Bed van Dimiquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Er slaapt nog iemand niet in de gouden kamer zie ik? 1 bed leeg, of gewoon over?
Dimi ligt bij veraquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Er slaapt nog iemand niet in de gouden kamer zie ik? 1 bed leeg, of gewoon over?
Bed van Dimi?quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:14 schreef freaky40 het volgende:
Dat was vanwege Nominaties hequote:Op woensdag 19 januari 2022 00:14 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Die survivorweek verleden week duurde ook maar tot dinsdag of woensdag toch?
Weten officieel nog niks, maar verwachten sowieso Amyquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:14 schreef Krambo het volgende:
Weten we al (of denken we te weten) wie de genomineerden zijn?
Niet gekeken vanavond en ik heb geen zin om alles terug te lezen![]()
Dat is niet echt een verassingquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Weten officieel nog niks, maar verwachten sowieso Amy
En voor Nouch was het niet moeilijk toe ze moest kiezen (bij gelijke stand) ze was opgelucht.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Weten officieel nog niks, maar verwachten sowieso Amy
ok, dus een van de nieuwe waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:16 schreef Flory het volgende:
[..]
En voor Nouch was het niet moeilijk toe ze moest kiezen (bij gelijke stand) ze was opgelucht.
nee je heeft geen beeldquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:13 schreef Flory het volgende:
Nou gelijk duidelijkheid @:Mario390 ze hebben dus lekker samen gedoucht
Klopt, tijdens de SL op stream 2 toen ze aan het nomineren waren in de DBK. Even wat privileges...quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:13 schreef Flory het volgende:
Nou gelijk duidelijkheid @:Mario390 ze hebben dus lekker samen gedoucht
Zou kunnen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:18 schreef Krambo het volgende:
[..]
ok, dus een van de nieuwe waarschijnlijk
Dat zou dan alleen Leroy kunnen zijn, de 2 andere hebben immuniteit.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Normaal was dat toch nie dat ze er niks over mochten zeggen?
Ik zou het wel een verbetering vinden als er sowieso niet over nominaties gesproken mag wordenquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Normaal was dat toch nie dat ze er niks over mochten zeggen?
Wanneer verwacht je duidelijkheid vwb nominaties?quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou dan alleen Leroy kunnen zijn, de 2 andere hebben immuniteit.
Denk morgenavond na de uitzending, dan zal het er wel in zitten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Wanneer verwacht je duidelijkheid vwb nominaties?
Ze kunnen dat nooit volhouden 2 dagen er niet over babbelen
Jep ze gaat uit bed nu.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zou het wel een verbetering vinden als er sowieso niet over nominaties gesproken mag worden
Grace ligt weer wakker te blijven
Die gaat zo weer haar rituele zanggebedje doen zekerquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zou het wel een verbetering vinden als er sowieso niet over nominaties gesproken mag worden
Grace ligt weer wakker te blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |