abonnement Unibet Coolblue
pi_203293530
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:24 schreef RipCity het volgende:
Goed statement van Waylon op insta
Alleen lijkt hij, zoals velen, de betekenis van 'seksisme' niet helemaal juist toe te passen.
pi_203293543
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:22 schreef Japepk het volgende:

[..]
Praat niets goed, maar Marco komt inderdaad toch wat over als iemand die nét te amicaal is en daar nooit echt op is teruggefloten. De cringy oom die je net te lang omhelst. Werd eerder in dit topic al genoemd. Dus altijd al klefbak, schatje, liefje, bla bla. Dan denk je, ja maar dat is Marco. Die zich misschien ook van weinig kwaad bewust is geweest. Wat voor Marco tegen hem werkt is dat hij dus ook buiten de deur heeft geneukt met jonge vrouwen. Niets #metoo, want naar verluid met instemming, maar wel moreel verwerpelijk.
Weet niet of je man of vrouw bent, maar ff, zou jij dat doen bij 14-jarigen? Antwoord is natuurlijk nee, maar als je je het even echt indenkt dan is het idee waarschijnlijk zo krankzinnig dat je wel snapt dat Marco zwaar onder de schreef is gegaan
pi_203293544
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:26 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]
Opvallend toch eigenlijk dat Gordon toevallig net naar Dubai is verhuisd recentelijk…
Wat ik me dan wel weer afvraag is waarom ze zich dan ook niet uitspreekt over wie dat soort praktijken bezigt, al zal de bewijslast ook in dat licht natuurlijk lastig zijn. Je ziet aan Verlinde en Tan wat er kan gebeuren als je iemand onder de bus gooit en het keiharde bewijs niet kunt delen....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203293545
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:26 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]
Opvallend toch eigenlijk dat Gordon toevallig net naar Dubai is verhuisd recentelijk…
Ik vond hem ook opvallend stil toen de geruchtenstroom op gang kwam. Zeker voor de iemand die alles gebruikt om in de aandacht te komen.
  Moderator donderdag 20 januari 2022 @ 22:32:04 #205
184769 crew  Deisyy
pi_203293549
quote:
3s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:26 schreef PKM het volgende:

[..]
Mijn hoofd wil er ook niet zo aan. Ik snap dat het waar is.

Dat verhaal ook over het 13-jarig meisje bij wie hij aan de billen zat, het meisje uit de situatie ging en hij het nog eens probeerde. ;(

Ik vind het ook vreselijk voor zijn dochters trouwens.
Ik heb precies hetzelfde hoor, ik geloof het wel, maar vind het wel ongelooflijk, ook al klinkt dit raar. En natuurlijk is het afschuwelijk voor zijn gezin, hun vader.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203293550
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:29 schreef Raw85 het volgende:
Ik vind dat gezeik op John de Mol echt wat te makkelijk. Had hij dingen anders kunnen aanpakken? Waarschijnlijk wel en achteraf gezien zéker. Maar om hem nu op ieder afzonderlijk woordje af te branden vind ik flauw. Hij draaide in het interview ook nergens omheen.
Dat gebeurt niet, zijn hele visie op wat er gebeurd is, machtspositities, 'zero tolerance', daders en slachtoffers deugt niet en hij verdient alle kritiek.
Koel en donker bewaren
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:32:11 #207
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203293555
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:29 schreef superniger het volgende:
Kan iemand Waylons statement posten?
NoXia in SHO / [VOICEGATE #18] Ali B., Borsato en Jeroen

Schuift de Mol nog ergens aan vanavond?
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:32:23 #208
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203293559
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:29 schreef superniger het volgende:
Kan iemand Waylons statement posten?
Dit is 'm.

quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:28 schreef NoXia het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
pi_203293579
quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:28 schreef NoXia het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Misschien is het verstandig om in afwachting van de opvoeding van al die zonen, toch ook gewoon je dochter te blijven beschermen.

Het is een wat dommige 'of' waar het een 'en' moet zijn. Vreselijk naïef.
pi_203293586
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:29 schreef Raw85 het volgende:
Ik vind dat gezeik op John de Mol echt wat te makkelijk. Had hij dingen anders kunnen aanpakken? Waarschijnlijk wel en achteraf gezien zéker. Maar om hem nu op ieder afzonderlijk woordje af te branden vind ik flauw. Hij draaide in het interview ook nergens omheen.
Nou omdat het hem zoveel moeite kostte om in te zien dat Jeroen een machtspositie kon hebben, ben ik blij dat hij in ieder geval niet zèlf in dat team tegen seksueel grensoverschrijdend gedrag wil gaan zitten. }:|
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_203293593
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Weet niet of je man of vrouw bent, maar ff, zou jij dat doen bij 14-jarigen? Antwoord is natuurlijk nee, maar als je je het even echt indenkt dan is het idee waarschijnlijk zo krankzinnig dat je wel snapt dat Marco zwaar onder de schreef is gegaan
Volledig mee eens hoor! Laat daar geen onduidelijkheid over bestaan. Ik denk alleen dat dat beeld er wel voor zorgt dat mensen het bij Marco niet zo kunnen plaatsen/geloven.
't Echte en 't ware!
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:35:07 #212
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_203293596
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Misschien is het verstandig om in afwachting van de opvoeding van al die zonen, toch ook gewoon je dochter te blijven beschermen.

Het is een wat dommige 'of' waar het een 'en' moet zijn. Vreselijk naïef.
Hoe meer ik van je lees, hoe meer ik het idee heb dat je er toch echt geen fuck van begrijpt.
pi_203293610
Opvallende zaken van John, hij zegt herhalend dat dames het moeten melden als zoiets gebeurt.

1 dame heeft zich dus gemeld en zelfs met John gesproken, gevolg -> john zegt foei en de dader (Jeroen) mag lekker blijven zetten. Dan doe je toch als John de Mol zijnde geen ene reet met de melding.

En waarom, als in het wereldje bekend is hoe Jeroen is (en dus ook bij John), doe je zelf na de melding geen verder onderzoek naar Jeroen of er in het verleden niet meer in voor gevallen.

De Mol trekt hier wel heeeel makkelijk de kaart van “ich habe das nicht gewust”
pi_203293614
Wel respect voor de statement van waylon. Kwam heel oprecht over
pi_203293616
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:35 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Hoe meer ik van je lees, hoe meer ik het idee heb dat je er toch echt geen fuck van begrijpt.
Ik mag mijn dochter niet beschermen?
pi_203293621
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:28 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik denk dus ook dat het zoiets is... en dat praat het inderdaad niet goed, maar het maakt het in mijn hoofd dus net een iets ander verhaal dan van Ali en Rietbergen, al blijft het voor die meisjes qua gevoel geen verschil maken natuurlijk
Dan blijf je toch bij bepaalde lichaamsdelen uit de buurt zou je zeggen als het slechts amicaal bedoeld is. Ik denk dat kinderen van die leeftijd het verschil tussen een amicale aanraking of een seksuele aanraking wel merken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:36:38 #217
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203293625
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik mag mijn dochter niet beschermen?
Je begrijpt het punt echt niet?
pi_203293628
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:36 schreef Fascination het volgende:

[..]
Dan blijf je toch bij bepaalde lichaamsdelen uit de buurt zou je zeggen als het slechts amicaal bedoeld is. Ik denk dat kinderen van die leeftijd het verschil tussen een amicale aanraking of een seksuele aanraking wel merken.
Eens, ik geloof ook echt wel dat het allemaal klopt nu...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203293629
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
John de Mol :r

Prima dat hij alles ontkent hoor, meer verwachtte ik niet. Wat ik wel verwachtte is dat hij zou zeggen dat het hem en zijn team aan te rekenen is als hij dit soort dingen niet weet. Of dat het hem is aan te rekenen dat men zijn loketten niet weet te vinden. Gewoon een minuscuul stukje hand in eigen boezem en wat empathie.

Ik had al helemaal verwacht dat hij zou zeggen dat er sinds #metoo het Amerikaanse medialandschap heeft gesloopt, hij er persoonlijk zorg voor heeft gedragen dat er hier preventief actie werd ondernomen tegen dit soort zaken. Dat zou niet meer dan logisch zijn.

Ok, ik verwachtte dat allemaal niet echt. Helaas.

Gelukkig heeft John wel 'loketten'. Geen idee hoe zoiets werkt.
"Welkom bij de Talpa Klantenservice. Ga naar loket 1 als je je personeelspas bent verloren, naar loket 2 als je een boete wegens contractbreuk wilt pinnen en loket 3 als je een dickpic van Rietbergen hebt ontvangen."
Ja, echt helemaal dit.

Als je het al gooit op "we hebben geen meldingen ontvangen en als kandidaten zoiets overkomt moeten ze hun mond opentrekken bij een van onze loketten", erken dan ook in ieder geval je eigen aandeel dat die loketten tot nu toe dan for some reason niet zijn benaderd door de kandidaten. En denk eraan waar dat aan ligt.

Dat een slachtoffer heel veel hordes over moet om überhaupt tot het zelfbesef te komen dat iemand iets is aangedaan, dan over de schaamte en de zelfkritiek heen moet stappen ('misschien was ik wel niet duidelijk?'), de stap zet terwijl de dader in kwestie 100x machtiger is dan het slachtoffer én dan nog naar zo'n "loket" stappen dat gaat hij aan voorbij.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:37:42 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203293633
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:24 schreef RipCity het volgende:
Goed statement van Waylon op insta
Hij zegt niet of hij nu aanblijft als coach…
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_203293656
quote:
2s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:37 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Hij zegt niet of hij nu aanblijft als coach…
Denk dat hij wel zou blijven voor het geld
pi_203293663
quote:
81s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Je begrijpt het punt echt niet?
Ik begrijp het punt heel goed. Ik vind alleen deze poster het punt niet goed maken.

Natuurlijk gaat het er om dat we ons inzetten om de daders aan te spreken. Maar we moeten ook erkennen dat we niet in een ideale wereld leven en dat het dus ook belangrijk is om dat aan je dochter mee te geven.

Ik ga mijn dochter niet op straat sturen zonder haar uit te leggen dat niet iedereen de beste bedoelingen heeft. En dat is wel wat die poster impliceert, dat dat niet belangrijk is als we het de jongetjes maar goed uitleggen.

Het is een domme poster die de lading niet dekt. Heel leuk, oneliners, maar ook weinig zeggend.
  Moderator donderdag 20 januari 2022 @ 22:40:33 #223
184769 crew  Deisyy
pi_203293667
quote:
2s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:37 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Hij zegt niet of hij nu aanblijft als coach…
Of hij gaat ervan uit dat The Voice niet meer terug komt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203293682
Wat is dit met die Korver bij Beau. Waarom zit hij daar als hij vindt dat je er niet over moet praten.
pi_203293688
quote:
6s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:25 schreef Athenais het volgende:

[..]
Dat idee heb ik eigenlijk ook wel een beetje. Hij leek ook verbaasd/verrast dat iemand Rietveld Rietbergen als figuur met macht kon zien. Voor hem is dat een nitwit die voor hem werkt en zijn inmiddels voormalig zwager. Wellicht familie maar aangewaaid. Dat dat voor een kandidaat heel anders lijkt en door Rietveld mogelijk ook anders gebracht werd, dat leek pas door te dringen toen Tim doorging.

Dat maakt John de Mol overigens niet minder een lul.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:41:37 #227
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203293691
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik begrijp het punt heel goed. Ik vind alleen deze poster het punt niet goed maken.

Natuurlijk gaat het er om dat we ons inzetten om de daders aan te spreken. Maar we moeten ook erkennen dat we niet in een ideale wereld leven en dat het dus ook belangrijk is om dat aan je dochter mee te geven.

Ik ga mijn dochter niet op straat sturen zonder haar uit te leggen dat niet iedereen de beste bedoelingen heeft. En dat is wel wat die poster impliceert, dat dat niet belangrijk is als we het de jongetjes maar goed uitleggen.

Het is een domme poster die de lading niet dekt. Heel leuk, oneliners, maar ook weinig zeggend.
Je maakt er in je hoofd weer een heel verhaal van maar je begrijpt het dus daadwerkelijk niet, jammer.
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:42:30 #228
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_203293703
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik mag mijn dochter niet beschermen?
Je mist het punt van de aangehaalde quote. Punt is dat we als maatschappij heel veel tijd en energie steken in het beschermen van de meisjes (vrouwen) terwijl het probleem daar niet ligt. We mogen met z'n allen diezelfde tijd en energie steken in het creëren van een klimaat waarin alle jongens en mannen weten welk gedrag not-done is omdat zulk gedrag in elke uithoek keihard veroordeeld wordt.
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:42:31 #229
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203293704
Statement Waylon:











Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_203293716
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Je maakt er in je hoofd weer een heel verhaal van maar je begrijpt het dus daadwerkelijk niet, jammer.
En jij komt niet verder dan nietszeggende oneliners. Ook jammer.

Hadden ze die ene zin op de poster niet doorgestreept, dan had ik hem volledig ondersteund. Nu klopt hij gewoon niet.
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:44:44 #231
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203293734
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
En jij komt niet verder dan nietszeggende oneliners. Ook jammer.

Hadden ze die ene zin op de poster niet doorgestreept, dan had ik hem volledig ondersteund. Nu klopt hij gewoon niet.
Tja Gutanoth heeft er geloof ik genoeg aandacht aan besteed vandaag en ik geloof niet dat je ook maar één steek verder bent gekomen. Daar pas ik voor eerlijk gezegd. Gelukkig heeft @Nanukerst meer geduld.
  Moderator donderdag 20 januari 2022 @ 22:44:56 #232
184769 crew  Deisyy
pi_203293739
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:42 schreef AgnesGru het volgende:
Statement Waylon:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hier word ik dan weer een beetje stil van :{
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203293744
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:42 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Je mist het punt van de aangehaalde quote. Punt is dat we als maatschappij heel veel tijd en energie steken in het beschermen van de meisjes (vrouwen) terwijl het probleem daar niet ligt. We mogen met z'n allen diezelfde tijd en energie steken in het creëren van een klimaat waarin alle jongens en mannen weten welk gedrag not-done is omdat zulk gedrag in elke uithoek keihard veroordeeld wordt.
Maar als de poster dat wil zeggen, dan moet die ene zin niet doorgestreept worden.

Want ik onderschrijf volledig wat jij zegt. Voor de volle 100%, maar dat is voor mij niet wat die poster overbrengt.

In beide opvoedingen moet dezelfde energie worden gestoken. En dus moet je die ene statement laten staan.
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:45:42 #234
277627 Seven.
We are Borg.
pi_203293749
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik begrijp het punt heel goed. Ik vind alleen deze poster het punt niet goed maken.

Natuurlijk gaat het er om dat we ons inzetten om de daders aan te spreken. Maar we moeten ook erkennen dat we niet in een ideale wereld leven en dat het dus ook belangrijk is om dat aan je dochter mee te geven.

Ik ga mijn dochter niet op straat sturen zonder haar uit te leggen dat niet iedereen de beste bedoelingen heeft. En dat is wel wat die poster impliceert, dat dat niet belangrijk is als we het de jongetjes maar goed uitleggen.

Het is een domme poster die de lading niet dekt. Heel leuk, oneliners, maar ook weinig zeggend.
Probleem is dat je dochter niet alleen op straat lastig gevallen wordt. Maar ook door klasgenoten, in het uitgaansleven, schoolfeeestjes, sportclubs bijvoorbeeld. Hou haar maar gewoon binnen.
Resistance is futile.
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:45:53 #235
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203293753
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Maar als de poster dat wil zeggen, dan moet die ene zin niet doorgestreept worden.

Want ik onderschrijf volledig wat jij zegt. Voor de volle 100%, maar dat is voor mij niet wat die poster overbrengt.
Waar denk je dat die doorgestreepte zin voor staat?
pi_203293769
quote:
7s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:45 schreef Seven. het volgende:

[..]
Probleem is dat je dochter niet alleen op straat lastig gevallen wordt. Maar ook door klasgenoten, in het uitgaansleven, schoolfeeestjes, sportclubs bijvoorbeeld. Hou haar maar gewoon binnen.
Dat snap ik ook. Met 'de straat op' bedoel ik gewoon 'het leven in'.
pi_203293772
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:35 schreef alopio het volgende:
Opvallende zaken van John, hij zegt herhalend dat dames het moeten melden als zoiets gebeurt.

1 dame heeft zich dus gemeld en zelfs met John gesproken, gevolg -> john zegt foei en de dader (Jeroen) mag lekker blijven zetten. Dan doe je toch als John de Mol zijnde geen ene reet met de melding.

En waarom, als in het wereldje bekend is hoe Jeroen is (en dus ook bij John), doe je zelf na de melding geen verder onderzoek naar Jeroen of er in het verleden niet meer in voor gevallen.

De Mol trekt hier wel heeeel makkelijk de kaart van “ich habe das nicht gewust”
Inderdaad. Hameren op dat het gemeld moet worden, dan is dat een keer gebeurd en kwam de dader ermee weg want "er zijn geen andere incidenten bekend bij mij, en hij doet het zo goed, en is mijn zwager, dus tik op de vingers en weer door"
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:48:34 #238
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203293789
Ali zijn advocaat nu bij Beau.
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:49:12 #239
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203293805
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ali zijn advocaat nu bij Beau.
Ik krijg echt de kriebels van die vent :X
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_203293808
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ali zijn advocaat nu bij Beau.
Die durft wel om daar z'n advocaat neer te zetten _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:49:41 #241
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203293815
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:44 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Hier word ik dan weer een beetje stil van :{
Hoe bedoel je? :@
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 20 januari 2022 @ 22:50:10 #242
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203293822
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ali zijn advocaat nu bij Beau.
Die is wel zorgvuldig zijn woorden aan het kiezen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:50:16 #243
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_203293824
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Maar als de poster dat wil zeggen, dan moet die ene zin niet doorgestreept worden.

Want ik onderschrijf volledig wat jij zegt. Voor de volle 100%, maar dat is voor mij niet wat die poster overbrengt.

In beide opvoedingen moet dezelfde energie worden gestoken. En dus moet je die ene statement laten staan.
Daar gooi ik er dan nog eentje bovenop.
Er moet nog anderhalf zinnetje bij:
Protect your daughters
Protect your sons
Educate your sons (and your daughters)
Ja inderdaad, V. ja.
pi_203293843
twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203293853
Qua strafrecht zal Ali B hier wellicht nog wel mee weg komen vanwege gebrek aan bewijs, maar ik neem aan dat geen welwillend bedrijf, artiest of iemand in de entertainmentbusiness nog met 'm wil werken, daar straf je 'm in feite het hardst mee... Al zullen er altijd mensen blijven die hem een god vinden.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport donderdag 20 januari 2022 @ 22:52:14 #246
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203293868
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ali zijn advocaat nu bij Beau.
Die dus zegt dat hij wel seks heeft gehad met die oud-kandidaat. Ik weet niet meer zo wat de verklaring van ali was, maar die rijmt daar voor mij niet heel lekker mee
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_203293884
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:40 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Of hij gaat ervan uit dat The Voice niet meer terug komt.
Toch had ik het sterker gevonden als hij een statement a la Anouk had gezegd om uit The Voice te stappen.

Over hem gaan 0 beschuldigingen, dus dan snap ik ergens wel dat ze hij niet gelijk eruit stappen, want waarom zou je weg als je niks fout hebt gedaan, zeker als het programma toch nooit binnen het huidige team terug zou komen, maar het was een sterker statement geweest i.m.o.

Heeft Glennis al gereageerd eigenlijk? Of heb ik die gemist?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 20 januari 2022 @ 22:53:16 #248
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203293887
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Die dus zegt dat hij wel seks heeft gehad met die oud-kandidaat. Ik weet niet meer zo wat de verklaring van ali was, maar die rijmt daar voor mij niet heel lekker mee
'nooit heb ik enige seksuele relatie gehad of gezocht met een kandidaat'.

BUSTED
  Moderator donderdag 20 januari 2022 @ 22:53:50 #249
184769 crew  Deisyy
pi_203293897
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:49 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Hoe bedoel je? :@
Hoe hij dit verwoordt, pratend over zijn dochter, dat raakt me.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203293913
Het heeft allemaal met perceptie te maken, het probleem is dat Ali B daadwerkelijk denkt dat die vrouwen blij zijn om met hem het bed te hebben gedeeld, die heeft gewoon totaal een plaat voor zijn kop over wat grensoverschrijdend is en wat niet. In zijn wereld is het gewoon "hihaho, gewoon even lekker met mijn vingers naar binnen, lekker toch en wees blij dat Ali B je heeft gevingerd" :r
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')