SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Scheelt. Vera hoeft dr koffer niet in te pakken. Die is al ingepaktquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:35 schreef Koos1958 het volgende:
Dimi zegt ik sta erop en vera niet. Denk dat hij zich heel erg vergist.ik open niet
quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:35 schreef Koos1958 het volgende:
Dimi zegt ik sta erop en vera niet. Denk dat hij zich heel erg vergist
mag toch niet spoilerenquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Vond mijn TT nog leuker : Dimi is een en de lul
Dat dus.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:39 schreef Benny het volgende:
De regie heeft ook door... Hier spelen dingen. Full focus op Dimi en Vera
quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:40 schreef Silves het volgende:
Ff weggeweest..Dimi genomineerd? of is dat een spinsel van Dimi hemzelf..
Allemaal leuk en aardig maar ik had lapoquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Vond mijn TT nog leuker : Dimi is een en de lul
Daaromquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
vast niet
want die leest er wat raars in
Toch denk ik dat vera hier wel mee kan omgaan. En het achter zich kan laten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is even wachten tot Vera alleen met Grace gaat praten.
Rambo is ongevoelig voor hitte en kou, heeft al die baggage niet nodig.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:41 schreef Benny het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Dimi elke keer zonder shirt loopt?
quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:40 schreef Whuzz het volgende:
Dimi weet niet eens welke BH van Vera is. Die houd zich in het geheel niet met haar kleding bezig, hooguit met wat er onder zit
Overschatting.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:41 schreef Benny het volgende:
preciesquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:41 schreef tiki het volgende:
En Dimi had natuurlijk direct Vera apart moeten nemen voor hij het tegen de hele groep vertelde, als dat mogelijk was.
Dan had hij de 'pijn' nog iets kunnen verzachten en was zijn motivatie oprechter over gekomen.
Stoer doenquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:41 schreef Benny het volgende:
want hij KOELBLOEDIGquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:41 schreef Benny het volgende:
np als je een andere TT wilt dan kan @Bennie deze zo aanpassenquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar ik had lapo![]()
.... greys thanks voor openen, ik kon geen nieuwe openen
Precies. Dit is een afgang voor haar.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:41 schreef Rhosyn het volgende:
Dimtri is niet verliefd op Vera.
Dan had hij zeker weten Vera haar koffer gegund.
Dat zullen de andere bewoners ook wel zo zien.
Dus voor Vera is het een afgang.
Die koffer zal haar aan de reet roesten.
Daar is hij eigenlijk niet knap genoeg voorquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:41 schreef MMXMMX het volgende:
Rambo is een beetje een player denk ik
Kweetniet.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
want hij KOELBLOEDIG
of BOELKLOEDIG
Tis een vrouw, die slaat dit op tot het juiste moment om hem dan daarmee om de oren te slaan.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat vera hier wel mee kan omgaan. En het achter zich kan laten.
Titel geeft de actualiteit aan, dus gewoon ok.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
np als je een andere TT wilt dan kan @:Bennie deze zo aanpassen
Ik denk dat hij daar zelf anders over denkt, gezien het feit dat hij maar iets te graag in z'n blote buik looptquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar is hij eigenlijk niet knap genoeg voor
Nee joh, hij is goed gekeurdquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
np als je een andere TT wilt dan kan @:Bennie deze zo aanpassen
Maar Nouch past de kleding van de andere dames niet.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:45 schreef juul. het volgende:
Jeetje wat een hark, Nouchine heeft al zoveel voordeeltjes gehad
toch denk ik dat hij heel onzeker isquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik denk dat hij daar zelf anders over denkt, gezien het feit dat hij maar iets te graag in z'n blote buik loopt
Omdat het veel te warm in huis is?quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:41 schreef Benny het volgende:
Nou, snel naar bed dan maarquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
misschien is er wel iemand nog meer gepikeerd
dan Vera
Nawel
Ik zie dat toch anders...quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:47 schreef Eks-Ree het volgende:
Ook wel een beetje dom/naïef van Vera dat ze Dimi blijft opzoeken. Die gast behandelt haar af en toe alsof ze lucht is. Schop hem gewoon je bed uit en laat hem stikken. Maar nee, verliefde vrouwtje blijft er in trappen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis een vrouw, die slaat dit op tot het juiste moment om hem dan daarmee om de oren te slaan.
Bij hun 25 jarig huwelijksfeest als ze een weekend Cadzand krijgt ipv 2 weken bonaire is het van "Maar jij gaf Noush haar koffer!!!"
Een deel vind het zelfs behoorlijk slim, omdat een groot deel Nouchine's kleding ook aan kanquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:49 schreef D. het volgende:
Ik kan er niet bij dat er niemand vsn de bewoners Dimi confronteert met deze ontzettend domme actie
Daarom staat ie ook niet in de TTquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar ik had lapo![]()
.... greys thanks voor openen, ik kon geen nieuwe openen
Hopen dat ze haar daar mee confronteren. Denk dat ze daar direct erg moe van wordtquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:53 schreef Benny het volgende:
Tobias heeft een mening over Nawel: "Ze zondert zich heel erg af. Niet chill voor de groep"
Salar: "Ze is mentaal niet klaar voor hier"
@DGK_Tegengasquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:54 schreef Benny het volgende:
Streamtip
Tactische evaluaties onder de mannen (Salar, Tobias en Kristof)
damnquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:50 schreef tiki het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zo kreeg ik van mijn inmiddels ex-man jaren geleden eens een prachtige en dure leren jas kado.
Ik was zo blij dat ik eindelijk eens iets moois voor mezelf had, i.p.v. dat al het geld aan onze kinderen op ging......tot het moment dat mijn beste vriendin de jas ook even pastte. Zegt mijn vent: 'zoooo zeg, die staat jou veeel beter!'
Het was out of the blue en niet beledigend bedoeld, maar gewoon zo'n domme horkerige man-opmerking.
Ik hoef vast niet te zeggen hoe gekwetst ik was![]()
![]()
Geloof me. Hij heeft het nog jaren moeten aanhoren.....
Ik probeer te liplezen maar tevergeefs.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe kan het dat je de achtergrond beter hoort dan de mannen zelf op stream 1
quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:54 schreef Benny het volgende:
Streamtip
Tactische evaluaties onder de mannen (Salar, Tobias en Kristof)
Teamworkquote:
salar is achterbaks, mevr 2 facequote:Op woensdag 19 januari 2022 10:59 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hij doet het wel goed, normaal irriteer ik me aan de stokers
mannen fluisteren zijn daarom minder verstaanbaarquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik probeer te liplezen maar tevergeefs.
Geluid is zo bagger soms
kloptquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:59 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hij doet het wel goed, normaal irriteer ik me aan de stokers
Dat was zijn doodvonnis!quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:50 schreef tiki het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zo kreeg ik van mijn inmiddels ex-man jaren geleden eens een prachtige en dure leren jas kado.
Ik was zo blij dat ik eindelijk eens iets moois voor mezelf had, i.p.v. dat al het geld aan onze kinderen op ging......tot het moment dat mijn beste vriendin de jas ook even pastte. Zegt mijn vent: 'zoooo zeg, die staat jou veeel beter!'
Het was out of the blue en niet beledigend bedoeld, maar gewoon zo'n domme horkerige man-opmerking.
Ik hoef vast niet te zeggen hoe gekwetst ik was![]()
![]()
Geloof me. Hij heeft het nog jaren moeten aanhoren.....
quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis een vrouw, die slaat dit op tot het juiste moment om hem dan daarmee om de oren te slaan.
Bij hun 25 jarig huwelijksfeest als ze een weekend Cadzand krijgt ipv 2 weken bonaire is het van "Maar jij gaf Noush haar koffer!!!"
Mee eensquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind het triest voor Vera dat ze steeds weer valt op kerels die haar als shit behandelen.
Ik denk ook dat ze een laag zelfbeeld heeft.
Ze moet nog meer met Grace praten. Daar kan ze veel van leren.
Dimi zit daar voor het spel. Die wil winnen. Of hij Vera echt leuk vindt geen idee. Voor het spel is ze een blok aan zijn been.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:09 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Het leuke lieve meisje, die kan niet liegen.....
wat was zijn uitleg aan vera??quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:09 schreef Silves het volgende:
Helaas Dimi, je heb net een grote fout gemaakt..koffer geven aan de huismeester.
Hoezo slecht verstaanbaar?... heb je het geluid van 2 streams aan?quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:01 schreef tiki het volgende:
Jammer dat het nominatiegesprek tussen Tobias, Salar en Kristof zo slecht verstaanbaar is.
Ik wacht ff tot iemand hier een mooie samenvatting kan geven.
Zoiets van ..Anders zou het zo zijn van omdat je mijn vriedin bent, gun ik je alles, dat zou zo voor de hand zijn..the ass zijn visiequote:
Nee, gewoon van 1 stream. Soms kan ik het wel verstaan als ze iets luider praten, maar het gefluister van Salar en het Vlaamse van Kristof vind ik lastig te volgen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:12 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoezo slecht verstaanbaar?... heb je het geluid van 2 streams aan?
wow ja dat kanquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:15 schreef Koos1958 het volgende:
Dimitri vertelde toch dat hij uit 3 namen moest kiezen voor die koffer. Bedenk me ineens dat die misschien het hoogste stonden in die poll
Vera is pas uit bed gegaan toen dimi sliep. Vorige keer bleef ze 3 uur met grace in de woonkamer zitten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dimi heeft een fout gemaakt. De mannen hebben geen idee hoe dit in de buitenwereld wordt gezien.
Waar eerst Vera werd gezien als niet oprecht is het nu omgedraaid.
Dimi heeft het gisteravond al verpest door zijn reactie toen Vera met Grace mee ging. Nu ook nog de koffer er bovenop.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik moet nog stemmen wie de koffer krijgt
Blijkbaar kan dat nog gewoon, stem dan wel op Veraquote:
Dan staat hij toch ook bovenaan, want hij mocht ook zichzelf kiezen..Hij zegt net dat ook nous op hem heeft gestemd, lijkt me een slijmactie.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:15 schreef Koos1958 het volgende:
Dimitri vertelde toch dat hij uit 3 namen moest kiezen voor die koffer. Bedenk me ineens dat die misschien het hoogste stonden in die poll
Ja tuurlijk, zo ook peter en Julio..quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Heb je Salar hierin wel of niet meegerekend?
Nou, als Salar het zegt..quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:18 schreef Rhosyn het volgende:
De mannen vinden Leroy een goede kapper.
Tobias en Salar zeggen: hij is echt goed.
Ik ook.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik moet nog stemmen wie zijn of haar koffer krijgt
Daar zit wel een kern van waarheid inquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
Zeggen de mannen nu dat het de vrouwen tegen de mannen is en dat ze de vrouwen er uit moeten stemmen zodat ze geen bondjes kunnen maken omdat ze sneller emotionele keuzes maken?
En dan dus tegen elkaar gaan ipv in een groepje tegen de mannen?
Is al te laat dan.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan staat hij toch ook bovenaan, want hij mocht ook zichzelf kiezen..Hij zegt net dat ook nous op hem heeft gestemd, lijkt me een slijmactie.
Dan kan het zo zijn, dat er vandaag of morgen nog iemand zijn/haar koffer terug krijgtquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb gelijk vera gestemd.
Verloren stem dus.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
De stemming bij BB staat nog open trouwens ... dus die koffer moet volgens mij nog komen.
Maar ze wilden eerder gaan. Toen zei Dimi als je met Grace mee gaat, ga ik naar mijn eigen bed.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vera is pas uit bed gegaan toen dimi sliep. Vorige keer bleef ze 3 uur met grace in de woonkamer zitten.
Stond Nouchie er ook tussen .. ben het zelf vergetenquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
De stemming bij BB staat nog open trouwens ... dus die koffer moet volgens mij nog komen.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:18 schreef TheVulture het volgende:
nog los van het feit dat hij volgens mij amper een inhoudelijk gesprek met Vera durft te KAN voeren
Maar ze wilden eerder gaan. Toen zei Dimi als je met Grace mee gaat, ga ik naar mijn eigen bed.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vera is pas uit bed gegaan toen dimi sliep. Vorige keer bleef ze 3 uur met grace in de woonkamer zitten.
Die stond er gisteren tussen, en heb daar op gestemd. Maar Dimi heeft haar koffer al gegeven...quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Stond Nouchie er ook tussen .. ben het zelf vergeten
Stom! Heb ik niet op geletquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Stond Nouchie er ook tussen .. ben het zelf vergeten
Die is verliefd op de liefde....voelt zich lekkerder met iemand.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:20 schreef Benny het volgende:
Dimi nu bij Vera. Zij lijkt wel blij met z'n aandacht
Niet opvallend. Probeert zichzelf te redden bij de kijkers, maar dit is klaar. Dit kost hem de kop.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:20 schreef Benny het volgende:
Dimi nu bij Vera. Zij lijkt wel blij met z'n aandacht
Mooi verwoordquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die is verliefd op de liefde....voelt zich lekkerder met iemand.
Niet als hij tegenover Amy staat....quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:22 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Niet opvallend. Probeert zichzelf te redden bij de kijkers, maar dit is klaar. Dit kost hem de kop.
OK nou we gaan het wel zien dan ,...quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die stond er gisteren tussen, en heb daar op gestemd. Maar Dimi heeft haar koffer al gegeven...
Heb net gestemd: Vera. Hopelijk kan ze de andere vrouwen (en mannen) nog wat jaloerser maken ;-)quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy die wilde gaan douchen, maar iemand nodig heeft om warm water te verzorgenquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:23 schreef Ireth het volgende:
"Kleed je vast uit, 1 minuut, ik kom er aan!"
Dit hoorde ik zonder beeld want ik stond in de keuken en heb er nu hele andere beelden bij dan waarschijnlijk bedoeld werd
Mijne ook.quote:
Of ze vinden het slim omdat als iemand hem zou kunnen redden bij een nominatie het de huismeester isquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Een deel vind het zelfs behoorlijk slim, omdat een groot deel Nouchine's kleding ook aan kan![]()
Goeie. Wat dat betreft wel een tactische zetquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:25 schreef D. het volgende:
[..]
Of ze vinden het slim omdat als iemand hem zou kunnen redden bij een nominatie het de huismeester is
Dan is hij te laat, gisteren heeft nousch al de beslissing moeten makenquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:25 schreef D. het volgende:
[..]
Of ze vinden het slim omdat als iemand hem zou kunnen redden bij een nominatie het de huismeester is
In het algemeen. Ver gaat hij toch niet komen. Is het niet deze week is het een van de volgende weken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet als hij tegenover Amy staat....
Kost ook maar 40 euro toch?quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:24 schreef Benny het volgende:
Leroy heeft een fles die lekt
"Goede fles"
En die van eveline was ook al iets meequote:
Aan de andere kant zou je het ook kunnen bekijken, misschien geeft het Vera wat zelfvertrouwen en zorgt het ervoor dat ze tot inzicht komt en Dimi dumpt. Wat ongetwijfeld ook weer voor leuke tv gaat zorgen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:33 schreef Whuzz het volgende:
Hmmm. twijfel over wie ik de koffer moet gunnen.
Mij hart zegt Vera. Maaarrrrr ik wil Dimi zenuwachtig houden. Door Vera d'r koffer te geven haal je de angel uit dat "conflict". Moeilijk, moeilijk....
Heerlijk om naar te kijken en te luisteren. Zo geduldig en oprecht geïnteresseerd. Zo zie je dr niet veel.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:36 schreef zodeju het volgende:
Wat een heerlijk jong is het toch.......fijne gast met een oude ziel.
Jij snapt het, hoef geen eens een naam te noemen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:37 schreef cheanny het volgende:
[..]
Heerlijk om naar te kijken en te luisteren. Zo geduldig en oprecht geïnteresseerd. Zo zie je dr niet veel.
Ik erger me niet aan haar. Zet haar wel vaak op mute als ze weer aan het zingen is en wil dat ze eindelijk die bos stro een keer wast maar verder geen probleem mee.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:36 schreef C.A.I het volgende:
pleae zet die grace op de nominatie die denkt onsterfelijk te zijn maar is zwaar de irri factor van streamers althans aan deze kant wel
Tobias!quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:33 schreef Whuzz het volgende:
Mij hart zegt Vera. Maaarrrrr ik wil Dimi zenuwachtig houden. Door Vera d'r koffer te geven haal je de angel uit dat "conflict". Moeilijk, moeilijk....
quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:38 schreef zodeju het volgende:
Jij snapt het, hoef geen eens een naam te noemen.
Ja echt he.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:37 schreef 5thencounter het volgende:
Er zal ook voor HalleluiahGekkies toch ergens wel een straf staan op God voor je karretje spannen...foei![]()
[ afbeelding ]
man man man is dat en idiotquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:28 schreef D. het volgende:
Ik heb het wel te doen met Vera
Als ze Dimi nu laat vallen beweren sommige bewoners vast dat ze jaloers is, of het Nouch niet gunt
#teamvera
Dan moet je even stemmen , dat ze haar koffer krijgtquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man man is dat en idiot![]()
![]()
![]()
ben woosboest
Dat valt nog mee, het wordt pas gevaarlijk als ze meer stemmetjes in haar hoofd gaat horen...quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja echt he.
Denken dat een God speciaal jou voordeel geeft en anderen niet.
"ik hoorde stem die zei: links links"... tuurlijk God gaat jou aanwijzingen geven zodat je kan winnen.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:48 schreef Jockari het volgende:
Is Dimi's manier om aan Veer te tonen dat hij toch ook zonder koffer kan, en niet genoeg kleren heeft.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:50 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Nouchine praten en dat klinkt als spaans.
Onverstaanbaar!!!
Zendercheck: praat nederlands
Geen idee of je account hebt ?quote:
ik kreg soms van goplay newsquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee of je account hebt ?
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
Gracequote:Op woensdag 19 januari 2022 11:57 schreef Whuzz het volgende:
Wie heeft er nu eiegnlijk allemaal hun koffer
Yup, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:58 schreef sarah8106 het volgende:
ik denk dat amy en eveline zijn genomineerd en dat nouch moest kiezen tussen salar of dimitri.
daarom was ze blij want ze heeft natuurlijk alleen keus gekregen salar dimi en niet de andere twee gehoord dus ze heeft nu geen schuld gevoel lol
Peter, grace, Julio, salar, hanne en Noush volgens mij...quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:57 schreef Whuzz het volgende:
Wie heeft er nu eiegnlijk allemaal hun koffer
Veel mensen liggen vrij stil als ze slapenquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
is zij zo naiv
vannacht ligten se samen maar bijna
geen beweging
quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Veel mensen liggen vrij stil als ze slapen
mi eensquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind het triest voor Vera dat ze steeds weer valt op kerels die haar als shit behandelen.
Ik denk ook dat ze een laag zelfbeeld heeft.
Ze moet nog meer met Grace praten. Daar kan ze veel van leren.
Dimi zit daar voor het spel. Die wil winnen. Of hij Vera echt leuk vindt geen idee. Voor het spel is ze een blok aan zijn been.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Peter, grace, Julio, salar, hanne en Noush volgens mij...
Tnx!quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Grace
Peter
Salar
Nouchine
Julio
Hanne
Dat heb ik ook dat Vlaamse versta ik ook 9 van de 10 keer nietquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:14 schreef tiki het volgende:
[..]
Nee, gewoon van 1 stream. Soms kan ik het wel verstaan als ze iets luider praten, maar het gefluister van Salar en het Vlaamse van Kristof vind ik lastig te volgen.
Tis wel gelukt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja echt he.
Denken dat een God speciaal jou voordeel geeft en anderen niet.
"ik hoorde stem die zei: links links"... tuurlijk God gaat jou aanwijzingen geven zodat je kan winnen.
Waarom heeft Hanne ‘m wel en Leroy niet?quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Peter, grace, Julio, salar, hanne en Noush volgens mij...
Gewonnen met dat water-spel.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom heeft Hanne ‘m wel en Leroy niet?
dann snap ik maar dat bedligen toch niet laatste nachtquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dimi heeft een fout gemaakt. De mannen hebben geen idee hoe dit in de buitenwereld wordt gezien.
Waar eerst Vera werd gezien als niet oprecht is het nu omgedraaid.
Dimi heeft het gisteravond al verpest door zijn reactie toen Vera met Grace mee ging. Nu ook nog de koffer er bovenop.
Leroy heeft hem moeten inleveren na de challenge met de waterflessen in de tuin omdat ie verloren hadquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom heeft Hanne ‘m wel en Leroy niet?
IK zette hem net aan, toch maar terug naar die anderequote:
Je moet nu de hele week alleen de afwas doen!quote:
Zal halverwege het kneden wel moe worden lijkt mequote:Op woensdag 19 januari 2022 12:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel gaat brood bakken? Zal mij benieuwen of ze het afmaakt.
Nawel kan bijna haar bed in de badkamer zetten.....dan heeft ze het helemaal naar haar zin....de spiegels ouwenelen en liggen......quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:16 schreef Jockari het volgende:
Nawel is intussen ook opgestaan blijkbaar. Even eten, en terug naar bed zeker.
Zon thuiszorg bedquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nawel kan bijna haar bed in de badkamer zetten.....dan heeft ze het helemaal naar haar zin....de spiegels ouwenelen en liggen......
2 plakken brood opbakken in de koekenpan, stel je voor dat ze moe wordtquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Tegen doorligplekken.quote:
Ga maar even liggen want het brood moet rijzen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ben benieuwd wat zij er gaat van bakken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja inderdaad, had te vroeg gejuicht, dacht echt die gaat een brood maken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:20 schreef juul. het volgende:
[..]
2 plakken brood opbakken in de koekenpan, stel je voor dat ze moe wordt
Lijkt bijna niet te passen, dus weer de avond voor de liveshow de nominaties bekend denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:20 schreef freaky40 het volgende:
Salar denkt dat ze het eerst in het huis horen, de nominaties, en de kijkers later. Maar het is net andersom. Ik denk vanavond in de uitzending, maar weet niet of ze dit gaan redden want er moet nog wel wat uitgezonden worden van gisteren overdag, en gisterenavond was de nominatieronde pas.
Echt ook, met zn kippenborstquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:22 schreef Whuzz het volgende:
Dimi laat zijn deukbuik nog maar eens lekker luchten
Dat denk ik ook. Is ook de normale routine toch.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lijkt bijna niet te passen, dus weer de avond voor de liveshow de nominaties bekend denk ik
quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:22 schreef juul. het volgende:
Dimi gaf de tip om de zijkanten ook in te vetten, vet ze de zijkant van de koekenpan in
Nee, dan is het morgen pas te zien. Dat redden ze wel, maar vanavond is een twijfelgeval.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Lijkt bijna niet te passen, dus weer de avond voor de liveshow de nominaties bekend denk ik
Sorry dat wij nog hoop hadden hoor!quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:23 schreef zodeju het volgende:
![]()
![]()
Iedereen hier denk dat ze brood gaat maken, maar denk alleen een broodje in de bakpan doen als geroosterd brood.
![]()
![]()
Hoe kunnen jullie nu denken dat ze brood gaat maken. Haar handjes vies en kneden daar wordt ze moe van.
alle hoop nu wel vervlogenquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sorry dat wij nog hoop hadden hoor!
Oh ja ... je hebt gelijk .. voor mijn gevoel is het al donderdag.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dan is het morgen pas te zien. Dat redden ze wel, maar vanavond is een twijfelgeval.
Ik dacht kan ze volgende keer als ze genomineerd is en ze zeggen je doet de hele dag niks. Ik toen een keer iets van brood gebakken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:23 schreef zodeju het volgende:
![]()
![]()
Iedereen hier denk dat ze brood gaat maken, maar denk alleen een broodje in de bakpan doen als geroosterd brood.
![]()
![]()
Hoe kunnen jullie nu denken dat ze brood gaat maken. Haar handjes vies en kneden daar wordt ze moe van.
Dat laat wel zien hoe vaak ze ooit gekookt of gebakken heeftquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:22 schreef juul. het volgende:
Dimi gaf de tip om de zijkanten ook in te vetten, vet ze de zijkant van de koekenpan in
Die is zo lui, die denkt al als ik erbij ga staan lijkt het al heel wat.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:26 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ik dacht kan ze volgende keer als ze genomineerd is en ze zeggen je doet de hele dag niks. Ik toen een keer iets van brood gebakken.
Zou kunnen dat het een secret mission was, maar ik denk het niet. Hij lijkt er intussen zelf ook een beetje zenuwachtig van te zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:27 schreef BB-King het volgende:
Dimi heeft gekozen Nouchine haar koffer te gunnen in plaats van Vera of zichzelf? Dat moet een secret mission zijn. Of was het een paai actie omdat Nouchine de Little Brother is en misschien beslissende stem heeft?
Het gaat hem in ieder geval niet populair maken.
Die beslissende stem zou ze dan al gebruikt hebben met nominerenquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:27 schreef BB-King het volgende:
Dimi heeft gekozen Nouchine haar koffer te gunnen in plaats van Vera of zichzelf? Dat moet een secret mission zijn. Of was het een paai actie omdat Nouchine de Little Brother is en misschien beslissende stem heeft?
Ja hij heeft nouchine de koffer gegeven, nouchine heeft gisteren al beslissende stem moeten geven dus daar is het te laat voorquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:27 schreef BB-King het volgende:
Weinig ramen ook behalve aan de voorkant. Lijkt mij zeer benauwd in de slaapkamers.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:32 schreef freaky40 het volgende:
Vorig jaar was het daar ook al zo droog daar. Dat probleem is nog steeds niet opgelost. Denk ook door de lampen.
Klopt, en te weinig frisse luchtquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:32 schreef freaky40 het volgende:
Vorig jaar was het daar ook al zo droog daar. Dat probleem is nog steeds niet opgelost. Denk ook door de lampen.
Ik houd niet van de meeste vrouwen daarquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
ik weet niet wat het is
maar dat ventilatie systeem in het huis is niet best voor de houd van de meeste vrouwen daar
Ze kunnen niets tegen elkaar open zetten, en blijkbaar is die airco ook niet helemaal geweldig.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:33 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Klopt, en te weinig frisse lucht
Misschien stoppen met al dat geplamuur van ze, zodat hun huid wat fatsoenlijke weerstand opbouwt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
ik weet niet wat het is
maar dat ventilatie systeem in het huis is niet best voor de houd van de meeste vrouwen daar
zou gek zijn als dat wel zo wasquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik houd niet van de meeste vrouwen daar
Ze kunnen ook wat vaker buiten gaan zittenquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze kunnen niets tegen elkaar open zetten, en blijkbaar is die airco ook niet helemaal geweldig.
Heb 2x Vera gedaan gisteren dat dusquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:33 schreef Whuzz het volgende:
als ze allemaal elkaars make up gaan gebruikenquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien stoppen met al dat geplamuur van ze, zodat hun huid wat fatsoenlijke weerstand opbouwt.
Ook niet van de mannen trouwensquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou gek zijn als dat wel zo was
De meeste lopen daar zonder plamuurquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Misschien stoppen met al dat geplamuur van ze, zodat hun huid wat fatsoenlijke weerstand opbouwt.
Mario wil Vera ook doenquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:35 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Heb 2x Vera gedaan gisteren dat dus
Hoe kun je niet van Salar houden?quote:
Mannen hebben geen creme en lijken weinig problemen te hebben. Dus zal wel meevallen allemaalquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
De meeste lopen daar zonder plamuur
Alleen gezichtscreme maar dat moet ook wel als de lucht zo droog is
ik gok dat Salar wel een creme heeftquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mannen hebben geen creme en lijken weinig problemen te hebben. Dus zal wel meevallen allemaal
Alleen de lipjes worden ingesmeerdquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mannen hebben geen creme en lijken weinig problemen te hebben. Dus zal wel meevallen allemaal
Mannenhuid is sowieso van structuur anders dan die van de vrouwquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
gewoon op zondag alquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Beginnen de saaie streams nu al op woensdag?
quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Jawel, dimi heeft gedruktquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:38 schreef Hunter het volgende:
[..]![]()
Hele ochtend nog geen buzzer gehad
Door dat vroege nomineren, nu is de spanning uit het huisquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Bij Salar, maar die is metroquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:37 schreef engine het volgende:
[..]
Alleen de lipjes worden ingesmeerd
O ja, was ik al weer vergetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |