SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 22-01-2022 20:54:16 ]En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Amy blij. Wij blij en ik ga voetbal kijken. Laters all
Hopelijk schud dit haar wakker en gaat ze is ff aan de slagquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
Dus die Dooie Kut Eef mag blijven....
Wij gaan Panic doen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Amy blij. Wij blij en ik ga voetbal kijken. Laters all
jankwelquote:
maar jij bent wel leuk en lief en grappigquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:55 schreef suzi1 het volgende:
gelukkig zie ik de volwassen amy als ik in de spiegel kijk (normale mond hoor)
Het was niet haar bloedgroepquote:
brabant!!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar jij bent wel leuk en lief en grappig
dat tongetjequote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
Wanneer Salar ziet dat Amy moet vertrekken
[ afbeelding ]
Scherp, idd de grote winnaar van deze weekquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
[ afbeelding ]
He liked it when a plan comes together....quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:56 schreef UtopiaFreak het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Amy heeft een week 24 uurquote:
ik had Eveline gestemdquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:51 schreef Kinga het volgende:
WIE ZIJN DIE MENSEN DIE OP EVELINE HEBBEN GESTEMD DAN. I CALL BULLSHIT
Of eens soort personen die elkaar niet moeten, bij elkaarquote:
Ben benieuwd of Vera en Dimi worden gescheiden.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:59 schreef JDB94 het volgende:
Je kunt wel gokken aan welke kant Nawel de week door gaat brengen, heerlie
alle door elkaarquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:59 schreef UtopiaFreak het volgende:
mannen vs vrouwen of geel vs groen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:00 schreef engine het volgende:
Morgen wel weer een mooie dag om de streams te volgen
Ik heb echt de indruk dat ze de zondag steeds interresant willen makenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:00 schreef engine het volgende:
Morgen wel weer een mooie dag om de streams te volgen
de scheiding werd s nachts aangebracht dus moet het haast wel groene kamer gouden kamer zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:59 schreef UtopiaFreak het volgende:
mannen vs vrouwen of geel vs groen?
Ja de zondag is steeds wel leukquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb echt de indruk dat ze de zondag steeds interresant willen maken
Mag het hopen. Doorpakken nu.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Deze week ook de break-up tussen Vemi?
Ik hoop het ze en mensen die leraar niet moeten en niet goed net elkaar kunnen bij elkaar doenquote:
Alles afzeggenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
oh nee
ik heb niet zoveel tijd
gewoon alleen de bijkeuken!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:00 schreef Stargazing het volgende:
Nawel krijgt de tuin. geen bed voor haar deze week, ze heeft er genoeg ingelegen
laten we het hopenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ze gaan nu sowieso Nawel bij Peter en Kristof zetten.
Het zal wel automatisch groen < > geel zijn, met een muur over de streepquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:03 schreef Kinga het volgende:
Mooie groepjes zouden zijn:
Peter
Salar
Nawel
Vera
Tobias
Hanne
Nouchine
Kristof
Dimitri
Grace
Eveline
Julio
Leroy
Heb ik nou iedereen gehad?
Jaquote:
ik zie amy niet..............quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:03 schreef Kinga het volgende:
Mooie groepjes zouden zijn:
Peter
Salar
Nawel
Vera
Tobias
Hanne
Nouchine
Kristof
Dimitri
Grace
Eveline
Julio
Leroy
Heb ik nou iedereen gehad?
Dat waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:06 schreef Kinga het volgende:
als het groen vs geel wordt... heeft geel dus het keukentje in de voorraadkamer en groen de grote keuken
Ze zeiden ook dat het huis verdeeld zou worden zonder dat de bewoners het zouden merken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:06 schreef Tourniquet het volgende:
Opsplitsing "als de bewoners slapen" lijkt me inderdaad splitsing op de lijn in de gang (misschien ook met een tussenwandje?) en dat zou dan per slaapkamer betekenen. Ben benieuwd!
Vera gestemdquote:
ik ben fan van hannequote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:02 schreef Silves het volgende:
Fans?? wie is er nu fan van de inwoners??????? de wannabees
Andersom:quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:06 schreef Kinga het volgende:
als het groen vs geel wordt... heeft geel dus het keukentje in de voorraadkamer en groen de grote keuken
Ja die live show is nog saaier dan de streamsquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:07 schreef chufi het volgende:
Wie vond dit heftig ... wat een slappe show is dit elke keer weer
Klopt, dan kun je de groene kamer wel 'rijk' noemen met de keuken en badkamer... gvd ik wil Nawel in 'arm'.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:07 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat het huis verdeeld zou worden zonder dat de bewoners het zouden merken.
De voorraadkamer heeft ook een toilet en een douchequote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Klopt, dan kun je de groene kamer wel 'rijk' noemen met de keuken en badkamer... gvd ik wil Nawel in 'arm'.
Dat was geen poll:quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga mee met BB
Nawee het LuieLieverdje van BB... ik gun haar alles![]()
BB ook..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |