SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Maar ze heeft het er wel nog steeds overquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het is in feite over, want hij heeft haar te veel geflikt. Ze heeft het alleen nog niet officieel afgesloten.
Dat vind ik wel meevallen, ik heb het idee dat we meer te zien krijgen dan bv vorig jaarquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:46 schreef C.A.I het volgende:
Grace zal wel over Tobias vertellen maar ze wil niet dat wij en de rest het hoort maar moet het kwijt aan iemand behalve de TV Crew dus haar BFF Vera Censuur maar goed ze moeten ventileren en ze hebben lak aan de streamers dat was wel duidelijk welk beleid er dit jaar is
Nee hoor, 5 minuten geleden bewogen ze nog allebei. Dimi is inmiddels op z’n andere zij gedraaid.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:20 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat Vera in Dimi's bed is gaan liggen ?
[ afbeelding ]
Hier nog een Koos, ondanks de slaappil hooguit 4 uurtjes slaap.quote:Op woensdag 19 januari 2022 06:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben er jaloers op zolang als ze daar slapen elke dag
Echt he Koos, ik ook. Maar het zijn allemaal nog jonkies die slapen vaak wel goedquote:Op woensdag 19 januari 2022 06:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ben er jaloers op zolang als ze daar slapen elke dag
Beetje teleurstellend wat ze daarmee gedaan hebben tot nu toe.quote:
Oh, ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 19 januari 2022 06:59 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje teleurstellend wat ze daarmee gedaan hebben tot nu toe.
Ik ook wel. Maar echte straffen zijn er nog niet gevallen vind ik. En behalve Nouch ook weinig echt voordeel.quote:
IK heb zelf zo het idee dat ze na vandaag niet veel meer doen. Vorige week stopte het ook na woendag.quote:
Ja dat begrijp ik dus niet aan het huidige schema. Dan heb je drie dagen zo goed als niks.quote:Op woensdag 19 januari 2022 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb zelf zo het idee dat ze na vandaag niet veel meer doen. Vorige week stopte het ook na woendag.
Ik neem aan dat ze dan voldoende hebben voor de tv uitzending tot zaterdag
Ze lopen altijd achter op TV was bij Utopia 2 dagen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 07:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik dus niet aan het huidige schema. Dan heb je drie dagen zo goed als niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |