Geeft sterke opmerkingen vanavondquote:Op donderdag 20 januari 2022 23:21 schreef Nine. het volgende:
Oh jee, dat irritante piepkuiken* zit er ook![]()
* Marc-Marie
Ik had het idee dat John het bij Jeroen kon "vergeven" omdat er daar, naar verluidt, geen lichamelijke handelingen hebben plaatsgevonden maar het alleen om "maar" whatsapp contact en opmerkingen ging. Schijnbaar is dat in de ogen van John veel minder ergquote:Op donderdag 20 januari 2022 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
Ik zie weer even de verklaring van John de Mol terug bij NOS dat hij zijn handen in het vuur zou steken dat er écht iets gebeurt als iemand een melding maakt.
En in hetzelfde interview blijkt dat iemand een melding heeft gemaakt en dat er niks mee werd gedaan, want Jeroen was er al jaren en deed het zo goed, en kwam weg met een tik op de vingers.
Hoe kun je jezelf tegenspreken
Zijn mocro possie ja, die zullen hem nog wel toejuichen. En ook wel een tal van bimbos van Hollandse komaf die waarschijnlijk ook voor andere loverboy praktijken zijn gevallen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Qua strafrecht zal Ali B hier wellicht nog wel mee weg komen vanwege gebrek aan bewijs, maar ik neem aan dat geen welwillend bedrijf, artiest of iemand in de entertainmentbusiness nog met 'm wil werken, daar straf je 'm in feite het hardst mee... Al zullen er altijd mensen blijven die hem een god vinden.
Ik kan me voorstellen dat als ik die verhalen over die schrijverskampen hoor dat zijn hele entourage ondertussen wel licht zenuwachtig wordt want ze zullen er op zijn minst van geweten hebben en er misschien ook zelf wel aan hebben meegedaan....quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:51 schreef RipCity het volgende:
Brace heeft heel vanavond ook snel (bijna) al z'n instaposts verwijderd en comments gesloten n.a.v nieuws dat hij ook jonge meisjes benaderde samen met Ali.
Mijn gok is Tim alleen de namen wilde noemen van de mensen waartegen aangifte is gedaan. Rietbergen is daar bij gekomen omdat hij zichzelf bekend maakte.quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:36 schreef RipCity het volgende:
Reden waarom Martijn Nieman pas zo laat is genoemd. Info kwam pas 18 januari binnen. Misschien toch nog munitie voor een deel2 dan:
[ twitter ]
Even in de veronderstelling dat John daadwerkelijk niet wist dat Vieze Jeroen met een hoop talenten appte is het niet heel erg ongewoon om iemand een tweede kans te geven. Een paar schunnige appjes en een dickpic...ja laten we het ook niet groter maken dan het is zeg.quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had het idee dat John het bij Jeroen kon "vergeven" omdat er daar, naar verluidt, geen lichamelijke handelingen hebben plaatsgevonden maar het alleen om "maar" whatsapp contact en opmerkingen ging. Schijnbaar is dat in de ogen van John veel minder erg
Beetje voelen. Ach part of the deal.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Even in de veronderstelling dat John daadwerkelijk niet wist dat Vieze Jeroen met een hoop talenten appte is het niet heel erg ongewoon om iemand een tweede kans te geven. Een paar schunnige appjes en een dickpic...ja laten we het ook niet groter maken dan het is zeg.
Gaan we weer...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Even in de veronderstelling dat John daadwerkelijk niet wist dat Vieze Jeroen met een hoop talenten appte is het niet heel erg ongewoon om iemand een tweede kans te geven. Een paar schunnige appjes en een dickpic...ja laten we het ook niet groter maken dan het is zeg.
Een beetje voelen... dat is heel iets anders dan een schunnig appje en dat is ook niet wat ik schrijf. Wil je insinueren dat ik dat goed zou praten, dan ben je verkeerd.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:17 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Beetje voelen. Ach part of the deal.
Met John de Mol hoef ik geen medelijden te hebben maar ik heb in het stukje niet echt kunnen ontdekken dat hij zit te liegen. Ik ken hem ook niet maar hij kwam op mij oprecht over. Als hij enkel weet van 1 incident kan ik me heel goed voorstellen dat hij gehandeld heeft zoals hij dat heeft gedaan. Dat jij er vanwege alle aanklachten eromheen meer van wil maken dan het is kan ik me voorstellen maar dat was het op DAT moment voor JdM niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gaan we weer...
Is het nu echt zo moeilijk te begrijpen dat dit soort reacties impact hebben?
Je hoeft de reactie van John echt niet goed te praten door seksueel grensoverschrijdende handelingen te bagatelliseren.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:20 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Met John de Mol hoef ik geen medelijden te hebben maar ik heb in het stukje niet echt kunnen ontdekken dat hij zit te liegen. Ik ken hem ook niet maar hij kwam op mij oprecht over. Als hij enkel weet van 1 incident kan ik me heel goed voorstellen dat hij gehandeld heeft zoals hij dat heeft gedaan. Dat jij er vanwege alle aanklachten eromheen meer van wil maken dan het is kan ik me voorstellen maar dat was het op DAT moment voor JdM niet.
Luister naar de woorden van Kirsten die in 2017 mee deed, zij was op de hoogte dat Jeroen berisp was voor zijn gedrag en dat kan dus onmogelijk in 2019 gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:20 schreef Vliegbaard het volgende:
niet echt kunnen ontdekken dat hij zit te liegen
Wat hij deed was nog wel een stukje lager en dommer, feitelijk stelde hij; Ik heb alles meer dan perfect geregeld en ervoor gezorgd dat zoiets eigenlijk niet kon gebeuren maar als je dan zo dom bent om een voorval niet te melden bij mijn geweldige bedrijf, tja daar kan ik als John de Mol niets aan doen en bovendien had je de volgende slachtoffers moeten beschermen door je mond open te trekken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:20 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Met John de Mol hoef ik geen medelijden te hebben maar ik heb in het stukje niet echt kunnen ontdekken dat hij zit te liegen. Ik ken hem ook niet maar hij kwam op mij oprecht over. Als hij enkel weet van 1 incident kan ik me heel goed voorstellen dat hij gehandeld heeft zoals hij dat heeft gedaan. Dat jij er vanwege alle aanklachten eromheen meer van wil maken dan het is kan ik me voorstellen maar dat was het op DAT moment voor JdM niet.
Zoals ik begrijp staat er een boetequote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je hoeft de reactie van John echt niet goed te praten door seksueel grensoverschrijdende handelingen te bagatelliseren.
Daarnaast vind ik het inderdaad laakbaar om je zwager uit te foeteren en het erbij te laten. Een onderzoek doen is wel het minimale, alleen al om te bepalen of het meer voorkwam.
Eh, je doet het wéér.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zoals ik begrijp staat er een boete
van ¤240 op het sturen van dergelijke appjes.
Daar is niets aan te bagatelliseren.
Types als John weten zich ook overal uit te lullen en willen nooit maar dan ook nooit toegeven dat zij een fout hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat hij deed was nog wel een stukje lager en dommer, feitelijk stelde hij; Ik heb alles meer dan perfect geregeld en ervoor gezorgd dat zoiets eigenlijk niet kon gebeuren maar als je dan zo dom bent om een voorval niet te melden bij mijn geweldige bedrijf, tja daar kan ik als John de Mol niets aan doen en bovendien had je de volgende slachtoffers moeten beschermen door je mond open te trekken.
Ad. 1 Dat segment wordt afgesloten met de tekst ‘Inmiddels heeft deze vrouw ook aangifte gedaan bij de politie’.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:23 schreef Draaksel het volgende:
2 dingen die ik even kwijt moet.
1. Waarom heeft niemand door dat diegene van het schrijverskamp/villa verhaal een jonge man is?
2. Waarom is Alivonne zo stil vanavond?
Die indruk had ik ook, uit het verhaal kon ik ook nergens opmaken of het om een vrouw of man ging.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:23 schreef Draaksel het volgende:
1. Waarom heeft niemand door dat diegene van het schrijverskamp/villa verhaal een jonge man is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |