abonnement Unibet Coolblue
pi_203311772
Dit topic gaat over de verkiezingen en de vermeende fraude en het complot daaromheen, niet over algemeen politiek beleid." Dank u. En speel eens op de bal en niet op de man"
.

Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump

En nu maar wachten op bewijs..
Rechtzaken..
Of misschien iemand die door de mand valt.

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 22-01-2022 16:00:44 ]
pi_203311780
twitter


twitter


En ik maar denken dat de oudjes allemaal in Florida zaten.
pi_203311847
Hi hi nu zal het echt bewezen zijn door Rasmussen met hun betrouwbare trackrecord. _O-
pi_203313834
Wij hoeven ook niemand te overtuigen of bewijs aan te leveren, dat het zaakje stinkt is gewoon duidelijk.

Dat meer dan 40% van de inwoners in Amerika denkt dat Joe Biden niet legitiem aan zijn "Presidentschap" is gekomen.

More than 40% of Americans still do not believe that Joe Biden legitimately won the 2020 presidential election despite no evidence of widespread voter fraud, according to a new Axios-Momentive poll.

Val continu in herhaling, Amerika is te groot om toe te kennen dat er fraude is gepleegd.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator zaterdag 22 januari 2022 @ 12:33:11 #5
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203313862
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:31 schreef epicbeardman het volgende:
Wij hoeven ook niemand te overtuigen of bewijs aan te leveren, dat het zaakje stinkt is gewoon duidelijk.

Dat meer dan 40% van de inwoners in Amerika denken dat Joe Biden niet legitiem aan zijn "Presidentschap" is gekomen.

More than 40% of Americans still do not believe that Joe Biden legitimately won the 2020 presidential election despite no evidence of widespread voter fraud, according to a new Axios-Momentive poll.
Dat betekent alleen maar dat 40% van de Amerikanen te dom zijn om te poepen en dat klopt ook wel, dat zijn Trump stemmers.

Normale mensen verwachten bewijzen voor dit soort beschuldigingen, de rest zit in BNW :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203314030
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203314076
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:06 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

En ik maar denken dat de oudjes allemaal in Florida zaten.
De registratie data was al een tijd terug bij AP langs gekomen:
https://apnews.com/article/fact-checking-612360682016

Dus in het verleden werd het lokaal bijgehouden en was het niet verplicht om te registreren wanneer iemand voor het eerst zich had laten inschrijven. Bij het samenvoegen in een centraal systeem is in dat geval 1-1-1918 als default datum gevuld.

Als IT’er klinkt mij dat best plausibel.
pi_203314192
Dat is wel erg handig als je wilt frauderen. Corrupte/frauduleuze data samenvoegen met andere data, en dan claimen dat de dubieuze data door het samenvoegen komt.

Hihi, die fact-checks toch. Altijd handig voor als je de opinie van een propagandist wilt weten. Maar voor feiten hoef je daar niet echt naartoe te gaan.
pi_203314226
Mass Formation Psychosis, enzo.
pi_203314228
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:49 schreef kipknots het volgende:

[..]
De registratie data was al een tijd terug bij AP langs gekomen:
https://apnews.com/article/fact-checking-612360682016

Dus in het verleden werd het lokaal bijgehouden en was het niet verplicht om te registreren wanneer iemand voor het eerst zich had laten inschrijven. Bij het samenvoegen in een centraal systeem is in dat geval 1-1-1918 als default datum gevuld.

Als IT’er klinkt mij dat best plausibel.
Vind je dat niet belachelijk? voor een supermacht? hiermee bevestig je alleen dat het stemmen in Amerika zelfs erger is dan in een bananen republiek. Als elke staat met andere verouderde troep werkt en het 1 grote chaos is zoals het nu is.

Wanneer Kamela Harris haar campagne fotograaf de stemlokketten runt in Fulton

https://tennesseestar.com(...)mpaign-photographer/

Alles maar ook alles stinkt aan Amerikaanse verkiezingen :D Als je met zulke systemen werkt ben je ook erg gevoelig voor SQL injecties.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203314489
quote:
Cooper is natuurlijk een passionele adept van de Blauwen, die kan dit totaal niet waarderen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203314494
Erg goede samenvatting van wat voor bananen republiek het echt is.

“Understanding Election Shenanigans And The Legislative Mess We Are In.”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs hier in Nederland is te frauderen met het stemmen, want ik ging met pet en mondkapje stemmen en niemand kon zien dat ik daadwerkelijk diegene was op de getoonde ID kaart.

Zo had ik ook voor mijn 20 broers kunnen stemmen. In Amurica hoef je niet eens ID te laten zien bij stemmen (wel als je in NY naar macdonalds wil tho)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203316001

Hihihi, zou Pence op 6 januari precies hebben gedaan wat hij had moeten doen? Zei Trump tijdens zijn speech ook niet iets in de zin van "sometimes it takes more courage to do nothing"?

Als de Democraten hadden geweten dat dit het resultaat zou zijn van hun fraude, zouden ze Pence hebben gesmeekt om de dubieuze kiesmannen niet te erkennen?
pi_203316256
quote:
I can’t tell you definitively whether Xi and Trump are working together, but I believe this article should leave you with no doubt that the United States is at war with China. Trump made numerous strategic moves starting from the November 3rd, 2020, leading up to Joe Biden’s “inauguration” on January 20th, 2021.
Devolution - Deeltje 16 alweer. Met een hint wat (een deel van) die "Most Complex Military Operation in History" kan zijn.
  Overall beste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 17:17:56 #15
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203317502
Uh-oh..... Ze ziet een lange gevangenisstraf opdoemen en probeert haar eigen hachje te redden.....

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203317983
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 15:25 schreef QuidProJoe het volgende:

Hihihi, zou Pence op 6 januari precies hebben gedaan wat hij had moeten doen? Zei Trump tijdens zijn speech ook niet iets in de zin van "sometimes it takes more courage to do nothing"?

Als de Democraten hadden geweten dat dit het resultaat zou zijn van hun fraude, zouden ze Pence hebben gesmeekt om de dubieuze kiesmannen niet te erkennen?
Dus er was in het geheim de meest complexe militaire operatie aan de gang om Biden president te maken of zo? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203317985
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:57 schreef QuidProJoe het volgende:
Dat is wel erg handig als je wilt frauderen. Corrupte/frauduleuze data samenvoegen met andere data, en dan claimen dat de dubieuze data door het samenvoegen komt.

Hihi, die fact-checks toch. Altijd handig voor als je de opinie van een propagandist wilt weten. Maar voor feiten hoef je daar niet echt naartoe te gaan.
Waarom zouden ze bij die frauduleuze data niet gewoon random registratiedata genereren? Valt het minder op en is ook niet lastig. Klinkt mij veel logischer dat het in het verleden, toen er nog geen gecentraliseerd systeem was counties de registraties zelf op papier bij hielden aangezien het ook daar bij het stemmen gecontroleerd werd. Het gaat hierbij ook niet om een belangrijk gegeven om iemand te identificeren of zo, dus ook niet zo vreemd dat het niet verplicht was om te registreren.

Wat betreft die duplicate id’s, daar zijn genoeg redenen voor te verzinnen. Maar ik dat te weten moet je navraag doen bij de mensen die de systemen bouwen. Misschien gebruiken ze wel oude nr’s van de losse counties als id en heeft de db een composite key op id en county van registratie. Of gewoon een fout bij uitgifte. Dat is bv in Nederland ook gebeurd, BSN’s hier zijn (of iig waren) niet uniek.

Edit: sterker nog, niet unieke id’s is logisch. Als je eerst registraties hebt per county en op papier, dan is het praktisch onmogelijk om een uniek id af te dwingen. Als je de registraties dan samenvoegt in een centraal systeem, dan wil je het originele id uiteraard behouden. Anders is het in de toekomst onmogelijk de originele papieren registratie die erbij hoort te achterhalen. Nogal fraudegevoelig dan :P

[ Bericht 14% gewijzigd door kipknots op 22-01-2022 18:24:57 ]
pi_203319240
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:51 schreef kipknots het volgende:
Waarom zouden ze bij die frauduleuze data niet gewoon random registratiedata genereren? Valt het minder op en is ook niet lastig. Klinkt mij veel logischer dat het in het verleden, toen er nog geen gecentraliseerd systeem was counties de registraties zelf op papier bij hielden aangezien het ook daar bij het stemmen gecontroleerd werd. Het gaat hierbij ook niet om een belangrijk gegeven om iemand te identificeren of zo, dus ook niet zo vreemd dat het niet verplicht was om te registreren.
Als je een random registratiedatum genereert, dan heb je iets om te controloren. Met 1-1-1918 heb je dat niet. Een mooi excuus dus als je wilt frauderen.

quote:
Wat betreft die duplicate id’s, daar zijn genoeg redenen voor te verzinnen. Maar ik dat te weten moet je navraag doen bij de mensen die de systemen bouwen. Misschien gebruiken ze wel oude nr’s van de losse counties als id en heeft de db een composite key op id en county van registratie. Of gewoon een fout bij uitgifte. Dat is bv in Nederland ook gebeurd, BSN’s hier zijn (of iig waren) niet uniek.

Edit: sterker nog, niet unieke id’s is logisch. Als je eerst registraties hebt per county en op papier, dan is het praktisch onmogelijk om een uniek id af te dwingen. Als je de registraties dan samenvoegt in een centraal systeem, dan wil je het originele id uiteraard behouden. Anders is het in de toekomst onmogelijk de originele papieren registratie die erbij hoort te achterhalen. Nogal fraudegevoelig dan :P
Of wellicht is het iets frauduleus? Als je dubbele ID's hebt, dan is dat gewoon te corrigeren. Maar als je een hoop extra stemmers nodig hebt en weinig tijd hebt, kan je wel eens slordig te werk gaan.
pi_203319643
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:17 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Als je een random registratiedatum genereert, dan heb je iets om te controloren. Met 1-1-1918 heb je dat niet. Een mooi excuus dus als je wilt frauderen.
[..]
Of wellicht is het iets frauduleus? Als je dubbele ID's hebt, dan is dat gewoon te corrigeren. Maar als je een hoop extra stemmers nodig hebt en weinig tijd hebt, kan je wel eens slordig te werk gaan.
Dus wat moeten ze dan doen met oude registraties waar de originele datum niet bekend is? Zoals gezegd, hoefde dat in het verleden niet geregistreerd te worden.

Verder kan je het mij inziens prima controleren. Er moeten toch oude formulieren zijn uit een regio waar die registratie niet is. Gewoon een steekproef op uitvoeren.
pi_203319685
Hihi, het is me ook wat met de Amerikaans Linkse geest. Jouw kinderen? Kinderen van de Staat zul je bedoelen. Aandoenlijk toch dat Collectivistisch-Utopische gedachtegoed. Wat een fantasten.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203319772
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:37 schreef kipknots het volgende:

[..]
Dus wat moeten ze dan doen met oude registraties waar de originele datum niet bekend is? Zoals gezegd, hoefde dat in het verleden niet geregistreerd te worden.
Als je wilt frauderen, wat is logischer om te doen? Een willekeurige datum genereren, of een "standaarddatum" gebruiken en zeggen dat het door een fout komt?
quote:
Verder kan je het mij inziens prima controleren. Er moeten toch oude formulieren zijn uit een regio waar die registratie niet is. Gewoon een steekproef op uitvoeren.
Deze redenering doet me denken aan het tegen voter-ID zijn. Het is immers al op minder betrouwbare en meer omslachtige manieren wellicht te achterhalen. Wat een kul.
pi_203319958
Stel je wilt een database die het frauderen makkelijker maakt. Zou die er zo uit zien als die van Wisconsin?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203320082
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:38 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, het is me ook wat met de Amerikaans Linkse geest. Jouw kinderen? Kinderen van de Staat zul je bedoelen. Aandoenlijk toch dat Collectivistisch-Utopische gedachtegoed. Wat een fantasten.

[ twitter ]
Bravo! Schoolvoorbeeld van een stropop ^O^

Het is nog een clip van jaren geleden ook die weer eens afgestoft wordt en waar ze blijkbaar haar excuses voor heeft aangeboden :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 22-01-2022 20:04:46 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203320213
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het is nog een clip van jaren geleden ook die weer eens afgestoft wordt :')
Dat maakt niet uit, zolang het onderwerp nog steeds actueel of relevant is. Neem bijvoorbeeld dit fragment, van Joe Biden. Daar schept hij op over de meest omvangrijke en inclusieve stemfraude-organisatie in de geschiedenis van de VS.

pi_203320263
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:05 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat maakt niet uit, zolang het onderwerp nog steeds actueel of relevant is. Neem bijvoorbeeld dit fragment, van Joe Biden. Daar schept hij op over de meest omvangrijke en inclusieve stemfraude-organisatie in de geschiedenis van de VS.

Het is alleen nooit actueel en relevant geweest
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203320300
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het is alleen nooit actueel en relevant geweest
Wellicht niet wanneer je in de meer marxistische hoek zit.
pi_203320327
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:09 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wellicht niet wanneer je in de meer marxistische hoek zit.
Daar zit dan ook niemand die er maar enigszins toe doet op het politieke toneel on de VS. Dat zou je onderhand toch moeten weten?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203320356
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Daar zit dan ook niemand die er maar enigszins toe doet op het politieke toneel on de VS. Dat zou je onderhand toch moeten weten?
Ik had nooit van jou verwacht dat je zou zeggen dat de Democraten er niet (enigzins) toe doen.
pi_203320387
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:12 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik had nooit van jou verwacht dat je zou zeggen dat de Democraten er niet (enigzins) toe doen.
Dat jij denkt dat de Democraten marxistisch zijn is dan ook vrij hilarisch.

Heb je je ook al opgewonden over de M&M's? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203320473
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Bravo! Schoolvoorbeeld van een stropop ^O^

Het is nog een clip van jaren geleden ook die weer eens afgestoft wordt en waar ze blijkbaar haar excuses voor heeft aangeboden :')

Hihi, je bent er als de kippen bij om in de bres te springen voor jouw politieke affiliatie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203320550
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, je bent er als de kippen bij om in de bres te springen voor jouw politieke affiliatie.
Het was weer zo'n makkelijk inkoppertje dat ik het niet kon laten idd :@

Maar eik had ik het al 2 dagen geleden voorbij zien komen maar vond het toen niet de moeite waard om te melden hoe dom dat was :P

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203320618
Da's wel weer typisch MSDNC/Blauw, mensen ontslaan omdat ze (per ongeluk) de waarheid zeggen.
pi_203320669
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203320676
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het was weer zo'n makkelijk inkoppertje dat ik het niet kon laten idd :@

Maar eik had ik het al 2 dagen geleden voorbij zien komen maar vond het toen niet de moeite waard om te melden hoe dom dat was :P

[ twitter ]
Hihi, RINO Ron. Die zie ik oprecht nog voor Bernie stemmen, en ondertussen maar volhouden dat hij zogenaamd een Republikein is, om op die manier serieus te worden genomen door allerlei Blauwe media en adepten op Twitter.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203320699
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, RINO Ron. Die zie ik oprecht nog voor Bernie stemmen, en ondertussen maar volhouden dat hij zogenaamd een Republikein is, om op die manier serieus te worden genomen door allerlei Blauwe media en adepten op Twitter.
Het zit je wel dwars he?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203320708
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, RINO Ron. Die zie ik oprecht nog voor Bernie stemmen, en ondertussen maar volhouden dat hij zogenaamd een Republikein is, om op die manier serieus te worden genomen voor allerlei Blauwe media en adepten op Twitter.
Hihihi. En zie nu, de angstdiarree staat op het punt te beginnen.
pi_203320766
twitter


Kijk hij zegt het zelf. Letterlijk! :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203320791
Hihi, kijk die Copium eens.
pi_203320814
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:31 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, kijk die Copium eens.
Je voelde je aangesproken he?! :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203320826
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:32 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Je voelde je aangesproken he?! :Y
Oh nu wordt het nog sneuer. Arme meid. Post paar gauw meer, je lijkt het nodig te hebben.
pi_203320841
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:33 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Oh nu wordt het nog sneuer. Arme meid. Post paar gauw meer, je lijkt het nodig te hebben.
:*

Ik zal eens kijken of ik nog wat kan vinden *O*

Oh deze is wel leuk :D

twitter

Ik denk dat ze aan het oefenen zijn voor het geval die marxisten weer eens fraude plegen :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203321146
Of deze:

twitter


:o Involvement MAGA company by controversial Chinese billionaire!

Is dat niet erg marxistisch? :wtf:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203321231
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het zit je wel dwars he?
Nou nee, ik benoem slechts hetgeen dat objectief waarneembaar is. Maar blijf vooral de Twitter van Ron F5'en, zo lijkt het nog wat.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203321326
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou nee, ik benoem slechts hetgeen dat objectief waarneembaar is. Maar blijf vooral de Twitter van Ron F5'en, zo lijkt het nog wat.
True! Zeker vergeleken bij al dat gegiechel :7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203321477
Oh en hebben jullie de nieuwe advocate van Trump al gezien?

twitter

Maar ik begrijp waarom Trump's vriendjes zich zorgen maken over de kwaliteiten van deze mevrouw :D

twitter


[ Bericht 21% gewijzigd door Kijkertje op 22-01-2022 21:05:08 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203322051
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
True! Zeker vergeleken bij al dat gegiechel :7
Hihi, hoe vind je eigenlijk dat het tot op heden gaat met je favoriete politieke partij? Is het een beetje wat je had verwacht?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 21:29:58 #47
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203322217
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203322310
Weer eentje (Boris Epshteyn) die letterlijk zegt dat Trump's team alles illegaal deed _O-

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203322470
twitter

Zelfs CNN gelooft niet meer in Biden _O-
Alleen hier op fok zijn nog een paar believers.
Plaats hier uw advertentie
pi_203322576
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, hoe vind je eigenlijk dat het tot op heden gaat met je favoriete politieke partij? Is het een beetje wat je had verwacht?
Had jij ook niet verwacht dat een partij die de verkiezingen eerlijk zou hebben gewonnen, het Huis, de Senaat en het Witte Huis heeft, toch meer voor elkaar zou krijgen?

Als ik pro-Democraat zou zijn, zou ik buitengewoon ziedend zijn. Dan zou ik elke minuut van mijn leven op twitter naar de puurste Copium zoeken en dat posten om mijn geloof te versterken.
pi_203322632
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, hoe vind je eigenlijk dat het tot op heden gaat met je favoriete politieke partij? Is het een beetje wat je had verwacht?
ze is vooral bezig met Trump lijkt t.
Plaats hier uw advertentie
pi_203322680
twitter


Hihihi, zouden de Blauwen weer in een psy-op trappen?
pi_203322770
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
ze is vooral bezig met Trump lijkt t.
Volgens AOC zijn conservatieven zo met haar bezig omdat ze eigenlijk met haar het bed in willen duiken. Als we die Linkse Logica gebruiken en verleggen naar Kijkertje, dan wordt alles duidelijk. Je kan alleen zo verzuurd zijn als je een Blauwtje (hihi) loopt bij GodKeizer Trump.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 22:45:45 #54
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203323930
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:56 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Volgens AOC zijn conservatieven zo met haar bezig omdat ze eigenlijk met haar het bed in willen duiken. Als we die Linkse Logica gebruiken en verleggen naar Kijkertje, dan wordt alles duidelijk. Je kan alleen zo verzuurd zijn als je een Blauwtje (hihi) loopt bij GodKeizer Trump.
Rijke fantasie weer
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 22 januari 2022 @ 23:07:01 #55
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203324536
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Zelfs CNN gelooft niet meer in Biden _O-
Alleen hier op fok zijn nog een paar believers.
Waar dan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203327117

quote:
CNN's Anderson Cooper and conservative attorney George Conway discuss the draft executive order that then-President Donald Trump considered signing in December 2020 that would have directed the Pentagon to seize voting machines in key states and hunt for evidence of fraud, according to a draft published by Politico.
Deze is ook wel treffend :Y


quote:
Professor Timothy Snyder made a very interesting point on Bill Maher's show last night. Snyder said that if America were a true autocracy, then any coup attempt would be quickly crushed. Snyder then stated that if America were a true democracy, the perpetrators of a coup would be already in jail. His point was that America is somewhere in between.


[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 23-01-2022 02:59:55 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203327130
Oh Marc Elias heeft nu ook fraude al gepleegd. Het wordt nu wel voor alles hét excuus bij de Republikeinen. Anders zou hij al die rechtszaken nooit hebben kunnen winnen natuurlijk! :D

twitter

twitter

Marc Elias! _O_

Tevens overzicht van de punten in de Voting Rights Act (ja ook gewoon een voter-ID, het is niet iets waar Democraten principieel tegen zijn)

Elias is degene die het moet gaan doen nu de Republikeinse senatoren en bloc daartegen hebben gestemd. Die willen het stemmen juist moeilijker maken, niet makkelijker anders kunnen ze nooit meer winnen. Nu maken ze nog enigszins een kans.

twitter

De nieuwste poging:

twitter


[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 23-01-2022 06:14:50 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203328155
Het Establishment huilt omdat het frauderen niet makkelijker wordt gemaakt.

Hihi.
pi_203328932
Hihi, een heftige nacht weer zo te zien. En ook weer de bekende complottheorieën over de zogenaamde "voter suppression" die de revue passeren. Al vergeet ik daarbij altijd dat de Blauwen en hun adepten enkel het vragen van een ID al als dusdanig interpreteren. Eigenlijk bizar dat er in Europa daar zo weinig ophef over is, hier is dan immers ook sprake van enorme "voter suppression".
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203329042
quote:
10s.gif Op zondag 23 januari 2022 11:08 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, een heftige nacht weer zo te zien. En ook weer de bekende complottheorieën over de zogenaamde "voter suppression" die de revue passeren. Al vergeet ik daarbij altijd dat de Blauwen en hun adepten enkel het vragen van een ID al als dusdanig interpreteren. Eigenlijk bizar dat er in Europa daar zo weinig ophef over is, hier is dan immers ook sprake van enorme "voter suppression".
Elke nacht maar druk mee he _O-
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_203329308
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 11:17 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Elke nacht maar druk mee he _O-
Het heeft toch wel iets weg van voltijdswerk om elke dag, uren lang, in nepnieuws en psy-ops trappen. Waarom zou iemand zichzelf zoiets aandoen?
pi_203329372
Er werd een hoop gehuild door het Blauwe Establishment over de Executive Order Draft van President Trump. Hier wordt er op veel interessantere wijze op in gegaan dan door de voltijdshuilers van de DNC en MSM.

Geen wonder dat er paniek is.
pi_203330661
Hihihi

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203330834
quote:
10s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:16 schreef HowardRoark het volgende:
Hihihi

[ afbeelding ]
Zouden de Blauwen de rare kronkels in hun gedragingen eigenlijk zelf door hebben? Ik ben bang dat dat niet zo is.
pi_203331009
quote:
10s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:26 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Zouden de Blauwen de rare kronkels in hun gedragingen eigenlijk zelf door hebben? Ik ben bang dat dat niet zo is.
Die kans is inderdaad groot. Immers, zelfreflectie is iets dat de (Amerikaans) links en progressieve geest niet lijkt te bezitten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203331056
quote:
10s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die kans is inderdaad groot. Immers, zelfreflectie is iets dat de (Amerikaans) links en progressieve geest niet lijkt te bezitten.
Geen wonder dat ze niet leren van hun fouten, zoals het steeds weer trappen in psy-ops, nepnieuws en hoaxes; ze hebben geen geheugencapaciteit. Arme zielen zijn het.
pi_203331145


"Deze psy-op is mede mogelijk gemaakt door..."
pi_203331586
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203332901
quote:
Wellicht kunnen ze nog wat 100+-ers opgraven in Wisconsin om daarvoor te compenseren.
pi_203333167
quote:
10s.gif Op zondag 23 januari 2022 15:27 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wellicht kunnen ze nog wat 100+-ers opgraven in Wisconsin om daarvoor te compenseren.
Of je zet de grenzen gewoon wagenwijd open, laat allemaal migranten van kleur toe, deelt in razend tempo verblijfsvergunningen uit, pusht dat LPRs mogen stemmen en zegt dat de tegenpartij uit racisten bestaat.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203333835
Wat is er precies mis met stemrecht voor non-citizens in lokale verkiezingen?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_203334956
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 16:17 schreef OMG het volgende:
Wat is er precies mis met stemrecht voor non-citizens in lokale verkiezingen?
Mijn hemel……
pi_203335086
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 17:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Mijn hemel……
Niet-Nederlandse inwoners mogen in bepaalde gevallen ook voor gemeenteraadsverkiezingen stemmen. Dat moet niet kunnen?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_203335206
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 17:31 schreef OMG het volgende:

[..]
Niet-Nederlandse inwoners mogen in bepaalde gevallen ook voor gemeenteraadsverkiezingen stemmen. Dat moet niet kunnen?
Dat moet inderdaad niet kunnen.
pi_203335293
quote:
10s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die kans is inderdaad groot. Immers, zelfreflectie is iets dat de (Amerikaans) links en progressieve geest niet lijkt te bezitten.
De projectie is werkelijk om te smullen.
pi_203336947
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 17:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat moet inderdaad niet kunnen.
Waarom precies?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_203337326
Hihi, adept van de Blauwen gespot:

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203337500
quote:
10s.gif Op zondag 23 januari 2022 20:09 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, adept van de Blauwen gespot:

[ twitter ]
Dit is precies wat ik voor me zie wanneer ik mij inbeeld hoe een volger van iemand die professioneel Fox News kijkt, handelt.
pi_203337642
Hihi, inderdaad. Zie haar dan ook stampvoeten en krijsen. Zo Blauw, zo hysterisch, zo Links.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203337929
quote:
10s.gif Op zondag 23 januari 2022 20:32 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, inderdaad. Zie haar dan ook stampvoeten en krijsen. Zo Blauw, zo hysterisch, zo Links.
Waar rijdt ze trouwens in? Dat lijkt wel een groomer-mobiel. Of de bedrijfswagen van het Lincoln Project.
pi_203338347
quote:
10s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:41 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

"Deze psy-op is mede mogelijk gemaakt door..."
Ah, daar is de FBI weer die duistere, supergeheime psy-ops inzet maar daarbij om de een of andere reden wel consequent het logo van de sponsor gebruikt. Hihi.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203339733
Om de één of andere reden wordt er ook nooit een bron geplaatst bij dat soort plaatjes. Raarrrr ...

Ah geweldige bron hoor! _O-

Goed commentaar wel daar :D

quote:
Of all the segments of the population from which we had hoped to draw new members, the "conservatives" and "right wingers" have been the biggest disappointment. They are the world's worst conspiracy-mongers - and also the world's greatest cowards. In fact, their cowardice is exceeded only by their stupidity.
Zouden de complotwappies de rare kronkels in hun denkwijze eigenlijk zelf doorhebben? Ik ben bang dat dat niet zo is :+

twitter

twitter


Het logo van de pijlen (met juk) werd trouwens gebruikt door de Falangisten en werd in Zuid-Amerika in verschillende landen overgenomen (oa Venezuela)

De fam. Rothschild maakt ook gebruik van het symbool van vijf pijlen maar dan zonder juk:



En dan is er natuurlijk het logo van de Patriot Front:

en = Fascisme

Het komt allemaal zo knullig over dat het wel een psy-op moet zijn! :Y

Zelfde vermomming:



Gevonden in een uiterst obscuur blogging platform :')

Oh wacht die hebben hun informatie weer van een Antifa-website _O-



Vast ook een FED :{w

[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 24-01-2022 06:22:08 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203340485
twitter

@Kijkertje ben jij dit?
Plaats hier uw advertentie
pi_203340544
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 01:40 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
@:kijkertje ben jij dit?
Als jij enorme behoefte hebt om mij zo te zien, ga gerust je gang :*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203340569
Gingrich weet nu al dat iedereen die onderzocht wordt door de J6 Comm. onschuldig is!

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203340701
twitter

twitter

twitter

twitter


[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 24-01-2022 03:19:40 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203340747
Kwaliteitsjournalistiek:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203340760
Inb4 "heftige nacht". Kom op Jan, debunk de posts eens met daadwerkelijke argumenten en inhoud in plaats van je bingo kaart vol te krijgen. Gaat trouwens ook op voor je andere accounts.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_203340775
Ach ja bij mensen die ad hominems nodig hebben zijn de inhoudelijke argumenten meestal ver te zoeken :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203340814
Wel komisch ook dat er naarstig gezocht wordt naar complottheorieen bij de Democraten terwijl ze bij de Republikeinen (de Trump-fractie) voor het oprapen liggen :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203340902
Ook grappig de anti abortus demonstratie met voornamelijk conservatieve witte boze mannen die graag 100% controle hebben over het lichaam van vrouwen. Maar tegelijkertijd niet willen dat er een vaccinaties plicht is. :')

De totale hypocriete onlogica die conservatieven toch nahouden op zulke zaken blijft diep triest.

We zullen dadelijk wel weer een pagina bullshit bingo van onze rechste sektvolgers krijgen.
pi_203340913
Hihi, uiterst zware nacht. En hoaxes, nepnieuws en psy-ops debunken zichzelf.
pi_203341757
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 19:42 schreef OMG het volgende:

[..]
Waarom precies?
Omdat ik vind dat stemmen een privilege is die exclusief voor burgers zou moeten zijn.
Het idee dat de overheid er is voor de Nederlandse burger moet zoveel mogelijk in stand gehouden worden.
Ik snap best dat we dat punt allang gepasseerd zijn maar dat neemt niet weg dat ik het nog steeds ongewenst vind dat mensen zonder de Nederlandse nationaliteit hier niet zouden mogen stemmen.
pi_203341772
https://thepostmillennial(...)-meowing-student-cat

De doorgeslagen gekte van de woke sekte in de VS.
Deze lerares is dus ontslagen omdat ze een leerlinge die zich identificeerde als een kat niet juist had aangesproken door geen miauw te roepen.
pi_203341859
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 09:34 schreef Chivaz het volgende:
https://thepostmillennial(...)-meowing-student-cat

De doorgeslagen gekte van de woke sekte in de VS.
Deze lerares is dus ontslagen omdat ze een leerlinge die zich identificeerde als een kat niet juist had aangesproken door geen miauw te roepen.
Dat stuk is gebaseerd op een TikTok-filmpje en op geen enkele wijze gecheckt, er is ook geen contact opgenomen met de school in kwestie. De enige bron is die dame.

En dan het lef hebben om de 'msm' te bekritiseren. Man man man, wat ben jij af en toe een flapdrol.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 24 januari 2022 @ 10:08:04 #97
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203342102
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 09:34 schreef Chivaz het volgende:
https://thepostmillennial(...)-meowing-student-cat

De doorgeslagen gekte van de woke sekte in de VS.
Deze lerares is dus ontslagen omdat ze een leerlinge die zich identificeerde als een kat niet juist had aangesproken door geen miauw te roepen.
Als dit echt het geval was geweest had dit zelfs hier het NOS journaal gehaald..
Of de fok fp.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203342181
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 10:08 schreef theguyver het volgende:

[..]
Als dit echt het geval was geweest had dit zelfs hier het NOS journaal gehaald..
Of de fok fp.
Boze verontwaardigde rechtse sektevolgers mode aan.

Nee hoor het is een grote samenzweringen van alle media die gewoon per defenitie links zijn zelfs fox schuift dit onder het tapijt. :+
  maandag 24 januari 2022 @ 10:24:08 #99
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203342236
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 10:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Boze verontwaardigde rechtse sektevolgers mode aan.

Nee hoor het is een grote samenzweringen van alle media die gewoon per defenitie links zijn zelfs fox schuift dit onder het tapijt. :+
Zelfs Fox??? Wow...
Hebben die moraal dan?

Oh wacht ik heb te vroeg geroepen..

Ontslagen invaljuf weigerde te mauwen naar 'kat'

:D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203342468
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 09:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Omdat ik vind dat stemmen een privilege is die exclusief voor burgers zou moeten zijn.
Het idee dat de overheid er is voor de Nederlandse burger moet zoveel mogelijk in stand gehouden worden.
Ik snap best dat we dat punt allang gepasseerd zijn maar dat neemt niet weg dat ik het nog steeds ongewenst vind dat mensen zonder de Nederlandse nationaliteit hier niet zouden mogen stemmen.
Is burgerschap voor jou altijd verbonden met het hebben van de Nederlandse nationaliteit, of kun je bijvoorbeeld ook hier al x-jaar wonen / x-jaar belasting betalen en op die manier het burgerschap verwerven?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203342487
quote:
5s.gif Op maandag 24 januari 2022 10:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Is burgerschap voor jou altijd verbonden met het hebben van de Nederlandse nationaliteit, of kun je bijvoorbeeld ook hier al x-jaar wonen / x-jaar belasting betalen en op die manier het burgerschap verwerven?
Ik vind het hebben van de Nederlandse nationaliteit essentieel, al is het alleen maar om de schijn van een dubbele loyaliteit tegen te gaan. Wat dit betreft zit ik met Wilders op 1 lijn.
pi_203342492
Biden zegt wel heel vaak dat hij geen toestemming heeft, of iets niet zou moeten doen. Maar wie zegt hem nu al die dingen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203342497
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 10:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind het hebben van de Nederlandse nationaliteit essentieel, al is het alleen maar om de schijn van een dubbele loyaliteit tegen te gaan. Wat dit betreft zit ik met Wilders op 1 lijn.
Betekent dat ook dat mensen met een dubbele nationaliteit (zeg Amerikaans en NL) dan niet mogen stemmen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203342544
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 10:24 schreef theguyver het volgende:

[..]
Zelfs Fox??? Wow...
Hebben die moraal dan?

Oh wacht ik heb te vroeg geroepen..

Ontslagen invaljuf weigerde te mauwen naar 'kat'

:D
De FP is dan ook geen journalistiek medium. Ook dat bericht is puur en alleen gebaseerd op dat TikTok-filmpje. Logisch, want als FP-vrijwilliger ga je natuurlijk geen contact zoeken met een of andere school in de VS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 24 januari 2022 @ 11:02:10 #105
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203342593
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 07:25 schreef Basp1 het volgende:
Ook grappig de anti abortus demonstratie met voornamelijk conservatieve witte boze mannen
Hihi, het feit dat er ook vele vrouwen aanwezig zijn en mensen van kleur daar probeer je maar even te negeren, dat past natuurlijk niet in het gewenste narratief. Immers is alleen de witte blanke man zogenaamd de boeman. De zelfhaat is hier fascinerend om te aanschouwen.
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 07:25 schreef Basp1 het volgende:
controle hebben over het lichaam van vrouwen.
Nee hoor, vrouwen hebben zelf controle over wanneer zij zwanger worden. En kom nu niet aanzetten met het standaard non-argument omtrent verkrachting, dat betreft letterlijk minder dan 1% van alle abortussen.
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 07:25 schreef Basp1 het volgende:
De totale hypocriete onlogica die conservatieven toch nahouden op zulke zaken blijft diep triest.
Je toont hier voornamelijk aan dat je er niets van begrijpt en de hypocrisie van jouw eigen politieke affiliatie op anderen projecteert.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 24 januari 2022 @ 12:10:37 #106
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203343524
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 10:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
De FP is dan ook geen journalistiek medium. Ook dat bericht is puur en alleen gebaseerd op dat TikTok-filmpje. Logisch, want als FP-vrijwilliger ga je natuurlijk geen contact zoeken met een of andere school in de VS.
Het was Danny aka the big boss himself..
Hij zit zeker hier beetje sneaky mee te lurken. :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203343784
quote:
5s.gif Op maandag 24 januari 2022 10:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Betekent dat ook dat mensen met een dubbele nationaliteit (zeg Amerikaans en NL) dan niet mogen stemmen?
In een ideale wereld zou een dubbele nationaliteit niet mogelijk zijn. Maar ook in dit geval vind ik stemmen met een dubbele paspoort ongewenst.
pi_203343796
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 11:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, het feit dat er ook vele vrouwen aanwezig zijn en mensen van kleur daar probeer je maar even te negeren, dat past natuurlijk niet in het gewenste narratief. Immers is alleen de witte blanke man zogenaamd de boeman. De zelfhaat is hier fascinerend om te aanschouwen.
[..]
Nee hoor, vrouwen hebben zelf controle over wanneer zij zwanger worden. En kom nu niet aanzetten met het standaard non-argument omtrent verkrachting, dat betreft letterlijk minder dan 1% van alle abortussen.
[..]
Je toont hier voornamelijk aan dat je er niets van begrijpt en de hypocrisie van jouw eigen politieke affiliatie op anderen projecteert.
Hij gaat ook heel gemakkelijk voorbij aan het feit dat een foetus een mens is. My body my choice gaat in deze instantie niet op.
  Overall beste user 2022 maandag 24 januari 2022 @ 12:50:20 #109
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203343947
Maarre, kunnen er nog wat BNW-waardige theorieën worden verzonnen over hoe Biden gewonnen heeft? Nieuwe dan uiteraard,
niet die opgewarmde prak van Trump zelf. Ik heb zin om te lachen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203343967
twitter

De verontwaardiging die Nicki Minaj opwekte met deze tweet ben ik niet vergeten.
pi_203344003
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 12:52 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
De verontwaardiging die Nicki Minaj opwekte met deze tweet ben ik niet vergeten.
Oke, en dan?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203344087
Een foetus is niets meer dan een klompje cellen, als het zelfstandig levensvatbaar buiten de baarmoeder is dan pas is het een kind. Anders zou de wetenschap toch ook nooit de naam foetus uitgevonden hebben. :D

Hi hi
Ook mooi om te lezen dat er blijkbaar geen logische tegenargumenten gegeven kunnen worden en ik er daarom blijkbaar niets van snap. :')

Laten ze in de vs een referendum houden onder alleen vrouwen of deze voor of tegen abortus zijn het is te bizar voor woorden dat de westerse samenleving in dat opzicht nog zo patriarchaal is. 8-)
pi_203344210
Altijd wanneer de Linkse Kerk "de Wetenschap" aanhaalt, dan wacht ik altijd tot zij "The Science has changed!1!!!" schreeuwen om hun foute denken te rechtvaardigen.
  maandag 24 januari 2022 @ 13:13:15 #114
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203344213
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 12:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Hij gaat ook heel gemakkelijk voorbij aan het feit dat een foetus een mens is. My body my choice gaat in deze instantie niet op.
Dit is een conclusie waar de links en progressieve geest niet toe zal kunnen komen. Volgens de dogma's die zij omarmen is het heel erg positief als een vrouw zich eerst laat bezwangeren en vervolgens een kind in stukjes uit de baarmoeder laat halen ergens in een kliniek. Dat is zogenaamd een "reproductive healthcare right". Tegelijkertijd is dezelfde groep mensen ervan overtuigt dat het heel goed is als de overheid via dwang en bestraffing bepaald wanneer de bevolking zich met een bepaald vaccin moet laten vaccineren. En iedereen die niet luistert naar de overheid mag worden verstoten en bespot. Immers, dat zijn heidenen, ontkenners van de vermeende "wetenschap". Het geeft aan hoe tegenstrijdig en vol fantasie het wereldbeeld van deze mensen is.
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 13:02 schreef Basp1 het volgende:
Een foetus is niets meer dan een klompje cellen, als het zelfstandig levensvatbaar buiten de baarmoeder is dan pas is het een kind. Anders zou de wetenschap toch ook nooit de naam foetus uitgevonden hebben. :D
Dit benadrukt hoe weinig je er eigenlijk van begrijpt. Een foetus is letterlijk een ongeboren kind vanaf 9 weken tot de geboorte. Dus het betreft niet slechts een 'klompje cellen'.

[ Bericht 0% gewijzigd door HowardRoark op 24-01-2022 13:20:14 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203344319
Waarom heeft een vrouw, die geen moeder is (want dan moet er uiteraard ook een vader zijn), iets te zeggen over een klompje cellen en een man niet?

Ook raar trouwens dat het een klompje cellen is, terwijl de bijdrage van de vrouw zelf slechts 1 eicel is.

Hihi, die Linkse Logica toch.

[ Bericht 35% gewijzigd door QuidProJoe op 24-01-2022 13:30:52 ]
pi_203344594
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 13:24 schreef QuidProJoe het volgende:
Ook raar trouwens dat het een klompje cellen is, terwijl de bijdrage van de vrouw zelf slechts 1 eicel is.
Poe, nou he.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 24 januari 2022 @ 13:59:14 #117
65846 Bocaj
Vámonos!
  maandag 24 januari 2022 @ 14:05:09 #118
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203344776
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 13:24 schreef QuidProJoe het volgende:
Waarom heeft een vrouw, die geen moeder is (want dan moet er uiteraard ook een vader zijn), iets te zeggen over een klompje cellen en een man niet?

Ook raar trouwens dat het een klompje cellen is, terwijl de bijdrage van de vrouw zelf slechts 1 eicel is.

Hihi, die Linkse Logica toch.
Nou, is dat eigenlijk ook wel zo? Immers, volgens woke progressieven kunnen mannen ook al zwanger worden tegenwoordig. Sowieso kunnen we beter spreken over 'pregnant people' dat is inclusiever. Hihihi.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203344799
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 14:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, is dat eigenlijk ook wel zo? Immers, volgens woke progressieven kunnen mannen ook al zwanger worden tegenwoordig. Sowieso kunnen we beter spreken over 'pregnant people' dat is inclusiever. Hihihi.
Oh ja. Daar vergat ik even de Soyence te trusten. Hihi.
  maandag 24 januari 2022 @ 14:17:59 #120
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203344921
Dit doet me trouwens denken aan het optreden van Matt Walsh bij Dr. Phil vorige week. Simpele vraag: Wat is een vrouw? Die kan niet worden beantwoord, want dat is zogenaamd subjectief. Hihihi. Dit is dus de kant die Amerikaans Links op aan het gaan is. En de transgender activisten met wie hij in discussie was zeggen trouwens nu "getraumatiseerd" te zijn.

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203344945
Dat hele abortusgehuil is toch gewoon zinloos?

Iedereen vergeet dat ieder persoon lichamelijke autonomie heeft volgens de wet, ook in de VS en zelfs na je dood. Ben je geen donor, dan mag een arts geen organen ter donatie uit je lichaam halen.

Nu kunnen we hele discussies voeren over het morele juist of onjuist van een beslissing, maar als jij de enige beenmergdonor ter wereld bent die je neefje met kanker het leven kan redden heb je juridisch het recht om nee te zeggen. Aangezien een zwangere vrouw haar lichaam ter beschikking stelt aan een foetus hoort datzelfde recht ook gewoon op haar van toepassing te zijn. C'est tout. Dat die relifanaten dat niet in willen zien is hun probleem.

Maar goed, deze hele discussie is dan ook afleiding van dat hele verkiezingsfraudegeflater van de Trumpcultisten :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 24-01-2022 15:11:20 ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203345623
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2022 14:20 schreef Barbusse het volgende:
Dat hele abortusgehuil is toch gewoon zinloos?

Hoezo, is toch hartstikke leuk om dat als springplank te gebruiken om weer te roepen hoe verschrikkelijk al die linksen wel niet zijn?

Want in tegenstelling tot de mensen in een staat is dat natuurlijk wel een monolitisch geheel. Hihi.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 24 januari 2022 @ 15:22:18 #123
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203345985
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Hoezo, is toch hartstikke leuk om dat als springplank te gebruiken om weer te roepen hoe verschrikkelijk al die linksen wel niet zijn?

Want in tegenstelling tot de mensen in een staat is dat natuurlijk wel een monolitisch geheel. Hihi.
Niemand stelt dat linksgeoriënteerden verschrikkelijk zouden zijn of dat het een monolitische groep betreft. Er worden slechts bepaalde merkbare tendensen opgemerkt en benoemd. Iets waar jij je klaarblijkelijk nogal aan stoort, waarschijnlijk omdat je weet dat er een grote kern van waarheid in zit.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203345998
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Niemand stelt dat linksgeoriënteerden verschrikkelijk zouden zijn of dat het een monolitische groep betreft. Er worden slechts bepaalde merkbare tendensen opgemerkt en benoemd. Iets waar jij je klaarblijkelijk nogal aan stoort. Waarschijnlijk omdat je weet dat er een grote kern van waarheid in zit.
Hihi, nou en of!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203346072
Altijd interessant om de wetenschappielijke methode aan het werk te zien.
pi_203347475
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 14:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, is dat eigenlijk ook wel zo? Immers, volgens woke progressieven kunnen mannen ook al zwanger worden tegenwoordig. Sowieso kunnen we beter spreken over 'pregnant people' dat is inclusiever. Hihihi.
In dat licht is de kritiek van kijkertje dat boze witte conservatieve mannen hun beklag doen over abortus zeer onterecht.
pi_203347925
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]
In dat licht is de kritiek van kijkertje dat boze witte conservatieve mannen hun beklag doen over abortus zeer onterecht.
Vind vooral jullie obsessie met abortus zeer wonderlijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203348092
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]
In dat licht is de kritiek van kijkertje dat boze witte conservatieve mannen hun beklag doen over abortus zeer onterecht.
Waar doe ik dat dan :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203348099
De abortusvraag is interessant omdat het de vraag stelt wat leven is en wanneer het begint. Het laat ook zien dat wat bepaalde collectieven daarover denken, en welke waarde ze aan dat eventuele leven hechten. En dan zal er ook nog vast iets intelligents tussen geen abortus en onbeperkte abortus zitten.

Hihi. Ik heb het gevoel dat "leven" definiëren net zo moeilijk is als "vrouw" definiëren.
pi_203348125
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:59 schreef QuidProJoe het volgende:
De abortusvraag is interessant omdat het de vraag stelt wat leven is en wanneer het begint. Het laat ook zien dat wat bepaalde collectieven daarover denken, en welke waarde ze aan dat eventuele leven hechten. En dan zal er ook nog vast iets intelligents tussen geen abortus en onbeperkte abortus zitten.

Hihi.
Bepaalde collectieven hechten vooral waarde aan het de Bijbel bedoel je?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203348132
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Bepaalde collectieven hechten vooral waarde aan het de Bijbel bedoel je?
Ik heb geen idee wat de bijbel over abortus zegt.
pi_203348148
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:02 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat de bijbel over abortus zegt.
Ah je weet niet dat de pro-life beweging in de VS daarop gebaseerd is?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203348214
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:03 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah je weet niet dat de pro-life beweging in de VS daarop gebaseerd is?
Jeetje? Dat klinkt in ieder geval niet wetenschappielijk.
pi_203348242
Of moet ik me voor de "pro-life beweging" verantwoorden?
pi_203348354
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:11 schreef QuidProJoe het volgende:
Of moet ik me voor de "pro-life beweging" verantwoorden?
Tja jij begint over collectieven die waarde aan het leven hechten. Het Amerikaanse 'pro-life' collectief is vnl gebaseerd op hun religie. Zodra kinderen geboren worden hechten ze er ineens aantoonbaar minder waarde aan.

Niet dat ik verwacht dat je het gaat lezen aangezien je liever op je onderbuikgevoel afgaat:

twitter


Waarom denk je dat Trump ineens 'pro-life' werd ipv pro-choice :D



[ Bericht 28% gewijzigd door Kijkertje op 24-01-2022 18:28:09 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203348557
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:01 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Bepaalde collectieven hechten vooral waarde aan het de Bijbel bedoel je?
Je kan ook tegen abortus zijn zonder religie erbij te betrekken.
pi_203348646
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je kan ook tegen abortus zijn zonder religie erbij te betrekken.
Dat moet zelfs volgens de Amerikaanse wet. Daarom zijn ze ook zo geraffineerd geworden in het bedenken van alternatieve argumenten zoals een 'hartslag' van de foetus na zes weken :')

Wat dat betreft was Trump natuurlijk de natte droom van de 'pro-life' beweging. Drie conservatieve rechters erbij in de SC en kijk wat er gebeurt. Roe vs Wade is totaal uitgehold :')



twitter


[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 24-01-2022 18:48:43 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203348781
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je kan ook tegen abortus zijn zonder religie erbij te betrekken.
Wellicht werken de stropoppen dan niet.
pi_203348812
Gelukkig is lichamelijke autonomie geen stropop. Wat jammer is, is dat deze voor iedereen geldt, maar voor zwangere vrouwen wat minder omdat redenen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203348864
quote:
81s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:19 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja jij begint over collectieven die waarde aan het leven hechten. Het Amerikaanse 'pro-life' collectief is vnl gebaseerd op hun religie. Zodra kinderen geboren worden hechten ze er ineens aantoonbaar minder waarde aan.

Niet dat ik verwacht dat je het gaat lezen aangezien je liever op je onderbuikgevoel afgaat:

[ twitter ]

Waarom denk je dat Trump ineens 'pro-life' werd ipv pro-choice :D

Ik weet nog steeds niet waarom ik me daarvoor moet verantwoorden? Leg eens uit.
pi_203348940
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:52 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik weet nog steeds niet waarom ik me daarvoor moet verantwoorden? Leg eens uit.
Je suggestie dat mensen die pro choice zijn minder waarde aan het leven zouden hechten dan mensen die 'pro-life' zijn.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203348995
quote:
82s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Je suggestie dat mensen die pro choice zijn minder waarde aan het leven zouden hechten dan mensen die 'pro-life' zijn.
Dat klinkt meer alsof je ten strijde tracht te trekken tegen iets dat je wilt/hoopt dat ik schrijf dan dat wat ik daadwerkelijk heb geschreven. Maar dan nog, geef eens aan waarom ik me voor de "pro-life beweging" moet verantwoorden. Ik zal je een spoiler geven: ik heb geen banden of uitgesproken steun voor de "pro-life beweging".
pi_203349025
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:02 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat klinkt meer alsof je ten strijde tracht te trekken tegen iets dat je wilt/hoopt dat ik schrijf dan dat wat ik daadwerkelijk heb geschreven. Maar dan nog, geef eens aan waarom ik me voor de "pro-life beweging" moet verantwoorden. Ik zal je een spoiler geven: ik heb geen banden of uitgesproken steun voor de "pro-life beweging".
Leg anders even uit welke waarde bepaalde collectieven aan het leven hechten?
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:59 schreef QuidProJoe het volgende:
De abortusvraag is interessant omdat het de vraag stelt wat leven is en wanneer het begint. Het laat ook zien dat wat bepaalde collectieven daarover denken, en welke waarde ze aan dat eventuele leven hechten. En dan zal er ook nog vast iets intelligents tussen geen abortus en onbeperkte abortus zitten.

Hihi. Ik heb het gevoel dat "leven" definiëren net zo moeilijk is als "vrouw" definiëren.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203349053
quote:
81s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Leg anders even uit welke waarde bepaalde collectieven aan het leven hechten?
[..]

Dan moet eerst leven worden gedefinieerd.
pi_203349064
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:06 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dan moet eerst leven worden gedefinieerd.
Goh! Dat hadden wetenschappers vast nog niet bedacht! _O-

Maar jij zegt dat het juist laat zien welke waarde dat is? Leg eens uit dan.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203349076
quote:
81s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Goh! Dat hadden wetenschappers vast nog niet bedacht! _O-
In welke "wetenschappelijke" sectie zitten we dan? Biologie?
pi_203349095
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:08 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
In welke "wetenschappelijke" sectie zitten we dan? Biologie?
Leg eerst maar eens uit welke waarde het 'laat zien'.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203349114
quote:
81s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Leg eerst maar eens uit welke waarde het 'laat zien'.
Hihi, je laat je weer kennen meid. Toch knap dat je op tijd bent gestopt voordat je eigenhandig de gendernonsens de nek om zou hebben gedraaid.
pi_203349124
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:10 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihi, je laat je weer kennen meid. Toch knap dat je op tijd bent gestopt voordat je eigenhandig de gendernonsens de nek om zou hebben gedraaid.
Zwak hoor. Je hebt dus helemaal niets gezien.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203349153
quote:
81s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Zwak hoor. Je hebt dus helemaal niets gezien.
Nee hoor. We moeten eerst uitvinden waar we het over hebben, zodat we weten welk waardeoordeel we geven. Dus, de wetenschap. Bedoelde je biologie?
pi_203349196
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:13 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Nee hoor. We moeten eerst uitvinden waar we het over hebben, zodat we weten welk waardeoordeel we geven. Dus, de wetenschap. Bedoelde je biologie?
Ik begrijp dat je de mijn vraag liever vermijd maar dit is nog steeds geen antwoord op mijn vraag:

quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 17:59 schreef QuidProJoe het volgende:
De abortusvraag is interessant omdat het de vraag stelt wat leven is en wanneer het begint. Het laat ook zien dat wat bepaalde collectieven daarover denken, en welke waarde ze aan dat eventuele leven hechten. En dan zal er ook nog vast iets intelligents tussen geen abortus en onbeperkte abortus zitten.

Hihi. Ik heb het gevoel dat "leven" definiëren net zo moeilijk is als "vrouw" definiëren.
Wat laat het zien en welke waarde?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203349248
Vanwaar die allergie om leven wetenschappelijk te definiëren? Je leek daar zo gretig naartoe te werken. Wellicht wil je het dan maar wetenschappielijk definiëren?
pi_203349264
Ah QPJ heeft zoals gewoonlijk weer eens geen antwoord :')

En de rest is een stroman en afleiding van de vraag.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203349295
Een discussie proberen aan te gaan met QPJ, wiens enige doel is om te zuigen, is bij voorbaat al verspilde moeite natuurlijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203349326
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:24 schreef Barbusse het volgende:
Een discussie proberen aan te gaan met QPJ, wiens enige doel is om te zuigen, is bij voorbaat al verspilde moeite natuurlijk.
Ik had er ook geen enkele verwachting van eerlijk gezegd en hij bevestigt maar weer eens dat hij daar niet toe in staat is :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203349351
Tsja, als je de wetenschappelijke definitie van leven neemt, dan kom je niet goed voor de dag als supporter van abortus tot vlak voor or zelfs na de geboorte.

Maar zelfs dat verklaart niet waarom ik me moet verantwoorden voor de "pro-life beweging".
pi_203349404
En dan wordt er maar weer eens een stroman tegenaan gegooid :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203349434
Hihi, Kijkertje hangt weer aan het Copium-infuus.
pi_203349455
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:33 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, Kijkertje hangt weer aan het Copium-infuus.
Plus een ad hominem. Bravo!

Is het niet een idee dat je je eerst eens gaat verdiepen in het gebruik van drogredenen :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203349517
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Plus een ad hominem. Bravo!

Is het niet een idee dat je je eerst eens gaat verdiepen in het gebruik van drogredenen :D
Nee, dat zijn gewoon observaties. De discussie en de daarbij horende redenen en argumenten, die was al lang beëindigd door jou. Wellicht vertelt dat iets over jou, en wellicht ook nog eens over jouw ideologische kameraden? Dat doorzuigen een "discussie" is?
pi_203349561
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:37 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Nee, dat zijn gewoon observaties. De discussie en de daarbij horende redenen en argumenten, die was al lang beëindigd door jou. Wellicht vertelt dat iets over jou, en wellicht ook nog eens over jouw ideologische kameraden? Dat doorzuigen een "discussie" is?
Die was al beeindigd toen jij geen antwoord op mijn vraag had. Ik was met liefde doorgegaan op die andere vraag daarna maar die vraag was pure afleiding omdat je geen antwoord had. Kan alsnog hoor :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203349597
quote:
85s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Die was al beeindigd toen jij geen antwoord op mijn vraag had. Ik was met liefde doorgegaan op die andere vraag daarna maar die was pure afleiding.
Ik vind het maar raar om een waardeoordeel te geven over iets dat nog niet is gedefinieerd. Ik snap dat zoiets normaal is sommige kringen, dat dingen alles en niets betekenen zodat je altijd gelijk hebt, maar zo werkt het niet in de echte wereld. Daar doen we aan definiëren en kwantificeren.
  maandag 24 januari 2022 @ 19:44:33 #163
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203349655
quote:
6s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat moet zelfs volgens de Amerikaanse wet. Daarom zijn ze ook zo geraffineerd geworden in het bedenken van alternatieve argumenten zoals een 'hartslag' van de foetus na zes weken :')

Wat dat betreft was Trump natuurlijk de natte droom van de 'pro-life' beweging. Drie conservatieve rechters erbij in de SC en kijk wat er gebeurt. Roe vs Wade is totaal uitgehold :')

[ afbeelding ]

[ twitter ]

Het zit je allemaal behoorlijk dwars zo te lezen, meid toch!
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:49 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig is lichamelijke autonomie geen stropop. Wat jammer is, is dat deze voor iedereen geldt, maar voor zwangere vrouwen wat minder omdat redenen.
Je hebt als vrouw menstruerend persoon (hihi) toch lichamelijk autonomie over zwanger worden? Het is toch niet zo dat iemand zomaar zonder enige aanleiding zwanger wordt?
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:24 schreef Barbusse het volgende:
Een discussie proberen aan te gaan met QPJ, wiens enige doel is om te zuigen, is bij voorbaat al verspilde moeite natuurlijk.
Natuurlijk, ik was even vergeten dat bij de progressieve geest het hebben van een andere mening gelijk staat aan "zuigen" en "trollen". Dat is het ook het standaard argument als er zich eens een user in AMV durft te melden met een afwijkende mening.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203349679
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203349680
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:44 schreef HowardRoark het volgende:
Natuurlijk, ik was even vergeten dat bij de progressieve geest het hebben van een andere mening gelijk staat aan "zuigen" en "trollen". Dat is het ook het standaard argument als er zich eens een user in AMV durft te melden met een afwijkende mening.
Lekker toch, op Kruistocht naar BNW!
pi_203349687
Hihi, de Twittertirade begint. Copium Maximum.
pi_203349730
twitter


Heeft niets te maken met het willen beinvloeden van de uitslag hoor! Is gewoon om fraude te voorkomen die niet gepleegd is!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203349854
Tirade gespot *O*

twitter

Hij probeert zijn hachje te redden :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 24 januari 2022 @ 19:55:12 #169
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203349885
Zojuist trouwens een coup in Burkina Faso. Zo kunnen we weer even het verschil zien, iets waar sommige MSM-adepten vaak nogal moeite mee hebben.

Coup:

twitter


Geen coup:

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203349902
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het zit je allemaal behoorlijk dwars zo te lezen, meid toch!
[..]
Je hebt als vrouw menstruerend persoon (hihi) toch lichamelijk autonomie over zwanger worden? Het is toch niet zo dat iemand zomaar zonder enige aanleiding zwanger wordt?
[..]
Natuurlijk, ik was even vergeten dat bij de progressieve geest het hebben van een andere mening gelijk staat aan "zuigen" en "trollen". Dat is het ook het standaard argument als er zich eens een user in AMV durft te melden met een afwijkende mening.
Ja,dat jij een trotse misogynist bent was al duidelijk. Dat je kiest voor weer een kinderachtige 'hihi'-reactie, ipv in te gaan op m'n eerdere post over lichamelijke autonomie mag ook al geen verwarring heten.

En ja, het is zuigen en trollen als je weigert in te gaan op argumenten. Of je een andere mening hebt of niet staat daar los van.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203349906
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:55 schreef HowardRoark het volgende:
Zojuist trouwens een coup in Burkina Faso. Zo kunnen we weer even het verschil zien, iets waar sommige MSM-adepten vaak nogal moeite mee hebben.

Coup:

[ twitter ]

Geen coup:

[ afbeelding ]
Stroman. Het was een poging tot een coup. Ook dat is strafbaar.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 24 januari 2022 @ 19:57:42 #172
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203349926
quote:
81s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:56 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Stroman. Het was een poging tot een coup. Ook dat is strafbaar.
Nee hoor, dat was het niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203349943
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, dat was het niet.
Jawel hoor dat was het wel.

Ik pas me een beetje aan aan het niveau van discussieren hier _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203349979
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, dat was het niet.
Beargumenteer dan maar eens even waarom die halfbakken poging tot het bestormen van het Capitool teneinde de verkiezingsuitslag ongedaan te maken geen poging tot een coup was.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203350069
Ook hier maar even alsnog posten:

Man man man de beerput gaat open hoor :D

De Rolling Stone heeft nu emails in bezit die aantonen dat Trump-getrouwen betrokken waren bij een plot om in een aantal staten de verkiezingsuitslag in Trump's voordeel om te zetten.

twitter

twitter


Start the Steal: New MAGA Emails Reveal Plot to Hand Arizona to Trump

Exclusive emails obtained by Rolling Stone expose an attempt to recertify the state as a victory for Donald Trump — and reveal top Trumpworld figures were complicit
quote:
The technology was complicated, but the plan was simple: Scan mail-in and absentee ballots in populous Maricopa County, remove the “invalid votes,” and recertify the state’s 2020 election count, surely declaring then-President Donald Trump the rightful winner.

This scheme to subvert the election outcome in Arizona is laid out in newly released emails obtained by Rolling Stone. Sent in early December 2020, the emails cover a critical moment when the post-election push by Trump and Republican allies to find fraud and overturn the presidential election was in full swing.

The emails show how a group of fringe election sleuths pressed state legislators on a plan to disrupt the 2020 election certification and potentially change the vote count in a battleground state that helped deliver Joe Biden the presidency. The emails also reveal that several Trump advisers, including campaign lawyer Jenna Ellis and legal adviser Bernie Kerik, were included in the discussion.

Ellis and Kerik played influential roles on Trump’s legal team after the 2020 election, and their work extended beyond Arizona. Ellis appeared at public hearings, sometimes alongside Trump lawyer Rudy Giuliani, and amplified baseless claims about election fraud in frequent media appearances. Kerik played a more behind-the-scenes role, emails and other records show, assisting the Trump campaign’s fruitless search for election wrongdoing. The select committee investigating the January 6 insurrection has subpoenaed Ellis and Kerik.

But while the Trump campaign knew about this plotting, it was the obscure investigators and researchers, the emails show, who made the case directly to Arizona legislators about how to find supposed fraud and potentially use that evidence to challenge the outcome. Those outside investigators remain active in the growing movement to find fraud in the 2020 election. What’s more, one state lawmaker included on the emails, Mark Finchem, is now running for secretary of state in Arizona. If Finchem wins, he would oversee Arizona’s elections.

No evidence has emerged to show widespread fraud in the 2020 election. A court-ordered audit of Arizona’s ballots confirmed Biden’s win. Multiple judges dismissed lawsuits filed by Republican groups and Trump supporters alleging fraud in Arizona.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter

twitter

Over Phil Waldron:

twitter


Alle vermoedens die er waren kloppen dus gewoon en daar zijn bewijzen voor :7

START THE STEAL zou idd een betere benaming geweest zijn voor Trump's campagne hoewel een groot deel van het Trump volgvolk bij de rally op 6 januari in DC gewoon useful idiots waren natuurlijk. Strength in numbers zeg maar :')

Ga ik weer even andere leuke dingen doen :W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 24 januari 2022 @ 20:03:20 #176
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203350079
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ja,dat jij een trotse misogynist bent was al duidelijk. Dat je kiest voor weer een kinderachtige 'hihi'-reactie, ipv in te gaan op m'n eerdere post over lichamelijke autonomie mag ook al geen verwarring heten.

En ja, het is zuigen en trollen als je weigert in te gaan op argumenten. Of je een andere mening hebt of niet staat daar los van.
Een misogynist? Hihi, daar is het eerste nietszeggende label met de bedoeling te demoniseren. Immers, zoals we weten, zonder dat lukt het de linksgeoriënteerde medemens niet. En ik had gereageerd op jouw argument, het is alleen een non-argument en ik geef ook aan waarom dat zo is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203350140
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een misogynist? Hihi, daar is het eerste nietszeggende label met de bedoeling te demoniseren. Immers, zoals we weten, zonder dat lukt het de linksgeoriënteerde medemens niet. En ik had gereageerd op jouw argument, het is alleen een non-argument en ik geef ook aan waarom dat zo is.
Je gaat wederom echt nergens op in man :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 24 januari 2022 @ 20:09:12 #178
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203350217
quote:
16s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Jawel hoor dat was het wel.

Ik pas me een beetje aan aan het niveau van discussieren hier _O-
Nee, het was geen poging tot een coup. En zou je je maar eens aanpassen tot het niveau van discussiëren hier. Dan zou je misschien eens verder komen dan enkel op goedgelovige wijze propaganda van journalisten en outlets uit de MSM na te papegaaien.
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Je gaat wederom echt nergens op in man :')
Jawel, dat deed ik wel. Lees post #163 maar terug.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203350393
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, het was geen poging tot een coup. En zou je je maar eens aanpassen tot het niveau van discussiëren hier. Dan zou je misschien eens verder komen dan enkel op goedgelovige wijze propaganda van journalisten en outlets uit de MSM na te papegaaien.
[..]
Jawel, dat deed ik wel. Lees post #163 maar terug.
Nee, je stelde slechts 2 misogynistische vragen, dat is geen beargumenteren. Maar ik merk dat je selectief mijn eerdere post hierover negeert. Dus hier nog maar een keer:

quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2022 14:20 schreef Barbusse het volgende:
Dat hele abortusgehuil is toch gewoon zinloos?

Iedereen vergeet dat ieder persoon lichamelijke autonomie heeft volgens de wet, ook in de VS en zelfs na je dood. Ben je geen donor, dan mag een arts geen organen ter donatie uit je lichaam halen.

Nu kunnen we hele discussies voeren over het morele juist of onjuist van een beslissing, maar als jij de enige beenmergdonor ter wereld bent die je neefje met kanker het leven kan redden heb je juridisch het recht om nee te zeggen. Aangezien een zwangere vrouw haar lichaam ter beschikking stelt aan een foetus hoort datzelfde recht ook gewoon op haar van toepassing te zijn. C'est tout. Dat die relifanaten dat niet in willen zien is hun probleem.

Maar goed, deze hele discussie is dan ook afleiding van dat hele verkiezingsfraudegeflater van de Trumpcultisten :+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203350469
En hier nog eentje trouwens:
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Beargumenteer dan maar eens even waarom die halfbakken poging tot het bestormen van het Capitool teneinde de verkiezingsuitslag ongedaan te maken geen poging tot een coup was.
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, het was geen poging tot een coup. En zou je je maar eens aanpassen tot het niveau van discussiëren hier. Dan zou je misschien eens verder komen dan enkel op goedgelovige wijze propaganda van journalisten en outlets uit de MSM na te papegaaien.
[..]

Dit is gewoon je modus operandi, en dat is gewoon zuigen en trollen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203350590
Hihi, het Establishment is doodsbang. Het is maar goed dat Gitmo is/wordt uitgebreid. Toch raar eigenlijk, dat de partij die het Huis, de Senaat en het Witte Huis in handen meent te hebben, niet bij machte is om Gitmo te sluiten.

HIhihi
pi_203350652
BOMBSHELL: Biden Family Scored $31 Million from Deals with Individuals with Direct Ties to the Highest Levels of Chinese Intelligence

quote:
The Biden family scored $31 million from five deals in China, all with individuals with direct ties to the Chinese spy apparatus, according to a bombshell new book.

Multiple financiers with direct ties to Chinese intelligence partnered with Hunter Biden during and after his father’s time as Vice President — including the former head of the Ministry of State Security and the head of foreign intelligence recruitment — and some of those relationships remain intact, according to Red-Handed: How American Elites Get Rich Helping China Win, by Breitbart News senior contributor Peter Schweizer.

Schweizer explains that Beijing saw a financial relationship with the Bidens as an opening for “elite capture,” which allowed Hunter Biden to secure meetings and score major deals with people in the highest levels of Chinese financial institutions and the Chinese Communist Party — and in return they would be able to leverage the Bidens’ power for their interests.

One of the central early players in the Bidens’ Chinese deals is a tycoon by the name of Che Feng, or “The Super Chairman,” as Hunter and his partners referred to him.

Che, the son of a PLA soldier, has been described in Western media as “a shadowy and discreet investor,” whose father-in-law was the governor of the People’s Bank of China, and whose business partner was the Vice Minister of State Security, a man by the name of Ma Jian. Schweizer writes that Ma was reportedly the director of the ministry’s No. 8 Bureau, overseeing North American operations targeting foreigners with its counterintelligence apparatus.

“The hazard of a Chinese businessman with close ties to the top ranks of Beijing’s spy agency conducting financial transactions with the son of the U.S. vice president cannot be overstated. How this did not set off national security or ethics alarm bells in Washington is a wonder in itself,” Schweizer writes in Red-Handed.

The Super Chairman was meant to “fuse Chinese financial might to those with access to the highest levels of power in the Western world,” which led to the creation of Bohai Harvest RST (BHR), “funded by China’s biggest government-backed financial institutions,” with the Biden scion and his American partners.

Another partner the Bidens were introduced to via “The Super Chairman” is Zhao Xuejun (aka Henry Zhao), who formed Harvest Fund Management. Zhao was the chairman and Chinese Communist Party general secretary at the firm.

Zhao had another company called “Harvest Global Investments,” which he co-founded with Jia Liqing, the daughter-in-law of a member of the Politburo Standing Committee at the time. Jia Chunwang, Liqing’s father, is the former minister of state security, “in charge of secret service, espionage, and domestic and overseas intelligence work.” That firm, Harvest Global Investments, wired $5 million to another Hunter Biden business called Burnham.

“There is no one more powerful in the world of Chinese intelligence,” Schweizer writes. “The seductive and lucrative deal that Hunter was now putting into place, creating BHR, involved two financiers with ties to the highest levels of Chinese intelligence, a billion-dollar private equity deal that we first exposed in Secret Empires. What we now know are the roles played by the spy-connected ‘Super Chairman’ and Zhao.”

“According to Michael Lin, another Chinese partner, Hunter’s role in the venture was pretty straightforward: ‘Open as many doors as possible in the western world for this very famous Bohai professional team.’ There was also the expectation that Hunter and his partners would ‘join some of the meetings in HK and China they arrange’ when communicating with possible financial partners,” Schweizer adds.

The Super Chairman and Ma Jian were eventually arrested and charged with money laundering and bribery, taking them out of the deal with Biden, however, the connections Hunter had made through them were already established, and Zhao would serve as a conduit for more deals ahead.

Eventually, BHR began buying or investing in companies in China and the U.S. with strategic importance.

For instance, Schweizer reports that one of their early investments was in China General Nuclear Power Corporation (CGN), with Hunter’s firm as an “anchor investor.” The FBI ultimately busted CGN as a “conduit for nuclear espionage in the West,” with CGN and a CGN engineer being charged by the Obama DOJ with stealing nuclear secrets in 2016.

BHR also bought an American company called Henniges Automotive, which created anti-vibration technologies with military and civilian applications. BHR partnered with the Aviation Industry Corporation of China to close the deal — one of China’s largest military contractors and a major culprit in the theft of U.S. defense technology.

Between the BHR deal and the $5 million wired by Harvest, Hunter received some $25 million from Chinese businessmen tied to the highest levels of Chinese intelligence, Schweizer writes.

Eventually, Hunter would be introduced to CEFC China Energy Chairman Ye Jiemaing (Jainming), with whom he would develop a close working relationship and would speak, according to Hunter, “on a regular basis.”

Hunter served as Ye’s “personal counsel,” and also worked with him to broaden CEFC as a global energy company with holdings in Oman, Romania, Colombia, and Luxembourg.

However, Ye also had close Chinese intelligence ties: “CEFC was housed in a complex in Shanghai’s French Concession section, an area ‘primarily controlled by China’s military.’ One of Ye’s early business partners was the granddaughter of ‘one of the founders of China’s military,’ Marshal Ye Jianying.”

“The corporate logo of the company Hunter Biden was now advising, and which would pay him millions, features a star. According to company records on its English website, it represents ‘civil rights.’ However, on the company’s Chinese-language site, the star signifies that ‘this organization will play a strong and powerful role for the interests of the Chinese state and nation,’” Schweizer writes.

CEFC was also a direct beneficiary to the Chinese military, as the company played a central role in China’s Belt and Road Initiative, and was an oil supplier to the People’s Liberation Army.

Hunter would set up two entities with Ye, Hudson West IV and SinoHawk, to allow the Chairman to invest in U.S. infrastructure. In total, the Biden family received some $6 million from Ye’s companies.

It was in a deal with CEFC that Hunter reportedly discussed holding 10 percent for the “big guy,” Joe Biden.

In working with Ye, Hunter Biden also built a relationship with the Chairman’s “emissary,” Gongwen Dong, with whom he had plans to share an office, along with Joe and Jill Biden following the then-VP’s departure from office.

But Dong was not only an “emissary” for the Chairman — at the time he was also the chief financial officer for Beijing-based Radiance Property Holdings, controlled by Lam Ting Keung, a businessman with deep connections to “united front” groups linked to Chinese intelligence and a member of the Chinese People’s Political Consultative Conference, a central component of the CCP’s united front efforts, which often serve as covers for Chinese intelligence operations.

“In sum, each deal the Bidens secured in China was via a businessman with deep ties at the highest levels of Chinese intelligence. And in each case there appears to be little discernible business or professional service that was rendered in return for the money,” Schweizer writes.

There is evidence previously reported by the New York Post that the Biden family business was footing bills for Joe Biden’s expenses — as Schweizer writes in the book, “Hunter Biden and Joe Biden blurred their funds.”

In the infamous “Laptop From Hell,” a 2019 text was recovered from Hunter Biden to his daughter Naomi, where he writes, “I hope you all can do what I did and pay for everything for this entire family for 30 years … It’s really hard. But don’t worry, unlike Pop, I won’t make you give me half your salary.”

There is also an email to Hunter on the hard drive from 2010, subject line: JRB bills, where bills are detailed for contractors hired for upkeep on the senior Biden’s Wilmington house, for Hunter to pay.

“The bills that June included $2,600 to contractor Earle Downing for a ‘stone retaining wall’ at Joe’s Wilmington estate, $1,475 to painter Ronald Peacock to paint the ‘back wall and columns’ of the house, and $1,239 to builder Mike Christopher for repairs to the air conditioning at the cottage of Joe’s late mother, Jean ‘Mom-Mom’ Biden, which was on his property and which he would later rent to the Secret Service for $2,200 a month,” The Post reported.

Peter Schweizer also reveals in Red-Handed that Rosemont Seneca, another one of Hunter’s many entities, set up separate phone lines to reach then-VP Biden, and paid for that monthly bill — a move Schweizer calls “not legal.”

“Beijing should certainly be happy with the overall posture of the Biden administration. The talk is tougher, but the main tenets of the foreign policy that Beijing wants Washington to pursue are secure: no radical reduction in the transfer of technology or capital from America to Beijing, no fundamental challenges to the Chinese regime, and mild criticisms over human rights accompanied by excuses for their conduct,” Schweizer writes.

Red-Handed, published by Harper-Collins, will be released on January 25. Schweizer is the president of the nonpartisan Government Accountability Institute (GAI) and a senior contributor to Breitbart News.
  maandag 24 januari 2022 @ 20:41:03 #183
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203350816
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 13:24 schreef QuidProJoe het volgende:
Waarom heeft een vrouw, die geen moeder is (want dan moet er uiteraard ook een vader zijn), iets te zeggen over een klompje cellen en een man niet?
Hmmm, ja, goeie vraag. Je zou bijna denken dat dat is omdat de zwangere vrouw in kwestie dat klompje cellen in zich meedraagt.
  maandag 24 januari 2022 @ 20:50:10 #184
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203350940
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Nee, je stelde slechts 2 misogynistische vragen, dat is geen beargumenteren. Maar ik merk dat je selectief mijn eerdere post hierover negeert. Dus hier nog maar een keer:
[..]
De vragen die ik stel zijn niet "misogynistisch". Probeer het eens zonder dergelijke woke labels. In de verdere post klopt je hele benadering van geen kant. Een zwangere vrouw stelt haar lichaam ter beschikking aan foetus? Hihi, nee. Een vrouw kiest er zelf voor met een man het bed te delen. Dit met de wetenschap dat zij in sommige gevallen zwanger kan raken. En vanaf het moment dat er bij de foetus een hartslag merkbaar is kun je spreken over een nieuw leven. Dit betreft niet slechts een klomp met cellen, maar een ongeboren kind.

En relifanaten? Je realiseert dat je ook niet religieuze mensen pro-life zijn?
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:19 schreef Barbusse het volgende:
En hier nog eentje trouwens:
[..]
Dat is natuurlijk vrij simpel. Dit was rebellie. Een coup komt vanuit de staat zelf, niet vanuit de burgerij en moet ook gericht zijn tegen de heersende macht. En dat was op het moment Trump zelf. De enige reden waarom linksen zoals jij het als een coup proberen te definiëren is omdat jullie een diepe haat koesteren en jegens de Republikeinen en dit een meer beladen term is dan rebellie of opstand.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203350978
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:50 schreef HowardRoark het volgende:
En relifanaten? Je realiseert dat je ook niet religieuze mensen pro-life zijn?
Hihihi, ze zijn echt zo afhankelijk van het religie-argument. Zou dat een rookgordijn zijn omdat ze er ook wetenschappelijk naast zitten? Of wellicht een rookgordijn voor hun eigen religieuze overtugingen. Rookgordijnception.
pi_203351011
Ik vind het verder wel grappig hoe de meest bewapende bevolking ter wereld massaal hun wapens thuis liet voor een "poging tot staatsgreep".
pi_203351088


De fraude is bipartisan, daarom is het goed. Aldus de Blauwen.
  maandag 24 januari 2022 @ 21:01:46 #188
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203351102
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:52 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihihi, ze zijn echt zo afhankelijk van het religie-argument. Zou dat een rookgordijn zijn omdat ze er ook wetenschappelijk naast zitten? Of wellicht een rookgordijn voor hun eigen religieuze overtugingen. Rookgordijnception.
Tja, dat is het terugkerende fenomeen bij de linksige adepten van de MSM en het Establishment. En de reden hierachter is natuurlijk dat zij ook enkel dit als enige narratief kennen. Immers, de geautoriseerde outlets zeggen het, dus is het zo. Dat er zoals in dit geval bijvoorbeeld ook organisaties bestaan als Secular Pro-Life is voor de progressieve geest iets waar men geen weet van heeft. Daar zullen Vox en de HuffPost namelijk niet over schrijven en Maggie Haberman, RINO Ron en Kyle Griffin niet over tweeten.

Hihi, het is me ook wat, zo'n beperkt, naïef en tribaal wereldbeeld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203351188
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De vragen die ik stel zijn niet "misogynistisch". Probeer het eens zonder dergelijke woke labels. In de verdere post klopt je hele benadering van geen kant. Een zwangere vrouw stelt haar lichaam ter beschikking aan foetus? Hihi, nee. Een vrouw kiest er zelf voor met een man het bed te delen. Dit met de wetenschap dat zij in sommige gevallen zwanger kan raken. En vanaf het moment dat er bij de foetus een hartslag merkbaar is kun je spreken over een nieuw leven. Dit betreft niet slechts een klomp met cellen, maar een ongeboren kind.
Dit is gewoon pure misogynie, dat jij dat niet als zodanig herkent is jouw probleem maar verandert niks aan het feit dat het misogynie is. Of is zwanger raken vanwege een verkrachting ook een keuze? En je gaat voorbij aan het feit dat lichamelijke autonomie gewoon een recht is. Niemand kan jou dwingen om iets van je lichaam ter beschikking te stellen om het leven van een ander te redden. Dus waarom moet een vrouw dat wel doen in het geval van een ongewenste zwangerschap?
quote:
En relifanaten? Je realiseert dat je ook niet religieuze mensen pro-life zijn?
Dat realiseer ik me, maar het is in de VS toch voornamelijk de prairie taliban die al bijbelzwaaiend abortus wilt verbieden.
quote:
[..]
Dat is natuurlijk vrij simpel. Dit was rebellie. Een coup komt vanuit de staat zelf, niet vanuit de burgerij en moet ook gericht zijn tegen de heersende macht. En dat was op het moment Trump zelf. De enige reden waarom linksen zoals jij het als een coup proberen te definiëren is omdat jullie een diepe haat koesteren en jegens de Republikeinen en dit een meer beladen term is dan rebellie of opstand.
Ik denk dat jij even op moet zoeken wat een (poging tot) coup precies is. Want wat jij zegt klopt niet. Aangezien je dat niet gaat doen:

quote:
coup
/kuː/

noun
1.
a sudden, violent, and illegal seizure of power from a government.
"he was overthrown in an army coup"
Daar valt dus ook onder het met geweld tegen proberen te gaan van het certificeren van de verkiezingsuitslag. Hoe knullig die poging ook was.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203351254
Maar goed, ik wel weer genoeg gelachen om die trumpcultisten hier. Genoeg popcorn gehad.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203351289
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:07 schreef Barbusse het volgende:
Niemand kan jou dwingen om iets van je lichaam ter beschikking te stellen om het leven van een ander te redden.
Okee, we vinden het een leven; het nemen/beëindigen van een leven. Zo lijkt er ineens toch veel meer te zitten wanneer mensen het moord noemen. En dat ook nog eens zonder "consent".
pi_203351354
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:15 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Okee, we vinden het een leven; het nemen/beëindigen van een leven. Zo lijkt er ineens toch veel meer te zitten wanneer mensen het moord noemen. En dat ook nog eens zonder "consent".
Wat jij en ik vinden is compleet irrelevant. Men mag juridisch nu eenmaal geen inbreuk maken op iemands lichamelijke integriteit, wat de reden ook is. Waarom men dan een uitzondering maakt voor zwangere vrouwen slaat kant noch wal.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203351363
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wat jij en ik vinden is compleet irrelevant. Men mag juridisch nu eenmaal geen inbreuk maken op iemands lichamelijke integriteit, wat de reden ook is. Waarom men dan een uitzondering maakt voor zwangere vrouwen slaat kant noch wal.
Hoe zit het met de lichamelijke integriteit van het kind?
pi_203351440
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:21 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hoe zit het met de lichamelijke integriteit van het kind?
Als we het hebben over een foetus die buiten de baarmoeder niet levensvatbaar is op het moment dat de moeder besluit tot abortus is er geen sprake van lichamelijke integriteit van die foetus.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203351516
En voor je het wilt vragen; een baby is levensvatbaar buiten de baarmoeder vanaf ongeveer 24 weken. Geen arts die dan nog een abortus uitvoert, tenzij er sprake is van ernstige gezondheidsbedreiging voor moeder en/of kind.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203351525
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Als we het hebben over een foetus die buiten de baarmoeder niet levensvatbaar is op het moment dat de moeder besluit tot abortus is er geen sprake van lichamelijke integriteit van die foetus.
Waarom is "levensvatbaarheid" "buiten de baarmoeder" "op het moment dat de moeder besluit tot abortus" een uitsluitende factor?

Ik keek voor de gein eens op het Linkse Wikipedia:
Lichamelijke integriteit, ook wel lichamelijke onschendbaarheid, lichamelijke onaantastbaarheid of onaantastbaarheid van het lichaam genoemd, is een juridisch principe dat de onschendbaarheid van het menselijk lichaam omvat. Het betekent dat iedere persoon zelf beslist wat er wel of niet met het eigen lichaam gebeurt, wie het aanraakt of welke handelingen worden uitgevoerd.
Die kennen dat criterium helemaal niet. Wel noemen ze het een mensenrecht, en dat recht van het kind wordt geschonden.
pi_203351599
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:31 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Waarom is "levensvatbaarheid" "buiten de baarmoeder" "op het moment dat de moeder besluit tot abortus" een uitsluitende factor?

Ik keek voor de gein eens op het Linkse Wikipedia:
Lichamelijke integriteit, ook wel lichamelijke onschendbaarheid, lichamelijke onaantastbaarheid of onaantastbaarheid van het lichaam genoemd, is een juridisch principe dat de onschendbaarheid van het menselijk lichaam omvat. Het betekent dat iedere persoon zelf beslist wat er wel of niet met het eigen lichaam gebeurt, wie het aanraakt of welke handelingen worden uitgevoerd.
Die kennen dat criterium helemaal niet. Wel noemen ze het een mensenrecht, en dat recht van het kind wordt geschonden.
Wie is "die" in dit verhaal? Een niet levensvatbare foetus? Dat heb ik toch net uitgelegd?

Dat juridische principe bestaat nu eenmaal, deal with it. En nogmaals, waarom zou dit principe niet van toepassing zijn op zwangere vrouwen maar wel op jou en mij? Hypocriet much, nietwaar?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203351620
En Wikipedia links noemen, man man man _O- :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 24 januari 2022 @ 21:38:29 #199
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203351642
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:07 schreef Barbusse het volgende:
Dit is gewoon pure misogynie, dat jij dat niet als zodanig herkent is jouw probleem maar verandert niks aan het feit dat het misogynie is.
Het is geen misogynie. Sterker nog, je zou dat label niet eens hard kunnen maken. Het komt simpelweg voort uit frustratie over dit verschil van mening.
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:07 schreef Barbusse het volgende:
Of is zwanger raken vanwege een verkrachting ook een keuze? En je gaat voorbij aan het feit dat lichamelijke autonomie gewoon een recht is. Niemand kan jou dwingen om iets van je lichaam ter beschikking te stellen om het leven van een ander te redden. Dus waarom moet een vrouw dat wel doen in het geval van een ongewenste zwangerschap?
Hihi, het voorspelbare stokpaardje. Verkrachting betreft een zeer klein percentage van alle abortussen. Persoonlijk vind ik dat in zo'n situatie abortus uiteraard een optie moet zijn. Maar laten we niet gaan doen alsof dit nu de norm is.
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:07 schreef Barbusse het volgende:
Niemand kan jou dwingen om iets van je lichaam ter beschikking te stellen om het leven van een ander te redden. Dus waarom moet een vrouw dat wel doen in het geval van een ongewenste zwangerschap?
Deze vergelijking gaat niet op. Bij een zwangerschap is het level van het ongeboren kind letterlijk gebonden aan de vrouw. Een vrouw moet vooral (samen met een man) de keuze maken om veilige seks te hebben en zwangerschappen proberen te voorkomen. Als je het aantal abortussen bekijkt is dat echt belachelijk hoog.
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik denk dat jij even op moet zoeken wat een (poging tot) coup precies is. Want wat jij zegt klopt niet. Aangezien je dat niet gaat doen:
[..]
Daar valt dus ook onder het met geweld tegen proberen te gaan van het certificeren van de verkiezingsuitslag. Hoe knullig die poging ook was.
Nee, dat doet het niet. Niemand heeft geprobeerd een zittende regering omver te gooien. Het betrof eerder handelen in verdediging van een zittende regering. Je zet jezelf met zo'n bizarre definitie nu al schaakmat. En waar heb je die trouwens vandaan? Uit een willekeurig woordenboek begrijp ik?
quote:
1. A sudden, violent, and unlawful seizure of power from a government.
‘he was overthrown in an army coup’

2. An instance of successfully achieving something difficult.
‘it was a major coup to get such a prestigious contract’

2.1An unusual or unexpected but successful tactic in card play.
Hihi, zo kan er wel heel erg veel worden weggezet als een coup.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 24 januari 2022 @ 21:38:57 #200
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203351649
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:37 schreef Barbusse het volgende:
En Wikipedia links noemen, man man man _O- :')
Wikipedia is inderdaad een Links bolwerk. Klopt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203351668
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wikipedia is inderdaad een Links bolwerk. Klopt.
Grapjas.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203351669
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wie is "die" in dit verhaal? Een niet levensvatbare foetus? Dat heb ik toch net uitgelegd?
Hihi, je hoeft je niet van de domme te houden. Maar die verwijst naar de wikipedia uitleg over lichamelijke integriteit.
quote:
Dat juridische principe bestaat nu eenmaal, deal with it. En nogmaals, waarom zou dit principe niet van toepassing zijn op zwangere vrouwen maar wel op jou en mij? Hypocriet much, nietwaar?
Het leven van een ander beëindigen en ook nog eens zonder toestemming, daar zal ook wel een juridische term voor zijn. Hihi. Maar waarom is "levensvatbaarheid" "buiten de baarmoeder" "op het moment dat de moeder besluit tot abortus" een uitsluitende factor? Ik vind dat niet als ik zoek naar lichamelijke integriteit. En als men het dan over "embryo" of "foetus" heeft, heeft men het uiteraard over fases in het leven, net zoals "peuter" of "kleuter".
pi_203351675
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:37 schreef Barbusse het volgende:
En Wikipedia links noemen, man man man _O- :')
Links, niet links.
pi_203351696
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:40 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihi, je hoeft je niet van de domme te houden. Maar die verwijst naar de wikipedia uitleg over lichamelijke integriteit.
[..]
Het leven van een ander beëindigen en ook nog eens zonder toestemming, daar zal ook wel een juridische term voor zijn. Hihi. Maar waarom is "levensvatbaarheid" "buiten de baarmoeder" "op het moment dat de moeder besluit tot abortus" een uitsluitende factor? Ik vind dat niet als ik zoek naar lichamelijke integriteit. En als men het dan over "embryo" of "foetus" heeft, heeft men het uiteraard over fases in het leven, net zoals "peuter" of "kleuter".
Dat staat letterlijk in de link die je gaf.

Maar goed, ik trap weer in dat trollen en zuigen van jullie. My bad :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203351839
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:42 schreef Barbusse het volgende:
Dat staat letterlijk in de link die je gaf.

Nee, dat staat er niet letterlijk. Dit staat er:
"Abortus, ook wel 'zwangerschapsafbreking' genoemd. Wetgeving verschilt per jurisdictie in hoeverre een vrouw zelf mag bepalen of en zo ja onder welke voorwaarden zij een embryo/foetus mag (laten) weghalen uit haar baarmoeder (zie ook baas in eigen buik) of dat daarmee vermeende rechten van embryo's/foetussen worden geschonden. De vraag is derhalve wiens recht op lichamelijke integriteit prevaleert. Sinds midden 20e eeuw zijn steeds meer jurisdicties tot de conclusie gekomen dat tot een bepaald aantal weken een vrouw mag bepalen of ze haar zwangerschap afbreekt, maar daarna haar zwangerschap dient te voltooien. Een abortus mag ook alleen uitgevoerd worden als de vrouw in kwestie ermee instemt (zie bijvoorbeeld artikel 39 van de Istanbul-Conventie (2011))."
De "levensvatbaarheid" "buiten de baarmoeder" is irrelevant.
  maandag 24 januari 2022 @ 22:32:48 #206
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203352601
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:48 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Nee, dat staat er niet letterlijk. Dit staat er:
"Abortus, ook wel 'zwangerschapsafbreking' genoemd. Wetgeving verschilt per jurisdictie in hoeverre een vrouw zelf mag bepalen of en zo ja onder welke voorwaarden zij een embryo/foetus mag (laten) weghalen uit haar baarmoeder (zie ook baas in eigen buik) of dat daarmee vermeende rechten van embryo's/foetussen worden geschonden. De vraag is derhalve wiens recht op lichamelijke integriteit prevaleert. Sinds midden 20e eeuw zijn steeds meer jurisdicties tot de conclusie gekomen dat tot een bepaald aantal weken een vrouw mag bepalen of ze haar zwangerschap afbreekt, maar daarna haar zwangerschap dient te voltooien. Een abortus mag ook alleen uitgevoerd worden als de vrouw in kwestie ermee instemt (zie bijvoorbeeld artikel 39 van de Istanbul-Conventie (2011))."
De "levensvatbaarheid" "buiten de baarmoeder" is irrelevant.
A stand-your-ground law (sometimes called "line in the sand" or "no duty to retreat" law) provides that people may use deadly force when they reasonably believe it to be necessary to defend against deadly force, great bodily harm, kidnapping, rape, or (in some jurisdictions) robbery or some other serious crimes (right of self-defense). Under such a law, people have no duty to retreat before using deadly force in self-defense, so long as they are in a place where they are lawfully present. The exact details vary by jurisdiction.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203352603
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:48 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Nee, dat staat er niet letterlijk. Dit staat er:
"Abortus, ook wel 'zwangerschapsafbreking' genoemd. Wetgeving verschilt per jurisdictie in hoeverre een vrouw zelf mag bepalen of en zo ja onder welke voorwaarden zij een embryo/foetus mag (laten) weghalen uit haar baarmoeder (zie ook baas in eigen buik) of dat daarmee vermeende rechten van embryo's/foetussen worden geschonden. De vraag is derhalve wiens recht op lichamelijke integriteit prevaleert. Sinds midden 20e eeuw zijn steeds meer jurisdicties tot de conclusie gekomen dat tot een bepaald aantal weken een vrouw mag bepalen of ze haar zwangerschap afbreekt, maar daarna haar zwangerschap dient te voltooien. Een abortus mag ook alleen uitgevoerd worden als de vrouw in kwestie ermee instemt (zie bijvoorbeeld artikel 39 van de Istanbul-Conventie (2011))."
De "levensvatbaarheid" "buiten de baarmoeder" is irrelevant.
Het is heel eenvoudig: het recht van de vrouw om te besluiten haar zwangerschap af te breken gaat voor het recht van het ongeboren kind op leven. Dat kind is immers afhankelijk van het lichaam van die vrouw?

En zodra het kind levensvatbaar is (in de baarmoeder) verandert dat natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 24-01-2022 22:46:40 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203352733
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 22:08 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Wat zullen die Biden stemmers daar een spijt van hebben. De VS naar de klote binnen 1 jaar presidentschap, geen wonder dat Biden nu al wordt gezien als de slechtste president in de moderne geschiedenis. Men gaat ontzettend veel tijd en energie steken om al die klerezooi op te ruimen na de parlementsverkiezingen van dit jaar.
Nee joh, Trump is dat juist. Sterker nog, hij is de op 3 na slechtste president ooit. :D

Onbegrijpelijk dat jullie allemaal bij 'm wegglibberen.
pi_203352766
Trump staat nog altijd lager in de peilingen dan Biden :Y



[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 24-01-2022 23:05:10 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203352866
Teachers willen cancelen omdat ze de geschiedenis onderwijzen die de Republikeinen liever willen vergeten en daarom CRT genoemd hebben:

twitter

En die noemen zich dan 'Moms of Liberty' :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 24 januari 2022 @ 23:09:57 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203353150
quote:
84s.gif Op maandag 24 januari 2022 22:42 schreef Kijkertje het volgende:
Trump staat nog altijd lager in de peilingen dan Biden :Y

[ afbeelding ]

Zijn termijn is nog lang niet afgelopen, en klopt dat Biden er niet geweldig voor staat, maar zal ook wel mee te maken hebben dat men nog steeds gelooft dat de verkiezingen niet eerlijk zijn verlopen dus veel trumporters zullen niet snel toegeven dat deze man het beter zou doen dan de oompaloempa.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203353195
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 23:09 schreef theguyver het volgende:

[..]
Zijn termijn is nog lang niet afgelopen, en klopt dat Biden er niet geweldig voor staat, maar zal ook wel mee te maken hebben dat men nog steeds gelooft dat de verkiezingen niet eerlijk zijn verlopen dus veel trumporters zullen niet snel toegeven dat deze man het beter zou doen dan de oompaloempa.
Oh ja Biden heeft nu ook al veel meer voor elkaar gekregen dan Trump in zijn hele termijn. Het probleem is een beetje dat Biden niet pocht op wat hij wel voor elkaar kreeg, Trump altijd pochte op zaken die hij niet voor elkaar kreeg en bovendien dat de niet-conservatieve media een stuk kritischer zijn tov Biden dan de conservatieve media waren tov Trump.

En uiteraard kan er in drie jaar nog van alles gebeuren :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203353357
twitter

twitter

The Douche stelt altijd domme vragen :Y

[ Bericht 29% gewijzigd door Kijkertje op 25-01-2022 00:35:52 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203353447
Observeerbare realiteit en zo.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_203353643
pi_203353697
quote:
Noem eens 3 dingen die Biden fout heeft gedaan dan.
pi_203353702
Onderdeel van Trump's couppoging:

twitter

Grand Jury coming up! *O*
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203353711
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 00:38 schreef illusions het volgende:

[..]
Noem eens 3 dingen die Biden fout heeft gedaan dan.
edit: Biden, of die acteur die hem vervangt voert opdrachten uit.
Hij laat zich voor het karretje spannen, en dat weet hij ook. (of niet)

[ Bericht 7% gewijzigd door koosbasterd op 25-01-2022 12:23:15 ]
pi_203353714
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 00:46 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Hij heeft helemaal niets fouts gedaan.Biden, of die acteur die hem vervangt voert opdrachten uit.
Hij laat zich voor het karretje spannen, en dat weet hij ook. (of niet)
hij moet wel. ach gossie..
Maar dat zal jij weer onzin vinden, dat komt omdat je graag afhankelijk wilt zijn van voor jou bepaalde bronnen
Hier staat niks. :')
pi_203353716
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 00:47 schreef illusions het volgende:

[..]
Hier staat niks. :')
Het is een illusie
pi_203353722
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 00:48 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Het is een illusie
Nee, jij hebt gewoon héél weinig kennis van zaken. +
pi_203353724
nm

[ Bericht 99% gewijzigd door koosbasterd op 25-01-2022 12:23:34 ]
pi_203353725
idem

[ Bericht 93% gewijzigd door koosbasterd op 25-01-2022 12:24:00 ]
pi_203353756
edit
Zal eens kijken of ik nog een plaatje heb.

[ Bericht 33% gewijzigd door koosbasterd op 25-01-2022 12:26:11 ]
pi_203353757
pi_203353758
pi_203353792
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_203353794
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:37 schreef Barbusse het volgende:
En Wikipedia links noemen, man man man _O- :')

De bedenker van Wiki zegt het zelf, maar hij zal er wel niks van snappen.
Plaats hier uw advertentie
  Overall beste user 2022 dinsdag 25 januari 2022 @ 07:38:54 #229
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203354306
twitter


Tralala....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203354352
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:50 schreef HowardRoark het volgende:
Een coup komt vanuit de staat zelf
Onzin natuurlijk; de kellerputsch was ook een couppoging.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203354489
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 01:55 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]

De bedenker van Wiki zegt het zelf, maar hij zal er wel niks van snappen.
Geïndoctrineerden zijn niet te onderwijzen.
pi_203354687
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 22:32 schreef theguyver het volgende:

[..]
A stand-your-ground law (sometimes called "line in the sand" or "no duty to retreat" law) provides that people may use deadly force when they reasonably believe it to be necessary to defend against deadly force, great bodily harm, kidnapping, rape, or (in some jurisdictions) robbery or some other serious crimes (right of self-defense). Under such a law, people have no duty to retreat before using deadly force in self-defense, so long as they are in a place where they are lawfully present. The exact details vary by jurisdiction.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 09:35:43 #233
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203355112
Rustige nacht vannacht zeg, opmerkelijk om te zien. Misschien is de Fox News Kijker-kijker tot inkeer gekomen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 07:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk; de kellerputsch was ook een couppoging.
Nee, dat is geen onzin, het klopt. In dit geval was de NSDAP een politieke partij in opkomst en men had allerlei lijntjes met de staat via infiltranten. En jouw voorbeeld geeft tevens mooi aan dat een couppoging gericht moet zijn tegen de heersende macht. Dus een stel hysterische burgers die een verkiezingsuitslag proberen te beïnvloeden terwijl degenen die zij steunen de macht al heeft, is geen poging tot een coup. Maar blijf het vooral stug volhouden dat het wel zo is, dan lijkt het nog wat.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203355157
Ik vind het wel een beetje flauw worden. Ik blijf hier maar vragen naar officiële bronnen die bevestigen dat er verkiezingsfraude heeft plaatsgevonden maar er is hier nooit iemand die antwoord wil geven… Terwijl er toch echt wel officiële bronnen moeten zijn als je ziet hoe sterk sommige mensen zeker weten dat er fraude is geweest. Anders blijft een mens met een IQ van boven de 80 dat niet roepen natuurlijk.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 09:41:48 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203355174
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:35 schreef HowardRoark het volgende:
Rustige nacht vannacht zeg, opmerkelijk om te zien. Misschien is de Fox News Kijker-kijker tot inkeer gekomen.
[..]
Nee, dat is geen onzin, het klopt. In dit geval was de NSDAP een politieke partij in opkomst en men had allerlei lijntjes met de staat via infiltranten. En jouw voorbeeld geeft tevens mooi aan dat een couppoging gericht moet zijn tegen de heersende macht. Dus een stel hysterische burgers die een verkiezingsuitslag proberen te beïnvloeden terwijl degenen die zij steunen de macht al heeft, is geen poging tot een coup. Maar blijf het vooral stug volhouden dat het wel zo is, dan lijkt het nog wat.
Degene die zij steunen ging de macht kwijt raken... Dat was nou juist het hele punt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203355339
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:35 schreef HowardRoark het volgende:
In dit geval was de NSDAP een politieke partij in opkomst en men had allerlei lijntjes met de staat via infiltranten.
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:50 schreef HowardRoark het volgende:
Een coup komt vanuit de staat zelf
'Lijntjes hebben met de staat via infiltranten' of 'vanuit de staat zelf komen' zijn twee verschillende dingen. Welke van de twee definities wil je hanteren?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 09:57:29 #237
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203355343
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Degene die zij steunen ging de macht kwijt raken... Dat was nou juist het hele punt.
Op het moment van de rebellie was Trump nog altijd de president. Je kunt het blijven draaien zoveel je wilt, het is simpelweg geen coup. Zelfs de MSM, vol adepten van de Blauwen, noemen het een 'attack' of een 'insurrection'. Dat is niet zonder reden. Het valt namelijk niet te definiëren als coup. Behalve natuurlijk een paar users hier op FOK! die dit uit frustratie en haat doen. Het is de bekende linksige tactiek om zaken op een bepaalde beladen manier te framen zodat het zo erg mogelijk lijkt.

Kritisch zijn op abortus > Misogynie (dat zagen we gisteravond nog in dit topic)
Verschillen in uitkomst tussen groepen op basis van huidskleur > Racisme
Van mening zijn dat het menselijk geslacht binair is en niet meegaan in de genderideologie > Transfobie
Kritiek uit op een links en progressieve, vrouwelijke politicus > Seksisme
Migratie willen beperken > Xenofobie & discriminatie
Van mening zijn dat een stel hysterische relnichten op een boot tijdens de zomer onnodig is > Homofobie
Rebellie van een stel idioten in de hoop een verkiezingsuitslag te kunnen beïnvloeden > Coup d'état

Tegelijkertijd:

Een zomer vol protesten met pyromanie, vandalisme, plunderingen, geweld, gewonden, doden en honderden miljoen aan schade > Grotendeels vredig.

Hihi, welkom in de wereld der progressieven. War is peace, freedom is slavery, ignorance is strength.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203355365
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 01:55 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]

De bedenker van Wiki zegt het zelf, maar hij zal er wel niks van snappen.
Ik ben jaren geleden ook gestopt met doneren, ik weiger zogenaamde neutrale sites te steunen met een overduidelijke agenda.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 10:00:07 #239
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203355367
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
[..]
'Lijntjes hebben met de staat via infiltranten' of 'vanuit de staat zelf komen' zijn twee verschillende dingen. Welke van de twee definities wil je hanteren?
Nee, het kan verschillende vormen aannemen natuurlijk. Het geeft slechts aan dat er individuen, partijen, instanties vanuit de staat bij betrokken moeten zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203355413
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 08:39 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het topic deels teruggelezen, dit is inderdaad de meest random bullshit post in dit topic.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 10:06:32 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203355450
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 08:39 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Neuh niet random Texas abortus regeling geld alleen na de geboorte.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 25 januari 2022 @ 10:08:22 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203355476
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 10:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik heb het topic deels teruggelezen, dit is inderdaad de meest random bullshit post in dit topic.
Texas is de staat met de strengste abortus wet, maar met de meest soepele stand your ground wet.

En een van de meeste ter dood veroordeelden en executies.

Denk er maar es over na.

[ Bericht 5% gewijzigd door theguyver op 25-01-2022 10:16:56 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 25 januari 2022 @ 10:13:25 #243
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203355540
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Op het moment van de rebellie was Trump nog altijd de president.
Ja no shit, maar waarom is dat relevant als het ging om het verlengen van die macht?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203355549
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 10:00 schreef HowardRoark het volgende:

Het geeft slechts aan dat er individuen (...) vanuit de staat bij betrokken moeten zijn.
Oke, dus als je als groep volledig buiten de staat één ambtenaar rekruteert is dat voldoende om het een coup 'vanuit de staat' te noemen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203355633
twitter

Vroegah als in 2019 was dit een aanval op de vrije pers en in het verlengde dus een aanval op de rechtstaat. Gelukkig hebben we nu de Democraten aan de macht en kan de pers weer tegen een stootje.
pi_203355637
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 10:08 schreef theguyver het volgende:

[..]
Texas is de staat met de strengste abortus wet, maar met de meest soepele stand your ground wet.

En een van de meeste ter dood veroordeelden en executies.

Denk er maar es over na.
Wat is je punt?
  dinsdag 25 januari 2022 @ 10:56:18 #247
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203356024
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 10:21 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Vroegah als in 2019 was dit een aanval op de vrije pers en in het verlengde dus een aanval op de rechtstaat. Gelukkig hebben we nu de Democraten aan de macht en kan de pers weer tegen een stootje.
Tja, we weten allemaal dat als Trump dit had gezegd, de Blauwen en hun discipelen in de MSM woest zouden zijn geweest. Op hysterische wijze had men hier weer allerlei bizarre conclusies uit weten te creëren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 25 januari 2022 @ 11:09:09 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203356173
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 10:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat is je punt?
Na de geboorte gaan alle principes overboord.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Overall beste user 2022 dinsdag 25 januari 2022 @ 11:35:00 #249
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203356565
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 10:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, we weten allemaal dat als Trump dit had gezegd, de Blauwen en hun discipelen in de MSM woest zouden zijn geweest. Op hysterische wijze had men hier weer allerlei bizarre conclusies uit weten te creëren.
Biden zegt gewoon waar het op staat! Niet van dat huilerige slappe geneuzel waar vooral niemand zich een buil aan mag vallen wat de Trumpisten niet willen horen omdat ze dan in janken uitbarsten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203357245
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 11:09 schreef theguyver het volgende:

[..]
Na de geboorte gaan alle principes overboord.
Ik vind het vreemd dat je het recht op wapenbezit/zelfverdediging en de doodstraf vergelijkt met het beëindigen van het leven van een ongeboren kind.
Je snapt hopelijk wel dat die vergelijking compleet mank gaat.
pi_203357266
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 11:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
Biden zegt gewoon waar het op staat! Niet van dat huilerige slappe geneuzel waar vooral niemand zich een buil aan mag vallen wat de Trumpisten niet willen horen omdat ze dan in janken uitbarsten.
Ik hoop dat je deze strijdlustige energie behoud wanneer de Republikeinen weer in het witte huis zitten.
  Overall beste user 2022 dinsdag 25 januari 2022 @ 12:35:07 #252
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203357445
Wat, gaan die de vrije pers aanpakken dan?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203357452
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 12:35 schreef Ulx het volgende:
Wat, gaan die de vrije pers aanpakken dan?
Daar zijn de Democraten zelf al heel goed in, vooral je held Obama hield er van journalisten af te luisteren en op te sluiten.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 12:39:30 #254
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203357511
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 12:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind het vreemd dat je het recht op wapenbezit/zelfverdediging en de doodstraf vergelijkt met het beëindigen van het leven van een ongeboren kind.
Je snapt hopelijk wel dat die vergelijking compleet mank gaat.
En hoeveel besef had jij in de baarmoeder?

We hebben het over de VS, een kennis van me Amerikaanse had een baby gekregen, maar al ver voor de geboorte wist men al dat deze gewoon niet oud ging worden door een geboorte defect ( zeg het misschien iets te cru)
Dit wist men al in een enorm vroeg stadium maar abortus was vanwege de striktere wet dan in Nederland dus verboden, met zware boete en celstraf.
Dus kind werd geboren en leefde een paar dagen en overleed door geboorte defect.
De moeder zat daardoor enorm in financiële problemen puur omdat de zorg voor de kleine in de duizenden en duizenden dollars kwam.
Zelfs voor de begrafenis moest ze een beroep doen op vrienden familieleden om het kindje dus te kunnen begraven.
Het kleintje had geen kans gehad..
Maar ze had geen optie hoe het went of keert had ze dus enorm veel financiële problemen gehad.
Als er mogelijkheden waren tot abortus was dit niet aan de hand geweest.

Nu moest ze tig keer meer werken en verder in de schulden werken omdat ze alleen staande moeder is met 2 oudere kinderen.
Dus moet ze meer werken maar opvang kost ook weer geld, dus die komt daar nooit meer fatsoenlijk financieel meer uit.

Dit had gewoon voorkomen kunnen worden, en dit is maar 1 voorbeeld zo zijn er wel meer.

Als je zo pro-life bent waarom wel executies toe staan en bijvb wapenwetten en stand your ground wet voorbeeldje Kyle Rittenhouse die 2 man dood schoot en gewoon werd vrijgesproken..
Maar wel 2 man dood schoot.. hadden ze hem doodgeschoten waren ze ook vrijgesproken vanwege die zelfde wet..

Dus dat de VS is een heel krom iets als gaat om dit soort wetten, vooral als je ze een beetje weet..
Pietje met wapen mag ander Pietje met wapen overhoop knallen tijdens een ruzie dus wat je in films ziet zo'n duel in westerns.. het kan gewoon..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203357645
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 12:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Daar zijn de Democraten zelf al heel goed in, vooral je held Obama hield er van journalisten af te luisteren en op te sluiten.
Goh dan ben ik wel benieuwd welke journalisten onder obama in amerika afgeluisterd en opgesloten zijn. 8-)
pi_203357733
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 12:35 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Daar zijn de Democraten zelf al heel goed in, vooral je held Obama hield er van journalisten af te luisteren en op te sluiten.
Opsluiten nog wel. Toe maar.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 12:55:56 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203357763
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 12:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Goh dan ben ik wel benieuwd welke journalisten onder obama in amerika afgeluisterd en opgesloten zijn. 8-)
Points vinger, you are fake news!

quote:
11s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 12:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Opsluiten nog wel. Toe maar.
You are also fake news! Next question!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:26:13 #258
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203358854
Agh ja de oompaloempa wou ook een ban op fake nieuws en blokkeerde daardoor zichzelf.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 25 januari 2022 @ 15:25:43 #259
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203359521
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203359552
quote:
Hihi, de FDA zit er voor Big Pharma, niet voor de burger.
pi_203359896
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:28 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihi, de FDA zit er voor Big Pharma, niet voor de burger.
Nou ja, als ze er voor Big Pharma zaten dan hadden ze toch wel een behandeling van een paar duizend dollar per keer, welke niet aan lijkt te slaan bij Omikron toegestaan? Stuk interessanter nog voor bedrijven dan een vaccin van een paar tientjes per persoon.
pi_203360071
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 15:59 schreef kipknots het volgende:

[..]
Nou ja, als ze er voor Big Pharma zaten dan hadden ze toch wel een behandeling van een paar duizend dollar per keer, welke niet aan lijkt te slaan bij Omikron toegestaan? Stuk interessanter nog voor bedrijven dan een vaccin van een paar tientjes per persoon.
Ivermectine afkeuren, oneindige injecties, de bijwerkingen van de injecties behandelen.

Nee, hier zit je er toch flink naast. Die "behandeling van een paar duizend dollar per keer" valt in het niet bij wat er wordt verdiend aan de prikken des doods.

En wellicht is de aanbieder van de "behandeling van een paar duizend dollar per keer", niet de juiste? Het moeten immers wel de bedrijven zijn die aan de FDA-top zijn gelieerd, en uiteraard waar de congresleden in investeren, zoals Pfizer en Moderna.
pi_203360238
Ah, de prikken des doods waar je geld kunt verdienen aan oneindige injecties en doorbehandelen. De heren dokters van dit topic zijn weer gearriveerd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203360338
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:14 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ivermectine afkeuren, oneindige injecties, de bijwerkingen van de injecties behandelen.

Nee, hier zit je er toch flink naast. Die "behandeling van een paar duizend dollar per keer" valt in het niet bij wat er wordt verdiend aan de prikken des doods.

En wellicht is de aanbieder van de "behandeling van een paar duizend dollar per keer", niet de juiste? Het moeten immers wel de bedrijven zijn die aan de FDA-top zijn gelieerd, en uiteraard waar de congresleden in investeren, zoals Pfizer en Moderna.
Nee hoor, als je gaat rekenen kom je er op uit dat het verschil tussen wat er uitgegeven werd aan Monoclonal antibodies en vaccinaties niet zoveel verschilt. In beide gevallen gaat het om enkele honderden miljoenen per maand. En dat in het midden van een booster campagne, waar gemiddeld meer injecties worden gezet dan normaal.

Verder is de rest natuurlik onzin. Wat stopt bv congresleden ervan om in een Regeneron te investeren?

(Bij de monoclonal antibody treament kwam ik op 110.000 doses * 2100 per dose = 231.000.000 in 2 weken aan kosten in de VS).

Edit:
VS heeft 1.5 miljoen doses regeneron gekocht, voor totaal iets meer dan 3 miljard. In totaal nu 535 miljoen vaccinaties gegeven. Als dat allemaal om Pfizer zou gaan (wat natuurlijk bij lange na niet is) dan zou je het hebben over ongeveer 10 miljard aan Pfizer. Dus het gaat zeker wel om vergelijkbare bedragen. Zeker als je mee neemt dat de regeneron behandeling minder lang beschikbaar is.

[ Bericht 8% gewijzigd door kipknots op 25-01-2022 16:42:26 ]
pi_203361025
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:35 schreef kipknots het volgende:

[..]
Nee hoor, als je gaat rekenen kom je er op uit dat het verschil tussen wat er uitgegeven werd aan Monoclonal antibodies en vaccinaties niet zoveel verschilt. In beide gevallen gaat het om enkele honderden miljoenen per maand. En dat in het midden van een booster campagne, waar gemiddeld meer injecties worden gezet dan normaal.

Verder is de rest natuurlik onzin. Wat stopt bv congresleden ervan om in een Regeneron te investeren?

(Bij de monoclonal antibody treament kwam ik op 110.000 doses * 2100 per dose = 231.000.000 in 2 weken aan kosten in de VS).

Edit:
VS heeft 1.5 miljoen doses regeneron gekocht, voor totaal iets meer dan 3 miljard. In totaal nu 535 miljoen vaccinaties gegeven. Als dat allemaal om Pfizer zou gaan (wat natuurlijk bij lange na niet is) dan zou je het hebben over ongeveer 10 miljard aan Pfizer. Dus het gaat zeker wel om vergelijkbare bedragen. Zeker als je mee neemt dat de regeneron behandeling minder lang beschikbaar is.
Je negeert de bijwerkingen van de vaccins volledig. Er is goed te verdienen aan bijvoorbeeld hartcondities. En blijven boosteren uiteraard, je hebt immers het Big Pharma abonnement genomen.

Lang leve de controlegroep.
  dinsdag 25 januari 2022 @ 17:41:22 #266
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203361156
Daarnaast zijn de vaccins natuurlijk van terugkerende aard, die men via de overheid aan de hele bevolking kan opdringen, het liefst zelfs verplichten. Dit terwijl mAbs slechts voor eenmalig gebruik voor een hele selecte groep mensen die ziek worden. En tevens kopen rijkere landen ook nog eens extra vaccins op om deze te doneren aan armere landen. Kortom, de vaccins zijn voor de farmaceutische bedrijven vele malen winstgevender dan de mAbs.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203361171
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:27 schreef Ludachrist het volgende:
Ah, de prikken des doods waar je geld kunt verdienen aan oneindige injecties en doorbehandelen. De heren dokters van dit topic zijn weer gearriveerd.
Ik vermoed dat de 60-minners inmiddels hun laatste prik hebben gehad. Bejaarden krijgen mogelijk wel een jaarlijkse coronaprik, vergelijkbaar met de griepprik.

Dan heb je als fullblown wappert - in deze reeks hangen er verschillende rond - lopen verkondigen dat vaccins het immuunsysteem 'saboteren' en dat we met z'n allen tot in de eeuwigheid coronaprikjes moeten zetten. En straks is alles weer grotendeels bij het oude. Daar sta je dan met je complotterige bullshitvoorspellingen.

Maar enige introspectie is de wapperts uiteraard vreemd. Dus krijgen we de komende maanden te horen dat ze toch gelijk hadden, ondanks dat hun voorspellingen niet uit zijn gekomen.

Zie Baudet-adepten al op Twitter da The Great Reset dankzij hun inspanningen is afgewend.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203361477
Ik vind het altijd wel grappig dat mensen getriggerd raken in BNW zonder ook maar BNW-waardige dingen (niet ondersteund door de MSM) te posten. Dan vraag je je toch wel af waarom ze het zichzelf aandoen.
pi_203361484
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 16:27 schreef Ludachrist het volgende:
Ah, de prikken des doods waar je geld kunt verdienen aan oneindige injecties en doorbehandelen. De heren dokters van dit topic zijn weer gearriveerd.
De spindoctors ja, ook wel bekend als rechtse sektevolgers. :D
pi_203365447
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 18:06 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig dat mensen getriggerd raken in BNW zonder ook maar BNW-waardige dingen (niet ondersteund door de MSM) te posten. Dan vraag je je toch wel af waarom ze het zichzelf aandoen.
Dus iets benoemen is meteen triggered zijn? Dan ben jij namelijk vrij vaak triggered door mensen die ‘triggered’ zijn door BNW.
pi_203365801
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 21:26 schreef Intint het volgende:

[..]
Dus iets benoemen is meteen triggered zijn? Dan ben jij namelijk vrij vaak triggered door mensen die ‘triggered’ zijn door BNW.
Hihi, je bent zo getriggered dat je meteen een stropop tevoorschijn tovert.

Post anders iets BNW-waardigs in BNW, dat niet wordt ondersteund door de MSM.
pi_203365857
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 21:43 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihi, je bent zo getriggered dat je meteen een stropop tevoorschijn tovert.

Post anders iets BNW-waardigs in BNW, dat niet wordt ondersteund door de MSM.
Vertel me eens waar de stropop staat en leg me eens uit waarom dat een stropop is. En mogen er in BNW geen discussies plaatsvinden?
pi_203366365
twitter


Hihihi.

Durham: DNC lawyer Marc Elias has given grand jury testimony

quote:
Today, Special Counsel John Durham provided a “discovery Update” to the court in the Michael Sussmann case. In this filing, available here, he disclosed that his team has obtained a tremendous amount of information ranging from a variety of sources – including Perkins Coie, the Hillary Clinton Campaign, and former DNC/Clinton lawyer Mark Elias.

While Sussmann has been charged with giving false statements to then-FBI General Counsel James Baker regarding the Alfa Bank/Trump Organization hoax (background here), Durham notes that the “Government also maintains an active, ongoing criminal investigation of” Sussmann’s conduct.

In other words, Sussmann’s criminal conduct likely is not limited to false statements. There is more. If we are to make an educated guess, it may have to do with the conspiracy to accuse the Trump Organization of having secret back-channel communications with Alfa Bank. We discussed the potential for a conspiracy charge here.

Now, to the evidence. Durham and his team have secured grand jury testimony from the following individuals:

Former Perkins Coie partner, and DNC/Hillary Clinton lawyer Marc Elias.

Former FBI General Counsel James Baker

Current CIA employees

Durham and his team have completed interviews of the following individuals:

Former FBI General Counsel James Baker

More than 24 other current and former FBI employees.

Current and former employees of the CIA and DARPA.

12 Employees of the “internet companies” referenced in the Sussmann indictment.

The former chairman of DNC/Clinton law firm Perkins Coie.

A former employee of the Clinton campaign.

Current and former employees of Georgia Tech (involved in the Alfa Hoax).

An employee of “Tech Executive-1” – aka Rodney Joffe, a Sussmann client who assisted with the Alfa Bank hoax.

Still, there is more. Durham has obtained records/documents from the following entities:

The Hillary Clinton Campaign

Perkins Coie

Hillary for America

Fusion GPS

A PR Firm that advised Perkins Coie regarding public statements about Sussmann’s meeting with James Baker.

Phone logs for numerous current and former FBI employees.

“a classified memorandum and related reports of interviews pertaining to a criminal investigation previously conducted by the U.S. Department of Justice regarding a potential leak of classified information”

He also has secured nearly 400 e-mails between the FBI and Perkins Coie from January 2016 through June 2017.

While we expected some grand jury testimony, the fact that Mark Elias, the DNC/Clinton lawyer, was before a grand jury is certainly newsworthy.

And it leads us to believe that Durham is focused on something more substantial than the false Alfa Bank allegations - perhaps the inception of it all: the claim of Russian hacking. As we have said before, consider the possibility that evidence of “Russian hacking” was placed by the DNC, Perkins Coie, et al. for Crowdstrike to conveniently “find.”
Ben benieuwd wat de Blauwen nu van Grand Jury getuigenissen vinden.
pi_203367091
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 22:15 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Hihihi.

Durham: DNC lawyer Marc Elias has given grand jury testimony
[..]
Ben benieuwd wat de Blauwen nu van Grand Jury getuigenissen vinden.
Prima die getuigenissen! Zo komt de waarheid boven water *O* Maar waarom duurt het allemaal zo idioot lang :?

Weer eens een tussenrapportje (hoeveelste is dat nu?) nadat het onderzoek in mei 2019 gestart is. Het duurt nu al langer dan het hele Mueller-onderzoek :X

Frappant ook dat iedereen gewoon komt getuigen, documenten netjes geleverd worden en daar niet moeilijk over wordt gedaan zoals bij Trump & Co. Zo gedragen mensen zich als ze niets te verbergen hebben. Opvallend ook dat het artikel alleen maar vol staat met nieuwe verwachtingen ipv concrete aanwijzingen van boze opzet. Ook niemand die blijkbaar de 5th gebruikt heeft :P

Itt weer zo'n Trump-maatje. Deze keer 100 x the Fifth :')

twitter


Vreemd ook dat echt niemand hier uitgebreid over bericht, zelfs Elias vindt het blijkbaar niet de moeite waard maar wellicht komt dat nog? Hoewel er natuurlijk weinig nieuws te melden valt behalve dat wat mensen getuigd hebben waaronder een naam (Marc Elias) die jouw BNW-brein onmiddelijk triggerde natuurlijk :P

Blijkbaar toch niet echt een BOMBSHELL!-bericht :+

Marc Elias _O_ die stinkend rijk had kunnen worden door zijn mond te houden...

twitter

... maar zich onvermoeibaar inzet voor eerlijke verkiezingen:

twitter


[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 26-01-2022 00:06:25 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203367691
De Texas Voter Suppression:

twitter

En de Florida heksenjacht op CRT, een lezing over de geschiedenis van burgerrechten valt daar blijkbaar ook al onder :')

twitter

twitter

Beide trouwens zeer BNW-waardige berichten :+

[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 26-01-2022 00:54:12 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203368023
Het zoveelste gevalletje van buitensporig partisan redistricting (oftewel gerrymandering) van de Republikeinen:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203368040
twitter

Ook zeer BNW-waardig :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203368042
Het is ook zo voorspelbaar _O-

twitter

twitter

Bij Tucker ook veel BNW-materiaal :Y)

twitter

We zijn echt niet tegen vaccins hoor! We nodigen alleen voortdurend 'andersdenkenden' uit :D

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 26-01-2022 05:07:07 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203368059
Wat wil je nog meer: Filipkowski over de anti-vaccin rally in DC en Gingrich. BNW-waardiger kan het niet worden :s)

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203368073
Plaats hier uw advertentie
pi_203368120
Barbie logica: Trump werkte zo hard voor de Amerikanen, hij hield altijd rally's! :D

twitter

8)7

Ik kan me ook nog herinneren dat zijn officials dat aanmoedigden :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh het is blijkbaar het nieuwste narrative dat Trump zo hard gewerkt zou hebben :')

twitter

Hij las ook geen stukken zoals alle andere presidenten wel deden over actuele zaken waar een president van op de hoogte dient te zijn. Hij had ook geen geduld (hij heeft de aandachtsspanne van een kleuter) voor uitgebreide intelligence briefings. Hij onderbrak ze daarbij dan ook voortdurend en begon dan zelf hele verhalen (zijn eigen stokpaardjes) en wie onderbreekt er dan de president als hij aan het woord is? _O-

Uiteindelijk schoven ze hem gewoon lijstjes met kort geformuleerde punten onder zijn neus en eenvoudige grafiekjes, dat kon hij blijkbaar beter behappen :|W

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 26-01-2022 04:56:43 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203368150


Dawast weer Een kleine greep en speciaal geselecteerd op BNW-gehalte O+ :W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203368417
Hihi triggered boos Durham moeilijke nacht.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203369153
Hihihi, uiterst zwaar. Wel mooi om te zien dat het steeds meer moeite kost voor Fox News kijker-kijkers zichzelf te overtuigen van de gedicteerde realiteit. Het breekpunt nadert.
pi_203369249
twitter


Hihi, niets kan de Grote Ontwaking tegenhouden.
  Overall beste user 2022 woensdag 26 januari 2022 @ 09:29:57 #286
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203369306
Mag de president een Fox reporter uitmaken voor Stupid Son of a Bitch?

Dems: Ja hoor
Repugs en Trumpfans: Nee, da's gemeen boehoehoesnifsnotter.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203369787
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2022 09:24 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Hihi, niets kan de Grote Ontwaking tegenhouden.
Wacht even rasmussen maakt zelf media berichten en is dan volgens deze logica dus ook een vijand van het volk. :')

Waarom zou de media een vijand van het volk zijn? Liegende en feiten verdraaiende media die niet aan wederhoor doen ja die zijn niet integer maar om die als vijanden te betitelen dat kan alleen in het gepolariseerde amerika. 8-)
  woensdag 26 januari 2022 @ 10:09:48 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203369794
quote:
:D lord of war!!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203370504
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 09:29 schreef Ulx het volgende:
Mag de president een Fox reporter uitmaken voor Stupid Son of a Bitch?

Dems: Ja hoor
Repugs en Trumpfans: Nee, da's gemeen boehoehoesnifsnotter.
Dat is weer een knap staaltje projectie weer. Het is natuurlijk precies andersom. Zo laten we journalisten van CNN zich alweer van hun beste kant zien:'Biden doesn't berate the media like Trump, so the context for today is different'. Men heeft zelfs een analysis gecreëerd van het hele voorval: 'Why Biden's 'son of a bitch' moment is nothing like Trump's attacks on reporters'.

Hihi, dit kan wel weer in de category 'fiery, but mostly peaceful protests'. Immers, zoals altijd komt de dubbele standaard van (Amerikaans) Links, niet van conservatieven. De enige kritiek van hen is ook op die dubbele standaard, niet op dit incident zelf. De meesten, zoals Doocy zelf, konden er de humor nog wel van zien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203370561
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2022 11:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is weer een knap staaltje projectie weer. Het is natuurlijk precies andersom. Zo laten we journalisten van CNN zich alweer van hun beste kant zien:'Biden doesn't berate the media like Trump, so the context for today is different'. Men heeft zelfs een analysis gecreëerd van het hele voorval: 'Why Biden's 'son of a bitch' moment is nothing like Trump's attacks on reporters'.

Hihi, dit kan wel weer in de category 'fiery, but mostly peaceful protests'. Immers, zoals altijd komt de dubbele standaard van (Amerikaans) Links, niet van conservatieven. De enige kritiek van hen is ook op die dubbele standaard, niet op dit incident zelf. De meesten, zoals Doocy zelf, konden er de humor nog wel van zien.
Het neemt steeds clownesquere vormen aan. Zowel op CNN als BNW en alle andere alfabetsoepjes.
pi_203370680
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2022 11:13 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het neemt steeds clownesquere vormen aan. Zowel op CNN als BNW en alle andere alfabetsoepjes.
Hihi, inderdaad. En mensen beginnen hier ook steeds meer doorheen te prikken. Weinig vertrouwen in Biden, weinig vertrouwen in Kamala, weinig vertrouwen in de plannen van de Blauwen en al helemaal weinig vertrouwen in de linksige mainstream media. Er beginnen zich duidelijk scheurtjes te vertonen in de façade.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203370760
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2022 11:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, inderdaad. En mensen beginnen hier ook steeds meer doorheen te prikken. Weinig vertrouwen in Biden, weinig vertrouwen in Kamala, weinig vertrouwen in de plannen van de Blauwen en al helemaal weinig vertrouwen in de linksige mainstream media. Er beginnen zich duidelijk scheurtjes te vertonen in de façade.
Hihi, inderdaad. Waar men hier als Establishment-aanhanger eerst nog quasi-intelligent trachtte te posten, is het nu niets meer dan zuigerig en huilerig. Zulke problemen hebben mensen die vanaf het begin aan de juiste kant stonden niet.
pi_203370842
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2022 11:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, inderdaad. En mensen beginnen hier ook steeds meer doorheen te prikken. Weinig vertrouwen in Biden, weinig vertrouwen in Kamala, weinig vertrouwen in de plannen van de Blauwen en al helemaal weinig vertrouwen in de linksige mainstream media. Er beginnen zich duidelijk scheurtjes te vertonen in de façade.
Dikke kans dat de Republikeinen een grote slag slaan bij de midterm-verkiezingen. Misschien winnen ze in 2024 zelfs het presidentschap.

Daarna is het waarschijnlijk weer de beurt aan de Democraten. Zo gaat het al jaren in de VS. Na de verkiezing van Obama, in 2008, wonnen de Republikeinen twee jaar later het Congres terug. Obama won weer in 2012, etc etc.

Stuivertje wisselen is vrij gebruikelijk in de VS. Ik zou daar geen 'ontwakening' in ontwaren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203371010
Letterlijk in dit topic nog een poll over iemand die de pers afschilderde als de vijand van het volk en hoe dat een teken is van ontwakening, en dan daarna rustig een vergelijking trekken met iemand die een individuele journalist een sukkel noemt.

Het zal je dagbesteding maar zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 26 januari 2022 @ 12:34:07 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203371772
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 11:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dikke kans dat de Republikeinen een grote slag slaan bij de midterm-verkiezingen. Misschien winnen ze in 2024 zelfs het presidentschap.

Daarna is het waarschijnlijk weer de beurt aan de Democraten. Zo gaat het al jaren in de VS. Na de verkiezing van Obama, in 2008, wonnen de Republikeinen twee jaar later het Congres terug. Obama won weer in 2012, etc etc.

Stuivertje wisselen is vrij gebruikelijk in de VS. Ik zou daar geen 'ontwakening' in ontwaren.
50/50
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203371987
Hihihi, arme Jim toch. Een echt Slachtoffer.

twitter
pi_203372375
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 12:34 schreef theguyver het volgende:

[..]
50/50
Er is in jaren niet zo’n grote swing geweest in de polls zoals nu. Bovendien staat Biden er echt belabberd voor en heeft hij werkelijk niets voor elkaar gekregen.
pi_203372428
Het is me ook wat met de progressieven. Wat moeten we toch met deze groep hypocriete en heetgebakerde collectivisten zonder zelfreflectie? Hihi.

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203372624
Hihi, die dekselse progressieven (uiteraard niet allemaal, we willen immers niet doen alsof het een monolitisch geheel is) toch.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203372640
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 13:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er is in jaren niet zo’n grote swing geweest in de polls zoals nu. Bovendien staat Biden er echt belabberd voor en heeft hij werkelijk niets voor elkaar gekregen.
Daar staat weer tegenover dat het nog ruim een half jaar duurt voor de verkiezingen er zijn. Daarin kan genoeg veranderen natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203373044
En dicht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')