abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_203282531
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dus seksueel grensoverschrijdend gedrag op de werkvloer is voor jou ‘hij is gewoon een eikel’?

Volgens mij begrijp je dan slecht wat dit verhaal rond Rietbergen blootlegt over wat er kennelijk mis is bij de TVOH.
Ronald Molendijk: "Jeroen is gewoon een flirt, klaar!"
pi_203282556
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:49 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Ronald Molendijk: "Jeroen is gewoon een flirt, klaar!"
Ronald ziet zijn wingman natuurlijk liever niet in het gevang. Die vertrouw ik ook niet, maar die heeft zo'n kutkop. Dat groomt niet zo lekker natuurlijk.
  donderdag 20 januari 2022 @ 12:50:56 #4
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203282562
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:46 schreef RipCity het volgende:

[..]
Leuk maar programma's aankopen kost veel meer en ook geen enkele winst uit verkoop te halen. Op den duur is dat geen goed bestaansmodel voor een commercieel bedrijf als RTL die grotendeels ook leefde van verkoop formats.
[..]
Hier de componist van Boos aan het woord
Oh dat ziet er wel uit alsof ze er iets leuks van gemaakt hebben.
  donderdag 20 januari 2022 @ 12:51:00 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203282565
quote:
14s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:46 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Yess. Heb er zin in. *O*
Is dit nou sarcasme?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 20 januari 2022 @ 12:52:29 #6
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203282587
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ronald ziet zijn wingman natuurlijk liever niet in het gevang. Die vertrouw ik ook niet, maar die heeft zo'n kutkop. Dat groomt niet zo lekker natuurlijk.
Ik had daar binnen 5 seconden instinctief een hekel aan.
pi_203282595
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Is dit nou sarcasme?
Heel nederland heeft er zin an! Toch soort wk-finale of finale van wie is de mol gevoel dit. Lekker samen met het hele land.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203282620
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:53 schreef RipCity het volgende:

[..]
Heel nederland heeft er zin an! Toch soort wk-finale of finale van wie is de mol gevoel dit. Lekker samen met het hele land.
Sprak mijn moeder net. Zij zei zal om 16 uur wel stil zijn in Nederland.
  Spellchecker donderdag 20 januari 2022 @ 12:57:10 #9
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203282645
quote:
9s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik had daar binnen 5 seconden instinctief een hekel aan.
Met zijn popiejopie vest ...
  Moderator donderdag 20 januari 2022 @ 12:57:54 #10
184769 crew  Deisyy
pi_203282657
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:46 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wat is er triest? Zij zei zelf dat ze ging vissen. Haar woorden.
Om op die manier bewijs te verzamelen, dat zijn ook haar woorden.

Daarbij heb je schuldig en onschuldig, een beetje schuldig en een beetje onschuldig bestaat niet. Hij is schuldig, zij is onschuldig.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_203282742
BREAKING NEWS:
Edwin Evers stopt samenwerking met Jeroen Rietbergen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203282769
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:53 schreef RipCity het volgende:

[..]
Heel nederland heeft er zin an! Toch soort wk-finale of finale van wie is de mol gevoel dit. Lekker samen met het hele land.
Ik wacht gewoon de samenvatting hier af.
Voetbal kijk ik nooit en heb ook nog nooit een aflevering van WIDM gezien. Ook niet van Boer zoekt vrouw. Zelfs The voice is aan me voorbij gegaan net als al die anderen talentenshows :7

Voor Gerda zat ik natuurlijk wel voor de buis :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 20 januari 2022 @ 13:06:16 #13
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203282777
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:03 schreef superniger het volgende:
BREAKING NEWS:
Edwin Evers stopt samenwerking met Jeroen Rietbergen.
Bedankt Hans.
  Spellchecker donderdag 20 januari 2022 @ 13:06:34 #14
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203282786
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik wacht gewoon de samenvatting hier af.
Voetbal kijk ik nooit en heb ook nog nooit een aflevering van WIDM gezien. Ook niet van Boer zoekt vrouw. Zelfs The voice is aan me voorbij gegaan net als al die anderen talentenshow :7

Voor Gerda zat ik natuurlijk wel voor de buis :7
Kun je lekker rustig met Jeroen naar buiten ^O^
pi_203282817
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:57 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Om op die manier bewijs te verzamelen, dat zijn ook haar woorden.

Daarbij heb je schuldig en onschuldig, een beetje schuldig en een beetje onschuldig bestaat niet. Hij is schuldig, zij is onschuldig.
Ik had het 30 seconden te vroeg gestopt. Ze zei inderdaad om bewijs te verzamelen en een minuut later zegt ze dat ze het eigenlijk heel interessant vond om met hem te appen.
pi_203282822
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ronald ziet zijn wingman natuurlijk liever niet in het gevang. Die vertrouw ik ook niet, maar die heeft zo'n kutkop. Dat groomt niet zo lekker natuurlijk.
Ik vind Ronald "gewoon" onaantrekkelijk en Jeroen onaantrekkelijk op een halve downie-manier.
pi_203282872
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:53 schreef RipCity het volgende:

[..]
Heel nederland heeft er zin an! Toch soort wk-finale of finale van wie is de mol gevoel dit. Lekker samen met het hele land.
Dat zou mij dus echt tegenhouden om op deze manier een verhaal naar buiten te brengen. Het volk dat met bakken popcorn zit te kijken naar iets wat jou zo'n leed (even een aanname) heeft berokkend.
pi_203282892
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:06 schreef maily het volgende:

[..]
Kun je lekker rustig met Jeroen naar buiten ^O^
En besmeurde naam....
pi_203282945
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:12 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Dat zou mij dus echt tegenhouden om op deze manier een verhaal naar buiten te brengen. Het volk dat met bakken popcorn zit te kijken naar iets wat jou zo'n leed (even een aanname) heeft berokkend.
Aan de ene kant goed dat RTL meteen actie nam, jammer dat er een klein week je zit tussen de actie van RTL en het programma.
pi_203283006
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:43 schreef Andromache het volgende:

[..]
Oprah heeft wel eens verteld dat haar seksueel misbruik als kind heel verwarrend was omdat het op een bepaalde manier ook fijn voelde, speciaal.
Ik wil deze er toch nog even uitlichten, want dit is een waarheid als een koe.

Misbruik is niet altijd zwart/wit. Overvallen worden door een verkrachter die je niet aan ziet komen: dat is een voorbeeld van misbruik waarbij het voor iedereen duidelijk zal zijn dat er 0% genot vanuit het slachtoffer bij komt kijken.

Maar een meisje van 12, 16 of 18 jaar oud dat het gevoel heeft dat haar uiteindelijke misbruiker haar speciaal vindt. Misschien voor het eerst expliciete bevestiging krijgt dat ze gezien wordt, in haar beleving als bijzonder wordt gezien, die zal zich in eerste instantie helemaal niet slachtoffer voelen. Sterker nog: misschien beleeft ze er uiteindelijk zelfs genot aan op dat moment. Maar als achteraf blijkt dat ze slachtoffer is van grooming, van iemand die handelt vanuit veel meer levenservaring, vanuit een machtspositie. En eventueel na fysiek misbruik keihard wordt gedumpt, die zal zich vies voelen. En schuldig. En vol schaamte zitten. Want ze heeft geen nee gezegd. Sterker nog: op dat moment vond ze het misschien zelfs fijn.

Maakt het haar schuldig aan wat er is gebeurd, doordat ze iets op dát moment interessant, plezierig of spannend vond? Als je weet dat de dader in dit verhaal dit heel berekenend heeft gedaan?

Wat mij betreft niet. Ze is dan alleen niet alleen slachtoffer van seksueel misbruik op zich, maar ook slachtoffer van een ‘jager’ die haar heeft misleid.

En dan gaat het mij niet om dader/slachtoffer in juridische zin, maar in moreel opzicht.

Als mensen dat niet kunnen/willen inzien, dan weet ik zeker dat ze nooit zo’n situatie hebben meegemaakt. Anders begrijp je dat namelijk wél.
pi_203283026
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:12 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Dat zou mij dus echt tegenhouden om op deze manier een verhaal naar buiten te brengen. Het volk dat met bakken popcorn zit te kijken naar iets wat jou zo'n leed (even een aanname) heeft berokkend.
Daar kan BNN toch niks aan doen?

Die hebben zelf niks naar buiten gebracht, alleen tegen RTL gezegd: "Joh, over een week gooien we informatie naar buiten over de smerige dingen die jullie doen"

Dat RTL en Jeroen en weet ik veel wie allemaal die shitshow voor willen zijn en hun straatje schoon wilt vegen voor de bom ontploft is niet Tim of BNN's schuld.
  donderdag 20 januari 2022 @ 13:20:31 #22
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203283029
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:49 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Ronald Molendijk: "Jeroen is gewoon een flirt, klaar!"
Die wil ik graag cancelen straks.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_203283069
quote:
13s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Die wil ik graag cancelen straks.
De eerste keer dat ik wist van zijn bestaan was bij Idols en toen vond ik hem zo'n ongelooflijke kwal.
pi_203283087
Aangezien er nog redelijk wat te winnen is op het gebied van bewustwording omtrent victim blaming deze nog maar even ter herhaling.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 10:16 schreef Stepperoller het volgende:
Waarom slachtoffers van seksuele intimidatie vaak zelf de schuld krijgen

Meest opvallende vind ik nog dat
'Psycholoog Iva Bicanic vertelt dat ze in haar praktijk ziet dat slachtoffers van seksueel misbruik vaak meer last hebben van de reactie van anderen dan van de gebeurtenis zelf.'
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203283186
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:43 schreef Andromache het volgende:

[..]
Oprah heeft wel eens verteld dat haar seksueel misbruik als kind heel verwarrend was omdat het op een bepaalde manier ook fijn voelde, speciaal.
Ik vond 'Leaving Neverland' wel een eyeopener op dat gebied qua hoe diep dat kan gaan. En wat voor een krachtig wapen grooming kan zijn.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  donderdag 20 januari 2022 @ 13:33:05 #26
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203283236
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:29 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Ik vond 'Leaving Neverland' wel een eyeopener op dat gebied qua hoe diep dat kan gaan. En wat voor een krachtig wapen grooming kan zijn.
Helemaal, voor mij ook geen enkele twijfel wat Wade Robson en James Safechuck is overkomen door hun indringende verhalen. Ook enorm sterk van Wade Robson dat hij desondanks ook waardeert wat Michael Jackson hem allemaal geleerd heeft op het gebied van dans. Dat hij dat kan scheiden, vind ik zo knap.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_203283254
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:19 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]
Ik wil deze er toch nog even uitlichten, want dit is een waarheid als een koe.

Misbruik is niet altijd zwart/wit. Overvallen worden door een verkrachter die je niet aan ziet komen: dat is een voorbeeld van misbruik waarbij het voor iedereen duidelijk zal zijn dat er 0% genot vanuit het slachtoffer bij komt kijken.

Maar een meisje van 12, 16 of 18 jaar oud dat het gevoel heeft dat haar uiteindelijke misbruiker haar speciaal vindt. Misschien voor het eerst expliciete bevestiging krijgt dat ze gezien wordt, in haar beleving als bijzonder wordt gezien, die zal zich in eerste instantie helemaal niet slachtoffer voelen. Sterker nog: misschien beleeft ze er uiteindelijk zelfs genot aan op dat moment. Maar als achteraf blijkt dat ze slachtoffer is van grooming, van iemand die handelt vanuit veel meer levenservaring, vanuit een machtspositie. En eventueel na fysiek misbruik keihard wordt gedumpt, die zal zich vies voelen. En schuldig. En vol schaamte zitten. Want ze heeft geen nee gezegd. Sterker nog: op dat moment vond ze het misschien zelfs fijn.

Maakt het haar schuldig aan wat er is gebeurd, doordat ze iets op dát moment interessant, plezierig of spannend vond? Als je weet dat de dader in dit verhaal dit heel berekenend heeft gedaan?

Wat mij betreft niet. Ze is dan alleen niet alleen slachtoffer van seksueel misbruik op zich, maar ook slachtoffer van een ‘jager’ die haar heeft misleid.

En dan gaat het mij niet om dader/slachtoffer in juridische zin, maar in moreel opzicht.

Als mensen dat niet kunnen/willen inzien, dan weet ik zeker dat ze nooit zo’n situatie hebben meegemaakt. Anders begrijp je dat namelijk wél.
Prima omschrijving en het zal absoluut in veel gevallen zo gaan en dat is heel droevig. Wil dat dan zeggen dat het in alle gevallen zo is en dat ook in de situatie van Jeroen en (bijvoorbeeld Nienke) dit zo speelde? Want op het moment dat je als slachtoffer mee appt om te kijken hoe ver die ander wil gaan omdat je 'bewijs wilt verzamelen' dan gaat je verhaal al niet volledig meer op. Dan komt er namelijk ook vanuit de kant van het slachtoffer een bepaalde berekening mee kijken die niet past in het onschuldige 'ojee wat overkomt mij nou toch' beeld.

Hoewel, in moreel opzicht natuurlijk wel, want ook dan blijft Rietbergen een viezerik. Juridisch wordt het verhaal dan anders. Moet iedereen dan tegen deze meid zeggen dat 'het ook wel een beetje haar eigen domme schuld is'? Nee, natuurlijk niet. Ze zal zelf ook best snappen dat ze niet op alle punten even verstandig heeft gehandeld. En juist daarom is het goed dat dat benoemt wordt door haarzelf, omdat ze daarmee ook vanuit haar perspectief aan kan geven hoe zo'n situatie wordt wat hij wordt. Niet omdat ze de schuld bij zichzelf zoekt, maar wel omdat ze erkent dat er momenten waren waarop zij als slachtoffer ook iets had kunnen doen dat MOGELIJK tot een ander resultaat had geleid. Ik vind dat inzicht echt iets anders dan jezelf de schuld geven, maar die nuance is kennelijk niet aan iedereen besteed.
pi_203283259
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:20 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Daar kan BNN toch niks aan doen?

Die hebben zelf niks naar buiten gebracht, alleen tegen RTL gezegd: "Joh, over een week gooien we informatie naar buiten over de smerige dingen die jullie doen"

Dat RTL en Jeroen en weet ik veel wie allemaal die shitshow voor willen zijn en hun straatje schoon wilt vegen voor de bom ontploft is niet Tim of BNN's schuld.
Waar precies zeg ik dat BNN er wat aan kan doen? Zeg alleen dat dat me uberhaupt zou tegenhouden en dat staat los van wie wat wanneer naar buiten brengt.
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2022 @ 13:35:47 #29
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_203283270
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:53 schreef RipCity het volgende:

[..]
Heel nederland heeft er zin an! Toch soort wk-finale of finale van wie is de mol gevoel dit. Lekker samen met het hele land.
'Zin in' vind ik wat te sterk uitgedrukt, maar ik ga wel kijken en misschien ook nog wel meteen om 16 uur. En anders vanavond of zo.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_203283277

Deze video _O-

2.00: "Daar zie je de kantine van BNNVARA. Dat is niet niks. Meneer in het groen haalt op dit moment een broodje" _O-

3:10: "Wat heb je zojuist bezorgd?" aan de pakketbezorger _O-
pi_203283296
Ik schat dat veel mensen "teleurgesteld" zullen zijn na de Boos uitzending, omdat we eigenlijk al weten wat er is gebeurd toch?
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2022 @ 13:37:46 #32
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_203283297
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:03 schreef superniger het volgende:
BREAKING NEWS:
Edwin Evers stopt samenwerking met Jeroen Rietbergen.
Oud nieuws en ook niet breaking, want Jeroen speelt voorlopig sowieso geen rol van betekenis meer in welke samenwerking dan ook.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 20 januari 2022 @ 13:38:46 #33
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203283310
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:37 schreef Mansjester het volgende:
Ik schat dat veel mensen "teleurgesteld" zullen zijn na de Boos uitzending, omdat we eigenlijk al weten wat er is gebeurd toch?
Ik denk ook dat het gaan 'tegenvallen' ja.
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2022 @ 13:39:51 #34
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_203283326
quote:
9s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:52 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik had daar binnen 5 seconden instinctief een hekel aan.
Ja, Ronald komt instinctief over als een viezig, gluiperig mannetje.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_203283343
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:37 schreef Mansjester het volgende:
Ik schat dat veel mensen "teleurgesteld" zullen zijn na de Boos uitzending, omdat we eigenlijk al weten wat er is gebeurd toch?
Oh, ben jij een insider?
Ik zou in elk geval voor jezelf spreken. Zelf weet ik namelijk niet waarvan Ali en Jeroen precies worden beticht. Ook geen idee welke slachtoffers aan het woord komen, ik weet alleen dat het bijvoorbeeld niet de dames waren die bij Beau aanschoven.

Ben benieuwd waar jij de info vandaan hebt.
pi_203283347
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:37 schreef Mansjester het volgende:
Ik schat dat veel mensen "teleurgesteld" zullen zijn na de Boos uitzending, omdat we eigenlijk al weten wat er is gebeurd toch?
Dat ligt aan de insteek. Ik ben vooral nieuwsgierig naar het onderdeel rondom de cultuur daar. Zijn het individuele eikels geweest, of kunnen ze echt aantonen dat er een cultuur heerste waarin alles kon omdat het toch wel in de doofpot ging? En was dat in de tijd van de Mol anders dan daarna?

Dat vind ik wel interessante kost, ook qua gevolgen voor Hillywood in zijn geheel.
pi_203283358
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:49 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Ronald Molendijk: "Jeroen is gewoon een flirt, klaar!"
Ik denk.. Het wachten is gewoon op de dirt die nog rondom Ronald Molendijk gaat komen. Niet of, maar wanneer.
  † In Memoriam † donderdag 20 januari 2022 @ 13:45:02 #38
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_203283409
quote:
2s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:42 schreef Benny het volgende:
Ik denk.. Het wachten is gewoon op de dirt die nog rondom Ronald Molendijk gaat komen. Niet of, maar wanneer.
In deze gate zal dat niet veel zijn, hij speelt hierin toch geen rol? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_203283428
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:45 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
In deze gate zal dat niet veel zijn, hij speelt hierin toch geen rol? :?
Humberto ook niet, maar die werd er toch aan zijn haren bijgesleept. Het whataboutism viert hoogtij in deze chaos dus ik sluit niets uit.
pi_203283429
quote:
99s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:45 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
In deze gate zal dat niet veel zijn, hij speelt hierin toch geen rol? :?
Correct.
pi_203283437
quote:
2s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:42 schreef Benny het volgende:

[..]
Ik denk.. Het wachten is gewoon op de dirt die nog rondom Ronald Molendijk gaat komen. Niet of, maar wanneer.
Waarom denk je dat?
pi_203283486
quote:
2s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:42 schreef Benny het volgende:

[..]
Ik denk.. Het wachten is gewoon op de dirt die nog rondom Ronald Molendijk gaat komen. Niet of, maar wanneer.
Hij heeft in ieder geval in het verleden al het nodige gezegd over vrouwen in de muziek. Vrouwen maken gewoon niet zo snel goede muziek en ze voelen zich ook minder op hun gemak in de studio, aldus Molendijk.

Ja, Ronald, nu snappen we ook waarom. Je maat Jeroen misschien als sessiemuzikant uitgenodigd?
pi_203283523
Vandaag is de dag toch? Typen we dan gewoon hier mee of komt er een apart topic voor de uitzending? :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_203283557
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:53 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag is de dag toch? Typen we dan gewoon hier mee of komt er een apart topic voor de uitzending? :P
Ik kijk vanavond pas. Tijdens de uitzending wordt dit topic (of een live topic) toch alleen maar bagger. Zoals vrijwel alle live topics op FOK!
pi_203283587
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik kijk vanavond pas. Tijdens de uitzending wordt dit topic (of een live topic) toch alleen maar bagger. Zoals vrijwel alle live topics op FOK!
Remember the good old days voordat max Verstappen hype, dat F1 live topics nog leuk en onderhoudend waren
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_203283594
FOK- JUICEEEEEEE

Vanochtend heeft Martijn Nieman z'n instagram 'aangepast'. Waar het eerst user: Martijnnieman was en een foto van hem met een jong meisje uit The Voice Kids is het nu http://www.instagram.com/mar1234tij geworden met een random profielfoto..



Eerder heeft z'n vrouw de gelukkige familie portret foto van haar whatsapp gehaald en eerst veranderd naar een zielig meisje op hekje en nu naar biddend engeltje...

Hiervoor: linkedin verwijderd, facebook verwijderd. Telefoon al 1 dag helemaal uit. Ook z'n vriendin is niet meer bereikbaar).

Conclusies mag je zelf trekken :)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203283603
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:37 schreef Mansjester het volgende:
Ik schat dat veel mensen "teleurgesteld" zullen zijn na de Boos uitzending, omdat we eigenlijk al weten wat er is gebeurd toch?
Ik hecht meer waarde aan de resultaten van onderzoek dan die losse flodders die ons tot nu toe ter ore zijn gekomen.

Dus tenzij BOOS ineens van een heel ander niveau is dan normaal en ook bagger rommelig onderzoek heeft gedaan ben ik per definitie niet teleurgesteld.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_203283627
Nog 2 uurtjes!!!
pi_203283637
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik kijk vanavond pas. Tijdens de uitzending wordt dit topic (of een live topic) toch alleen maar bagger. Zoals vrijwel alle live topics op FOK!
Dat is ook een idee ja :Y Maar ik ga tijdens de uitzending toch maar even een poging wagen. Kan er altijd mee kappen op het moment dat hier alleen maar rare types komen :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 20 januari 2022 @ 14:01:10 #50
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203283640
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 14:00 schreef potjecreme het volgende:
Nog 2 uurtjes!!!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')