Lekker slipe.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga pitten. Trusten voor de leuke users
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga pitten. Trusten voor de leuke users
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:28 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Waar die omslag nou ineens vandaan komt? Snap er niks van.
Ben het helemaal met je eens. Ben een vrouw maar ik vind haar om op te vreten;) maar de afgelopen dagen leek hij haar juist te ontlopen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:29 schreef odie22 het volgende:
[..]je ziet toch hoe lekker vera er uit ziet, ik wist het ook wel
Wellicht een feestje als ze op de rode knop drukken? Het is tenslotte surpriseweek!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Beginnen ze weer over een feestje. Denk dat zo lang de horeca hier gesloten is, er geen feestje komt. Laatste wat ze bij RTL willen is nog een rel.
Ik mis je ook hier hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aww!! Dat vind ik nou lief![]()
En nee, nadat ik begreep dat er hier ineens een of ander onnozel modje alles aangreep om hier politieagentje te gaan spelen , en zich overal aan het inlikken is is de ben ik helemaal klaar met BB![]()
Wel leuk dat er nog aan me gedacht wordt![]()
Vorig jaar hadden ze ook alcohol tijdens de LD.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Beginnen ze weer over een feestje. Denk dat zo lang de horeca hier gesloten is, er geen feestje komt. Laatste wat ze bij RTL willen is nog een rel.
BB is geen horeca maar een huis, dus waarom niet......zou betekenen dat je thuis ook geen wijntje of iets anders mag drinken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Maakt mij ook allemaal niks uit, was maar een gedachte.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
BB is geen horeca maar een huis, dus waarom niet......zou betekenen dat je thuis ook geen wijntje of iets anders mag drinken.
ja hij deed een beetje vreemd laatste 2 dagenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:32 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Ben een vrouw maar ik vind haar om op te vreten;) maar de afgelopen dagen leek hij haar juist te ontlopen?
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:34 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en voor de mannen de regel, bovenkleding aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |