abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203249628
Dus.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 09:49:39 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203249666
Ben wel benieuwd wat Ali B z'n rol is, aangezien die het hardste ontkent...

Ik heb hem eigenlijk nooit de sympathieke knuffelmarokaan gevonden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203249677
@derLudolf: ook dat is niet relevant. Is meedoen aan the Voice een primaire levensbehoefte? Neen. Geeft dat je het recht om je te vergrijpen aan de deelnemers 'omdat ze daar uit vrije wil zitten en ook best niet hadden kunnen gaan dus ze maar moeten slikken wat er met ze gebeurt?' NEEN.

Esmee van 14 had ook best op een andere sport kunnen gaan dan turnen. Dus ja, vervelend hoor, dat ze misbruikt en verkracht is door haar leraar.

Zo werkt niet vriend. Echt niet.
pi_203249720
Ik denk niet dat Ludolf dat bedoelde @Clubsoda

Waar het mis ging is de ongeinformeerde Boomerpost van Piet. Die heeft half iets gehoord over seks in Hilversum en neemt aan dat het met instemming was en valt onder de aloude Gooise-Matras-Roddel. Hoop ik tenminste, anders zegt Piet namelijk dat het al jaren publiek geheim is dat er sprake is van seksueel misbruik in Hilversum.
Ludolf reageerde op de Gooise-Matras-Roddel. Met disclaimers zelfs, genuanceerd alles. Ik heb hem nergens seksueel misbruik zien goedpraten. Wel z'n schouders zien ophalen over seksualiteit inzetten om hogerop te komen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203249760
En vanaf daar gaat het mis want Ludolf post met de 'met wederzijdse instemming roddel'bril en de rest met de 'seksueel misbruik'bril.

Totaal ander verhaal, lekker scheef lullen en allemaal omdat de Boomer een half verhaal heeft gehoord.
pi_203249780
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk niet dat Ludolf dat bedoelde @:Clubsoda

Waar het mis ging is de ongeinformeerde Boomerpost van Piet. Die heeft half iets gehoord over seks in Hilversum en neemt aan dat het met instemming was en valt onder de aloude Gooise-Matras-Roddel. Hoop ik tenminste, anders zegt Piet namelijk dat het al jaren publiek geheim is dat er sprake is van seksueel misbruik in Hilversum.
Ludolf reageerde op de Gooise-Matras-Roddel. Met disclaimers zelfs, genuanceerd alles. Ik heb hem nergens seksueel misbruik zien goedpraten. Wel z'n schouders zien ophalen over seksualiteit inzetten om hogerop te komen.
Eens hoor. Ik probeerde aan te geven dat dat laatste in deze discussie dingen wat scheef trok.

Maar toen kwam een verhaal dat het argument van de machtspositie geen standhoudt omdat je niet mee hoeft te doen aan de Voice en dat vind ik curieus.
pi_203249824
Op welk moment is een machtspositie eigenlijk niet meer relevant? Of kan er met zo'n verhouding nooit een vorm zijn van wederzijds instemmen?
pi_203249848
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:00 schreef Myraela het volgende:
Op welk moment is een machtspositie eigenlijk niet meer relevant? Of kan er met zo'n verhouding nooit een vorm zijn van wederzijds instemmen?
Dat dus.
pi_203250214
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:00 schreef Myraela het volgende:
Nou, een Hele Hoge directrice kan het best aanleggen met de in dienst zijnde putjesschepper zonder dat daarbij het machtsverschil relevant is. Ten eerste staat die D zo ver van de P dat er geen sprake is van directe macht en ten tweede is P weliswaar binnen de bedrijfsverhoudingen formeel ondergeschikt aan D, maar totaal niet machteloos.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 18 januari 2022 @ 10:46:43 #10
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203250470
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk niet dat Ludolf dat bedoelde @:Clubsoda

Waar zeg ik dat het met instemming was? Ik zei dat het publiek geheim is dat Hilliwood een zondenpoel is. En niet alleen qua neuksex, ook wat het verstrekken van opdrachten voor het maken van programmas door mensen van omroepen aan de productie maatschappijen van hun kinderen. Een ons kent ons incestueuze bende van Nepotisme, de katholieke kerk is er netjes bij.
Ik post dat het een publiek geheim is dat dit het geval is en millennial Loona beginnen te roepen dat ik het goed praat... Echt, get a life Snowflake. En ja, dat is en was al lang bekend dat dit soort praktijken daar plaats hebben, van Jole tot van Dam. Ook Kemna Casting vergeten?
Tros Omroepster Anneke Bakker heeft over machstmisbruik en sex op de Gooise matras een jaar of 5 terug ook een heel verhaal over verteld in de Volkskrant en het AD

[ Bericht 2% gewijzigd door Jan_Onderwater op 18-01-2022 11:17:40 ]
pi_203250505
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:56 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Eens hoor. Ik probeerde aan te geven dat dat laatste in deze discussie dingen wat scheef trok.

Maar toen kwam een verhaal dat het argument van de machtspositie geen standhoudt omdat je niet mee hoeft te doen aan de Voice en dat vind ik curieus.
Ik denk dat het daar al scheef was. Op de fiets had ik heel mooi bedacht hoe ik dat ging verwoorden maar dat vergat ik natuurlijk weer.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:08:45 #12
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203250755
Hoe ging dat ook al weer bij Medisch Centrum West

dinsdag 18 januari 2022 @ 11:13:57 #13
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_203250829
champignonsaus of peperroomsaus bij de varkenshaas vanavond?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:15:16 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203250852
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:29 schreef sigme het volgende:

[..]
maar totaal niet machteloos.
Waarom niet? Omdat man en sterker?

Serieuze vraag hoor, want andersom zijn er toch ook mogelijkheden om de man (seksueel) uit te schakelen?
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:15:51 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203250865
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:13 schreef junkiesietze het volgende:
Peperroomsaus. Niet uit een pakje aub
pi_203250882
quote:
Sowieso peper :9~
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:22:13 #17
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_203250984
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Peperroomsaus. Niet uit een pakje aub
hoe dan? :@
en ik heb ook een auto.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:28:35 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203251096
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:22 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
hoe dan? :@
Staan genoeg recepten online
https://www.culy.nl/recepten/peper-roomsaus/
pi_203251117
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Waarom niet? Omdat man en sterker?

Serieuze vraag hoor, want andersom zijn er toch ook mogelijkheden om de man (seksueel) uit te schakelen?
Oh nee :D
Nee, volwassen persoon met een rechtspositie etc etc. Geldt ook voor een damesputjesschepper die het aanlegt met de directrice ;)
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203251163
quote:
Champignon.

Biefstuk uit de pan halen en in alufolie laten rusten.
Gesneden champignons in de biefstukpan gooien en bakken. Room toevoegen. Room laten inkoken. Meer room.
Als biefstuk uitgerust dan roomsaus klaar.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:39:21 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203251291
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:29 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh nee :D
Nee, volwassen persoon met een rechtspositie etc etc. Geldt ook voor een damesputjesschepper die het aanlegt met de directrice ;)
Ja ik dacht ik vraag het even :P
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:40:12 #22
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203251301
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:32 schreef sigme het volgende:

[..]
Champignon.

Gesneden champignons in de biefstukpan gooien en bakken. Room toevoegen. Room laten inkoken. Meer room.
En wat moet ie dan met de biefstuk doen? :D
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:40:21 #23
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_203251304
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Staan genoeg recepten online
https://www.culy.nl/recepten/peper-roomsaus/
pff de helft van die ingredienten moet ik dan weer zoeken :(
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:40:53 #24
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_203251314
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:32 schreef sigme het volgende:

[..]
Champignon.

Laat het nou een varkenshaas zijn die ik wil maken..
en ik heb ook een auto.
pi_203251489
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:40 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Laat het nou een varkenshaas zijn die ik wil maken..
Ctrl-h 'biefstuk' 'varkenshaas'
Als je alles tot op de letter uitgespeld wil hebben, waarom zoek je dan niet éérst een recept, laat daarna je boodschappenlijstje automatisch printen en thuisbezorgen?
pi_203251504
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]
En wat moet ie dan met de biefstuk doen? :D
Vervangen door een varkenshaas en dan vangen.
pi_203251620
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik denk dat het daar al scheef was. Op de fiets had ik heel mooi bedacht hoe ik dat ging verwoorden maar dat vergat ik natuurlijk weer.
Mja, en ik ben ook een beetje edgy dus misschien moet ik ook gewoon maar even niet proberen iets te verwoorden :')
pi_203252037
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Mja, en ik ben ook een beetje edgy dus misschien moet ik ook gewoon maar even niet proberen iets te verwoorden :')
Is oke. :*
pi_203252304
Kogel / kerk.

Straks wel naar sportschool: tijdslot, beperkt aantal mensen en goede ventilatie in hoge open ruimte.
Voor het Zingen vanavond en komende weken afgezegd: 20/30 mensen dichter op elkaar, zingen, kleinere ruimte. Helaasch -O-
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 13:08:20 #30
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203252804
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:37 schreef AnneX het volgende:
Kogel / kerk.

Straks wel naar sportschool: tijdslot, beperkt aantal mensen en goede ventilatie in hoge open ruimte.
Voor het Zingen vanavond en komende weken afgezegd: 20/30 mensen dichter op elkaar, zingen, kleinere ruimte. Helaasch -O-
Maar wel verstandig :) Maar even een positieve draai aan geven.
pi_203252971
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:37 schreef AnneX het volgende:
Kogel / kerk.

Ik wacht nog op bericht van fysiofitness. Belde vanochtend maar bezet bezet bezet.
Ook vanochtend een "coaching" gesprek gehad met de contactpersoon van het UWV. Da's weer klaar voor de komende 8 weken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_203253371
Heb je iets aan die coaching gesprekken?

Wij terug van de AH XXL. We rijden nu in een klein pandaatje, punto is naar de garage. Toch leuk zo'n klein koekblikkie. Zou 'm zo als boodschappenkarretje willen hebben O+

Zometeen maar even een poosje roeien, geen zin in buiten wandelen.
pi_203253436
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:41 schreef Blues het volgende:
Heb je iets aan die coaching gesprekken?

Wij terug van de AH XXL. We rijden nu in een klein pandaatje, punto is naar de garage. Toch leuk zo'n klein koekblikkie. Zou 'm zo als boodschappenkarretje willen hebben O+

Zometeen maar even een poosje roeien, geen zin in buiten wandelen.
Weinig.
Gisteren zocht ik iets op de UWV site en kon dat met veel moeite vinden. Dame stuurde me een linkje om er makkelijker bij te kunnen. Wanneer ik me er iets meer in verdiept had had ik het zelf ook kunnen vinden :D
pi_203253561
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:46 schreef Kaatje1 het volgende:

Weinig.
Gisteren zocht ik iets op de UWV site en kon dat met veel moeite vinden. Dame stuurde me een linkje om er makkelijker bij te kunnen. Wanneer ik me er iets meer in verdiept had had ik het zelf ook kunnen vinden :D
Gebruikersgemak die site :+
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:00:14 #35
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203253638
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Weinig.
Linkedin is erg nuttig btw, veel wervers kijken daar.
pi_203253732
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Linkedin is erg nuttig btw, veel wervers kijken daar.
Ja, dat merk ik. -O-
In mijn profiel staat dat ik voor een CFO gewerkt heb. Krijg CFO functies aangeboden :? . Of ik krijg een vacature "je lijkt me zo geschikt". Nou nee, ben ik net en leg uit waarom, week later krijg je van dezelfde persoon dezelfde vacature opgestuurd met dezelfde tekst. En best vaak schrijven ze mijn naam verkeerd. Verder zijn typefouten schering en inslag.
Echt, van het lees en schrijf niveau van recruiters ben ik erg geschrokken.
pi_203253754
Vanmiddag bij één rondje toestellen gelaten. Geroeid en doorgelopen heuvelopwaatrs. Nou ja, lichte helling van 3%.
Dat laatste tijdens bijpraten met de trainer. Tijdens!
Nu chillen met banaan. In de kleedkamer ben ik de enige!

UWV houdt je wel van de straat zo, kaatje. Inmiddels al van de fysio gehoord?

Naar de XXL in een XXS panda.🤓
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:09:14 #38
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203253756
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, dat merk ik. -O-
In mijn profiel staat dat ik voor een CFO gewerkt heb. Krijg CFO functies aangeboden :? . Of ik krijg een vacature "je lijkt me zo geschikt". Nou nee, ben ik net en leg uit waarom, week later krijg je van dezelfde persoon dezelfde vacature opgestuurd met dezelfde tekst. En best vaak schrijven ze mijn naam verkeerd. Verder zijn typefouten schering en inslag.
Ja, er zit veel meuk tussen, maar soms goede kansen.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:18:05 #39
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203253900
quote:

[..]
Ja, dat merk ik. -O-
Dat komt ook omdat veel ervan het niet echt als werk doen, ook niet als thuiswerk-in-de-zin-van-een-serieuze baan maar eigenlijk in net zo'n soort vorm als euh, "telefoonlijnen voor vermaak".
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203253930
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ja, er zit veel meuk tussen, maar soms goede kansen.
Oh ja, ik zie ook wel wat leuks
Vandaag nog een leuke vacature, in Duiven (maar eigenlijk is het Westervoort dus voor mij goed fietsbaar). Blijkt het een filiaal in Duiven te zijn, en een vacature in Haarlem. Da's echt niet fietsbaar
pi_203254096
Yeah *O* Zaterdag komt m'n nieuwe stoel
Toen ik 'm bestelde was het week 2, kreeg in week 2 bericht dat het in de week van 2 februari zou komen en nu dat hij binnen is bij de winkel *O*
pi_203254253
quote:

[..]
Ja, dat merk ik. -O-
Kan je niet ergens solliciteren als recruiter _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:46:38 #43
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203254266
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
How's the snow?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203254277
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:46 schreef fietsie het volgende:

How's the snow?
Wit en koud. Maar er ligt genoeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203254286
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb één keer aangeboden om haar mail op Nederlands de controleren voor verzending (dat betrof ook een CFO vacature). Nooit meer iets gehoord :D
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:48:46 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203254288
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wit en koud. Maar er ligt genoeg.
Oow sorry ik zit in een USA call.. brein stond in het Engels; sneeuwengeltjes gemaakt?
pi_203254518
Verse spinazie/broccoli/ui/kikkererwten soep met geraspte finse vuomenkaas erover :9 :9

Teruglezen tijdens eten.
pi_203254530
Kerstboom afgebroken, wat zal het vanavond donker zijn -O-
Gesport, na vijf weken op hetzelfde niveau gebleven *O*
Nu de woonkamer eens goed poetsen, stofvlokken en sprietjes van de boom overal…

Sneeuw van Isa O+ *jaloers*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203254603
Nu al de kerstboom weg ~:) *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 18-01-2022 15:18:24 ]
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:14:24 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203254635
Kerstboom vertrok hier de dag na Allerheiligen, in stukjes geknipt in de bio-container :P
pi_203254736
Overigens gaat mijn AFAS gate gewoon door hè. :') |:(
Alles gedaan, app geinstalleerd, 25x codes ingevoerd, nog een app geinstalleerd waardoor gates mijn ww dingest in een popup.
Ga ik naar de app, krijg ik een code die zich elke 15 sec vernieuwd.
Dus kan ik nog niks. Kweenie wat ik met die code moet. Ja, invoeren, maar waar? In www.ikzitineenloop.nl zeker :P
Ik weet het niet meer en ik ga morgen naar de ICT :'( :'(
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:23:34 #52
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203254770
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:20 schreef Blues het volgende:
Alles gedaan, app geinstalleerd, 25x codes ingevoerd, nog een app geinstalleerd waardoor gates mijn ww dingest in een popup.
Dus kan ik nog niks. Kweenie wat ik met die code moet. Ja, invoeren, maar waar? In www.ikzitineenloop.nl zeker :P
Bij het inloggen in AFAS vraagt die je om de 2e factor, die code in de app die op -dat- moment zichtbaar is, als het goed is.
pi_203254784
Sneeuw O+ Bergen B-) Zonnetje?
Hoogtestage noemde ik het, als een booster.
Fijn hoor Isa, dat het er ligt. ⛷
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:35:23 #54
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203254972

O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:36:28 #55
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203254990
Ik ben dan isa niet, maar hetzelfde effect gok ik
pi_203255077
Zo mooi O+
pi_203255153
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:23 schreef fietsie het volgende:

Bij het inloggen in AFAS vraagt die je om de 2e factor, die code in de app die op -dat- moment zichtbaar is, als het goed is.
Ja dat klopt ook maar waar moet ik die dan invoeren. ):O
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:47:17 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203255175
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:45 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja dat klopt ook maar waar moet ik die dan invoeren. ):O
In het schermpje waar afas dat vraagt
pi_203255179
Ik had even spanning en sensatie. Ik kwam terug van de fysio en zag een oude man op het gras naast zijn fiets gaan zitten. Zijn vrouw trok even aan hem en hield mij toen staande. Ze was erg onsamenhangend maar gaf me een briefje met een nummer dat ik moest bellen. Dat nummer bleek van de dochter, ze zou er aan komen.
De man had overal pijn maar kon me niet specifieker vertellen wat er aan de hand was. De vrouw was ondertussen door me heen aan het tetteren met onsamenhangende dingen. Gelukkig stopte er een vrouw en die ging bij de man zitten om zijn ademhaling onder controle te krijgen terwijl ik 112 belde. Daarna stopte er, halleluja, een BHV-busje. Die man was redelijk kordaat en kon helpen om wat vragen te beantwoorden die de telefonist van 112 aan mij stelde.
De ambulance was er erg snel, zelfs zonder sirenes. De man werd in de ambu onderzocht en bleek hartritmestoornissen te hebben. Inmiddels waren de dochter en twee volwassen zoons gearriveerd en die zijn met de man naar de huisarts gegaan. De vrouw bleek overigens licht dementerend te zijn, vandaar dat ze maar geen antwoord op vragen over medicatie enzo gaf.

Ik ben vrij teleurgesteld in mezelf eigenlijk. Ik voelde me echt verloren, wist niet wat ik moest doen of vragen die eerste minuten dat ik alleen was met die mensen. Ik heb eerst die dochter gebeld voor ik 112 belde, was niet handig maar gelukkig geen ramp. Zowel bij dochter als bij 112 kon ik niet bedenken waar we waren. Op 500 van mijn huis :{ Dus. Hier moet ik wel wat mee doen. Ik had gelukkig wel ons kengetal goed gegokt, op het briefje van de vrouw stonden alleen 6 cijfers.
Spoilers!
pi_203255202
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:20 schreef Blues het volgende:
Lekker ICT lastig vallen ^O^

Ook handig als je ‘opeens’ niet meer kunt inloggen en blijkt dat je gemist hebt dat de toegangscodes maanden geleden aangepast zijn :@

Ik neem aan dat je de code via je telefoon krijgt? AFAS zou na invoer van je eerste inlog moeten vragen om die cijfers. Ik heb nu een hippe voor een andere applicatie: telefoon verandert letterlijk in een switch en ik hoe alleen omhoog te swipen. O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203255208
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:14 schreef fietsie het volgende:
Kerstboom vertrok hier de dag na Allerheiligen, in stukjes geknipt in de bio-container :P
Was dat héél laat of erg voorbarig?
pi_203255232
Wij schrokken ons de p......s net bij de auto ophalen :X :X :X
457 euro.
Lampie, filtertje, pakkingset, accupolen reinigen, onderhoudsbeurt, gouden peperdure olie :') dingetje hier dangetje daar, ruitenwisserbladen enz enz
Bij de off Fiat dealer voor 1 keer dachten we.
Next time maar een beurtje bij kwik fit of zo :D

Nieuwe naam voor onze auto: de gouden koets :D |:(
pi_203255240
Mijn gemoedstoestand: rustig even mail lezen want ik heb nog even voor ik naar de trein moet. Ik paniek opschrikken, pand uitrennen want oh kut, verkeerd op de klok gekeken, de trein vertrekt al bijna. Hijgend en puffend op het station aankomen en ontdekken dat ik me 10 minuten vergist heb en dus volkomen legitiem mijn mail rustig zat te lezen :') :') :')
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:51:47 #64
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203255243
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Was dat héél laat of erg voorbarig?
een dag te laat?
pi_203255251
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had even spanning en sensatie. Ik kwam terug van de fysio en zag een oude man op het gras naast zijn fiets gaan zitten. Zijn vrouw trok even aan hem en hield mij toen staande. Ze was erg onsamenhangend maar gaf me een briefje met een nummer dat ik moest bellen. Dat nummer bleek van de dochter, ze zou er aan komen.
De man had overal pijn maar kon me niet specifieker vertellen wat er aan de hand was. De vrouw was ondertussen door me heen aan het tetteren met onsamenhangende dingen. Gelukkig stopte er een vrouw en die ging bij de man zitten om zijn ademhaling onder controle te krijgen terwijl ik 112 belde. Daarna stopte er, halleluja, een BHV-busje. Die man was redelijk kordaat en kon helpen om wat vragen te beantwoorden die de telefonist van 112 aan mij stelde.
De ambulance was er erg snel, zelfs zonder sirenes. De man werd in de ambu onderzocht en bleek hartritmestoornissen te hebben. Inmiddels waren de dochter en twee volwassen zoons gearriveerd en die zijn met de man naar de huisarts gegaan. De vrouw bleek overigens licht dementerend te zijn, vandaar dat ze maar geen antwoord op vragen over medicatie enzo gaf.

Ik ben vrij teleurgesteld in mezelf eigenlijk. Ik voelde me echt verloren, wist niet wat ik moest doen of vragen die eerste minuten dat ik alleen was met die mensen. Ik heb eerst die dochter gebeld voor ik 112 belde, was niet handig maar gelukkig geen ramp. Zowel bij dochter als bij 112 kon ik niet bedenken waar we waren. Op 500 van mijn huis :{ Dus. Hier moet ik wel wat mee doen. Ik had gelukkig wel ons kengetal goed gegokt, op het briefje van de vrouw stonden alleen 6 cijfers.
Niet te streng zijn voor jezelf :*

Zoiets is heel akelig, en je had er ook voor kunnen kiezen om door te lopen en dat deed je niet ^O^
En als je dan instructies krijgt is het niet gek dat je ze opvolgt, zo werkt het in een crisis. Dat je niet bent opgeleid om hierin eigen regie te nemen is je écht niet aan te rekenen. En uiteindelijk schakelde je de hulpdiensten toch in? Goed gedaan!
pi_203255253
Oh en de mevrouw met de ademhalingsoefeningen bleek een energetische praktijk te hebben en was antivaxxer. Want natuurlijk zijn dat soort dingen op zo'n moment extreem belangrijk om met de wereld te delen. Gelukkig ventileerde ze dat met de BHV'er en ging ik maar op mijn telefoon kijken.
Spoilers!
pi_203255282
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:51 schreef fietsie het volgende:

[..]
een dag te laat?
2 november ja?
pi_203255290
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Niet te streng zijn voor jezelf :*

Zoiets is heel akelig, en je had er ook voor kunnen kiezen om door te lopen en dat deed je niet ^O^
En als je dan instructies krijgt is het niet gek dat je ze opvolgt, zo werkt het in een crisis. Dat je niet bent opgeleid om hierin eigen regie te nemen is je écht niet aan te rekenen. En uiteindelijk schakelde je de hulpdiensten toch in? Goed gedaan!
Dank je. Ik deed niet echt iets fout. Maar ik had wel net iets meer verwacht van mezelf.

Maar ja, het is natuurlijk ook gewoon een stuk makkelijker om op de bank te bedenken om op zijn ademhaling, eventuele pijn op de borst, klamheid en dat soort dingen te denken dan als je dat moet op een volslagen ramdom moment in het gras zit terwijl er een demente vrouw in je oor tettert over dat ze zo lekker aan het fietsen waren.
Spoilers!
pi_203255293
Oooh, bedoel je Driekoningen?
pi_203255305
Maar jij bent toch geen doorgewinterde BHV'er @Lucky_Strike ? Je hebt dat gedaan wat gedaan moest worden, 112 gebeld en die mevrouw wilde dat je eerst haar dochter belde, dat was voor haar ook geruststellend.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:56:04 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203255328
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:54 schreef Clubsoda het volgende:
Oooh, bedoel je Driekoningen?
ja sorry
pi_203255344
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dank je. Ik deed niet echt iets fout. Maar ik had wel net iets meer verwacht van mezelf.

Maar ja, het is natuurlijk ook gewoon een stuk makkelijker om op de bank te bedenken om op zijn ademhaling, eventuele pijn op de borst, klamheid en dat soort dingen te denken dan als je dat moet op een volslagen ramdom moment in het gras zit terwijl er een demente vrouw in je oor tettert over dat ze zo lekker aan het fietsen waren.
Volgens mij was het een prima coöperatie met de energetische mevrouw :Y
pi_203255356
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:56 schreef fietsie het volgende:

[..]
ja sorry
Ik dacht dat het ene grap was :')
pi_203255373
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar jij bent toch geen doorgewinterde BHV'er @:Lucky_Strike ? Je hebt dat gedaan wat gedaan moest worden, 112 gebeld en die mevrouw wilde dat je eerst haar dochter belde, dat was voor haar ook geruststellend.
Dat is zo. Het ging allemaal een stuk vlotter doen de BHV'er de man nam, de energetische mevrouw zich over de vrouw ontfermde en ik 112 aan de telefoon had. Als ik dat allemaal alleen had moeten doen, hadden we daar nog gestaan geloof ik _O-

Godzijdank had die vrouw altijd een briefje met die telefoonnummers in haar zak.
Spoilers!
pi_203255396
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:35 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
O+
quote:
[ afbeelding ]
O+
Jodela jietie. Geweldig.
pi_203255400
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is zo. Het ging allemaal een stuk vlotter doen de BHV'er de man nam, de energetische mevrouw zich over de vrouw ontfermde en ik 112 aan de telefoon had. Als ik dat allemaal alleen had moeten doen, hadden we daar nog gestaan geloof ik _O-

Godzijdank had die vrouw altijd een briefje met die telefoonnummers in haar zak.
En wist ze nog dat ze het had :D
pi_203255489
quote:

Dit overvalt je. Je zit nog in je fysiovibe en kon ff niet connecten. En adequaat samen iets met vrouw bedenken kon ook niet..soort ruis dus ook nog.
Ik snap het wel :Y
pi_203255492
Wat een gedoe Lucky. Al met al goed afgelopen.
Kinderen op de hoogte en 112 gebeld.
Nu zelf even weer ‘landen’.

Heb je ehbo gedaan, ooit?

@Clubsoda alle klokken in auto, huis, horloge lopen 5 minuten voor.
Eerst schrik en dan oh ja speling. Of ben je daar op tegen?
Zelf doe ik ook wel de timer op de telefoon om mij te herinneren aan vertrektijden.

Oeps, Blues. De garagerekening. o|O
pi_203255501
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh en de mevrouw met de ademhalingsoefeningen bleek een energetische praktijk te hebben en was antivaxxer. Want natuurlijk zijn dat soort dingen op zo'n moment extreem belangrijk om met de wereld te delen. Gelukkig ventileerde ze dat met de BHV'er en ging ik maar op mijn telefoon kijken.
|:)
pi_203255518
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:47 schreef fietsie het volgende:

In het schermpje waar afas dat vraagt
Welk schermpje, ik zit in mijn app :'(
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:09:51 #81
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203255539
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:08 schreef Blues het volgende:

[..]
Welk schermpje, ik zit in mijn app :'(
Mijn apps op mijn telefoon hebben ook gewoon schermpjes daarvoor :P
pi_203255576
quote:
[ afbeelding ]
O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 18-01-2022 16:26:58 ]
pi_203255579
Zucht
pi_203255594
Hey, prima gehandeld Lucky. Zulke dingen zijn ook gewoon lastig en achteraf is het altijd makkelijk het ideale scenario uit te denken :*

Ik had een enorme to-do-list en ik ben nog niet verder gekomen dan een stuk vinyl vloer te bestellen voor de wc :')
(Het blijft een jaren-70-woningbouw-wc-met-leidingen-over-de-muren enzo, maar hey, de muren en het plafond zijn nu toch al turquoise/diep blauwgroen dus dan kan die vloer er ook nog wel een beetje bij, die steekt nu wat armzalig af)
pi_203255596
quote:

Dit moet je jezelf niet kwalijk nemen hoor. Als je toch gewoon lekker met je dingetje bezig bent overvalt dat je.

En dan had je ook nog de complicatie factor met die dementerende mevrouw. Dat maakt het allemaal extra lastig.

Maar mocht je daar ooit zin in hebben en tijd voor hebben een ehbo cursus is erg leuk om te volgen. Ik ben zelf al jaren EHBOer bij het rode kruis en het is echt heel leuk en leerzaam :Y
pi_203255633
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:07 schreef AnneX het volgende:
Wat een gedoe Lucky. Al met al goed afgelopen.
Kinderen op de hoogte en 112 gebeld.
Nu zelf even weer ‘landen’.

Heb je ehbo gedaan, ooit?

@:Clubsoda alle klokken in auto, huis, horloge lopen 5 minuten voor.
Eerst schrik en dan oh ja speling. Of ben je daar op tegen?
Zelf doe ik ook wel de timer op de telefoon om mij te herinneren aan vertrektijden.

Oeps, Blues. De garagerekening. o|O
Nah, ik ben omringd door niet aan te passen klokken. Maar het is vooral ook dat ik gewoon na zou moeten denken in plaats van blinde paniek :') en dat lukt dus even niet :D
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:16:42 #87
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203255646
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
52VC3D9
*zwaait terug*
pi_203255671
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:09 schreef fietsie het volgende:

[..]
Mijn apps op mijn telefoon hebben ook gewoon schermpjes daarvoor :P

Morgen maar ff mailen of bellen op werk want ik snap er geen bal meer van.
pi_203255698
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:12 schreef Isabeau het volgende:
Zucht
Je foto is wat ondergesneeuwd :*
pi_203255736
Schrikken, Lucky. Gelukkig kwam je net langs en heb je dochter en 112 kunnen bellen. De rest wat ik zou willen zeggen is ook al lang geschreven door andere lieve mensen hier ;)

Een ehbo cursus helpt wel om je minder machteloos te voelen.
pi_203255751
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:22 schreef Blues het volgende:

Je foto is wat ondergesneeuwd :*
Normaal doe ik uploaden via imgurapp en daarna met de pc website van Imgur plaats ik het op fok :')
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:26:35 #92
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203255772
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Normaal doe ik uploaden via imgurapp en daarna met de pc website van Imgur plaats ik het op fok :')
Als ik nog mod was geweest fixte ik het voor je; maar als ik nu in de gemodde subfora zie wat er staat snap ik -direct- weer waarom ik stopte :X
pi_203255910
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Schrikken, Lucky. Gelukkig kwam je net langs en heb je dochter en 112 kunnen bellen. De rest wat ik zou willen zeggen is ook al lang geschreven door andere lieve mensen hier ;)

Een ehbo cursus helpt wel om je minder machteloos te voelen.
Jullie hebben allemaal gelijk inderdaad.

Zo'n cursus is wel een goed idee denk ik. We hebben ook al zeker 10 jaar zo'n half voornemen om daar eens iets mee te doen.
Spoilers!
pi_203255919
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:20 schreef Blues het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Morgen maar ff mailen of bellen op werk want ik snap er geen bal meer van.
Geen seconde meer druk om maken vandaag, ICT bellen .
pi_203255964
Hoe is het met de covid score in jullie omgevingen?

Sinds gisteren beginnen hier de meldingen binnen te stromen van mensen die in isolatie moeten wegens zelf besmet of nauw contact. Ik heb er al twee ontweken door afstand en kort contact. Na een weekend zelftesten maar een nieuw doosje besteld op het werk.

Kind van collega positief getest dus (niet gevaccineerd) gezin zit in quarantaine. Zij is nu ook ziek. Blijft trouw zelftesten en die zijn negatief ... Hopelijk belt ze nu eens naar de GGD, want waarschijnlijk kan ze dan eindelijk over een paar dagen die QR code scoren :')
pi_203256001
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

Sinds gisteren beginnen hier de meldingen binnen te stromen van mensen die in isolatie moeten wegens zelf besmet of nauw contact. Ik heb er al twee ontweken door afstand en kort contact. Na een weekend zelftesten maar een nieuw doosje besteld op het werk.

Kind van collega positief getest dus (niet gevaccineerd) gezin zit in quarantaine. Zij is nu ook ziek. Blijft trouw zelftesten en die zijn negatief ... Hopelijk belt ze nu eens naar de GGD, want waarschijnlijk kan ze dan eindelijk over een paar dagen die QR code scoren :')
Wat vrienden en kennissen hebben nu corona. Het gaat goed rond.

Ondertussen is schoonfamilie een nieuwjaarsborrel aan het plannen, aangezien Oud & Nieuw niet door kon gaan met de maatregelen. Ik weet nog niet helemaal of ik het op dit moment zo slim vind.
pi_203256008
@fietsie hoe was het afgelopen met covid in de klas van uk?
pi_203256033
quote:

Niks bijzonders gehoord eigenlijk. Nou spreek ik ook niet zoveel mensen. Maar binnen m'n sportvereniging al een hele tijd niemand meer geweest die het had. De rij-instructeur vertelde dat geen van de instructeurs corona heeft gehad dus dat dat tot nu toe (afkloppen) erg goed gaat. En m'n moeder gaat morgen voor haar booster. Die was 2 weken ziek van de vaccinatie dus heeft de booster nu zo ingepland dat het niet uitmaakt als ze de komende 2 weken eruit ligt. :X
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:50:06 #99
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203256042
quote:

Klas van uk is naar huis gestuurd.
4 bevestigde covid-gevallen, van de 22 leerlingen kwamen er vandaag nog 5 (uk meegerekend) opdagen op school. Alle 5 negatief thuis-testend./

Uk moet nu 10 dagen quarantaine volgens brief GGD, maar testte zojuist (in neus en keel genomen) weer negatief. Ik ben van plan iig conform GGD scenario een test te plannen voor over 5 dagen, voor haar. Eventueel zelf ook maar gelijk, we gaan toch met 1 auto.

Wat het "ingewikkeld" maakt (nuja, voor mij niet, maar regeltjes-wise) is dat ze als 11 jarige nu een vaccinatieafspraak kan maken, maar het er in mijn ogen op lijkt dat de GGD haar beschouwd als "niet bewezen negatief en dus positief" en je positief toch geen vaccinatie mocht??
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:50:17 #100
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203256044
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:46 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie hoe was het afgelopen met covid in de klas van uk?
Zie post hierboven :)
pi_203256105
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:50 schreef fietsie het volgende:

[..]
4 bevestigde covid-gevallen, van de 22 leerlingen kwamen er vandaag nog 5 (uk meegerekend) opdagen op school. Alle 5 negatief thuis-testend./

Uk moet nu 10 dagen quarantaine volgens brief GGD, maar testte zojuist (in neus en keel genomen) weer negatief. Ik ben van plan iig conform GGD scenario een test te plannen voor over 5 dagen, voor haar. Eventueel zelf ook maar gelijk, we gaan toch met 1 auto.

Wat het "ingewikkeld" maakt (nuja, voor mij niet, maar regeltjes-wise) is dat ze als 11 jarige nu een vaccinatieafspraak kan maken, maar het er in mijn ogen op lijkt dat de GGD haar beschouwd als "niet bewezen negatief en dus positief" en je positief toch geen vaccinatie mocht??

Tja. Er zijn altijd situaties waarin die regels niet goed passen en je er niet uit komt. Als ze over 5 dagen negatief getest is bij de GGD, kan ze niet dan een vaccinatie-afspraak maken? Die 5 dagen zullen toch ook niet zo dramatisch veel uitmaken voor wanneer er een afspraak vrijkomt, mag ik hopen.

Vindt uk het raar/spannend om in quarantaine te zitten of gaat het wel? Aan de ene kant lijkt het me meer van hetzelfde maar aan de andere kant zou ik ervan gaan hypochonderen denk ik. :X
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:56:44 #102
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203256115
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Tja. Er zijn altijd situaties waarin die regels niet goed passen en je er niet uit komt. Als ze over 5 dagen negatief getest is bij de GGD, kan ze niet dan een vaccinatie-afspraak maken? Die 5 dagen zullen toch ook niet zo dramatisch veel uitmaken voor wanneer er een afspraak vrijkomt, mag ik hopen.

Vindt uk het raar/spannend om in quarantaine te zitten of gaat het wel? Aan de ene kant lijkt het me meer van hetzelfde maar aan de andere kant zou ik ervan gaan hypochonderen denk ik. :X
Uk herhaalt maar 1 mantra: "Ik wil niet degene zijn van wie jullie, ook al zijn jullie geboostered, covid krijgen. Dat haal je maar bij een ander".
pi_203256118
Covidscore: 0.
pi_203256131
Hier, voor zover ik weet, ook niemand positief. En dat wil ik ook wel zo houden.
pi_203256208
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:50 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ingewikkelde shizzle. Ik denk ook niet dat ze nu voor de vaccinatie mag.
En zelf zou ik het nu sowieso afwachten tot duidelijk is of ze het wel of niet heeft.

Bij broer zitten er ook drie thuis ivm veel besmettingen in de klas. Dus eentje ging naar zijn vriendin… die daarna positief testte dus hij zit in quarantaine. Want uiteraard innig contact geweest *;
Enige kind wat nog wel maar school mocht zit nu ook thuis… vriendinnetje (van andere school) is positief getest. Dus drukke boel daar nu _O-
pi_203256666
Veel POS scores om me heen op werkgebied. Kan niet anders, maar gelukkig qua coll en families geen ernstig zieken. Allemaal mild of geen klachten.
Kleinkinderen: A. 1 hele klas in quarantaine vrijdag allemaal testen, of 10 dagen q als je niet wil testen.
J. halve klas in q en juf POS.
Zelf daar allemaal neg.
pi_203256681
Nou, op het moment baal ik ontzettend van de hele wereld, de politiek en bijzonder onfatsoenlijke mensen.

Maar hé, pas om 17 uur donker en licht aangedaan. *O*

#kleine dingen.

Dan ga ik maar koken. Gehaktpotje met Surinaamse kruiden (?) en bruine rijst.
Gister voorzichtig gedaan met verse kurkuma wortel. En toch gele uitslag langs de nagels. Ook al kak.
pi_203256695
Ik vraag me ook qua wat ik lees van fiets-uk en wat ik hoor van kleinkinderen hoe dit zich in kinderbreinen manifesteert, die stress rondom virus.
pi_203256712
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:56 schreef fietsie het volgende:

[..]
Uk herhaalt maar 1 mantra: "Ik wil niet degene zijn van wie jullie, ook al zijn jullie geboostered, covid krijgen. Dat haal je maar bij een ander".
Ik vind het heel lief van haar, maar ze neemt zo wel teveel verantwoordelijkheid op zich. Het is helaas in veel gevallen domme pech, en daarover hoeft ze zich niet schuldig te voelen als jullie het wel via haar zouden krijgen. Ik hoop dat ze zich dat toch ook ergens beseft.

Maar lastige situatie hoor :*
  dinsdag 18 januari 2022 @ 18:11:01 #110
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203256919
Overigens corona update:

Gezin broer allemaal positief getest.
Gevaccineerd + geboosterd
Broer naar maar redt t tot nu toe aardig (heel veel heel hard en lang hoesten met grote regelmaat) Saturatie 98%
Schoonzus moeilijk ademend, hijgen. Telefonische triage door huisarts leverde covid-spreekuur bezoek morgen om 11:00 op. Ook Saturatie 98%
Kinderen positief voor dezoveelstekeer (1 kind met Astma, vandaar saturatiemeter in huis)

We hebben er net een doos met tijdschriften, spelletjes, PS4 games e.d. naartoe gestuurd per post.

Broertje: "Voordeel van deze situatie is dat A. (oudste kind, 12) over drie weken goed kan koken."

[ Bericht 6% gewijzigd door fietsie op 18-01-2022 18:24:16 ]
  dinsdag 18 januari 2022 @ 18:13:22 #111
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203256951
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 17:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ingewikkelde shizzle. Ik denk ook niet dat ze nu voor de vaccinatie mag.
En zelf zou ik het nu sowieso afwachten tot duidelijk is of ze het wel of niet heeft.

Dit. Die quarantaine is natuurlijk nergens geregistreerd ofzo, maar toch heb ik maar even het fatsoen eerst maar die negatieve test te gaan laten ophalen na de 22e. Niet dat ik er nu 'door' kom bij de test-telefoon..
Al zijn we dan zo'n beetje bijna in de buurt van haar 12e verjaardag en kan ze voor die variant...
pi_203257243
Woonkamer is stom en kaal en leeg en vooral donker :(
pi_203257281
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gaat wennen. En anders een plant neerzetten met lichtjes erin? Ik heb (al een paar jaar) een streng kerstboomlampjes in de vensterbank liggen. Voorheen stonden daar 2 kaarsen, maar dit is een stuk schoner (scheelt ramen wassen) en net zo gezellig.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 18:37:47 #114
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203257321
quote:

Twee niet gevaccineerde collega's zijn ziek thuis. Andere flink verkouden en reeds geboosterde collega's deden dit weekend negatieve test.

Thuis iedereen klachten vrij en verder ken ik niemand met corona.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 18 januari 2022 @ 18:47:49 #115
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203257509
Moeders is de dans ontsprongen tot nu toe, waar het op school wel bingo is. Maar ja gelukkig zit ze veel 'apart' en niet in een klas.
In mijn werkomgeving valt het wel mee. Ja een enkele ouder met schoolgaande kinderen zijn al de pineut geweest. Maar dat is het dan ook.
De teststraat moet ik nog eens bezoeken. Mijn zelftesten zijn tot nu toe negatief. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_203257566
quote:

Troost je: panieksituaties heten niet voor niets zo: paniek belemmert je hoofd te functioneren. Je hebt je er nog aardig doorheen geslagen: als paniek echt goed toeslaat word je contraproductief.

Voor zover mogelijk, leren te reageren in panieksituaties leer je door te falen in panieksituaties.
pi_203257584
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:51 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn gemoedstoestand: rustig even mail lezen want ik heb nog even voor ik naar de trein moet. Ik paniek opschrikken, pand uitrennen want oh kut, verkeerd op de klok gekeken, de trein vertrekt al bijna. Hijgend en puffend op het station aankomen en ontdekken dat ik me 10 minuten vergist heb en dus volkomen legitiem mijn mail rustig zat te lezen :') :') :')
Edgy hmm?
pi_203258294
De huisarts was vandaag bij mijn oma en vindt het geen onredelijke gedachte dat ze gewoon 95 wordt. In mei. :')

O+
pi_203258318
Oh wauw wat fijn Loona O+
pi_203258365
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 19:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh wauw wat fijn Loona O+
Ja, echt. O+ Maar ook echt wel bizar. We denken toch dat ze misschien iets anders onder de leden gehad heeft ofzo. Het is nu echt alsof er niks meer aan de hand is, net als eerst. (Ondanks de tumor die zo groot is als een pistolet. :X Die kan natuurlijk wel gewoon knappen of de darm afsluiten maar zo lang ie houdt, houdt ie.) (En hij houdt al 9 jaar)
pi_203258366
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gaat wennen. En anders een plant neerzetten met lichtjes erin? Ik heb (al een paar jaar) een streng kerstboomlampjes in de vensterbank liggen. Voorheen stonden daar 2 kaarsen, maar dit is een stuk schoner (scheelt ramen wassen) en net zo gezellig.
Gaat zeker weer wennen :Y Zaterdag op de markt mooie bos bloemen scoren helpt ook al.
Maar ik wilde even mopperen :P
pi_203258421
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 18:51 schreef sigme het volgende:

[..]
Edgy hmm?
Guilty as charged. ;)
pi_203258689
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 19:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Gaat zeker weer wennen :Y Zaterdag op de markt mooie bos bloemen scoren helpt ook al.
Maar ik wilde even mopperen :P
Ik ga morgen ook maar eens op zoek naar iets bloeiends in huis. Maar ook weer een paar planten, want er missen heel wat groene bladeren aan een aantal.
pi_203258735
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 17:52 schreef Blues het volgende:
Ik vraag me ook qua wat ik lees van fiets-uk en wat ik hoor van kleinkinderen hoe dit zich in kinderbreinen manifesteert, die stress rondom virus.
Jup. Mijn zes jarige mag zaterdag voor zijn prikje. Vanavond: "mama, ik ben zo blij dat ik zaterdag eindelijk mijn vaccinatie mag, dan kan ik niemand meer ziek maken..." :'( O+
pi_203258767
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 19:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, echt. O+ Maar ook echt wel bizar. We denken toch dat ze misschien iets anders onder de leden gehad heeft ofzo. Het is nu echt alsof er niks meer aan de hand is, net als eerst. (Ondanks de tumor die zo groot is als een pistolet. :X Die kan natuurlijk wel gewoon knappen of de darm afsluiten maar zo lang ie houdt, houdt ie.) (En hij houdt al 9 jaar)
Nu vooral lekker genieten dat ze er weer helemaal is O+
pi_203258823
Loebes wilde ons even laten zien dat hij dan wel een meneer op leeftijd is maar nog steeds super knap. Een soort George Clooney onder de honden _O-

pi_203258857
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 19:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Bizar ja, maar wat maakt het uit, Oma doet het en da's ontzettend fijn.
pi_203258919
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 19:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes wilde ons even laten zien dat hij dan wel een meneer op leeftijd is maar nog steeds super knap. Een soort George Clooney onder de honden _O-

[ link | afbeelding ]
Loebes grijnst
pi_203258923
quote:

Ik hoor ze op kantoor ook achter elkaar. En vandaag kregen we wederom een mail: kantoorpersoneel zoveel mogelijk thuis werken. Dus....hoeveel mensen denk je dat er op kantoor waren.....? :') Inclusief directie en HR die de mail stuurde _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203258984
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Daarom is hier de kerstboom nog niet weg 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_203258993
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:55 schreef Lonaa het volgende:
En vanaf daar gaat het mis want Ludolf post met de 'met wederzijdse instemming roddel'bril en de rest met de 'seksueel misbruik'bril.

Totaal ander verhaal, lekker scheef lullen en allemaal omdat de Boomer een half verhaal heeft gehoord.
Wat ben jij opeens slim! O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203259017
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Jup. Mijn zes jarige mag zaterdag voor zijn prikje. Vanavond: "mama, ik ben zo blij dat ik zaterdag eindelijk mijn vaccinatie mag, dan kan ik niemand meer ziek maken..." :'( O+
Dat is natuurlijk een tikkie bullshit :D JE bent nog net zo besmettelijk :D
pi_203259022
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 19:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[ link | afbeelding ]
O+
pi_203259060
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 20:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk een tikkie bullshit :D JE bent nog net zo besmettelijk :D
Helaas heeft mijn zes-jarige niet alle wijsheid...
pi_203259091
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Helaas heeft mijn zes-jarige niet alle wijsheid...
Niet? -O- ;)
pi_203259117
Wat een bijkomende narigheid met kleine kinderen - en grote - die zich verantwoordelijk voelen voor overdragen van corona.

Is het druk op Texel? Think-Pink.

@Lonaa stoere oma. Kan zij ervan genieten?
pi_203259290
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 20:04 schreef AnneX het volgende:
Wat een bijkomende narigheid met kleine kinderen - en grote - die zich verantwoordelijk voelen voor overdragen van corona.

Is het druk op Texel? Think-Pink.

@:Lonaa stoere oma. Kan zij ervan genieten?
Nee heerlijk rustig, zo hebben we het graag. Al zijn de tijden dat je hier in de winter echt geen andere toeristen zag wel voorbij.
pi_203259494
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 19:59 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wat ben jij opeens slim! O+
Soms zie ik het allemaal heel duidelijk en neem ik ook nog eens de moeite om het uit te typen. :7
pi_203259502
@AnneX zeker! Dat maakt het ook zo mooi. :Y
pi_203259592
Oma Lonaa O+
  dinsdag 18 januari 2022 @ 20:30:37 #141
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203259698
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 20:24 schreef Blues het volgende:
Oma Lonaa O+
Deze vond ik wel mooi, gezien haar posts ervoor :P
pi_203260126
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 20:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Soms zie ik het allemaal heel duidelijk en neem ik ook nog eens de moeite om het uit te typen. :7
Bejje aan de drugs ofzow?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203260148
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 20:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Bejje aan de drugs ofzow?
Niet eens. ;(
pi_203260187
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 20:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Niet eens. ;(
So sad :'(
  dinsdag 18 januari 2022 @ 20:56:06 #145
63722 z80
I fink you freaky
pi_203260193
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Als bhver krijg je daarom ook geregeld een herhalingscursus. Dit om het proces min of meer automatisch te laten lopen. Ik merk bij de oefeningen met een lotus slachtoffer dat het beginnen met hulp verlenen het lastigste is. Eenmaal bezig gaat het op standje auto zonder verder er echt over na te denken. Brand en ontruiming is een stuk makkelijker.
Maar ondanks de geregelde training word er elke keer vermeld dat dichtslaan en niet meer weten wat te doen geen schande is. Een professionele hulpverlener draait in een team met veel meer en betere trainingen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 21:53:09 #146
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203261339
B:)B
pi_203261385
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 20:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Niet eens. ;(
Gemiste kans
pi_203264794
'morgen.
pi_203264848
Mogge.
pi_203264870
pi_203264871
Koffie op. Tijd voor sportkleren.
pi_203265183
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 07:39 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
Te vroeg!!!!
pi_203265245
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 07:39 schreef Lonaa het volgende:
Koffie op. Tijd voor sportkleren.
Koffie hier ook op. Sportkleren zijn aan. Ik blijf een beetje steken in de volgende stap :')
  woensdag 19 januari 2022 @ 08:59:20 #154
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203265256
Reisgenootjes zijn allemaal al asngekleed en klaar voor dagje skiën..
Ik heb vandaag even vrij weinig motivatie.. :{
pi_203265382
Goedemorgen :O

Loebes slaapt bij ons op de kamer. Daar ligt zowel zijn mandje als een kleedje waar hij graag op slaapt. Naar zeshonderd keer per nacht wordt er gewisseld van mand naar kleedje. En dat gaat allemaal niet zo soepel meer dus dat is een herrie :’)

Hem laten slapen in de woonkamer hebben we geprobeerd maar dan komt hij op de koude vloer in de slaapkamer liggen. Niet echt bevorderlijk voor zijn artrose pootjes.

Vanmiddag maar een tukje op de bank denk _O-
pi_203265513
Mogge!

Mand in woonkamer en kleed in slaapkamer? Zou dat werken @Thinkk-Pinkk

Lekker in de zon met een kop koffie en een boek is toch ook een prima plan voor vandaag @Barreltje

Ik had gisteren een schaal in de slaapkamer op een andere plek gezet. Het blijkt dat Nika dat kastje gebruikt om vandaar op mijn bed te springen. Het veroorzaakte nogal wat herrie om iets na 3 uur vannacht _O-. Schaal staat weer op de oude plek :D
pi_203265571
Ik ken een stel dat jaren op een matras op de vloer heeft geslapen zodat hun bejaarde kat 's nachts goed bij hen kon komen. Ik verklaarde hun toen voor gek. Inmiddels snap ik het wel. Sinds ik bij de dierenarts een poster zag over dat 70% van de katten van 8 jaar en ouder last hebben van artrose, probeer ik wel steeds beter rekening te houden met haar ouder wordende lijf. Misschien zet ik over een tijdje een opstapje naast het bed zodat ze niet zo ver hoeft te springen.

Gelukkig is ze net uit weer een periode waarin ze midden op mijn dekbed wil liggen. Dan kan ik geen kant op.
Spoilers!
pi_203265665
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ken een stel dat jaren op een matras op de vloer heeft geslapen zodat hun bejaarde kat 's nachts goed bij hen kon komen. Ik verklaarde hun toen voor gek. Inmiddels snap ik het wel. Sinds ik bij de dierenarts een poster zag over dat 70% van de katten van 8 jaar en ouder last hebben van artrose, probeer ik wel steeds beter rekening te houden met haar ouder wordende lijf. Misschien zet ik over een tijdje een opstapje naast het bed zodat ze niet zo ver hoeft te springen.

Gelukkig is ze net uit weer een periode waarin ze midden op mijn dekbed wil liggen. Dan kan ik geen kant op.
Zolang ze beiden, zonder opstapje, op het (verboden) aanrecht kunnen springen zie ik nog geen noodzaak tot een opstapje :D
pi_203265699
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

Hier zitten we nog midden in die periode :') En elke nacht gaat er eentje een half uur bij de open deur miauwen.
Niet ideaal voor de nachtrust maar we hebben ze toch graag bij ons.
pi_203265704
Hier nog steeds geen katten in de slaapkamer als we slapen. En ze snappen het prima! Als wij naar bed gaan mogen ze nog even in de slaapkamer, en ondertussen lopen ze meestal zelf naar buiten. En 's morgens krabben ze zachtjes aan de deur als ze ons horen...
pi_203265802
Elin ligt een deel van de nacht op bed, meestal op het voeteneind, en soms delen we (blijkt) het hoofdkussen :D

Sinds een maand of twee komt Nika ‘s morgens ook even langs
pi_203265957
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Mand in woonkamer en kleed in slaapkamer? Zou dat werken @:Thinkk-Pinkk

Lekker in de zon met een kop koffie en een boek is toch ook een prima plan voor vandaag @:Barreltje

Ik had gisteren een schaal in de slaapkamer op een andere plek gezet. Het blijkt dat Nika dat kastje gebruikt om vandaar op mijn bed te springen. Het veroorzaakte nogal wat herrie om iets na 3 uur vannacht _O-. Schaal staat weer op de oude plek :D
Nee hij wil gewoon bij ons slapen. Dus als hij dan zijn kleedje zat is gaat hij alsnog op de koude tegels liggen. Normaal slaapt hij gewoon beneden hoor. Maar vakantie huisjes vind hij altijd spannend haha.
pi_203265987
Zolang wij er maar zijn voelt meneer zich trouwens volledig op zijn gemak _O-

woensdag 19 januari 2022 @ 10:25:28 #164
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203266093
Ik kijk nu al uit naar de slapeloze nachten met frida,omdat als ik me omdraai ze op mn teen springt _O-

Nog een weekje wachten *;
pi_203266120
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:25 schreef Barreltje het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de slapeloze nachten met frida,omdat als ik me omdraai ze op mn teen springt _O-

Nog een weekje wachten *;
Oh dat is al vlot!
pi_203266236
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Koffie hier ook op. Sportkleren zijn aan. Ik blijf een beetje steken in de volgende stap :')
Woeptiedo, ik ben gegaan *O* daarna boodschappen gedaan. Nu even douchen en dan bloed doneren en dan zitten de klusjes voor vanochtend er weer op ^O^
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 januari 2022 @ 10:33:17 #167
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203266245
Toen ik nog in IJmuiden woonde sliep Bellefleur heul vroeger op haar eigen plek naast mijn bed. Die kwam ook nooit op schoot zitten, maar wel altijd dichtbij.

Wiske duikt op je, nestelt zich en is vertrokken. Al lag ze vooral op mijn benen.
pi_203266431
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 08:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Mijn volgende stap is gelukt. Er waren wat schouderdingen en ik had geen pijn. Ik deed ook boxjumps ondanks heel spannend.

Content.
pi_203266461
Abby komt meestal als we net in bed liggen op mijn borst liggen spinnen. Totdat ik 1 teen beweeg ofzo en dan is ze ineens pleite. :')

Ziva komt alleen maar als het koud is en dan onder het dekbed. Soms erop en dan net als @Lucky_Strike noemt in het midden zodat je geen kant op kan en je aan de zijkant net koud wordt omdat het dekbed niet groot genoeg is. Oh en als je beweegt gaat ze grommen.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 10:51:38 #170
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203266564
Onze katten waren 's nachts altijd in de garage. Of buiten, als ze zich 's avonds niet hadden gemeld.
Boven kwamen ze nooit, Tammo ging nog wel eens de slaapkamer van m'n ouders (begane grond) in via het raam.
pi_203266669
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 10:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Mijn volgende stap is gelukt. Er waren wat schouderdingen en ik had geen pijn. Ik deed ook boxjumps ondanks heel spannend.

Content.
*O* ^O^
pi_203266681
Onze Rocky een Jack Russel die we vroeger hadden sliep altijd bij mij in bed. Wel lekker warm zo’n kruikje.

Toen Loebes een tijd terug zo ziek was hebben mijn man en ik om en om weken naast hem geslapen in de woonkamer.

Maar zo’n labrador die denk gezellig bij je te gaan liggen is wel even wat anders dan zo’n Jack Russeltje _O-
pi_203267005
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:

Lekker in de zon met een kop koffie en een boek is toch ook een prima plan voor vandaag @:Barreltje

Nee nee Nee! Vandaag nog heel veel zon, daarna over. Dus morgen boek.
  woensdag 19 januari 2022 @ 12:06:10 #174
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203267495
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Jajaja.. ik ga zo de berg op.. moet alleen nieuwe schoenen kopen,sloopte fie van mij gister..

Misschien terugvragen via reisverzekering,maar hoe pak ik dat het beste aan eigenlijk?
  woensdag 19 januari 2022 @ 12:14:01 #175
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203267589
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:06 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Jajaja.. ik ga zo de berg op.. moet alleen nieuwe schoenen kopen,sloopte fie van mij gister..

Misschien terugvragen via reisverzekering,maar hoe pak ik dat het beste aan eigenlijk?
Waarom zou een reisverzekering het verslijten van schoenen vergoeden?
pi_203267748
Goedemiddag :W

Rijles ging goed *G*

Ik heb voor het eerst het Keizer Karelplein gereden en het ging goed *G*

Dit is echt de eerste keer dat de instructeur en ik achteraf allebei dachten "dit ging eigenlijk best soepel". :D
pi_203267770
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:06 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Denk eigenlijk niet dat dat vergoed wordt. Dat zijn gebruikers dingen en die gaan op een gegeven moment nou eenmaal stuk. Als ze nieuw zijn horen ze nog niet stuk te gaan en is dat garantie.
pi_203267781
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:25 schreef Tele6 het volgende:

Rijles ging goed *G*

Dit is echt de eerste keer dat de instructeur en ik achteraf allebei dachten "dit ging eigenlijk best soepel". :D
Lekker! Hoeveel lessen heb je nu gehad?
pi_203267786
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 11:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Da’s voor jou een goed plan
pi_203267822
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Lekker! Hoeveel lessen heb je nu gehad?
Dit was nr 17. Lessen van een uur.
pi_203267903
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dit was nr 17. Lessen van een uur.
Nou als jij en je instructeur vandaag dan vonden dat het best soepel ging ben je toch al lekker bezig hoor :)

Ik heb mijn motor rijbewijs en ben ook bezig met mijn auto. Heb nu 13 lessen gehad. Ik blijf achteruit inparkeren echt kak vinden. Ik zit steeds te klooien met mijn draaimoment.

Ondertussen zit mijn drill sergeant.. sorry ik bedoel rij instructeur mij met verheven stem te vertellen dat ik rustig moet doen. Waar ik niet echt rustiger van wordt :+
pi_203268036
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Nou als jij en je instructeur vandaag dan vonden dat het best soepel ging ben je toch al lekker bezig hoor :)

Ik heb mijn motor rijbewijs en ben ook bezig met mijn auto. Heb nu 13 lessen gehad. Ik blijf achteruit inparkeren echt kak vinden. Ik zit steeds te klooien met mijn draaimoment.

Ondertussen zit mijn drill sergeant.. sorry ik bedoel rij instructeur mij met verheven stem te vertellen dat ik rustig moet doen. Waar ik niet echt rustiger van wordt :+
Achteruit inparkeren of fileparkeren?
Fileparkeren heb ik nog niet gedaan. Inparkeren heeft m'n instructeur me een trucje voor aangeleerd waarbij je moet gaan sturen als de spiegel van de auto gelijk staat met een lijn van de parkeervakken. Maar dat gaat natuurlijk alleen met dit autootje :')

Klikt het verder wel goed met je instructeur? Roepen dat je rustig moet worden is wel ongeveer de slechtste tactiek geloof ik :')
Mijne maakt vooral grapjes, dat leidt me een beetje af van de stress en dan word ik rustiger.
pi_203268049
Ik vond de rijlessen uit een ver verleden hartstikke leuk, maar inderdaad achteruit inparkeren is hel op de fiets.

Vanavond nog geen fysiofitness, de zaal is ook in gebruik bij normale fysio en die staan al ingepland. Volgende week dus
pi_203268113
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:44 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Achteruit inparkeren of fileparkeren?
Fileparkeren heb ik nog niet gedaan. Inparkeren heeft m'n instructeur me een trucje voor aangeleerd waarbij je moet gaan sturen als de spiegel van de auto gelijk staat met een lijn van de parkeervakken. Maar dat gaat natuurlijk alleen met dit autootje :')

Klikt het verder wel goed met je instructeur? Roepen dat je rustig moet worden is wel ongeveer de slechtste tactiek geloof ik :')
Mijne maakt vooral grapjes, dat leidt me een beetje af van de stress en dan word ik rustiger.
Achteruit inparkeren in een parkeervak. File parkeren is volgens mij de enige bijzondere verrichting die ik nog moet.

En dat met de spiegel op 1 lijn truuk heb ik ook. Maar nou ja komt wel goed heb dat ook nog maar een paar keer gedaan: de rest gaat allemaal wel goed.

En nee echt ontspannend is het niet. Klikken op dat na wel oké hoor. Niet dat ik kan wisselen want ze zitten helemaal vol met een wachtlijst enzo.
  woensdag 19 januari 2022 @ 12:53:17 #185
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203268149
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:25 schreef Tele6 het volgende:

Rijles ging goed *G*

Held! ik rij daar dus gewoon niet. Ik zorg gewoon dat ik daar nooit langs hoef _O-
pi_203268178
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Held! ik rij daar dus gewoon niet. Ik zorg gewoon dat ik daar nooit langs hoef _O-
Wanneer ik bij iemand in de auto zit en we rijden over dat plein, zit ik ook met samengeknepen billen
pi_203268184
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Achteruit inparkeren in een parkeervak. File parkeren is volgens mij de enige bijzondere verrichting die ik nog moet.

En dat met de spiegel op 1 lijn truuk heb ik ook. Maar nou ja komt wel goed heb dat ook nog maar een paar keer gedaan: de rest gaat allemaal wel goed.

En nee echt ontspannend is het niet. Klikken op dat na wel oké hoor. Niet dat ik kan wisselen want ze zitten helemaal vol met een wachtlijst enzo.
Ik moet nog fileparkeren en bocht achteruit. :)

Ik ga half februari tijdelijk bij een andere instructeur van dezelfde verkeersschool lessen omdat ik dan alleen nog na werk kan, en de instructeur die ik nu heb is een vroege vogel. Ruilen bleek wel te kunnen, dan delen ze nieuwe leerlingen gewoon bij een ander in. Maar misschien moet je daarvoor bij een grote verkeersschool zitten.
pi_203268208
Overstappen van instructeur was voor mij echt de beste keuze ooit. De eerste instructeur gaf me altijd het gevoel dat ik het niet kon, en de tweede gaf me juist het gevoel dat ik het prima kon maar gewoon moest ontspannen.
pi_203268261
Ik was (ben) ook geen held met achteruit inparkeren. Gelukkig kunnen de meeste auto's dat tegenwoordig zelf of zitten er zoveel camera's op dat het wel makkelijker wordt :+
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:01:04 #190
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203268276
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:59 schreef Sarabi het volgende:
Ik was (ben) ook geen held met achteruit inparkeren. Gelukkig kunnen de meeste auto's dat tegenwoordig zelf of zitten er zoveel camera's op dat het wel makkelijker wordt :+
Ik parkeer gewoon altijd vooruit _O-
pi_203268278
Hoe is het met ziekzijn @Myraela en met de oorpijn @Sarabi?
pi_203268357
Als hij weer eens zo tekeer gaat zal ik weleens vragen of het ook wat minder kan omdat ik daar alleen nog maar gespannender van wordt. Terwijl het echt wel meevalt hoor.
pi_203268384
Kerona-update: 1.
pi_203268400
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:54 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik moet nog fileparkeren en bocht achteruit. :)

Ik ga half februari tijdelijk bij een andere instructeur van dezelfde verkeersschool lessen omdat ik dan alleen nog na werk kan, en de instructeur die ik nu heb is een vroege vogel. Ruilen bleek wel te kunnen, dan delen ze nieuwe leerlingen gewoon bij een ander in. Maar misschien moet je daarvoor bij een grote verkeersschool zitten.
Oh dan Ben je ook lekker op weg.

En komt met die andere instructeur vast helemaal goed :)
pi_203268479
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik parkeer gewoon altijd vooruit _O-
Als die optie er is :Y sowieso

quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe is het met ziekzijn @:Myraela en met de oorpijn @:Sarabi?
Lief dat je het vraagt, nog geen verbetering helaas.
pi_203268836
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe is het met ziekzijn @:Myraela en met de oorpijn @:Sarabi?
Alleen wat snotterig nog, dus prima! So far geen positieve testen in m'n omgeving, dus dat is fijn. Zelfs m'n vriend blijkbaar niet aangestoken.
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:43:40 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203268851
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:07 schreef Lonaa het volgende:
Kerona-update: 1.
Hopelijk niet jijzelf?
pi_203268872
Potver! Mijn BSN moet verlengd worden.
Blij dat ze erover belden en handig dat ik Engels versta. Denk dat de dame ook wat last had van de keel, ze klonk een beetje robotisch.
pi_203268875
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:43 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hopelijk niet jijzelf?
Nope. *O*

De dochter van de baas van F. had net de uitslag van een GGD-test die positief bleek.
F. test zo thuis, ik heb dat al gedaan.

Negatief is mooi want vanmiddag auto kopen en naar oma. . :7
pi_203268884
Achteruit inparkeerliefde O+

Je moet er even handigheid in krijgen maar dan is het bij de meeste wagens een eitje.
Ik heb nu de luxe van camera, maar kan het ook alleen op de buitenspiegels. Dan is het vooral spannend waar de lucht ophoudt en berm/paaltje/muur etc begint.
pi_203268904
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nope. *O*

De dochter van de baas van F. had net de uitslag van een GGD-test die positief bleek.
F. test zo thuis, ik heb dat al gedaan.

Negatief is mooi want vanmiddag auto kopen en naar oma. . :7
Oma *O*

Zolang baas nog geen positieve test heeft en F zijn dochter niet heeft gezien is het nog best een via via verhaal. Dus hopelijk blijft hij ook negatief.
pi_203268940
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 13:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Oma *O*

Zolang baas nog geen positieve test heeft en F zijn dochter niet heeft gezien is het nog best een via via verhaal. Dus hopelijk blijft hij ook negatief.
Ja, precies. Baas heeft zo geen tst bij de hand want op de zaak. Dus van F. is ook meer voorzorg dan gelijk angst voor kerona. Ofzo.
  woensdag 19 januari 2022 @ 13:53:13 #203
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203268994
GGD is weer in gesprek.
pi_203269055
Joe die van F. is ook negatief *O*
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:03:24 #205
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203269149
Ennnnn je kan bij de GGD geen datum opgeven voor een test, online. Top automatisering.
pi_203269386
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vond de rijlessen uit een ver verleden hartstikke leuk, maar inderdaad achteruit inparkeren is hel op de fiets.
:N
Makkelijker dan vooruit.
  woensdag 19 januari 2022 @ 14:19:56 #207
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203269428
Correct geparkeerd staan in ieder beschikbaar passend plekje waarbij je vooruit inparkeert is in veel gevallen moeilijker te realiseren dan daar achteruit in inparkeren....
pi_203269489
Dat valt mee voor Lonaa en F én oma. Pffft.
Wat prettig van de schouder!

Achteruit inparkeren is altijd een makkie geweest.
Alleen tegenwoordig zet ik hem té schuin weg. Of de ander staat scheef, dat kan ook natuurlijk 🙃

@CAT een BSN verlengen? Hoe dan? Die heeft een inwoner toch voor altijd.

Hier staat een verse tomatensoep op voor vanavond. Broodjes gehaald, nog kaas raspen.
Mn.X is helemaal naar Schagen. Lang leve marktplaats. w/
pi_203269597
@AnneX het is een bekende telefoonscam die al maanden rondgaat. Een Engelse robotstem vertelt je dat je BSN is verlopen, of dat de politie achter je aanzit ivm onbetaalde boetes. En natuurlijk willen zij je via een keuzemenu wel van je geld en gegevens afhelpen….
pi_203269621
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:AnneX het is een bekende telefoonscam die al maanden rondgaat. Een Engelse robotstem vertelt je dat je BSN is verlopen, of dat de politie achter je aanzit ivm onbetaalde boetes. En natuurlijk willen zij je via een keuzemenu wel van je geld en gegevens afhelpen….
Oh die. Ja, die. :X
pi_203269639
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:33 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh die. Ja, die. :X
Een volgende keer zal ik voor je de /sarcasme tag erachter zetten ;)
pi_203269662
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Een volgende keer zal ik voor je de /sarcasme tag erachter zetten ;)
Nou, hoeft niet hoor. Scrolde erlangs en deed drie dingen tegelijk en dit bleef hangen.
pi_203269959
Ik kan bijzonder goed vooruit inparkeren. Maar achteruit is vaak praktischer. Sinds onze O+ oprit O+ ben ik er steeds beter. Is sowieso een kwestie van veel doen, in onze oude straat heb ik prima leren fileparkeren.
pi_203270355
Mijn man doet het ook altijd achteruit. Maarja met camera en de piepers kan ik het met onze auto ook _O-

Helaas zijn die snufjes in mijn lesbak allemaal uitgeschakeld.
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:22:06 #215
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203270384
Mijn auto is uit het pre-sensor tijdperk. Gewoon op zicht dus.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 15:24:10 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203270423
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Helaas zijn die snufjes in mijn lesbak allemaal uitgeschakeld.
Uh, nee, want dat hoor je gewoon op spiegels te kunnen.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 15:25:32 #217
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203270445
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 14:55 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kan bijzonder goed vooruit inparkeren. Maar achteruit is vaak praktischer. Sinds onze O+ oprit O+ ben ik er steeds beter. Is sowieso een kwestie van veel doen, in onze oude straat heb ik prima leren fileparkeren.
Achteruit inparkeren is ook veel veiliger :Y
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:25:56 #218
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203270455
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Het is wel relaxed om te hebben. :Y

/alleen zijspiegels
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 19 januari 2022 @ 15:27:07 #219
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203270477
Ik ben nu aan het lezen in Vortex, een crimi, en daarin is een van de hoofdrolspelers ernstig aan het balen van het feit dat ie achteruit ingeparkeerd had..
pi_203270733
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Achteruit inparkeren is ook veel veiliger :Y
Waarom is dat?
pi_203270760
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat snap ik ook wel :’) was een grapje
pi_203270781
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Waarom is dat?
Grootste voordeel vind ik dat je bij wegrijden veel meer zicht hebt op de weg. Zeker met fietsers, kinderen etc.
Bij het inparkeren boeit dat vaak niet zo: je plek is toch leeg en verkeer ziet je auto goed, voordat je in je vak verdwijnt.
pi_203270809
Sommige cliënten herkennen mijn auto inmiddels als ik kom. Niet door kleur of type, maar omdat ik als enige achteruit inparkeer op hun smalle oprit aan een redelijk drukke weg.
No way dat ik daar achteruit ga uitsteken. Lekker die neus naar de weg laten voor overzichtelijk wegrijden O+
pi_203270828
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Grootste voordeel vind ik dat je bij wegrijden veel meer zicht hebt op de weg. Zeker met fietsers, kinderen etc.
Bij het inparkeren boeit dat vaak niet zo: je plek is toch leeg en verkeer ziet je auto goed, voordat je in je vak verdwijnt.
Ahhh op die manier.
Ik denk daar nooit zo over na, ik kijk toch altijd wel heel erg uit of ik nou uit of inparkeer.
pi_203270862
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ahhh op die manier.
Ik denk daar nooit zo over na, ik kijk toch altijd wel heel erg uit of ik nou uit of inparkeer.
Ik ook, maar blinde vlek is bij achteruit wegrijden een stuk groter. Vind ik.
pi_203271013
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sommige cliënten herkennen mijn auto inmiddels als ik kom. Niet door kleur of type, maar omdat ik als enige achteruit inparkeer op hun smalle oprit aan een redelijk drukke weg.
No way dat ik daar achteruit ga uitsteken. Lekker die neus naar de weg laten voor overzichtelijk wegrijden O+
Ha, ja dat heb ik ook geleerd van de officieren bij het parkeren bij de kazerne.
Overzichtelijker en snel weg kunnen rijden. w/
pi_203271053
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik ook, maar blinde vlek is bij achteruit wegrijden een stuk groter. Vind ik.
Ik bedoel ook niet dan anderen niet uitkijken (nouja behalve die idioten die er rondrijden).
Maar ik ben vooral erg sloom :D
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 16:11:09 #228
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203271158
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 15:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat dus.

Bij veel bedrijven is het verplicht, denk die van barreltje ook verwacht ik. Overzichtelijker met wegrijden dus beduidend minder ongevallen.
pi_203271645
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik bedoel ook niet dan anderen niet uitkijken (nouja behalve die idioten die er rondrijden).
Maar ik ben vooral erg sloom :D
Ik wou zeggen wij liepen net met ons Loebes op een strand overgang. Waren ze van een klus bedrijf bezig met onderhoud aan een paviljoen. Zette zo’n kerel ook in een keer zijn bus in de achteruit en begon zo te rijden. Kon nog net onze Loebes hardhandig wegtrekken. Nu maar hopen dat hij niet weer last van zijn nek krijgt }:|
pi_203271657
Was hier niet iemand die een adresjes zocht voor kat(ten) van een kennis/familie?
Een FOK!ker zoekt een kat, ik had iemand in mijn netwerk met een herplaatser en die is inmiddels waarschijnlijk geplaatst. Maar misschien kan ik zo alsnog een match maken. Tenzij ik het verkeerd heb onthouden van hier.
  woensdag 19 januari 2022 @ 16:53:05 #231
63722 z80
I fink you freaky
pi_203271665
Iemand deed buiten het licht uit. In een paar minuten naar donker.
Zo eens de tas pakken en een rondje sportschool. Eens zien wat de beul trainer nu weer bedacht heeft.
Zijn goede voornemen is in ieder geval minimaal 10 minuten buikspieroefeningen aan het einde van de hiit.
pi_203271675
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik wou zeggen wij liepen net met ons Loebes op een strand overgang. Waren ze van een klus bedrijf bezig met onderhoud aan een paviljoen. Zette zo’n kerel ook in een keer zijn bus in de achteruit en begon zo te rijden. Kon nog net onze Loebes hardhandig wegtrekken. Nu maar hopen dat hij niet weer last van zijn nek krijgt }:|
Arme Loebes -O-
pi_203271692
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Idioot }:| Daar helpt geen camera aan.
pi_203271717
Gisteren gesport, dat ging best goed. Maar blijkbaar toch iets licht verrekt in mijn rug. Bukken is doenbaar, maar niet fijn. Na zitten even rustig uitvouwen bij opstaan /oudwijf
En uiteraard weer spierpijn links en rechts }:|
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:24:53 #235
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203272020
Team achteruit inparkeren (op eigen zicht, zonder snufjes want die hadden mijn stokoude auto's niet) *O*
Al heb ik al tig jaar geen auto meer :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 19 januari 2022 @ 17:25:52 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203272037
quote:
4s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Was hier niet iemand die een adresjes zocht voor kat(ten) van een kennis/familie?
Een FOK!ker zoekt een kat, ik had iemand in mijn netwerk met een herplaatser en die is inmiddels waarschijnlijk geplaatst. Maar misschien kan ik zo alsnog een match maken. Tenzij ik het verkeerd heb onthouden van hier.
Dat was @Blues volgens mij. Maar dat waren 2 katten. Bejaarde zussen als ik het goed onthouden heb.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 januari 2022 @ 17:30:29 #237
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_203272089
De postbode kwam een pakketje van Van Moll brengen :9.
Lekker bier uit Eindhoven :Y
  woensdag 19 januari 2022 @ 18:08:04 #238
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203272585
c_/
pi_203272615
quote:
6s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:30 schreef borisz het volgende:
Lekker hoor
pi_203272753
quote:
6s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:30 schreef borisz het volgende:
Die brouwen in een mooie brouwerij :D
pi_203272799
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat was @:Blues volgens mij. Maar dat waren 2 katten. Bejaarde zussen als ik het goed onthouden heb.
Yup!
Coll heeft 2 bejaarde bessen in de aanbieding ivm verhuizing.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 19-01-2022 18:29:07 ]
pi_203272944
Ik ben nu officieel documentbeheerder van protocollen van een aantal specialismes *O*
Het is veel maar leuk *O*

En.... ratataaaaaa mijn afas inloggen is gelukt *O*
ipv werkmail is mijn inlog mijn thuismail :') :') :') :D :D :D
pi_203272959
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Yup!
Coll heeft 2 bejaarde bessen in de aanbieding ivm verhuizing.
Ik DM je.
  woensdag 19 januari 2022 @ 19:03:02 #244
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203273354
Help! We hebben Grote Bevoorradings Problemen! :)

https://www.nu.nl/economi(...)tkat-en-nescafe.html
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 19:17:52 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203273559
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 19:03 schreef fietsie het volgende:
Help! We hebben Grote Bevoorradings Problemen! :)

https://www.nu.nl/economi(...)tkat-en-nescafe.html
Je hebt andere merken en andere supermarkten. Wat is het probleem? :+
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 19:21:12 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203273609
We blazen het niet met hoofdletters van de toren zoals bij Blues d'r werk maar toch gaan er bij ons ook dingen veranderen.

Als engineer worden we meer verantwoordelijk voor onze eigen machine. Dus ook tijdens productie (voornamelijk het lassen) als tijdens assemblage gaan we onze eigen machines meer controleren/volgen. Lijkt me leuk *O*
pi_203273716
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 19:21 schreef derLudolf het volgende:
We blazen het niet met hoofdletters van de toren zoals bij Blues d'r werk maar toch gaan er bij ons ook dingen veranderen.

Als engineer worden we meer verantwoordelijk voor onze eigen machine. Dus ook tijdens productie (voornamelijk het lassen) als tijdens assemblage gaan we onze eigen machines meer controleren/volgen. Lijkt me leuk *O*
Leuk, dus ook reizen voor jou?
pi_203273725
Avond! :W

Altijd als ik vooruit parkeer moet ik aan mijn opa denken, die er op stond dat iedereen achteruit leerde inparkeren.
Maar ik moet zeggen dat ik het met mijn huidige auto vaak een redelijke opgave vind om dat ding RECHT in het vak te krijgen. Dus dan moet ik nog 30x steken :') . Maar oefening baart wel kunst. In Antwerpen leerde ik juist weer fileparkeren. Het is maar net wat je veel doet/moet doen.
pi_203273751
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 18:32 schreef Blues het volgende:
Ik ben nu officieel documentbeheerder van protocollen van een aantal specialismes *O*

Feli! Altijd fijn, leuke ontwikkelingen op het werk!

Voor jou ook @derLudolf !
pi_203273824
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 19:21 schreef derLudolf het volgende:

Klinkt leuk iig! Zie je ze ook wat meer aan het werk.
pi_203273892
Sinds ik een oprit heb, ben ik het fileparkeren verleerd.

Er stonden vandaag wel twee keer mensen geïnteresseerd te kijken of het wel goed ging toen ik het koekblik tussen de grotere en de brievenbus door achteruit de oprit op manoeuvreerde.
Best koddig, ik had er zelf alle vertrouwen in.
  woensdag 19 januari 2022 @ 19:38:24 #252
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203273897
quote:

Ik heb ook net Afas gekregen en wist dat het met mijn privemail was dus gelukkig geen moeilijkheden gehad :D
Maar wat een stomme lege app zeg.
pi_203274120
quote:

Ben je weer helemaal beter gemeld? dat je dit project ‘erbij’ kunt doen.
Of kun je een andere taak overdragen, bijv.

Kudo’s zeg, dat je er weer instaat!
pi_203274254
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 19:48 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dat dat en dat
pi_203274441
Wat klink je lekker enthousiast @Blues O+ *G* O+ *O*
  woensdag 19 januari 2022 @ 20:12:06 #256
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203274523
Zow, dat werd weer een latertje vandaag. Klaar met werken nu.
pi_203274645
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:12 schreef fietsie het volgende:
Zow, dat werd weer een latertje vandaag. Klaar met werken nu.
En naar bed om morgen weer vroeg te beginnen. *O*
  woensdag 19 januari 2022 @ 20:20:46 #258
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203274684
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:18 schreef Myraela het volgende:

[..]
En naar bed om morgen weer vroeg te beginnen. *O*
Eerste sessie om 8;00, dat valt mee gelukkig. En omdat uk niet naar school maakt niet om 6:15 uit bed *O*
pi_203274739
Klinkt goed, @Blues en @derLudolf !

Mijn directe collega, die de coördinatie en een deel van mijn taken heeft overgenomen van onze twee onderzoeksprojecten toen ik grotendeels uitviel, staat sinds vorige week half ziekgemeld wegens overwerkt en op tijd op de rem trappen zodat het niet langduriger/ernstiger wordt..

Ik weet dat het nergens voor nodig is, en dat zij het ook absoluut niet zo zal zien, maar ik voel me er toch een beetje lullig over. Want als ik niet was uitgevallen had zij dat extra werk niet gehad.. en ik weet wel dat dat niet mijn verantwoordelijkheid is en ik heb ook hiervoor voor haar dingen opgevangen tijdens de scholensluitingen en bij kinderen in quarantaine enzo, maar toch.

Morgen gesprek samen met de betrokken hoogleraar, zij is gelukkig altijd een soort 'baken van rust' dus ik hoop dat ik het na dat gesprek wat meer zie zitten. Aan de ene kant heb ik het gevoel dat ik best wat meer kan doen - ik zit nu op 3-3.5 uur per dag, maar inhoudelijk doe ik eigenlijk nog niet zoveel. In die 3-3.5 uur zou ik denk ik best wat andere, meer urgentere taken kunnen oppakken die zij eerst deed ipv de klusjes die ik nu doe zegmaar. En tegelijkertijd vind ik het ook wel een soort van lastig, want ze hadden de druk er compleet afgehaald wbt snelheid van mijn herstel, maar nu collega er ook half uitligt voel ik die toch wel weer een beetje.

Er staat overigens al twee maanden een vacature uit voor een extra onderzoeksassistent (hebben er al twee maar die kunnen niet meer uren want naast hun studie) om ons te ondersteunen/taken bij ons weg te halen, maar ook wij merken de krapte op de arbeidsmarkt.. nul sollicitaties gehad ondanks tussendoor ook wat aanpassen enzo.
  woensdag 19 januari 2022 @ 20:24:34 #260
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203274767
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 16:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat dus.

Bij veel bedrijven is het verplicht, denk die van barreltje ook verwacht ik. Overzichtelijker met wegrijden dus beduidend minder ongevallen.
Jup. Verplicht achteruit inparkeren.. ik ben nog aan het oefenen :+
pi_203274866
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 19:48 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ik spreek morgen de bedrijfsarts en dan ga ik per vlg week weer helemaal beter gemeld zijn.
Had ook zin in wat nieuws 'erbij' maar ook 'ipv een hele ochtend secretariaat of balie' Dus of het één of het ander want ik ga het niet tussen mijn gewone werk door doen.
Ja ik heb er weer zin in, meer energie al een tijdje, maar ik werk ook echt met een ander gevoel, insteek.
Heb veel geleerd van mijn burnout O+
pi_203274882
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt goed, @:Blues en @:derLudolf !

Mijn directe collega, die de coördinatie en een deel van mijn taken heeft overgenomen van onze twee onderzoeksprojecten toen ik grotendeels uitviel, staat sinds vorige week half ziekgemeld wegens overwerkt en op tijd op de rem trappen zodat het niet langduriger/ernstiger wordt..

Ik weet dat het nergens voor nodig is, en dat zij het ook absoluut niet zo zal zien, maar ik voel me er toch een beetje lullig over. Want als ik niet was uitgevallen had zij dat extra werk niet gehad.. en ik weet wel dat dat niet mijn verantwoordelijkheid is en ik heb ook hiervoor voor haar dingen opgevangen tijdens de scholensluitingen en bij kinderen in quarantaine enzo, maar toch.

Morgen gesprek samen met de betrokken hoogleraar, zij is gelukkig altijd een soort 'baken van rust' dus ik hoop dat ik het na dat gesprek wat meer zie zitten. Aan de ene kant heb ik het gevoel dat ik best wat meer kan doen - ik zit nu op 3-3.5 uur per dag, maar inhoudelijk doe ik eigenlijk nog niet zoveel. In die 3-3.5 uur zou ik denk ik best wat andere, meer urgentere taken kunnen oppakken die zij eerst deed ipv de klusjes die ik nu doe zegmaar. En tegelijkertijd vind ik het ook wel een soort van lastig, want ze hadden de druk er compleet afgehaald wbt snelheid van mijn herstel, maar nu collega er ook half uitligt voel ik die toch wel weer een beetje.

Er staat overigens al twee maanden een vacature uit voor een extra onderzoeksassistent (hebben er al twee maar die kunnen niet meer uren want naast hun studie) om ons te ondersteunen/taken bij ons weg te halen, maar ook wij merken de krapte op de arbeidsmarkt.. nul sollicitaties gehad ondanks tussendoor ook wat aanpassen enzo.
Ik snap het wel een beetje, 2 directe collega's hebben nu ook aan de bel getrokken, worden begeleid door prof hulp en 1 is tijdelijk halve dagen aan het werk.
pi_203274891
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:08 schreef Tele6 het volgende:
Wat klink je lekker enthousiast @:Blues O+ *G* O+ *O*
Yup O+
pi_203274935
Ik zou eens meer moeten oefenen met achteruit inparkeren. Ik wil nooit dat anderen op me moeten wachten of me eventueel uit gaan lachen.
Ik oefen wel met achteruit de oprit op maar rij regelmatig tegen de kliko's aan. Als ik onze oprit kan bedwingen, zou een normaal parkeervak zeker moeten lukken.

Daarentegen kan ik fileparkeren als een baas.
Spoilers!
pi_203274937
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:29 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik spreek morgen de bedrijfsarts en dan ga ik per vlg week weer helemaal beter gemeld zijn.
Had ook zin in wat nieuws 'erbij' maar ook 'ipv een hele ochtend secretariaat of balie' Dus of het één of het ander want ik ga het niet tussen mijn gewone werk door doen.
Ja ik heb er weer zin in, meer energie al een tijdje, maar ik werk ook echt met een ander gevoel, insteek.
Zo fijn om te lezen! B-)

@vlindertje89 het lijkt wel domino. Blijf even bij jezelf. Als je herstelt bent, komt het werk vanzelf weer jouw kant op. Kreeg jij geen profi ondersteuning aangeboden als Bluessie?
pi_203274966
quote:

[..]
Ik kreeg vandaag een briefje met Moet Ik Dit Nu Doen mee en dacht aan je :D
Spoilers!
pi_203274989
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou eens meer moeten oefenen met achteruit inparkeren. Ik wil nooit dat anderen op me moeten wachten of me eventueel uit gaan lachen.
Ik oefen wel met achteruit de oprit op maar rij regelmatig tegen de kliko's aan. Als ik onze oprit kan bedwingen, zou een normaal parkeervak zeker moeten lukken.

Wat grappig…als je een beheerst, kun je het andere toch ook?
(Hoe ging de 1e dag?)
pi_203275022
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik kreeg vandaag een briefje met Moet Ik Dit Nu Doen mee en dacht aan je :D
Ik heb daar zoveel aan, het is zo 'simpel' :D

Hoe ga jij tot nu toe? Echt-Echt begonnen nu?
  woensdag 19 januari 2022 @ 20:38:04 #269
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203275037
quote:

[..]
Dat nare gevoel voor een dag werken ook over nu?
Wel fijn dat het zoveel beter gaat!
pi_203275084
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt goed, @:Blues en @:derLudolf !

Heb je contact met de arbo? Als dit speelt waar ik ook werkte, dan heb ik hele positieve ervaringen met hun ondersteuning bij reintegratie :Y
pi_203275095
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:38 schreef gcjoel het volgende:

Dat nare gevoel voor een dag werken ook over nu?
Wel fijn dat het zoveel beter gaat!
Ik lees nu in bed, de avond voor ik ga werken. Ga vroeger naar bed, om nog meer 'inslaaptijd' te krijgen en merk dat ik met het lezen enorm ontspan. Helpt ^O^
Soms zit ik 's avonds tv te kijken en verval in mijn oude denkpatroon: oh als ik die hartkloppingen vannacht maar niet krijg' maar dat laat ik nu ff 'toe' en concentreer me op wat anders en denk ah lekker straks in bed lezen O+
Omdenken werkt ook :)
pi_203275110
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:35 schreef AnneX het volgende:

[..]
(Hoe ging de 1e dag?)
Vind ik niet. Ik vind achteruit parkeren veel moeilijker dan fileparkeren. Die stomme bocht goed inschatten heb je niet bij fileparkeren.
  woensdag 19 januari 2022 @ 20:46:24 #273
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203275174
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik lees nu in bed, de avond voor ik ga werken. Ga vroeger naar bed, om nog meer 'inslaaptijd' te krijgen en merk dat ik met het lezen enorm ontspan. Helpt ^O^
Soms zit ik 's avonds tv te kijken en verval in mijn oude denkpatroon: oh als ik die hartkloppingen vannacht maar niet krijg' maar dat laat ik nu ff 'toe' en concentreer me op wat anders en denk ah lekker straks in bed lezen O+
Omdenken werkt ook :)
Positief!
pi_203275214
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:35 schreef AnneX het volgende:

[..]
(Hoe ging de 1e dag?)
Oh ik kan het vast. Alleen ik ben te lui om te oefenen eigenlijk.

Het gaat prima. Ik had vanochtend maatschappelijk werk. En gisteren fysio. Het is nog even aftasten. Zij moeten mij leren kennen en ik moet weten welk issue ik met wie uit het team bespreek en aanpak.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb daar zoveel aan, het is zo 'simpel' :D

Hoe ga jij tot nu toe? Echt-Echt begonnen nu?
Bij mij is de Nu vooral een probleem, zowel bij te weinig als te veel doen. De rest is geloof ik wel aardig onder controle. Maar ik ben wel enorm benieuwd hoe ik die Nu nou moet aanpakken.
Spoilers!
pi_203275243
Ik heb vanavond pijn op m'n borst maar weet niet of het komt van m'n coronahoest, stress of m'n slechte houding. Conclusie is dat ik in ieder geval m'n leven moet beteren. :')
pi_203275249
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:20 schreef fietsie het volgende:
Eerste sessie om 8;00, dat valt mee gelukkig. En omdat uk niet naar school maakt niet om 6:15 uit bed *O*
Uitslapen. *O*
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 20:50:37 #277
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203275256
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Leuk, dus ook reizen voor jou?
Ja, naar onze lasserij 15km verderop :P De montage vond 15 stappen naar beneden. Valt wel mee dus.

Maar zoals ik begrepen heb ook wel eens op installatie. We moeten nog een project in Rouen aanpassen, een vriend van me woont daar "om de hoek"
Ik had al aangeboden dat ik daar wel heen wil.

Kan ik daarna daar een weekend heen zonder dat ik er zelf reiskosten aan heb :D
pi_203275264
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:42 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Vind ik niet. Ik vind achteruit parkeren veel moeilijker dan fileparkeren. Die stomme bocht goed inschatten heb je niet bij fileparkeren.
Ligt ook wel aan de kont van je auto vind ik :D
pi_203275288
Ik heb al moeite met vooruit in een vak parkeren. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg om altijd zo scheef te staan, maar ik zou het bijna een gaven noemen.
pi_203275433
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

Keer op een avond naar een industrie terrein rijden. Heeeeel veel parkeervakken om te oefenen O-)
pi_203275516
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Keer op een avond naar een industrie terrein rijden. Heeeeel veel parkeervakken om te oefenen O-)
Daarom reed mijn instructeur met me naar het parkeerterrein van het tuincentrum tijdens de lockdown.

Extra leuk was dat dat terrein op een helling is dus je moest de hele tijd uitkijken dat je niet wegrolde ;(
pi_203275541
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:05 schreef Tele6 het volgende:
Extra leuk was dat dat terrein op een helling is dus je moest de hele tijd uitkijken dat je niet wegrolde ;(
Dat is wel superfijn om te oefenen. Ik heb de hellingen echt veel te lang spannend gevonden. En nog steeds doe ik uit spanning soms op de handrem.
pi_203275593
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:07 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dat is wel superfijn om te oefenen. Ik heb de hellingen echt veel te lang spannend gevonden. En nog steeds doe ik uit spanning soms op de handrem.
Dat oefen ik hier iedere les meerdere keren. We blijken heel veel hellingen te hebben hier. Vanaf de rijschool twee keer rechts en je staat voor een rood licht op een steile helling. (Ik bedenk mijn fietsroutes altijd zo dat ik daar niet omhoog hoef, want het is op een fiets zonder versnellingen eigenlijk niet te doen zo steil. Onderaan de helling zijn er óók stoplichten dus je kunt niet eens een aanloopje nemen en als je heuvelaf komt rijden moet je meteen in de remmen. :( )
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 21:15:12 #284
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203275699
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al moeite met vooruit in een vak parkeren. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg om altijd zo scheef te staan, maar ik zou het bijna een gaven noemen.
Je komt toch ook achteruit uit dat vak, dan kun je er ook achteruit in het vak :P

Zeker als ik een grote bus mee heb (Sprinter,Ducato oid) vind ik het echt stukken makkelijker om die achteruit ergens in een vak of oprit te zetten dan achteruit er uit.
pi_203275794
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:15 schreef derLudolf het volgende:
Je komt toch ook achteruit uit dat vak, dan kun je er ook achteruit in het vak :P

Zeker als ik een grote bus mee heb (Sprinter,Ducato oid) vind ik het echt stukken makkelijker om die achteruit ergens in een vak of oprit te zetten dan achteruit er uit.
Achteruit is vaak wel makkelijker, ja. Maar dat komt vooral door de camera. Ik begrijp gewoon niet hoeveel ruimte ik nog rond m'n auto heb. Ik sta ook regelmatig onmogelijk te doen bij fileparkeren omdat ik denk dat ik helemaal klem sta. Maar in de realiteit is dat, zodra ik ben uitgestapt, vaak aan beide kanten nog minstens een meter.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 21:20:59 #286
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203275800
Jan Rot uitgeschakeld in de Slimste mens. Ik denk dat ie morgen dood is :@
pi_203275856
Geen spoilers aub
  woensdag 19 januari 2022 @ 21:28:52 #288
63722 z80
I fink you freaky
pi_203275898
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Een vierkant hok ergens achteruit parkeren is makkelijk. In de spiegels is perfect het einde van de bumper te zien. Een rondlopend geval met veel plastic in kleur mee gespoten is veel lastiger.
  woensdag 19 januari 2022 @ 21:30:30 #289
63722 z80
I fink you freaky
pi_203275929
Binnenkort de tandarts weer eens bellen. Het restauratiewerk mbt het vervangen van een oude vulling is afgebroken.
pi_203275955
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 20:42 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Bij fileparkeren moet je toch ook een bocht inschatten :?
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 21:34:27 #291
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203276003
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:20 schreef Myraela het volgende:

[..]
Achteruit is vaak wel makkelijker, ja. Maar dat komt vooral door de camera. Ik begrijp gewoon niet hoeveel ruimte ik nog rond m'n auto heb. Ik sta ook regelmatig onmogelijk te doen bij fileparkeren omdat ik denk dat ik helemaal klem sta. Maar in de realiteit is dat, zodra ik ben uitgestapt, vaak aan beide kanten nog minstens een meter.
File parkeren doe ik bijna zelden, vind vooral ongeduldige mensen achter me irritant.

Als je een auto hebt met camera zal daar ook wel al zo'n automatische parkeerstand die op zitten zeker? Dan hoef je zelf helemaal niets meer te doen.
pi_203276041
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]
File parkeren doe ik bijna zelden, vind vooral ongeduldige mensen achter me irritant.

Als je een auto hebt met camera zal daar ook wel al zo'n automatische parkeerstand die op zitten zeker? Dan hoef je zelf helemaal niets meer te doen.
Nee, geen automatische parkeeroptie. Behalve dan m’n vriend bellen wanneer ik voor de deur sta. Dat deed ik vroeger in Rotterdam soms wanneer er maar één klein plekje voor de deur was, altijd fileparkeren daar.
pi_203276056
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Daarom reed mijn instructeur met me naar het parkeerterrein van het tuincentrum tijdens de lockdown.

Oh ja hellingtrekken. Ja dat gaat gelukkig ook wel oké nu. Maar dat was eerst echt recept voor de boel af laten slaan enzo _O-
pi_203276102
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Bij fileparkeren moet je toch ook een bocht inschatten :?
Meer een soort golf dan een haakse bocht.
  Moderator woensdag 19 januari 2022 @ 21:44:16 #295
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203276166
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:28 schreef z80 het volgende:

[..]
Een vierkant hok ergens achteruit parkeren is makkelijk. In de spiegels is perfect het einde van de bumper te zien. Een rondlopend geval met veel plastic in kleur mee gespoten is veel lastiger.
Dat scheelt nog wel ja, stuk hoger zitten scheelt ook. Maar toch moet je wel iets meer ruimte hebben dan met een Fiatje 500 ofzo.

Dat is ook het mooie van een Mercedes G klasse, daar is de voor en achterkant ook erg duidelijk :D
pi_203276218
Onze nieuwe auto heeft parkeersensor achter. :7
  woensdag 19 januari 2022 @ 21:48:11 #297
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203276229
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:47 schreef Lonaa het volgende:
Onze nieuwe auto heeft parkeersensor achter. :7
Nieuwe auto *O* *O*
pi_203276288
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:48 schreef fietsie het volgende:

[..]
Nieuwe auto *O* *O*
Met airco *O* en electrische ramen *O* soberso werkende ramen *O* die je al rijdend kan sluiten *O* en 5 deuren *O* en geen schroevendraaier en kniptang voor het geval je de al-geMacGuyverde lichtschakelaar moet MacGuyveren *O* terugschakelen van 3 naar 2 zonder eerst ook in de 1 te moeten roeren *O* goed werkende ruitenwissers *O* werkende sproeier achter *O* deurhendels die vast zitten *O* geen olie ruiken als je flink gas geeft *O* niet krabben aan de binnenkant *O*
Maar 1 bekerhouder ;(
pi_203276305
quote:
2s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Met airco *O* en electrische ramen *O* soberso werkende ramen *O* die je al rijdend kan sluiten *O* en 5 deuren *O* en geen schroevendraaier en kniptang voor het geval je de al-geMacGuyverde lichtschakelaar moet MacGuyveren *O* terugschakelen van 3 naar 2 zonder eerst ook in de 1 te moeten roeren *O* goed werkende ruitenwissers *O* werkende sproeier achter *O* deurhendels die vast zitten *O* geen olie ruiken als je flink gas geeft *O* niet krabben aan de binnenkant *O*
Maar 1 bekerhouder ;(
Whoehoe voor de auto *O*
pi_203276306
Auto *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')