Hier ook geen quarantaine. Maar wel leerkrachten die thuis zitten en waar geen vervanging voor is. Dus dan zit je nog steeds met kinderen thuisquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:48 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Las gister op nu.nl dat 2% van de scholen géén klassen in quarantaine heeft. En de school van mijn kinderen is er één van 🎉
oh, dat is wel balen!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:56 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hier ook geen quarantaine. Maar wel leerkrachten die thuis zitten en waar geen vervanging voor is. Dus dan zit je nog steeds met kinderen thuis
Niet mijn kind trouwens. Ik heb nu 4,5 jaar een kind bij deze juf in de klas. En ik kan me niet herinneren dat ze ooit ziek is geweest.quote:
Hier ook de oudste thuis vandaag om deze reden. Maar van dinsdag t/m donderdag was er wél vervanging, dus toch kudo’s voor de school!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:56 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hier ook geen quarantaine. Maar wel leerkrachten die thuis zitten en waar geen vervanging voor is. Dus dan zit je nog steeds met kinderen thuis
School van Sjaak hoort ook bij die 2%quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:48 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Las gister op nu.nl dat 2% van de scholen géén klassen in quarantaine heeft. En de school van mijn kinderen is er één van 🎉
Sterkte aan iedereen met slechte start en quarantaine enzo..
(het helpt misschien dat de telefooncentrale van school eruitligt, dus niemand kon bellen dat ze besmet waren 😁, appen kon dan weer wel)
Ja klopt, maar dat is toch wat hopelijk over niet al te lange tijd de dagelijkse realiteit gaat zijn. We kunnen onmogelijk nog jarenlang blijven testen en quarantainen. En als er nauwelijks nog mensen echt (dood)ziek van worden, sja. Dan wordt het dus net als de griep en verkoudheid.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:05 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier wel mail met aantal besmettingen per klas. Bij zoon nog steeds 1 en die is na de vakantie niet op school geweest. Hoop dat ze het redden tm woensdag want dan laatste dag cito voor definitief schooladvies.
Hij komt dit weekend de deur niet uit. Zal je net zien...
Groep van een vriendin wel in Q. Zij zijn wappies, weigeren ook te testen dus kind moet 10 dagen in Q. Andere kind ook thuis want ziek, maar derde kind naar school omdat, geen klachten. Ik vind hier heel veel van. Zolang je dus niet test en geen positieve test hebt, stuur je gewoon een potentiële virusverspreider naar school😳🤪🤪.
Tuurlijk en ik hoop dat de regels zo snel mogelijk worden aangepast omdat heel Nederland nu op zn gat ligt. Maar voor nu gelden de regels nog wel en kunnen door dit gedrag weer meer kids in Q moeten en groepen naar huis gestuurd worden.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:25 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat is toch wat hopelijk over niet al te lange tijd de dagelijkse realiteit gaat zijn. We kunnen onmogelijk nog jarenlang blijven testen en quarantainen. En als er nauwelijks nog mensen echt (dood)ziek van worden, sja. Dan wordt het dus net als de griep en verkoudheid.
Dat snap ik idd ook niet, zeker omdat je nu minimaal 1,5e dag moet wachten voor je überhaupt terecht kunt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:05 schreef amaranta het volgende:
Je bent toch niet verplicht, om na een positieve zelftest ook nog naar de ggd te gaan?
Dat is toch vooral voor de overheid handig om het aantal besmettingen in kaart te brengen?
Toevallig net een gesprek over gehad met een ggd-medewerker. Zij vindt dat Puber zsm getest moet worden door de GGD, omdat '17% van alle zelftesten een negatief positief resultaat geven' (is dit echt zo?) en we dus helemaal niet zeker weten of hij het heeft. Puber is op het moment eigenlijk te ziek om met ons naar een teststraat te rijden, dus ik weet nog niet goed hoe we dit gaan oplossen. Ze zei idd dat hij niet wordt meegeteld in de besmettingen op basis van alleen een zelftest.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:05 schreef amaranta het volgende:
Je bent toch niet verplicht, om na een positieve zelftest ook nog naar de ggd te gaan?
Dat is toch vooral voor de overheid handig om het aantal besmettingen in kaart te brengen?
Ik ken best wat gevallen van vals-positief inderdaad. En het lijkt me handig om officieel geregistreerd te hebben voor eventuele toekomstige vaccinaties of bepaalde reisrestricties.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:14 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Toevallig net een gesprek over gehad met een ggd-medewerker. Zij vindt dat Puber zsm getest moet worden door de GGD, omdat '17% van alle zelftesten een negatief positief resultaat geven' (is dit echt zo?) en we dus helemaal niet zeker weten of hij het heeft. Puber is op het moment eigenlijk te ziek om met ons naar een teststraat te rijden, dus ik weet nog niet goed hoe we dit gaan oplossen. Ze zei idd dat hij niet wordt meegeteld in de besmettingen op basis van alleen een zelftest.
Op de site van Rijksoverheid staat dat je na een positieve zelftest de positieve uitslag moet laten bevestigen door een test bij de ggd.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:05 schreef amaranta het volgende:
Ja precies, maar als ik voor mezelf spreek. Ik ben volledig gevaccineerd. De QR-code van de besmetting maakt voor mij niet meer of minder uit. Dus stel ik zou nu een positieve zelf test hebben dan ga ik misschien niet naar de GGD.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:11 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat snap ik idd ook niet, zeker omdat je nu minimaal 1,5e dag moet wachten voor je überhaupt terecht kunt.
Alleen voor de ongevaccineerden is het fijn, die krijgen dan een QR-code.
Nou, ik belde ze net en de lijnen van de GGD zijn overbezet dus eigenlijk kan dat niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ken best wat gevallen van vals-positief inderdaad. En het lijkt me handig om officieel geregistreerd te hebben voor eventuele toekomstige vaccinaties of bepaalde reisrestricties.
Edit: je zou ook een afspraak voor over 1-2 dagen kunnen maken, dan is hij misschien al wat minder beroerd.
Ik denk oprecht dat ze dat enkel willen om in kaart te brengen hoeveel gevallen er zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:27 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Op de site van Rijksoverheid staat dat je na een positieve zelftest de positieve uitslag moet laten bevestigen door een test bij de ggd.
Geen idee in hoeverre moet ook echt moet is hoor. Staat bij dat het is voor herstelbewijs en registratie bij de ggd en om een vals positieve zelftest uit te sluiten.
Maar ze kunnen je niet dwingen.
Ik zou het persoonlijk wel doen zodat het vastligt (mochten er weer dingen aan verbonden gaan worden aan het herstelbewijs evt in combi met vaccinatiebewijs. God knows wat ze hier nog allemaal gaan bedenken 😕)
Goed puntquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:38 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Nou, ik belde ze net en de lijnen van de GGD zijn overbezet dus eigenlijk kan dat niet.
Ik schreef (in eerste instantie) ook hetgeen op de website van de overheid staat. En had het stukje van het erg ziekzijn eerst gemist (niet meer goed gekeken wat er nog geplaatst was in de tijd dat ik was bijgelezen en zelf wat postte.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat ze dat enkel willen om in kaart te brengen hoeveel gevallen er zijn.
Als jij een positieve thuistest hebt en jij bent echt ziek. Dan heb je echt geen bevestiging van de GGD nodig hoor. Maar goed ieder voor zich….
Jinxquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:41 schreef littledrummergirl het volgende:
Wij horen echt niks over besmettingen in onze school, vraag me af of ze er echt niet zijnOf dat het straks ineens wordt gecommuniceerd als klas jn quaran zou moeten
Zo denk ik er inderdaad ook over.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat ze dat enkel willen om in kaart te brengen hoeveel gevallen er zijn.
Als jij een positieve thuistest hebt en jij bent echt ziek. Dan heb je echt geen bevestiging van de GGD nodig hoor. Maar goed ieder voor zich….
ditquote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:27 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk wel doen zodat het vastligt (mochten er weer dingen aan verbonden gaan worden aan het herstelbewijs evt in combi met vaccinatiebewijs. God knows wat ze hier nog allemaal gaan bedenken 😕)
Mja, zo had ik het niet bekeken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ditmocht je bijv longcovif klachten ontwikkelen oid dan is het fijn om een officiële diagnose datum vastgelegd te hebben ( wellicht later ook uwv/verzekeringstechnisch?)
Ja, mega. En heel verwarrend (ene wil je wél een tweede streepje, bij de ander juist niet).quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:12 schreef Nanukerst het volgende:
Hadden ze overigen die covid-testen niet iets minder op zwangerschapstesten kunnen laten lijken? Dat regelmatige getuur naar een streepje vind ik op momenten best lastig. Daar zal ik toch niet de enige in zijn.
Helemaal mee eens ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:12 schreef Nanukerst het volgende:
Hadden ze overigen die covid-testen niet iets minder op zwangerschapstesten kunnen laten lijken? Dat regelmatige getuur naar een streepje vind ik op momenten best lastig. Daar zal ik toch niet de enige in zijn.
Ik heb zoon 2 niet laten testen na z’n positieve zelftest en positieve ggd test van zoon1 en man. Ik zag daar de voordelen niet van in.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan hoef je je iig minder zorgen te maken😉. Hier schieten mn schouders en rug vast als ik stress heb, nu dus. Hyperventilatie krijg ik bij nóg meer stress. Kan nog meer bij dus😑.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:55 schreef Nijna het volgende:
Onze jongste had een negatieve pcr gisteren (ze had keelpijn). Maar maandag in contact geweest met een positief geteste klasgenoot. Ze zat er een rij voor, dus eigenlijk ze mag morgen nog een keer.
Ze is vandaag in elk geval ook nog thuis gebleven.
Er waren hier gisteren maar 4 hokjes van de 14 open... toch een voordeel van niet zo centraal wonen.
Net online een afspraak voor morgenochtend gemaakt.
En dan ben ik benieuwd of ze volgende week wel naar school moet, want degene die besmet is zit in zo'n meidengroepje wat de hele tijd om elkaars nek hangt, dus zou me niks verbazen als daar nog meer besmettingen uit naar voren komen.
@:Mushanga71, ik houd het in de gaten, stress is hier vooralsnog niet heel onlogisch. En het was vorige week de hele dag en nu niet meer, misschien heb ik wel iets onder de leden gehad...
Och, ik wilde net posten dat de uitslag van mn borstonderzoek eindelijk binnen is en goed was🤐. Geen idee wat te doen, wil je iig sterkte wensen want zelfs onzekerheid is killing😘quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:10 schreef GestreeptBadpak het volgende:
HiVaste user hier, maar even met een kloon omdat ik niet wil dat meelezende bekenden zich zorgen gaan maken. (Wie bloednieuwsgierig is naar wie ik ben mag best dm'en trouwens
)
Heeft iemand hier ervaring met het onderzoek bij de gynaecoloog dat je krijgt vanaf pap 3a2? M'n uitstrijkje was dus niet goed
Geen ervaring mee. Collega heeft dat volgens mij wel ooit gehad en kreeg een vervolgonderzoek. Dat was goed.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:10 schreef GestreeptBadpak het volgende:
HiVaste user hier, maar even met een kloon omdat ik niet wil dat meelezende bekenden zich zorgen gaan maken. (Wie bloednieuwsgierig is naar wie ik ben mag best dm'en trouwens
)
Heeft iemand hier ervaring met het onderzoek bij de gynaecoloog dat je krijgt vanaf pap 3a2? M'n uitstrijkje was dus niet goed
Nou superfijn dat het goed was bij jequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:22 schreef Mushanga71 het volgende:
Och, ik wilde net posten dat de uitslag van mn borstonderzoek eindelijk binnen is en goed was🤐. Geen idee wat te doen, wil je iig sterkte wensen want zelfs onzekerheid is killing😘
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:50 schreef amaranta het volgende:
Fijn Mushanga dat jouw uitslag goed was.
Dank jullie wel😊.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:54 schreef GestreeptBadpak het volgende:
[..]
Nou superfijn dat het goed was bij je
Rationeel gezien weet ik dat de kans megaklein is dat ik iets ergs heb hoor (of iets dat erg kan worden). Maar per ongeluk moest ik toch even janken van de schrik.
Ja, dat las ik ook op de site van Rijksoverheid toen ik dat vanmiddag aan het opzoeken was hoe het tegenwoordig zit. Daar stond in ieder geval dat wanneer je meer dan een week je booster hebt gehad je niet meer in quarantaine hoeft en de kinderen niet eens in isolatie hoeven dan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:00 schreef Cathmar het volgende:
Terug na school uit quarantaine hier alleen met een pcr of na 10 dagen pas.
https://www.nu.nl/coronav(...)-in-quarantaine.html
Staat hier nou dat de rest van het gezin niet meer in quarantaine hoeft als er positief getest kind is..? Dit klinkt héél onlogisch
Ha, zit in hetzelfde schuitje 😖quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:10 schreef GestreeptBadpak het volgende:
)
Ja ik, hier was het HPV en pap 3a1 (wat ik me herinner). Ik kreeg een oproep voor een colposcopie en ze ging iets doen met kleurstoffen op de baarmoederhals. Ik kreeg toen al te horen dat ze verder niks ging doen omdat het er goed uitzag. Volgens mij waren de andere opties een biopt afnemen of een lisexcisie (zo even uit het blote hoofd allemaal) maar zover kwam het bij mij niet. Verdere beleid hier is een jaar later nog een uitstrijkje in het ziekenhuis, daar had ik een oproep van deze maand maar dat kan nu niet want zwanger. Als het uitstrijkje straks goed is mag ik weer meedoen met het reguliere bevolkingsonderzoek. Succes! Ik schrok me kapot vorig jaar toen ik gebeld werd dat het niet goed was ook al was de kans klein dat het echt niet goed was.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:10 schreef GestreeptBadpak het volgende:
)
Sterktequote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:10 schreef GestreeptBadpak het volgende:
)
Logisch dat je bent geschrokken, is geen fijn nieuws. Ik had pap 3b, bij het onderzoek zag het er zo slecht uit dat ze ter plekke een lisexcisie hebben gedaan. Ik bleek in het voorstadium van baarmoederhalskanker te zitten dus was er net op tijd bij. De randjes bleken bij onderzoek niet helemaal schoon, maar omdat ze zoveel hadden weggehaald en ze aangaven dat de randjes waren geschroeid waardoor er misschien toch niks was achtergebleven, hebben we erop gegokt het af te wachten tot het volgende uitstrijkje, die is standaard een half jaar later in het ziekenhuis ter controle. Dat onderzoek was helemaal goed. Ik heb nu nog 1 onderzoek in het ziekenhuis over een paar maanden en als het dan nog steeds schoon is, mag ik daarna weer mee doen met het bevolkingsonderzoek.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:10 schreef GestreeptBadpak het volgende:
)
Kaartje gisteren nog op de post gedaan die komt dinsdag gok ikquote:Op zaterdag 22 januari 2022 07:21 schreef Omentielvo het volgende:
Hier een positieve dochter. Zondag is ze jarig. Dus dat schuiven we maar op.
Ik ben nog negatief.
Oprechte vraag maar een zelftest volstaat toch niet na quarantaine ivm besmettingen op school/kdv?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:56 schreef Loj het volgende:
Sterkte gestreeptbadpak!
Hier op de school van de kids en bij mij op school nog geen groepen in quarantaine. Op het kdv wel quarantaine en Li is alweer eruit met een negatieve zelftest.
Sowieso ben ik in de afgelopen 2 weken al met 6 personen in contact geweest die binnen 48 uur erna positief testten. En zelf niets, en telkens negatieve (zelf)testen (hoefde telkens net niet in quarantaine). Ik weet het niet hoor!
Verder twee kids en een man negatief getest bij de ggd en ons hele huis is nog steeds aan het hoesten en snotteren. Maar er bestaat dus ook nog een gewone verkoudheid
zondag weer netjes zelftesten, nu ga ik vast zondag positief testen![]()
Zoals ik het lees hoefde Loj volgens de regels niet in quarantaine, maar deed ze voor de zekerheid wel zelftests.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:19 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oprechte vraag maar een zelftest volstaat toch niet na quarantaine ivm besmettingen op school/kdv?
Ah pardon. Vandaar! Ik las weer eens niet goed. En ben inmiddels zo warrig door de steeds weer veranderende regels.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:26 schreef Hupje het volgende:
[..]
Zoals ik het lees hoefde Loj volgens de regels niet in quarantaine, maar deed ze voor de zekerheid wel zelftests.
Maar als je kind in quarantaine zit hoef je zelf toch niet, toch pas als het een bewezen besmetting is? Tot die tijd heb je toch geen contact gehad met een besmet nauw contact?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:31 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ah pardon. Vandaar! Ik las weer eens niet goed. En ben inmiddels zo warrig door de steeds weer veranderende regels.
Edit, ik lees dat Li wel in quarantaine zat. Maar misschien lees ik echt niet goed.
Toevallig gisteren een uitstrijkje bij mezelf gedaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:55 schreef douche-eendje het volgende:
En voor alle meelezers die nu denken, ow ja dat uitstrijkje moet ik ook nog doen maar
- geen tijd voor een tripje huisarts of alweer in quarantaine:
Log in op mijnbevolkingsonderzoek.nl en bestel een thuistest.
- uitnodiging bij oud papier gegooid en ga je liever wel via de huisarts?
Vraag een nieuwe aan via bovenstaande en vergeet de brief niet mee te nemen
Ik bracht van de week de bloedbank in totale verwarring.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:26 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik snap echt oprecht niks meer van de huidige quarantaineregels
Voorheen was het credo ook altijd dat je, ondanks vaccinatie, het toch kon overbrengen en dat je daarom ook in quarantaine moest. Dat is nu ineens losgelaten ofzoquote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:33 schreef BE het volgende:
[..]
Ik bracht van de week de bloedbank in totale verwarring.
Kind in isolatie, ander kind en man in quarantaine, maar vanwege mijn booster ik dus niet in quarantaine.
Dus als je dan heel braaf de corona-check doet van Sanquin mag je gewoon komen.
Toen ze me vroeg 'geen huisgenoten in quarantainte' zei ik 'ja, wel, maar ik niet'.
Na overleg met alle collega's gaven ze aan dat het idd klopte dat ik in theorie zou mogen komen maar dat ze het zelf toch niet zo'n fijn idee vonden, dus ik kon geen plasma doneren.
En ik snapte ze wel hoor, maar ja... volgens de check mocht het en dus ging ik maar....
Omdat heel veel maatregelen bij overdaad (teveel besmettingen en dus teveel thuisblijven en dús gebrek aan personeel), grote(re), weer andere gevolgen hebben.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Voorheen was het credo ook altijd dat je, ondanks vaccinatie, het toch kon overbrengen en dat je daarom ook in quarantaine moest. Dat is nu ineens losgelaten ofzoSchiet mij maar lek hoor, ik mis alle logica volledig.
Net als met die openingstijden tot 17u, dat is ook volledig zinloos
Ennnn het is de juf van kleuterquote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Jinxparro berichtje over besmette leerkrachten...
Volgens mij ben ik de enige. Ik schrijf ook C, vet hip joh.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:26 schreef MaJo het volgende:
Waarom heeft iedereen het tegenwoordig over ‘Q’? Te lui om quarantaine helemaal uit te schrijven? Ik vind het er echt niet uitzien
Het is de corona moeheid denk ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:26 schreef MaJo het volgende:
Waarom heeft iedereen het tegenwoordig over ‘Q’? Te lui om quarantaine helemaal uit te schrijven? Ik vind het er echt niet uitzien
Mag je vragen hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:19 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oprechte vraag maar een zelftest volstaat toch niet na quarantaine ivm besmettingen op school/kdv?
Ons kdv (waar ik werk) was in quarantaine en het GGD scholenteam heeft meermaals expliciet benoemd dat alleen een officiële PCR test bij de GGD na 5 dagen volstaat.
Dit gold ook voor de school van onze oudste.
Je hebt gelijk, Marjolein.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:26 schreef MaJo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:26 schreef MaJo het volgende:
Ik heb er karantenne van gemaakt..quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:26 schreef MaJo het volgende:
Geen ervaring mee. Sterkte, die onzekerheid lijkt me vervelend, hopen dat je snel terecht kan en snel meer duidelijkheid hebtquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:10 schreef GestreeptBadpak het volgende:
)
Dat complimentje steek ik in mijn zak, dank je welquote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:48 schreef vencodark het volgende:
@:Nijna Ik buig voor de moeite die je voor bovenstaande post hebt gedaan.![]()
Oh balen!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:53 schreef Nanukerst het volgende:
Ik ben al vanaf gisterochtend de GGD aan het bellen voor een afspraak, gewoon niet doorheen te komen. Het lijkt wel of er een soort van pandemie gaande is.
Eens. Er is een fokker die Q. heet en ik vind dit heel verwarrend allemaal.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:26 schreef MaJo het volgende:
Dat had ik wel met de booster, maar gelukkig met het testen nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:07 schreef lunapuella het volgende:
Ik kon dinsdagochtend nog vrij makkelijk de GGD bellen voor een testafspraak op woensdag, maar eenmaal daar stond de rij wel over het hele terrein en hebben we ruim een half uur gewacht
Ik ook!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:01 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Eens. Er is een fokker die Q. heet en ik vind dit heel verwarrend allemaal.
Ik had deze week de afspraak willen maken. Maar ja, toen testte hij dus positief... Wanneer het weer kan krijgt hij de prik alsnog.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:31 schreef Quoi het volgende:
Zijn er al mensen die hun kind hebben laten vaccineren btw?
Ze stonden voor nu op de planning. Maar toen kwam quarantaine voor de een dus beiden laten cancelen (anders blijf ik aan het rijden)quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:31 schreef Quoi het volgende:
Fiks verkouden ivm hoesten. En daardoor wat benauwd. Deze verschijnselen heb ik vaker pre corona gehad. Kan lang aanhouden of ineens over zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:47 schreef Nijna het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Sterkte, die onzekerheid lijkt me vervelend, hopen dat je snel terecht kan en snel meer duidelijkheid hebt
@:Mushanga71, ik heb bij stress vaak last van mijn kaken en nek. En die voel ik wel weer, net bij de fysio geweest, dus ik probeer het zelf maar wat ontspannener te krijgen op de een of andere manier eerst.
Fijn dat jouw uitslag goed was!
Zonde van de tablet... die dingen zijn helaas niet val-proof... stevige hoes helpt soms wel. mijn kinderen hebben vanuit school een i-pad met otterbox. Is verplicht, maar die dingen zijn aardig hufterproof, so far.
@:Loj, je maakt wel kans op de fokwet nu jaMaar je test vast negatief zondag!
@:Cathmar, als je de booster hebt gehad, hoef je niet meer in quarantaine zolang je geen klachten hebt bij een positieve huisgenoot.
@:Hilliebillie, het lijkt me best een uitdaging, kind in isolatie. Wij hebben besloten dat we dat sowieso niet doen., mocht het een keer van toepassing zijn. Ik zou dan zolang ik geen klachten heb, wel gewoon boodschappen gaan doen. Maar ik zou dan niet zo gauw bij de kapper gaan zitten of ergens langere tijd met iemand (die niet bij mijn gezin hoort) in dezelfde ruimte.
@:het-is-mij, ook onzekerheid bij jou... sterkte
@:F_r, beterschap. Heb je klachten? Hopelijk valt het mee.
Dat R-getal nu is van begin januari, zal nu wel een stuk hoger zijn... maar dat berekenen ze met 2 weken vertraging oid.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:31 schreef hilliebillie het volgende:
@:nijna isolatie had ik vooraf ook bedacht niet te doen hoor, met name met de jongste. Maar toen puntje bij paaltje kwam hebben we besloten het gewoon te proberen en dat pakte toch wel goed uit zonder moppers ook eigenlijk (maar hadden elkaar en het was zomer dus ze konden ook elke dag wel in de tuin in het zwembad, dat zou nu al niet zijn). Maar is dus achteraf wel iets wat ze als vervelend ervaren hebben. Maar nu dus ook niet nodig (want booster, toen stond juist die week de tweede vaccinatie gepland)
Ik heb ook wel eens de nijging q te typen ipv quarantaine maar als ik alleen de q in typ komt quarantaine er al te staan dus tik ik er maar gewoon op.
Gisteren dus bij een andere fysio geweest dan ik eerst was. Ging hij met dry needling aan de gang. Didn’t see that coming voor ik die kant uit ging. Maar zowaar lijkt het misschien toch wel wat meer effect te hebben dan het masseren van de spier. Ik kan nu op staan zonder eerst drie stappen als een oud vrouwtje te lopen dus dat is al een verbetering 😂
Vroeg me trouwens vanmorgen wel af wat het R-getal momenteel is. Gaat helemaal nergens meer over wat ik nu om me heen hoor (maar dat is overal zo, maar hier begint het nu echt erg te worden).
Nog maar even opgezocht maar dat is eigenlijk het zelfde als in november, ik had gedacht dat die momenteel echt enorm gestegen zou zijn)
Stress is echt kut☹. Soms neem ik een halve diazepam en dat helpt iig de spieren te ontspannen. Van een hele ga ik gestrekt😅. Vannacht liggen malen en dat helpt dan ook niet echt.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:47 schreef Nijna het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Sterkte, die onzekerheid lijkt me vervelend, hopen dat je snel terecht kan en snel meer duidelijkheid hebt
@:Mushanga71, ik heb bij stress vaak last van mijn kaken en nek. En die voel ik wel weer, net bij de fysio geweest, dus ik probeer het zelf maar wat ontspannener te krijgen op de een of andere manier eerst.
Fijn dat jouw uitslag goed was!
Zonde van de tablet... die dingen zijn helaas niet val-proof... stevige hoes helpt soms wel. mijn kinderen hebben vanuit school een i-pad met otterbox. Is verplicht, maar die dingen zijn aardig hufterproof, so far.
@:Loj, je maakt wel kans op de fokwet nu jaMaar je test vast negatief zondag!
@:Cathmar, als je de booster hebt gehad, hoef je niet meer in quarantaine zolang je geen klachten hebt bij een positieve huisgenoot.
@:Hilliebillie, het lijkt me best een uitdaging, kind in isolatie. Wij hebben besloten dat we dat sowieso niet doen., mocht het een keer van toepassing zijn. Ik zou dan zolang ik geen klachten heb, wel gewoon boodschappen gaan doen. Maar ik zou dan niet zo gauw bij de kapper gaan zitten of ergens langere tijd met iemand (die niet bij mijn gezin hoort) in dezelfde ruimte.
@:het-is-mij, ook onzekerheid bij jou... sterkte
@:F_r, beterschap. Heb je klachten? Hopelijk valt het mee.
@:Omentielvo, beterschap daar
@:BE, gaan ze nu bij de bloedbank die corona-check vast veranderen. Bij de tandarts en ortho staat in de vragenlijst wel de vraag of er een huisgenoot in quarantaine zit, dan mag je niet komen lijkt me.
@:exode, wat een fijn begin van de dag!
Vanmorgen weer met de jongste door de teststraat, er waren nu wel 8 hokjes open (donderdag maar 4). Ze was snel aan de beurt. In het hokje naast ons was een baby die getest werd, dat huiltje.
En er stonden bij het parkeerterrein van die figuren met een spandoek: Kinderen zijn de toekomst, geen proefkonijnen (of iets van die strekking).
Sta je daar in de miezerregen met z'n drieën met je spandoekje.
Maar goed, hopelijk is dochter negatief en kan ze maandag weer naar school.
Krijgen we nu dinsdag weer een persconferentie? Ben benieuwd wat ze nu weer verzinnen. Hopelijk wordt er het duidelijker op en voor de scholen minder gedoe met om de haverklap thuisblijven...
Die van mij is vanmiddag gevaccineerd! Hij was er zelf erg trots op....quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:31 schreef Quoi het volgende:
https://twitter.com/Yoric(...)yYrep0yUhXXL8GQ&s=19quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:31 schreef hilliebillie het volgende:
@:nijna isolatie had ik vooraf ook bedacht niet te doen hoor, met name met de jongste. Maar toen puntje bij paaltje kwam hebben we besloten het gewoon te proberen en dat pakte toch wel goed uit zonder moppers ook eigenlijk (maar hadden elkaar en het was zomer dus ze konden ook elke dag wel in de tuin in het zwembad, dat zou nu al niet zijn). Maar is dus achteraf wel iets wat ze als vervelend ervaren hebben. Maar nu dus ook niet nodig (want booster, toen stond juist die week de tweede vaccinatie gepland)
Ik heb ook wel eens de nijging q te typen ipv quarantaine maar als ik alleen de q in typ komt quarantaine er al te staan dus tik ik er maar gewoon op.
Gisteren dus bij een andere fysio geweest dan ik eerst was. Ging hij met dry needling aan de gang. Didn’t see that coming voor ik die kant uit ging. Maar zowaar lijkt het misschien toch wel wat meer effect te hebben dan het masseren van de spier. Ik kan nu op staan zonder eerst drie stappen als een oud vrouwtje te lopen dus dat is al een verbetering 😂
Vroeg me trouwens vanmorgen wel af wat het R-getal momenteel is. Gaat helemaal nergens meer over wat ik nu om me heen hoor (maar dat is overal zo, maar hier begint het nu echt erg te worden).
Nog maar even opgezocht maar dat is eigenlijk het zelfde als in november, ik had gedacht dat die momenteel echt enorm gestegen zou zijn)
Broccoliteenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
Voor iedereen die Q of quarantaine een vervelend woord vindt: cornteen of corn of teen
Oh nee hoor, lees het steeds meer! Ik denk een gemaksdingetje.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:29 schreef exode het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige. Ik schrijf ook C, vet hip joh.
Ik word er ook moe van maar de energie om het helemaal uit te schrijven kan ik nog nét uitbrengenquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Marjolein.
Dan zou ik MarJo hebben gehetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dat nu weer afkort naar K dan snapt niemand het meer!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb er karantenne van gemaakt..
Ik moet zeggen dat ik ook niks meer van de regels snap. Gister weer het bericht dat broertjes/zusjes niet meer thuis hoeven blijven als er corona in huis is.
Man en ik zijn geboost, maar als 1 van de dames positief is, dan ga ik toch mee in karantenne..Ook dat ja!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:01 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Eens. Er is een fokker die Q. heet en ik vind dit heel verwarrend allemaal.Noem het dan ook Vquote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:21 schreef Mushanga71 het volgende:
En het vaccineren van zoon stellen we even uit. Hij heeft C😜 gehad en ik heb niet het idee dat een vaccin nu zinvol is. Als nu zijn groep in Q😁 moet, krijgt hij ook online les. Wacht wel op een aangepast vaccin.
Na de zomervakantie gaat hij naar het VO. Dan is het vroeg genoeg.
Dan zou het zijn omdat ze het niet kunnen spellen, dat snap ik dan weer wel!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
Voor iedereen die Q of quarantaine een vervelend woord vindt: cornteen of corn of teen
Cornteen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Oiquote:
Oh ja, dat is ook zo.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 14:43 schreef GestreeptBadpak het volgende:
@:BE Ik kan je DM niet beantwoorden omdat ik nog niet lang genoeg geregistreerd benWas even vergeten dat je zo'n kloon al even op de plank moet hebben liggen voordat je 'm gaat gebruiken
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh nee hoor, lees het steeds meer! Ik denk een gemaksdingetje.
[..]
Ik word er ook moe van maar de energie om het helemaal uit te schrijven kan ik nog nét uitbrengen
[..]
Dan zou ik MarJo hebben geheten
[..]
Als je dat nu weer afkort naar K dan snapt niemand het meer!
[..]
Ook dat ja!
[..]
Noem het dan ook V
[..]
Dan zou het zijn omdat ze het niet kunnen spellen, dat snap ik dan weer wel!
Cornteen
Neh, dan voelt Vanyel zich steeds aangesproken😜quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oi![]()
Mijn naam niet lichtvaardig gebruiken hier
Beide kinderen zijn gevaccineerd. De jongste is donderdagmiddag gevaccineerd, de oudste vanmorgen. Kregen 2 uur later het bericht dat haar stamgroep van school in quarantaine moet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:31 schreef Quoi het volgende:
Oef, das kut🤐. Hier ben ik ook zo bang voor met zoon. Nog 3 dagen cito...hoop dat het zonder Q blijft.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:42 schreef Deepfreeze het volgende:
Oke, vriendje van puber heeft een positieve zelftest.. In de toetsweek staan de tafeltjes uit elkaar. Zou dat genoeg afstand zijn![]()
Kijken of vriend nog een GGD test gedaan krijgen voor maandag. Want nog 3 dagen toetsen voor de boeg. Dan zou Q-dinges wel rot zijn.
Hier gewoon binnen een dag mogelijk om een afspraak te maken. Succesquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:42 schreef Deepfreeze het volgende:
Oke, vriendje van puber heeft een positieve zelftest.. In de toetsweek staan de tafeltjes uit elkaar. Zou dat genoeg afstand zijn![]()
Kijken of vriend nog een GGD test gedaan krijgen voor maandag. Want nog 3 dagen toetsen voor de boeg. Dan zou Q-dinges wel rot zijn.
Vriendje gaat vanavond. Dus we horen het morgen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:30 schreef F_r het volgende:
[..]
Hier gewoon binnen een dag mogelijk om een afspraak te maken. Succes
Ik bedoelde Li. Daarvoor was volgens het scholenteam van de GGD een zelftest niet voldoende bij.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:36 schreef Hupje het volgende:
[..]
Maar als je kind in quarantaine zit hoef je zelf toch niet, toch pas als het een bewezen besmetting is? Tot die tijd heb je toch geen contact gehad met een besmet nauw contact?
Oh dat is echt sneu!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:33 schreef Loj het volgende:
[..]
Mag je vragen hoor.
Alleen moest Li inderdaad officieel in quarantaine. Maar ik ben met haar 1x bij de ggd geweest en dat was echt zo traumatisch (en niet gelukt) voor haar en mij dat ik dat niet meer doe. Kdv was verder toch dicht dus ze mocht toch niet en verder komt ze nergens.
Zelf al 2x bij de ggd geweest afgelopen 2 weken en we zijn nog steeds negatief. Snap het oprecht niet.
Ik kon vanmorgen direct een afspraak maken nadat ik door het keuzemenu was. Wij laten de kinderen wel vaccineren maar zij hebben dan ook nog geen C gehad en wilden beide zelf ook graag.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:48 schreef Phaidra het volgende:
Beide kinderen willen graag gevaccineerd worden. Gister hebben we de brief voor de jongste ontvangen, de oudste had hem al eerder. Maar ik moet nog moed verzamelen om in de wacht te gaan hangen.
De mijne zat afgelopen maandag voor het kind met corona... so far so good. Morgen hopelijk uitslag.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:42 schreef Deepfreeze het volgende:
Gisteren om 14:00 geweest. Vanmorgen om 07:00 was de uitslag binnenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het wachten op testuitslagen tegenwoordig duurt. Begin december kregen we de uitslag vaak binnen 4 uur (antigeen), maar nu is het een stuk drukker en hebben we waarschijnlijk PCR testen gehad i.v.m. positieve zelftest. Fingers crossed dat ze gewoon alledrie positief zijn. Of alledrie negatief, maar een vals-positieve thuistest zou wel heel toevallig zijn met zoveel besmettingen om hem heen.
Woensdag om 11.45 getest, uitslag was er de volgende ochtend rond 6.00 uur.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het wachten op testuitslagen tegenwoordig duurt. Begin december kregen we de uitslag vaak binnen 4 uur (antigeen), maar nu is het een stuk drukker en hebben we waarschijnlijk PCR testen gehad i.v.m. positieve zelftest. Fingers crossed dat ze gewoon alledrie positief zijn. Of alledrie negatief, maar een vals-positieve thuistest zou wel heel toevallig zijn met zoveel besmettingen om hem heen.
Dat is toch nog verrassend snel! Wij testten vandaag rond diezelfde tijd. Ik hoop dan ook dat we morgen de uitslagen krijgen en niet later.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:59 schreef F_r het volgende:
[..]
Gisteren om 14:00 geweest. Vanmorgen om 07:00 was de uitslag binnen
Donderdag 15.30 getest. Uitslag om 2 uur in die nacht.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dat is toch nog verrassend snel! Wij testten vandaag rond diezelfde tijd. Ik hoop dan ook dat we morgen de uitslagen krijgen en niet later.
Mijn elfjarige dochter heeft zichzelf in isolatie gezet, want ze wil niet besmet worden. Die bivakkeert nu al 2 dagen fulltime op haar kamer, ze eet er zelfs in haar eentje. Ik vind het in huis zo saai zonder haar.Gelukkig wilde ze net wel even samen in bad, toch nog even wat quality time met haar.
Nee. Niet. Te. Doen. Dit. Schrijf. Gewoon. Dank. U.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:41 schreef PoesInDoos het volgende:
Mijn kind heeft nog geen C of Q gehad en krijgt dus maandagmiddag zijn eerste V
Ok.Rumag.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee. Niet. Te. Doen. Dit. Schrijf. Gewoon. Dank. U.
Bas hebben we op maandagochtend laten testen om 09 en 23:30 hadden we de uitslagquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hier van de week om 11 uur getest en de volgende ochtend om 9 uur de uitslag.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ook, toen man C had bleven zoon en ik negatief en toen zoon C kreeg en steeds tegen me aan zat geplakt kreeg ik het ook niet. Nu met de B hoef ik iig niet meer in Q😇.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:15 schreef Malteser het volgende:
[..]
Oh dat is echt sneu!
En dat negatief blijven heb ik dus ook, ik begrijp er helemaal niks van. Zo ongeveer al mijn collega’s zijn positief, evenals veel kindjes. Maar ik blijf maar negatief.
Nah, dan heeft C toch nog iets positiefs😅 anders ging het alleen over huishouden😋quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:02 schreef vencodark het volgende:
Het gaat hier echt teveel over huishouden en Corona.![]()
Is geen sneer naar bepaalde users hoor. Gewoon een conclusie.![]()
Heel veel meer valt er ook niet mee te maken momenteelquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:02 schreef vencodark het volgende:
Ze spelen uit, toch? Kom er altijd te laat achter als ze thuis spelen. Of file of de parkeerplaatsen bij de mc drek zijn vol😐.quote:Op zondag 23 januari 2022 08:53 schreef exode het volgende:
Oh wat zwaar F_r. Sterkte daar.
Venco, ik wil het wel over voetballen hebben hoor, vandaag speelt mijn cluppie en ik ben al zenuwachtig.
Of over alles wat nog aan ons huis moet gebeuren. Zo brak er gisteren een balk van de poort af waardoor de hele schutting niet zo stabiel meer staat. De schutting is al best oud en volledig van hout. Maar we willen hem nog niet vervangen omdat we de indeling van de tuin anders willen en dus ook de poort op een andere plek maar de tuin staat nog niet op de lijst.
Zo.
Alstie nou wegvliegt, betaalt de verzekeringquote:Op zondag 23 januari 2022 09:09 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ze spelen uit, toch? Kom er altijd te laat achter als ze thuis spelen. Of file of de parkeerplaatsen bij de mc drek zijn vol😐.
Succes met de schutting. Mazzel dat het niet vaak meer stormt. Onze vloog een keer weg. Ik knipperde met mn ogen en toen was ie woesj, weg. Wel een nieuwe maar bij windkracht 8 schiet ik al in de stress. Blijft hangen, zeg maar😖
Jij ook sterkte😘.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:05 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap en sterkte voor alle zieken!
Wij sluiten ook aan. Jongste heeft een positieve zelftest. Hij voelt wat warm en heeft buikklachten. So it begins…
Oudste is toevallig gisteren gaan logeren bij een vriendje en mijn schoonouders zijn gister komen lunchen. Ze hebben de jongste maar heel kort gezien (misschien nét een kwartiertje) omdat hij rond lunchtijd zwemles heeft. Dus hopelijk valt het voor hun mee…
Onze schutting was zo oud, heb het toen niet eens aan de verzekering gemeld.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:15 schreef exode het volgende:
[..]
Alstie nou wegvliegt, betaalt de verzekeringHij staat beschut, niet vol in de wind dus het zal wel loslopen. Of losvliegen. Aan de achterkant van ons huis moet nog best wel wat gebeuren maar het hangt allemaal aan elkaar vast. Wij vinden de tuin nu echt niet leuk, veel te veel tegels. Maar met een peuter die vooral in de tuin fietst is het wel even handig. De poort willen we verschuiven, dan sluit ie aan op de nieuwe indeling van de uitbouw, die we pas gaan doen als de kat is omgevallen zeg maar.
Kortom het zou fijn zijn als die schutting nog even overeind blijft.
Ja uit, tegen de club van mijn broer dus als ze verliezen, gaat mijn broer op mute.
Wij hebben nog wel wat keuzes te maken inzake de tuin. Ik wil zo graag gras, verloofde niet. En meer van dat soort discussies. Ik heb gisterenavond nog lekker op Pinterest gekeken voor tuin inspiratie.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:22 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Onze schutting was zo oud, heb het toen niet eens aan de verzekering gemeld.
Wij hadden een rimboe en toen zoon nog klein was, de tuin gedaan en gras erin gestopt, niet dat ie er ooit in speelt... Maar met een fietsende kleine meid zijn tegels toch handiger😉
Nah, heb je wat om naar uit te kijken, tuinverbouwing😁.
Haha, tis wat met voetbal😂.
Ik keek in de jaren 90 wel, toen Litmanen speelde😍
Ai Phaidra, beterschap. Zulke dingen kun je ook niet van tevoren voorzien natuurlijk...quote:Op zondag 23 januari 2022 09:05 schreef Phaidra het volgende:
Beterschap en sterkte voor alle zieken!
Wij sluiten ook aan. Jongste heeft een positieve zelftest. Hij voelt wat warm en heeft buikklachten. So it begins…
Oudste is toevallig gisteren gaan logeren bij een vriendje en mijn schoonouders zijn gister komen lunchen. Ze hebben de jongste maar heel kort gezien (misschien nét een kwartiertje) omdat hij rond lunchtijd zwemles heeft. Dus hopelijk valt het voor hun mee…
Beterschapquote:Op zondag 23 januari 2022 09:09 schreef Butterflower het volgende:
Sterkte F_r
Ik heb voor de 2e keer in 3 maanden bingo, maar S blijft maar negatief. Ze lijkt wel immuun ofzo![]()
En ik mag weer achteraan aansluiten voor de booster
Ik vind harde wind ook nog altijd spannend, bij ons waaiden er ooit ineens dakpannen van ons dak.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:09 schreef Mushanga71 het volgende:
Wel een nieuwe maar bij windkracht 8 schiet ik al in de stress. Blijft hangen, zeg maar😖
Eens. Soms lees ik hier even een tijdje niet, omdat het dan over niets anders gaat inderdaad. Als ik voor mezelf spreek kan ik zeggen dat er echt te weinig in mijn leven gebeurt om met een ander gespreksonderwerp op de proppen te komen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:02 schreef vencodark het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 januari 2022 10:37 schreef Loj het volgende:
Ok, iets anders dan
Wij gingen gisteren een offerte vragen voor een nieuwe keuken. Prima, we waren blij, maar een keuken koop je toch niet zomaar even.
Dus die vent zegt: nu een handtekening en je krijgt 20% korting. Nou, ik wil er echt nog een nacht over slapen dus…
Wij daar weg, staan we op de parkeerplaats komt hij ons nog achterna gerend en biedt hij ¤10.000 korting![]()
Ik weet het niet hoor, maar wat een oplichters;)
En die vent heeft de offerte met het bedrag (zonder korting) er nog stiekem uitgelaten ook
En kind gerelateerd… bij keukenboeren kan je prima verstoppertje spelenweet je waar je goed verstoppertje kunt spelen? In de IKEA! Hebben wij in de studententijd eens met een hele club gedaan 😁SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik scroll er ook een beetje overheen.quote:Op zondag 23 januari 2022 10:28 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Eens. Soms lees ik hier even een tijdje niet, omdat het dan over niets anders gaat inderdaad. Als ik voor mezelf spreek kan ik zeggen dat er echt te weinig in mijn leven gebeurt om met een ander gespreksonderwerp op de proppen te komen.
quote:Op zondag 23 januari 2022 10:37 schreef Loj het volgende:
Ok, iets anders dan
Wij gingen gisteren een offerte vragen voor een nieuwe keuken. Prima, we waren blij, maar een keuken koop je toch niet zomaar even.
Dus die vent zegt: nu een handtekening en je krijgt 20% korting. Nou, ik wil er echt nog een nacht over slapen dus…
Wij daar weg, staan we op de parkeerplaats komt hij ons nog achterna gerend en biedt hij ¤10.000 korting![]()
Ik weet het niet hoor, maar wat een oplichters;)
En die vent heeft de offerte met het bedrag (zonder korting) er nog stiekem uitgelaten ook
En kind gerelateerd… bij keukenboeren kan je prima verstoppertje spelenJaren geleden ook zoiets meegemaakt. Nederlands elftal moest voetballen dus er was niemand in de keukenzaak. We begonnen met een bedrag boven de 40k, toen we weggingen was het iets van 25 en inderdaad kwamen ze ook achter ons aan een toen kon het ineens voor 18k.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben overigens de keuken uiteindelijk ergens anders gekocht want ik vond dit echt belachelijk.
Andere ervaring bij de mandemakers groep. Daar ging de verkoper zogenaamd meneer Mandemakers bellen. We geloofden er niet veel van dus ik liep even een rondje door de showroom, stond hij gewoon te ouwehoeren bij de balie zoals we al verwacht hadden. Komt hij terug vraagt mijn echtgenoot overdreven vriendelijk hoe het met meneer mandemakers was een die kerel keek echt zo van wtf.
Uiteindelijk een kleinere keukenzaak gevonden met goede service, goed advies en niet van die overdreven 'prijsdalingen' maar gewoon een goed eerste bedrag waar natuurlijk nog wel iets afging maar niet meer dan 50%
(tot zover mijn poging Loj te helpen met een nieuw onderwerp)
Ik kan dit soort wedstrijden echt niet samen kijken. Ook niet met mijn eigen kinderen.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:07 schreef hilliebillie het volgende:
@:exode wat toevallig, mijn cluppie speelt ook vandaag(al moet ik zeggen dat ik al een paar jaar niet fanatiek meer ben). Vooral jammer dat eigenlijk vrienden zouden komen kijken met kindjes in de zelfde leeftijd als de onze.. maarja quarantaine.. dus nou gaan zij naar jumpxl. Je snapt.. dat zouden de onze ook wel willen. Maar om er nou een wel te laten gaan en de ander niet.. is ook weer zoiets (voor de kinderen dan hè)
@:loj goedkoper zal het waarschijnlijk niet zijn, maar wij hebben onze keuken laten maken door en keukenbouwer (geen idee hoe dat beroep heet). Maar dan heb je in ieder geval eerlijke prijzen. Geen afdingen en het gevoel hebben dat je achteraf misschien meer had kunnen bereiken.
En wat ik zelf heel fijn vind is de kwaliteit en afwerking als ik het vergelijk met wat andere keukens. En precies op maat gemaakt. Dus niet (bijvoorbeeld) 4 kastjes van 60 en een opvulsel van 10 cm, dan worden gewoon alle kastjes net wat breder.
Ik heb daar in ieder geval geen spijt van dat we dat zo gedaan hebben. Maar ik zat er dan vooraf al tegen op tegen dat afdingen en meteen moeten beslissen en zo..
Ik(we) hebben daar zelf niet zo’n. Moeite mee. Maar het was dan kijken met vrienden in de ‘mancave’ (oftewel op groot scherm in de garagequote:Op zondag 23 januari 2022 11:10 schreef exode het volgende:
[..]
Ik kan dit soort wedstrijden echt niet samen kijken. Ook niet met mijn eigen kinderen.
Maar na de wedstrijd is het ook klaar. Ik laat mijn humeur er niet meer door verpesten. Vroeger was ik echt dagen sjago als ze verloren. Dat heb ik gelukkig niet meer. Ik schakel vrij snel om daarna.
Meubelmaker is inderdaad misschien een beter woord als keukenbouwer (alhoewel de gene die hem bij ons gemaakt en gezet heeft eigenlijk alleen keukens doet).quote:Op zondag 23 januari 2022 11:16 schreef Donna het volgende:
Wij hebben onze keuken laten bouwen door een meubelmaker. Ik heb 'm helemaal zelf ontworpen. Elke dag nog blij mee.
Begin maar vast te huilen. We maken jullie in. #vooruitnuroodwitten #forzapsv #eastsidequote:Op zondag 23 januari 2022 08:53 schreef exode het volgende:
Oh wat zwaar F_r. Sterkte daar.
Venco, ik wil het wel over voetballen hebben hoor, vandaag speelt mijn cluppie en ik ben al zenuwachtig.
Of over alles wat nog aan ons huis moet gebeuren. Zo brak er gisteren een balk van de poort af waardoor de hele schutting niet zo stabiel meer staat. De schutting is al best oud en volledig van hout. Maar we willen hem nog niet vervangen omdat we de indeling van de tuin anders willen en dus ook de poort op een andere plek maar de tuin staat nog niet op de lijst.
Zo.
Het is toch Eendracht maakt macht?quote:Op zondag 23 januari 2022 11:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Begin maar vast te huilen. We maken jullie in. #vooruitnuroodwitten #forzapsv #eastside
Proficiat!quote:Op zondag 23 januari 2022 11:30 schreef Omentielvo het volgende:
Hier een jarige dame. Ze kreeg ontbijt op bed en er zijn een paar mensen voor het raam gaan staan om haar te feliciteren. Ze voelt zich echt jarig gelukkig.
Vanavond gaan we bij de Macdonald’s bestellen en we gaan cupcakes maken.
Mijn test is trouwens nog steeds negatief.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 23 januari 2022 11:30 schreef Omentielvo het volgende:
Hier een jarige dame. Ze kreeg ontbijt op bed en er zijn een paar mensen voor het raam gaan staan om haar te feliciteren. Ze voelt zich echt jarig gelukkig.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 23 januari 2022 11:30 schreef Omentielvo het volgende:
Ik zit vaak tussen de bobo's dan zing je niet.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Je moet wat als je in de hekken hangt.
Ik zit maar te kutten. Geef geen zak om voetbal en ga zelden naar een wedstrijd.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:41 schreef exode het volgende:
[..]
Ik zit vaak tussen de bobo's dan zing je niet.
Succes vanmiddag, moge de beste winnen. En meer van deze cliches.
Gefeliciteerd 🥳quote:Op zondag 23 januari 2022 11:30 schreef Omentielvo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ja ik ken ook iemand die echt twee jaar bezig is geweest om ikea fouten met de keuken te laten erkennen en herstellen. Die kreeg ook steeds kapotte spullen nageleverdquote:Op zondag 23 januari 2022 12:06 schreef Phaidra het volgende:
Ik ken iemand via Fok die enorm veel gedoe heeft gehad met een IKEA keuken. Slechte service ook nadat ze fout op fout hadden gemaakt. Vooral dat laatste zou me tegenhouden om met hen in zee te gaan.
Gras is echt gaaf😀. Gebruik alleen nooit een zelfduwmaaier. Ben nog steeds happy met de elektrische die ik vorig jaar kocht.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:29 schreef exode het volgende:
[..]
Wij hebben nog wel wat keuzes te maken inzake de tuin. Ik wil zo graag gras, verloofde niet. En meer van dat soort discussies. Ik heb gisterenavond nog lekker op Pinterest gekeken voor tuin inspiratie.
Ik ben wel een echte fan, ik ga ook graag naar het stadion. In mijn jonge jaren ging ik ook naar uitwedstrijden.
Blijft dat hangen he😖. Had een keer de schutting met touw aan de bomen vastgeknoopt. Just in case... Dakpannen kun je dan weer niet vastbinden😳quote:Op zondag 23 januari 2022 09:46 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik vind harde wind ook nog altijd spannend, bij ons waaiden er ooit ineens dakpannen van ons dak.
Beterschap aan alle zieken!
Ik vind dat juist heerlijk met dat zelfduwding. Even lekker raggen, maar ik heb ook niet een megatuin..quote:Op zondag 23 januari 2022 12:26 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Gras is echt gaaf😀. Gebruik alleen nooit een zelfduwmaaier. Ben nog steeds happy met de elektrische die ik vorig jaar kocht.
Succes met tuin iig😀
[..]
Hier ook maar 25m3 gras maar moet er niet meer aan denken om het zo te maaien😅quote:Op zondag 23 januari 2022 13:00 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik vind dat juist heerlijk met dat zelfduwding. Even lekker raggen, maar ik heb ook niet een megatuin..
Heel tevreden over de IKEA keuken. Ook geen gedoe over leveringen oid, we hebben gewoon eigen apparatuur en de kastjes ed zelf uit t magazijn gehaald..
Hartverzakking toen de kleur niet leek te kloppen, maar toen we beter keken zat er lichtblauw beschermfolie over.. 😂
Jup😅quote:Op zondag 23 januari 2022 13:03 schreef Loj het volgende:
Hahaha, wisselende ervaringen dus met Ikea keuken
Wij hebben toevallig één jaar na plaatsing ontdekt dat er voor de hoge lades zo'n mooi glazen zijstuk te krijgen is. Ik heb me een jaar kapot geërgerd aan plastic bakjes die er dan aan de zijkant uitflikkerden. Dat gebeurt nu eindelijk niet meer dus.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:10 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jup😅
Maar je betaalt wél een normale prijs, hoeft niet af te dingen en kan helemaal zelf samenstellen.
Lades ook zo leuk en dat blijkt dan als ze gebouwd zijn: de zijstukken moet je apart kopen. Kwamen we later pas achter en meer van zulks.
Echt, dat ingesleten pad bij ikea? Komt door mij😅
Jup, das ook zoiets. Bij het samenstellen zeggen ze dat er dus niet even bij🤨 moet je zelf achterkomen. Ook de lade verdelers, heel handig maar ook daar geen woord over.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:24 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Wij hebben toevallig één jaar na plaatsing ontdekt dat er voor de hoge lades zo'n mooi glazen zijstuk te krijgen is. Ik heb me een jaar kapot geërgerd aan plastic bakjes die er dan aan de zijkant uitflikkerden. Dat gebeurt nu eindelijk niet meer dus.
Wij dus niet, ook supergoed in service en garantie achteraf.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:06 schreef Phaidra het volgende:
Ik ken iemand via Fok die enorm veel gedoe heeft gehad met een IKEA keuken. Slechte service ook nadat ze fout op fout hadden gemaakt. Vooral dat laatste zou me tegenhouden om met hen in zee te gaan.
Ja alleen het moet hooikoortsbestendig zijn en in een tuin op het Noordwesten kunnen. Maar dat uitzoekwerk vind ik leukquote:Op zondag 23 januari 2022 12:26 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Gras is echt gaaf😀. Gebruik alleen nooit een zelfduwmaaier. Ben nog steeds happy met de elektrische die ik vorig jaar kocht.
Succes met tuin iig😀
[..]
Blijft dat hangen he😖. Had een keer de schutting met touw aan de bomen vastgeknoopt. Just in case... Dakpannen kun je dan weer niet vastbinden😳
haha dit klinkt precies als hier. achtertuin heeft naar mijn zin teveel bestrating maar ding is kat en peuterproof dus we laten het voorlopig zo en ik leef me wel uit in de voortuin.quote:Op zondag 23 januari 2022 09:15 schreef exode het volgende:
[..]
Alstie nou wegvliegt, betaalt de verzekeringHij staat beschut, niet vol in de wind dus het zal wel loslopen. Of losvliegen. Aan de achterkant van ons huis moet nog best wel wat gebeuren maar het hangt allemaal aan elkaar vast. Wij vinden de tuin nu echt niet leuk, veel te veel tegels. Maar met een peuter die vooral in de tuin fietst is het wel even handig. De poort willen we verschuiven, dan sluit ie aan op de nieuwe indeling van de uitbouw, die we pas gaan doen als de kat is omgevallen zeg maar.
Kortom het zou fijn zijn als die schutting nog even overeind blijft.
Ja uit, tegen de club van mijn broer dus als ze verliezen, gaat mijn broer op mute.
Voxtorp antraciet.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jup, das ook zoiets. Bij het samenstellen zeggen ze dat er dus niet even bij🤨 moet je zelf achterkomen. Ook de lade verdelers, heel handig maar ook daar geen woord over.
Maar ben nu wel tevreden over de keuken, noujah, op het aanrecht na dan😪
Wij hebben de kungsbacka, antraciet. Welke hebben jullie?
Schaduwgras en horren die pollen tegenhouden?quote:Op zondag 23 januari 2022 13:53 schreef exode het volgende:
[..]
Ja alleen het moet hooikoortsbestendig zijn en in een tuin op het Noordwesten kunnen. Maar dat uitzoekwerk vind ik leuk
Geloerd en die is ook heel mooi. Juist iets totaal anders kan heel goed werken😀.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Voxtorp antraciet.
Aan de overkant van de voxtorp staat nog onze keuken van Superkeukens. Die is hoogglans wit. In verband met ons nogal gegroeide gezin wilde ik een hoge koelkast en vriezer, maar onze keuken was net te oud om nog bij te kunnen bestellen. Toen hebben we de keuze gemaakt om het hoogglans wit aan de ene kant te combineren met het matte antraciet aan de andere kant. Het pakte erg goed uit.
Die tips had ik eerder moeten zienquote:Op zondag 23 januari 2022 14:21 schreef FlyingFish het volgende:
Nog twee tips voor een nieuwe keuken die ik van mijn zus kreeg, waar ik uiteindelijk heel blij mee ben: een spoelbak waar een ovenplaat (of grote pan) gewoon in past en een grotere inductieplaat waardoor je alle pitten daadwerkelijk tegelijk kunt gebruiken met normaal formaat pannen.
En denk even goed na over stopcontacten. Wij hebben op advies van onze elektra-man het dubbele stopcontact verplaatst. Op zich een prima idee, ware het niet dat ik daardoor nu mijn airfryer niet goed onder de afzuigkap kan zetten op een pit die ik niet gebruik. Geen ramp, maar wel jammer.
Wij hier ook een dure maatwerkkeuken van een lokale keukenboer. We waren zo ontzettend afgeknapt na bezoeken aan die ketens en dit voelt voor ons nog steeds als de juiste keuze. Qua budget maakte het niet eens zo heel veel uit, alleen hebben we nu een wat kleinere keuken. We hebben de hoge keukenkastjes geschrapt. Kan ik met mijn 1.56 toch niet echt goed bij. Dus alles laag gehouden.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:32 schreef Vanyel het volgende:
Maatwerkkeuken hier, maar wel van een (kleine) keukenboer. Heel blij met de optie om zelf te bepalen hoe en wat, ook tevree over de afhandeling van slechte shit.
Maar goedkoop was het niet.
En het zwart, waarvan ze zeiden dat dat echt behoorlijk kan chippen als je niet voorzichtig bent, chipt als een malle, vooral aan de binnenkant van pannenlades etc.
Maar hij is hoog en precies zo groot als ie zou moeten zijn en van MIJMIJMIJ etc etc
8 stopcontacten, 4 aan de fornuiskant en 4 aan de gootsteen kant en ik heb regelmatig te weinig omdat we er ook wel eens spul opladen. Bezuinig daar vooral niet op als het niet hoeft.
Dat moet je ook niet doen!quote:Op zondag 23 januari 2022 14:50 schreef Vanyel het volgende:
Oh nee ik denk dqt dit goedkoper was dan niet maatwerk, maar alsnog is het duur.
Onze kastjes zijn zwart gespoten, maar met een witte basis. Dus het wit komt er doorheen als je er bijvoorbeeld met een panrand tegenaan slaat.
quote:Op zondag 23 januari 2022 12:05 schreef MaJo het volgende:
Hoe zit het qua badkamers? Wat zijn daar de bedrijven die je moet mijden?
Ik heb ook een hekel aan die tactieken dat je vandaag moet tekenen anders heb je geen deal. Dan ben ik weg!Wij hebben onze badkamer laten doen door een zzp-er. We waren eerst bij een badkamerwinkel geweest in de buurt, die waren heel duur. Mijn man kwam met die zzp-er in gesprek en die werkte vaak samen met een zaak net over de grens, daar zijn we toen wezen kijken en daar kwamen we er toch ook niet helemaal uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen die zzp-er gevraagd en die heeft de badkamer gedaan, voor de elektra wist hij mannetjes en via hem zijn we ook nog aan een stratenmaker gekomen die onze oprit en terras heeft gedaan.
En de badkamerman komt af en toe even checken of de kitrand van het bad enzo vervangen moet. Echt top!Fake it till you make it...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kat voelt goed aan dat ze niet lekker is. Haal de foto zo weer weg
Deze lijkt op papa. Niks van mij bij.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:47 schreef amaranta het volgende:
Fr het is een één op één kopietje van jou
Waarom in geheimtaal?quote:Op zondag 23 januari 2022 16:11 schreef Vicky het volgende:
Onze keuken is van de sponsor van de Eerste divisie.. Iets met impulsief.. maar ja, konden we niet terug draaien.
quote:Op zondag 23 januari 2022 15:18 schreef F_r het volgende:
Badkamer moeten wij ook nog. Maar zo duur en zoveel zooi.Nu wil ik ook zo'n katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kat voelt goed aan dat ze niet lekker is. Haal de foto zo weer weg![]()
Ik ben team 'helemaal geen tegels' dan is een andere bodembedekker niet echt handig.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:01 schreef Elleska het volgende:
Keukenboeren, wij werden er ook helemaal gek van en zijn uiteindelijk bij de ikea uitgekomen. Geluk we dat standaard afmetingen goed uit kwamen. Badkamers is trouwens hetzelfde gedoe, we zijn uiteindelijk bij een klein bedrijfje uitgekomen welke niet perse goedkoper is maar tenminste wel langs komt en meedenkt. We moeten alleen nog een wastafelmeubel en spiegelkast elders uitzoeken maar als we niets vinden wordt dat ook gewoon ikea.
Al zou ik met de huidige leveringsproblemen van de ikea op dit moment denk ik geen ikea keuken kopen. We hebben toen alles zelf opgehaald en op 1 ladefrontje na was alles aanwezig, dat gaat nu niet lukken. Die glazen plaatjes voor de zijkant wil ik ook voor een extra lade maar ik grijp steeds mis.
[..]
haha dit klinkt precies als hier. achtertuin heeft naar mijn zin teveel bestrating maar ding is kat en peuterproof dus we laten het voorlopig zo en ik leef me wel uit in de voortuin.
En verbouwing van bijkeuken/schuurtje gaan we pas doen als de katten zijn omgevallen want dat is nu hun veilige terugtrekplek.
Er staat dit jaar ook genoeg op de planning. badkamerverbouwing, rolluiken/screens en nog wat kleine dingen. En een nieuwe schutting maar daar veranderd de tuinindeling niet door of dat ding moet wegvliegen en de rest meenemen maar er staan nu extra palen bij om dat te voorkomen.
Enne ipv gras een bodembedekker waar je overheen kan lopen? Ik ben hier aan het testen met vetmuur en nog een ander plantje.
Nou het gaat om buiten, B heeft hooikoorts en speelt graag in de tuin. Wel vervelend als ie zich wild niest de hele tijd.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:08 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Schaduwgras en horren die pollen tegenhouden?
Maar idd, alleen het uitzoekwerk al is leuk om te doen😀
waarom niet? tegels eruit en beloopbare bodembedekker erin in plaats van gras.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:56 schreef exode het volgende:
[..]
Ik ben team 'helemaal geen tegels' dan is een andere bodembedekker niet echt handig.
Jaquote:Op zondag 23 januari 2022 17:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:littledrummergirl wat een belabberde timing.Sterkte!
Kan dat ook op een tuin van 5 bij 14 meter? Dat is wel echt een aardige oppervlakte voor een bodembedekker die geschikt moet zijn als terras en voor 2 spelende kinderen (en mijn hottub maar die krijg ik er echt niet doorheen geloof ik).quote:Op zondag 23 januari 2022 17:00 schreef Elleska het volgende:
[..]
waarom niet? tegels eruit en beloopbare bodembedekker erin in plaats van gras.
Als het werkt gaat bij ons minimaal de helft van de tegels eruit en komt er een bodembedekker in.
Nee, dan is dat niks.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:57 schreef exode het volgende:
[..]
Nou het gaat om buiten, B heeft hooikoorts en speelt graag in de tuin. Wel vervelend als ie zich wild niest de hele tijd.
Och🙁. Sterkte want deze stress kan je er nu even niet bij hebben😘quote:Op zondag 23 januari 2022 17:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Javooral ook omdat het waarschijnlijk directe gevolgen heeft voor de kraamzorg ect..
Zelf hebben we gelukkig nog nergens last van, dat scheelt iets.. maar tochgrrmbll
Ow, dat is wel echt klote inderdaadquote:Op zondag 23 januari 2022 17:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Javooral ook omdat het waarschijnlijk directe gevolgen heeft voor de kraamzorg ect..
Zelf hebben we gelukkig nog nergens last van, dat scheelt iets.. maar tochgrrmbll
Wat een drama qua timingquote:Op zondag 23 januari 2022 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Ah godverde kleuter heeft waarschijnlijk corona.. zaterdag een berichtje dat juf in quarantaine moest en net hebben we hem koortsig en sip opgehaald bij opa en oma.
Dinsdag was er een plekje voor een test, dan ben ik inmiddels 40.3 zwanger.
Dit is zo zo zo onhandig qua timing
wij hebben het oude aanrechtblad dat van de vorige bewoners was. Pastte precies en was nog heel mooi.. geen idee dus..quote:Op zondag 23 januari 2022 13:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jup, das ook zoiets. Bij het samenstellen zeggen ze dat er dus niet even bij🤨 moet je zelf achterkomen. Ook de lade verdelers, heel handig maar ook daar geen woord over.
Maar ben nu wel tevreden over de keuken, noujah, op het aanrecht na dan😪
Wij hebben de kungsbacka, antraciet. Welke hebben jullie?
Ah nee, wat rottig. Ik duim dat hij gewoon een dipje heeft en het geen covid is!quote:Op zondag 23 januari 2022 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Ah godverde kleuter heeft waarschijnlijk corona..
Ooh ik duim voor je dat je baby lekker blijft zitten tot iedereen beter is en uit een eventuele quarantine.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Ah godverde kleuter heeft waarschijnlijk corona.. zaterdag een berichtje dat juf in quarantaine moest en net hebben we hem koortsig en sip opgehaald bij opa en oma.
Dan is het idd zonde om te vervangen. Wij hebben het oude blad toen doormidden gezaagd om het weg te krijgen. Een stuk staat nog steeds in de tuin naast de kliko en zelfs door al dat vocht ziet het er minder bol uit dan het nieuwe blad wat dus vervangen moet worden😅quote:Op zondag 23 januari 2022 18:14 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
wij hebben het oude aanrechtblad dat van de vorige bewoners was. Pastte precies en was nog heel mooi.. geen idee dus..
Ik moet al helemaal braken van mensen die het over “tante corrie” hebben. Echt grappig joh, Gerda.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:26 schreef MaJo het volgende:
Tante Corrie? Nog nooit gehoord.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:43 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik moet al helemaal braken van mensen die het over “tante corrie” hebben. Echt grappig joh, Gerda.
Wat vervelend joh @:littledrummergirl! Heb je enig idee wat het voor jullie situatie precies betekent als je binnen de isolatietijd van je zoon bevalt?
oh, dat zou kut zijn! Ik duim voor geen corona!quote:Op zondag 23 januari 2022 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik zou even de GGD bellen en het verhaal uitleggen. Wie weet is er dan wat te regelen dat hij eerder getest kan worden. Dan heb je in ieder geval duidelijkheid en kan je obv en plan maken. Zeker als het ook direct invloed heeft op zaken als kraamzorg lijkt mij sneller duidelijkheid wel heel fijn.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Dit inderdaad, ik moest het mijn man vragenquote:
Die heb ik (gelukkig) nog niet gehoordquote:Op zondag 23 januari 2022 18:43 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik moet al helemaal braken van mensen die het over “tante corrie” hebben. Echt grappig joh, Gerda.
Wat vervelend joh @:littledrummergirl! Heb je enig idee wat het voor jullie situatie precies betekent als je binnen de isolatietijd van je zoon bevalt?
Ongie heb ik nooit begrepenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tante Corrie? Nog nooit gehoord.
Maar al die dingen passen bij mij in het zelfde straatje als ongie.
🤮
Het voelt een beetje hetzelfde als mensen die ‘K’ zeggen ipv kanker.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:26 schreef MaJo het volgende:
Dat is precies de associatie die ik erbij hebquote:Op zondag 23 januari 2022 19:49 schreef BE het volgende:
LDG Dat zou wel goed kut zijn!
[..]
Het voelt een beetje hetzelfde als mensen die ‘K’ zeggen ipv kanker.
Tante Corrie had ik ook nog nooit van gehoord!
Het ligt natuurlijk aan de situatie en de eisen, maar wij vonden het fijn om juist al even in het huis te wonen voor we bepaalde verbouwingskeuzes maakten. Juist om te ervaren wat wel of niet handig zou zijn.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:41 schreef MaJo het volgende:
Nu nog even de tijd vinden om ook echt ermee aan de slag te gaan, de sleutel krijgen we al over 4 maanden en we hebben nog helemaal niks besloten
De badkamer willen we wel helemaal eruit slopen en een nieuwe bestellen.
Ik niet, zelftest weer negatief, dus mijn kleuters zien mij morgen weer gewoon!quote:Op zondag 23 januari 2022 19:54 schreef SQ het volgende:
Beide kleuterjuffen van mijn zoon zijn in Q nu.
WIE IS DE VOLGENDE?
Vooral ook omdat QAnon in de totaal ander hoek zit.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:26 schreef MaJo het volgende:
Vriend en ik hoeven niet in q (quote:Op zondag 23 januari 2022 18:43 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |