SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:
We kunnen wel zeiken dat jij geen nieuw topic opendequote:
Dat doen ze ook met de meeste pizza. Maar mannen OEH stoer OEH vuur OEH pizzabakkenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien gewoon die pizza bakken in de oven van de keuken ?
Is niet verplicht hequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
We kunnen wel zeiken dat jij geen nieuw topic opende
Je kunt ook zeiken dat ik geen nieuwe T opende. Gewoon gemist. FOquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
We kunnen wel zeiken dat jij geen nieuw topic opende
nee dat weet ikquote:
Oh ons muisje komt ook nog eens piepen.quote:
Ohhw.. ik telde 1, 22 minuutquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Was geen kaap .. duurde veuls te lang al
Ik zeik niet zo snel hoor, ik wacht geduldig afquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Je kunt ook zeiken dat ik geen nieuwe T opende. Gewoon gemist. FO
Nee en kap ermee twee fucking minutenquote:
Fixedquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:47 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd wanneer Nouch haar patat Friet gaat maken....heb zo maar het idee dat ze geen idee heeft hoe.
Ja gaat het goed met je?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh ons muisje komt ook nog eens piepen.
Ik had begrepen dat ze die morgen ging maken. De rest mag van de mayonaise dippen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:47 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd wanneer Nouch haar patat gaat maken....heb zo maar het idee dat ze geen idee heeft hoe.
Dat zeg ik al vs2.1 wie het snelst is heeft 'mquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee en kap ermee twee fucking minuten
Ik zou het niet doenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze die morgen ging maken. De rest mag van de mayonaise dippen.
Ik ben geomicrond . Niet echt goed dusquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. TT is net zo kapot als de pizza.. heel mooi symbolisch
Heb je symptomen Capuchon ?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben geomicrond . Niet echt goed dus
Vermoeidquote:
Positief getest.quote:
en af en toe post je wartaalquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vermoeid
keelpijn
voorlopig licht hoestje
Weg blijven van fokquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vermoeid
keelpijn
voorlopig licht hoestje
Dat was al voor de diagnose.quote:
kan best zijnquote:
Is dit de cos?quote:
Neequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb je gevraagt, heeft vera nachmiddag gehuilt?
Dr.Suzi.quote:
Ik wou capuchon al in quarantaine zetten op deze Cos, maar dan moeten we Mario er uit laten. Moeilijk hè !quote:
ik was niet serieus joh... trek het je vooral niet aanquote:
Ik wist niet dat omicron besmettelijk was via de computerquote:
Kom je naar Viva?quote:
Ik merk wel dat ik me minder concetreren. COssen nooit meer dan een uur voorlopig, dan moet ik iets anders doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik was niet serieus joh... trek het je vooral niet aan
Zij heefy zoals altijd gelachen, vooral met Dimi.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb je gevraagt, heeft vera nachmiddag gehuilt?
Ik ga zo ook voor mezelf een pauze inlassen, even wat anders doenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik me minder concetreren. COssen nooit meer dan een uur voorlopig, dan moet ik iets anders doen.
Dáággquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik me minder concetreren. COssen nooit meer dan een uur voorlopig, dan moet ik iets anders doen.
Het is ook wel druk nu.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo ook voor mezelf een pauze inlassen, even wat anders doen
van hem hoeft ik niks te wetenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zij heefy zoals altijd gelachen, vooral met Dimi.
Ze zit niet op de bank.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
en dat zij op de bank is weet zij ook niet?
al dat getter in mijn orenquote:
Ik heb misgeklikt. Ik wilde tikken het is frietquote:
Laat me maar weer alleen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:59 schreef just me het volgende:
[..]
al dat getter in mijn orentot later
ja volgens me zij 3 nominatiesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zit niet op de bank.
Amy, Eveline en Leroy zijn genomineerd.
Jullie hadden nochtans grotere drama's gehad dan met Kitty en Amy. Zou wel als eerste naar huis vliegen, maar daar zou ik mee kunnen leven.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:00 schreef suzi1 het volgende:
ik heb optyfen gekozen. sorry, maar snap dat je niet bent gekozen voor bb
1,80.quote:
Misschien moet je niet zo trollen fruitje al heb je Dotje als skeetjequote:
zou je daar dan openlijk punten gaan geven aan de vrouwenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jullie hadden nochtans grotere drama's gehad dan met Kitty en Amy. Zou wel als eerste naar huis vliegen, maar daar zou ik mee kunnen leven.
ik zie het eerder als een gemiste kans voor Big Brother.
beterschapquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vermoeid
keelpijn
voorlopig licht hoestje
Ik hou juist murp bij je vandaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zo trollen fruitje al heb je Dotje als skeetje
Misschien komt BB nog met een nudistenweek.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
Julio: Een naaktstrand is ook niets voor jou?
Nawel: Wij kwamen daar een keer terecht, ik verschoot helemaal.
Julio: Een naaktcamping wil ik nog wel proberen, je kan op een naaktcamping zo je bed uit rollen en naakt naar een koffieapparaat lopen,
Nou dat zou wel een interessante wending zijn waarbij de kijkcijfers misschien wel aardig omhoog zullen schietenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:04 schreef BB-King het volgende:
[..]
Misschien komt BB nog met een nudistenweek.
Veertje mag van mij wel heel snel opsodemieteren met haar eeuwige gezeik over haar BB vriendje . nog nimmer zo'n arrogant stuk vreten meegemaakt in een BB ..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
goed maar somige zegten gisteren
het zijn nog 2 nominaties
Zoals naar de slaapkamer gaan en zeggen: Nawel hef je luie kont eens op en doe wat.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zou je daar dan openlijk punten gaan geven aan de vrouwen
of wat?
serieuze vraag. wat zou jij brengen?
Ik wil wel een kaap, waar kan ik die krijgen gestemdquote:
dat zijn dingen die ik wil horenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zoals naar de slaapkamer gaan en zeggen: Nawel hef je luie kont eens op en doe wat.
Beetje zo'n uitspraken.
Donder gewoon opquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hou juist murp bij je vandaan.
van mij mag Nawel opsodemieteren.. dat gekut met haar eten, gehang en niks doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Veertje mag van mij wel heel snel opsodemieteren met haar eeuwige gezeik over haar BB vriendje . nog nimmer zo'n arrogant stuk vreten meegemaakt in een BB ..
Dimi zou dat wel doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:04 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nou dat zou wel een interessante wending zijn waarbij de kijkcijfers misschien wel aardig omhoog zullen schieten
Hartelijk bedankt voor Uw bijdrage, wij nemen zo spoedig mogelijk contact met U op...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik wil wel een kaap, waar kan ik die krijgen gestemd
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:00 schreef suzi1 het volgende:
ik heb optyfen gekozen. sorry, maar snap dat je niet bent gekozen voor bb
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:08 schreef spapaars het volgende:
Weer een schandaal bij RTL
[ afbeelding ]
Heer Uto.quote:
quote:
Sukkelquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]![]()
Staat op negeer bij mij dus hoef die informatieve postings van haar niet meer te zien.
Eens, komt arrogant over en is een slang. weg ermeequote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:06 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
van mij mag Nawel opsodemieteren.. dat gekut met haar eten, gehang en niks doen.
doe dat lekker thuis
Nenene... Nawee is het Lieverdje van BBquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:06 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
van mij mag Nawel opsodemieteren.. dat gekut met haar eten, gehang en niks doen.
doe dat lekker thuis
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt voor Uw bijdrage, wij nemen zo spoedig mogelijk contact met U op...
U mag Kapen na de Piep![]()
PieP
daar is amy voorquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:11 schreef suzi1 het volgende:
nawel mag nog een tijdje blijven, speciaal voor mijn ergernis
Als dit andersom gebeurt krijg je gezeur en word je aangeklaagd voor aanrandingquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:08 schreef spapaars het volgende:
Weer een schandaal bij RTL
[ afbeelding ]
Wachten tot iemand me qoute zodat die gene het alsnog zietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:11 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat kom je nu eigenlijk hier doen?
Gaat hij zo doen volgens dimiquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:12 schreef Clasientje het volgende:
Peter trek eens een keer je mond open in de groep.
Valt me vies tegen, ik dacht dat je nu een soort FOK! vriend was.quote:
Samen staan we sterk tegen de Minderheid van de cosquote:
is dat zo?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wachten tot iemand me qoute zodat die gene het alsnog ziet
Quote haar nu niet sjampquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:11 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat kom je nu eigenlijk hier doen?
Welneequote:
Deze valt mij tegen van je. Ik word trouwens wel naar van die grote ogen van Hannaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nenene... Nawee is het Lieverdje van BB
[ afbeelding ]
Ja maar hij durft geen nee te zeggen aangezien grace een machtspositie heeftquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als dit andersom gebeurt krijg je gezeur en word je aangeklaagd voor aanranding
Ga eens cossen ipv iemand lastig vallenquote:
Niet op jou kerel, maar die andere poll. De Soury poll zeg maarquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Valt me vies tegen, ik dacht dat je nu een soort FOK! vriend was.
Maar gelukkig koos de geruime meerderheid het positieve
Kunnen we door?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Maak je niet druk topper. Lekker laten gaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:13 schreef Sestra666 het volgende:
Ga dat lekker anders doen.. man,man kinderachtig wijf
Dat meen je niet?quote:
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga eens cossen ipv iemand lastig vallen
Nu ben je terug mijn FOK! vriend. Heb die ander poll eventjes gemistquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niet op jou kerel, maar die andere poll. De Soury poll zeg maar
Gozer je moet eens ophouden met dat persoonlijke gezeik domme boer. Kap er meequote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niet op jou kerel, maar die andere poll. De Soury poll zeg maar
Heeft ze die dan? Mij niet opgevallenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:14 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja maar hij durft geen nee te zeggen aangezien grace een machtspositie heeft
Goede vraag.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kunnen we door?
[ afbeelding ]
Rustig blijven mensen...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Gozer je moet eens ophouden met dat persoonlijke gezeik domme boer. Kap er mee
Dat is idd een heel eng Kindje.. ik voorspel nog een hoop gejank en Exit-Chantage uit dat minimensje .. Haar eigen Kindje wordt 5 een dezer dagen...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Deze valt mij tegen van je. Ik word trouwens wel naar van die grote ogen van Hanna
Wel zeiken en iemand op negeer zetten knapquote:
Vind haar vreemd en kan haar niet pijlen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is idd een heel eng Kindje.. ik voorspel nog een hoop gejank en Exit-Chantage uit dat minimensje .. Haar eigen Kindje wordt 5 een dezer dagen...
Ik heb steeds meer het idee dat Peter bezig is anderen te voeden en zelf helemaal niks boem doet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb indruk dat de peter vol ergernissen zit
Let the bomb say BOOEEEEEM
Zo erg is dat niet toch?quote:
Zeker niet. Van mij mogen ze blijven afwassen.quote:
Alles past makkelijk hier, dat gezeik van elke keer wisselen van topic vanwege een inimini zijspoortje moet een keer afgelopen zijnquote:
Ik vind het therapeutisch maar dat is niet voor 16 manquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker niet. Van mij mogen ze blijven afwassen.
Flikker wat drank in die Vera en ze gaat los. Breezersletjequote:
i see youquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er een grote hekel aan maar beetje overdreven om een vaatwasser aan te schaffen voor een bord en pannetjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het therapeutisch maar dat is niet voor 16 man
Ik ben vooral Dimi moe. Vera kan ik nog wel hebben.quote:
Blijkbaar Amy dusquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel is lekker bezig zichzelf onuitstaanbaar te maken
Mayo bestellen in de BestelBoekKamer is makkelijker..quote:
Het is erg lekker maar het mislukt ook vaakquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mayo bestellen in de BestelBoekKamer is makkelijker..![]()
Hoelio wil al een snackwagen bestellen bij Regie... moet kunnen Aldus Mr. Dombo daar
Dat denk ik niet, krijg het gevoel, dat de liefde van één kant komt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
Vera zou eens afstand moeten gaan nemen van dimitri. Kijken of hij dan zelf contact zoekt.
Ze doet al dit soort experimentjes vertelde ze, bv vandaag bij het douchen zelf geen gesprek beginnen. Maar uit Dimi kwam ook niks vertelde ze aan Gracequote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
Vera zou eens afstand moeten gaan nemen van dimitri. Kijken of hij dan zelf contact zoekt.
gnagna.. hup voor mislukken vandaagquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is erg lekker maar het mislukt ook vaak
Zeker, als de Bewoners denken dat ze de Regie in handen hebben...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is erg lekker maar het mislukt ook vaak
We weten het allemaal hoe het zit. Tijd om het te negeren. Dan erger je er ook niet aan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze doet al dit soort experimentjes vertelde ze, bv vandaag bij het douchen zelf geen gesprek beginnen. Maar uit Dimi kwam ook niks vertelde ze aan Grace
Als het nu al niet ok is dan is het verlorenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
gnagna.. hup voor mislukken vandaag
Nou ... dat kost hier ook wat moeitequote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:32 schreef zodeju het volgende:
Ongelofelijk dat de hollanders zo goed Dimi verstaan.....hij gaat steeds meer achteruit.
Wat is veraas??quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:34 schreef suzi1 het volgende:
"allemaal veraas" zegt vera als de mannen het hebben over blondharige/blauwogige zweedse vrouwen
hou gwn je mondje meid.
Blonde vrouwen in Zweden, zijn over het algemeen wel mooiquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:34 schreef suzi1 het volgende:
"allemaal veraas" zegt vera als de mannen het hebben over blondharige/blauwogige zweedse vrouwen
hou gwn je mondje meid.
Wie is het geilste wijf danquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Als het meest Geile Wijf daar gaat bedelen om Mayo.. zouden ze dan Mayo krijgen... ?
'Tuurlijk The Voice Of BB zegt Yes....
Jijquote:
Die zijn ook mooi idd, mooie ogen vooral.quote:
Absoluut waar!!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Blonde vrouwen in Zweden, zijn over het algemeen wel mooi
Tack for knulleh zei ooit een tegen mij.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Blonde vrouwen in Zweden, zijn over het algemeen wel mooi
Knollen denk ikquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tack for knulleh zei ooit een tegen mij.
En dat betekent?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tack for knulleh zei ooit een tegen mij.
Mayo makenquote:
Tja nu je het zegt. Ik mag haar niet. Ze is wel mooi, maar haar karakter maakt haar lelijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je mij gevolgd hebt.. zou je moeten weten dat het Nawee is.. Het Lieverdje van BB
Hoe kan je nu op een Nawee vallen.....iets dat er is als het niet meer nodig is.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je mij gevolgd hebt.. zou je moeten weten dat het Nawee is.. Het Lieverdje van BB
Ach iedereen heeft natuurlijk een tekortkoming, zelfs 5Thquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe kan je nu op een Nawee vallen.....iets dat er is als het niet meer nodig is.
Iedereen die mayo maakt !!!quote:
Ze lijkt ook veel ouder dan ze is en heeft dooie ogen. Geen glittertje zit erin.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tja nu je het zegt. Ik mag haar niet. Ze is wel mooi, maar haar karakter maakt haar lelijk.
Evelienquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:41 schreef MMXMMX het volgende:
Wie gaan we er uitstemmen van de 3 ?
Misschien een pol ff snel ?
Dus dat, goed verwoordquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze lijkt ook veel ouder dan ze is en heeft dooie ogen. Geen glittertje zit erin.
FF kerel, zoiets zeg je toch nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
FF kerel, zoiets zeg je toch nietDie dame zei het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Een lekker lui wijf zonder issues met wat dan ook, wie wil dat nou niet tegenwoordig...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe kan je nu op een Nawee vallen.....iets dat er is als het niet meer nodig is.
je bent gewoon kieskeurigquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een lekker lui wijf zonder issues met wat dan ook, wie wil dat nou niet tegenwoordig...
Een zeikwijf als Veertje? Een ½dooie Evelien, een 24/7Giebelkut Noes, een Minigratebak Hanna, een Braziliaanse ragebol?
Oeh, dan blijft Amy over…quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een lekker lui wijf zonder issues met wat dan ook, wie wil dat nou niet tegenwoordig...
Een zeikwijf als Veertje? Een ½dooie Evelien, een 24/7Giebelkut Noes, een Minigratebak Hanna, een Braziliaanse ragebol?
Eveline wat mij betreft.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:41 schreef MMXMMX het volgende:
Wie gaan we er uitstemmen van de 3 ?
Misschien een pol ff snel ?
Inderdaad. Ze heeft kille ogen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze lijkt ook veel ouder dan ze is en heeft dooie ogen. Geen glittertje zit erin.
snap niet wanneer Vera dit gaat zien, wordt lekker ongemakkelijk allemaal, Dimi eruitgooien volgende week RIPquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
wat een simpele knul is dimitri toch, zuipen de voetbal is het hoogte punt van zijn leven
Heb ook 2x Amy gekozen hopend dat Evelien het aflegt tegen die gozerquote:
Moet jij zeggen...quote:
Neen!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stem allemaal op Amy om te blijven!
[ afbeelding ]
Wat is er leuk aan amy zodat ze moet blijven. Die huilt alleen maar?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:52 schreef Whuzz het volgende:
Amy gestemd
Nou hopen dat Eveline snel de achterkant van de schutting mag gaan bekijken
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt niet, weg met die kleuterquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kop van mij is idd kansloos. Kan er ook niets aan doen maatquote:
Mag van mij blijvenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:53 schreef BB-King het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amy stemmen is tactisch stemmenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan amy zodat ze moet blijven. Die huilt alleen maar?
Ik heb geen idee opp wie ik moet stemmen
Amy zorgt voor "drama". Ja, ze huilt (wat op zich beter interessanter is dan niets doen en/of op bed liggen), maar ze zegt ook geregeld vrij ongezouten wat ze denkt, waar anderen dan weer op reageren.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Amy roddelt hier en daar wel wat met vuurwerk tot gevolgquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of een VPN downloadenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
extra accountje aanmaken bij goplay.be dan wel rtl.nl
Zo is de vraag altijd. Degene met de minste stemmen gaat.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:56 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Wie mag blijven dus 2 eruit hoe ik het zie
Nee, want dat was toen ook niet zo. gewoon twee met de meeste stemmen blijvenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:56 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Wie mag blijven dus 2 eruit hoe ik het zie
Wat ben je ook een ....quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die kop van mij is idd kansloos. Kan er ook niets aan doen maat
Amy huilt inderdaad veel. Maar dat wordt ook in beeld gebracht (sensatie). En zolang Amy in beeld is, kan Nawel niet in beeld genomen worden. Klassieke win-wij situatie.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |