Waarom heb ik het idee dat het niet meer zo vlot tussen Grace en Tobias??quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zou het wel een verbetering vinden als er sowieso niet over nominaties gesproken mag worden
Grace ligt weer wakker te blijven
Hoop hetquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk morgenavond na de uitzending, dan zal het er wel in zitten.
Aangezien Leroy ineens in tha house is?quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat het niet meer zo vlot tussen Grace en Tobias??
Grace heeft te veel twijfels.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind salar toch zo'n knappe jongen, helemaal nu hij zo helemaal in het zwart is gekleed. Hij heeft wel echt stijl.quote:
Grace heeft soort van relatie iets thuis en wil hem geen pijn doen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja smaken verschillenquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:25 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ik vind salar toch zo'n knappe jongen, helemaal nu hij zo helemaal in het zwart is gekleed. Hij heeft wel echt stijl.
En ik hou van zijn enthousiasme en manier van praten ook al is het feitelijk gezien irritant dat hij denkt dat hij het spel helemaal doorheeft. Maar bij hem vind ik het schattig.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:28 schreef sarah8106 het volgende:
ze wil niet meer dimi in haar bed maar durft het niet tegen hem te zeggen
Het was anders vandaag weer dikkemik.....quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:28 schreef sarah8106 het volgende:
ze wil niet meer dimi in haar bed maar durft het niet tegen hem te zeggen
Nah ik verwacht niet echt volop actie in bed bij Dimi, gewoon lief lepeltje liggen en af en toe een kusjequote:Op woensdag 19 januari 2022 00:29 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hoopt wss dat hij dan ff z'n best gaat doen
mag toch hopen dat dit nog genoeg omzet om iig 1 trieste stagiair aan het werk te houden 's nachtsquote:
Meer in de zin dat hij het moet 'verdienen' om met haar te slapenquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:31 schreef Flory het volgende:
[..]
Nah ik verwacht niet echt volop actie in bed bij Dimi, gewoon lief lepeltje liggen en af en toe een kusje
Met de andere mannen is Grace toch ook goed, denk niet dat Tobias een relatie wil maar wel een vrouwenmaatje....en in de badkamer stonden ze naast elkaar maar geen woord gesproken en gekeken naar elkaar. Vreemd.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:25 schreef Flory het volgende:
[..]
Grace heeft soort van relatie iets thuis en wil hem geen pijn doen.
Al kan het best dat hij al tig andere vrouwen had intussen
Als je zelf niet verder komt dan "giechel giechel is er niet iets wat je van me wil weten, gewoon een random vraag"... Dan kun je veel zeggenx maar niet dat het aan de ander ligt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:31 schreef sarah8106 het volgende:
ik zie dat toch anders, er is geen gesprekstof. denk dat ze klaar is met proberen
dan kan je deze formule wel opdoeken, hoe politiek correct moet het worden?quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:32 schreef C.A.I het volgende:
de mol kan er niet nog een fout bij permiteren dus nemen ze het zekere voor hun zelf en dus censuur allemaal te maken dat de RLS onder een vergrootglas liggen bij RTL ze zijn super voorzichtig want alles staat direct online op social media dus ik snap het wel in dit geval
dat is de wereld waar we tegenwoordig in levenquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:33 schreef JDB94 het volgende:
[..]
dan kan je deze formule wel opdoeken, hoe politiek correct moet het worden?
Precies, meer gebeurt er ook niet dus kan ze net zo goed even gaan bijkletsen met Grace ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:32 schreef Flow3r het volgende:
Boeit hem niks,hij ligt heerlijk te slapen in Vera's bed
[ afbeelding ]
Had hij eens moeten doen.. dan had madam gejankt als een klein kind waar de lolly vol met haar van zit bij de kapperquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Precies, meer gebeurt er ook niet dus kan ze net zo goed even gaan bijkletsen met Grace ofzo![]()
Zou alleen wel leuk zijn als we dat kunnen zien
Die spanning is vaak het leukstquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met de andere mannen is Grace toch ook goed, denk niet dat Tobias een relatie wil maar wel een vrouwenmaatje....en in de badkamer stonden ze naast elkaar maar geen woord gesproken en gekeken naar elkaar. Vreemd.
Was het niet zo dat ze alleen diegenen zagen die gelijk waren geëindigd en niet alle genomineerden?quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:16 schreef Flory het volgende:
[..]
En voor Nouch was het niet moeilijk toe ze moest kiezen (bij gelijke stand) ze was opgelucht.
Ja Vera zit nog steeds op een roze wolk helaas maar voor hoe lang nogquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:35 schreef suzi1 het volgende:
dimi zit er voor het spel, vera voor vriend/en te krijgen
Mijn gedachte, wanneer BB nog van start had moeten gaan, was het ook gecanceld. Nu kunnen ze dat niet 123 doen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:33 schreef JDB94 het volgende:
[..]
dan kan je deze formule wel opdoeken, hoe politiek correct moet het worden?
Waarom zou dat gecanceld worden?quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mijn gedachte, wanneer BB nog van start had moeten gaan, was het ook gecanceld. Nu kunnen ze dat niet 123 doen.
Het is in feite over, want hij heeft haar te veel geflikt. Ze heeft het alleen nog niet officieel afgesloten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:25 schreef Flory het volgende:
[..]
Grace heeft soort van relatie iets thuis en wil hem geen pijn doen.
Al kan het best dat hij al tig andere vrouwen had intussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |