abonnement Unibet Coolblue
pi_203275591
Goede TT.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_203275614
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:00 schreef AchJa het volgende:
Kijken hoe de wappies dit gaan spinnen:

[ afbeelding ]
Simpel, het is gewoon een hoks en de IC's zijn leeg, staat een filmpje van op Facebook.

Heeeeel even offtopic, ik kwam deze vandaag tegen, misschien vind je het leuk om ff te zien en zie je nog bekenden of zo, Ja van Uhm natuurlijk.. maar misschien wel meer.
pi_203275653
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
Goede TT.
Credits zijn voor trotse Wappie!
pi_203275737
Klassenjustitie:
Iemand die stomdronken een ander doodrijdt, heeft over het algemeen niet de intentie om diegene iets aan te doen. Weinig mensen gaan van huis om met een auto effectief iemand bewust van het leven te beroven.
Iemand die een bekende persoon belaagt, doet dat moedwillig en geeft daarmee een signaal aan dat de rest ook aan de beurt is. Dat zal niet bij een incident blijven. Als diegene ook nog eens geen spijt heeft, sterker nog, zegt het zo weer te doen (hoeveel drankrijders zeggen dat ze trots zijn op hun daad en dat ze het zo weer doen?), is diegene wel even wat fouter bezig, al is er niemand in gebleven.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 januari 2022 @ 21:19:36 #6
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203275777
twitter


Volgens zijn Facebookbericht op https://www.facebook.com/martijn.koops.94 is ie ziek _O-
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203275779
Zo. ff alles bij gelezen. Max en Eline beiden wat maandjes vast, prima. ^O^ Vind de straffen nog zelfs meevallen.

Laat dit een les voor alle wappen zijn dat ze niet zo ver kunnen/mogen gaan, maar ik vrees dat ze het nog niet snappen. :')

Jammer dat er geen beeld en geluid bij was. Straks maar ff Op1 kijken, waar Rudy Bouma zit.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203275852
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zo. ff alles bij gelezen. Max en Eline beiden wat maandjes vast, prima. ^O^ Vind de straffen nog zelfs meevallen.

Laat dit een les voor alle wappen zijn dat ze niet zo ver kunnen/mogen gaan, maar ik vrees dat ze het nog niet snappen. :')

Jammer dat er geen beeld en geluid bij was. Straks maar ff Op1 kijken, waar Rudy Bouma zit.
Als deze mensen iets van basale verstandelijke vermogens zouden bezitten, waren ze geen wappie in the first place.

Dus ga er maar niet vanuit dat er nu lessen geleerd zijn ofzo.
pi_203276158
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:25 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Als deze mensen iets van basale verstandelijke vermogens zouden bezitten, waren ze geen wappie in the first place.

Dus ga er maar niet vanuit dat er nu lessen geleerd zijn ofzo.
Niet in het zichtbare deel. In de achterhoede geloof ik wel dat er lessen geleerd zijn. Beetje samen provoceren, daar kom je misschien nog mee weg, maar concreet overgaan tot actie heeft dus consequenties. Daarbij merken we nu hoe trouw de harde kern van Eline-volgelingen is. Even trouw aan Eline als Eline aan hen, als het erop aankomt.
pi_203276178
ochjee, het voorbeeld van de te hard rijdende automobilist wat eerder in dit topic al genoemd werd, is voor de wappen blijkbaar te vergelijken met de situatie van Max en Eline.

Gaat over een man uit Ettenleur die een fietsster heeft doodgereden terwijl hij 112 km/uur reed waar 50 was toegestaan. Die man kreeg 240 uur taakstraf, dat is de maximale wat je bij een taakstraf kunt krijgen.
https://www.omroepbrabant(...)gt-240-uur-taakstraf
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203276206
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:43 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Niet in het zichtbare deel. In de achterhoede geloof ik wel dat er lessen geleerd zijn. Beetje samen provoceren, daar kom je misschien nog mee weg, maar concreet overgaan tot actie heeft dus consequenties. Daarbij merken we nu hoe trouw de harde kern van Eline-volgelingen is. Even trouw aan Eline als Eline aan hen, als het erop aankomt.
Dat is denk ik het positieve van vandaag inderdaad. Ze hebben elkaar allemaal verraden dus die hele droom van 'where we go one we go all' is ten overstaan van het hele land doorgeprikt
pi_203276253
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:53 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Klopt, je belt de Politie, of beter, de GGZ.
Maar staat daar ook zo'n hoge straf op vergeleken met andere uitspraken in andere zaken?
Denk je echt dat "de GGZ" dan opneemt met "hallo, dit is de GGZ, wie moeten we opnemen?" :')
Twiddel
pi_203276279
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
ochjee, het voorbeeld van de te hard rijdende automobilist wat eerder in dit topic al genoemd werd, is voor de wappen blijkbaar te vergelijken met de situatie van Max en Eline.

Gaat over een man uit Ettenleur die een fietsster heeft doodgereden terwijl hij 112 km/uur reed waar 50 was toegestaan. Die man kreeg 240 uur taakstraf, dat is de maximale wat je bij een taakstraf kunt krijgen.
https://www.omroepbrabant(...)gt-240-uur-taakstraf
En die had wel spijt, schold de rechters niet uit, maakt geen anderen verdacht...
Daarbij, als je iemand het leven zuur wil maken, heb je weinig succes als je jezelf klem zuipt en ongecontroleerd over de weg rijdt. Dat is een nalatigheid met dramatische gevolgen.
Tot slot, als je alleen focust op de taakstraf, heb je dus niet gezien wat het voorwaardelijke deel van de straf is: twee jaar rijontzegging en zes maanden cel. Ik wou dat Eline en Max dat voorwaardelijke deel hadden gekregen, met twee jaar proeftijd.
pi_203276298
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:49 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Denk je echt dat "de GGZ" dan opneemt met "hallo, dit is de GGZ, wie moeten we opnemen?" :')
Die nemen 's avonds sowieso niet op tenzij je het nummer van de crisisdienst weet en die geven ze niet zomaar aan iedereen. En dan alsnog.. zal er toch echt eerst politie bij moeten komen.
pi_203276336
De vader van Max heeft hem de deur gewezen.
De zus van Eline heeft de politie geinformeerd over de radicaliserende Eline.

Meer kan je ook niet doen dan dat. Je kan onmogelijk iemand droppen bij de GGZ. Er valt niets mee te doen als de persoon zelf niet wilt meewerken aan hulp zoeken.

Klein lichtpuntje is dan de televisie op de cel van Max. Op televisie krijg je niet zo snel al die complotbagger. Tenminste, zolang Ongehoord Nederland nog niet is toegelaten.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203276364
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:10 schreef JohnWickPic het volgende:

Simpel, het is gewoon een hoks en de IC's zijn leeg, staat een filmpje van op Facebook.

Heeeeel even offtopic, ik kwam deze vandaag tegen, misschien vind je het leuk om ff te zien en zie je nog bekenden of zo, Ja van Uhm natuurlijk.. maar misschien wel meer.
Al gezien. ;)

De complete uitzending is dik 48 minuten: Andere Tijden.

En ja, komen idd bekenden in voor. :)
pi_203276368
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:50 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
En die had wel spijt, schold de rechters niet uit, maakt geen anderen verdacht...
Daarbij, als je iemand het leven zuur wil maken, heb je weinig succes als je jezelf klem zuipt en ongecontroleerd over de weg rijdt. Dat is een nalatigheid met dramatische gevolgen.
Tot slot, als je alleen focust op de taakstraf, heb je dus niet gezien wat het voorwaardelijke deel van de straf is: twee jaar rijontzegging en zes maanden cel. Ik wou dat Eline en Max dat voorwaardelijke deel hadden gekregen, met twee jaar proeftijd.
Exact. Daarom klopt die vergelijking totaal niet. Een noodlottig verkeersongeluk vergelijken met het opzettelijk angst aanjagen bij politici, en dat nog goedpraten ook.....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203276378
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
De vader van Max heeft hem de deur gewezen.
De zus van Eline heeft de politie geinformeerd over de radicaliserende Eline.

Meer kan je ook niet doen dan dat. Je kan onmogelijk iemand droppen bij de GGZ. Er valt niets mee te doen als de persoon zelf niet wilt meewerken aan hulp zoeken.

Klein lichtpuntje is dan de televisie op de cel van Max. Op televisie krijg je niet zo snel al die complotbagger. Tenminste, zolang Ongehoord Nederland nog niet is toegelaten.
Ook dat, Max is niet ver genoeg heen voor een gedwongen opname.. dat kan namelijk wel maar daar komt heel wat bij kijken en is heel wat voor nodig.
pi_203276385
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
De vader van Max heeft hem de deur gewezen.
De zus van Eline heeft de politie geinformeerd over de radicaliserende Eline.

Meer kan je ook niet doen dan dat. Je kan onmogelijk iemand droppen bij de GGZ. Er valt niets mee te doen als de persoon zelf niet wilt meewerken aan hulp zoeken.

Klein lichtpuntje is dan de televisie op de cel van Max. Op televisie krijg je niet zo snel al die complotbagger. Tenminste, zolang Ongehoord Nederland nog niet is toegelaten.
Dit. Mensen vergeten nogal snel dat een gedwongen opname niet iets is wat over een nacht ijs gaat.
Je kan niet zomaar Jan en alleman zomaar opnemen, zeker niet als diegene geen hulp wilt.
Er zijn enorm veel wetten en regulaties om te zorgen dat mensen niet zomaar opgenomen kunnen worden als ze dat niet willen, en als er een gek aan je deur staat dan kan je niet anders dan de politie bellen, "de GGZ" bellen gaat totaal niks uithalen, dat moet de politie doen, de huisarts van diegene of diegene zelf.
Twiddel
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 19 januari 2022 @ 21:57:14 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203276395
Willem Engel gaat aangifte doen tegen de rechter :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203276398
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:55 schreef AchJa het volgende:

[..]
Al gezien. ;)

De complete uitzending is dik 48 minuten: Andere Tijden.

En ja, komen idd bekenden in voor.
Oh top! Ik kwam hem tegen op mijn YouTube Feed.. thnxs voor de link naar de volledige uitzending ^O^
Einde off-topic bericht.
pi_203276405
quote:
84s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:57 schreef Starhopper het volgende:
Willem Engel gaat aangifte doen tegen de rechter :')
Ah, ja dat is wel een beetje de kers op de taart vandaag :') _O-
Twiddel
pi_203276416
We hebben nu alleen nog nodig dat FvD er een demo voor organiseert en dan heb ik mijn bingo ook weer vol :')
Twiddel
pi_203276516
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:57 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Dat plots overlijden aan een hartaanval dat schijnt wel vaker voor te komen. Ik hoor zelden verhalen waarbij een hartaanval van te voren wordt aangekondigd. Te verwachten wellicht maar dat kan werkelijk waar iedereen zomaar overkomen, plotseling. Misschien dat die chip dat in de toekomst mooi kan oplossen, dat je een melding krijgt "Let op, bel 112, u krijgt straks een hartaanval"
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 19 januari 2022 @ 22:06:29 #26
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203276557
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:57 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ah, ja dat is wel een beetje de kers op de taart vandaag :') _O-
Ja :')

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203276592
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:55 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ook dat, Max is niet ver genoeg heen voor een gedwongen opname.. dat kan namelijk wel maar daar komt heel wat bij kijken en is heel wat voor nodig.
Kan hij op zijn cel naar Nederland zingt kijken. Een woord van barmhartigheid op de zondagochtend kan bij hem weinig kwaad.
pi_203276610
nog meer bagger van die vent.... Lijst30 doet mee aan de gemeenteraadsverkiezingen in Brabant. Ze doen mee in 7 plaatsen waaronder Alkmaar, waar het kantoor zit.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203276643
Die Willem Engel is gewoon een lul, dat gezwets ook steeds op Katja haar livestreams.. walgelijke man!
pi_203276693
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:08 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Kan hij op zijn cel naar Nederland zingt kijken. Een woord van barmhartigheid op de zondagochtend kan bij hem weinig kwaad.
Joop van Ooijen en Florens van der Spek, die kerels van Jezus leeft zijn wel de mist in gegaan door hoe ze Max hebben begeleid.


en dan vooral die dingen opnoemen die iedereen wel wilt hebben. Max heeft geen huis, geen baan, geen dikke BMW, geen centerfold op de bank....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203276753
Ah, Engel heeft ook al gereageerd... Benieuwd wanneer hij weer in de rechtbank te vinden is. :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203276767
Max heeft gewoon goede hulp nodig, professioneel ook want waar ik eerst nog een licht vermoeden had dat het binnen het autistisch spectrum zou vallen blijkt het nu dus schizofrenie te zijn en dat is heftig natuurlijk, kan hij ook niets aan doen.. ja hulp zoeken maar als je een beetje de weg kwijt bent wat niet raar is met zo'n aandoening.. Tja. Ik had toen al een heel verhaal getypt en ik praat lang niet alles goed maar die gozer kan prima geholpen worden en zeker als hij rust vindt in het geloof. Ik hoop dan ook oprecht dat hij even een "great reset" kan vinden in de gevangenis en daarna goed opgevangen wordt en ver weg blijft van radicale wappies.

Wellicht dat hij zelfs zijn droom kan waar maken door mensen in het buitenland te gaan helpen. Ik gun het hem zelfs.
pi_203277030
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:13 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Joop van Ooijen en Florens van der Spek, die kerels van Jezus leeft zijn wel de mist in gegaan door hoe ze Max hebben begeleid.


en dan vooral die dingen opnoemen die iedereen wel wilt hebben. Max heeft geen huis, geen baan, geen dikke BMW, geen centerfold op de bank....
Ik heb het vaker over de evangelische complothoek gehad. In een gewone kerk is de trefkans klein, maar bij dit soort zelfstandig opererende afsplitsingen draait het alleen maar om zieltjes winnen. Vooral mensen met een slecht huwelijk, een verslaving of een stoornis zijn het doelwit. Dé oplossing bieden voor al je zorgen en intussen zelfs de reguliere zorg negeren of zelfs afwijzen. Prima dat je gelooft in gebedsgenezing en mooi als het in die paar gevallen heeft geholpen, maar zelfs de oude Grieken kwamen er op een dag achter dat geneeskundige zorg essentieel was naast het offeren aan de goden van ziekte en andere tegenspoed.
pi_203277301
FUCK YEAH!! Beeld en geluid van de rechtszaak bij Op1! *O*
pi_203277319
Ja, ik zag Max zitten in de rechtszaal. Gek gezicht, hij staat gewoon weer zijn bekende praatje te houden, maar dan tegen een rechter. Alsof je die kunt overtuigen van complottheorieen.

Max gaat na zijn celstraf gewoon door, dat is duidelijk. Triest.
hij zit sinds 5 januari vast, 14 dagen cel hebben tot geen enkel besef geleid...
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203277332
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, ik zag Max zitten in de rechtszaal. Gek gezicht, hij staat gewoon weer zijn bekende praatje te houden, maar dan tegen een rechter. Alsof je die kunt overtuigen van complottheorieen.

Max gaat na zijn celstraf gewoon door, dat is duidelijk. Triest.
6 maanden is lang hoor.. Nu eerst nog even het gelul van Sander Schimmelpenis uitzitten.
pi_203277384
op onrechttv zijn de reacties wisselend. Eline heeft Max voor de bus gegooid, dat merken een aantal op. Maar er is ook al iemand die doodleuk de gegevens vraagt van de rechter. :r }:| :|W
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203277401
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:58 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, ik zag Max zitten in de rechtszaal. Gek gezicht, hij staat gewoon weer zijn bekende praatje te houden, maar dan tegen een rechter. Alsof je die kunt overtuigen van complottheorieen.

Max gaat na zijn celstraf gewoon door, dat is duidelijk. Triest.
hij zit sinds 5 januari vast, 14 dagen cel hebben tot geen enkel besef geleid...
Kan, maar zes maanden geestelijke bijstand in het gevang kan hem helpen. Als hij na einde straf gaat evangeliseren in Afrika, hebben we een heel andere situatie.
pi_203277410
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:57 schreef JohnWickPic het volgende:
FUCK YEAH!! Beeld en geluid van de rechtszaak bij Op1! *O*
Beelden waren ook al te zien in het 8 uur Journaal.
pi_203277426
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 23:07 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Beelden waren ook al te zien in het 8 uur Journaal.
Dat kijk ik nooit, dat is een samenvatting van het nieuws dat al online staat.. Maar ik hoop op veel en goed beeld/geluidmateriaal, altijd handig.
pi_203277508
Weinig nieuws onder de zon. Dit wisten we allemaal al...
pi_203277523
Kwalitatief uitermate teleurstellend inderdaad.
pi_203277553
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 23:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
op onrechttv zijn de reacties wisselend. Eline heeft Max voor de bus gegooid, dat merken een aantal op. Maar er is ook al iemand die doodleuk de gegevens vraagt van de rechter. :r }:| :|W
Oh die weet ik.
Oude Arnhemse Bovenweg 1d, 3941 XM Doorn
pi_203277630
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 23:22 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Oh die weet ik.
Oude Arnhemse Bovenweg 1d, 3941 XM Doorn
Kan iemand de rechter linken aan een andere wappie? Krijgt Oppergek Erik nog eens bezoek van anderen dan de Bussumse stadswachten.
pi_203277703
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 23:31 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Kan iemand de rechter linken aan een andere wappie? Krijgt Oppergek Erik nog eens bezoek van anderen dan de Bussumse stadswachten.
Dat gaat het allemaal niet worden joh, en krijgen we nog ruzie met sp3c ook. Dat wil ik niet want dat is een goeie vent.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2022 23:41:42 ]
pi_203277832
He, getver. die gozer is compleet geindoctrineerd door al die kut-YouTube-complotfilmpjes en krijgt daar 6 maanden celstraf voor. Bedankt FvD, Lange Frans, mevrouw Ossebaard en al dat andere tuig.

diep triest zulke ellende.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203277837
Schaamteloos op een openbare facebookpagina



Dat is best wappie snappie?
pi_203277898
En dan vrijdag lekker allemaal naar Den Haag, helemaal opgefokt.. en opgepakt worden want onrecht en wie er overblijft en zondag naar Brussel gaat die krijgen dan een Belgische wafel en water.

Dat is best wel wappie snappie?
pi_203278051
Lees dat ze op de onrechttv telegram groep klaar zijn met Eline. Het vertrouwen is weg.

Gek hè 😜
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203278073
"Het coronaprotest in Egmond was geen protest tegen de coronamaatregelen. Het waren alleen de mensen die meeliepen met de fakkeltocht, die waren tegen de coronamaatregelen. "

https://www.nhnieuws.nl/n(...)n-hart-onder-de-riem

Ja, jahoor 😁
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203278092
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 00:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Lees dat ze op de onrechttv telegram groep klaar zijn met Eline. Het vertrouwen is weg.

Gek hè 😜
Gunstig, en lekker voor d'r. Neemt niet weg dat er nog een groot probleem is met de inmenging van extreemrechtse groeperingen, die nemen de fakkel (haha!) over.. We zijn nog niet klaar.
pi_203278275
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 00:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Lees dat ze op de onrechttv telegram groep klaar zijn met Eline. Het vertrouwen is weg.

Gek hè 😜
Dat komt wel weer terug, zonder haar stelt het helemaal weinig voor. Tinus zou ook al tijden afgeschreven zijn, mar die is ook nog steeds actief.
anonieme razernist
pi_203278656
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:57 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
O jee mijn complete omgeving heeft net een booster gehaald.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203279622
Net Op1 zitten kijken.

Als zelfs Rudy Bouma de straf hoogt vindt, dan is het vast wel hoog :P
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 20 januari 2022 @ 10:19:13 #55
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203280245
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 09:21 schreef StephanL het volgende:
Net Op1 zitten kijken.

Als zelfs Rudy Bouma de straf hoogt vindt, dan is het vast wel hoog :P
ff Op1 terugkijken :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 20 januari 2022 @ 11:45:57 #56
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203281512
Jan Huzen is ook bang :P

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203281619
quote:
84s.gif Op donderdag 20 januari 2022 11:45 schreef Starhopper het volgende:
Jan Huzen is ook bang :P

[ twitter ]
Goed nieuws!
pi_203281638
Eline of Elien is een voornaam voor vrouwen. Het is een variant op Helena, dat in het Grieks "fakkel" of "de stralende" of "de schitterende" betekent. In de Griekse mythologie was Helena de mooiste vrouw van de wereld, die door de Trojaanse prins Paris ontvoerd werd. Wikipedia

:+
pi_203282246
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 23:06 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Kan, maar zes maanden geestelijke bijstand in het gevang kan hem helpen. Als hij na einde straf gaat evangeliseren in Afrika, hebben we een heel andere situatie.
Kan hij meteen ervaren wat er in een andere democratische republiek gebeurt als je er met een fakkel op bezoek gaat.
pi_203282271
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 11:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Eline of Elien is een voornaam voor vrouwen. Het is een variant op Helena, dat in het Grieks "fakkel" of "de stralende" of "de schitterende" betekent. In de Griekse mythologie was Helena de mooiste vrouw van de wereld, die door de Trojaanse prins Paris ontvoerd werd. Wikipedia

:+
Al met al een zeikerd die de mond gesnoerd moet worden.
pi_203284512
Reactie OnrechtTV

quote:
‘’Recht is krom’’ (maar dat wisten we al).
Klassenjustitie in een schijndemocratie. We zagen het met zijn allen gebeuren. Honderden duizenden mensen zaten tijdens de zitting van Max en Eline aan de Twitter accounts van o.a. Saskia Belleman & Rudy Bouma gekluisterd.
Zoveel? Ja, zoveel, Onrecht TV heeft een maandelijks paginabereik van bijna 400.000 om precies te zijn 399.200.
U begrijpt, dat pruimt Rutte IV, de mainstream media & woke deugers niet. Stel je voor dat we de publieke opinie beïnvloeden, echte feiten live streamen of een politici ter verantwoording roepen na 10 jaar wanbeleid en 2 jaar Corona terreur. Een salafistische, veroordeelde terroriste op weg naar de liquidatie van Wilders adviseert de VVD over (staats) veiligheid en wij zijn de badguys? Ik dacht het niet.
De zitting was bij voorbaat al een schijnproces. Een rechter die na het zien van een filmpje aan de verdachte vraagt ‘’zien we hier uw ware aard’’, is duidelijk zijn eed over volkomen onpartijdigheid vergeten. Het bekende Rutte syndroom. De 2e optie is dat hij geen geweten heeft en lijdt aan vooringenomenheid. Een verzoek tot wraking was op zijn plaats geweest.
Geen eerlijk proces dus net zoals de 30.000 toeslagenouders niet kregen, de aarbeving-slachtoffers en 1 miljoen andere burgers die in conflict kwamen met de Staat. Je recht hebben in NL is 1 ding, het krijgen weer een ander en vergeet dat maar als je een D666 rechter treft.
Het belachelijke geblaat van de officier was misselijkmakend. Kaags kinderen waren bang? Gelooft u het zelf? Wellicht een trauma uit de tijd dat ze haar kroost blootstelde en liet wonen in het ene na andere oorlogsgebied? Met een lid van de Fatah als vader? Ik zou daar als jeugdzorg wat van vinden. Er zijn voor minder 1100 kinderen uit huis geplaatst. Zet u hem met deze woorden niet voor schut zo werkt dat toch in uw cultuur? Zoonlief stond op de deur te bonken en had het liefst de ‘familie eer’ gered, zeg dat het niet waar is mevrouw Kaag. Nog een geluk dat dit incident niet bij Halsema afspeelde. Haar zoon was gewapend. Moeders van het jaar!
De uitspraak van de rechter was niet verrassend, zijn onderbouwing des te meer.. Vluchtgevaar? Herhalingsgevaar? Terwijl ze beiden verklaarden het niet meer te doen dit met een enkelband eenvoudig te monitoren is en Max eerlijk zei dat 'de baten niet opwegen tegen de lasten?' Zei de rechter dat nu echt? We hoorden nog net het woord binnenlands staatsterrorisme niet uit zijn partijdige mond ontsnappen maar het lag op het puntje van zijn tong.
Meneer de rechter, een pedofiel kreeg deze maand een taakstraf. Een jongen die een meisje neerstak 2 maanden en voorwaardelijk, een verkrachter 21 dagen. Voor openlijke geweldpleging zonder letsel staat 120 uur taakstraf, met letsel 150 uur en zwaar letsel 6 maanden cel. Een stalker kreeg voorwaardelijk, een dronkenlap die iemand doodreed een taakstraf van 180 uur en drie maanden cel voorwaardelijk.
Welke moord hebben Max en Eline gepleegd? Welke dood door schuld hebben ze op hun geweten, is een eenmalig bezoek aan verschillende droeftoeters stalking? Nee, nee, nee, recht is krom en de rechtszitting een schijnvertoning voor de politieke bühne. U stelt een voorbeeld? Als afschrikmiddel? Wat is de les? Dat burgers volkomen rechteloos in uw rechtbank zijn is het enigste wat u aantoonde met deze bizarre uitspraak.
Onrecht TV is een media platform of men dat in Den Haag of de rechtbank in Utrecht dat nu leuk vindt of niet. Er is zoiets als vrije persvergaring en in dat opzicht voldoet Onrecht TV aan die normering. Wij conformeren ons niet aan de mainstream media en als u kijkt wie deze beheert snapt u gelijk waarom. Wat zich in demo land afspeelt leggen wij vast dit doen we 24/7 per week 24 uur per dag indien nodig.
Wij zijn niet perfect en maken hierbij zeker fouten maar wie niet?
De intenties zijn goed, we weten allemaal waarvoor we het doen.
De streamers reizen heel Nl door om groepen van een live stream te voorzien, de speechers een podium te geven en om de demonstranten die niet live aanwezig zijn te laten meekijken met de demonstraties. Hierdoor genereren we aandacht die de overheid zeer onwelgevallig is en waardoor steeds meer mensen de waarheid zien. Het geweld tegen de demonstranten voorop. Daarom treden ze zo overduidelijk op en worden Max en Eline zo aangepakt. We hebben jullie wel door.
Dankbaar zijn we voor de lieve reacties, complimenten en steun van alle Onrecht TV kijkers. Max en Eline zitten nu zeker nog vast tot aan het hoger beroep en het besef dat dit een groot gemis is voor u en ons allen is zeer tastbaar. Desalniettemin kunt u erop rekenen dat Onrecht tv doorgaat zoals u dat van ons gewend bent. Onze streamers geven niet op, de redacteuren evenmin, voor Max en Eline en u allemaal gaan we gewoon door met het streamen van demonstraties, fakkeltochten en al wat op ons pad komt.
Vrije media, vrije nieuwsgaring heel normaal, wij zijn Onrecht TV!
Auteursrecht: Onrecht TV.
:') Auteursrecht.. nope, staat op een openbare Facebookpagina waarvoor je niet eens eens account nodig hebt, dat mag iedereen bekijken en gebruiken. Daar heb je toestemming voor gegeven toen je je pagina aanmaakte.
pi_203284650
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 15:05 schreef JohnWickPic het volgende:
Reactie OnrechtTV
[..]
:') Auteursrecht.. nope, staat op een openbare Facebookpagina waarvoor je niet eens eens account nodig hebt, dat mag iedereen bekijken en gebruiken. Daar heb je toestemming voor gegeven toen je je pagina aanmaakte.
quote:
een politici ter verantwoording roepen
Afgehaakt...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_203284935
quote:
84s.gif Op donderdag 20 januari 2022 11:45 schreef Starhopper het volgende:
Jan Huzen is ook bang :P

[ twitter ]
Wat een weerzingwekkende pathetische huilstruik is dat toch, met zijn grote bek en zijn gelieg. Lees zijn verklaring eens:


Wisselende commentaren op het besluit dat ik heb genomen om met de demonstraties per direct te stoppen. Ook veel mensen die berichten of bellen met toch wat onbegrip.

Wanneer ik een opsomming maak van de zaken die mij zijn overkomen word het stil aan de andere kant. Veel mensen realiseren zich bijvoorbeeld niet de impact als er ineens 6 agenten in je slaapkamer staan op een zondagmorgen, dat je beide word gearresteerd en dat de kinderen alleen achterblijven, Of dat er ineens 2 ME bussen voor het huis staan! Of dat je 2 weken moet vluchten naar Polen omdat de voorzitter van politievakbond een schietschijf van je maakt, of dat je op de weg ineens word klem gereden door 2 politie auto’s, of dat men je verantwoordelijk wil stellen voor mogelijk de dood van een kind van 3 jaar oud. Maar ook dat je word veroordeeld tot 60 taakstraf voor het aankondigen van een demonstratie, dat je DNA moet afstaan en je leven verder kunt met een strafblad.

Het is een kleine greep, want hoe vaak heb ik niet met eigen ogen moeten zien hoe mensen kapot geknuppeld werden. Ik voel mij zelf een eerlijke en oprechte Nederlander. Ben netjes opgevoed en wil dat ook blijven. Ik wil mijn stem laten horen voor al die mensen die elk uur van de dag met onrecht te maken krijgen, en ik zal mij daar ook voor blijven inzetten. Maar op deze wijze trek ik het gewoon niet meer. Iedereen die zich laat horen word door de overheid kapot gemaakt en opgesloten.

Honderden mensen zitten inmiddels al opgesloten, iets wat de meerderheid van Nederland niet eens ziet! Eline waar ik toch veel mee optrok, is gisteren veroordeeld tot 4 maanden gevangenisstraf voor het filmen van een gebeurtenis. Iets wat mij ook had kunnen overkomen. Mensen die ik heb gesproken die ook vast hebben gezeten, zeggen dat het geen pretje is als je als politieke gevangenen vast zit. En ik ben er van overtuigd dat het niet blijft bij deze straffen, een kat in het nauw maakt rare sprongen is hier zeker van toepassing. Men zal steeds zwaarder gaan straffen voor feiten die normaal helemaal niet strafbaar zijn.

Het verzet in Nederland groeit met de dag, en dat doet mij goed. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik daarbij wel gemist kan worden. Zelf initiatief tonen met elkaar dat is mijn advies. En de mensen die schreeuwen van zwakkeling etc. Dat doet mij helemaal niets. Ik heb nooit iemand tegen gehouden om initiatief te tonen.

Dus zou willen zeggen tegen al deze mensen, grijp je kans! Maar dan zijn ze vaak ziek, misselijk en zwak en moet een ander het doen.

groet, Jan
anonieme razernist
pi_203284961
Smerige manipulatieve leugenaar: 'Honderden mensen zitten inmiddels al opgesloten, iets wat de meerderheid van Nederland niet eens ziet! '
anonieme razernist
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 20 januari 2022 @ 16:48:00 #65
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203286680
Hier komt Gideon van Meijeren in het couplet aan het woord
Murmeltier der Verschwörung _O-
anonieme razernist
pi_203287079
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 15:05 schreef JohnWickPic het volgende:
Reactie OnrechtTV
[..]
:') Auteursrecht.. nope, staat op een openbare Facebookpagina waarvoor je niet eens eens account nodig hebt, dat mag iedereen bekijken en gebruiken. Daar heb je toestemming voor gegeven toen je je pagina aanmaakte.
Wat een kul verhaal weer. :')

https://www.brighteon.com/364ccbee-86cb-4c3b-b623-024f72033c4f
Mensen, het was geen vulkaanuitbarsting bij Tonga, het is een atoombom van de Russen, want die willen Oekraïne binnenvallen, dus als afleiding laten ze een nucleaire bom ontploffen aan de andere kant van de wereld, wat ook nog eens extra afleiding zorgt van al het corona nieuws! 8)7 8)7 8)7
Man man, wat een fantasie-waanbeelden heeft deze man toch. :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203287907
quote:
Morgen is het een nazaat van een reus uit Tartaria die met een scheet onschadelijk moest worden gemaakt, om te voorkomen dat we achter de waarheid zouden komen...

Extra, verslikt u zich niet in het avondeten: het ultieme bewijs dat vaccinatie van de Duivel afkomstig is!
https://www.brighteon.com/35349fa4-3639-4013-bdcc-8ab3f66cae5d

En dan dat logo met een schaar verknippen... _O- _O- _O-

[ Bericht 37% gewijzigd door Magister_Artium op 20-01-2022 18:13:47 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 20 januari 2022 @ 18:49:00 #70
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203288595
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 18:06 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Morgen is het een nazaat van een reus uit Tartaria die met een scheet onschadelijk moest worden gemaakt, om te voorkomen dat we achter de waarheid zouden komen...

Extra, verslikt u zich niet in het avondeten: het ultieme bewijs dat vaccinatie van de Duivel afkomstig is!
https://www.brighteon.com/35349fa4-3639-4013-bdcc-8ab3f66cae5d

En dan dat logo met een schaar verknippen... _O- _O- _O-
Ik heb net met een lucifer kaarsen aangestoken. Ben ik nu ook de duivel? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203288686
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 18:06 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Morgen is het een nazaat van een reus uit Tartaria die met een scheet onschadelijk moest worden gemaakt, om te voorkomen dat we achter de waarheid zouden komen...

Extra, verslikt u zich niet in het avondeten: het ultieme bewijs dat vaccinatie van de Duivel afkomstig is!
https://www.brighteon.com/35349fa4-3639-4013-bdcc-8ab3f66cae5d

En dan dat logo met een schaar verknippen... _O- _O- _O-
Die is nog gekker dan Max van den B _O- _O- :')
pi_203288753
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 18:45 schreef AchJa het volgende:

[..]
[..]
Afgehaakt...
Klasse! justitie.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 20 januari 2022 @ 19:07:09 #73
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203288965
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 18:53 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Die is nog gekker dan Max van den B _O- _O- :')
Ken je hem nog niet? :P

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203289521
Elke keer, want ik haak vrij snel af, denk ik toch heeeel eventjes zo van; hey wat leuk, die heeft veel van Kooten en de Bie gekeken en doet een typetje.. Maar dat is niet zo heh?
pi_203289540
De uitspraak staat nog niet op rechtspraak.nl
Wel vond ik de uitspraak van de zaak van de coronademonstrant die op de Van Baerlestraat tegen het schild van de ME heeft getrapt. Die kreeg 6 weken celstraf. De trap kwam dan tegen het schild aan maar was gericht tegen de ME'er.

https://uitspraken.rechts(...)CLI:NL:RBAMS:2022:85
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203290118
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
De uitspraak staat nog niet op rechtspraak.nl
Wel vond ik de uitspraak van de zaak van de coronademonstrant die op de Van Baerlestraat tegen het schild van de ME heeft getrapt. Die kreeg 6 weken celstraf. De trap kwam dan tegen het schild aan maar was gericht tegen de ME'er.

https://uitspraken.rechts(...)CLI:NL:RBAMS:2022:85
Normaal gesproken moet je voor zo'n straf toch wel echt kopschoppen met zwaar of blijvend letsel. Rechters beschermen de staat tegen de burger en niet de burger.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_203290644
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 20:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Normaal gesproken moet je voor zo'n straf toch wel echt kopschoppen met zwaar of blijvend letsel. Rechters beschermen de staat tegen de burger en niet de burger.
Het is een optelsom. Het was een verboden demonstratie, er stond een enorm aantal klapjostis klaar in de vechthouding. De situatie was grillig, die man was gewoon uit op vechten met de politie.

Er is beeldmateriaal waarop de man 5 minuten lang te zien is, continu uitlokken bij de ME.

Dit doet iemand doelbewust, niet per ongeluk. Zwaar straffen is meer dan terecht. Als je zo graag wilt vechten dan doe je dat maar in de boksring.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203290864
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 18:06 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Morgen is het een nazaat van een reus uit Tartaria die met een scheet onschadelijk moest worden gemaakt, om te voorkomen dat we achter de waarheid zouden komen...

Extra, verslikt u zich niet in het avondeten: het ultieme bewijs dat vaccinatie van de Duivel afkomstig is!
https://www.brighteon.com/35349fa4-3639-4013-bdcc-8ab3f66cae5d

En dan dat logo met een schaar verknippen... _O- _O- _O-
Oh ja, die had ik ook nog gezien. _O- Lachwekkend hoe hij bepaalde verbanden maakt. Net als met diverse anagrammen, zoals "parlement", en dat is dan volgens hem van het Franse "parler" en "mentir" afgeleid, ofwel "praten en liegen". :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203291431
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 20:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Oh ja, die had ik ook nog gezien. _O- Lachwekkend hoe hij bepaalde verbanden maakt. Net als met diverse anagrammen, zoals "parlement", en dat is dan volgens hem van het Franse "parler" en "mentir" afgeleid, ofwel "praten en liegen". :')
En de geschiedenis is een leugen, want ‘het is his-story en niet her story’. Tuurlijk, en Grieks en Latijn zijn ook uit de dikke duim van de cabal gezogen zeker?
Wat me aan Oppergek opvalt: hij heeft het nooit meer over zijn kinderen. De strijd opgegeven?

Mijn andere favoriete wappies, de inmiddels vrijwel stille Beo en Bea (afgezien van wat suffe filmpjes over nazi-schapen en mondkapjes van Beo aka Michel), hadden er ook een handje van om alles met anagrammen in hun straatje te laten passen. Greep uit de inhoud:
- onderwijs = onder wijs, wil je onder de wijsheid houden, dus wij willen bovenwijs volgen;
- wettelijk = wetten-lijk, wetten voor lijken en wij zijn geen lijken, maar mensen, dus wij hebben alleen de mensenrechten;
- rechtbank = recht voor banken.

[ Bericht 19% gewijzigd door Magister_Artium op 20-01-2022 20:55:20 ]
pi_203292187
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 20:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Normaal gesproken moet je voor zo'n straf toch wel echt kopschoppen met zwaar of blijvend letsel. Rechters beschermen de staat tegen de burger en niet de burger.
Dat het met pak em beet een week al geregeld en klaar is zegt wel genoeg. Over de hoogte van de straf kan ik niet oordelen, maar de voortvarendheid opeens is wat apart.

Ondertussen in de Mallorca zaak........
pi_203292648
quote:
Had wel wat andere fimpjes gezien, maar ik verbaas me toch iedere keer weer _O-
Zo ook deze van de reuzen :D
Op zich denk ik dat er weinig kwaad in hem zit, maak me meer zorgen om zijn 'volgers' :')
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 20 januari 2022 @ 22:32:25 #82
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203293562
Ontkennen heeft geen zin meer. Koning Jan Huzen zegt het, FvD is betrokken bij OnrechtTV :D

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203293661
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 21:47 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Had wel wat andere fimpjes gezien, maar ik verbaas me toch iedere keer weer _O-
Zo ook deze van de reuzen :D
Op zich denk ik dat er weinig kwaad in hem zit, maak me meer zorgen om zijn 'volgers' :')
Zijn filmpjes van een maand oud zijn nog geen honderd keer bekeken. Het aantal mensen dat zijn monologen uitkijkt, is denk ik op één hand te tellen. Ik ben er soms een van, maar dat is vaak als ik mijn mobiel op het aanrecht laat liggen en mijn vingers onder de marinade zitten. Of als ik besluit boven de was in de machine te stoppen.
Hij zal in zijn hart geen eikel zijn, al is zijn ex niet zomaar bij hem weggevlucht. Chris Klomp schrijft:
‘Op 24 september 2010 komt er een melding binnen bij het Advies en Meldpunt Kindermishandeling (AMK). Het gaat om het gedrag van G. en de melder van de klacht spreekt over kindermishandeling en zorgelijk seksueel gedrag naar kinderen toe. In de melding staat te lezen dat G. dreigde onder meer de kinderen en zijn ex-vrouw dood te schieten als er actie zou worden ondernomen naar aanleiding van zijn veronderstelde gedrag.’ (Bron: https://chrisklomp.nl/de-rancune-achter-het-coronaprotest)
Hoe dan ook is hij elk contact met de realiteit kwijt. Gek op zichzelf van zieligheid praat hij met steeds grotere wallen onder zijn ogen in zijn gele handycam over steeds waziger verhalen. Trots dat hij zijn baan kwijt is geraakt. In een filmpje waarin hij op een schoolplein fulmineert over een mondkapjesplicht schreeuwt hij naar de toegesnelde conrector dat hij een vaststellingsovereenkomst heeft getekend -> ontslag krijgen bij vaste aanstelling, te licht voor staande voet en om ontbinding via rechter te vermijden. Boos op het UWV dat ze hem controlevragen willen stellen en zijn adres weten, alsof een ww een onvoorwaardelijk basisinkomen is. Rechters betichten van valsheid in geschrifte omdat de naam van een dochter zonder umlaut werd geschreven. De koning betichten van misdaden tegen de menselijkheid (genocide?), omdat dwangbevelen in naam van de koning op zijn deurmat vallen. Alle voormalige medestanders betichten van werken voor de overheid.
Dit houdt pas op bij zijn laatste adem...
pi_203294513
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:40 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Zijn filmpjes van een maand oud zijn nog geen honderd keer bekeken. Het aantal mensen dat zijn monologen uitkijkt, is denk ik op één hand te tellen. Ik ben er soms een van, maar dat is vaak als ik mijn mobiel op het aanrecht laat liggen en mijn vingers onder de marinade zitten. Of als ik besluit boven de was in de machine te stoppen.
Hij zal in zijn hart geen eikel zijn, al is zijn ex niet zomaar bij hem weggevlucht. Chris Klomp schrijft:
‘Op 24 september 2010 komt er een melding binnen bij het Advies en Meldpunt Kindermishandeling (AMK). Het gaat om het gedrag van G. en de melder van de klacht spreekt over kindermishandeling en zorgelijk seksueel gedrag naar kinderen toe. In de melding staat te lezen dat G. dreigde onder meer de kinderen en zijn ex-vrouw dood te schieten als er actie zou worden ondernomen naar aanleiding van zijn veronderstelde gedrag.’ (Bron: https://chrisklomp.nl/de-rancune-achter-het-coronaprotest)
Hoe dan ook is hij elk contact met de realiteit kwijt. Gek op zichzelf van zieligheid praat hij met steeds grotere wallen onder zijn ogen in zijn gele handycam over steeds waziger verhalen. Trots dat hij zijn baan kwijt is geraakt. In een filmpje waarin hij op een schoolplein fulmineert over een mondkapjesplicht schreeuwt hij naar de toegesnelde conrector dat hij een vaststellingsovereenkomst heeft getekend -> ontslag krijgen bij vaste aanstelling, te licht voor staande voet en om ontbinding via rechter te vermijden. Boos op het UWV dat ze hem controlevragen willen stellen en zijn adres weten, alsof een ww een onvoorwaardelijk basisinkomen is. Rechters betichten van valsheid in geschrifte omdat de naam van een dochter zonder umlaut werd geschreven. De koning betichten van misdaden tegen de menselijkheid (genocide?), omdat dwangbevelen in naam van de koning op zijn deurmat vallen. Alle voormalige medestanders betichten van werken voor de overheid.
Dit houdt pas op bij zijn laatste adem...
Als je het zo leest dan is het toch wel een behoorlijk triest bestaan als mens en als maatschappij hoef je er ook niet blij mee te zijn als aanvulling.
Ik zie het dan maar als een soort van 'vermaak' om zulk soort gekken te horen raaskallen.
Voorlopig dan, zo lang het duurt. Over een aantal maanden zal ik hem wss wel weer vergeten zijn :)
pi_203294697
quote:
84s.gif Op donderdag 20 januari 2022 22:32 schreef Starhopper het volgende:
Ontkennen heeft geen zin meer. Koning Jan Huzen zegt het, FvD is betrokken bij OnrechtTV :D

[ twitter ]
Dat was toch al bekend?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)in-de-kamer-a4075954
twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 00:30:14 #86
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203294726
quote:
Maar nu hebben we bevestiging van Jan Huzen. Nu kunnen de wappen niet meer ontkennen :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203296134
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 20:50 schreef Magister_Artium het volgende:
Wat me aan Oppergek opvalt: hij heeft het nooit meer over zijn kinderen. De strijd opgegeven?
Laatst was 1 vd 3 jarig en had-ie tompouces gehaald, uiteraard allemaal vastgelegd met de gele camera. :') :Y
Ik zie zijn filmpjes ook wel als vermaak, aparte gedachtekronkels heeft-ie. Maar hij is zo ver heen dat de GGZ de enige uitkomst is. Hij zit ook niet echt bij een "wappiegroepje" of zo, heeft volgens mij ook bijvoorbeeld met Tikkie Tinus ruzie etc.
Het enige "positieve" dat je van hem kan zeggen is dat hij vreedzaam is en niet uit is op geweld o.i.d. Maja, dan krijg je vanzelf wel een grote mond op alles. Zijn stem is wel erg irritant, heeft idd wat van Van Kooten & De Bie weg. :D
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203296485
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

Zijn stem is wel erg irritant, heeft idd wat van Van Kooten & De Bie weg. :D
Het is net alsof Frank van Putten een broertje heeft.
pi_203297575
quote:
Update eline:
Vanmorgen hebben we even contact gehad met eline.
Ze was moe, had slecht geslapen en voelde zich uitgeteld.
Over de rechtzaak zegt ze 'het was pure onrecht'.
De uitspraak die de ovj deed over dat ik max voor de bus gooide werd meteen de kop in gedrukt door de rechter. Maar dat hoor je nergens terug.
Morgen komt ze met een verklaring. Als daar niks tussen komt.
[..]
Van max hebben we nog niks gehoord maar dat zal ongetwijfeld later nog komen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:02:20 #92
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203298622
quote:
Is het niet te koud om in de hofvijver te zwemmen?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:08:27 #93
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203298701
Wat een poppenkast!
pi_203298771
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 10:50 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Die rechter vond toch dat ze alles afschoof?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203298797
Waarvoor zijn ze nu weer op de been?
Twiddel
pi_203298817
quote:
81s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:14 schreef summer2bird het volgende:
Waarvoor zijn ze nu weer op de been?
Tegen het 2G debat oid, in ieder geval alles met een G en natuurlijk al het overige onrecht.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:18:53 #97
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203298834
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:17 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Tegen het 2G debat oid, in ieder geval alles met een G en natuurlijk al het overige onrecht.
Geert heeft al 4 beveiligers extra ingehuurd.
pi_203298836
https://www.facebook.com/tvonrecht/videos/1618992871780415
Onrecht is ook live, mocht je geen zin hebben in Katja's gelul
Twiddel
pi_203298875
Ik kijk ook *O* :D

Maar het is vrijdag, er zijn helemaal geen debatten vandaag :P
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:25:54 #100
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203298925
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:22 schreef StephanL het volgende:
Ik kijk ook *O* :D

Maar het is vrijdag, er zijn helemaal geen debatten vandaag :P
Daarom mogen ze ook in de buurt komen.
pi_203298956
Wat een grimmige sfeer. Misschien komt het door het luchtalarm sirene dat iemand de hele tijd afspeelt maar dit lijkt mij niet de gewoonlijke rustige demo
Twiddel
pi_203298962
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Daarom mogen ze ook in de buurt komen.
Ja precies, zo lang ze maar niet naar binnen gaan. Ministerraad is nog steeds op het Binnenhof

Marechaussee staat ook al voor de deur zie ik :D

[ Bericht 6% gewijzigd door StephanL op 21-01-2022 12:33:50 ]
pi_203299060
Staat zich wat bij elkaar weer. :') Simpel uit de ogen kijkend, groot deel weer met hun sigaret in de bakkes etc.
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:35:04 #104
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203299067
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:27 schreef summer2bird het volgende:
Wat een grimmige sfeer. Misschien komt het door het luchtalarm sirene dat iemand de hele tijd afspeelt maar dit lijkt mij niet de gewoonlijke rustige demo
Halsema heeft geen pallets met straatstenen naar den haag gestuurt,dus het zal wel loslopen.
pi_203299123
Tis net een bijeenkomst van Johnny's en Anita's
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:40:28 #106
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203299151
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:38 schreef StephanL het volgende:
Tis net een bijeenkomst van Johnny's en Anita's
Ik zie geen enkele Citta.
pi_203299158
quote:
hier ook al een artikel
https://www.destentor.nl/(...)harderwijk~a681dd82/
zou toch mooi zijn als dit hem wat jaartjes in de bak gaat opleveren :)
Twiddel
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:41:13 #108
111260 Charmian
a little joy
pi_203299163
Waarom staan die malloten bij de 2eK?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:41:49 #109
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203299179
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:41 schreef Charmian het volgende:
Waarom staan die malloten bij de 2eK?
Omdat het niet klopt oid.
pi_203299200
quote:
8s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik zie geen enkele Citta.
Rijden tegenwoordig Twingo :P
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:43:17 #111
111260 Charmian
a little joy
pi_203299211
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Omdat het niet klopt oid.
Sorry, was een nutteloze vraag van mij.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  vrijdag 21 januari 2022 @ 12:45:28 #112
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203299243
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:42 schreef StephanL het volgende:

[..]
Rijden tegenwoordig Twingo :P
Ze kunnen beter Panda of Aguila rijden, dat rijmt tenminste nog iets, Tesla rijmt natuurlijk ook maar die worden via 5G aangestuurd..
pi_203299388
Ik hoor Bassie en Adriaan muziek :D
The only way you can be original, is to be yourself.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 12:59:14 #114
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203299451
Even in de pauze kijken hier. Moeten die malloten niet werken?
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:00:28 #115
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203299469
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ik hoor Bassie en Adriaan muziek :D
Niet haten op mike oldfield.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:01:12 #116
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203299485
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 12:59 schreef Olga het volgende:
Even in de pauze kijken hier. Moeten die malloten niet werken?
Als je werken als dictatuur beschouwd komen deze personen natuurlijk voor hun rechten op.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 13:02:48 #117
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203299502
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Als je werken als dictatuur beschouwd komen deze personen natuurlijk voor hun rechten op.
_O- Blijkbaar denken zij idd dat dat dictatuur is. En wat heeft het in godsnaam voor nut om dit op een vrijdag bij een tweede kamer te doen waar ze vandaag geen debatten hebben |:( |:(
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:04:22 #118
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203299514
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:02 schreef Olga het volgende:

[..]
_O- Blijkbaar denken zij idd dat dat dictatuur is. En wat heeft het in godsnaam voor nut om dit op een vrijdag bij een tweede kamer te doen waar ze vandaag geen debatten hebben |:( |:(
Waarschijnlijk de enige dag dat ze in de buurt van het gebouw mogen komen,netzo als dat ze op zaterdag als er toch niet zoveel opgenomen word in de buurt van het mediapark mogen komen.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:06:18 #119
111260 Charmian
a little joy
pi_203299539
Als je via regio15 kijkt zie je iets meer dan benen en billen en stoeptegels
https://www.facebook.com/regio15/videos/716936002625001
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:08:09 #120
111260 Charmian
a little joy
pi_203299563
ow ze zijn er alweer klaar mee bij regio15
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:09:21 #121
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203299576
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:08 schreef Charmian het volgende:
ow ze zijn er alweer klaar mee bij regio15
Telefoon niet opgeladen oid.
pi_203299578
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Niet haten op mike oldfield.
Zeker niet. 8-) Maar het was niet Tubalar Bells, maar Halloween Theme van John Carpenter. :)
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:11:25 #123
111260 Charmian
a little joy
pi_203299609
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Telefoon niet opgeladen oid.
Geen idee, de streamer kletste even met Katja en toen werd de live ineens beëindigd.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:12:33 #124
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203299624
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Zeker niet. 8-) Maar het was niet Tubalar Bells, maar Halloween Theme van John Carpenter. :)
Tubular bells vind ik dan weer niet zo goed als killing fields of ommadawn, en het was me eilkniet eens opgevallen dat het halloween theme was vanwege die sirenes :@
pi_203299660
Weer een feestje gemist… -O-
pi_203299711
Veel van die gasten kunnen echt wel een boosterprik gebruiken, staan erbij als half overleden figuren en nog net niet in staat van ontbinding.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:23:14 #127
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203299734
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:20 schreef JohnWickPic het volgende:
Veel van die gasten kunnen echt wel een boosterprik gebruiken, staan erbij als half overleden figuren en nog net niet in staat van ontbinding.
Ze kunnen beter een structuur gebruiken waarbij er ingesprongen word op werken op vermogen, want men heeft blijkbaar genoeg energie om deel te nemen aan het productie proces.
pi_203299736
Ohh ze gaan aan de wandel. Nu kan het leuk worden :D

Politie sluit snel alles af :D

[ Bericht 31% gewijzigd door StephanL op 21-01-2022 13:29:51 ]
pi_203299793
Waar gaan ze heen nu? Heb ff stukje stream gemist.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203299823
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Waar gaan ze heen nu? Heb ff stukje stream gemist.
Binnenhof. Niet dat dat gaat lukken.

Onrecht stream
https://www.facebook.com/tvonrecht/videos/452378889877372
pi_203299852
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:31 schreef StephanL het volgende:

[..]
Binnenhof. Niet dat het gaat lukken.

Onrecht stream
https://www.facebook.com/tvonrecht/videos/452378889877372
Thanks, Onrecht was ff weg (hij kreeg een lamme arm _O- ), ben dat Duitse gebral ff zat namelijk.

Edit: daar is Halloween Theme weer. :)
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:34:57 #132
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203299875
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Thanks, Onrecht was ff weg (hij kreeg een lamme arm _O- ), ben dat Duitse gebral ff zat namelijk.
Er zijn syrische vluchtelingen die na 3 jaar beter nederlands kunnen spreken dan onze Katjakatja die al bijna net zo lang meeloopt in demos waarbij iedereen nederlands lult.
pi_203299883
En de ME linie is daar :D
pi_203299916
Weten jullie wat de politie hier aan het doen is? Schaapjes drijven..
pi_203299925
tijdens de podcast vertelt Kees van der Spek over een vriend van hem is captain bij KLM die kent een co-piloot is bij KLM, maar nooit piloot zal worden. De beste man gelooft dat de aarde plat is.... :') 8)7

co-piloot bij KLM.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203299928
Wel echt geweldig dat er totaal niet meer gemod word in de onrecht 3.1 chat _O-
Twiddel
pi_203299938
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/960216948254347
Onrecht 3.0 is er ook, volgens mij steffie die erachter zit, aan de stem te horen
Twiddel
  vrijdag 21 januari 2022 @ 13:40:30 #138
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203299950
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:38 schreef JohnWickPic het volgende:
Weten jullie wat de politie hier aan het doen is? Schaapjes drijven..
Noem ze geen schapen, noem ze bokken, ze zijn nl zo koppig als de pest.
pi_203299998
Dat Xfiles muziekje op de achtergrond _O-
Twiddel
pi_203300094
Ohh het is Steffi O+

Ze kunnen geen kant op :D
pi_203300164
Steffanie Krutz die denkt dat ze wel even kan bepalen waar de kudde wappies naartoe gaat.
Ja, hallo, ze is Thierry Baudet niet.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203300210
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:38 schreef JohnWickPic het volgende:
Weten jullie wat de politie hier aan het doen is? Schaapjes drijven..
Lekker herdertje spelen. :P

Katja ging ff Snollebollekes zingen :') edit: ah, ff bijgelezen, terug naar OnrechtTV met piepstemmetje Steffie. Edit2: ah, alweer weg. :{
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203300213
er zit niet echt een plan achter, loopt steeds weer groep weg, dan weer terug omdat rest niet volgt enz.
pi_203300236
Zooitje ongeregeld
pi_203300245
Strijder met z’n AH tasje
pi_203300246
Lieve mensen… :wtf:
pi_203300395
Waar kijken jullie nog?
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203300416
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Waar kijken jullie nog?
Nergens. Allemaal offline
pi_203300531
Nou zeg, zijn dat nou onafhankelijke journalisten die je het echte nieuws brengen? _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_203300647
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 14:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Nou zeg, zijn dat nou onafhankelijke journalisten die je het echte nieuws brengen? _O-
:Y :P
pi_203301116
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Laatst was 1 vd 3 jarig en had-ie tompouces gehaald, uiteraard allemaal vastgelegd met de gele camera. :') :Y
Ik zie zijn filmpjes ook wel als vermaak, aparte gedachtekronkels heeft-ie. Maar hij is zo ver heen dat de GGZ de enige uitkomst is. Hij zit ook niet echt bij een "wappiegroepje" of zo, heeft volgens mij ook bijvoorbeeld met Tikkie Tinus ruzie etc.
Het enige "positieve" dat je van hem kan zeggen is dat hij vreedzaam is en niet uit is op geweld o.i.d. Maja, dan krijg je vanzelf wel een grote mond op alles. Zijn stem is wel erg irritant, heeft idd wat van Van Kooten & De Bie weg. :D
Ik heb wel eens voorgesteld om hem bij Sesamstraat of andere jeugdTV verhaaltjes te laten voorlezen :D .
Maar ik hoor bij hem altijd de leraar. Zo eentje die maar door ratelt bij een of ander doodsaai of te moeilijk vak, terwijl ik naar buiten staar. Wel een tamelijk duidelijke dictie, dus wat dat aangaande doet hij het goed. Hij is het ook verrassend lang kunnen blijven (docent wiskunde en/of economie. Wiskunde kun je wegens het tekort bij wijze van spreken al doceren als je de havo hebt voltooid.)
anonieme razernist
pi_203301173
Nou dat was dan het superprotest en de laatste kans en de schoonveegactie op het Binnenhof en Hilversum, want ja.. de corrupte overheid en politie is nog niet opgepakt dus dan kom je in actie heh.. want wij zijn Nederland, allemaal komen want we zijn het zat!

quote:
Goed gelukt, geleid door de politie beetje schaapachtig rondlopen met kapotte megafoons en een halve tamme kromme boskabouter die ergens uit een struik vandaan getrokken is. Topshow!

Dan maar zondag Belgische wafels eten in een Brusselse politiecel.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 15:15:16 #154
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203301305
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:04 schreef JohnWickPic het volgende:

Goed gelukt, geleid door de politie beetje schaapachtig rondlopen met kapotte megafoons en een halve tamme kromme boskabouter die ergens uit een struik vandaan getrokken is. Topshow!

Dan maar zondag Belgische wafels eten in een Brusselse politiecel.
Dat soort mongolen zorgen ervoor dat je wel meer gemeentlijke belasting gaat betalen, maar er minder gedaan gaat worden aan loszittende stoeptegels,verstopte putten en overhangend groen.
pi_203301481
Ik blijf het lachwekkend vinden, een stelletje debielen met verrotte tanden die in alle vrijheid "geen dictatuur" staan te mompelen :')

Eigenlijk allemaal de uitkering stopzetten, ze kunnen prima werken. De GGD zoekt een hoop testers, misschien dat dat iets voor ze is?
  vrijdag 21 januari 2022 @ 15:32:56 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203301652
twitter


Tinus in zijn goeiste Nederlands
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203301668
Vreselijk! Vanmiddag in Den Haag kwam ik die idioten tegen en dat werd een vreselijke ruzie. Ze waren aan het uitdagen en provoceren. Die "hernia Hannie" was er ook bij.
Wat een agressief pestvolk!
Ik wist niet dat ze gingen demonstreren, anders had ik Den Haag centrum vermeden.
De dommigheid straalde trouwens van die koppen af, het was gewoon opvallend.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_203301819
quote:
8s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Dat soort mongolen zorgen ervoor dat je wel meer gemeentlijke belasting gaat betalen, maar er minder gedaan gaat worden aan loszittende stoeptegels,verstopte putten en overhangend groen.
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:34 schreef GwanGwaa het volgende:
Vreselijk! Vanmiddag in Den Haag kwam ik die idioten tegen en dat werd een vreselijke ruzie. Ze waren aan het uitdagen en provoceren. Die "hernia Hannie" was er ook bij.
Wat een agressief pestvolk!
Ik wist niet dat ze gingen demonstreren, anders had ik Den Haag centrum vermeden.
De dommigheid straalde trouwens van die koppen af, het was gewoon opvallend.
Heb je ze aangesproken?
anonieme razernist
  vrijdag 21 januari 2022 @ 15:49:53 #159
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203301869
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:23 schreef GereDathan het volgende:
Ik blijf het lachwekkend vinden, een stelletje debielen met verrotte tanden die in alle vrijheid "geen dictatuur" staan te mompelen :')

Eigenlijk allemaal de uitkering stopzetten, ze kunnen prima werken. De GGD zoekt een hoop testers, misschien dat dat iets voor ze is?
Je kunt ze natuurlijk met de trein naar een goelag in de oeral sturen, maar de relatie met Rusland is in de laatste jaren natuurlijk verslechterd.
pi_203301993
Ze hebben het Binnenhof toch gehaald. Steff was net even live
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/453276292877521
  vrijdag 21 januari 2022 @ 15:58:51 #161
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203302012
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:57 schreef StephanL het volgende:
Ze hebben het Binnenhof toch gehaald. Steff was net even live
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/453276292877521
Mocht kikker ook zwemmen?
pi_203302028
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Mocht kikker ook zwemmen?
Heb geen Kikker gezien :N
pi_203302129
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 09:37 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Het is net alsof Frank van Putten een broertje heeft.
Vandaag worden we van censuur beticht, omdat we niet genoeg zijn filmpjes delen. Vorige week had hij 1000 bezoekers van zijn site en nu nog maar 200. Zou hij doorhebben dat niet iedereen zijn filmpjes van A tot Z kijkt?
pi_203302373
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Je kunt ze natuurlijk met de trein naar een goelag in de oeral sturen, maar de relatie met Rusland is in de laatste jaren natuurlijk verslechterd.
Wellicht verbeterd de relatie als we wat goedkope arbeidskrachten leveren die andere mensen niet kunnen ophitsen omdat ze geen Russische spreken?
pi_203302495
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Tinus in zijn goeiste Nederlands
Haagzemeid ( :') - die zich ook niet lekker voelt! - zou uiteraard bij Tinus in quarantaine moeten blijven en geen boodschappen voor 'm moeten gaan doen. |:(
pi_203302987
quote:
11s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:46 schreef NoCigar het volgende:

[..]
[..]
Heb je ze aangesproken?
Jazeker. Eén zo'n debiel ging vanuit het niets tegen me tekeer (waarschijnlijk omdat ik een mondkapje op had). De sfeer werd steeds grimmiger en toen ik weg liep riep ik hem boos toe dat hij Thierry Baudet maar moest gaan pijpen. Toen stond hij met zijn mond vol tanden. Dom joch. Maar een ander maakte me toen dus uit voor Kaag sletje. Terwijl ik niet eens op Kaag stem.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_203303256
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:05 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
toen ik weg liep riep ik hem boos toe dat hij Thierry Baudet maar moest gaan pijpen.
Haha, goed gezegd. ^O^

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:05 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Maar een ander maakte me toen dus uit voor Kaag sletje. Terwijl ik niet eens op Kaag stem.
Had je moeten vragen: "En waar is je fakkel dan?" >:)
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 17:37:40 #168
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203303368
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:05 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Jazeker. Eén zo'n debiel ging vanuit het niets tegen me tekeer (waarschijnlijk omdat ik een mondkapje op had). De sfeer werd steeds grimmiger en toen ik weg liep riep ik hem boos toe dat hij Thierry Baudet maar moest gaan pijpen. Toen stond hij met zijn mond vol tanden. Dom joch. Maar een ander maakte me toen dus uit voor Kaag sletje. Terwijl ik niet eens op Kaag stem.
Als Kaag sletje laat je tenminste alle mogelijkheden open, zodra je Baudet pijpt zord je ws in een bepaald hokje gedrukt.
pi_203303426
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:23 schreef GereDathan het volgende:
Ik blijf het lachwekkend vinden, een stelletje debielen met verrotte tanden die in alle vrijheid "geen dictatuur" staan te mompelen :')

Eigenlijk allemaal de uitkering stopzetten, ze kunnen prima werken. De GGD zoekt een hoop testers, misschien dat dat iets voor ze is?
Ik heb hele fantasieën waar ik ze naar Noord-Korea stuur en ze op het Kim Il Sung plein staan en Kim Jong Un dan in accentloos Nederlands zegt Jullie staan in het verkeerde land hier houden we niet van vrijheid.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203303477
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 15:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Tinus in zijn goeiste Nederlands
Daar gaat zijn nieuwe baan.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203303720
En een andere update: volgens berichten op Twitter blijft Micha Kat vastzitten tot 1 april. Geen grap, volgens hemzelf op de website van Radio Oranje Rob Scholte, waar koningin WilhelMicha wekelijks de trouwe aanhang toespreekt. Hij stelt dat dit mede te wijten is aan Boris Johnson en dat Nederland zo machtig is om hem het leven zuur te maken, speculerend over de doodstraf voor hem.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 18:16:13 #172
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203303808
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:05 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Jazeker. Eén zo'n debiel ging vanuit het niets tegen me tekeer (waarschijnlijk omdat ik een mondkapje op had). De sfeer werd steeds grimmiger en toen ik weg liep riep ik hem boos toe dat hij Thierry Baudet maar moest gaan pijpen. Toen stond hij met zijn mond vol tanden. Dom joch. Maar een ander maakte me toen dus uit voor Kaag sletje. Terwijl ik niet eens op Kaag stem.
_O- _O- _O- _O-
Held!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203304021
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 17:05 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Jazeker. Eén zo'n debiel ging vanuit het niets tegen me tekeer (waarschijnlijk omdat ik een mondkapje op had). De sfeer werd steeds grimmiger en toen ik weg liep riep ik hem boos toe dat hij Thierry Baudet maar moest gaan pijpen. Toen stond hij met zijn mond vol tanden. Dom joch. Maar een ander maakte me toen dus uit voor Kaag sletje. Terwijl ik niet eens op Kaag stem.
Jezus, eigenlijk zou je ze meteen moeten filmen en het beste materiaal naar Dumpert sturen, wordt ie beroemd. Ze lens slaan met een eind hout raad ik niemand aan.
anonieme razernist
  vrijdag 21 januari 2022 @ 20:06:29 #175
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203305632
quote:
Er is zelfs een boer aanwezig.
pi_203305658
quote:
"vecht voor je kinderen" Door ze elke woensdagavond in diverse steden en dorpen hun nest uit te schreeuwen met je kutmegafoon en je koleresirene? Letterlijk ook door te roepen "word wakker?!" en dat ouders dan weer moeten uitleggen dat er rare mensen door de straat lopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2022 20:08:22 ]
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 20:30:05 #177
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203306046
Er is een fakkeltocht hier in Alkmaar en ik hoor ze hier helemaal schreeuwen :')
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 20:31:05 #178
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203306064
ze komen hier zelfs langs _O-
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 20:32:20 #179
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203306089
Stelletje mongolen om door een woonwijk te lopen
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 20:37:12 #180
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203306157
Om live liefde vrijheid geen dicatuur te horen is nog irritanter, net als de toeter, keiharde muziek en sirene
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203306402
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:37 schreef Olga het volgende:
Om live liefde vrijheid geen dicatuur te horen is nog irritanter, net als de toeter, keiharde muziek en sirene
Fucking irritant heh? Hier is het niet zo'n heel grote groep en kan je ze makkelijk een beetje dwars zitten door met meerdere voertuigen een beetje tactisch te bewegen.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 20:56:58 #182
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203306489
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:52 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Fucking irritant heh? Hier is het niet zo'n heel grote groep en kan je ze makkelijk een beetje dwars zitten door met meerdere voertuigen een beetje tactisch te bewegen.
Ja, heel irritant. -O- En dan hoor je die sirene ook nog van ver. Hier overigens wel een redelijk grote groep.
Mijn twee katten schrokken van het lawaai en renden naar boven _O-
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203306506
alweer een wappiefokkeltocht in Alkmaar? de tering.

ditkeer is de optocht georganiseerd "voor vrijheid", aldus Kees71234.

Kees71234, klinkt als een stuk vee wat met dit nummer aan zijn oren in het weiland staat.

twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 20:58:47 #184
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203306535
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
alweer een wappiefokkeltocht in Alkmaar? de tering.
Ja maar nu ook door in ieder geval 1 wijk
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203306652
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:58 schreef Olga het volgende:

[..]
Ja maar nu ook door in ieder geval 1 wijk
aha, Victoriepark was weer het vertrekpunt.



wappie, wappie, wappie
loop voor joker met een fakkel
na afloop een lekker happie
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 21:07:47 #186
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203306703
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:05 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
aha, Victoriepark was weer het vertrekpunt.

[ afbeelding ]

wappie, wappie, wappie
loop voor joker met een fakkel
na afloop een lekker happie

En ditmaal zijn ze over de Friesebrug gegaan.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 21:09:31 #187
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203306736
Tikkie gaat Bergkamp aanspreken |:(
twitter
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203306805
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:07 schreef Olga het volgende:

[..]
En ditmaal zijn ze over de Friesebrug gegaan.
https://www.facebook.com/groups/451577354887731/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 21 januari 2022 @ 21:16:14 #189
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203306843
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203306919
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:16 schreef Olga het volgende:

[..]
Carnavalsoptocht _O-
Jazeker. bij het zien van zulke beelden heb ik in gedachte de melodie van Carnaval, de attractie in de Efteling.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203306964
kon het nog verder afzinken bij onrechttv? Ja, dat kan.
morgen om 13:00 is er een 'geluidprotest' bij de bajes waar Max zit, de PI in Alphen a/d Rijn
allemachtig wat triest zeg. Maargoed, hopelijk hebben de inwoners van Hilversum weer rust.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203308061
quote:
3s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 18:32 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Jezus, eigenlijk zou je ze meteen moeten filmen en het beste materiaal naar Dumpert sturen, wordt ie beroemd. Ze lens slaan met een eind hout raad ik niemand aan.
Mijn vriend wilde ze in elkaar slaan. Maar we zijn toen meteen vertrokken, want ik had er geen zin in dat hij vanwege zulke wezenlozen in de cel zou belanden.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_203308227
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:09 schreef Olga het volgende:
Tikkie gaat Bergkamp aanspreken |:(
[ twitter ]
Wat vonden ze van Arib dan, ik ben ook niet kapot van Bergkamp maar als ze Bergkamp al streng vinden wat vinden ze dan van Arib die had helemaal geen zin in die flauwekul.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 21 januari 2022 @ 22:35:49 #194
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_203308441
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:09 schreef Olga het volgende:
Tikkie gaat Bergkamp aanspreken |:(
[ twitter ]
Lijkt me een juist optreden van Tinus, want als je niet onanvankelijk bent dan moet je daar je vraagtekens bij stellen… :')
pi_203309508
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:31 schreef Olga het volgende:
ze komen hier zelfs langs _O-
Een emmertje oude ochtendurine verzamelen voor volgende week op de eerste verdieping.
anonieme razernist
pi_203309544
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
alweer een wappiefokkeltocht in Alkmaar? de tering.

ditkeer is de optocht georganiseerd "voor vrijheid", aldus Kees71234.

Kees71234, klinkt als een stuk vee wat met dit nummer aan zijn oren in het weiland staat.

[ twitter ]

Ik kan me niet voorstellen dat dat zijn echte foto is.
anonieme razernist
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 21 januari 2022 @ 23:34:00 #197
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203309625
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:37 schreef Olga het volgende:
Om live liefde vrijheid geen dicatuur te horen is nog irritanter, net als de toeter, keiharde muziek en sirene
Sterkte daar. Liefde en vrijheid voor iedereen behalve met een andere mening.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203309782
anonieme razernist
  vrijdag 21 januari 2022 @ 23:43:42 #199
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203309800
Ik heb het idee dat Vera nog moet groeien in haar rol. Ze is van nature te aardig. Maar ze maakt stappen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203310094
quote:
4s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:42 schreef NoCigar het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een onrecht! Het virus is corrupt!
pi_203311070
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 00:04 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Wat een onrecht! Het virus is corrupt!
Covid bit her.
anonieme razernist
pi_203311345
quote:
4s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 23:42 schreef NoCigar het volgende:
[ afbeelding ]
Zonde van de tijd om daar voor te bidden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 22 januari 2022 @ 08:03:39 #203
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203311435
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:09 schreef Olga het volgende:
Tikkie gaat Bergkamp aanspreken |:(
[ twitter ]
Op de bezuinigingen op leestekens?
pi_203311602
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:09 schreef Olga het volgende:
Tikkie gaat Bergkamp aanspreken |:(
[ twitter ]
Logisch, ze is niet onanvankelijk.
Radio Espantoso
pi_203311682
quote:
13s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 20:32 schreef Olga het volgende:
Stelletje mongolen om door een woonwijk te lopen
? Lol?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203313019
quote:
Handig dat ze de Telegram groep delen :D

Abdullah is een beetje van het padje af.
pi_203313110
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 21:09 schreef Olga het volgende:
Tikkie gaat Bergkamp aanspreken |:(
[ twitter ]
Ik vond 6 en 4 maanden best wel stevige straf maar blijkbaar is het juist te laag aangezien de volgende lichting politici lastig gaan vallen.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 22 januari 2022 @ 12:29:02 #209
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203313804
Verklaring van Eline _O-

quote:
Verklaring van eline,
Karaktermoord door de mainstream media.
Tien januari werd ik gearesteerd. Tijdens mijn 6 uur durende verhoor werd mij al duidelijk dat ik veroordeeld was. Voordat het verhoor klaar was vertelde de rechercheur al dat ik 3 dagen later voor de rechtbank moest verschijnen. Mijn advocaat greep hier op in en zei er wat van.
Mijn reactie hier op was 'dus ik ben al veroordeeld zonder dat het verhoor klaar is. De rechercheur verschoot van kleur.
Hierna heb ik nog 4 uur verhoor gehad. Savonds belde de officier van justitie nog naar mijn advocaat en zei dat het een schoonheid foutje was maar ook dat hij de hoogte straf zou gaan eisen.
19 januari
De rechter zei in zijn uitspraak twee keer dat hij vond dat hij een signaal af moest geven en dat hij daarom ons moest afstraffen.
Wij zijn als voorbeeld gesteld.
Mijn mening, alles was al gepland en vastgesteld wat de uitkomst zou zijn. Een signaal voor anderen om hen af te schrikken.
Mijn mening is dat vind ik pas een bedreiging.
Mijn hongerstaking zal ik voort zetten. Zo lang als ik kan. Ik heb vanaf dat ik 18 jaar werd het recht te beschikken en te behoudenover mijn lichaam. Ik zal door gaan tot ik niet meer verder kan. Hoe dat er uit gaat zien weet ik niet niemand kan in de toekomst kijken.
Ik geef met mijn hongerstaking een signaal af van zware onrecht die mij persoonlijk is aan gedaan.
Een signaal naar de in mijn ogen kapot te rechtstaat.
Een signaal dat de vrije pers aangetast wordt.
Een signaal dat er geen vrijheid van menings uiting meer is in Nederland.
Bedreiging en intimidatie is gif voor onze democratie en rechtspraak werd er verklaard in de rechtbank. We mogen dit niet normaal vinden zeiden ze.
Het afstraffen met een bedreigen de en intimiderende toon naar de onafhankelijke media die gestraft wordt om een signaal af te geven naar de maatschappij is het nieuwe normaal geworden.
Het spijt mij oprecht naar alle mensen, mijn kinderen, mijn familie, mijn vrienden en nog veel meer waar ik heel veel van houd maar ik ontvang geen bezoek in detentie van niemand behalve mijn advocaat.
Via de redactie van onrecht tv zal ik een ieder op de hoogte houden van mijn situatie. Onrecht tv zal door draaien ook zonder max en mij.
Mijn grote waardering gaat dan ook uit naar hun.
De onafhankelijke media is een zeer belangrijk spil in deze tijd van tiranie. Ook dat is mijn mening. Zij laten zien wat de propaganda draaien de main stream media kanalen bewust voor de maatschappij achter houden.
Bedankt iedereen voor de vele kaatjes en foto's die ik krijg.
Blijf daar ook mee door gaan alsjeblieft.
Dag 12 van mijn hongerstaking. Het zal zwaar worden.
Jullie steun helpt me door diepe dalen heen.
Nooit vergeten, in het woord revolutie zit het woord love.
Liefde zal overwinnen.
Blijf liefde vol en vreedzaam.
Heel veel Liefs Eline
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 12:31:20 #210
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203313837
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:29 schreef Olga het volgende:
Mijn hongerstaking zal ik voort zetten.
:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203313865
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:29 schreef Olga het volgende:
Verklaring van Eline _O-
[..]

Wat zal ze slank zijn als ze er uit komt :D
pi_203313931
Alsof je veroordeeld bent op het moment dat je te horen krijgt dat je voor een rechtbank moet verschijnen.
Eline zal met haar zogenaamde hongerstaking niet voor het eerst een leugen vertellen. Ze zal wel de hongerstaking tussen de maaltijden door bedoelen.

Het allerbeste is het om dat mens gewoon te vergeten, geen aandacht schenken. Haar wappies staan over een kwartier bij de bajes van Maxes te schreeuwen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 22 januari 2022 @ 12:42:19 #213
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203313995
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:29 schreef Olga het volgende:
Verklaring van Eline _O-
[..]

De twaalfde dag datze geen kaasbroodje bij de appie kan halen heeft niks te maken met hongerstaking.
pi_203314026
quote:
niemand kan in de toekomst kijken.
Behalve wappies.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 12:46:49 #215
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203314049
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:44 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Behalve wappies.
Die mongolen denken dat ze de toekomst kunnen voorspellen,zoals die gasten bij astroTV een jaar of 20 geleden.
pi_203314260
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Haar wappies staan over een kwartier bij de bajes van Maxes te schreeuwen.
Het is de vraag of ze het weten te vinden. Op de flyer staat "Alpen" i.p.v. "Alphen" en het adres is van de verkeerde locatie (de PI heeft 2 adressen, Maatschapslaan en Eikenlaan en Max zit in locatie Eikenlaan).
pi_203314282
Eline vergeet even dat haar verhoor niet veel tijd hoefde te kosten, ze heeft namelijk alles gefilmd. Bewijs in overvloed zullen we maar zeggen.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 13:04:02 #218
111260 Charmian
a little joy
pi_203314295
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:01 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Het is de vraag of ze het weten te vinden. Op de flyer staat "Alpen" i.p.v. "Alphen" en het adres is van de verkeerde locatie (de PI heeft 2 adressen, Maatschapslaan en Eikenlaan en Max zit in locatie Eikenlaan).
Maar hoe weet jij dan dat hij in locatie eikenlaan zit...dan weten die stumperds dat toch ook?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203314298
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:01 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Het is de vraag of ze het weten te vinden. Op de flyer staat "Alpen" i.p.v. "Alphen" en het adres is van de verkeerde locatie (de PI heeft 2 adressen, Maatschapslaan en Eikenlaan en Max zit in locatie Eikenlaan).
oh geniaal als ze op de verkeerde plek staan.
Net zoals vrijdag toen ze in Den Haag waren wegens een 2G-debat, terwijl er helemaal geen vergadering was in de tweede kamer.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 22 januari 2022 @ 13:04:28 #220
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203314306
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:01 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Het is de vraag of ze het weten te vinden. Op de flyer staat "Alpen" i.p.v. "Alphen" en het adres is van de verkeerde locatie (de PI heeft 2 adressen, Maatschapslaan en Eikenlaan en Max zit in locatie Eikenlaan).
_O-
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  zaterdag 22 januari 2022 @ 13:05:50 #221
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203314333
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:01 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Het is de vraag of ze het weten te vinden. Op de flyer staat "Alpen" i.p.v. "Alphen" en het adres is van de verkeerde locatie (de PI heeft 2 adressen, Maatschapslaan en Eikenlaan en Max zit in locatie Eikenlaan).
Staat de helf van die mongolen straks op de Matterhorn lawines te veroorzaken.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 13:06:32 #222
111260 Charmian
a little joy
pi_203314345
Voor wie heeft eline die verklaring afgegeven? Haar adepten? en hoezo hongerstaking, of doet ze het met onderbrekingen voor cup a soup en thee met melk en suiker :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 22 januari 2022 @ 13:07:40 #223
111260 Charmian
a little joy
pi_203314361
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:04 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
oh geniaal als ze op de verkeerde plek staan.
Net zoals vrijdag toen ze in Den Haag waren wegens een 2G-debat, terwijl er helemaal geen vergadering was in de tweede kamer.
dat was wel grappig ja
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203314377
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:04 schreef Charmian het volgende:

[..]
Maar hoe weet jij dan dat hij in locatie eikenlaan zit...dan weten die stumperds dat toch ook?
Dat was al eerder gedeeld en staat inmiddels ook op de FB-pagina van Onrecht tv. Maar staat verkeerd op de flyer die is verspreid.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 13:15:02 #225
111260 Charmian
a little joy
pi_203314485
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:08 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Dat was al eerder gedeeld en staat inmiddels ook op de FB-pagina van Onrecht tv. Maar staat verkeerd op de flyer die is verspreid.
oke, I hope for the best...dat ze verkeerd staan >:)
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203314513
overigens doet Eline alsof bezoek niet welkom is. Dat ze zelf diegene is die bezoek afhoud van familie en vrienden is zodat ze zelf gerust is dat ze 'in control' is, zij bepaald dat.

Het is volgens Eline niet zo dat die familie en vrienden helemaal geen contact meer willen met Eline, laat staan op bezoek komen in de gevangenis. Nee, Eline wilt geen bezoek, zo zit het.

Gedetineerden hebben recht op 1 uur bezoek per week.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 22 januari 2022 @ 13:18:20 #227
111260 Charmian
a little joy
pi_203314538
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
overigens doet Eline alsof bezoek niet welkom is. Dat ze zelf diegene is die bezoek afhoud van familie en vrienden is zodat ze zelf gerust is dat ze 'in control' is, zij bepaald dat.

Het is volgens Eline niet zo dat die familie en vrienden helemaal geen contact meer willen met Eline, laat staan op bezoek komen in de gevangenis. Nee, Eline wilt geen bezoek, zo zit het.

Gedetineerden hebben recht op 1 uur bezoek per week.
Leek me ook al heel erg sterk.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 22 januari 2022 @ 13:23:09 #228
111260 Charmian
a little joy
pi_203314617
En? Staan er al buren bij de voordeur herrie te maken? _O-
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 13:24:53 #229
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203314647
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:23 schreef Charmian het volgende:
En? Staan er al buren bij de voordeur herrie te maken? _O-
[ afbeelding ]
Zoiets? :')

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203314649
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:23 schreef Charmian het volgende:
En? Staan er al buren bij de voordeur herrie te maken? _O-
[ afbeelding ]
ik stuur het geluid wel per envelop.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 22 januari 2022 @ 13:32:00 #231
111260 Charmian
a little joy
pi_203314773
quote:
84s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Zoiets? :')

[ twitter ]
Te vroeg 8)7
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zaterdag 22 januari 2022 @ 13:32:48 #232
481998 K21
Cappuccino
pi_203314785
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:25 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
ik stuur het geluid wel per envelop.
pi_203314801
quote:
Gisteren hadden we even contact met Max.
Het gaat goed met hem. Hij is uit quarantaine en daar is hij blij mee. Hij is trots op iedereen voor het door gaan met de protesten.
Hij denkt er over om in hoger beroep te gaan maar is er nog niet over uit.
Hij heeft de rust gevonden en leest veel in de bijbel die hij inmiddels heeft.
Hij bedankt iedereen voor de kaartjes. Is er heel blij mee en hoopt dat jullie er mee door gaan.
Groetjes aan iedereen van Max
  zaterdag 22 januari 2022 @ 13:34:37 #234
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203314812
quote:
84s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Zoiets? :')

[ twitter ]
Ik hoop dat ze de toeter uit haar auto jatten.
pi_203314870
quote:
8s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze de toeter uit haar auto jatten.
Volgens mij was het al redelijk opgelost
  zaterdag 22 januari 2022 @ 14:01:46 #236
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_203315138
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 12:29 schreef Olga het volgende:
Verklaring van Eline _O-
[..]

Godverdomme, wat een drek. In haar hoofd is ze nu officieel martelaar. :')
pi_203315154
'Tientallen coronarelschoppers betalen schadevergoeding niet, deels fout Justitie'
https://nos.nl/l/2414039

surprisedpikachu.jpg
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 15:47:10 #238
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_203316299
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:01 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Godverdomme, wat een drek. In haar hoofd is ze nu officieel martelaar. :')
Voor welk geloof dan?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 22 januari 2022 @ 16:03:00 #239
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203316518
In Australië heb je ook faketeranen :') @AchJa

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203317253
quote:
Heb deze posters vanmiddag al veel zien ophangen in mijn woonplaats. :{
Vies Telegramvolk :r
The only way you can be original, is to be yourself.
  zaterdag 22 januari 2022 @ 17:24:28 #241
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203318458
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 14:03 schreef Aether het volgende:
'Tientallen coronarelschoppers betalen schadevergoeding niet, deels fout Justitie'
https://nos.nl/l/2414039

surprisedpikachu.jpg
Staat ook op FP 'Vandalen coronarellen ontlopen betaling schadevergoeding door fout justitie'

Toch wel stuitend! :Y :Y
pi_203318514
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 13:06 schreef Charmian het volgende:
Voor wie heeft eline die verklaring afgegeven? Haar adepten? en hoezo hongerstaking, of doet ze het met onderbrekingen voor cup a soup en thee met melk en suiker :')
Uiteraard. De actie Tikkies voor Tokkies moet wel voldoende opleveren, maar met zo min mogelijk inspanning.
Eline weet al jaren haar publiek te bespelen. Anders woont ze niet maanden proletarisch op een camping, wordt ze niet rijk van een stapel weggeefwinkels en loopt niet een batterij randdebiele schreeuwers blind achter haar aan, om op eigen risico maar tot haar glorie strafbare feiten te plegen. De Jeanne d’Arc van deze groep moet dan wel die helden- en martelarenstatus hooghouden, wil ze haar volgers houden.
pi_203318573
Volgens mij heeft Eline nog nooit om donaties gevraagd.
pi_203318872
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203320413
Iemand heeft een lichting nieuwe wappiestickers vermoed ik. lantaarnpalen zitten volgeplakt met ronde gele stickers "Wordt wakker". Mijn OCD trekt dat niet. Als je smorgens om 07:00 zo'n sticker voor je ziet, oke, dan is het terecht. Maar die stickers hangen er de hele dag.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203321596
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Iemand heeft een lichting nieuwe wappiestickers vermoed ik. lantaarnpalen zitten volgeplakt met ronde gele stickers "Wordt wakker". Mijn OCD trekt dat niet. Als je smorgens om 07:00 zo'n sticker voor je ziet, oke, dan is het terecht. Maar die stickers hangen er de hele dag.
En het moet "Word wakker" zijn.
pi_203321797
Effe langs bij Djotta wawe djotta wawe

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203322134
Begrijp ik nou goed dat er vanmiddag niemand in Hilversum was? Dat zou dan wel heel erg slecht zijn.
anonieme razernist
pi_203322244
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:26 schreef NoCigar het volgende:
Begrijp ik nou goed dat er vanmiddag niemand in Hilversum was? Dat zou dan wel heel erg slecht zijn.
Misschien vonden ze het te koud :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_203322313
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
Effe langs bij Djotta wawe djotta wawe

Heerlijk! Nu nog die andere figuren aan de deur opzoeken!
pi_203323353
De "nieuwskanalen" waar Max van den B. zo in vastgelopen is, blijkt de Telegramgroep 'FvD geluiden' te zijn.
Zo blijkt uit een NRC artikel over de digitale knokploeg van Forum voor Democratie.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-democratie-a4081361

Tragisch. Max is door deze Telegramgroep geïndoctrineerd en heeft hiermee de adressen van de politici verkregen. Zelf had ik het idee dat die Eline er nog tussen zat, die zal ook in die groep gezeten hebben.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203324393
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 22:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
De "nieuwskanalen" waar Max van den B. zo in vastgelopen is, blijkt de Telegramgroep 'FvD geluiden' te zijn.
Zo blijkt uit een NRC artikel over de digitale knokploeg van Forum voor Democratie.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-democratie-a4081361

Tragisch. Max is door deze Telegramgroep geïndoctrineerd en heeft hiermee de adressen van de politici verkregen. Zelf had ik het idee dat die Eline er nog tussen zat, die zal ook in die groep gezeten hebben.
Dat had me vreemd geleken. Max laat zich in eerste instantie leiden door religieuze complotdenkers. Waar Jezus Leeft nog de relicomplotten verkondigt (DJ’s in discotheken zijn handlangers van Satan, maar door te bidden voorkom je dat je zelf behekst wordt en dat soort verhalen), is Max doorgeslagen door zelf verder te zoeken naar andere complotten. Eline zwaait niet met bijbels om zieltjes te winnen voor haar verdienmodel.
pi_203325623
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Misschien vonden ze het te koud :P
Het gemeentebestuur stond op het punt om te breken!
anonieme razernist
pi_203325855
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:40 schreef Sodemieters het volgende:
Volgens mij heeft Eline nog nooit om donaties gevraagd.
Op Telegram heeft Eline begin dit jaar nog gesmeekt om donaties om "alle kosten te dekken".

In 2020 deed ze via de Facebookpagina Tikkie betaalverzoekjes.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203326661
Dat BitChute account van Erik Groenendijk is wel vermakelijk als er weinig op tv is :P
Een leuk filmpje over een kerk wat volgens hem een energiecentrale is met 'antennes' op het dak :')
Oh en het is ook een gezondheidscentrum want Orgel = Organen _O-
pi_203326727
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 00:39 schreef Dutch_view het volgende:
Dat BitChute account van Erik Groenendijk is wel vermakelijk als er weinig op tv is :P
Een leuk filmpje over een kerk wat volgens hem een energiecentrale is met 'antennes' op het dak :')
Oh en het is ook een gezondheidscentrum want Orgel = Organen _O-
Ja, zo nu en dan check ik even zijn kanaal voor wat comic relief. _O-
pi_203326830
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:34 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Heerlijk! Nu nog die andere figuren aan de deur opzoeken!
_O- _O-
pi_203326841
Wat een wijf, schaam je schaam je….

Prachtige beelden van een schijnheilig wijf, heerlijk.
pi_203327012
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 23:51 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Op Telegram heeft Eline begin dit jaar nog gesmeekt om donaties om "alle kosten te dekken".

In 2020 deed ze via de Facebookpagina Tikkie betaalverzoekjes.
[ afbeelding ]
Aha. Bij Eline had ik daar nooit iets van gemerkt, in tegenstelling tot veel andere prominente wappies. Goed dat je het even opheldert.
pi_203327023
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 21:34 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Heerlijk! Nu nog die andere figuren aan de deur opzoeken!
Nee, beter van niet. Als politici thuis opzoeken (terecht) veroordeeld wordt, moet je dat niet zelf ook gaan doen. Thuis moet gewoon je veilige plek zijn, waar je niet wordt lastig gevallen. Dat geldt ook voor mensen met een andere mening, zelfs als die mening volstrekt belachelijk is.

Laat mensen thuis gewoon met rust, wie het ook zijn.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 23 januari 2022 @ 09:45:24 #262
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203328077
Vandaag is Brussel aan de beurt. Pointer heeft eea uitgezocht :T

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203328353
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 02:04 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Nee, beter van niet. Als politici thuis opzoeken (terecht) veroordeeld wordt, moet je dat niet zelf ook gaan doen. Thuis moet gewoon je veilige plek zijn, waar je niet wordt lastig gevallen. Dat geldt ook voor mensen met een andere mening, zelfs als die mening volstrekt belachelijk is.

Laat mensen thuis gewoon met rust, wie het ook zijn.
Ach heerlijk vermaak een tokkie op zijn hypocriete gedrag terug pakken. Het liefst zou ik onze politie dat zien doen, maar dan krijgen we van de tokkies weer jankverhalen over politieindoctrinatie.
pi_203328440
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/185228383801300
Live op een of andere buitenlandse persco :?
Twiddel
  Redactie Frontpage / Sport zondag 23 januari 2022 @ 10:30:18 #265
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203328512
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:23 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/185228383801300
Live op een of andere buitenlandse persco :?
Een paar minuten geluisterd en weer afgezet

De joden en de anti vax mensen vergellijken
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203328521
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 02:04 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Nee, beter van niet. Als politici thuis opzoeken (terecht) veroordeeld wordt, moet je dat niet zelf ook gaan doen. Thuis moet gewoon je veilige plek zijn, waar je niet wordt lastig gevallen. Dat geldt ook voor mensen met een andere mening, zelfs als die mening volstrekt belachelijk is.

Laat mensen thuis gewoon met rust, wie het ook zijn.
Het blijft moeilijk pesten stopt ook niet tenzij je de pester een paar klappen geeft.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203328838
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 23:51 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Op Telegram heeft Eline begin dit jaar nog gesmeekt om donaties om "alle kosten te dekken".

In 2020 deed ze via de Facebookpagina Tikkie betaalverzoekjes.
[ afbeelding ]
Smeken om geld. Ga werken, infantiele kleuter :r
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_203329296
Ze vragen nu op onrechttv een bijdrage zodat Eline in hoger beroep kan gaan.
pi_203329586
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:30 schreef vipergts het volgende:

[..]
Het blijft moeilijk pesten stopt ook niet tenzij je de pester een paar klappen geeft.
Van repressie wordt het alleen maar erger. Felle tegenstand zorgt voor verharding en radicalisering. Laat die mensen lekker hun ding doen. Tenzij ze iets strafbaars doen uiteraard.
pi_203329590
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 11:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze vragen nu op onrechttv een bijdrage zodat Eline in hoger beroep kan gaan.
Gedetineerden mogen per week 10 minuten bellen.
Vermoedelijk begint een week op zondag en heeft Eline meteen haar 10 minuten besteed aan het vragen naar donaties :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203329642
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 11:58 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Van repressie wordt het alleen maar erger. Felle tegenstand zorgt voor verharding en radicalisering. Laat die mensen lekker hun ding doen. Tenzij ze iets strafbaars doen uiteraard.
Laat andere lekker zelf bepalen hoe ze erop reageren.
Liefde vrijheid wij willen bier.
pi_203329895
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 12:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Laat andere lekker zelf bepalen hoe ze erop reageren.
Liefde vrijheid wij willen bier.
het is natuurlijk niet goed te praten.
maar prettig om te zien dat ze de tering schrikt dat er uit het niets een camera op haar gericht staat van mensen die het niet met haar eens zijn. 't is ook niet zo dat als je een hartvoordevrijheid poster achter het raam hebt dat je hierom vraagt maar wapperig ben je dan zeker.

die poster komt duidelijk op Google Streetviews en dus voor altijd vastgelegd waar een wap woont....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203330153
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:30 schreef vipergts het volgende:

[..]
Het blijft moeilijk pesten stopt ook niet tenzij je de pester een paar klappen geeft.
Dan in het winkelcentrum om de hoek. Ze doen toch een keer boodschappen, zou je zeggen.
pi_203330184
In Brussel is het iig geen "koffie drinken" daar hebben ze "Liever Thee".
pi_203330257
Onrecht is live nu.
pi_203330292
oh jezus dat lawaaiprotest gisteren bij de PI..... hahahahaha

https://www.facebook.com/msmleugens/videos/279794560885379/

vanaf 3:15 gaat er gewoon een vent gitaar spelen voor de ingang van de bajes.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203330409
Schoonmaakploeg er achteraan _O_

Het kan aan mij liggen, maar waarom lopen ze elke keer dezelfde route? Kunnen ze niks beters verzinnen?
pi_203330492
PNN live, er loopt een alpaca mee, zielig diertje.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 23 januari 2022 @ 13:05:11 #279
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203330511
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:03 schreef ootjekatootje het volgende:
PNN live, er loopt een alpaca mee, zielig diertje.
Net zo belachelijk als je hond meenemen naar een demonstratie
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203330526
Antifa bij PNN, Lekker zooitje.
pi_203330629
Ik dach
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Antifa bij PNN, Lekker zooitje.
Ik dacht al, Pieterje op de fiets naar Brussel, maar hij is alleen aan het restreamen....
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 23 januari 2022 @ 13:14:46 #282
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203330637
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 23 januari 2022 @ 13:17:38 #283
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203330683
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Antifa bij PNN, Lekker zooitje.
ALERTA ALERTA ANTIFASCISTA :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203330693
Mita is er ook _O-
pi_203330701
Alles en iedereen met een telefoon en een gimball is vandaag aan het streamen, alles voor de donaties...
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 23 januari 2022 @ 13:19:28 #286
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203330709
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:18 schreef StephanL het volgende:
Mita is er ook _O-
Lol! Dat ze naar een demo durft waar veel Nederlanders zijn :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_203330714
quote:
84s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:19 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lol! Dat ze naar een demo durft waar veel Nederlanders zijn :T
Neusbel pukkel zit vast, dan durft ze wel....
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203330725
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:18 schreef spoilert het volgende:
Alles en iedereen met een telefoon en een gimball is vandaag aan het streamen, alles voor de donaties...
Ja echt iedereen is er _O- Doel bereikt van Kennedy

stream: https://www.facebook.com/mita.overvliet/videos/292104182797381
quote:
84s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:19 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Lol! Dat ze naar een demo durft waar veel Nederlanders zijn :T
Je kan altijd achteraf klagen :P
pi_203330758
Wat gebeurt er, iedereen aan het rennen in het park.
pi_203330848
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203331066
quote:
Als ik dit bekijk moet ik denken aan dat oude Nederlandse lied "Lenny Kuhr - De Troubadour" _O-
  zondag 23 januari 2022 @ 13:52:06 #292
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_203331305
Hopelijk gaan de marginaaltjes straks lekker los, heb wel zin in wat politiegeweld :)
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_203331362
Duizenden mensen die voor een hek staan met een doorgang van 5 meter :')
pi_203331415
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 13:52 schreef Lothiriel het volgende:
Hopelijk gaan de marginaaltjes straks lekker los, heb wel zin in wat politiegeweld :)
Albert staat er precies goed, tussen de ME en Antifa in, alleen zijn stream werkt heel slecht.
pi_203331489
Steeds meer mensen naar de politie :D

Vuurtje gestookt _O-
pi_203331510
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 14:03 schreef StephanL het volgende:
Steeds meer mensen naar de politie :D

Vuurtje gestookt _O-
Bij Vecu begint het al onrustig te worden..

https://www.facebook.com/Vecu.lemedia/videos/516299083023560
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_203331522
Op de stream van "Amaai", beklagen mensen zich over de slechte kwaliteit. Te veel data door de gsm masten etc.
Even later zie je ze weer leuzen roepen tegen 5G _O-

Het is me wat :')
pi_203331525
Daar gaan de eerste strijders!

Afgezet zullen ze worden daar.....oh wacht gaat niet gebeuren natuurlijk :{
pi_203331531
Steffi staat bij de ME, gaat gezellig worden.
pi_203331549
Ze gaan beginnen met zooi en glas gooien, Steffi staat natuurlijk in de weg, _O-
pi_203331560
Het is aan!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')