abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203267127
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:22 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Als je die aflevering kijkt dan was dat zelfs een uitdaging
KPN bellen is ook kut.

Fuck it dat het allemaal moeilijk te bereiken is zeg. Je zou zeggen dat iemand die wel de telefoon oppikt alle klanten wegsnoept ondertussen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203267195
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
KPN bellen is ook kut.

Fuck it dat het allemaal moeilijk te bereiken is zeg. Je zou zeggen dat iemand die wel de telefoon oppikt alle klanten wegsnoept ondertussen.
Een telefoon schaalt niet zo lekker, een chatbot wel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203267235
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:43 schreef raptorix het volgende:

[..]
Een telefoon schaalt niet zo lekker, een chatbot wel.
Care, als er een monteur langs moet komen en het niet werkt en je bij de contact pagina 2x een menu doorlopen bent en nog geen uitweg ziet om contact te krijgen word je praktisch gezien gewoon een virtueel doolhof in gestuurd.

Dat is niet flex, zeker niet als je gewoon aan het werk bent of een tentamen te maken hebt ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203267260
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Care, als er een monteur langs moet komen en het niet werkt en je bij de contact pagina 2x een menu doorlopen bent en nog geen uitweg ziet om contact te krijgen word je praktisch gezien gewoon een virtueel doolhof in gestuurd.

Dat is niet flex, zeker niet als je gewoon aan het werk bent of een tentamen te maken hebt ofzo.
Lees mijn stukje over het model van dit soort bedrijven, het zal ze een reet roesten als ze 10 procent van hun klanten kwijt raken, het business model is zoveel mogelijk klanten hebben, met zo min mogelijk personeel en kosten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203267332
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:47 schreef raptorix het volgende:

[..]
Lees mijn stukje over het model van dit soort bedrijven, het zal ze een reet roesten als ze 10 procent van hun klanten kwijt raken, het business model is zoveel mogelijk klanten hebben, met zo min mogelijk personeel en kosten.
Met rationele klanten zijn die snel klaar met je business als het weinig waarde toevoegt / veel negatieve waarde genereert.

Maar kapitalisme dicteert wel een beetje dat de mesnen dit gewoon willen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203267354
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Met rationele klanten zijn die snel klaar met je business als het weinig waarde toevoegt / veel negatieve waarde genereert.

Maar kapitalisme dicteert wel een beetje dat de mesnen dit gewoon willen.
Het zijn dan ook over het algemeen monopolisten zoals Google, FB, Apple etc.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203267575
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
KPN bellen is ook kut.

Fuck it dat het allemaal moeilijk te bereiken is zeg. Je zou zeggen dat iemand die wel de telefoon oppikt alle klanten wegsnoept ondertussen.
Die heeft wel een telefoonnummer.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203267664
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:12 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Die heeft wel een telefoonnummer.
Ja, eerst vinden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203268498
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:34 schreef Makrelis het volgende:
Galvanische corrossie verergert nog als men dicht langs de kust woont ivm zoute zeelucht. Het is wel af te remmen met zgn zinkanodes.

Voor de liefhebbers van kennis: https://nl.wikipedia.org/wiki/Opofferingsmetaal
Wat is dicht langs de kust. 5 km?

Weet wel dat mijn buitenboordmotor een anode heeft, dat zou bescherming moeten bieden tegen corrosie
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203268716
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:15 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Wat is dicht langs de kust. 5 km?

Weet wel dat mijn buitenboordmotor een anode heeft, dat zou bescherming moeten bieden tegen corrosie
Ja, vooral met de hier meestal zuidwesten wind, maar staal wordt meestal beschermd met zinkanodes (of een zink-aluminium legering). Hoe aluminium te beschermen is bijvoorbeeld anodiseren. Het aluminium wordt dan met electrolyse behandeld en krijgt dan een matzwarte kleur. Tenminste, dat matzwarte is mijn ervaring er mee. Nylon ringen en bussen om stalen bouten, ringen en moeren galvanisch te scheiden van de aluminium construktie is ook een big deal. Wat ook helpt is de aluminium construktiedelen aan elkaar lijmen, er zijn dan minder bouten en moeren nodig. De Lotus Elise is daarvan een voorbeeld.

[ Bericht 6% gewijzigd door Makrelis op 19-01-2022 13:39:18 ]
pi_203269584
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:32 schreef Makrelis het volgende:

[..]
Ja, vooral met de hier meestal zuidwesten wind, maar staal wordt meestal beschermd met zinkanodes (of een zink-aluminium legering). Hoe aluminium te beschermen is bijvoorbeeld anodiseren. Het aluminium wordt dan met electrolyse behandeld en krijgt dan een matzwarte kleur. Tenminste, dat matzwarte is mijn ervaring er mee. Nylon ringen en bussen om stalen bouten, ringen en moeren galvanisch te scheiden van de aluminium construktie is ook een big deal. Wat ook helpt is de aluminium construktiedelen aan elkaar lijmen, er zijn dan minder bouten en moeren nodig. De Lotus Elise is daarvan een voorbeeld.
Bij aluminium boten moet je ook heel erg opletten met je electrische installatie en wat er in je bilge terecht komt. Daar wil je niet dat wat koper (?) restanten blijven liggen van een reparatie oid. Mijn stalen motorbootje van vroeger had ook 2 anodes, denk dat het zink was maar kan ook alu zijn geweest.
pi_203274510
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 20:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tesla is geen autofabrikant maar een investeringsfonds. Aandeelhouders worden op hun wenken bediend. Klanten worden tot in de rechtszaal uitgelachen.

In een grote loods bij Schiphol-Rijk staan defecte Teslas van de Bios-groep. Dit is de taxionderneming die de Schipholtaxiconcessie heeft. Die zijn de ellende zo spuugzat dat er Audi E-trons aangeschaft zijn.

bron: https://www.biosgroep.nl/(...)at-en-eisen-e13-mln/
zie ook: https://radar.avrotros.nl(...)enten-schiet-tekort/
Ik dacht altijd dat PON het dieptepunt was qua service, maar blijkbaar kan het nóg beroerder _O-
pi_203274556
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:11 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Ik dacht altijd dat PON het dieptepunt was qua service, maar blijkbaar kan het nóg beroerder _O-
Het is werkelijk niet te bevatten hoe slecht de service is van Tesla.

Er is een stichting Tesla-claim, waar ze de klachten bundelen en gezamelijk een rechtszaak hebben gevoerd. Die stichting is vierkant uitgelachen door de advocaten van Tesla. Alles verloren.

www.teslaclaim.nl
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203274686
Het is logies dat ze dat doen
Laten we eerlijk zijn.
Een auto die zonder problemen 500k aan kilometers kan rijden levert geen geld op.
Zeker een borstelloose motor slijt niet en gaat niet verrot.
Zo wagen kan verschikkelijk lang mee gaan.
En dat willen we niet aangezien de markt niet kan groeien en geld kunnen verdienen.

Dus als iets verroest en in elkaar stort na 10 jaar is dat mooi mee genomen.
Aangezien een auto namelijk na 10 jaar economische dood en los .
pi_203274769
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 20:17 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dan heb je het echt alleen over Nederland.
Als je puur kijkt naar Tesla wereldwijd dan is de groei indrukwekkend.

Wetende dat de 2 nieuwe Gigafactories bij Austin en Berlijn nog online komen en dat Shanghai nog niet eens vol op stoom is dan is 1,8 miljoen stuks dit jaar haalbaar.

[ afbeelding ]
Inmiddels zijn er prima alternatieven voor Tesla. Vooral de nieuwe modellen van Kia en Hyundai zijn indrukwekkend.
  woensdag 19 januari 2022 @ 20:32:04 #80
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203274910
Mooi om te zien hoe de adepten zich in allerlei bochten wringen om 'hun' merk te verdedigen. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_203275016
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:20 schreef suijkerbuijk het volgende:
Het is logies dat ze dat doen
Laten we eerlijk zijn.
Een auto die zonder problemen 500k aan kilometers kan rijden levert geen geld op.
Zeker een borstelloose motor slijt niet en gaat niet verrot.
Zo wagen kan verschikkelijk lang mee gaan.
En dat willen we niet aangezien de markt niet kan groeien en geld kunnen verdienen.

Dus als iets verroest en in elkaar stort na 10 jaar is dat mooi mee genomen.
Aangezien een auto namelijk na 10 jaar economische dood en los .
Nee, er is geen opzet in het spel. Tesla is in de beginfase met verschillende toeleveranciers bezig geweest om 1 auto van kleur te voorzien. Dat is de verklaring voor de soms ernstige kleurafwijkingen.

De laklaag is gewoon te dun bij de model 3. Een verklaring hiervoor kan liggen bij de hoge uitstoot van schadelijke stoffen voor met name de blanke lak.

dat de draagarmen breken doet mij vermoeden dat die constructie op het randje zit qua stevigheid. een Tesla weegt al snel 1500 kg, tot 1800 kg. maar ook hier geen opzet. De draagarmen breken met name in gebieden waar de kwaliteit van de wegen ronduit slecht is.

er is geen aantoonbare opzet om de auto een beperkte levensduur te geven. het is wel zo dat Tesla geen autobedrijf is maar een investeringsmaatschappij, die de auto eerder als gadget ziet dan duurzaam vervoersmiddel.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203275444
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:24 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Inmiddels zijn er prima alternatieven voor Tesla. Vooral de nieuwe modellen van Kia en Hyundai zijn indrukwekkend.
Dat is alleen maar goed, concurrentie jaagt de markt aan en stimuleert verbeteringen.

Tesla zou sowieso niet de markt kunnen bedienen, ondanks een productiegroei van ~85% in 2021 was dat het maximale.

Komende jaar verdubbelen ze dat misschien met het openen van 2 Gigafabrieken maar ook dan leveren ze niet genoeg EV's om de markt te verzadigen.

Terwijl de productie en verkopen stijgen zal het marktaandeel dalen.
pi_203277614
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:36 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Nee, er is geen opzet in het spel. Tesla is in de beginfase met verschillende toeleveranciers bezig geweest om 1 auto van kleur te voorzien. Dat is de verklaring voor de soms ernstige kleurafwijkingen.

De laklaag is gewoon te dun bij de model 3. Een verklaring hiervoor kan liggen bij de hoge uitstoot van schadelijke stoffen voor met name de blanke lak.

dat de draagarmen breken doet mij vermoeden dat die constructie op het randje zit qua stevigheid. een Tesla weegt al snel 1500 kg, tot 1800 kg. maar ook hier geen opzet. De draagarmen breken met name in gebieden waar de kwaliteit van de wegen ronduit slecht is.

er is geen aantoonbare opzet om de auto een beperkte levensduur te geven. het is wel zo dat Tesla geen autobedrijf is maar een investeringsmaatschappij, die de auto eerder als gadget ziet dan duurzaam vervoersmiddel.
Ik kom uit de auto-industrie.
Helaas mag ik niet alles zeggen .
Maar ik kan je nu vertellen dat alles wagena gebouwt na 2000 gemaakt zijn om 10 jaar mee te gaan.
Dit wegens de technologie die er achter zit , maar ook om de markt door te laten draaien.
Logies ook aangezien de wagens van de jaren 80 en 90 oersterk waren.
En eigenlijk met normaal onderhoud niet te slopen waren.

Dus ja de wagens van nu zijn zeker met een levensgedachten gemaakt .
De pech door de jaren heen is dat er ook nog te maken hebben met vernieuwen van materialen zonder dat er gif reacties vrijkomen.
En veel onderdelen verplicht zijn geworden om makkelijk te recyclen te maken.
Je wilt niet weten hoe giftige zink op metaal om dat vrij van elkaar te maken is.
Ik kan je vertellen dat als wij gingen lassen er speciale afzuigers moeten staan en een masker er op.
Dat is ook een van de reden dat er minder zink word gebruikt .

En zo kan ik nog even door gaan er over.
Maar laat ik zo zeggen.
Ik ben bij velen fabrieken geweest van diverse merken.
pi_203277743
Bij electrische autos zie ik inderdaad een kortere levensduur.

Echter gaan benzine- en dieselautos wel langer mee. Ik kan mij voorstellen dat moderne systemen die autos vanaf 2000 hebben minder lang meegaan dan autos van jaren '80 en '90, omdat die autos eenvoudig waren. Dit gaat dan puur om electrische systemen. Het onderstel, de kokerbalken en de motor zijn zeker niet van mindere bouwkwaliteit.

onderdelen worden tegenwoordig gemaakt van lichtere materialen (aluminium) of vervangen door plastic om gewicht te besparen. En telkens weer materialen die worden verboden, zoals zink, lood, een aantal tectylsoorten....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203277811
Lijkt wat nutteloos, zo’n roestvrije koets na 15 jaar en het 2e accupakket inmiddels versleten. Motor defect en slechts leverbaar tegen de hoofdprijs of geen vervangende printplaat, omdat er een chip niet meer wordt gemaakt.
.
pi_203277836
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 20:41 schreef appeleibanaan het volgende:
Die Tesla aandeelhouders zijn weinig objectief, ook hier op het Fok. :')
Ik zou het eerder cultleden willen noemen ipv aandeelhouders. Er is waarschijnlijk ook een grote overlap met Apple gebruikers.
pi_203278224
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:20 schreef suijkerbuijk het volgende:
Het is logies dat ze dat doen
Laten we eerlijk zijn.
Een auto die zonder problemen 500k aan kilometers kan rijden levert geen geld op.
Zeker een borstelloose motor slijt niet en gaat niet verrot.
Zo wagen kan verschikkelijk lang mee gaan.
En dat willen we niet aangezien de markt niet kan groeien en geld kunnen verdienen.

Dus als iets verroest en in elkaar stort na 10 jaar is dat mooi mee genomen.
Aangezien een auto namelijk na 10 jaar economische dood en los .
Is de accu niet al na 10 jaar op?
afspraak tandarts verzetten
pi_203278459
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2022 00:58 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Is de accu niet al na 10 jaar op?
Ja en nee
Als zo accu niet leeg word gereden en niet over word geladen.
En als de accu van lifepo4 gemaakt.
Dan kunnen ze ongeveer .
3000 keer laden ( volle cyclus);voor dat het bij 80% levens verwachting .
En sommige zelfs 5000 x volledige cyclus
Ligt er aan welke kwaliteit het is

Dus dat is 3000x laden met 1x per dag kom je uit op.
356 dagen per jaar word dan gaat de accu 9 jaar mee en dan houd je nog 80% van de accu over.

Dit is dus als je elke dag 1 x tank .
Bij Tesla zeg maar 500kilometer en bij een Nissan leaf 250 kilometer.
Dus een leaf die 500kilometer per dag za rijden zal de accu na 5 jaar al op 80% rest leven bezitten omdat er 2x getankt zal worden.

Dit is dus ook gelijk de reden dat mijn boot dus lifepo4 accu bezit als leef accu .
Voor dat die accu bij mij dus kapot is ben ik al eerder onder de grond.
Aangezien nat je accu bij 80% nog 5000x keer kan laden voor dat het kapot is.
En zoals ik al zeg.
Dit als de accu 100% gebruikt word per dag (1x volledige ontlading en lading word gezien als 1x cyclus)

Aangezien met zonnepanelen die je accu lekker strak houd zegt maar.
Gebruik je geen hele cyclus .
Dit is een van de reden dat Tesla aan het kijken is om zonnepanelen op de dak te zetten van de auto
Niet om alleen te laden maar ook om de spanning stabiel te houden.
pi_203281459
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 02:08 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Ja en nee
Als zo accu niet leeg word gereden en niet over word geladen.
En als de accu van lifepo4 gemaakt.
Dan kunnen ze ongeveer .
3000 keer laden ( volle cyclus);voor dat het bij 80% levens verwachting .
En sommige zelfs 5000 x volledige cyclus
Ligt er aan welke kwaliteit het is

Dus dat is 3000x laden met 1x per dag kom je uit op.
356 dagen per jaar word dan gaat de accu 9 jaar mee en dan houd je nog 80% van de accu over.

Dit is dus als je elke dag 1 x tank .
Bij Tesla zeg maar 500kilometer en bij een Nissan leaf 250 kilometer.
Dus een leaf die 500kilometer per dag za rijden zal de accu na 5 jaar al op 80% rest leven bezitten omdat er 2x getankt zal worden.

Dit is dus ook gelijk de reden dat mijn boot dus lifepo4 accu bezit als leef accu .
Voor dat die accu bij mij dus kapot is ben ik al eerder onder de grond.
Aangezien nat je accu bij 80% nog 5000x keer kan laden voor dat het kapot is.
En zoals ik al zeg.
Dit als de accu 100% gebruikt word per dag (1x volledige ontlading en lading word gezien als 1x cyclus)

Aangezien met zonnepanelen die je accu lekker strak houd zegt maar.
Gebruik je geen hele cyclus .
Dit is een van de reden dat Tesla aan het kijken is om zonnepanelen op de dak te zetten van de auto
Niet om alleen te laden maar ook om de spanning stabiel te houden.
LFP accu's zijn fantastisch.
Het is heel verleidelijk om een EV te kopen met een extra lange range maar in de praktijk ben je met een Tesla SR+ veel beter af, omdat deze geen Li-Ion maar LiFePO4 accucellen heeft.

Dan heb je 2.500 x 380 x 0,9 = 855.000 kilometers uit je accu voordat de range teruggezakt is tot 80%.

Nog een voordeel is dat je die accu's altijd 100% mag laden, dus je hebt ook echt altijd de maximale range.

Is 350km echte range genoeg? Tsja, ik rij gemiddeld 15.000km per jaar als er geen corona is, dat is 41km per dag en met een EV start je iedere ochtend met een "volle tank".

In 95 van de 100 ritten zal ik genoeg hebben aan de volle accu en voor die 5 ritten zal ik dan een keer onderweg bij een laadpaal staan.
En als je nog 100km moet rijden tot je huis, dan hoef je natuurlijk niet 100% vol te laden, dan is 50% vol (10 minuten) ook meer dan zat om thuis te komen.

Voor mij is het wachten nu op wat er aan LFP modellen beschikbaar komt in Nederland en dan maar eens oriënteren. M'n huidige auto heb ik net 1,5 jaar dus geen haast.
  donderdag 20 januari 2022 @ 16:18:28 #90
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203286054
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 23:29 schreef suijkerbuijk het volgende:

Ik kom uit de auto-industrie.
Helaas mag ik niet alles zeggen .
Maar ik kan je nu vertellen dat alles wagena gebouwt na 2000 gemaakt zijn om 10 jaar mee te gaan.

Die memo hebben ze bij veel merken niet ontvangen, dan. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 20 januari 2022 @ 17:30:57 #91
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_203287340
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 20:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tesla is geen autofabrikant maar een investeringsfonds. Aandeelhouders worden op hun wenken bediend. Klanten worden tot in de rechtszaal uitgelachen.

In een grote loods bij Schiphol-Rijk staan defecte Teslas van de Bios-groep. Dit is de taxionderneming die de Schipholtaxiconcessie heeft. Die zijn de ellende zo spuugzat dat er Audi E-trons aangeschaft zijn.

bron: https://www.biosgroep.nl/(...)at-en-eisen-e13-mln/
zie ook: https://radar.avrotros.nl(...)enten-schiet-tekort/
Zoek even uit hoe die rechtzaak van ze is afgelopen....

[edit]

Heb dat al voor je gedaan: https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBAMS:2021:4321

quote:
De beslissing
De rechtbank

5.1.
wijst het gevorderde af;

5.2.
veroordeelt BIOS in de proceskosten, aan de zijde van Tesla tot op heden begroot op ¤ 16.197,00, te vermeerderen met de wettelijke rente als bedoeld in art. 6:119 BW over dit bedrag met ingang van de veertiende dag na de datum van dit vonnis tot de dag van volledige betaling,

5.3.
begroot de nakosten op ¤ 163,00 aan salaris advocaat, te vermeerderen, onder de voorwaarde dat BIOS niet binnen 14 dagen na aanschrijving aan het vonnis heeft voldaan en er vervolgens betekening van de uitspraak heeft plaatsgevonden, met een bedrag van ¤ 85,00 aan salaris advocaat en de explootkosten van betekening van de uitspraak,

5.4.
verklaart dit vonnis wat betreft de proceskostenveroordeling uitvoerbaar bij voorraad.

Dit vonnis is gewezen door mr. M.E.B. Nyman, rechter, bijgestaan door mr. C.M. Mellema, griffier, en in het openbaar uitgesproken op 7 juli 2021.1
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_203287504
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 16:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Die memo hebben ze bij veel merken niet ontvangen, dan. :')
Nope mensen geven onderhoud en vervangen.

Misschien kan je de ramen van de vw dat ze op eens na beneden zakken .
En de kosten waren iets van 120 euro exclusief motor.

Wat was er aan de hand.
De plastic klemmen braken af door ouderdom en als je raam even goed vast is gevroren.
De plastic was zo dun dat het gewoon brak.

Alles had te maken met recyclen van ouwe wagens en nieuwe wagens moesten makkelijk recycl kunnen worden.
Dus goed kopen troep monteren.
pi_203287537
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 19:33 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Dat riep men over hun telefoons ook... :z
Ik heb al negen jaar Samsung daarvoor Motorola en Nokia.
  donderdag 20 januari 2022 @ 17:45:37 #94
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203287593
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:40 schreef suijkerbuijk het volgende:

Nope mensen geven onderhoud en vervangen.

Ja, dat doe je nu eenmaal met auto's. :')

En mensen deden dat voor 2000 ook al.

Maar jouw 'geheim' uit de autobranche is dus, dat als je een auto niet laat onderhouden, hij na 10 jaar uit elkaar valt? :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_203289225
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 17:40 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Nope mensen geven onderhoud en vervangen.

Misschien kan je de ramen van de vw dat ze op eens na beneden zakken .
En de kosten waren iets van 120 euro exclusief motor.

Wat was er aan de hand.
De plastic klemmen braken af door ouderdom en als je raam even goed vast is gevroren.
De plastic was zo dun dat het gewoon brak.

Alles had te maken met recyclen van ouwe wagens en nieuwe wagens moesten makkelijk recycl kunnen worden.
Dus goed kopen troep monteren.
Ach naast de luchtmassameter van de TDi en lampjes die regelmatig doorbranden, was dat best een degelijke serie.
.
pi_203290220
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 19:20 schreef Fer het volgende:

[..]
Ach naast de luchtmassameter van de TDi en lampjes die regelmatig doorbranden, was dat best een degelijke serie.
De 1.9 tdi en de 1.9/ 2l 8v Sdi ja zeer betrouwbaar.
De 2l 16v TDI niet .
De eerste serie ging de kop scheuren en de nokkenass breekt in de tweede serie.

Laten we maar niet beginnen over de fsi motors .
Mijn God wat een drama.
En dsg bakken zijn ook een drama.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')