Daarom game ik ook niet meerquote:Op zondag 23 januari 2022 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarmee trek je dan een hele nacht door? Weinig games die mij nog echt voor langere tijd kunnen boeien.
Fallout 3. Zo gaaf!quote:Op zondag 23 januari 2022 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Fallout 3 en Fallout New Vegas kon ik nog wel wat uren aan verbranden. Misschien is het de leeftijd ook wel
Tof. Ik wil ook.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:03 schreef Senn88 het volgende:
Deze zomer misschien naar edinburgh mits die coronameuk dan klaar is
Mooie stad wel.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:03 schreef Senn88 het volgende:
Deze zomer misschien naar edinburgh mits die coronameuk dan klaar is
Da's verleden tijd.. what went wrong?quote:Op zondag 23 januari 2022 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde ook nog naar IJsland en Parijs.
Bwehehe.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daar was ik net iets te jong voor toen Fallout 2 uitkwam
Drugs are bad, mmm'kayquote:
Ik speel nog steeds uuuuren Skyrim tegenwoordig.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Fallout 3 en Fallout New Vegas kon ik nog wel wat uren aan verbranden. Misschien is het de leeftijd ook wel
Skyrim twijfel ik over. Of ik het beter bij de goede herinnering kan laten, of opnieuw spelen en weer helemaal blij worden van de setting en de muziek enzo.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:48 schreef Q. het volgende:
Ik speel nog steeds uuuuren Skyrim tegenwoordig.Moet weer eens verder met New Vegas. Toch fijn dat je op de Xbox backwards compatible games kan spelen.
Denk dat de helft mn van Xbox games uit de 360-generatie is.
Ik ben wat minder vatbaar voor die charme leert de ervaring.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:00 schreef Lokasenna het volgende:
Meestal worden door de nostalgie de slechte graphics en de buggy gameplay alsnog charmant
Skyrimquote:Op maandag 24 januari 2022 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds uuuuren Skyrim tegenwoordig.Moet weer eens verder met New Vegas. Toch fijn dat je op de Xbox backwards compatible games kan spelen.
Denk dat de helft mn van Xbox games uit de 360-generatie is.
Skyrim blijft gaaf hoor, speel hem al 10 jaar af en aan. De sfeer blijft onovertroffen, ook na de 20e keer doorspelen.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Skyrim twijfel ik over. Of ik het beter bij de goede herinnering kan laten, of opnieuw spelen en weer helemaal blij worden van de setting en de muziek enzo.
Vegas ga ik nooit meer doen, te buggy, teveel vastlopers.
Ik vind de wereld van Skyrim nog steeds de mooiste ooit gemaakt. Okee, je moet niet naar de karakter-modellen kijken maar de sfeer is onovertroffen.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:00 schreef Lokasenna het volgende:
Meestal worden door de nostalgie de slechte graphics en de buggy gameplay alsnog charmant
Er moet gewoon een nieuwe Elder Scrolls komen.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:08 schreef Q. het volgende:
Ik vind de wereld van Skyrim nog steeds de mooiste ooit gemaakt. Okee, je moet niet naar de karakter-modellen kijken maar de sfeer is onovertroffen.
Eerst Starfield!quote:Op maandag 24 januari 2022 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er moet gewoon een nieuwe Elder Scrolls komen.
Ergens in 2030 komt ie.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er moet gewoon een nieuwe Elder Scrolls komen.
Hmm, ik heb ooit wel een zout gesnoven bij een tequila suicide, maar ik vond het op zich geen aangename ervaringquote:
Alsof iets de verkopen van GTA6 zal verminderenquote:Op maandag 24 januari 2022 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou van beide niet slim zijn.
Ik heb 4, of is het 5?quote:Op maandag 24 januari 2022 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
Alsof iets de verkopen van GTA6 zal verminderen
Ik stinkte er bijna in. maar verder gaaat t wel.quote:
Ik snap niet zo goed wat er leuk is aan dat spel.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:30 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon minecraft, beetje minen, beetje craften.
Zolang je niet stikt wel inderdaad.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik stinkte er bijna in. maar verder gaaat t wel.
Hele eetschema naar de neuk.maar goed, die ene dag overleef ik dat wel.
Ik doe dat in Ark. Dus als bonus nog een beetje op dino''s rijdenquote:Op maandag 24 januari 2022 10:30 schreef Lokasenna het volgende:
Gewoon minecraft, beetje minen, beetje craften.
Ik vind het pure ontspanning, om een paar uur stenen te hakken voor diamanten.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat er leuk is aan dat spel.
Misschien is dat het. Dat ik andere vormen van ontspanning de voorkeur aan geef.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het pure ontspanning, om een paar uur stenen te hakken voor diamanten.
Heb wel genoeg ervaring opgedaan voor de komende 5 jaarquote:Op maandag 24 januari 2022 10:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mist er toch wat aan je Nederland ervaring.
Die Fantastic Beasts-films zijn verschrikkelijk.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:39 schreef Tegan het volgende:
Laatste paar weken heb ik ter ontspanning alle Harry Potter films gekeken. Ik moet nu alleen deel 8 nog en de twee Fantastic Beasts films.
Na film 5 wordt het toch minder leuk allemaal. Deel 7 heb ik echt in drie delen moeten kijken om er doorheen te komen... Maarja, kan zo tegen het einde niet meer stoppen.
Ik snap ze nogsteeds niet. Meerder keren gezien maar ik blijf vergeten wie wie is. Er zit geen logica in de verhalen.....quote:Op maandag 24 januari 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Fantastic Beasts-films zijn verschrikkelijk.
Gelukkig heb ik die dan nog niet gekekenquote:Op maandag 24 januari 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fantastic Beasts deel 1 vond ik wel leuk. Deel 2 is inderdaad verschrikkelijk. Blijkbaar komen er nog drie delen aan, die moet ik ook wel zien hoorquote:Op maandag 24 januari 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is zo heerlijk rustgevend.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat er leuk is aan dat spel.
Maar zonder Johnny Deppquote:Op maandag 24 januari 2022 10:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fantastic Beasts deel 1 vond ik wel leuk. Deel 2 is inderdaad verschrikkelijk. Blijkbaar komen er nog drie delen aan, die moet ik ook wel zien hoor.
Hoe gaat het met je krona?quote:Op maandag 24 januari 2022 11:15 schreef Barbusse het volgende:
De mamobo mag wel weer beginnen vind ik.
0 symptomen. Werd net gebeld door de GGD, omdat ik geen symptomen heb gaat ze uitzoeken hoe ik zo snel mogelijk een herstelbewijs zonder negatieve test kan ontvangen aangezien ik in het buitenland woon. Voor mensen in Nederland is dat namelijk normaal 11 dagen nadat men positief is getest.quote:
Dat klinkt wel als positief dan.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
0 symptomen. Werd net gebeld door de GGD, omdat ik geen symptomen heb gaat ze uitzoeken hoe ik zo snel mogelijk een herstelbewijs zonder negatieve test kan ontvangen aangezien ik in het buitenland woon. Voor mensen in Nederland is dat namelijk normaal 11 dagen nadat men positief is getest.
Deporteer mij maar hoor. Vind ik helemaal mooiquote:Op maandag 24 januari 2022 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als positief dan.
Of ze willen je gewoon zo snel mogelijk het land uit hebben.
Die treinen gingen altijd naar het oosten.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deporteer mij maar hoor. Vind ik helemaal mooi
quote:Op maandag 24 januari 2022 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeg mij nog af hoe dat gaat ja, want je schijnt nog best lang positief te kunnen testen na een besmetting. Hopelijk lukt het met een herstelbewijs!quote:Op maandag 24 januari 2022 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
0 symptomen. Werd net gebeld door de GGD, omdat ik geen symptomen heb gaat ze uitzoeken hoe ik zo snel mogelijk een herstelbewijs zonder negatieve test kan ontvangen aangezien ik in het buitenland woon. Voor mensen in Nederland is dat namelijk normaal 11 dagen nadat men positief is getest.
Als het te lang duurt ga ik wel lopenquote:Op maandag 24 januari 2022 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die treinen gingen altijd naar het oosten.
Dan had je al thuis kunnen zijn.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het te lang duurt ga ik wel lopen
Volgens goed Nederlands gebruik moet je dan eerst langs een tribunaal hoor.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:15 schreef Barbusse het volgende:
Alleen als ik politicus ben toch?quote:Op maandag 24 januari 2022 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens goed Nederlands gebruik moet je dan eerst langs een tribunaal hoor.
Neuh, voor iedereen die een onwelgevallige mening heeft.quote:
Das dus 100% van de bevolkingquote:Op maandag 24 januari 2022 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, voor iedereen die een onwelgevallige mening heeft.
Ik legde het net voor aan die Duitsers hier, maar ze hadden het over iets met 80 jaar te laat en verlopen treinkaartjes ofzo..quote:Op maandag 24 januari 2022 12:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het te lang duurt ga ik wel lopen
Nee, in theorie kan je ook grenscontrole met de auto krijgen en daar gelden de regels voor binnenkomen voor het land ook.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:57 schreef Tegan het volgende:
Met een huurauto misschien een optie? Naar huis mag je altijd toch, alleen vliegen niet.
Je kunt in Portugal een boete en eventueel zelfs een celstraf krijgen als je willens en wetens met corona het land in probeert te komen.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:57 schreef Tegan het volgende:
Met een huurauto misschien een optie? Naar huis mag je altijd toch, alleen vliegen niet.
Oh oke. Ik dacht dat repatriëring wel altijd mogelijk was.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt in Portugal een boete en eventueel zelfs een celstraf krijgen als je willens en wetens met corona het land in probeert te komen.
Repatriëring geldt alleen als de status van het land onveilig wordt. Dan kan de overheid ingrijpen door eigen burgers terug te halen. Dat is nu niet aan de orde. Nederland is gewoon besmettingshaard maar anderen landen hebben ons nog niet op 'rood' gezet.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh oke. Ik dacht dat repatriëring wel altijd mogelijk was.
Dit is dus waarom ik niet op vakantie durf...
Zit je ineens weken vast in het buitenland, moet ik dan werklaptop meenemen just in case?
Waarom eng?quote:Op maandag 24 januari 2022 16:19 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel eng hoor dat je Corona kan hebben zonder het eigenlijk te weten wanneer je zoals Barb helemaal geen klachten hebt.
Nja wanneer ik 0 klachten heb maar het schijnbaar wel kan hebben, betekend het ook dat je het kan overdragen. Dus een raar idee dat ik dan mijn vriend of moeder ziek kan maken zonder daar dus bewust van te zijn.quote:
Kunnen die wappies niet even hun gewenste revolutie beginnen? Ik vraag dit voor een vri mezelf.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Repatriëring geldt alleen als de status van het land onveilig wordt. Dan kan de overheid ingrijpen door eigen burgers terug te halen. Dat is nu niet aan de orde. Nederland is gewoon besmettingshaard maar anderen landen hebben ons nog niet op 'rood' gezet.
quote:Op maandag 24 januari 2022 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kunnen die wappies niet even hun gewenste revolutie beginnen? Ik vraag dit voor een vri mezelf.
Had je nou maar in Brussel gezeten, daar hebben ze gister in elk geval een begin gemaakt. Malloten.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:36 schreef Barbusse het volgende:
Kunnen die wappies niet even hun gewenste revolutie beginnen? Ik vraag dit voor een vri mezelf.
Wat een patriotten, echt helemaal niks kunnen ze ook.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had je nou maar in Brussel gezeten, daar hebben ze gister in elk geval een begin gemaakt. Malloten.
Zaterdag liep hier ook een clubje door de binnenstad met een megafoon en foldertjes. Wat een volkquote:Op maandag 24 januari 2022 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had je nou maar in Brussel gezeten, daar hebben ze gister in elk geval een begin gemaakt. Malloten.
Voor mij de periodieke bevestiging dat mijn natuurlijke afkeer van mensen een prima eigenschap is. Ik probeer ze zoveel mogelijk te ontlopen en alleen een zeer select gezelschap laat ik toe in mijn leven.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:03 schreef DrMarten het volgende:
Zaterdag liep hier ook een clubje door de binnenstad met een megafoon en foldertjes. Wat een volk
Zag er uit als volk wat bij elkaar opgeteld een IQ van 75 had.
En?quote:Op maandag 24 januari 2022 17:44 schreef Senn88 het volgende:
Eens kijken waar ik in de buurt weer een vreemd iemand ouderwets met een stokje door mijn neus en keel kan laten roeren
Armoe. Niemand die reageert dat hij zijn stokje graag in haar keel zou roeren.quote:
De mensen in dit topic zijn allemaal verder. Dan moeten ze dat weer verantwoorden bij de wekelijkse controle door het vriendinnetje.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Armoe. Niemand die reageert dat hij zijn stokje graag in haar keel zou roeren.
Mwa. Ik vind ze niet verschrikkelijk, maar wel echt beduidend minder dan de eerste reeks.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk dat het probleem bij "stokje" zit.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb die test gefaked zodat ik langer van hem kan genieten.quote:Op maandag 24 januari 2022 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als positief dan.
Of ze willen je gewoon zo snel mogelijk het land uit hebben.
Allemaal bang vanwege Ali B.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wekelijks? Vanaf wanneer kom je daar op uit dan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De mensen in dit topic zijn allemaal verder. Dan moeten ze dat weer verantwoorden bij de wekelijkse controle door het vriendinnetje.
Heb jij nog dagelijks?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wekelijks? Vanaf wanneer kom je daar op uit dan.
Controle? Nee joh. Iedereen zit 's avonds aan de wederhelft geplakt naar een of andere onzinshow te kijken op SBS.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De mensen in dit topic zijn allemaal verder. Dan moeten ze dat weer verantwoorden bij de wekelijkse controle door het vriendinnetje.
Marble Maniaaaaa!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Controle? Nee joh. Iedereen zit 's avonds aan de wederhelft geplakt naar een of andere onzinshow te kijken op SBS.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Marble Maniaaaaa!
lekker kijken hoe Johan Derksen de knikkers precies in het gaatje rolt. leuk hoor!
Oh god.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Marble Maniaaaaa!
lekker kijken hoe Johan Derksen de knikkers precies in het gaatje rolt. leuk hoor!
Dit klinkt ECHT vreselijk.............quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Marble Maniaaaaa!
Ik kijk denk ik al 20 jaar geen GTST meer, maar Ludo loopt nog steeds rond ja?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En natuurlijk om 8 uur lekker Goede Tijden kijken, wat voer Ludo nu weer in zijn schild??
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En natuurlijk om 8 uur lekker Goede Tijden kijken, wat voer Ludo nu weer in zijn schild??
Ik kijk wel eens iets na GTST (en dat loopt altijd uit) dan zie ik hem nog wel regelmatig voorbij komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk denk ik al 20 jaar geen GTST meer, maar Ludo loopt nog steeds rond ja?
Weet je wat horror is? Aids.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, ik weet dat mijn avondbestedingen voor een hoop mensen verschrikkelijk zijn, maar continu naar dat soort aidsprogramma's kijken, de horror.
En is ie nog bij Janine?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kijk wel eens iets na GTST (en dat loopt altijd uit) dan zie ik hem nog wel regelmatig voorbij komen.
Is inmiddels 4x overledenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kijk denk ik al 20 jaar geen GTST meer, maar Ludo loopt nog steeds rond ja?
Waarom weet jij dit?quote:
Kun je nagaan hoe verschrikkelijk ik het vind.quote:
Ik hou stiekem ook wel van veel van die slechte programma's.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, ik weet dat mijn avondbestedingen voor een hoop mensen verschrikkelijk zijn, maar continu naar dat soort aidsprogramma's kijken, de horror.
Soort Zombie Ludo dus.quote:
als je 5 minuten ziet krijg je echt veel mee.quote:
Ik heb de neiging met thuiswerken van die slechte reality TV aan te zetten, als geluid.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hou stiekem ook wel van veel van die slechte programma's.
Masked singer enzo, heerlijk
Maar Kim is er vast wel uitquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
als je 5 minuten ziet krijg je echt veel mee.
Er is ook een tienermoeder en iemand die vreemd ging.
Maar goed ik weet dan weer niet wie dat zijn
oeh ja Married at first sight is ook zo'n parel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de neiging met thuiswerken van die slechte reality TV aan te zetten, als geluid.
Big Brother
Temptation Island
Ex on the beach
Married at first sight
Hoef je toch niet echt te volgen en dat is dan een beetje gekwetter op de achtergrond
Gelukkig wel, 1x mijn haar kort laten knippen was genoeg.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Kim is er vast wel uit
(Angela Schijf)
Ging ik alleen kijken toen er een bekende mee dedquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oeh ja Married at first sight is ook zo'n parel.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gelukkig wel, 1x mijn haar kort laten knippen was genoeg.
Ik hou best van wat pulp (TLC, ik kijk naar jou...), maar bij Masked Singer liep ik vast op "ja, met of zonder masker, ik heb geen ideeeee".quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hou stiekem ook wel van veel van die slechte programma's.
Masked singer enzo, heerlijk
Wat zijn jouw avondbestedingen dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Vroegah postte de TLC zender directeur hier mee in dit topicquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou best van wat pulp (TLC, ik kijk naar jou...), maar bij Masked Singer liep ik vast op "ja, met of zonder masker, ik heb geen ideeeee".
Beetje gamen, beetje fröbelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat zijn jouw avondbestedingen dan?
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vroegah postte de TLC zender directeur hier mee in dit topic
Ik vond Sjors vroeger wel leuk, maar dat was niet genoeg om mijn interesse in het programma te houdenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Kim is er vast wel uit
(Angela Schijf)
Maar dat is toch helemaal niet verschrikkelijk?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje gamen, beetje fröbelen.
[..]![]()
![]()
Ik wil de mensen die jammeren dat gamen voor kinderen is niet op de koffie, zeg maar. En gevoelsmatig overlapt dat met de "ik zit 's avonds aan SBS/RTL gekleefd"-groep.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat is toch helemaal niet verschrikkelijk?
Tegenwoordig heb ik wel de tv aan staan, maar zit ik vaak aan tiktok vastgekleefdquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil de mensen die jammeren dat gamen voor kinderen is niet op de koffie, zeg maar. En gevoelsmatig overlapt dat met de "ik zit 's avonds aan SBS/RTL gekleefd"-groep.
Kerel zet 'm vaak aan als achtergrondruis, maar hij staat dan vaak op iets als Cartoon Network ofzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik wel de tv aan staan, maar zit ik vaak aan tiktok vastgekleefd
WIEquote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vroegah postte de TLC zender directeur hier mee in dit topic
Die zenden gevoelsmatig alleen Young Sheldon uit op het moment en ik erger me daar teveel aan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb meestal comedy central op de achtergrond aan
En de Goldbergs. Iets te hysterisch.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zenden gevoelsmatig alleen Young Sheldon uit op het moment en ik erger me daar teveel aan.
Dat is toch de hele dag Storage wars op repeat?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik had RTLZ altijd aanstaan, maar dat is helaas maar tot 18:00uur
Na 18:00uur ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is toch de hele dag Storage wars op repeat?
Ik snap hetquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil de mensen die jammeren dat gamen voor kinderen is niet op de koffie, zeg maar. En gevoelsmatig overlapt dat met de "ik zit 's avonds aan SBS/RTL gekleefd"-groep.
Ja, vergelijkbaar wel (alleen geen kinderen dus). Bij elkaar in de buurt ons eigen ding doen, zeg maar.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap hetWij wisselen hier echt tussen heel veel dingen. Soms kijken we iets dat op tv is, soms gamen we (of een van ons), soms kijken we een serie/film, soms zit ik te kleuren of ga ik wandelen. Maar tegenwoordig ben ik vooral met baby bezig, dus kom niet meer aan mijn games, mandala's en series toe
Dat is echt het enige televisieprogramma dat ik kijkquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is toch de hele dag Storage wars op repeat?
Gisteren bijna ruzie omdat de dochter van de baas op kantoor was.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb jij nog dagelijks?
Mja cali is ook wel extra natuurlijk!
Da's ook wel next level natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gisteren bijna ruzie omdat de dochter van de baas op kantoor was.
Ah, dat was dus wraakporno die ik van haar kreeg gisteren.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij doet een bekende van mij daaraan meequote:Op dinsdag 25 januari 2022 08:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Marble Maniaaaaa!
Oh nee das iets anders met knikkers. Geloof ik. Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens mij doet een bekende van mij daaraan mee.
Knap dat je het hebt af kunnen wendenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meerdere dingen met knikkers?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nee das iets anders met knikkers. Geloof ik. Ik weet het niet.
Heb jij C-segment BN'ers in je kennissenkring?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens mij doet een bekende van mij daaraan mee.
Tiktok is toch voor 12-jarigen?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik wel de tv aan staan, maar zit ik vaak aan tiktok vastgekleefd
Ja bijzonder ze op de vroege morgen ineensquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook wel next level natuurlijk.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dat was dus wraakporno die ik van haar kreeg gisteren.
Altijd omkopen met lekker eten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Knap dat je het hebt af kunnen wenden
Laat Marco Borsato het maar niet horen. Of is Gianni stiekem Marco Borsato?quote:
Gianni Bquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat Marco Borsato het maar niet horen. Of is Gianni stiekem Marco Borsato?
Staat hier boven in een @quote:
Het feit dat ik bij tiktok eerst denk aan Ke$sha verraad mijn leeftijd.quote:
THE DEBSTERRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:48 schreef Debsterr het volgende:
Oh nee, niet per se knikkers, wel kettingreacties:
https://www.npostart.nl/tik-m-aan/BV_101404800
O ja, die ken ik. Heeft me nog eens een fijn boek gestuurd als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat hier boven in een @
Maar toen heette t nog wel Singles topic.
tiktok zit zo diep in je prive gegevens dat je precies krijgt voorgeschoteld wat je wil zien.quote:
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tiktok zit zo diep in je prive gegevens dat je precies krijgt voorgeschoteld wat je wil zien.
dus mooie vrouwen, gereedschap, biefstuk, mee-eters, trekkers, alles komt voorbij
Als ik een trekker wil zien kijk ik tijdens het masturberen wel in de spiegel.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:37 schreef gianni61 het volgende:
tiktok zit zo diep in je prive gegevens dat je precies krijgt voorgeschoteld wat je wil zien.
dus mooie vrouwen, gereedschap, biefstuk, mee-eters, trekkers, alles komt voorbij
Snotverquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik een trekker wil zien kijk ik tijdens het masturberen wel in de spiegel.
Volgens mij ben ik jonger dan jij, maar ik had dit ook toen ik voor het eerst over TikTok hoordequote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het feit dat ik bij tiktok eerst denk aan Ke$sha verraad mijn leeftijd.
Ik kan gewoon naar beneden kijken, Mijn buik hangt nog niet zo ver in de weg dat ik een spiegel nodig heb.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik een trekker wil zien kijk ik tijdens het masturberen wel in de spiegel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan gewoon naar beneden kijken, Mijn buik hangt nog niet zo ver in de weg dat ik een spiegel nodig heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ik heb net een halve zak dropfruit duo'squote:
De drop-helft of de fruit-helft?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb net een halve zak dropfruit duo'snaar binnen gewerkt.
#viesdik
De zak-helft.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De drop-helft of de fruit-helft?
Iewl.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb net een halve zak dropfruit duo'snaar binnen gewerkt.
#viesdik
Deze mental image is echt evil.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De drop-helft of de fruit-helft?
Dit was echt een leuk programma. Hele reeks gezien. Ben benieuwd of er nog een deel 2 van komtquote:Op dinsdag 25 januari 2022 09:48 schreef Debsterr het volgende:
Oh nee, niet per se knikkers, wel kettingreacties:
https://www.npostart.nl/tik-m-aan/BV_101404800
Vertel dat maar tegen de mensen die graag naar theater; cabaret of een optreden toe gaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:04 schreef Tegan het volgende:
Cultuur tot 22:00 is zo erg nog niet. Kan je een beetje fatsoenlijk tijdstip in bed liggen.
Waar ga je eten?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 20:05 schreef gcjoel het volgende:
Ja helemaal prima.
Wij hadden zaterdag een reservering staan voor een restaurant met ster en dat kan nu dus gewoon doorgaan
22:00 is niet het probleem, 1,5 meter afstand wel.quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertel dat maar tegen de mensen die graag naar theater; cabaret of een optreden toe gaan.
Alles gesloten was niet goed. Advies OMT om tot 20:00 uur opening toe te staan was niet goed. Keuze kabinet om tot 22:00 uur opening toe te staan is ook niet goed. Ik mis een beetje het vermogen om binnen de beperkingen te kijken wat je wel kunt organiseren.quote:Op woensdag 26 januari 2022 00:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vertel dat maar tegen de mensen die graag naar theater; cabaret of een optreden toe gaan.
Niet-essentiële winkels mogen ook weer langer open volgens mij.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:01 schreef TaMieke het volgende:
Winkels zijn ook weer open tot 18:00 of langer?
Ja dat bedoelde ik. Topquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet-essentiële winkels mogen ook weer langer open volgens mij.
De beste plek om zo'n Casanova als jij te hebben. Zeker met alle Voice-perikelen in het achterhoofd.quote:
Nou jaaa zegquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De beste plek om zo'n Casanova als jij te hebben. Zeker met alle Voice-perikelen in het achterhoofd.
Ik niet. Ik ben dan ook niet representatief voor de gemiddelde Nederlandse man.quote:Op woensdag 26 januari 2022 08:59 schreef Barbusse het volgende:
Nou jaaa zeg
Alsof je bang bent voor concurrentie
Dat is Barb ook niet dat is nu net zijn positieve puntquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben dan ook niet representatief voor de gemiddelde Nederlandse man.
Dank voor het bevestigen dat het goed is dat Barb opgesloten zit.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:20 schreef Senn88 het volgende:
Dat is Barb ook niet dat is nu net zijn positieve punt
Alleen de langere openingstijden van de supermarkten zijn al een zegenquote:Op woensdag 26 januari 2022 08:01 schreef TaMieke het volgende:
Winkels zijn ook weer open tot 18:00 of langer?
Gebruik dan in elk geval een rode pen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:51 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Ze trapten er niet in
Snotverquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:51 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Ze trapten er niet in
Misschien heb ik er morgen wel een voor jequote:Op woensdag 26 januari 2022 09:51 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Ze trapten er niet in
Ik vermoed dat dat juist de grap was.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Gebruik dan in elk geval een rode pen.
De hele familie testte negatief gisteren.quote:
Owquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat juist de grap was.
Ik ook wel. Alleen garen is wat lastiger. Moet natuurlijk wel kunnen voelen of het kriebeltquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alleen de langere openingstijden van de supermarkten zijn al een zegen.. non-essentials bestelde ik voor covid ook al voor 90% online.
Moet je hebben ehquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gebruik dan in elk geval een rode pen.
Juichen en naar huis gaan.quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet je hebben eh![]()
Was de test van mijn collega die even weggelopen was.. even kijk wat voor kop hij zou trekken als hij dat streepje zag
Seedorf is hier om de hoekquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
SnotverAlsof je dienstplicht probeert te ontlopen man
Beter laat dan nooitquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien heb ik er morgen wel een voor je
Nogsteeds ziekjes?quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien heb ik er morgen wel een voor je
voel je dat aan alleen het volle klosje ja? Knapquote:Op woensdag 26 januari 2022 09:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ook wel. Alleen garen is wat lastiger. Moet natuurlijk wel kunnen voelen of het kriebelt
Neh, ist ein Deutscher, die gaan niet naar huis, die gaan dan in de auto zitten de hele dag.. mafkezen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Juichen en naar huis gaan.
Dus je zit in Duitsland voor je werk maar je kunt niet werken? Dan duren de dagen wel lang ja.quote:Op woensdag 26 januari 2022 10:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Seedorf is hier om de hoek![]()
Nah, gisteren de kraan weer plat moeten gooien ivbm het weer, en die blijft sowieso liggen tot zeker aankomende dinsdag.. zit hier alleen maar uurtjes te tellen, en dat kan ik thuis ook, dan krijg ik er alleen 2 minder per dag en ik mis de vergoedingen, maar dat weegt niet op tegen de luxe van thuis zijn, je eigen eten, bed, spulletjes, luxe, vrijheid..
Dat hotel-life is ook niet meer wat het geweest is, hmm?
Jep, hangen in onze container, onderhoud is up tot date, niks meer te doen verder, en de weersvoorspelling zijn overtuigend ruk tot sws dik na het weekend.. Wmb mogen ze ons lekker naar huis trappenquote:Op woensdag 26 januari 2022 10:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus je zit in Duitsland voor je werk maar je kunt niet werken? Dan duren de dagen wel lang ja.
+5 op de meter, maar er staat een nasty koud windje hierquote:
beter is beter.. ook kleine minibeetjes zijn vooruitgangquote:Op woensdag 26 januari 2022 10:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja het is minibeetje beter dan gisteren dat wel
Jaquote:
Ik woon niet in de States maar in Portugal. Daar is het nu volgens m'n vriendin 15 graden, zonnig en met een gevoelstemperatuur van 20 graden.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
+5 op de meter, maar er staat een nasty koud windje hier![]()
Waar zit je normaliter in de states?
Ah ok, geen idee hoe mijn hoofd aan de VS kwam dan, maar Portugal is ook prima.. en die temperaturen ookquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik woon niet in de States maar in Portugal. Daar is het nu volgens m'n vriendin 15 graden, zonnig en met een gevoelstemperatuur van 20 graden.
Ik heb liever grotebeetjes vooruitgangquote:Op woensdag 26 januari 2022 11:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
beter is beter.. ook kleine minibeetjes zijn vooruitgang
Snap ik, maar soms moet je gewoon blij zijn met een kleinebeetjesquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb liever grotebeetjes vooruitgang
Maar ik wil niet soms!quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Snap ik, maar soms moet je gewoon blij zijn met een kleinebeetjes
Soms.. héb je even niet zoveel te willen meiskequote:
* Senn88 stampvoetquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Soms.. héb je even niet zoveel te willen meiske
Beter een beetje vooruit dan helemaal niet. langzame vooruitgang is ook vooruitgangquote:
* SD kriebelt Senn88 in haar nekquote:
Beetje IRC vibes dit.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
* SD kriebelt Senn88 in haar nek
* AirwiN slaps STING around a bit with a large troutquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN slaps STING around a bit with a large trout
Wow, dies oud.. ehm.. MSN?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN slaps STING around a bit with a large trout
Vast geen geocities dan.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:02 schreef STING het volgende:
M'n mIRC script site is nog steeds in de lucht na al die tijd
De zes verwijzingen naar IRC deden geen belletje rinkelen, begrijp ik?quote:
Eigen site bij een hosting providerquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast geen geocities dan.Kun je er ook nog bij om wijzigingen te doen?
Baas.quote:
Het was in de hoogtij dagen van IRC erg populair inderdaad (& hated). Was een leuke hobby toenquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Baas.Werd nog best vaak gebruikt, geloof ik.
quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:11 schreef STING het volgende:
Het was in de hoogtij dagen van IRC erg populair inderdaad (& hated). Was een leuke hobby toen
Tevens, jij was scriptjes aan het maken, ik was Yvie aan het hosselen. Was ook een leuke hobby toen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:11 schreef STING het volgende:
Het was in de hoogtij dagen van IRC erg populair inderdaad (& hated). Was een leuke hobby toen
Snap ik ja. Als ik toen Yv al had ontmoet, had BorgIRC wellicht nooit bestaanquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tevens, jij was scriptjes aan het maken, ik was Yvie aan het hosselen. Was ook een leuke hobby toen.
Dan hadden we een YvieIRC gehad; incl bot die random thee-weetjes zou spammen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:25 schreef STING het volgende:
Snap ik ja. Als ik toen Yv al had ontmoet, had BorgIRC wellicht nooit bestaan
Prrrquote:Op woensdag 26 januari 2022 12:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
* SD kriebelt Senn88 in haar nek
Dat was natuurlijk geen optie. Dan had mijn hele pubertijd en vervolg namelijk niet in het teken gestaan van paarden en daddyissuesquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:25 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ik ja. Als ik toen Yv al had ontmoet, had BorgIRC wellicht nooit bestaan
Lag dat aan Sting en Air?quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk geen optie. Dan had mijn hele pubertijd en vervolg namelijk niet in het teken gestaan van paarden en daddyissues
Dit weet ik zelfsquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:35 schreef TaMieke het volgende:
Kan iemand me ff bij praten? Wat heeft Sting ontwikkeld?
Ik hb nooit IRC gehad
Ik ontken alles. En als ik zie hoe goed Yvie terecht is gekomen en hoe lief ze is, durf ik te beweren dat óf mijn invloed op vrouwen heel beperkt is óf dat het juist heel positief uitpakt.quote:
Vooral sting zijn schuld ja. Door zijn eindeloze geduld om te helpen borgirc op mijn laptop te krijgen omdat chatcity steeds vast liep. En toen had ik ineens het mannelijk geslacht ontdektquote:
Ik pak mn hooivork en fakkel!quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vooral sting zijn schuld ja. Door zijn eindeloze geduld om te helpen borgirc op mijn laptop te krijgen omdat chatcity steeds vast liep. En toen had ik ineens het mannelijk geslacht ontdekt
Jij was erbij. ik zeg niet voor nix dat ik geen IRC had.quote:
Ik stond er bij en ik keek lalalalaquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik pak mn hooivork en fakkel!![]()
[..]
Jij was erbij. ik zeg niet voor nix dat ik geen IRC had.
Tijd voor eentje uit de oude doos (badum-tsjj) dan maar:quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vooral sting zijn schuld ja. Door zijn eindeloze geduld om te helpen borgirc op mijn laptop te krijgen omdat chatcity steeds vast liep. En toen had ik ineens het mannelijk geslacht ontdekt
Toen zag ik er nog wel leuk uit. Verganegloriequote:Op woensdag 26 januari 2022 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijd voor eentje uit de oude doos (badum-tsjj) dan maar:
[ afbeelding ]
Nou jaaa zegquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Toen zag ik er nog wel leuk uit. Verganeglorie
Ik hoor daar ook niet bijquote:
quote:
1 | /kick #R&PSC Barbusse |
POLLquote:
Het enige juiste antwoord is 'ja'.quote:
En trots dattie isquote:Op woensdag 26 januari 2022 15:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoord is 'ja'.
Altijd. Daar heb ik geen poll voor nodig.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hadden we een YvieIRC gehad; incl bot die random thee-weetjes zou spammen.
Ik ga 3 kwartier spijbelen. Werk is op, geen zin om puur om de tijd vol te maken achter dat bureau te blijven zitten.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:30 schreef Tegan het volgende:
Klaar met mijn deadlines. Nu naar het beeldscherm staren tot het 17:00 is.
Terug naar Undernet en STING vragen of hij een YvieBot wil scripten?quote:
getuigd wel van ware liefde vind je ook niet?quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terug naar Undernet en STING vragen of hij een YvieBot wil scripten?
Absoluut. Met van die grapjes dat als STING !marryme doet dat YvieBot reageert met ja of nee en dan 99,5% kans dat het antwoord nee is. En als het antwoord ja is ze echt gaan trouwen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:07 schreef Senn88 het volgende:
Get
[..]
getuigd wel van ware liefde vind je ook niet?
quote:Op woensdag 26 januari 2022 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Met van die grapjes dat als STING !marryme doet dat YvieBot reageert met ja of nee en dan 99,5% kans dat het antwoord nee is. En als het antwoord ja is ze echt gaan trouwen.
Pas maar op, zodadelijk kickt AirwiN je uit deze SCquote:
Nee, want ik had dat ding op MSN.. 100%.quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zes verwijzingen naar IRC deden geen belletje rinkelen, begrijp ik?
Telefoontikkenquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:34 schreef HeatWave het volgende:
IRC, dat heeft wat telefoontikken gekost zeg.
Mwah, ik ben ook wel nostalgisch vaak hoor, maar inbel-internet mis ik niet, ik wist niet hoe snel ik kabelinternet moest aanvragen toen het konquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
TelefoontikkenBeltegoedkaarten
Telefooncellen met draaischijf telefoons en telefoonboeken
![]()
Vroegah, toen je nog lokaal of interlokaal belde
Zat jij ook op chatcity?quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:34 schreef HeatWave het volgende:
IRC, dat heeft wat telefoontikken gekost zeg.
Nope, geen idee waar ik allemaal wel en niet meer lid van was, maar die niet.quote:
Toen was ik 6quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, geen idee waar ik allemaal wel en niet meer lid van was, maar die niet.
Ik was er vroeg bij met internet, 1995, dus ik zat op IRC, veel meer was er niet
Mag het nu wel van je begeleiders dan?quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Toen was ik 6mocht ik nog niet eens zonder begeleiding achter de pc
quote:Op woensdag 26 januari 2022 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag het nu wel van je begeleiders dan?
Begeleiding bij PC gebruik was wel het nuttelooste ooit geweest, daar hadden mijn ouders net zo veel verstand van als van atoomgeleerdheid, de videorecorder was ze al te lastigquote:Op woensdag 26 januari 2022 20:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Toen was ik 6mocht ik nog niet eens zonder begeleiding achter de pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |