Hier ook geen quarantaine. Maar wel leerkrachten die thuis zitten en waar geen vervanging voor is. Dus dan zit je nog steeds met kinderen thuisquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:48 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Las gister op nu.nl dat 2% van de scholen géén klassen in quarantaine heeft. En de school van mijn kinderen is er één van 🎉
oh, dat is wel balen!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:56 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hier ook geen quarantaine. Maar wel leerkrachten die thuis zitten en waar geen vervanging voor is. Dus dan zit je nog steeds met kinderen thuis
Niet mijn kind trouwens. Ik heb nu 4,5 jaar een kind bij deze juf in de klas. En ik kan me niet herinneren dat ze ooit ziek is geweest.quote:
Hier ook de oudste thuis vandaag om deze reden. Maar van dinsdag t/m donderdag was er wél vervanging, dus toch kudo’s voor de school!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:56 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Hier ook geen quarantaine. Maar wel leerkrachten die thuis zitten en waar geen vervanging voor is. Dus dan zit je nog steeds met kinderen thuis
School van Sjaak hoort ook bij die 2%quote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:48 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Las gister op nu.nl dat 2% van de scholen géén klassen in quarantaine heeft. En de school van mijn kinderen is er één van 🎉
Sterkte aan iedereen met slechte start en quarantaine enzo..
(het helpt misschien dat de telefooncentrale van school eruitligt, dus niemand kon bellen dat ze besmet waren 😁, appen kon dan weer wel)
Ja klopt, maar dat is toch wat hopelijk over niet al te lange tijd de dagelijkse realiteit gaat zijn. We kunnen onmogelijk nog jarenlang blijven testen en quarantainen. En als er nauwelijks nog mensen echt (dood)ziek van worden, sja. Dan wordt het dus net als de griep en verkoudheid.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:05 schreef Mushanga71 het volgende:
Hier wel mail met aantal besmettingen per klas. Bij zoon nog steeds 1 en die is na de vakantie niet op school geweest. Hoop dat ze het redden tm woensdag want dan laatste dag cito voor definitief schooladvies.
Hij komt dit weekend de deur niet uit. Zal je net zien...
Groep van een vriendin wel in Q. Zij zijn wappies, weigeren ook te testen dus kind moet 10 dagen in Q. Andere kind ook thuis want ziek, maar derde kind naar school omdat, geen klachten. Ik vind hier heel veel van. Zolang je dus niet test en geen positieve test hebt, stuur je gewoon een potentiële virusverspreider naar school😳🤪🤪.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |