SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:
We kunnen wel zeiken dat jij geen nieuw topic opendequote:
Dat doen ze ook met de meeste pizza. Maar mannen OEH stoer OEH vuur OEH pizzabakkenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien gewoon die pizza bakken in de oven van de keuken ?
Is niet verplicht hequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
We kunnen wel zeiken dat jij geen nieuw topic opende
Je kunt ook zeiken dat ik geen nieuwe T opende. Gewoon gemist. FOquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
We kunnen wel zeiken dat jij geen nieuw topic opende
nee dat weet ikquote:
Oh ons muisje komt ook nog eens piepen.quote:
Ohhw.. ik telde 1, 22 minuutquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Was geen kaap .. duurde veuls te lang al
Ik zeik niet zo snel hoor, ik wacht geduldig afquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Je kunt ook zeiken dat ik geen nieuwe T opende. Gewoon gemist. FO
Nee en kap ermee twee fucking minutenquote:
Fixedquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:47 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd wanneer Nouch haar patat Friet gaat maken....heb zo maar het idee dat ze geen idee heeft hoe.
Ja gaat het goed met je?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh ons muisje komt ook nog eens piepen.
Ik had begrepen dat ze die morgen ging maken. De rest mag van de mayonaise dippen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:47 schreef zodeju het volgende:
Ben benieuwd wanneer Nouch haar patat gaat maken....heb zo maar het idee dat ze geen idee heeft hoe.
Dat zeg ik al vs2.1 wie het snelst is heeft 'mquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee en kap ermee twee fucking minuten
Ik zou het niet doenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze die morgen ging maken. De rest mag van de mayonaise dippen.
Ik ben geomicrond . Niet echt goed dusquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. TT is net zo kapot als de pizza.. heel mooi symbolisch
Heb je symptomen Capuchon ?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben geomicrond . Niet echt goed dus
Vermoeidquote:
Positief getest.quote:
en af en toe post je wartaalquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vermoeid
keelpijn
voorlopig licht hoestje
Weg blijven van fokquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vermoeid
keelpijn
voorlopig licht hoestje
Dat was al voor de diagnose.quote:
kan best zijnquote:
Is dit de cos?quote:
Neequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb je gevraagt, heeft vera nachmiddag gehuilt?
Dr.Suzi.quote:
Ik wou capuchon al in quarantaine zetten op deze Cos, maar dan moeten we Mario er uit laten. Moeilijk hè !quote:
ik was niet serieus joh... trek het je vooral niet aanquote:
Ik wist niet dat omicron besmettelijk was via de computerquote:
Kom je naar Viva?quote:
Ik merk wel dat ik me minder concetreren. COssen nooit meer dan een uur voorlopig, dan moet ik iets anders doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik was niet serieus joh... trek het je vooral niet aan
Zij heefy zoals altijd gelachen, vooral met Dimi.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb je gevraagt, heeft vera nachmiddag gehuilt?
Ik ga zo ook voor mezelf een pauze inlassen, even wat anders doenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik me minder concetreren. COssen nooit meer dan een uur voorlopig, dan moet ik iets anders doen.
Dáággquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik merk wel dat ik me minder concetreren. COssen nooit meer dan een uur voorlopig, dan moet ik iets anders doen.
Het is ook wel druk nu.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo ook voor mezelf een pauze inlassen, even wat anders doen
van hem hoeft ik niks te wetenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zij heefy zoals altijd gelachen, vooral met Dimi.
Ze zit niet op de bank.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
en dat zij op de bank is weet zij ook niet?
al dat getter in mijn orenquote:
Ik heb misgeklikt. Ik wilde tikken het is frietquote:
Laat me maar weer alleen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:59 schreef just me het volgende:
[..]
al dat getter in mijn orentot later
ja volgens me zij 3 nominatiesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zit niet op de bank.
Amy, Eveline en Leroy zijn genomineerd.
Jullie hadden nochtans grotere drama's gehad dan met Kitty en Amy. Zou wel als eerste naar huis vliegen, maar daar zou ik mee kunnen leven.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:00 schreef suzi1 het volgende:
ik heb optyfen gekozen. sorry, maar snap dat je niet bent gekozen voor bb
1,80.quote:
Misschien moet je niet zo trollen fruitje al heb je Dotje als skeetjequote:
zou je daar dan openlijk punten gaan geven aan de vrouwenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jullie hadden nochtans grotere drama's gehad dan met Kitty en Amy. Zou wel als eerste naar huis vliegen, maar daar zou ik mee kunnen leven.
ik zie het eerder als een gemiste kans voor Big Brother.
beterschapquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vermoeid
keelpijn
voorlopig licht hoestje
Ik hou juist murp bij je vandaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zo trollen fruitje al heb je Dotje als skeetje
Misschien komt BB nog met een nudistenweek.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
Julio: Een naaktstrand is ook niets voor jou?
Nawel: Wij kwamen daar een keer terecht, ik verschoot helemaal.
Julio: Een naaktcamping wil ik nog wel proberen, je kan op een naaktcamping zo je bed uit rollen en naakt naar een koffieapparaat lopen,
Nou dat zou wel een interessante wending zijn waarbij de kijkcijfers misschien wel aardig omhoog zullen schietenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:04 schreef BB-King het volgende:
[..]
Misschien komt BB nog met een nudistenweek.
Veertje mag van mij wel heel snel opsodemieteren met haar eeuwige gezeik over haar BB vriendje . nog nimmer zo'n arrogant stuk vreten meegemaakt in een BB ..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
goed maar somige zegten gisteren
het zijn nog 2 nominaties
Zoals naar de slaapkamer gaan en zeggen: Nawel hef je luie kont eens op en doe wat.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zou je daar dan openlijk punten gaan geven aan de vrouwen
of wat?
serieuze vraag. wat zou jij brengen?
Ik wil wel een kaap, waar kan ik die krijgen gestemdquote:
dat zijn dingen die ik wil horenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zoals naar de slaapkamer gaan en zeggen: Nawel hef je luie kont eens op en doe wat.
Beetje zo'n uitspraken.
Donder gewoon opquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hou juist murp bij je vandaan.
van mij mag Nawel opsodemieteren.. dat gekut met haar eten, gehang en niks doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Veertje mag van mij wel heel snel opsodemieteren met haar eeuwige gezeik over haar BB vriendje . nog nimmer zo'n arrogant stuk vreten meegemaakt in een BB ..
Dimi zou dat wel doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:04 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nou dat zou wel een interessante wending zijn waarbij de kijkcijfers misschien wel aardig omhoog zullen schieten
Hartelijk bedankt voor Uw bijdrage, wij nemen zo spoedig mogelijk contact met U op...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik wil wel een kaap, waar kan ik die krijgen gestemd
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:00 schreef suzi1 het volgende:
ik heb optyfen gekozen. sorry, maar snap dat je niet bent gekozen voor bb
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:08 schreef spapaars het volgende:
Weer een schandaal bij RTL
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |