Liever een grote bek en zeggen wat ik vind dan zo'n achterbakse stookbek zoals jij zijn.quote:
samen eten zitten is niet samen geweestquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Bijna de hele dag samen geweest. Hele ontwikkeling ineens.
Wat is er met Struis?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Zo heb wat mensen geblokkeerd. Heerlijk, weg ermee. Zo kan het ook opgelost worden. Struis heeft wat anders aan haar hoofd Suuz.
Ik heb het gevoel dat we er niet zo makkelijk vanaf gaan komenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel voelt zich steeds meer thuis. Niet te veel wennen, volgende week hop hop naar huis.
Mjah, heb ook maar wat gevorderd javascript toegepast om bepaalde "talen" weg te filterenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Zo heb wat mensen geblokkeerd. Heerlijk, weg ermee. Zo kan het ook opgelost worden. Struis heeft wat anders aan haar hoofd Suuz.
Vrees dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we er niet zo makkelijk vanaf gaan komen
Ben d'r ook bang voor.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Gjin Frysk wol?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mjah, heb ook maar wat gevorderd javascript toegpast om bepaalde "talen" weg te filteren
de eerste weken nog niet nee, eerste de zwakke eruitquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:21 schreef Flow3r het volgende:
Lief zijn allemaal, neem een voorbeeld aan Nawel![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |