijdend gevoel misschien.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:22 schreef engine het volgende:
Vind het trouwens wel leuk dat Vera zich best op haar plek voelt in groen. Had gedacht dat ze zich erg zou terug trekken maar dat doet ze helemaal niet
Maar groen heeft geen eethoek.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind als ze dan splitsen hadden ze die zithoek ook aan goud moeten opdelen, die hebben nou helemaal geen relaxhoekje en groen 2
ja das ook weer waar hahaquote:
Nouja het zou best kunnen. Vind haar zo leuker om te zien (minder een typetje).quote:
Dat niet alleen, maar groen heeft ook veel meer ruimte en ramen.....en kunnen met z'n alle gaan liggen op de bank. Tuin is stukken groter.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind als ze dan splitsen hadden ze die zithoek ook aan goud moeten opdelen, die hebben nou helemaal geen relaxhoekje en groen 2
Het is geen arm en rijk.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Zoals gebruikelijk.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:17 schreef Benny het volgende:
[..]
De spellen die er waren, waren blijkbaar niet te zien ivm een SL
Dat is idd een feit. Idee een 8, uitvoering een 3quote:Op zondag 23 januari 2022 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben kans gezien 2 Saaie BB-Huisjes te creëren
quote:Op zondag 23 januari 2022 19:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is geen arm en rijk.
Geel heeft de kledingkasten, 2 wc's en de badkamer met wastafels.
dat heb ik ook niet beweerd dat er arm en rijk is ging mijn puur om relaxhoekje maar engine wees me op de eethoek ook en dat is idd waar verders was er nietsquote:Op zondag 23 januari 2022 19:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is geen arm en rijk.
Geel heeft de kledingkasten, 2 wc's en de badkamer met wastafels.
Maar hoeveel recepten met boekweitnoedels en bechamelsaus kun je vinden?quote:Op zondag 23 januari 2022 19:27 schreef Tourniquet het volgende:
Haha, gelachen om de foto’s van het eten van team goud.Alleen is het wel zo dat het normaal is dat boekweitnoedels (dus geen ‘spaghetti’ wat ik hier las) een wat grauwe grijzige kleur hebben:
https://www.culy.nl/inspiratie/soba-noodles-boekweitnoedels/
ik denk dat ze niet heeft nagedacht over hoe dat er na 100 dagen zou kunnen uitzien.....quote:Op zondag 23 januari 2022 19:25 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Zo zonde die zwabber best een mooie dame
dat is volgens mij eigenlijk het sportshirtquote:Op zondag 23 januari 2022 19:29 schreef spapaars het volgende:
Heeft dat BB huisshirt nog een betekenis?
quote:Op zondag 23 januari 2022 19:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
gaat er denk vandaag of morgen wel af/uit
zit al een gedeelte flink los
Die ingevlochten zooi is toch ook een drama met slapen of jeuk ofzo. Ik zie wel eens van die meiden die strak op hun hoofd ingevlochten zijn. Dammm....quote:Op zondag 23 januari 2022 19:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
gaat er denk vandaag of morgen wel af/uit
zit al een gedeelte flink los
quote:Op zondag 23 januari 2022 19:22 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
[..]
allemaal naakt in de sauna.....
ze had op dag 1 al een behoorlijke uitgroei hoor, zo onverzorgdquote:Op zondag 23 januari 2022 19:29 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
ik denk dat ze niet heeft nagedacht over hoe dat er na 100 dagen zou kunnen uitzien.....
Als het voorraad hok nog het zelfde is, is er een wc en douchecel en wastafel met spiegel.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is geen arm en rijk.
Geel heeft de kledingkasten, 2 wc's en de badkamer met wastafels en een normale keuken.
Ze hebben toch chips en een koffie molenquote:Op zondag 23 januari 2022 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
En enkel met wat zout.....volgens mij hebben ze ook geneens peper of parikapoeder.
Dat klopt inderdaadquote:Op zondag 23 januari 2022 19:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
dat is volgens mij eigenlijk het sportshirt
quote:Op zondag 23 januari 2022 19:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze hebben toch chips en een koffie molen
Gooi die chjps in de koffiemolen goed malen en voila dAr heb je kruiden
dan heb je aardappels met zoutquote:Op zondag 23 januari 2022 19:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Watquote:Op zondag 23 januari 2022 19:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Voor de spellen die er gespeeld wordt.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:29 schreef spapaars het volgende:
Heeft dat BB huisshirt nog een betekenis?
We hebben uren sl gehad vandaagquote:
Het is wel een andere smaakquote:
Ja, inderdaad maar die waren al op dacht ik.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee hoor ze hebben bolognes chips en paprikaquote:
Toegegeven... Ik vind het slimquote:Op zondag 23 januari 2022 19:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee hoor ze hebben bolognes chips en paprika
De aardappels smaak is niet overheersend , maar je kan wel dingen iets meer pit iets meer smaak geven hierdoor
En lekker met varkenshaas.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:36 schreef b_engeltje het volgende:
Pindakaas door die bejamel saus geeft een goedkope versie sate saus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |