abonnement Unibet Coolblue
pi_203279096
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:12 schreef the-eye het volgende:

[..]
De dames begaven zich in een gedeelte van de muziekwereld waar uiterlijk minstens net zo belangrijk is als zangkwaliteiten. Soms nog wel belangrijker. Als iemand, die 4 jaar later nog in huilen uitbarst om een opmerking, daar een carriere wil hebben heeft ze haar beroepskeuzetest niet goed ingevuld lijkt me
Dat is wel heel ruim genomen
Zoals het er nu staat moet een mooie zangeres maar incalculeren dat ze sexueel getinte opmerkingen krijgt
Terwijl een niet zo mooie zangeres dat niet hoefd
pi_203279112
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 23:18 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Als het woord tegen woord gaat zijn word het inderdaad moeilijk, voor Nienke kan dit weleens bakzeil worden als er verder niemand is waarmee ze over het gebeurde gesproken heeft destijds en er geen getuigen zijn.

Wat wel goed is, is dat dit ongetwijfeld gaat zorgen voor een veiligere omgeving voor de kandidaten van dergelijke talentenjachten.
Zo een schadepost als nu gaan ze niet nogmaals riskeren lijkt me.
Behalve als ze de genoemde sms/whats appjes nog heeft
pi_203279113
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:21 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Reactie van een vrouw:
Zij geeft aan dat zij bepaald tot hoever of niet
Ze floot je terug op het moment van de hand op de kont, te snel
De excuses maakte het goed , en laten zien dat je ondanks die ene handeling wel fatsoen in je hebt
Reactie van een man:

Lastige avond, toch geneukt.

Overigens hebben we daarna een half jaar samen leuke dingen gedaan.

Maar ik vond het toen wel grappig dat kennelijk herhaaldelijk met een bovenbeen tegen mijn penis aanwrijven wel kon, maar een hand op de billen niet. Ik vond het een beetje dubbele standaard, maar heb het volste respect voor grenzen en dat die voor niet iedereen hetzelfde liggen.
  Spellchecker donderdag 20 januari 2022 @ 08:33:19 #154
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203279181
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:25 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Je hebt verschillende categorieën
Geestelijk (met woorden ), lichamelijk (slaan) en sexueel misbruik(sexuele handelingen weet niet of sexuele woorden daar ook onder valt)
Laten we er asjeblieft alleen wel gradaties van maken.

Daadwerkelijk seksueel misbruik is natuurlijk erger dan iemand die verbaal nogal aandringt.
  donderdag 20 januari 2022 @ 08:38:31 #156
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203279183
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Reactie van een man:

Lastige avond, toch geneukt.

Overigens hebben we daarna een half jaar samen leuke dingen gedaan.

Maar ik vond het toen wel grappig dat kennelijk herhaaldelijk met een bovenbeen tegen mijn penis aanwrijven wel kon, maar een hand op de billen niet. Ik vond het een beetje dubbele standaard, maar heb het volste respect voor grenzen en dat die voor niet iedereen hetzelfde liggen.
Kwestie van controle neem ik aan, tot aan die hand op haar bil was zijzelf in control en bepaalde zijzelf haar grenzen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203279188
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:38 schreef Perrin het volgende:

[..]
Kwestie van controle neem ik aan, tot aan die hand op haar bil was zijzelf in control en bepaalde zijzelf haar grenzen.
Snap ik, maar het is wel een voorbeeld van hoe je signalen af geeft en dat je daar zelf ook een rol in hebt.
pi_203279217
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:15 schreef Gia het volgende:
Ben erg benieuwd naar de uitzending.
Hink op dit moment op 2 gedachte:
Iedereen weet dat het mediawereldje best een zedenloze bende is. Vandaar ook de term 'Gooise matras'.
Dus begin je als knappe, jongvolwasen meid aan een carrière in dat wereldje, dan kun je wat verwachten.
Een opmerking als 'geil broekje', moet je m.i. ook schouderophalend naast je neer leggen.

Maar daadwerkelijk betasten en/of aanranden gaat te ver. Seks voorstellen met de belofte te helpen om beter te presteren, idem dito.

Verder vind ik het ook wel goed dat er aandacht komt voor de kwetsbare positie van jonge vrouwen in een wereld van machtsgeile mannen.
Hoewel ik nog steeds vind dat je als vrouw wel wat moet kunnen hebben qua opmerkingen. Zolang het bij dit soort puberale opmerkingen blijft.

Tja, sommige mannen blijven nu eenmaal in de puberfase hangen.

Nogmaals, goed dat er aandacht voor komt.
De kans bestaat ook nog steeds dat de dames in kwestie het bij elkaar verzinnen. Waarom daar geen rekening meer mee houden?
  Moderator donderdag 20 januari 2022 @ 08:45:31 #159
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_203279239
Ik ben vooral benieuwd of er nog meer drek naar buiten komt over Marcootje. We horen de laatste dagen natuurlijk alleen maar dingen over Ali B. en die pianist.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 20 januari 2022 @ 08:46:38 #160
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203279247
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]
De kans bestaat ook nog steeds dat de dames in kwestie het bij elkaar verzinnen. Waarom daar geen rekening meer mee houden?
Omdat het niet waarschijnlijk is dat meerdere deelnemers die ook echt veel met hem moesten samenwerken met klachten komen over iemand die ook voor the Voice al bekend stond als iemand die zich regelmatig opdringt aan vrouwen. En los van elkaar waarschijnlijk allemaal een vergelijkbare manier van werken omschrijven.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203279258
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:46 schreef Perrin het volgende:

[..]
Omdat het niet waarschijnlijk is dat meerdere deelnemers die ook echt veel met hem moesten samenwerken met klachten komen over iemand die ook voor the Voice bekend als iemand die zich opdringt aan vrouwen. En los van elkaar waarschijnlijk allemaal een vergelijkbare manier van werken omschrijven.
Mwau. Waarom niet? ze kennen elkaar allemaal. Kan toch goed zijn dat je iemand niet mag en als groepje beslist om klachten in te gaan dienen? bewijzen kun je het niet, maar vervolgens heb je wel iemand zijn/haar reputatie beschadigd.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 20 januari 2022 @ 08:49:07 #162
74056 crew  ToT
pi_203279263
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]
De kans bestaat ook nog steeds dat de dames in kwestie het bij elkaar verzinnen. Waarom daar geen rekening meer mee houden?
Borsato is een bekende overspelige en heeft 7 Instagrap posts verwijderd waarop hij met een meisje te zien is.
Jeroen heeft schuld bekend
Nieman schijnt al z'n online sporen te verbergen (Facebook, Instagram, Linkedin enz.)
Anouk heeft wat telefoontjes gepleegd om te vragen hoe de vork in de steel zit en besloot op te stappen omdat het zo'n tyfuszooi bleek te zijn.

En naar de politie stappen doen de meesten sowieso ook niet zo snel, zeker als je denkt er gigantische boetes mee te kunnen krijgen.
  donderdag 20 januari 2022 @ 08:50:05 #163
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203279270
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Mwau. Waarom niet? ze kennen elkaar allemaal. Kan toch goed zijn dat je iemand niet mag en als groepje beslist om klachten in te gaan dienen? bewijzen kun je het niet, maar vervolgens heb je wel iemand zijn/haar reputatie beschadigd.
Nogmaals, zeer onwaarschijnlijk. Ze mailen allemaal individueel Tim Hofland. Maar geloof wat je wil geloven hoor.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 20 januari 2022 @ 08:51:07 #164
74056 crew  ToT
pi_203279280
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:50 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nogmaals, zeer onwaarschijnlijk. Ze mailen allemaal individueel Tim Hofland. Maar geloof wat je wil geloven hoor.
De laatste bekende score was 40 personen, en het ging over diverse verschillende medewerkers bij The Voice.
Lijkt me sterk dat het allemaal puur uit wraak is omdat ze die mannen gewoonweg niet mogen.
pi_203279293
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:49 schreef ToT het volgende:

[..]
Borsato is een bekende overspelige en heeft 7 Instagrap posts verwijderd waarop hij met een meisje te zien is.
Jeroen heeft schuld bekend
Nieman schijnt al z'n online sporen te verbergen (Facebook, Instagram, Linkedin enz.)
Anouk heeft wat telefoontjes gepleegd om te vragen hoe de vork in de steel zit en besloot op te stappen omdat het zo'n tyfuszooi bleek te zijn.

En naar de politie stappen doen de meesten sowieso ook niet zo snel, zeker als je denkt er gigantische boetes mee te kunnen krijgen.
1: Vreemdgangers zijn nog geen mensen die seksueel overschrijdend gedrag vertonen.
2: Vast voor het proces.
3: Kan ook meerdere redenen hebben.
4: Wat Anouk zegt. Die voorheen nog zei dat je omhoog neuken er nu eenmaal bij hoort.

En ja, als je normaal in je hoofd bent ga je niet zomaar aangifte doen. Maja, genoeg niet normale mensen. Het is afwachten. Het valt mij gewoon op dat veel mensen er vanuit gaan dat de dames in kwestie de waarheid vertellen.

Wat als Marco, Ali B enz worden vrijgesproken??
pi_203279300
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:50 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nogmaals, zeer onwaarschijnlijk. Ze mailen allemaal individueel Tim Hofland. Maar geloof wat je wil geloven hoor.
Wat als ze worden vrijgesproken?
  donderdag 20 januari 2022 @ 08:53:15 #167
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203279305
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:51 schreef ToT het volgende:

[..]
De laatste bekende score was 40 personen, en het ging over diverse verschillende medewerkers bij The Voice.
Lijkt me sterk dat het allemaal puur uit wraak is omdat ze die mannen gewoonweg niet mogen.
Of dat ze heel toevallig veel klagen over de man die zelf opstapt en toegeeft dat hij over grenzen is gegaan.

Sommige mannen geven gewoon tot het écht niet anders kan graag de vrouwen in kwestie zelf de schuld.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 20 januari 2022 @ 08:54:45 #168
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203279315
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Wat als ze worden vrijgesproken?
Dude, leef je lekker uit met je eigen gedachten. Als jij denkt dat het allemaal leugenachtige valse loeders zijn be my guest.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203279330
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:54 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dude, leef je lekker uit met je eigen gedachten. Als jij denkt dat het allemaal leugenachtige valse loeders zijn be my guest.
Dat denk ik niet? het is alleen wel mogelijk. En dan vraag ik mij af: als ze worden vrijgesproken, ga jij ook ervan uit dat die uitspraak valide is?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 20 januari 2022 @ 08:56:45 #170
74056 crew  ToT
pi_203279334
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]
1: Vreemdgangers zijn nog geen mensen die seksueel overschrijdend gedrag vertonen.
2: Vast voor het proces.
3: Kan ook meerdere redenen hebben.
4: Wat Anouk zegt. Die voorheen nog zei dat je omhoog neuken er nu eenmaal bij hoort.

En ja, als je normaal in je hoofd bent ga je niet zomaar aangifte doen. Maja, genoeg niet normale mensen. Het is afwachten. Het valt mij gewoon op dat veel mensen er vanuit gaan dat de dames in kwestie de waarheid vertellen.

Wat als Marco, Ali B enz worden vrijgesproken??
Ja het onderzoek is natuurlijk nog volop in gang en theoretisch kun je gelijk hebben dat echt letterlijk iedereen letterlijk alles uit hun duim heeft gezogen en dat die leipe mocro de dames niet z'n lala heeft laten groeten, de roddels die iedere medewerker in de loop der jaren over Jeroen heeft verteld allemaal overdreven zijn en hij onschuldig in therapie heeft gemoeten en een gedwongen valse bekentenis heeft gedaan enz.
De tijd zal het leren.
En ja, als mensen onschuldig aangeklaagd worden en worden vrijgesproken, hebben ze wel imagoschade opgelopen, maar dat zal RTL vast wel wat recht weten te breien met wat tv-interviews enzo.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 20 januari 2022 @ 08:57:30 #171
74056 crew  ToT
pi_203279345
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:54 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dude, leef je lekker uit met je eigen gedachten. Als jij denkt dat het allemaal leugenachtige valse loeders zijn be my guest.
Hij neemt het voor the underdogs op! ;)
pi_203279361
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
In mijn jonge jaren:
BK aan het dansen in de kroeg, komt een leuke dame in de buurt dansen. We dansen steeds iets dichter naar elkaar en op enig moment staat ze tegen me aan te dansen. Borsten tegen mijn lijf, been tussen mijn benen. Dus op enig moment denk ik 'nou, dat gaat de goede kant op'. En pak haar bij haar heup. Allemaal goed, dans wordt alleen maar geiler. Dan leg ik hand op de kont. Hand wordt weggeduwd, ze kijkt me vuil aan en loopt weg.

Ok. Nou kan, verkeerd ingeschat en zulks. We waren beide jong en miscommunicatie. Maar, softie als ik ben, voelde ik me daar rot over. Half uurtje later zie ik haar weer staan en loop ik naar haar toe. Ik zeg: sorry van die hand, had het kennelijk niet goed ingeschat. Zegt ze: wat denk jij, dat ik mijn kont laat aanraken door iemand die ik niet ken??? Ik steek mijn hand uit en stel me voor. 5 minuten later zoenen, een uur later lagen we samen in bed.

Vrouwen zijn raar.
Reactie van een vrouw:
Zij geeft aan dat zij bepaald tot hoever of niet
Ze floot je terug op het moment van de hand op de kont, te snel
De excuses maakte het goed , en laten zien dat je ondanks die ene handeling wel fatsoen in je hebt
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Laten we er asjeblieft alleen wel gradaties van maken.

Daadwerkelijk seksueel misbruik is natuurlijk erger dan iemand die verbaal nogal aandringt.
Eens maar waarom verbaal?? Tenen een minderjarige jong iemand terwijl zijn of haar vader kan zijn
Wat voor nut

Als ik sexueel getinte opmerkingen maak, want iedereen maakt ze wel eens, is het of tegen me partner of tegen iemand die ik wil versieren
pi_203279364
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:56 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja het onderzoek is natuurlijk nog volop in gang en theoretisch kun je gelijk hebben dat echt letterlijk iedereen letterlijk alles uit hun duim heeft gezogen en dat die leipe mocro de dames niet z'n lala heeft laten groeten, de roddels die iedere medewerker in de loop der jaren over Jeroen heeft verteld allemaal overdreven zijn en hij onschuldig in therapie heeft gemoeten en een gedwongen valse bekentenis heeft gedaan enz.
De tijd zal het leren.
En ja, als mensen onschuldig aangeklaagd worden en worden vrijgesproken, hebben ze wel imagoschade opgelopen, maar dat zal RTL vast wel wat recht weten te breien met wat tv-interviews enzo.
Niet als vervolgens de redenering is: 'ja, ze zijn dan wel vrijgesproken. Maar dat is gewoon omdat de aanklachten van de dames lastig te bewijzen zijn!!'.. '
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 20 januari 2022 @ 09:02:12 #174
74056 crew  ToT
pi_203279406
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 08:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Niet als vervolgens de redenering is: 'ja, ze zijn dan wel vrijgesproken. Maar dat is gewoon omdat de aanklachten van de dames lastig te bewijzen zijn!!'.. '
Klopt. Maar is het echt moeilijk voor te stellen dat er misschien wel een paar dingen gebeurd zouden kunnen zijn die misschien niet door de beugel zouden kunnen, net zoals in Hollywood gebeurt enzo?
Scheve machtsverhoudingen en alles?

Natuurlijk, valse beschuldigingen zijn vreselijk en je bent onschuldig tot schuld bewezen is, maar dat wordt nu dus onderzocht.
En er zullen altijd mensen zijn die blijven geloven dat ze allemaal schuldig zijn, terwijl anderen hen tot in den treure zullen blijven verdedigen en roepen dat het alleen maar haat en jaloezie tegenover die celebrities is.
  donderdag 20 januari 2022 @ 09:09:22 #175
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203279488
Ik denk dat het gewoon eerst ff duidelijk moet worden wat er zich nu heeft afgespeeld, of er überhaupt wat gebeurd is, of dat omhoogneuken of aanranding was, en dat er ook wel eens tijd wordt dat het eens onderzocht wordt wat er nu allemaal tot de mores behoord daar in Medialand. Een gedragscode zou niet verkeerd zijn. Ik heb bij Shell een klus gedaan, daar bleven de deuren van kamers open als je met zijn tweeën bent.
Dan denk ik ook dat er onafhankelijke Audits plaats moeten vinden naar het verstrekken van productie opdrachten. Verder een onderzoek naar Endemol, marktaandeel, kartelvorming.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')