abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203297488
Terwijl het de mannen* zijn die het probleem veroorzaken.

Victim blaming/shaming puur sang. De Mol heeft gisteren het startsignaal gegeven voor mannen om overal maar vooral te benadrukken dat vrouwen toch wel echt zelf aan de bel moeten trekken en zelf moeten opletten en zelf moeten voorkomen dat ze in een situatie komen waar ze misbruikt kunnen worden.

En vaak genoeg snappen ze wel dat de daders ook een probleem zijn. Maar door nu de nadruk te verschuiven naar wat de vrouwen moeten doen, dragen ze bij aan het probleem.

Veelal zijn ze zich niet bewust wat vrouwen allemaal al doen om niet in de problemen te komen. En zeker nu, vandaag, niet bewust van hoe erg een klap in het gezicht van de slachtoffers is door de focus te verleggen.

En ik ben een man, en ik weet zeker dat ik ook soms dingen fout doe.

*voornamelijk mannen, maar zeker niet alleen mannen. Evenzo dat het slachtoffer niet altijd een vrouw is
pi_203297525
Hij heeft zichzelf goed op de kaart gezet zo als een man die echt ver van de realiteit staat en zich teveel binnen zijn eigen gouden kooi bevind.

Goed om hem nu zo zien af te gaan, mag hopen dat dat hele Mediapark in elkaar stort
pi_203297531
Heb je dit op school geleerd? :')
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_203297574
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:47 schreef laforest het volgende:
Heb je dit op school geleerd? :')
En van mijn ouders
En van vrouwen
pi_203297665
Ja, lekker dan
Ze gaan zelf in strakke, korte, laag uitgesneden truitjes, strakke broeken die boekdelen spreken en korte rokjes lopen.
Meestal nog met een lading verf op de smoel, dat ze ons goed opvallen.
Als je er dan op reageerd, zoals elke warmbloedige vent zou doen, dan roepen ze moord en brand en hebben wij het gedaan, omdat we ze als lustobject zien.

Ja, hallo. Ga dan ff lekker in een burka lopen.
pi_203297700
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:56 schreef marc0871 het volgende:
Ja, lekker dan
Ze gaan zelf in strakke, korte, laag uitgesneden truitjes, strakke broeken die boekdelen spreken en korte rokjes lopen.
Als je er dan op reageerd, zoals elke warmbloedige vent zou doen, dan roepen ze moord en brand en hebben wij het gedaan, omdat we ze als lustobject zien.

Ja, hallo. Ga dan ff lekker in een burka lopen, dan.
Kijk, dit is dus exact wat victim blaming betekent.

Bedankt voor dit voorbeeld.
pi_203297722
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:57 schreef babylon het volgende:

[..]

Graag gedaan.
pi_203297779
Je begrijpt dat John de Mol één persoon is? Waarom is het voor velen zo belangrijk wat één persoon zegt? Gaan we nou massaal verbaasd zijn dat een Gooise miljonair die al zijn hele leven in de media werkt een vertekend beeld heeft van wat de norm zou moeten zijn?

Iedereen heeft er een mond vol van over hoe erg het is dat er mannen zijn in machtige posities en wat de invloed die zij hebben met anderen doet, maar blijkbaar vinden we het ook maar wat belangrijk wat deze mensen vinden.

Durf eens voor jezelf te denken en stel je niet zo aan.

Natuurlijk moeten die kerels gewoon de lul in de broek houden en die meisjes niet zo voor het blok zetten. Dat weet toch iedereen. Maar het gebeurd al duizenden jaren en aangezien we niet in één week tijd alle smeerlappen op het schavot gaan krijgen, denk ik dat het wel belangrijk is dat er heel vaak publiekelijk gezegd wordt dat deze meisjes en vrouwen aan de bel moeten trekken.

Nee, laten we het vooral door laten etteren en ons focussen op de onverbeterlijke viespeuken die anoniem over onze werkvloer schuifelen. Ja, dat is een goed idee.
-nee-
pi_203297826
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:03 schreef Marsenal het volgende:
Je begrijpt dat John de Mol één persoon is? Waarom is het voor velen zo belangrijk wat één persoon zegt? Gaan we nou massaal verbaasd zijn dat een Gooise miljonair die al zijn hele leven in de media werkt een vertekend beeld heeft van wat de norm zou moeten zijn?

Iedereen heeft er een mond vol van over hoe erg het is dat er mannen zijn in machtige posities en wat de invloed die zij hebben met anderen doet, maar blijkbaar vinden we het ook maar wat belangrijk wat deze mensen vinden.

Durf eens voor jezelf te denken en stel je niet zo aan.

Zoals ik zei: "De Mol heeft gisteren het startsignaal gegeven voor mannen om overal"

De Mol is één persoon. Maar ik zie het vele mannen doen. Op forums, op twitter, in columns. Allemaal de aandacht weghalen bij de situatie, bij de slachtoffers en verschuiven naar wat de slachtoffers anders kunnen/moeten doen.

En ook jij dat dat nu. Bravo!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2022 11:08:15 ]
pi_203297834
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:44 schreef babylon het volgende:
Terwijl het de mannen* zijn die het probleem veroorzaken.
Het is niet alleen de schuld van de mannen of alleen de schuld van de vrouwen, er zijn bv ook vrouwen die mannen onderdrukken. Waar het om gaat is dat het EN is en niet OF.

Boven al staat dat mensen moeten geen misbruik maken van anderen EN als dat wel gebeurd moet het slachtoffer de vrijheid hebben om dit aan het licht te brengen en moet daar zwaar op ingezet worden.

Leefde we maar in zo'n wereld waarbij alles wat niet mag ook niet gedaan word
pi_203297851
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:08 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
Het is niet alleen de schuld van de mannen of alleen de schuld van de vrouwen, er zijn bv ook vrouwen die mannen onderdrukken. Waar het om gaat is dat het EN is en niet OF.
Vandaar de * :Y)
pi_203297866
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:50 schreef babylon het volgende:

[..]
En van mijn ouders
En van vrouwen
Hoop bitches in je life dus. 😂
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_203297869
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:07 schreef babylon het volgende:

[..]
Zoals ik zei: "De Mol heeft gisteren het startsignaal gegeven voor mannen om overal"

De Mol is één persoon. Maar ik zie het vele mannen doen. Op forums, op twitter, in columns. Allemaal de aandacht weghalen bij de situatie, bij de slachtoffers en verschuiven naar wat de slachtoffers anders kunnen/moeten doen.
Je moet wat minder op het internet, de tv eens uitzetten, en wat meer naar buiten. Want in de supermarkt en op de gemiddelde werkvloer is iedereen het met je eens en het is echt niet dat viespeuken en lethargische losers nu massaal John de Mol zijn soundbites als bijbel zien. Mensen vallen over elkaar heen om maar wat hier over te zeggen maar je kan het hele circus in twee alinea's samenvatten, inclusief aanbeveling.

Mannen niet doen. Meisjes, trek aan de bel als ze het wel doen. Mannen niet doen.

Tadaa.
-nee-
pi_203297882
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:56 schreef marc0871 het volgende:
Ja, lekker dan

burka is weer het andere uiterste, maar verder ben ik het met je eens.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_203297916
quote:
Ja, lekker dan

Dit exact ja, als ik er zo bij loop doe ik dat ook met het doel om uit te dagen en er op zulke momenten voor kies om als lustobject gezien te worden. Je zult mij er ook nooit zo bij zien lopen als ik even ga winkelen of naar mijn kantoorbaan ga.
pi_203297933
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:11 schreef Apotheose het volgende:

[..]
burka is weer het andere uiterste, maar verder ben ik het met je eens.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:13 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Dit exact ja, als ik er zo bij loop doe ik dat ook met het doel om uit te dagen en er op zulke momenten voor kies om als lustobject gezien te worden. Je zult mij er ook nooit zo bij zien lopen als ik even ga winkelen of naar mijn kantoorbaan ga.
Niet alleen mannen zijn het probleem blijkt weer.
pi_203297954
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:57 schreef babylon het volgende:

[..]

Nee is het niet, in zijn voorbeeld heeft hij het over opmerkingen en reacties op bepaalde kleding en daar is niks mis mee en gewoon logisch.

Nergens stelt hij dat kleding een vrijbrief zou zijn om iemand aan te randen.
pi_203297961
quote:
als ik er zo bij loop doe ik dat ook met het doel om uit te dagen en er op zulke momenten voor kies om als lustobject gezien te worden
En dat mag ook en daar genieten andere weer van. Niets mis mee om een mooie vrouw in sexy kleding over straat te zien lopen, en om daar even naar te kijken. Dat is toch het doel een beetje van rond lopen in sexy kleding om gezien te worden? Maar daar blijft het vervolgens wel bij.

Het is geen vrijbrief om iemand na te joelen, fluiten, sissen, 'eej schatje wat zie je er lekker uit, kom maar lekker op mijn tollie dan zal ik je laten zien wat een echte man kan doen' ( :') ___!) enzovoorts, en al helemaal niet om met je fikken aan een ander te zitten.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2022 11:17:58 ]
pi_203297994
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:14 schreef babylon het volgende:

[..]
[..]
Dat je het maar weet.
De wereld is niet zwart/wit.
pi_203298005
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:16 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
En dat mag ook en daar genieten andere weer van. Niets mis mee om een mooie vrouw in sexy kleding over straat te zien lopen, en om daar even naar te kijken. Dat is toch het doel een beetje van rond lopen in sexy kleding om gezien te worden? Maar daar blijft het vervolgens wel bij.

Het is geen vrijbrief om iemand na te joelen, fluiten, sissen, 'eej schatje wat zie je er lekker uit, kom maar lekker op mijn tollie dan zal ik je laten zien wat een echte man kan doen' ( :') ___!) enzovoorts, en al helemaal niet om met je fikken aan een ander te zitten.
Exact.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 11:19:43 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_203298006
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:14 schreef babylon het volgende:

[..]
[..]
Maar dergelijke kleding is toch geen vrijbrief voor jou (jou is niet JOU he, maar in het algemeen) om aan haar te gaan zitten?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_203298015
quote:
Ja, lekker dan

Mm, dus als iemand zich zo kleed geeft dat een man een vrijbrief om dan maar alles te doen wat zijn hartje begeert?

Ken overigens genoeg vrouwen die zich zo kleden met een lading verf op de smoel (respectvol verwoord ook) die dat lekker voor zichzelf doen, bijv. ook gewoon thuis.
pi_203298047
ITT mensen die gaan bepalen met wat voor motief andere mensen sexy kleding dragen.
pi_203298049
quote:

[..]
Punt is gewoon dat als iemand er zo bij wil lopen, om wat voor reden dan ook, dat dat geen reden is voor mannen om dan maar te doen wat ze willen 'want ja ze vraagt erom'. Nee.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 11:23:24 #25
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_203298054
Goed gezegd Tim
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_203298096
Bedankt voor dit topic @babylon.

Beseffen sommige mensen hier in dit topic hoe moeilijk het is voor personen die dit mee hebben gemaakt om überhaupt niet de schuld bij zichzelf te leggen? Wat denk je dat die slachtoffers doen? Die vragen zich elke dag af of het misschien wel hun eigen schuld is dat ze zijn aangerand of verkracht. Wat denk je dat het met een slachtoffer doet als hij of zij sommige reacties (zoals in dit topic) zou lezen? Dan gaat het zelfbeeld en de psyche van zo iemand alleen nog maar meer kapot.

Je bent echt een vies mentaal geretardeerd zwijn als je denkt dat de slachtoffers zichzelf niet elke dag afvragen waarom het is gebeurd, en of het niet hun eigen schuld is. Als je dan ook nog eens deze angst- en schaamtecultuur versterkt met je eigen domme oordeel, en in de meeste gevallen zelf ook nog niet eens zoiets hebt meegemaakt, kan je beter gewoon je bek helemaal dicht houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2022 11:27:32 ]
pi_203298115
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:22 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Punt is gewoon dat als iemand er zo bij wil lopen, om wat voor reden dan ook, dat dat geen reden is voor mannen om dan maar te doen wat ze willen 'want ja ze vraagt erom'. Nee.
Niet om handtastelijk te worden nee, maar bepaalde blikken of opmerkingen krijgen wel.
pi_203298127
Zullen vrouwen die zichzelf naar de top geneukt hebben nu nog meer macht krijgen?
pi_203298147
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:27 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Niet om handtastelijk te worden nee, maar bepaalde blikken of opmerkingen krijgen wel.
Kan, maar ik vind het nogal zielig om dan jezelf als man maar neer te zetten als een wild dier dat geen controle heeft over zijn behoeftes als er een keer een vrouw met een laaguitgesneden shirtje rondloopt (of zelfs meer). En dat als een soort vrijbrief te gebruiken om dat gedrag maar te kunnen vertonen.
Triest vind ik dat.
pi_203298158
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:20 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Mm, dus als iemand zich zo kleed geeft dat een man een vrijbrief om dan maar alles te doen wat zijn hartje begeert?

Ken overigens genoeg vrouwen die zich zo kleden met een lading verf op de smoel (respectvol verwoord ook) die dat lekker voor zichzelf doen, bijv. ook gewoon thuis.
Nee, natuurlijk niet.
Ik bedoel dat als je je kleedt alsof je om aandacht vraagt (al je goodies etaleren), je niet gek op moet kijken dat je het krijgt.
pi_203298161
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:19 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Maar dergelijke kleding is toch geen vrijbrief voor jou (jou is niet JOU he, maar in het algemeen) om aan haar te gaan zitten?
Nee precies. En dat is dus wel wat deze vrouwen suggereren.
  Eindredactie Games vrijdag 21 januari 2022 @ 11:31:26 #32
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_203298182
Jeetje wat een origineel topic
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_203298187
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:27 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Waarom daar zo'n grens in stellen. Blikken of opmerkingen kunnen net zo schadelijk zijn.
pi_203298196
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:31 schreef 2dope het volgende:
Jeetje wat een origineel topic
Helaas niet nee.
pi_203298309
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:16 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

Nee maar dat laatste is ook wel erg onvolwassen om te joelen en fluiten, neem dat ook niet echt serieus als dat gebeurd en gebeurd ook zelden, . Maar ik denk ook niet dat ik in de doelgroep val van de typetjes die dat doen(ben bijna 50)

Maar afgelopen zomer had ik een date en was nogal uitdagend gekleed (korte rok, netkousen doorzichtig en strak mesh shirt, en halve cup bh eronder, zware make-up en behoorlijk walm van parfum om me heen.)
Maar toen vroeg mijn date (die ik al vaker had gezien) toen ik onderweg was of ik nog even langs de coffeeshop wilde gaan. Terug op weg naar de auto werd ik door een vriendelijke man gevolgd die vroeg of ik een keertje bij hem thuis een jointje wilde komen roken, ik voelde me wel gevleid maar toch maar bedankt ervoor. Hij had duidelijk andere bedoelingen hiermee. Ik had natuurlijk ook moord en brand kunnen schreeuwen dat ik geen lust object ben etc etc. Maar snapte zijn reactie wel en waarom zou hij dat niet mogen vragen. Zolang het alleen bij vragen blijft zie ik het probleem niet
pi_203298323
Moeten die mannen weten
pi_203298327
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:10 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Je moet wat minder op het internet, de tv eens uitzetten, en wat meer naar buiten. Want in de supermarkt en op de gemiddelde werkvloer is iedereen het met je eens en het is echt niet dat viespeuken en lethargische losers nu massaal John de Mol zijn soundbites als bijbel zien. Mensen vallen over elkaar heen om maar wat hier over te zeggen maar je kan het hele circus in twee alinea's samenvatten, inclusief aanbeveling.

Mannen niet doen. Meisjes, trek aan de bel als ze het wel doen. Mannen niet doen.

Tadaa.
En alle geile vrouwen die zich in het printerhok laten nemen dan?
pi_203298330
quote:
Ja, lekker dan

Dat moeten zij weten toch, ze doen het vast om de aandacht te trekken van een man waar ze het leuk mee zouden vinden. Betekend niet dat ze het voor een vies mannetje als jij zouden doen die z'n eigen hormonen niet onder controle kan houden of elkander kerel die meent een vrijbrief dan te hebben om haar aan te spreken en vieze opmerkingen moet maken.

Log maar gewoon weer uit Michael P.
pi_203298346
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:39 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Nee maar dat laatste is ook wel erg onvolwassen om te joelen en fluiten, neem dat ook niet echt serieus als dat gebeurd en gebeurd ook zelden, . Maar ik denk ook niet dat ik in de doelgroep val van de typetjes die dat doen(ben bijna 50)

Maar afgelopen zomer had ik een date en was nogal uitdagend gekleed (korte rok, netkousen doorzichtig en strak mesh shirt, en halve cup bh eronder, zware make-up en behoorlijk walm van parfum om me heen.)
Maar toen vroeg mijn date (die ik al vaker had gezien) toen ik onderweg was of ik nog even langs de coffeeshop wilde gaan. Terug op weg naar de auto werd ik door een vriendelijke man gevolgd die vroeg of ik een keertje bij hem thuis een jointje wilde komen roken, ik voelde me wel gevleid maar toch maar bedankt ervoor. Hij had duidelijk andere bedoelingen hiermee. Ik had natuurlijk ook moord en brand kunnen schreeuwen dat ik geen lust object ben etc etc. Maar snapte zijn reactie wel en waarom zou hij dat niet mogen vragen. Zolang het alleen bij vragen blijft zie ik het probleem niet
Ik snap dat jij er zo in staat, maar dat kun je dus niet transplanteren op alle vrouwen in soort gelijke situaties.
pi_203298356
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:40 schreef HansCojona het volgende:

[..]
En alle geile vrouwen die zich in het printerhok laten nemen dan?
Die strijders moeten we belonen met warme mannenpap.
-nee-
pi_203298373
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:31 schreef babylon het volgende:

[..]
Waarom daar zo'n grens in stellen. Blikken of opmerkingen kunnen net zo schadelijk zijn.
We moeten dan maar met oogkleppen op over straat lopen?
Hard wegkijken als we zo'n wandelend reclamebord zien aankomen?
Straatje om?
Als ze gezien willen worden, moeten ze niet vreemd opkijken dat ze bekeken worden.

Tegenwoordig lijkt de tendens te zijn, ik mag er wel lekker frivool bijlopen, maar waag het niet om me te bekijken.
pi_203298388
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:43 schreef marc0871 het volgende:

[..]
We moeten dan maar met oogkleppen op over straat lopen?
Hard wegkijken als we zo'n wandelend reclamebord zien aankomen?
Straatje om?
Als ze gezien willen worden, moeten ze niet vreemd opkijken dat ze bekeken worden.

Tegenwoordig lijkt de tendens te zijn, ik mag er wel lekker frivool bijlopen, maar waag het niet om me te bekijken.
Jij bent niet de eigenaar van het gevoel dat zo'n wandelend reclamebord heeft.
pi_203298442
nvm :o

[ Bericht 41% gewijzigd door Abundance2 op 21-01-2022 12:03:25 ]
pi_203298490
Alle vrouwen zijn hoeren.
pi_203298523
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:40 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]
Dat moeten zij weten toch, ze doen het vast om de aandacht te trekken van een man waar ze het leuk mee zouden vinden. Betekend niet dat ze het voor een vies mannetje als jij zouden doen die z'n eigen hormonen niet onder controle kan houden of elkander kerel die meent een vrijbrief dan te hebben om haar aan te spreken en vieze opmerkingen moet maken.

Log maar gewoon weer uit Michael P.
Ja? En?
Al die andere mannen moeten dan maar blind zijn?
Waarom zouden zij hun kans niet wagen?

Handtastelijk worden en dwingen is weer heel wat anders en keur ik ten zeerste af.
De wil van de dame is leidend.
pi_203298547
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:54 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Ja? En?

Handtastelijk worden en dwingen is weer heel wat anders en keur ik ten zeerste af.
Jij bent echt de belichaming van alles wat er nu fout gaande is. Chapeau
pi_203298584
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:54 schreef marc0871 het volgende:

[..]
Ja? En?

Dit ja, iedereen heeft het recht om te kijken of een kans te wagen door te vragen, en ik heb het recht ze af te wijzen als ze me niet bevallen. Waarom altijd zo moeilijk denken. :?
pi_203298630
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:58 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Dit ja, iedereen heeft het recht om te kijken of een kans te wagen door te vragen, en ik heb het recht ze af te wijzen als ze me niet bevallen. Waarom altijd zo moeilijk denken. :?
Jij hebt dat recht, en jij bent een sterke vrouw die de schouders op haalt. Maar je vergeet (en dat doe je wel vaker), dat niet iedereen zo is als jij.

Zie bijvoorbeeld deze tweet en de reacties:
twitter
pi_203298795
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 11:52 schreef Fugazi_ het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren.
Sec genomen; ja.
Vrouwen hebben zich al sinds mensenheugenis aan mannen gegeven, voor voedsel en veiligheid.
Dat ze deze relaties bestendigden door langere tijd bij een man te blijven, doet daar niets aan af.

Maar ook hoeren hebben hun grenzen en daar heb jij je aan te houden.
Het zijn nog steeds vrouwen.
Een dochter, een zus, een moeder, een mens.
  Moderator vrijdag 21 januari 2022 @ 12:21:50 #50
441859 crew  Lenny77
pi_203298865
quote:

[..]
Ik mag je graag en bewonder je seksuele vrijheid.
Maar ik denk dat jij niet de lijn mag trekken voor de vrouwen hier of in het land (of waar dan ook). Jouw lijn ligt erg ver en ik denk dat maar een mini deel van de vrouwen zoals jou denken.
Dus nee: ik kleed me niet om een lustobject te zijn of expres op te vallen, nee ik zit niet te wachten op iedereen die maar denkt dat ie een kans denkt te mogen maken. En nee ik vraag er ook niet om om nagejoeld, nagefloten of ge-psssjjjt te worden. Ik loop daar gewoon per toeval en ben ergens naar op weg. Ik ben geen parade aan het lopen.

En voor de mannen die nu denken dat NIETS meer mag en mannen zijn altijd schuldig enz: er is niets mis met eens te lachen of zelfs een knipoogje. Er is ook niets mis om als een normale man te kijken (ipv als een bloeddorstige hond) en als de mogelijkheid er is, mag er zelfs een praatje gemaakt worden (bv aan een bushalte). Besef wel dat het vrij bedreigend overkomt als je gewoon naar iemand toeloopt die daar niet op zit te wachten. In veel situaties kan je het namelijk niet goed doen als vrouw... Dus je gaat je altijd rot voelen achteraf: lach je beleefd dan denken ze dat ze een kans maken en raak je er niet vanaf, zeg je nee dan zijn ze kwaad en krijg je er in het slechtste geval nog een hoer achterna gegooid.

Als laatste nog even dit: het overgrote deel van de mannen is gewoon echt wel netjes en voelt prima aan wat kan en niet kan en zullen een vrouw geen akelig gevoel bezorgen O+ . Ik hoop ook dat dit soort mannen het zich niet persoonlijk aantrekken en dat deze 'strijd' echt niet tegen hun is.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')