abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203294298
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 23:21 schreef Nine. het volgende:
Oh jee, dat irritante piepkuiken* zit er ook :')

* Marc-Marie
Geeft sterke opmerkingen vanavond :Y
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 20 januari 2022 @ 23:25:26 #277
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203294317
Richard _O_
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Tettenkoning donderdag 20 januari 2022 @ 23:28:20 #278
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203294345
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
Geeft sterke opmerkingen vanavond :Y
Kan wel zijn maar dat verandert mijn mening over hem niet.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203294393
Die voorzitter van het landelijk centrum seksueel geweld legt bij Beau goed uit hoe het komt dat 'gewoon melding doen' zo'n beetje het allermoeilijkst is voor slachtoffers. Ook Richard Korver laat niets heel van John de Mol die vrouwen wijst op hun verantwoordelijkheid. Als voorbeeld geeft hij dat Jeugdbescherming een client van hem verzoekt naar een anti-loverboytraining te gaan. Client heeft tegen de dader nee gezegd, zich fysiek verzet - waarom moet die naar een training? Omgekeerde wereld.

Zo zie je maar dat slachtoffers wijzen op hun 'verantwoordelijkheid' ook gebeurt door personen die beter zouden moeten weten. 't Is een hardnekkig maatschappelijk fenomeen. Volgens die voorzitter krijgt 75% van de slachtoffers van seksueel geweld te maken met een vorm van victim blaming en is dat een van de zaken waar ze juist zoveel moeite mee hebben, de reacties vanuit de omgeving.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203294410
Reden waarom Martijn Nieman pas zo laat is genoemd. Info kwam pas 18 januari binnen. Misschien toch nog munitie voor een deel2 dan:

twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203294444
Ik zie weer even de verklaring van John de Mol terug bij NOS dat hij zijn handen in het vuur zou steken dat er écht iets gebeurt als iemand een melding maakt.

En in hetzelfde interview blijkt dat iemand een melding heeft gemaakt en dat er niks mee werd gedaan, want Jeroen was er al jaren en deed het zo goed, en kwam weg met een tik op de vingers.

Hoe kun je jezelf tegenspreken 8)7
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 20 januari 2022 @ 23:49:00 #282
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203294495
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie weer even de verklaring van John de Mol terug bij NOS dat hij zijn handen in het vuur zou steken dat er écht iets gebeurt als iemand een melding maakt.

En in hetzelfde interview blijkt dat iemand een melding heeft gemaakt en dat er niks mee werd gedaan, want Jeroen was er al jaren en deed het zo goed, en kwam weg met een tik op de vingers.

Hoe kun je jezelf tegenspreken 8)7
Ik had het idee dat John het bij Jeroen kon "vergeven" omdat er daar, naar verluidt, geen lichamelijke handelingen hebben plaatsgevonden maar het alleen om "maar" whatsapp contact en opmerkingen ging. Schijnbaar is dat in de ogen van John veel minder erg :{
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_203294510
Brace heeft heel vanavond ook snel (bijna) al z'n instaposts verwijderd en comments gesloten n.a.v nieuws dat hij ook jonge meisjes benaderde samen met Ali.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203294608
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Qua strafrecht zal Ali B hier wellicht nog wel mee weg komen vanwege gebrek aan bewijs, maar ik neem aan dat geen welwillend bedrijf, artiest of iemand in de entertainmentbusiness nog met 'm wil werken, daar straf je 'm in feite het hardst mee... Al zullen er altijd mensen blijven die hem een god vinden.
Zijn mocro possie ja, die zullen hem nog wel toejuichen. En ook wel een tal van bimbos van Hollandse komaf die waarschijnlijk ook voor andere loverboy praktijken zijn gevallen.
pi_203294652
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 23:51 schreef RipCity het volgende:
Brace heeft heel vanavond ook snel (bijna) al z'n instaposts verwijderd en comments gesloten n.a.v nieuws dat hij ook jonge meisjes benaderde samen met Ali.
Ik kan me voorstellen dat als ik die verhalen over die schrijverskampen hoor dat zijn hele entourage ondertussen wel licht zenuwachtig wordt want ze zullen er op zijn minst van geweten hebben en er misschien ook zelf wel aan hebben meegedaan....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203294654
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 23:36 schreef RipCity het volgende:
Reden waarom Martijn Nieman pas zo laat is genoemd. Info kwam pas 18 januari binnen. Misschien toch nog munitie voor een deel2 dan:

[ twitter ]
Mijn gok is Tim alleen de namen wilde noemen van de mensen waartegen aangifte is gedaan. Rietbergen is daar bij gekomen omdat hij zichzelf bekend maakte.

Ik vraag me wel af waarom er aan die regisseur verder geen aandacht is besteed. Er kwamen tenslotte ook 15 klachten over hem binnen.
Spoilers!
pi_203294655
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 23:49 schreef Ireth het volgende:

[..]
Ik had het idee dat John het bij Jeroen kon "vergeven" omdat er daar, naar verluidt, geen lichamelijke handelingen hebben plaatsgevonden maar het alleen om "maar" whatsapp contact en opmerkingen ging. Schijnbaar is dat in de ogen van John veel minder erg :{
Even in de veronderstelling dat John daadwerkelijk niet wist dat Vieze Jeroen met een hoop talenten appte is het niet heel erg ongewoon om iemand een tweede kans te geven. Een paar schunnige appjes en een dickpic...ja laten we het ook niet groter maken dan het is zeg.
pi_203294667
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 00:15 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Even in de veronderstelling dat John daadwerkelijk niet wist dat Vieze Jeroen met een hoop talenten appte is het niet heel erg ongewoon om iemand een tweede kans te geven. Een paar schunnige appjes en een dickpic...ja laten we het ook niet groter maken dan het is zeg.
Beetje voelen. Ach part of the deal.
pi_203294668
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 00:15 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Gaan we weer...

Is het nu echt zo moeilijk te begrijpen dat dit soort reacties impact hebben?
pi_203294675
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 00:17 schreef Elbosia het volgende:

[..]
Beetje voelen. Ach part of the deal.
Een beetje voelen... dat is heel iets anders dan een schunnig appje en dat is ook niet wat ik schrijf. Wil je insinueren dat ik dat goed zou praten, dan ben je verkeerd.
pi_203294682
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 00:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Gaan we weer...

Is het nu echt zo moeilijk te begrijpen dat dit soort reacties impact hebben?
Met John de Mol hoef ik geen medelijden te hebben maar ik heb in het stukje niet echt kunnen ontdekken dat hij zit te liegen. Ik ken hem ook niet maar hij kwam op mij oprecht over. Als hij enkel weet van 1 incident kan ik me heel goed voorstellen dat hij gehandeld heeft zoals hij dat heeft gedaan. Dat jij er vanwege alle aanklachten eromheen meer van wil maken dan het is kan ik me voorstellen maar dat was het op DAT moment voor JdM niet.
pi_203294690
2 dingen die ik even kwijt moet.

1. Waarom heeft niemand door dat diegene van het schrijverskamp/villa verhaal een jonge man is?

2. Waarom is Alivonne zo stil vanavond?
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_203294692
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 00:20 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Met John de Mol hoef ik geen medelijden te hebben maar ik heb in het stukje niet echt kunnen ontdekken dat hij zit te liegen. Ik ken hem ook niet maar hij kwam op mij oprecht over. Als hij enkel weet van 1 incident kan ik me heel goed voorstellen dat hij gehandeld heeft zoals hij dat heeft gedaan. Dat jij er vanwege alle aanklachten eromheen meer van wil maken dan het is kan ik me voorstellen maar dat was het op DAT moment voor JdM niet.
Je hoeft de reactie van John echt niet goed te praten door seksueel grensoverschrijdende handelingen te bagatelliseren.

Daarnaast vind ik het inderdaad laakbaar om je zwager uit te foeteren en het erbij te laten. Een onderzoek doen is wel het minimale, alleen al om te bepalen of het meer voorkwam.
pi_203294702
quote:
niet echt kunnen ontdekken dat hij zit te liegen
Luister naar de woorden van Kirsten die in 2017 mee deed, zij was op de hoogte dat Jeroen berisp was voor zijn gedrag en dat kan dus onmogelijk in 2019 gebeurd zijn.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_203294704
quote:

[..]
Wat hij deed was nog wel een stukje lager en dommer, feitelijk stelde hij; Ik heb alles meer dan perfect geregeld en ervoor gezorgd dat zoiets eigenlijk niet kon gebeuren maar als je dan zo dom bent om een voorval niet te melden bij mijn geweldige bedrijf, tja daar kan ik als John de Mol niets aan doen en bovendien had je de volgende slachtoffers moeten beschermen door je mond open te trekken.
pi_203294720
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 00:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je hoeft de reactie van John echt niet goed te praten door seksueel grensoverschrijdende handelingen te bagatelliseren.

Daarnaast vind ik het inderdaad laakbaar om je zwager uit te foeteren en het erbij te laten. Een onderzoek doen is wel het minimale, alleen al om te bepalen of het meer voorkwam.
Zoals ik begrijp staat er een boete
van ¤240 op het sturen van dergelijke appjes.
Daar is niets aan te bagatelliseren.
pi_203294727
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 00:29 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Zoals ik begrijp staat er een boete
van ¤240 op het sturen van dergelijke appjes.
Daar is niets aan te bagatelliseren.
Eh, je doet het wéér.
pi_203294735
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 00:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Wat hij deed was nog wel een stukje lager en dommer, feitelijk stelde hij; Ik heb alles meer dan perfect geregeld en ervoor gezorgd dat zoiets eigenlijk niet kon gebeuren maar als je dan zo dom bent om een voorval niet te melden bij mijn geweldige bedrijf, tja daar kan ik als John de Mol niets aan doen en bovendien had je de volgende slachtoffers moeten beschermen door je mond open te trekken.
Types als John weten zich ook overal uit te lullen en willen nooit maar dan ook nooit toegeven dat zij een fout hebben gemaakt.
Excuses aanbieden doen ze ook niet. Het ligt altijd aan een ander.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 00:32:50 #299
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203294737
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 00:23 schreef Draaksel het volgende:
2 dingen die ik even kwijt moet.

1. Waarom heeft niemand door dat diegene van het schrijverskamp/villa verhaal een jonge man is?

2. Waarom is Alivonne zo stil vanavond?
Ad. 1 Dat segment wordt afgesloten met de tekst ‘Inmiddels heeft deze vrouw ook aangifte gedaan bij de politie’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203294740
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 00:23 schreef Draaksel het volgende:

Die indruk had ik ook, uit het verhaal kon ik ook nergens opmaken of het om een vrouw of man ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')