Vera, maar dan met autoIncorrectquote:
Klinkt als....quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vera, maar dan met autoIncorrect
Normaal mogen ze alleen in het weekend een uurtje langer opblijvenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:53 schreef Pokkehandtas het volgende:
Dit lijkt echt op een GGZ instelling met vaste tijden, geen verdovende middelen. Triest eigenlijk.
Nog niet bekantquote:
De laatste 2 dagen zie ik wel verandering.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vind eva echt nog altijd een sociaal onhandig klein kind
Nou ik vind het vanavond weer dramatischquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De laatste 2 dagen zie ik wel verandering.
van 2 liter tranen naar 1 literquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De laatste 2 dagen zie ik wel verandering.
Heb vanavond niet veel gekeken, maar zag haar vanaf gisteren veel meer socializen met andere bewoners dan daarvoor.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou ik vind het vanavond weer dramatisch
Ja omdat ze vermoeden had dat de nominaties er aan kwamen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Heb vanavond niet veel gekeken, maar zag haar vanaf gisteren veel meer socializen met andere bewoners dan daarvoor.
Is de hele weekquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:10 schreef Flory het volgende:
Is dat met die rooie knop nou al klaar?
Daar had BB toch veel meer mee kunnen doen, gewoon constant, ook 's nachts en voor de fun
Surrogaat piemelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |