Eens, helaas zijn het altijd mensen die makkelijk vervangbaar zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja, problemen voor frontline werknemers.
Wat is er mis met dingen uitproberen om te ontdekken wat er het beste bij je past?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:14 schreef laforest het volgende:
Mensen die geen baan kunnen vasthouden, en bij het minste of geringste hun baan opzeggen.
In principe niets, staat je vrij om te doen wat je wilt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat is er mis met dingen uitproberen om te ontdekken wat er het beste bij je past?
Heel eerlijk heeft hij daar wel een punt. Is de webcam nodig voor het werk dan moet de werkgever die maar betalen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, of degene die die webcam van 2 fucking tientjes koopt moet misschien niet de ruzie zoeken vanwege diezelfde webcam van diezelfde 2 tientjes.
Waarom zou zo iemand het minst mogen eisen, ze brengen ook veel opgedane kennis met zich mee?quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:07 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
In principe niets, staat je vrij om te doen wat je wilt.
Maar dezelfde jobhoppers moeten niet raar staan te kijken wanneer een nieuwe werkgever terughoudend is in het investeren in je (bijv. in de vorm van opleidingen). En daar wringt de schoen. De gemiddelde jobhopper zijn vaak juist de veeleisende personen, terwijl zij op basis van hun gedrag juist het minst zouden mogen eisen.
Waarom gelijk zo zwart/wit in de uitkomst. Er is ook een tussenweg waarbij iemand af en toe wisselt van werkgever.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:08 schreef sirdanilot het volgende:
Zijn jullie nog van de oude stempel dat je gewoon je hele leven bij de zelfde werknemer moet blijven, of vind je jobhopperij ook gewoon helemaal dikke prima?
ik zal alle offtopic comments meteen rapporteren zodat de mods dit kunnen verwijderen want anders gaan ze weer mijn topic sluiten
Daar heb ik me ook wel eens over verbaasd bij zulke bedrijven. Ben er zelf vrij makkelijk in, heb ik er prive weinig of niks aan....dan sturen ze het maar op of zorgen dat ik het kan declareren. (al zou ik met tientjes werk het al snel zelf kopen..maar zit dan ook niet in een callcenter)quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Mja, problemen voor frontline werknemers.
Ik kan wel meer bedenken hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:24 schreef descon het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo zwart/wit in de uitkomst. Er is ook een tussenweg waarbij iemand af en toe wisselt van werkgever.
Er zijn eigenlijk een aantal opties waarom iemand vaak van baan wisselt:
1) Iemand weet niet wat ie wil en is zoekende
2) Iemand presteert niet en word overal er uitgegooid
Optie 3: het werk biedt niet voldoende uitdaging of onvoldoende geloof in de organisatiequote:Op woensdag 19 januari 2022 10:24 schreef descon het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo zwart/wit in de uitkomst. Er is ook een tussenweg waarbij iemand af en toe wisselt van werkgever.
Er zijn eigenlijk een aantal opties waarom iemand vaak van baan wisselt:
1) Iemand weet niet wat ie wil en is zoekende
2) Iemand presteert niet en word overal er uitgegooid
Beide zit je eigenlijk niet op te wachten als werkgever als je een langere werkrelatie aan wil gaan.
[..]
Daar heb ik me ook wel eens over verbaasd bij zulke bedrijven. Ben er zelf vrij makkelijk in, heb ik er prive weinig of niks aan....dan sturen ze het maar op of zorgen dat ik het kan declareren. (al zou ik met tientjes werk het al snel zelf kopen..maar zit dan ook niet in een callcenter)
Het vertrek van een werknemer is vaak het gevolg van het gedrag of handelen van een werkgever. Een bekende uitspraak is niet voor niets 'Werknemers nemen geen ontslag vanwege de baan zelf, maar vanwege hun leidinggevende'. Lees dit artikel maar eens: https://www.ad.nl/werk/me(...)ge-de-baas~af982922/. Dit artikel schuift het wel erg af op de leidinggevende, de werknemer kan ook wat vaker het initatief pakken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:36 schreef Hexagon het volgende:
Het hangt er vooral vanaf hoe dat jobhoppen eruit ziet. Als je net begint ben je zoekende dus dan is dat normaal en ook verderop in je carriere kun je best eens van werkomgeving veranderen.
Het probleem zijn vooral jobhoppers die een heel patroon laten zien van ergens 1-2 jaar werken en dan weer naar de volgende.
Voor een werkgever is een groot verloop van personeel erg vervelend. Het zorgt steeds voor onrust en risico's en kost veel energie om steeds nieuwe mensen in te moeten werken. Ze hebben liever een beetje rust en continuiteit. Dus dan willen ze liever niet iemand waar ze bij voorbaat al weten dat hij binnen 1-2 jaar weer weg is.
Het ligt lang niet altijd aan de direct leidinggevende. Bij mijn vorige baan wel, zij was een feeks die het bloed onder mijn nagels vandaan haalde, maar mijn huidige vind ik bijvoorbeeld prima. Maar zij krijgen zelf ook alleen maar orders door van hoger management en daar zit vaak het probleem. Zij kan dan ook niet zeggen van dat negeer ik dan maar natuurlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:54 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Het vertrek van een werknemer is vaak het gevolg van het gedrag of handelen van een werkgever. Een bekende uitspraak is niet voor niets 'Werknemers nemen geen ontslag vanwege de baan zelf, maar vanwege hun leidinggevende'. Lees dit artikel maar eens: https://www.ad.nl/werk/me(...)ge-de-baas~af982922/. Dit artikel schuift het wel erg af op de leidinggevende, de werknemer kan ook wat vaker het initatief pakken.
Qua continuïteit; dit is een gevolg van wederzijds handelen. Is een werkgever loyaal naar z'n werknemers, dan zal dat andersom ook vaak zo zijn. Is de loyaliteit eenzijdig (en dat is het naar mijn mening vaak) dan kiest de werknemer eerder voor zichzelf en zoekt wat anders.
Het zal vast vaak niet aan de werknemer zelf liggen. Al is het wanneer iemand in 10 jaar 7 jobs heeft wel bijzonders.quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:54 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Het vertrek van een werknemer is vaak het gevolg van het gedrag of handelen van een werkgever. Een bekende uitspraak is niet voor niets 'Werknemers nemen geen ontslag vanwege de baan zelf, maar vanwege hun leidinggevende'. Lees dit artikel maar eens: https://www.ad.nl/werk/me(...)ge-de-baas~af982922/. Dit artikel schuift het wel erg af op de leidinggevende, de werknemer kan ook wat vaker het initatief pakken.
Qua continuïteit; dit is een gevolg van wederzijds handelen. Is een werkgever loyaal naar z'n werknemers, dan zal dat andersom ook vaak zo zijn. Is de loyaliteit eenzijdig (en dat is het naar mijn mening vaak) dan kiest de werknemer eerder voor zichzelf en zoekt wat anders.
Continuïteit prima, maar waarom doen werkgevers dan vaak heel moeilijk over kleine dingetjes die hun werknemers van hen vragen? Daarmee maak je ze boos en dan gaan ze natuurlijk weg als ze elders meer kunnen krijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zal vast vaak niet aan de werknemer zelf liggen. Al is het wanneer iemand in 10 jaar 7 jobs heeft wel bijzonders.
Maar als je wilt weten waarom een werkgever het niet zo op jobhoppers heeft is continuiteit het antwoord op de vraag.
Dan is het een pauper werkgever.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:46 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Continuïteit prima, maar waarom doen werkgevers dan vaak heel moeilijk over kleine dingetjes die hun werknemers van hen vragen? Daarmee maak je ze boos en dan gaan ze natuurlijk weg als ze elders meer kunnen krijgen.
In mijn ervaring is er van alles mogelijk als de manager maar zin heeft om het geregeld te krijgen, wat vaak niet het geval is.quote:
Met 7 werkgevers in 10 jaar ben je als jobhopper ook wel de uitzondering waarschijnlijk. Qua continuïteit zouden werkgevers zich ook eens af kunnen vragen hoe ze het de werknemers naar de zin kunnen maken zodat ze blijven. Dat kan op verschillende manier, zonder salarisverhoging of geldelijke investeringen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zal vast vaak niet aan de werknemer zelf liggen. Al is het wanneer iemand in 10 jaar 7 jobs heeft wel bijzonders.
Maar als je wilt weten waarom een werkgever het niet zo op jobhoppers heeft is continuiteit het antwoord op de vraag.
Ik merkte dat veel van mijn collega's er de brui aan gaven toen ze hen de schuld gaven van het het falen van het bedrijf qua lagere verkoopcijfers. Dat was namelijk juist de schuld van rare beslissingen vanuit hoger management.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:13 schreef ArnosL het volgende:
Met 7 werkgevers in 10 jaar ben je als jobhopper ook wel de uitzondering waarschijnlijk. Qua continuïteit zouden werkgevers zich ook eens af kunnen vragen hoe ze het de werknemers naar de zin kunnen maken zodat ze blijven. Dat kan op verschillende manier,
Het is een logisch verhaal als je bij een werkgever zit en :quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:53 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Optie 3: het werk biedt niet voldoende uitdaging of onvoldoende geloof in de organisatie
Optie 4: elders wordt een beter pakket aan arbeidsvoorwaarden geboden
Bij mij is optie 3 de oorzaak van m'n huidige overstap (vorige week ontslag in gediend na net geen twee jaar) en 4 de mooie bijkomstigheid.
Ik zou overigens nooit genoegen nemen met een lager salaris. Het tekort in mijn sector is ook groot genoeg om kieskeurig te zijn gelukkig.
Als het verloop van personeel enorm is mag een werkgever inderdaad bij zichzelf te rade gaan.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:13 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Met 7 werkgevers in 10 jaar ben je als jobhopper ook wel de uitzondering waarschijnlijk. Qua continuïteit zouden werkgevers zich ook eens af kunnen vragen hoe ze het de werknemers naar de zin kunnen maken zodat ze blijven. Dat kan op verschillende manier, zonder salarisverhoging of geldelijke investeringen.
Ja goede toevoegingen. Ook altijd voor jezelf kiezen. Heeft geen zin om ergens 20 jaar te blijven maar dan amper iets in salaris en arbeidsvoorwaarden vooruit te gaan terwijl je wel meer werk en verantwoordelijkheden krijgt. Dan liever in die 20 jaar vaker wisselen en verschillende keukens zien waar je ook wordt betaald naar je werk en verantwoordelijkheden.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:53 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Optie 3: het werk biedt niet voldoende uitdaging of onvoldoende geloof in de organisatie
Optie 4: elders wordt een beter pakket aan arbeidsvoorwaarden geboden
Bij mij is optie 3 de oorzaak van m'n huidige overstap (vorige week ontslag in gediend na net geen twee jaar) en 4 de mooie bijkomstigheid.
Ik zou overigens nooit genoegen nemen met een lager salaris. Het tekort in mijn sector is ook groot genoeg om kieskeurig te zijn gelukkig.
Of uberhaupt wat bescherming bieden. Ik zie alsmaar meer en meer alleen maar kortlopende verlengingen met dingen als uitzendbeding (ook voor hoogopgeleid personeel) en het idee dat ik nog 68 tijdelijke contracten moest binnenslepen tot aan mijn pensioen was niet bijster motiverend. Om vervolgens te gaan bidden dat betaald worden uit 25 pensioenpotjes je belastingtechnisch niet gaat opbreken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:13 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Met 7 werkgevers in 10 jaar ben je als jobhopper ook wel de uitzondering waarschijnlijk. Qua continuïteit zouden werkgevers zich ook eens af kunnen vragen hoe ze het de werknemers naar de zin kunnen maken zodat ze blijven. Dat kan op verschillende manier, zonder salarisverhoging of geldelijke investeringen.
Zeker. Het kiezen voor jezelf en je eigen mentale gezondheid is het gevolg van alle tegenslagen die deze generatie al gehad heeft. Kredietcrisis, woningcrisis, leenstelsel dat afgeschaft werd en al die tijdelijke contracten. Keer op keer kregen ze het deksel op de neus, logisch dat ze dan voor zichzelf kiezen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:08 schreef black-soldier het volgende:
Ik denk dat in deze tijd (krapte) dat werkgevers vaak niet goed inzien hoe ze personeel kunnen vasthouden.
Vaak is het zo dat niet het werk zelf is dat werknemers doen besluiten om van baan te switchen, maar de cultuur en band met de directe leidinggevende. Zeker de huidige generatie. Die kiezen ook meer voor hunzelf en hun eigen mentale gezondheid. Als het ergens toxic is, dan vertrekken ze. Ik geef ze geen ongelijk. Maar aan de andere kant is het ook niet de bedoeling dat je bij iedere kleine tegenslag of stress de biezen pakt.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)an-collegas-a4079313
Uitzendbeding? Als in, het wordt je verboden om bij een ander uitzendbureau aan de slag te gaan?quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:14 schreef Daboman het volgende:
[..]
Of uberhaupt wat bescherming bieden. Ik zie alsmaar meer en meer alleen maar kortlopende verlengingen met dingen als uitzendbeding (ook voor hoogopgeleid personeel) en het idee dat ik nog 68 tijdelijke contracten moest binnenslepen tot aan mijn pensioen was niet bijster motiverend. Om vervolgens te gaan bidden dat betaald worden uit 25 pensioenpotjes je belastingtechnisch niet gaat opbreken.
Nee, uitzendbeding als in het contract kan ieder moment zonder opgaaf van reden worden beëindigd, door beide partijen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:54 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Zeker. Het kiezen voor jezelf en je eigen mentale gezondheid is het gevolg van alle tegenslagen die deze generatie al gehad heeft. Kredietcrisis, woningcrisis, leenstelsel dat afgeschaft werd en al die tijdelijke contracten. Keer op keer kregen ze het deksel op de neus, logisch dat ze dan voor zichzelf kiezen.
[..]
Uitzendbeding? Als in, het wordt je verboden om bij een ander uitzendbureau aan de slag te gaan?
Dit soort contracten moeten toch verboden worden?quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:08 schreef Daboman het volgende:
[..]
Nee, uitzendbeding als in het contract kan ieder moment zonder opgaaf van reden worden beëindigd, door beide partijen.
Er geldt nog wel een opzegtermijn van een paar dagen voor de werkgever naarmate je diensttijd gaat opbouwen. Maar in principe heb je nauwelijks rechtsbescherming, het contract eindigt bijv ook bij ziekte, dus ook als je vanwege een griepje een paar dagen thuis zit.
Klopt helemaal. Ik vind het dan ook erg goed dat de huidige en komende generatie denkt van F dit, ik kies voor mijzelf en ga wat anders zoeken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:54 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Zeker. Het kiezen voor jezelf en je eigen mentale gezondheid is het gevolg van alle tegenslagen die deze generatie al gehad heeft. Kredietcrisis, woningcrisis, leenstelsel dat afgeschaft werd en al die tijdelijke contracten. Keer op keer kregen ze het deksel op de neus, logisch dat ze dan voor zichzelf kiezen.
Heftig als je daarmee te maken krijgt. Het lijken wel Amerikaanse toestanden op deze manier. Is dit uberhaupt wettelijk wel toegestaan?quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:08 schreef Daboman het volgende:
[..]
Nee, uitzendbeding als in het contract kan ieder moment zonder opgaaf van reden worden beëindigd, door beide partijen.
Er geldt nog wel een opzegtermijn van een paar dagen voor de werkgever naarmate je diensttijd gaat opbouwen. Maar in principe heb je nauwelijks rechtsbescherming, het contract eindigt bijv ook bij ziekte, dus ook als je vanwege een griepje een paar dagen thuis zit.
Was dat maar altijd toegestaan, dan ging personeel misschien eens z'n best doen en meer op gezondheid letter. Lekker zuipen, vreten en wintersportvakantie erbij.... 3 weken met poot in gips op kosten van de baas, weekje eruit voor een maagverkleiningquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:06 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Heftig als je daarmee te maken krijgt. Het lijken wel Amerikaanse toestanden op deze manier. Is dit uberhaupt wettelijk wel toegestaan?
Ja uitzendbedingen zijn gewoon toegestaan. Die zijn trouwens ideaal als bijbaantje voor de werknemer.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:06 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Heftig als je daarmee te maken krijgt. Het lijken wel Amerikaanse toestanden op deze manier. Is dit uberhaupt wettelijk wel toegestaan?
Dat lijkt mij inderdaad ook de hel voor de werkgever. Op elk willekeurig moment loop je de kans dat je werknemer weggaat en jou achterlaat. Des te meer reden om deze werknemer serieus te nemen en goed te behandelen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 23:02 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dit soort contracten moeten toch verboden worden?
Ik vind tijdelijke contracten al hels, maar dit is nog erger volgens mij.
[..]
Klopt helemaal. Ik vind het dan ook erg goed dat de huidige en komende generatie denkt van F dit, ik kies voor mijzelf en ga wat anders zoeken.
Ik ben inderdaad 5x van baan gewisseld puur en alleen vanwege de bedrijfscultuur, wisselende manager, vervelende collegas en veranderde werkomgevingen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:08 schreef black-soldier het volgende:
Ik denk dat in deze tijd (krapte) dat werkgevers vaak niet goed inzien hoe ze personeel kunnen vasthouden.
Vaak is het zo dat niet het werk zelf is dat werknemers doen besluiten om van baan te switchen, maar de cultuur en band met de directe leidinggevende. Zeker de huidige generatie. Die kiezen ook meer voor hunzelf en hun eigen mentale gezondheid. Als het ergens toxic is, dan vertrekken ze. Ik geef ze geen ongelijk. Maar aan de andere kant is het ook niet de bedoeling dat je bij iedere kleine tegenslag of stress de biezen pakt.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)an-collegas-a4079313
Jij vond ook dat ik zelf een webcam van 20 euro moest kopen terwijl mijn arbeidscontract dat anders stelt dus het zal allemaal welquote:Op donderdag 20 januari 2022 11:17 schreef CoolGuy het volgende:
Dat heeft helemaal niéts te maken met 'respect'. Dit is drama zoeken waar het niet is om zogenaamd gerechtvaardigd te klagen en om die reden iets anders te zoeken.
Nou je MOET helemaal niets. Ik zei dat ik geen probleem zou maken van 2 tientjes.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:40 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Jij vond ook dat ik zelf een webcam van 20 euro moest kopen terwijl mijn arbeidscontract dat anders stelt dus het zal allemaal wel
Al was het 30 cent, ik ga niet iets lopen voorschieten wat het bedrijf contractueel gewoon voor mij dient te regelen. Dat is gewoon lui management. Ze is gewoon te lui om eventjes een ticket aan te maken bij de afdeling declaraties. Zo simpel is het, niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou je MOET helemaal niets. Ik zei dat ik geen probleem zou maken van 2 tientjes.
Ik word ook niet emotioneel. Daar is dit forum voor om het even van mij af te schrijven. Ik zeg gewoon van OK. We gaan zien of het lukt.quote:Een manager wil alles, en dat wil hij nu. Het is dus aan jou de taak om dat in goede banen te leiden. Als hij jou dingen vraagt, terwijl hij je gisteren ook al dingen heeft gevraagd, en jij hebt maar X uur in een week en het gaat niet allemaal passen, in plaats van dan emotioneel te worden en te beginnen over respect moet je de bal gewoon bij hem terug leggen.
Nou ja ik doe mijn best maar ik heb bijvoorbeeld morgenochtend maar vrij genomen dus ik denk dat ze wel de bui al voelt hangen dat het niet allemaal af gaat komen.quote:Oke, je wilde gisteren A, je wil nu B terwijl C ook nog speelt. Dat gaat niet allemaal, wat hiervan is het belangrijkste? B? Oke, maar deze hele week loopt C, dus als jij denkt dat B belangrijker is dan C, dan is dat prima, maar C moet ook opgeleverd worden, en ik kan me niet in 2en delen, dus zou je aub kunnen afstemmen met <manager van C> dat B belangrijker is, want dan kan ik me focussen op B in plaats van C.
Je moet hem keuzes geven. Hij is de manager, hij mag de keuze maken maar dan mag hij ook de consequenties van die keuzes in goede banen leiden. Dat hij dat probeert bij jou neer te leggen is leuk, maar dat betekent niet dat jij daar dan maar in mee moet gaan.
Als je 40 uur werkt en dr ligt voor 60 uur werk dan geef je aan bij je manager hoe jij de tijd van plan bent in te delen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:01 schreef sirdanilot het volgende:
Mijn directe manager is nou op hol geslagen en wil opeens dat ik allerlei zaken nu nu nu nu nu doe die niet tijdsgebonden zijn. Bijvoorbeeld 'bouw even een omgeving om dit en dit uit te testen' 'ja is goed, kan dit volgende week want deze week is er al een conferentie' 'nee deze week aub'.
Tsja dan heb ik ook zoiets van, dit is niet een tijdsgebonden taak voor een klant maar gewoon iets om uit te testen en dat kan ook heus wel wachten. Als jij dan gewoon de baas wil spelen door mij te dwingen om tijdens één van de drukste weken in het jaar (ivm die conferentie) zoiets te gaan bouwen heb ik het idee dat je me niet echt respecteert.
Ben dus al op zoek naar wat anders. Nou moet ik nog enthousiast genoeg zijn daarvoor tijdens het gesprek en dan is die wel binnen denk ik.
Wat ben je ook een enorm rare snuiter zeg.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:01 schreef sirdanilot het volgende:
Tsja dan heb ik ook zoiets van, dit is niet een tijdsgebonden taak voor een klant maar gewoon iets om uit te testen en dat kan ook heus wel wachten. Als jij dan gewoon de baas wil spelen door mij te dwingen om tijdens één van de drukste weken in het jaar (ivm die conferentie) zoiets te gaan bouwen heb ik het idee dat je me niet echt respecteert.
Ben dus al op zoek naar wat anders. Nou moet ik nog enthousiast genoeg zijn daarvoor tijdens het gesprek en dan is die wel binnen denk ik.
Ik had gezegd van ik kan software X uittesten ook volgende week doen aangezien deze week de conferentie is. Conferentie is gewoon conferentie dat kan je niet verzetten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:00 schreef descon het volgende:
[..]
Als je 40 uur werkt en dr ligt voor 60 uur werk dan geef je aan bij je manager hoe jij de tijd van plan bent in te delen.
Dan geef je daar aan wat je gaat doen en wat niet. Dan kan je manager daar op verder acteren/bijsturen.
En wie ben jij?quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:01 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Wat ben je ook een enorm rare snuiter zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |