SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 22-01-2022 20:54:16 ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Amy blij. Wij blij en ik ga voetbal kijken. Laters all
Hopelijk schud dit haar wakker en gaat ze is ff aan de slagquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
Dus die Dooie Kut Eef mag blijven....
Wij gaan Panic doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Amy blij. Wij blij en ik ga voetbal kijken. Laters all
jankwelquote:
maar jij bent wel leuk en lief en grappigquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:55 schreef suzi1 het volgende:
gelukkig zie ik de volwassen amy als ik in de spiegel kijk (normale mond hoor)
Het was niet haar bloedgroepquote:
brabant!!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar jij bent wel leuk en lief en grappig
dat tongetjequote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
Wanneer Salar ziet dat Amy moet vertrekken
[ afbeelding ]
Scherp, idd de grote winnaar van deze weekquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
[ afbeelding ]
He liked it when a plan comes together....quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Amy heeft een week 24 uurquote:
ik had Eveline gestemdquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:51 schreef Kinga het volgende:
WIE ZIJN DIE MENSEN DIE OP EVELINE HEBBEN GESTEMD DAN. I CALL BULLSHIT
Of eens soort personen die elkaar niet moeten, bij elkaarquote:
Ben benieuwd of Vera en Dimi worden gescheiden.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:59 schreef JDB94 het volgende:
Je kunt wel gokken aan welke kant Nawel de week door gaat brengen, heerlie
alle door elkaarquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:59 schreef UtopiaFreak het volgende:
mannen vs vrouwen of geel vs groen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:00 schreef engine het volgende:
Morgen wel weer een mooie dag om de streams te volgen
Ik heb echt de indruk dat ze de zondag steeds interresant willen makenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:00 schreef engine het volgende:
Morgen wel weer een mooie dag om de streams te volgen
de scheiding werd s nachts aangebracht dus moet het haast wel groene kamer gouden kamer zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:59 schreef UtopiaFreak het volgende:
mannen vs vrouwen of geel vs groen?
Ja de zondag is steeds wel leukquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb echt de indruk dat ze de zondag steeds interresant willen maken
Mag het hopen. Doorpakken nu.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Deze week ook de break-up tussen Vemi?
Ik hoop het ze en mensen die leraar niet moeten en niet goed net elkaar kunnen bij elkaar doenquote:
Alles afzeggenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
oh nee
ik heb niet zoveel tijd
gewoon alleen de bijkeuken!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:00 schreef Stargazing het volgende:
Nawel krijgt de tuin. geen bed voor haar deze week, ze heeft er genoeg ingelegen
laten we het hopenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ze gaan nu sowieso Nawel bij Peter en Kristof zetten.
Het zal wel automatisch groen < > geel zijn, met een muur over de streepquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:03 schreef Kinga het volgende:
Mooie groepjes zouden zijn:
Peter
Salar
Nawel
Vera
Tobias
Hanne
Nouchine
Kristof
Dimitri
Grace
Eveline
Julio
Leroy
Heb ik nou iedereen gehad?
Jaquote:
ik zie amy niet..............quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:03 schreef Kinga het volgende:
Mooie groepjes zouden zijn:
Peter
Salar
Nawel
Vera
Tobias
Hanne
Nouchine
Kristof
Dimitri
Grace
Eveline
Julio
Leroy
Heb ik nou iedereen gehad?
Dat waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:06 schreef Kinga het volgende:
als het groen vs geel wordt... heeft geel dus het keukentje in de voorraadkamer en groen de grote keuken
Ze zeiden ook dat het huis verdeeld zou worden zonder dat de bewoners het zouden merken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:06 schreef Tourniquet het volgende:
Opsplitsing "als de bewoners slapen" lijkt me inderdaad splitsing op de lijn in de gang (misschien ook met een tussenwandje?) en dat zou dan per slaapkamer betekenen. Ben benieuwd!
Vera gestemdquote:
ik ben fan van hannequote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:02 schreef Silves het volgende:
Fans?? wie is er nu fan van de inwoners??????? de wannabees
Andersom:quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:06 schreef Kinga het volgende:
als het groen vs geel wordt... heeft geel dus het keukentje in de voorraadkamer en groen de grote keuken
Ja die live show is nog saaier dan de streamsquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:07 schreef chufi het volgende:
Wie vond dit heftig ... wat een slappe show is dit elke keer weer
Klopt, dan kun je de groene kamer wel 'rijk' noemen met de keuken en badkamer... gvd ik wil Nawel in 'arm'.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:07 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat het huis verdeeld zou worden zonder dat de bewoners het zouden merken.
De voorraadkamer heeft ook een toilet en een douchequote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Klopt, dan kun je de groene kamer wel 'rijk' noemen met de keuken en badkamer... gvd ik wil Nawel in 'arm'.
Dat was geen poll:quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga mee met BB
Nawee het LuieLieverdje van BB... ik gun haar alles![]()
BB ook..
[ afbeelding ]
Ja ja, maar niet goed genoeg voor de prinses he.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:09 schreef Hunter het volgende:
[..]
De voorraadkamer heeft ook een toilet en een douche
Wat is de TT?quote:
8 uur gaat het licht aan.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wanneer worden de bewoners gemiddeld wakker?
Ze moeten nu toch wel weten, als er iemand vertrekt, want dat weet je ook nog niet, dat het volgende week een Nederlander is. Nawel vertrekt dus ook volgende week niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:10 schreef zodeju het volgende:
Oh, Peter en Salar weten al iets.....Amy eruit en volgende keer Nawel.....als ze al niet gillend het huis uitvliegt als ze niet meer bij haar clubje zit maar met zogenaamde hele valse mensen.
Is al geweest Amy is naar huisquote:
Ja, maar ze heeft al duidelijk laten blijken ook al vindt Nawel Peter een heel valse man zij niet. Want Eveline heeft een goed gevoel bij hem. En ook al heeft hij dingen over Nawel gezegd.quote:
Je maakt een grapje toch zeker....quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:06 schreef Sestra666 het volgende:
nawel mag zeker ook in bad, t popje
volgende week exit veraquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:12 schreef mario390 het volgende:
zij was en foute casting, te schwach vor big brother
Denk dat ik dat ook doe, of toch een man kiezen want die hebben daar het meeste werk verricht.quote:
ik heb voor kristoff gekozen, die maakt daar gegarandeerd weer iets grappigs vanquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook doe, of toch een man kiezen want die hebben daar het meeste werk verricht.
Enkel topless.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:06 schreef Sestra666 het volgende:
nawel mag zeker ook in bad, t popje
ik ookquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:16 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb voor kristoff gekozen, die maakt daar gegarandeerd weer iets grappigs van
Goffer.....heb daar even niet aan gedacht....quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze moeten nu toch wel weten, als er iemand vertrekt, want dat weet je ook nog niet, dat het volgende week een Nederlander is. Nawel vertrekt dus ook volgende week niet.
Heel eerlijk vind ik dat armgedoe wel heel erg met heel de week spinazie en zalm.....dat mag van mij nu stoppen...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Arm en rijk en dan spiegels afplakken hahaha
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi : het beste wat je kunt doen .. is Nawel tegen Nouchine zetten.
Daar zaten vast en zeker nog 3 extra weetjewels in.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:18 schreef Harry het volgende:
Leroy: Voor mijn gevoel ben ik nog niet klaar (vanmorgen had hij een TOTAAL ANDER GEVOEL). Weetjewel.....
Als er 2 op staan volgende week, gaat er wel een Belg weg in dat geval, of niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Zei hij tegen Peter en Salar.. denk niet helemaal dat Salar hierin meegaat.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:
peter is ok ole olequote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:19 schreef Koos1958 het volgende:
Peter zegt tegen salar en dimi dat de volgende nawal moet zijn die weg gaat want hij heeft geen zin meer in dat gedoe
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:20 schreef Kinga het volgende:
Zijn ze al bezig om Nawel te nomineren?
wel tegen noes dat is een goeiequote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:20 schreef Kinga het volgende:
Zijn ze al bezig om Nawel te nomineren?
Yep. Nawel gegarandeerd weg. Denk dat ie dat niet kwaad bedoeld richting Nouchine. Maar het is altijd risky. Denk niet dat Salar dat aandurft.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaat nergens heen, je kunt er wel nomineren en god zegen de greep hopen dat ze weg gaat, maar denk het niet. Zeker niet als er een Nederland tegenover haar staat, 1 of 2.quote:
die weet niet wat hij moet doen snachtsquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:23 schreef Tourniquet het volgende:
Salar zit straks opgescheept met de groene kamer.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:23 schreef danilel het volgende:
ik denk echt dat nouche en nawal in de gevarenzone zitten
jammer van nouche maar ze laat zich te veel leiden door nawal
Meen je dat? Ik vind het een prachtige vrouw.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
Een zeer onaangenaam smoelwerk.. gelukkig wil die LuL Dimi er wel af en toe op...ik gun het hem![]()
[ afbeelding ]
5th vond Kitty leukquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vind het een prachtige vrouw.
Hij heeft nog wel kans om bij dat groepje te komen. Zou het proberen als ik hem was.quote:
Je weet toch dat hij altijd alles en iedereen afzeikt.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, maar daar kom ik dan ongetwijfeld nu achter hahaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je weet toch dat hij altijd alles en iedereen afzeikt.
Lichtstrip eruit en tussenwandje erin vannacht?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy merkt op dat de 'lichtstrip' in het huis ineens uit is
Toch benieuwd hoe ze dat dan gaan doen qua keuken enzo.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lichtstrip eruit en tussenwandje erin vannacht?
Er is ook een keukentje in voorraadkamerquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Toch benieuwd hoe ze dat dan gaan doen qua keuken enzo.
Er is ook een keukentje in de voorraadkamer Echoquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Toch benieuwd hoe ze dat dan gaan doen qua keuken enzo.
Nouche trekt ook veel met geel op de laatste tijd.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:23 schreef danilel het volgende:
ik denk echt dat nouche en nawal in de gevarenzone zitten
jammer van nouche maar ze laat zich te veel leiden door nawal
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is ook een keukentje in de voorraadkamer
Volgens mij is er ook een keukentje in de voorraadkamer of niet?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er is ook een keukentje in voorraadkamer
Tuurlijk gaan ze dat doen, anders gemiste kansquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:28 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk komt Peter komende week in Nawel haar team in de breakup week....![]()
Precies tegen kitty zei hij dat het allemaal toneel was. En van de week zei die tegen Dimi ja ik weet dat het echt is van uquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
peter lul niet, jij dacht ook van alles over vera en dimi
Peter en Salarquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:28 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk komt Peter komende week in Nawel haar team in de breakup week....![]()
Tipje voor de Febo; regel dat.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:31 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan ze dat doen, anders gemiste kans
Zou voortschrijdend inzicht kunnen zijn...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:31 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Precies tegen kitty zei hij dat het allemaal toneel was. En van de week zei die tegen Dimi ja ik weet dat het echt is van u
Mag toch hopen/aannemen dat ze andere groepen makenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:27 schreef Flow3r het volgende:
Die breakup week zal wel zijn dat ze linten spannen of zoiets om de 2 kamers uit elkaar te houden, ik verwacht niks spannends
Die zijn goed met elkaar hoorde ik net, maar een team van Peter, Salar en Nawel....quote:
Jup, erger nog ik vind haar een zelfingenomen stuk vreten.. Haar Lieve Glibber Act is wel goed trouwensquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Peter wilde Kitty drama maken. Dus het vuurtje ff opstoken. Kitty kon niet zien wat er snachts gebeurde en Peter dikte het even aan.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:31 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Precies tegen kitty zei hij dat het allemaal toneel was. En van de week zei die tegen Dimi ja ik weet dat het echt is van u
ik denk ook wel dat mensen van gedachten kunnen veranderen zeker als je zo intensief met elkaar samenleeft in een bb huisquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou voortschrijdend inzicht kunnen zijn...
Ik had het toch niet over haar karakter? Al vind ik haar ook liefquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, erger nog ik vind haar een zelfingenomen stuk vreten.. Haar Lieve Glibber Act is wel goed trouwens
precies dat heb ik ook, dus gevoel kan veranderen naarmate je iemand beter leert kennenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:33 schreef Lillfex het volgende:
Ik had niets met Vera maar begin haar steeds meer te mogen
klopt,maar toen zat hij nog veel met nawel en noesquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
peter lul niet, jij dacht ook van alles over vera en dimi
Dubbel gezicht eerst slecht praten en nu ditquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter wel ontzettend slijmen bij Vera nu .. is slim natuurlijk
of gewoon groepen door bb zelf gemaakt en dan de tegenpolen bij elkaar en de luxepaardjes in armquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:35 schreef Kinga het volgende:
Laten we hopen op eerst een spel om de groepen te verdelen. Groen vs Geel zou echt stom zijn.
Wacht tot die haar koffer krijgt. Wordt de vamp van het huis, tot grote ergernis van de andere vrouwen en Dimi.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:33 schreef Lillfex het volgende:
Ik had niets met Vera maar begin haar steeds meer te mogen
Ja maar vind haar meer neutraal wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wacht tot die haar koffer krijgt. Wordt de vamp van het huis, tot grote ergernis van de andere vrouwen en Dimi.
Zo lijkt het wel zo als op de live is gezegd. Morgen huis in 2-en.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:35 schreef Kinga het volgende:
Laten we hopen op eerst een spel om de groepen te verdelen. Groen vs Geel zou echt stom zijn.
Ik vond haar uitspraak tijdens een van haar urenlange PoederLoeder-Acts wel treffend... "Veel van mijn vrienden zijn wel mannen... Ik weet niet hoe hij dat zal vinden"quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik had het toch niet over haar karakter? Al vind ik haar ook lief
Ik ook. Maar niet naast haarquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vond haar uitspraak tijdens een van haar urenlange PoederLoeder-Acts wel treffend... "Veel van mijn vrienden zijn wel mannen... Ik weet niet hoe hij dat zal vinden"
Die "hij" is LuL Dimi... ik mag hopen dat Dimi degene is die "wakker" gaat worden
niet in dit Forum aubquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:40 schreef mario390 het volgende:
nur kort deze douchhok met 3![]()
[ afbeelding ]
ik snap peter wel die had zoiets van waarom moeten de queens daar zitten...ze hebben niet het alleen recht al denken ze datquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine wil met Peter gaan praten over de 'zotte' blik van Peter van straks
Nawel : 'Niet nu, niet vanavond... en ik ga sowieso niet bespreken wat Amy mij heeft verteld'
Enige wat jij post zijn de badkamer shots, voegt weinig toe 🥱quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ja nur dat 1 beeld
julie praten ok veel van bb australie
moet je scanman gaanquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:43 schreef mike0709 het volgende:
[..]
Enige wat jij post zijn de badkamer shots, voegt weinig toe 🥱
Of gewoon dat Peter niet meer hoeft af te wassenquote:
Da's de verkeerde BBquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:40 schreef mario390 het volgende:
nur kort deze douchhok met 3![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |