SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Ik was eerstquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sory maar ik ben Vera crushed momenteel.
Ik Peter.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:49 schreef Rhosyn het volgende:
WIE VERDIENT EEN HEERLIJK WARM BAD?
Ik heb Salar gestemd
Die kan dat vast waarderen, ik doe meequote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:49 schreef Rhosyn het volgende:
WIE VERDIENT EEN HEERLIJK WARM BAD?
Ik heb Salar gestemd
groep in 2 verdeeld arm rijk of een andere tegenstellingquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Benieuwd wat break-up week gaat brengen
Ik claim helemaal niets. Bedankt voor je begrip.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Prima, ik wilde alleen even zeker weten of geen LAPO's blijf claimen ..
Het klonk alsof het bij het wakker worden duidelijk zou worden. Maar wie weet ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:53 schreef Tourniquet het volgende:
Kan ook zijn dat ze morgen nog een spel doen waarbij de verdeling wordt bepaald.
Tobiasquote:
maar ook geen mannen tegen de vrouwenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:55 schreef Yolk het volgende:
In ieder geval geen groen tegen goud aub, dat zou zooo suf zijn.
die hoeft van mij niet wegquote:
Dat geldt wel een beetje voor iedereenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
die hoeft van mij niet weg
zolang hij niet genomineerd wordt blijft hij
Ieder zijn meningquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
die hoeft van mij niet weg
zolang hij niet genomineerd wordt blijft hij
Geen optredens meer voor Amy Weenhuis.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geldt wel een beetje voor iedereen
ik denk dat als Salar er op staat dan issie wegquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Dat geldt wel een beetje voor iedereen
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:57 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel gaat een kaarsje en vuur halen. Voor op het bed van Amy.
Grace zei al ze is niet dood hequote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:57 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel gaat een kaarsje en vuur halen. Voor op het bed van Amy.
Amyquote:
nee je hebt de winnaar van volgend jaar Utopia voorspeltquote:
leroy is een dooddoenerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy met een mooie dooddoener : 'We zijn allemaal mensen'
Ik wist wel dat glasvezel een goed idee was!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee je hebt de winnaar van volgend jaar Utopia voorspelt
Oh dat zou kunnen. Apart weer die FB mensjesquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat als Salar er op staat dan issie weg
maakt niet uit tegen wie
de haat op FB is groot
ti amoquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon, op de achtergrond
Zinnetje heeft hij gepikt van een voormalig deelnemer van het geweldige belgische "De Mol".quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:58 schreef rinardo het volgende:
Peter, ja schat het is bigbrother, geen ponykamp he
kort en pittigquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:59 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen. Apart weer die FB mensjes
Dan heb je wel goeie tvquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mijn gedachte was meer: bed in de fik
weer een maandstonde?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Ik ben zo emotioneel, moet ik mijn regels krijgen??
Ik heb Nawel gestemdquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:56 schreef Jockari het volgende:
Sorry, maar ben Eva-minded so far...
[ afbeelding ]
als jij erin had gezeten had ik 24/7 gekekenquote:
die had ze toch de eerste week dat ze echt in het huis wasquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:00 schreef Sestra666 het volgende:
nawel gaat haar regels krijgen.. ja allemaal tegelijk natuurlijk
dat vind ik zo raar
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
als jij erin had gezeten had ik 24/7 gekeken
Regels, vodden, rooie vlag, enz...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:59 schreef Flow3r het volgende:
waarom noemen Belgen menstruatie: regels
de taal der liefde vooralquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ah Greys, jij spreekt ook Portugees !
Dan heb jij ook nog wat afleveringen van TVOH tegoedquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik wist wel dat glasvezel een goed idee was!
Het beste antwoordquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:59 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dan is zij 365 dagen ongesteld. Vreemd. Vraagje voor Lotte Vanwezemael als ze nog eens langs komt in de studio.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Ik ben zo emotioneel, moet ik mijn regels krijgen??
waarom noemen ze neuken, poepenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:59 schreef Flow3r het volgende:
Voorheen had ik nu altijd de grap gemaakt dat ABBA uit elkaar was, maar ja, die besluiten na 30 jaar weer bij elkaar te komen en weg is je grap.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dan heb jij ook nog wat afleveringen van TVOH tegoed
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
als jij erin had gezeten had ik 24/7 gekeken
ik vind jou ook lief hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
Je bent bijna erger dan Vera...
"Vind je mij nog lief? Ik zou altijd naar jou kijken! Wil je mij nog zien na COS?"
jaloersquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
"Vind je mij nog lief? Ik zou altijd naar jou kijken! Wil je mij nog zien na COS?"
Whuzz schat rustig maar, je mag meedoenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:03 schreef Ireth het volgende:
Amy er uit [ afbeelding ]Nu kun je nog minimaal een week van Eveline genieten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's top!
Zoals we al eerder Eveline samenvatten: "Eveline zat er ook bij.."
Spann0nd!'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Dat duits zal onze vriend Mario wel verduidelijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:03 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Het beste antwoord
Voor zover ik weet echt uit het Vlaams, al werd / wordt het in sommige delen van Nederland ook wel gebruikt. Ook in het Duits is het één van de woorden voor maandstonden. Het is wellicht een afkorting van 'regelbloeding' (in het Duits wordt Regelblutung nog gebruikt). Eigenlijki een prima Nederlands / Vlaams woord, want menstruatie is natuurlijk eigenlijk Latijn.
De oorsprong van het woord lijkt in al deze talen te liggen bij dezelfde bron als in het woord regelmaat of geregeld (maandelijks, normaal gesproken) van de menstruatie.
Het is niet verwant aan regels in de zin van schrijflijnen, of voorschriften, maar regel in de zin van de wetmatigheid.
Jij bent stiekum ook mijn schat hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |