SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Heb ook niet echt een voorkeur nog momenteel. Ik wacht nog even tot morgenavond of ik ga stemmen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goede TT !
Iemand die een neutrale kijk op heeft!
Oh zijn die nog niet in bedquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:11 schreef Tourniquet het volgende:
Stream 1: Eveline in bed
Stream 2: Dimitri in bed
Wat er in de woonkamer gebeurt tussen Leroy en Amy kunnen we alleen naar gissen.
Ah dus er zijn nog mensen wakker!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:11 schreef Tourniquet het volgende:
Stream 1: Eveline in bed
Stream 2: Dimitri in bed
Wat er in de woonkamer gebeurt tussen Leroy en Amy kunnen we alleen naar gissen.
Er is misschien geen licht meer aan in de huiskamer.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Ah dus er zijn nog mensen wakker!
Zo laat is het nog niet toch? waarom geen beelden?
Was Julio ook al naar bed gegaan dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op stream 3 gebeuren er dingen met duimpjes omhoog tussen Leroy en Amy
Dan hebben ze dat slecht geregeldquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Er is misschien geen licht meer in de huiskamer.
Toen Nouchine, Vera en Grace naar bed gingen werden zij met de camera’s gevolgd en sindsdien hebben alleen slaapkamerstreams.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh zijn die nog niet in bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gesprek Kristof met Nawel deel 2 - 21 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh ik dacht dat we nog ver voorliepen maar niet dus. Misschien dat het scheelt dat er toen een avondklok was (in NL).quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
BB / [COS #212] Amy, Leroy of Eveline?
zaterdag 22 januari 2022 @ 00:03:23
BB / [COS #212] gekaapt
zaterdag 23 januari 2021 @ 19:39:19
We hadden bij #100 nog vier dagen voorsprong gehad. Dat wil zeggen dat we vorig jaar actiever aan het COS'sen waren na topic 100
Nu is er 19 uur verschil tussen beide topics
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was een paar keer om gevraagd, gesprek Kristof met Nawel van vanmiddag ....![]()
[ afbeelding ]
Gesprek Kristof met Nawel deel 1 - 21 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gesprek Kristof met Nawel deel 2 - 21 januari 2022.Top weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas zit ik over mijn dagelijkse NAWELlimiet, dus ik ga het niet nog een keer luisteren
Gone...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mijn vriend doet het ook... En ik snap het ook niet...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:11 schreef Flow3r het volgende:
Nooit begrepen hoe mensen op hun rug kunnen slapen
[ afbeelding ]
Is er een andere manier van slapen dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:11 schreef Flow3r het volgende:
Nooit begrepen hoe mensen op hun rug kunnen slapen
[ afbeelding ]
Ja echt hequote:
Lekker rustig nog daar.quote:
Morguh Gerrie.quote:
Ze kunnen je niet horenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:26 schreef MMXMMX het volgende:
BESTE BEWONERS HET IS TIJD VOOR EEN BATERIJ WISSEL
O niet te ernstig hoop ik ?quote:
Wat moet je daar de hele dag doen? Van dat hele dag hangen wordt je ook moe.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:35 schreef Hunter het volgende:
Nawel terug in bed. Trekt een extra shirt aan en draait zich nog eens om. Bang om slaap te kort te komen, denk ik.
mmm buikgriepje? Beterschap voor je moederquote:
Dat heb ik net zo normaal zit er wel iemand waar ik mij aan stoor, maar dat heb ik nu niet echt.quote:
Ja echt .. hottub en sauna dicht... geen hometrainer of zo die je in de meeste andere RLS meestal wel ziet.. weinig spel elementen ..quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat moet je daar de hele dag doen? Van dat hele dag hangen wordt je ook moe.
Er is ook niet echt wat te doen. Af en toe een opdrachtje en dan ook maar tot woensdag daarna is het helemaal niets doen
favorit hmm gisteren weinig gevolgtquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmm buikgriepje? Beterschap voor je moeder
Terug naar BB
Heb jij al een favoriet in het huis?
Ja, het is niet echt 'spannender dan ooit",quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt .. hottub en sauna dicht... geen hometrainer of zo die je in de meeste andere RLS meestal wel ziet.. weinig spel elementen ..
Ik versta ze ook amperquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik net zo normaal zit er wel iemand waar ik mij aan stoor, maar dat heb ik nu niet echt.
Ik versta de belgen slecht soms, dat is eigenlijk het enige wat mij ergert af en toe
Denk dat daar meer te beleven is dan hier.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
favorit hmm gisteren weinig gevolgt
om dat brasil
Ga onbijt maken voor de groep of zo ...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:45 schreef Hunter het volgende:
Nawel nog een keer naar de badkamer. Nu naar de zitkamer liggen op de bank.
mss kan ze vast de tafel dekken ofzoquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:45 schreef Hunter het volgende:
Ze kan ook vast tafel dekkenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:45 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
zeker in 4 dagen zijn alquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat daar meer te beleven is dan hier.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:44 schreef mario390 het volgende:
dus wat hier fout getyped word donderdag
is geen 2te nominatie deze week meer?
Een keer zover ik weet en zijn er drie genomineerdquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:44 schreef mario390 het volgende:
dus wat hier fout getyped word donderdag
is geen 2te nominatie deze week meer?
Dat is je al tien keer verteld.quote:
Ff wakker wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:45 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:50 schreef Hunter het volgende:
Haalt iets uit haar kast. Gaat weer op de bank liggen
Niet je vragen steeds herhalen Mario, als mensen het weten krijg je vanzelf antwoordquote:
ja somige typten 9 werden nominiertquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een keer zover ik weet en zijn er drie genomineerd
ja maar somige typten foutquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet je vragen steeds herhalen Mario, als mensen het weten krijg je vanzelf antwoord
HOU OP!quote:
Je kan ook even de streamverslagen of updates lezen daar staat altijd wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja somige typten 9 werden nominiert
In de OP staan de genomineerden aangevinktquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja somige typten 9 werden nominiert
GM omdat ze te lui is om de tafel vast te dekkenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:56 schreef greysbones het volgende:
Gm
Waarom ligt Nawel voor dood op de bank ?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
GM omdat ze te lui is om de tafel vast te dekken
Last van het ikbenzozielig-virus. GM Greysquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:56 schreef greysbones het volgende:
Gm
Waarom ligt Nawel voor dood op de bank ?
Want?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Last van het ikbenzozielig-virus. GM Greys
Fritsiequote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Last van het ikbenzozielig-virus. GM Greys
Maar dat wist ze toch al, daar ze nu niet opeens verdrietig over te zijn?quote:
Vast nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:02 schreef Hunter het volgende:
Of ze heeft teveel geslapen en is nu klaar wakker
Misschien bonus voor een scanman capquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:02 schreef Hunter het volgende:
[..]
Maar dat wist ze toch al, daar ze nu niet opeens verdrietig over te zijn?
Of had ze daar het geldbedrag voor willen gebruiken?
Flink rammelen met borden en bestek tijdens het tafeldekken!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:06 schreef greysbones het volgende:
Misschien moet ze wat geluid maken
Daar wordt ze moe vanquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Flink rammelen met borden en bestek tijdens het tafeldekken!![]()
Ow wacht
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:10 schreef Thorelf het volgende:
mss merkt ze dat jaar populariteit in huis afneemt...er zijn steeds meer mensen tegen haar. en terecht
Met zijn allen in quarantainequote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:12 schreef Ireth het volgende:
Keelpijn, snotneus, BigBrother de corona-editie!
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:10 schreef Ireth het volgende:
Salar heeft ook al weer gekeken of de spiegels het nog doen
Dat je dat kan he...... In en in verwend!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:15 schreef Ireth het volgende:
Salar gaat ook zitten wachten tot iemand van de ontbijtservice komt
Ze kan zich alvast voorbereiden op de livequote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:17 schreef greysbones het volgende:
Ah kijk. Gelukkig dacht al Nawel is helemaal ban haar padje .. niet teveel doen Nawel
zat er net aan te denken bah!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat gepluk aan haar haar irriteert me ook hahahaha
Volgens mij is ze dat aan het uitstellenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:20 schreef Hunter het volgende:
Zou ze het aandurven om fruit te gaan snijden?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:20 schreef Hunter het volgende:
Zou ze het aandurven om fruit te gaan snijden?
Die gozer doet al heel de week de afwas. Ik zou er ook wat op zeggen als er teveel nutteloze dingen erop staatquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:19 schreef Hunter het volgende:
Straks komt Peter en moet het allemaal anders
Dat zou een opdracht met een knipoog zijn.. kunnen ze dat bij BBquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:21 schreef Hunter het volgende:
Misschien was het een geheime opdracht voor de anderen: net zo lang blijven liggen tot Nawel wat gaat doen. 2000 euro in de pot.
Huh???quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:22 schreef Hunter het volgende:
Het gekke is dat er al gesneden fruit op het aanrecht staat
Heeft ze dat al gedaanquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:22 schreef Hunter het volgende:
Het gekke is dat er al gesneden fruit op het aanrecht staat
Die groene bak. Misschien over van gisteren.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heeft ze dat al gedaan? Of kwam dit uit de koelkast?
Hond ok?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:23 schreef MMXMMX het volgende:
Goooooeeeede middag bewoners het is tijd voor een batterij wissel
Prioriteiten..ZIJ "werkt" nu toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:20 schreef Fikkert2 het volgende:
Nawel ceintuur van haar badjas kwijt?, geen probleem, ze haalt hem uit de badjas van iemand anders
Nou afwassen???quote:
Meestal welquote:
og niet bezig zijn met HAAR ontbijt?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:27 schreef Fikkert2 het volgende:
Nawel vindt het gek dat het al 09:00 is geweest.... hoezo?, omdat haar minions nog niet bezig zijn met het ontbijt?
Misschien ook wel zo beter.quote:
Zal het hebben geholpen, we gaan zien voor hoelangquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nawel beeetje wakker geworden. Vind haar toch iets actiever in he thuis.
Denk wel dat ze geschrokken is van Kristof. Gisteren nog filmpje gezien van DGK.
Leroy mag blijven, de andere twee mogen wegquote:
Zou ie zn koffer willen ?quote:
Het zou me niets verbazen als Hanne tot de vrouwen bekeerd isquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:39 schreef 5thencounter het volgende:
EN hoe krijg je bongenoten zonder er iets voor te hoeven doen, aanslijjmen met de Popie van het huis..
[ afbeelding ]
vette soort geroosterde broodjes ...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maken ze soor tosties met da brood in de pan
Die 2 kunnen het wel met elkaar vinden, dit zie je elke ochtend.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:39 schreef 5thencounter het volgende:
EN hoe krijg je bongenoten zonder er iets voor te hoeven doen, aanslijjmen met de Popie van het huis..
[ afbeelding ]
Het is wel raar kinderlijk gedrag, maar ja het scheelt lulletjes aanklevenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:40 schreef Hunter het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als Hanne tot de vrouwen bekeerd is
zout hoorde ik ze laatst zeggenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gooien ze nu suiker in de koffie?
Wat denk je zelf?quote:
Zout volgens mijquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gooien ze nu suiker in de niet gemaakte koffie?
'n snufje zoutquote:
Te weinig koffie. Het apparaat gebruikt teveelquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:44 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
Leroy heeft een paar dagen geleden op de knop gedrukt en daardoor gekozen voor koffie apparaat, maar ik zie ze nu toch elke keer met de hand koffie zetten, enig idee waarom ze apparaat niet gebruiken?
Bonen gaan te snel op met apparaatquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:44 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
Leroy heeft een paar dagen geleden op de knop gedrukt en daardoor gekozen voor koffie apparaat, maar ik zie ze nu toch elke keer met de hand koffie zetten, enig idee waarom ze apparaat niet gebruiken?
Ik zit op de andere streamquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:47 schreef suzi1 het volgende:
heeft leroy het nu over peter en dimi tegen nous?
Juist, dus beters had hij andere keuze gemaakt achteraf gezien.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Bonen gaan te snel op met apparaat
Zal vast wel, heeft hij het gisteren ook 20x over gehad weet je welquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:47 schreef suzi1 het volgende:
heeft leroy het nu over peter en dimi tegen nous?
Volgens mij was hem te doen om de koffie die er bij zat.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:48 schreef obi_muts_kenobi het volgende:
[..]
Juist, dus beters had hij andere keuze gemaakt achteraf gezien.
haha mee dat ik even weer luister zei die weet je welquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zal vast wel, heeft hij het gisteren ook 20x over gehad weet je wel
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Bonen gaan te snel op met apparaat
het is net een langspeelplaat die ze vergeten zijn uit te zetten.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zal vast wel, heeft hij het gisteren ook 20x over gehad weet je wel
En je kan er maar 2 bakjes tegelijkertijd zetten.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:49 schreef Hunter het volgende:
[..]
Volgens mij was hem te doen om de koffie die er bij zat.
Misschien komt er nog een ruiloptie ? FEBO !!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:56 schreef DocCroc het volgende:
Had beter de bbq gepakt. Daar kun je veel dingen op klaarmaken. Koffieapparaat was geen goede keuze aangezien het al goed ging met (weinig) koffie maken. De enige die wat aan dat apparaat heeft is Nawel zodat ze achteraf de helft van het kopje koud kan laten worden.
De kopjes staan in een bak met heet water, dus dat probleem hebben ze al opgelost.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:56 schreef DocCroc het volgende:
Had beter de bbq gepakt. Daar kun je veel dingen op klaarmaken. Koffieapparaat was geen goede keuze aangezien het al goed ging met (weinig) koffie maken. De enige die wat aan dat apparaat heeft is Nawel zodat ze achteraf de helft van het kopje koud kan laten worden.
ik niet... maar wel zakken vol koffiebonenquote:
Ja haar ontbijt? Ze eet nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:29 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
og niet bezig zijn met HAAR ontbijt?
Yep.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:01 schreef just me het volgende:
[..]
ik niet... maar wel zakken vol koffiebonen
Hopelijk gaan de ogen nog meer open van Vera.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:06 schreef Koos1958 het volgende:
Die dimitri staat op en geeft vera geen knuffel en als ze vraagt later heb je goed geslapen antwoord hij slaap altijd goed en kijkt haar niet eens aan.zal vanaf maandag wel weer beginnen met knuffelen richting de stemming
Komt door de quarantaine?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik dacht dat er soort stream Lock was op de keuken ofzo want er waren geen mensen in beeld.
Stond die gewoon op pauze
Ja die wil een vaccinatiepas invoeren. Om ons belonen en vrijheid terug te hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:11 schreef Lpracing het volgende:
Gaan ze het nu echt over die communistische eikel van een Conner Russeau hebben? (Belgisch extreem linkse politieker, past perfect in China.)
Dat bedoel ik ook niet weer.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:16 schreef spapaars het volgende:
Grappig dat normaal sociaal gedrag wordt vergeleken met linkse ratten.
Stream 2 is wel te volgen qua geluid.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
inderdaad, geluidsman slaapt nog
Dat krijg je als je met zoveel man bij elkaar zit en iedereen praat met iedereen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
inderdaad, geluidsman slaapt nog
Inderdaad maar dan zit ik naar julio te luisteren en ik heb voorlopig even genoeg geslapenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stream 2 is wel te volgen qua geluid.
Als geluidsman een beetje zn best doet kunnen er gesprekken uitgefilterd worden door volumes van de mics aan te passen, je zal de rest altijd wel iets horen hoor maar het wordt wel minder kippenhokquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat krijg je als je met zoveel man bij elkaar zit en iedereen praat met iedereen.
Ik vind het helaas vaak een kippenhok en niet volgen de gesprekkenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:25 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Als geluidsman een beetje zn best doet kunnen er gesprekken uitgefilterd worden door volumes van de mics aan te passen, je zal de rest altijd wel iets horen hoor maar het wordt wel minder kippenhok
Kristof is antivaxquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet weer.
pas op ben zelf niet rechts
Maar er had gewoon meer rechtse typen in moeten zitten. of 1 rechste typ
Anyivax is niet "rechts" hoor.quote:
En als je antivax bent ben je daarvoor rechts?quote:
En een nieuwe erbij?... of iets met een whiteroom ofzoquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik voel een plottwist aankomen. Waarom zou big brother aan de bewoners vragen om er 3 te nomineren![]()
Groot voorgevoel dat Straks Eveline en Amy naar huis zal gaan.
Klopt. Maar big brother vroeg wel nooit 3 namen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:28 schreef freaky40 het volgende:
Er zijn er wel eens vaker 3 genomineerd vorig jaar, ging er ook maar 1 weg.
Wil dit best geloven hoor, maar da's op basis van die ene foto? Weten we of hij gevaccineerd is?quote:
nee maar somige wel, om dat de meestequote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En als je antivax bent ben je daarvoor rechts?
Heb je ook gezien da Nawel bijna helemaal alleen het ontbijt heeft klaar gezetquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:31 schreef zodeju het volgende:
gm.
Doe de streams aan en het eerste wat ik zag was allen aan het ontbijt, bijna klaar en Nawel met gebogen arm over tafek heen om haar hoofd vast te houden en met Julio te praten.![]()
Heb haar nu alweer genoeg gezien. Bij lezen en merk dat ze alweer lekker op de bank aan het liggen was.
Je bedoelt voor iedereen een kommetje op tafel zetten en 1 snee brood snijden?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je ook gezien da Nawel bijna helemaal alleen het ontbijt heeft klaar gezet
Niet dat dit mijn mening zal veranderen
ik zou niet weten wat dat er uberhaupt toe doetquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:30 schreef DocCroc het volgende:
[..]
Wil dit best geloven hoor, maar da's op basis van die ene foto? Weten we of hij gevaccineerd is?
Echt.......overdrijft ze nu niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb je ook gezien da Nawel bijna helemaal alleen het ontbijt heeft klaar gezet
Niet dat dit mijn mening zal veranderen
als ze door heeft dat haar gestook niets meer oplevert denk ik inderdaad dat ze het gewoon opgeeftquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:35 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik zie nawel nog wel vrijwillig vertrekken binnenkort
Dat denk ik niet. Ik denk eerder een Eveline ofzo. Maar die zal vanavond vertrekkenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:35 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik zie nawel nog wel vrijwillig vertrekken binnenkort
snapten?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar somige wel, om dat de meeste
normalen links zijn en zich prikken
Ik hoorde net dat de dames gaan koken vanavondquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
We gaan weer een dagje dimi in de keuken staan. Hij verweet het kitty dat ze dat hele dagen deed maar hij heeft het goed overgenomen.
vera ontlopenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
We gaan weer een dagje dimi in de keuken staan. Hij verweet het kitty dat ze dat hele dagen deed maar hij heeft het goed overgenomen.
het was toch niet echt dimi die het haar verweet? Dimi was haar hulpje en was vaak bij Kitty in de keuken te vinden toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
nonsens. rechts hier en heel normaalquote:
In een gesprek met de jongens heeft hij dat gezegdquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:42 schreef Verida het volgende:
[..]
het was toch niet echt dimi die het haar verweet? Dimi was haar hulpje en was vaak bij Kitty in de keuken te vinden toch?
Dat is dan gewoon meekletsen met de groep geweest.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
In een gesprek met de jongens heeft hij dat gezegd
Neukenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |