Tekstueel uitgeplozen waarschijnlijk. Misschien was het toen geen kandidaat meer oid.quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'nooit heb ik enige seksuele relatie gehad of gezocht met een kandidaat'.
BUSTED
Sowieso opvallend dat die naam ook niet specifiek genoemd werd in de aflevering van BOOS zelf, terwijl de rest wel met naam genoemd werd.quote:
Feitelijk dus geen kandidaat meer ofzo, maar ik vind dat niet juist.quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
BUSTED
Ik ook niet nee, dan weet je gewoon dat je fout bent.quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feitelijk dus geen kandidaat meer ofzo, maar ik vind dat niet juist.
Nadat ze kandidaat was wellicht. Dus in een andere setting waar die machtsverschillen dan niet relevant geacht worden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die dus zegt dat hij wel seks heeft gehad met die oud-kandidaat. Ik weet niet meer zo wat de verklaring van ali was, maar die rijmt daar voor mij niet heel lekker mee
Het is zeikerig, maar een oud-kandidaat is wat anders dan een kandidaat.quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
BUSTED
Nouja boeiend, hij heeft zn coaching programma nog!quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nadat ze kandidaat was wellicht. Dus in een andere setting waar die machtsverschillen dan niet relevant geacht worden.
Denk dat Ali sowieso wel klaar is bij zijn huidige werkgevers; maar veroordeling die is er niet zomaar.
Die waren natuurlijk ook altijd mee op schrijvers kamp en hebben vast dingen gezien of aan deelgenomen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie????????????? Bovendien: wat hebben de vrienden van die mongool er mee te maken?
Als je zo je woordjes aan het wegen bent dan ben je gewoon fout.quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is zeikerig, maar een oud-kandidaat is wat anders dan een kandidaat.
In die zin klopt het dus, maar het geeft eens te meer aan wat voor smerige rat het is.
Zouden die ook wel eens aan een schrijverskamp deelnemen 🧐quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie????????????? Bovendien: wat hebben de vrienden van die mongool er mee te maken?
Ja, dat lijkt me ook. Dan zit je al in een juridische modus waar je niet in gaat als je zeker bent van je zaak.quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je zo je woordjes aan het wegen bent dan ben je gewoon fout.
Hoe dan ook wel echt een prachtige reactiequote:Op donderdag 20 januari 2022 22:42 schreef AgnesGru het volgende:
Statement Waylon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan de andere kant is blijven ook een soort steun voor de andere onbekende medewerkers.quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toch had ik het sterker gevonden als hij een statement a la Anouk had gezegd om uit The Voice te stappen.
Over hem gaan 0 beschuldigingen, dus dan snap ik ergens wel dat ze hij niet gelijk eruit stappen, want waarom zou je weg als je niks fout hebt gedaan, zeker als het programma toch nooit binnen het huidige team terug zou komen, maar het was een sterker statement geweest i.m.o.
Heeft Glennis al gereageerd eigenlijk? Of heb ik die gemist?
Sluit niet uit dat een deel van zijn felle ontkenning ook is dat hij hier heilig in geloofd en zich geïntimideerd is dat iemand hier anders over kan denken. Dat hij écht geloofd niks fout te hebben gedaan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Het heeft allemaal met perceptie te maken, het probleem is dat Ali B daadwerkelijk denkt dat die vrouwen blij zijn om met hem het bed te hebben gedeeld, die heeft gewoon totaal een plaat voor zijn kop over wat grensoverschrijdend is en wat niet. In zijn wereld is het gewoon "hihaho, gewoon even lekker met mijn vingers naar binnen, lekker toch en wees blij dat Ali B je heeft gevingerd"
Die had daar in ieder geval zelf om gevraagdquote:Op donderdag 20 januari 2022 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sowieso opvallend dat die naam ook niet specifiek genoemd werd in de aflevering van BOOS zelf, terwijl de rest wel met naam genoemd werd.
Ook weer waarquote:Op donderdag 20 januari 2022 23:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Aan de andere kant is blijven ook een soort steun voor de andere onbekende medewerkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |