SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Maar ze heeft het er wel nog steeds overquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het is in feite over, want hij heeft haar te veel geflikt. Ze heeft het alleen nog niet officieel afgesloten.
Dat vind ik wel meevallen, ik heb het idee dat we meer te zien krijgen dan bv vorig jaarquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:46 schreef C.A.I het volgende:
Grace zal wel over Tobias vertellen maar ze wil niet dat wij en de rest het hoort maar moet het kwijt aan iemand behalve de TV Crew dus haar BFF Vera Censuur maar goed ze moeten ventileren en ze hebben lak aan de streamers dat was wel duidelijk welk beleid er dit jaar is
Nee hoor, 5 minuten geleden bewogen ze nog allebei. Dimi is inmiddels op z’n andere zij gedraaid.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:20 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat Vera in Dimi's bed is gaan liggen ?
[ afbeelding ]
Hier nog een Koos, ondanks de slaappil hooguit 4 uurtjes slaap.quote:Op woensdag 19 januari 2022 06:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben er jaloers op zolang als ze daar slapen elke dag
Echt he Koos, ik ook. Maar het zijn allemaal nog jonkies die slapen vaak wel goedquote:Op woensdag 19 januari 2022 06:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben er jaloers op zolang als ze daar slapen elke dag
Beetje teleurstellend wat ze daarmee gedaan hebben tot nu toe.quote:
Oh, ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 19 januari 2022 06:59 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje teleurstellend wat ze daarmee gedaan hebben tot nu toe.
Ik ook wel. Maar echte straffen zijn er nog niet gevallen vind ik. En behalve Nouch ook weinig echt voordeel.quote:
IK heb zelf zo het idee dat ze na vandaag niet veel meer doen. Vorige week stopte het ook na woendag.quote:
Ja dat begrijp ik dus niet aan het huidige schema. Dan heb je drie dagen zo goed als niks.quote:Op woensdag 19 januari 2022 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb zelf zo het idee dat ze na vandaag niet veel meer doen. Vorige week stopte het ook na woendag.
Ik neem aan dat ze dan voldoende hebben voor de tv uitzending tot zaterdag
Ze lopen altijd achter op TV was bij Utopia 2 dagen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 07:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik dus niet aan het huidige schema. Dan heb je drie dagen zo goed als niks.
O heequote:
Van Salar.quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik dacht van Nawel aan die bestickering te zien.
Die zijn al een paar keer eerder bij elkaar gekropen. Onverwachte ontwikkeling!quote:
Heel apart dit.quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:15 schreef Hunter het volgende:
[..]
Die zijn al een paar keer eerder bij elkaar gekropen. Onverwachte ontwikkeling!
[ afbeelding ]
Owquote:Op woensdag 19 januari 2022 08:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet te veel achter zoeken denk ik ;-)
Hanna krijgt het ochtendgebed van Grace ..quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:15 schreef Hunter het volgende:
[..]
Die zijn al een paar keer eerder bij elkaar gekropen. Onverwachte ontwikkeling!
[ afbeelding ]
This is FOK man!quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet te veel achter zoeken denk ik ;-)
Zwaai zwaai! Ik ben in het begin geweest inderdaad maar tussendoor even afgehaakt ivm gezondheidsproblemen. Ik probeer nu weer in te haken maar wel wat gemist zo te zien, heb het dus al die tijd niet verder gevolgd.quote:
En ook nog 20 min eerder wakker, volgens mij schaamt hij zich er ook nog niet voor..quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Salar is echt bang dat die zijn vingers overbelast, die zal echt niet ff helpen
in de keuken
Goedemorgen Sanghaquote:Op woensdag 19 januari 2022 08:24 schreef Sangha het volgende:
[..]
Zwaai zwaai! Ik ben in het begin geweest inderdaad maar tussendoor even afgehaakt ivm gezondheidsproblemen. Ik probeer nu weer in te haken maar wel wat gemist zo te zien, heb het dus al die tijd niet verder gevolgd.![]()
Anyway; goedemorgen allemaal!
Mogguh Sangha, welkom terug!quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:24 schreef Sangha het volgende:
[..]
Zwaai zwaai! Ik ben in het begin geweest inderdaad maar tussendoor even afgehaakt ivm gezondheidsproblemen. Ik probeer nu weer in te haken maar wel wat gemist zo te zien, heb het dus al die tijd niet verder gevolgd.![]()
Watttt is ze weg? Jammerrr! En 5 nieuwe alweer, zo gaat hard!quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:31 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Sangha
Kitty is vertrokken en er zijn vijf nieuwe. Ben je weer bij
Ja onbegrijpelijk hequote:Op woensdag 19 januari 2022 08:32 schreef Sangha het volgende:
[..]
Watttt is ze weg? Jammerrr! En 5 nieuwe alweer, zo gaat hard!
Dat hadden ze eerst allemaal (Kittysnurk), dus dat er nu nog maar één is, zou als vooruitgang bestempeld kunnen worden.quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:32 schreef Hunter het volgende:
Grace heeft problemen, waardoor ze niet kan slapen
Grace is inderdaad behoorlijk streng gelovig. Daar zie je alleen vrij weinig van. Jammer. Juist zulke dingen zouden een RLS een RLS makenquote:Op woensdag 19 januari 2022 08:31 schreef Hunter het volgende:
Vera vertelt dat Grace in de DBK in haar bijbel heeft mogen lezen
Streng gelovig op de Braziliaanse wijze.. niet de Hollandse wijsquote:Op woensdag 19 januari 2022 08:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Grace is inderdaad behoorlijk streng gelovig. Daar zie je alleen vrij weinig van. Jammer. Juist zulke dingen zouden een RLS een RLS maken
Nee, dat was een truuk van Kris. Hij had geheime opdracht dat niemand die dag een badjas mocht dragen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:35 schreef duyvisoke het volgende:
ik dacht dat er nieuwe badjassen kwamen?of snap ik t weer niet
Maakt het des te interessanterquote:Op woensdag 19 januari 2022 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Streng gelovig op de Braziliaanse wijze.. niet de Hollandse wijs
Was een opdracht /challenge.. ze mochten een dag de badjassen niet aan. Kristof goed aangepaktquote:Op woensdag 19 januari 2022 08:35 schreef duyvisoke het volgende:
ik dacht dat er nieuwe badjassen kwamen?of snap ik t weer niet
Wauw wat mooi gezegd van Tobiquote:Op woensdag 19 januari 2022 08:38 schreef Hunter het volgende:
Toby: Grace is 35, maar heeft het leven van een 60-jarige leeftijd geleefd. Elke avond komen die gedachten bij haar boven, Ze heeft er erg last van. Vera heeft tot 1 uur bij Grace gezeten.
Vrees dat ook dat niet gaat helpen. Misschien heeft hij die niet eens bij.quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi moet z'n koffer terug ... trekt ie eindelijk eens een shirt aan
Dit idd. Terechte klacht.quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi moet z'n koffer terug ... trekt ie eindelijk eens een shirt aan
Salar mag van mij wel zijn koffer met inhoud terug geven aan de regie + alles wat hij erquote:Op woensdag 19 januari 2022 08:44 schreef greysbones het volgende:
Ze mogen van mij nu allemaal hun koffer ..
Beetje lullig nu ..
Is ze ookquote:
Nickquote:Op woensdag 19 januari 2022 08:55 schreef Benny het volgende:
[..]
In elke RLS heb je wel zo'n persoon die liever lui dan moe is
Dat is de bewoners ook al opgevallenquote:Op woensdag 19 januari 2022 08:59 schreef Koos1958 het volgende:
Valt me op dat als er iemand praat amy er steeds tussendoor komt
Ik herinner me zo ene Nick.quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:55 schreef Benny het volgende:
[..]
In elke RLS heb je wel zo'n persoon die liever lui dan moe is
Ook nu. In bed blijven terwijl de anderen ontbijtenquote:Op woensdag 19 januari 2022 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ze ook
Maar plaatst zichzelf ook buiten de groep zo
Hebben die nieuwe wel gewoon hun koffer mee naar binnen mogen nemen?quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
Vind Salar trouwens wel heel
Makkelijk met kleding uitlenen. Niet verwacht
Geen vergelijking. Die kookte iedere dag. Deed veel spelletjes. Het was meer op het einde, uit verveling.quote:
Hopelijk zijn de gezondheidsproblemen opgelost?quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:24 schreef Sangha het volgende:
[..]
Zoiets denk ik wel. Ze heeft in ieder geval geen normale opvoeding gehad.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Nawel is 26 .. deed een opleiding tot iets met permanent make-up. Werkt(e) volgens mij verder niet. Waar doet ze dat van .. rijke papa en mama?
Julio welquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:08 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Hebben die nieuwe wel gewoon hun koffer mee naar binnen mogen nemen?
Is een dure opleiding.. permanente make up leren aanbrengenquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Nawel is 26 .. deed een opleiding tot iets met permanent make-up. Werkt(e) volgens mij verder niet. Waar doet ze dat van .. rijke papa en mama?
Zo komt ze nu wel over jaquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:22 schreef JosSmos37 het volgende:
Vieze Courtney Love vibes bij die Amy. Ruzie stoken en paniek zaaien. Denkt dat ze slim is maar zo dom als een achterdeur...
Slim kan ze wel zijn, maar verstandig/doordacht niet echtquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:22 schreef JosSmos37 het volgende:
Vieze Courtney Love vibes bij die Amy. Ruzie stoken en paniek zaaien. Denkt dat ze slim is maar zo dom als een achterdeur...
Ja volgens mij vertelde ze dat haar ouders stinkend en stinkend rijk zijnquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:09 schreef Li0nHeart het volgende:
aha, vandaar dat ze zich als een verwend nest gedraagt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:33 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja volgens mij vertelde ze dat haar ouders stinkend en stinkend rijk zijn
Die hebben waarschijnlijk allebei een goede baan.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:33 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja volgens mij vertelde ze dat haar ouders stinkend en stinkend rijk zijn
Lekker toch, beter als laat naar bed en vroeg opstaanquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
Laat naar bed is laat opstaan.![]()
Goedemorgen![]()
![]()
De bewoners zijn ook laat. Ik zie ze in badjas en tanden poetsen.
Nou ik dacht meer dat ze zei dat haar papa een keer 'geluk' had gehad met iets of zo... en nu zijn ze loadedquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die hebben waarschijnlijk allebei een goede baan.
Oohquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nou ik dacht meer dat ze zei dat haar papa een keer 'geluk' had gehad met iets of zo... en nu zijn ze loaded
Whaaat dat is een heel ander verhaalquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:44 schreef sarah8106 het volgende:
haar vader had eerste bakkerij in belgie maar is nu zwaar alcholist of daar al aan overleden.
Volgens mij heeft ze daar niet echt een inkomen uit behalve gratis troep enzo.quote:
Ze heeft een tiktok account en bijna 100.000 volgers.quote:
Marokkaanse bakkerij.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:44 schreef sarah8106 het volgende:
haar vader had eerste marokaanse bakkerij in belgie maar is nu zwaar alcholist of daar al aan overleden.
Waarom Dimitri en Vera? Liggen die niet lekker in de groep?quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
Denk trouwens omdat nouchine zo rustig terug kwam uit dbk vera of/en dimitri en amy op de bank zitten.
Allemaal krijgen ze puisten ineensquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
Nouchine heeft een puist op haar neus.
Ik denk dat het Elvisquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moest ff heel goed kijken wie dit was/is
de dames hebben wel op Vera gestemdquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom Dimitri en Vera? Liggen die niet lekker in de groep?
Ik denk dat Amy is genomineerd. De eerste bewoners en met name de mannen motten haar niet.
De nieuwe bewoners hebben wellicht gestemd op degene die hun niet goed opvangen of negeren?
Kristof? Grace?
Ik denk dat het Guus Meuwisquote:
Sneupke.quote:
Ik zie in de groep helemaal geen weerstand tegen Vera.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
de dames hebben wel op Vera gestemd
en op Kristof misschien
Nawel Nous opgestookt door Kittyquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zie in de groep helemaal geen weerstand tegen Vera.
Weird.
oei misschien wel vanwege al dat geld... is vaak niet echt bevorderlijk voor je pyschische gezondheidquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:44 schreef sarah8106 het volgende:
haar vader had eerste marokaanse bakkerij in belgie maar is nu zwaar alcholist of daar al aan overleden.
Ja die dames hebben gewoon vera als target en nawel lag gister weer te roddelen dat vera ineens gezellig deed tegen haar. Na die aanval van de groene kamer op vera waar haar van alles werd verweten is het nu dus ook weer niet goed.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
en op Kristof misschien
Soms zit het mee.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
was al bang dat je vakantie had![]()
Die stemmetjes en kinderachtige typetjes vind ik wel irritant.quote:
mag ook wel eensquote:
wtffffffff for real, oh wauw zon afknapper als iemand zo omgaat met medewerkers...quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze heeft een tiktok account en bijna 100.000 volgers.
Nawel was eens ergens niet goed behandeld in een restaurant en deed op haar tiktok de ober oid na.
Dat filmpje ging viral.
Ze heeft dus volgers door mensen belachelijk te maken en of af te kraken.
maar jij haat hem niet tochquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:11 schreef engine het volgende:
[..]
Die stemmetjes en kinderachtige typetjes vind ik wel irritant.
Ik heb ook een hekel aan hem. Denkt dat ie alles weet en kan. Kristof neemt duidelijker de overhand en is dominanter, maar Dimi moet ik niet hebben.quote:
Nouchine nomineert niemand uit haar kamer, durft ze niet denk ik dus amy zal niet denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
Denk trouwens omdat nouchine zo rustig terug kwam uit dbk vera of/en dimitri en amy op de bank zitten.
Amy en Peter.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag ook wel eens
wie denk jij zijn er genomineerd?
Ik vind hem ook de saaiste van de mannen, sinds hij bij vera in bed kruipt is dat alleen maar erger geworden... denk ook dat die 'relatie' zn langste tijd al heeft gehadquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:11 schreef engine het volgende:
[..]
Die stemmetjes en kinderachtige typetjes vind ik wel irritant.
Dat denk ik niet, dat zou de nominaties door de war kunnen gooien...quote:
Eveline kan ook nog.quote:
ik denk dat Vera er op staat en Amyquote:
nee die ligt nog ok in de groepquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:17 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep, ik denk ook eveline. Peter iig niet
Nee dat niet.quote:
Misschien mag hij iemand vrijstellenquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi loopt peinzend te ijsberen lijkt het
Van mij mag Veer nog even blijven. Ze heeft iets... maar wat ???quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
en op Kristof misschien
wel een vrijstelling?quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi : het is positief.. het kan ook voor mijn eigen.
klinkt beterquote:
Er zit geen kwaad in.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Van mij mag Veer nog even blijven. Ze heeft iets... maar wat ???
dat zou best een zieke zijnquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Stel : Dimi mag iemand vrijstellen, maar ze weten nog niet wie er genomineerd is. Dus blind de vrijstelling uitdelen. Als diegene erop zit, dan vrijgesteld.
Lijkt me niet dat ze nog gaan rommelen met nominaties, voor deze week iigquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien mag hij iemand vrijstellen
er staan er 3 op(aanname, kunnen er ook 4 zijn)quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ze nog gaan rommelen met nominaties, voor deze week iig
meestal zijn ze niet zo vlot daarmeequote:Op woensdag 19 januari 2022 10:20 schreef Silves het volgende:
Gisteren gestemd wie gun je zijn koffer..dezelfde vraag kreeg salar ook in de DBK, mocht iemand kiezen of zichzelf, wie weet heeft hij Dimi Vera haar koffer gegund?..
OH oke danquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:22 schreef greysbones het volgende:
Dimi heeft gekozen dat Nous haar koffer krijgt![]()
![]()
![]()
![]()
Het is toch het koffer, Nous weer een voordeel..quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
meestal zijn ze niet zo vlot daarmee
Man man man.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:22 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik snap hem ook echt niet hoorquote:
Dimi krijgt pikstraf.quote:
Ik snap de theorie er achter, maar zijn lieffie niet denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vera kan kleren van de andere slanke dames aan.
Nouchine niet.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi is de grootste eikel die daar rond loopt... werkelijk waar
Klonk als "goed"quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:25 schreef Harry het volgende:
Wat zei Grace in de keuken tegen Vera: Hij heeft ....... gespeeld.
Vera vroeg of hij nog even wilde praten met haar en grace, daar had hij geen zin in en begon daar over te zeuren. Niet omdat vera met grace ging pratenquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:24 schreef cheanny het volgende:
Dimi mag van mij exit! Eerst vannacht al zeuren toen Vera nog even met Grace wilde babbelen en nu dit weer.
Nou, dit!quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:27 schreef Ireth het volgende:
Vera met een ijzige stem tegen dimi "Ik snap het wel..."
Dat betekent dus in vrouwentaal "je gaat dood!!"
Mooi gecapt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:27 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Ooooh dat gezicht van veertje, eerst gemaakt vriendelijk lachen maar in het voorbij lopen aan het spiegelend beeld is haar uitdrukking niet zo vriendelijk meer
80% van de vrouwen doen datquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:28 schreef spapaars het volgende:
Vera is ook iets te verwijten, ze valt op foute mannen.
Ook als haar gezicht buiten beeld is kun je die zien in de weerspiegeling, terwijl Nouchine keiblij doetquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:27 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Ooooh dat gezicht van veertje, eerst gemaakt vriendelijk lachen maar in het voorbij lopen aan het spiegelend beeld is haar uitdrukking niet zo vriendelijk meer
Wat een dick move! Puur strategisch. Zal Vera leuk vinden.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:22 schreef greysbones het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja dat bedoelde ik. Had het niet zo goed verwoord zie ikquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:27 schreef Fikkert2 het volgende:
Vera vroeg of hij nog even wilde praten met haar en grace, daar had hij geen zin in en begon daar over te zeuren. Niet omdat vera met grace ging praten
Daar hoef je je toch niet voor te schamen, Dimi heeft bewust voor Nouchine gekozen omdat zij kleiner is en minder goed de kleding van de andere kan aantrekken. Vera kan van veel mensen kleding aan.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:30 schreef tiki het volgende:
Vera voelt zich vast erg opgelaten nu.
Dan schaam je je toch, als je 'vriend' niet voor jouw koffer kiest, maar die van een andere vrouw.
En ze is veel te lief om er iets pittigs over te zeggen tegen Dimi.
Men o men....
nee dit is geen blij gezichtquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:32 schreef engine het volgende:
Nou mij kun je weer oprapen
Vera is al blij dat Dimi haar een keer aankijkt.
Kristof zingt heeel vaakquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:33 schreef MMXMMX het volgende:
Gaan de mannen nu ook zingen ???????????
Zeker weten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dit is geen blij gezicht
dit is een ik vermoord je als je slaapt lach
Nee, daar hoeft ze zich inderdaad niet voor te schamen, maar persoonlijk zou ik het wel zo voelen (gelukkig ben ik Vera niet ). De andere meiden snappen het ook al niet.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:32 schreef just me het volgende:
[..]
Daar hoef je je toch niet voor te schamen, Dimi heeft bewust voor Nouchine gekozen omdat zij kleiner is en minder goed de kleding van de andere kan aantrekken. Vera kan van veel mensen kleding aan.
ik denk dat de meeste vrouwelijke cossers die blik en dat gevoel direct herkennenquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Er staan camera's op haar gezicht.
Die laat zich gewoon niet kennen.
Maar pissig is ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |