SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdDare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Beetje te makkelijk inderdaad. Mag nu wel weer gewoon een normale stemming komen. Het hoeft niet altijd maar anders te zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:36 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop geen vrijstelling voor amy. Gewoon zelf mensen laten nomineren ipv steeds door spellen. Vooral omdat BB zelf kan beslissen in de dbk wie ze vrijstelling geven na een druk op de knop
Dan is het wel echt baggerslechte kwaliteit verf. Of mega heftige ductape...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:34 schreef freaky40 het volgende:
Schadepostje aan de TV. Dacht dat het plaksel van het tape was maar de verf is er dus gewoon af.
ze gaan het sowieso blijven sturen als ze 2 NL 2 BE in finale willenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Beetje te makkelijk inderdaad. Mag nu wel weer gewoon een normale stemming komen. Het hoeft niet altijd maar anders te zijn.
Dat hele huis is goedkope constructie.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan is het wel echt baggerslechte kwaliteit verf. Of mega heftige ductape...
Beter 3 gezegdes in de mond, dan 12 in je hoofd.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:42 schreef Joyce-43 het volgende:
ze nemen de gezegdes van Julio over maar ze roepen het gewoon in het wild
Deze is van u?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beter 3 gezegdes in de mond, dan 12 in je hoofd.
Ik hoop wel op vrijstelling voor Amyquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:36 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop geen vrijstelling voor amy. Gewoon zelf mensen laten nomineren ipv steeds door spellen. Vooral omdat BB zelf kan beslissen in de dbk wie ze vrijstelling geven na een druk op de knop
Ja, die zit niet lekker in zijn vel....ziet ook zo bleek.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Grace is weer terug. Was kennelijk een goed gesprek.
Ze is weer vrolijk.
Nu Toby nog.
Ik schud ze zo uit mijn mouwquote:
was op de stream hoor, wat is de kans dat ik je zoen kristof en grace peter noemden alle 3 6quote:
ik zat op de andere streamquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
was op de stream hoor, wat is de kans dat ik je zoen kristof en grace noemden allebei 6
@ dgk_naamvergetenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:51 schreef Benny het volgende:
Peter en Grace tegen Kristof: Wat is de kans dat je ons kust?
Kristof: "Een op 10"
3... 2... 1...
"Zes!" "Zes!"
Peter, Grace en Kristof deden een trio kus
14.48 uur - Stream 2
Iedereen krijgt toch iets anders?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Waarom zij wel?
Dat kregen de anderen toch ook niet?
@DGK_Tegengasquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
@ dgk_naamvergetenHij kan dat mooi cappen en zo
Nog te vroeg voor z'n coming-outquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
Salar gaat niet Peter zoenen
ik zit de hele dag voor de spiegel
druk met mijn haar
en met make up![]()
![]()
mooie zelfkennis
wat moet mijn moeder wel niet denken zei hijquote:
Die zal het ook wel weten toch? Zo ijdel is er niet plots he.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat moet mijn moeder wel niet denken zei hij
dat vind ik dan toch wel schattig
Liveshow komt er weer aan hequote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dimi lijkt ontdooid vandaag.
Heb hem nog nooit zoveel bij Vera gezien.
Zou het nog goed komen?
gewoon een mooiboyquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die zal het ook wel weten toch? Zo ijdel is er niet plots he.
Op zaterdag pasquote:
ik zou jou wel zoenenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:01 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zou Peter wel zoenen En Julio ook
en daarna dat zijn moeder hem gelijk terug stuurt naar iranquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:01 schreef Burner82 het volgende:
Salar: als ik dronken ben dan misschienMooi excuus al gemaakt
Ik droom zelfs van jou.quote:
allemaal met lelijke tape mama schrijvenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:02 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel Salar na-apen. Ook mamma boven haar bed.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
en daarna dat zijn moeder hem gelijk terug stuurt naar iran
Daar is hij al iets te oud voor he. Hij is trouwens pas los gegaan met daten en alcohol etc sinds zijn vader weg is. Tot die tijd was hij een brave moslim. Dus lijkt me niet dat zijn ma dat zou doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
"Nawel was here!"quote:
straks gaat er nog 1 met een mesje in het hout lopen kerven daarquote:
Mama en Salar is een twee-eenheid.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik doe greys altijd in bed. Boven het bed krijgen we kramp vanquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik doe greys altijd in bed. Boven het bed krijgen we kramp van
Is Nawel wel eens niet moe.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:06 schreef Harry het volgende:
Nawel tegen Nouchine: Salar is zo overheersend. Genoeg is genoeg.
Nouchine zegt dat ze wel vertrouwen heeft in de meisjes.
Nawel: ik ben moe vandaag, maar wil het wel uitspreken.
Die snoept van 2 walletjesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een mooiboy
die is nie gay
Die van .... is wel heel mooi.Maakte me ietwat onzeker.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik een knappe man met een manbun
van wie?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van .... is wel heel mooi.Maakte me ietwat onzeker.
Nawel is nog gehaaider dan Salar, Nawel is niet te vertrouwen en speelt een spelletjequote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
Nawal vertrouwd die nouchine ook veel te veel
ik kan Nawel en Nous niet zo goed meer aanhorenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:11 schreef Whuzz het volgende:
Navel nu aan het klagen over Salar. En dat hij "Amy zo heeft aangepakt".
Hoe zij zelf met haar om ging was uiteraard prima
dank uquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nawel is nog gehaaider dan Salar, Nawel is niet te vertrouwen en speelt een spelletje
Nouchine weet totaal niet wat little brother inhoud,,,,,denk alleen maar aan andere dingen. Kristoff moet zeggen dat de w.c.'s is schoongemaakt moeten worden.....daar is zij toch voor om regels op te zetten??quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Luie krengen denken niet aan dat eten. Zitten de halve dag op die slaapkamer te roddelen.
al een uurquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:13 schreef Silves het volgende:
Zo de huismeester ligt ook weer plat,,,
zomaarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:16 schreef Tourniquet het volgende:
Geen idee van de context...
[ afbeelding ]
Net ging het over Salar.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:18 schreef Ireth het volgende:
Met wie wil eveline ergens over beginnen maar ze weet niet hoe?? Ik schakel net over van stream..
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een mooiboy
die is nie gay
Evelien is sneaky ten top.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:18 schreef Ireth het volgende:
Met wie wil eveline ergens over beginnen maar ze weet niet hoe?? Ik schakel net over van stream..
Andersom toch ook? Salar drijft iedereen uitelkaar, steukt de mannen op over Amy en Nawel.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:18 schreef Poesjuh het volgende:
Amy is slim, die stookt salar tegen Nawel op en is gelukt! hahaha
Amy zei tegen Nawel dat Salar steeds nouchine pushte om hem te kiezen ipv Nouchi.
Vnamorgen Nawel pisseed naarf Salar: smerig als ge dit doet blabla
Salar: zei ik weet niet eens wat je nu bedoelt... Nawel, kom terug, wat bedoel je nou weer???
Nu zegt nouchine: nee hoor nawel, heeft salar helemaal niet gedaan.
Nawel: ohhh maar dat zei Amy
Nouchine: nee is helemaal niet waar joh.
Haha 1-0 voor stook Amy! Nawel trapt er in.... Nu is Salar boos op Nawel hihi Amy heeft al 1 maandloontje verdiend
Ja true hij stookt tegen amy en is ook terechtquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Andersom toch ook? Salar drijft iedereen uitelkaar, steukt de mannen op over Amy en Nawel.
6 fucking eitjesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:21 schreef Koos1958 het volgende:
wat een zeur peter over dat de eieren opgemaakt zijn vanmiddag door vera. Maar wel ervan eten
dat zal God helemaal niet goedkeurenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:16 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Salar is geen moslim.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:20 schreef DonDemarco het volgende:
[..]mijn gaydar draait overuren als hij in beeld is, is gewoon een moslim die met zijn homo zijn worstelt
inderdaad, respectloos om overal in het huis die stickers te plakkenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:05 schreef Rhosyn het volgende:
Hopelijk moeten ze van BB al die lelijke stickers weg halen. Het vervuild ons beeld.
religie is hypocriet dus geen boodschap aan hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:23 schreef DonDemarco het volgende:
[..]
dat zal God helemaal niet goedkeuren
Ze staat er weer mooi op die Grace...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:16 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een nieuwe BB NL/BE bewonerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:24 schreef mario390 het volgende:
waarom werd hier LolaLily verwijdeerd?
Dat is wel heel erg oude koeien uit de sloot halen. Het is dagen geleden gebeurd en goed besproken door de mods.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:24 schreef mario390 het volgende:
Hoezo eet Vera zes eitjes?quote:
Nawel is gewoon een slinkse slang met in haar kielzog Evelienquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nawel is nog gehaaider dan Salar, Nawel is niet te vertrouwen en speelt een spelletje
Omdat het een meisje van 5 is, en je je mond moet houden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:24 schreef mario390 het volgende:
nee het staat in de slaapkamer grootquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg oude koeien uit de sloot halen. Het is dagen geleden gebeurd en goed besproken door de mods.
Omdat het nergens op sloeg waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:24 schreef mario390 het volgende:
Ik wet het wel. Gisteren Met @Benny ontdekt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:27 schreef Poesjuh het volgende:
Die nieuwe Hanne, ik blijf maar naar haar gezicht kijken. Er is iets mee, kan er mijn vinger niet opleggen...Die verhoudingen ogen voorhoofd of zo....
Vertelquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wet het wel. Gisteren Met @:Benny ontdekt.
staat groot in de groene slaapkamerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:28 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Omdat het nergens op sloeg waarschijnlijk?
nee ze heeft scrambled egg gemaakt voor iedereenquote:
Hanne is een optische illusiequote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oh mijn god toch geen omgebouwde persoon of zo??"quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oh zoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze heeft scrambled egg gemaakt voor iedereen
vrouw en heks ineen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Hanne is een optische illusie
[ afbeelding ]
Nee, het is afhankelijk van haar gezichtsuitdrukking. Ene moment kan ze heel oud ogen, andere moment heel jongquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh mijn god toch geen omgebouwde persoon of zo??"
blijkbaar bepaalt Peter ook graagquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:31 schreef engine het volgende:
[..]
Oh zo
Wel grappig dat er toch irritaties komen nu Kitty het rantsoen niet meer beheerd
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze staat er weer mooi op die Grace...
niet te geloven, zij lijkt echt 10 jr ouder dan ze isquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, het is afhankelijk van haar gezichtsuitdrukking. Ene moment kan ze heel oud ogen, andere moment heel jong
Wanneer ze lacht is ze heel jong,wanneer ze boos/serieus kijkt gelijk 20 jaar ouder.quote:
Die is wel meer gaan bepalen sinds zaterdag.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar bepaalt Peter ook graag
mag hier niet LolaLily?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee, het is afhankelijk van haar gezichtsuitdrukking. Ene moment kan ze heel oud ogen, andere moment heel jong
dachten we dat we met Jill een kindrkamerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:32 schreef Silves het volgende:
Er zou een echte straf moeten komen, voor het afbreken van de kamer..kinderclub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |