abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203297443
En mag jij nog vrij rondlopen?
pi_203297551
Las gister op nu.nl dat 2% van de scholen géén klassen in quarantaine heeft. En de school van mijn kinderen is er één van 🎉
Sterkte aan iedereen met slechte start en quarantaine enzo..
(het helpt misschien dat de telefooncentrale van school eruitligt, dus niemand kon bellen dat ze besmet waren 😁, appen kon dan weer wel)
  vrijdag 21 januari 2022 @ 10:50:20 #3
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_203297580
Ik heb zo'n fijne nieuwe trui, lekker warm en knus O+. Baal nu alweer als het straks geen truienweer meer is.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_203297605
Ah wat klote exode dat alles nu weer tegelijk komt 😕 succes vandaag.

@TolstoiFan dat klink ook allemaal best bagger. Sterkte :*
Ik moet zeggen dat ik zelf bij de ggd er gisteren redelijk snel door heen kwam. Al had ik eerst natuurlijk het gewone afspraaknummer gebeld ipv die in de brief 😅 dus vanuit daar doorverbonden (ook wel weer in de wacht) maar met het in de wacht staan bij het verkeerde nummer en bij het goede nummer was ik binnen 23 minuten klaar (en terwijl ik in de wacht sta doe ik gewoon een spelletje op m’n telefoon ofzo). En de oudste kan dinsdag om 8.30 al terecht èn hier in het dorp. Dus dat is wel prettig.

Dadelijk naar de fysio. Ben doorverwezen naar een collega van de gene die me eerst behandelde, hopelijk kan hij wel iets voor me betekenen.
Nu nog even werken want dat had ik gisteren op het werk beloofd thuis nog te doen maar is er helemaal tussendoor geschoten. Maar goed was ook geen spoed dus dat scheelt
pi_203297673
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:48 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Las gister op nu.nl dat 2% van de scholen géén klassen in quarantaine heeft. En de school van mijn kinderen is er één van 🎉
Hier ook geen quarantaine. Maar wel leerkrachten die thuis zitten en waar geen vervanging voor is. Dus dan zit je nog steeds met kinderen thuis |:(
pi_203297716
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:56 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Hier ook geen quarantaine. Maar wel leerkrachten die thuis zitten en waar geen vervanging voor is. Dus dan zit je nog steeds met kinderen thuis |:(
oh, dat is wel balen!
pi_203297746
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:59 schreef watmoetikkiezen het volgende:

[..]
oh, dat is wel balen!
Niet mijn kind trouwens. Ik heb nu 4,5 jaar een kind bij deze juf in de klas. En ik kan me niet herinneren dat ze ooit ziek is geweest.
pi_203297910
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:56 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Hier ook de oudste thuis vandaag om deze reden. Maar van dinsdag t/m donderdag was er wél vervanging, dus toch kudo’s voor de school! :Y

Bij mijn ene zus is het hele gezin positief getest (4 pers), bij de andere alleen mijn nichtje. Gelukkig hebben we elkaar niet recentelijk gezien :P.

Exode, veel sterkte weer vandaag :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_203298089
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:48 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Sterkte aan iedereen met slechte start en quarantaine enzo..
(het helpt misschien dat de telefooncentrale van school eruitligt, dus niemand kon bellen dat ze besmet waren 😁, appen kon dan weer wel)
School van Sjaak hoort ook bij die 2% *O*
pi_203298243
Ik kreeg net alweer een bericht. 2e besmetting in de klas van de jongste. Uit voorzorg krijgen ze vandaag de spullen mee naar huis.
pi_203298318
Ketels online les was ook al vervroegd. Ze zouden eigenlijk online les krijgen wanneer de kinderen op school gymles kregen. Maar er was geen gymles, want... gymleraar in quarantaine. 8)7

Ketel is dus positief getest, onze zelftesten zijn tot nu toe negatief, ondanks hoesten/verkoudheid. Dit weekend maar eens langs de GGD denk ik.
pi_203298335
Wij horen echt niks over besmettingen in onze school, vraag me af of ze er echt niet zijn :? Of dat het straks ineens wordt gecommuniceerd als klas jn quaran zou moeten
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_203298377
Onze school is begin december al een weel dichtgeweest wegena teveel besmettingen. Dus ik hoop datchet nu wel mee zal vallen. Sowieso vallen de kinderen nog in de "korter dan 8 weken geleden corona gehad".
pi_203298538
Hier is zoonlief zijn klas sinds gisteren weer uit quarantaine maar de helft van zijn klasgenoten is er niet. Mogelijk ervoor gekozen om niet te testen en 10 dagen quarantaine te doen.
pi_203298806
Mijn school heeft tot nu toe de dans echt goed ontsprongen in eerdere golven, maar nu 7 klassen in quarantaine (van de 14). Ook veel collega's besmet. Gaat echt hard nu. Omdat we een grote school zijn hebben we wat meer extra loslopend personeel. Die vangen de groepen op waarvan de collega's ziek zijn (of zoals ik afwezig om een andere reden). Kinderen en collega's gelukkig niet mega ziek, maar de besmettingen zijn nu bijna niet meer tegen te houden.
pi_203298820
Ik hoor ook niks van school over besmettingen. Wel van T dat er 1 jongen in de klas besmet is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:22:29 #17
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_203298871
Het kon niet uitblijven nadat zijn vriendinnetje eergisteren positief testte: wij hebben een zieke puber met covid. Het andere kind voelt zich ook doodziek, nu nog negatief maar ik denk op basis van het klinisch beeld dat hij ergens dit weekend positief zal testen. Het is wel lekker rustig in huis nu ze beide lamlendig op de bank/in bed hangen. :P
pi_203298905
Hier eerder vanuit school ook niet echt iets gehoord. Pas op het moment dat kind moest worden opgehaald.
Alleen vorige week een berichtje dat er wel wat leraren ziek thuis zaten en dat ze niet wisten of en hoelang ze dus vervanging hadden voor die klassen
pi_203299431
Bingo! *O*
Kind 1 in quarantaine. Dus one down two to go. :')
Of heb ik dan nog geen bingo.

Oh wacht we hebben een positieve zelftest voor quarantainekind. BINGO!
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:00:56 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_203299479
One by one...
disclaimer
pi_203299530
Hier wel mail met aantal besmettingen per klas. Bij zoon nog steeds 1 en die is na de vakantie niet op school geweest. Hoop dat ze het redden tm woensdag want dan laatste dag cito voor definitief schooladvies.
Hij komt dit weekend de deur niet uit. Zal je net zien...

Groep van een vriendin wel in Q. Zij zijn wappies, weigeren ook te testen dus kind moet 10 dagen in Q. Andere kind ook thuis want ziek, maar derde kind naar school omdat, geen klachten. Ik vind hier heel veel van. Zolang je dus niet test en geen positieve test hebt, stuur je gewoon een potentiële virusverspreider naar school😳🤪🤪.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_203299545
Sterkte en beterschap voor iedereen die het nodig heeft😘
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_203299613
Hier negatieve pcr testen terug. Één dochter moet zondag nog een keer in terug naar school te mogen.
Met een meidenkwartet
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:25:09 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_203299753
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:05 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier wel mail met aantal besmettingen per klas. Bij zoon nog steeds 1 en die is na de vakantie niet op school geweest. Hoop dat ze het redden tm woensdag want dan laatste dag cito voor definitief schooladvies.
Hij komt dit weekend de deur niet uit. Zal je net zien...

Groep van een vriendin wel in Q. Zij zijn wappies, weigeren ook te testen dus kind moet 10 dagen in Q. Andere kind ook thuis want ziek, maar derde kind naar school omdat, geen klachten. Ik vind hier heel veel van. Zolang je dus niet test en geen positieve test hebt, stuur je gewoon een potentiële virusverspreider naar school😳🤪🤪.
Ja klopt, maar dat is toch wat hopelijk over niet al te lange tijd de dagelijkse realiteit gaat zijn. We kunnen onmogelijk nog jarenlang blijven testen en quarantainen. En als er nauwelijks nog mensen echt (dood)ziek van worden, sja. Dan wordt het dus net als de griep en verkoudheid.
disclaimer
pi_203299841
Peuter afgelopen week voor het eerst door de teststraat geweest want afspraak in het ziekenhuis met snottebellen leek ons wel even verstandig om te testen. Negatief, gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')