Eens hoor. Ik probeerde aan te geven dat dat laatste in deze discussie dingen wat scheef trok.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk niet dat Ludolf dat bedoelde @:Clubsoda
Waar het mis ging is de ongeinformeerde Boomerpost van Piet. Die heeft half iets gehoord over seks in Hilversum en neemt aan dat het met instemming was en valt onder de aloude Gooise-Matras-Roddel. Hoop ik tenminste, anders zegt Piet namelijk dat het al jaren publiek geheim is dat er sprake is van seksueel misbruik in Hilversum.
Ludolf reageerde op de Gooise-Matras-Roddel. Met disclaimers zelfs, genuanceerd alles. Ik heb hem nergens seksueel misbruik zien goedpraten. Wel z'n schouders zien ophalen over seksualiteit inzetten om hogerop te komen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:00 schreef Myraela het volgende:
Op welk moment is een machtspositie eigenlijk niet meer relevant? Of kan er met zo'n verhouding nooit een vorm zijn van wederzijds instemmen?
Nou, een Hele Hoge directrice kan het best aanleggen met de in dienst zijnde putjesschepper zonder dat daarbij het machtsverschil relevant is. Ten eerste staat die D zo ver van de P dat er geen sprake is van directe macht en ten tweede is P weliswaar binnen de bedrijfsverhoudingen formeel ondergeschikt aan D, maar totaal niet machteloos.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:00 schreef Myraela het volgende:
Op welk moment is een machtspositie eigenlijk niet meer relevant? Of kan er met zo'n verhouding nooit een vorm zijn van wederzijds instemmen?
Waar zeg ik dat het met instemming was? Ik zei dat het publiek geheim is dat Hilliwood een zondenpoel is. En niet alleen qua neuksex, ook wat het verstrekken van opdrachten voor het maken van programmas door mensen van omroepen aan de productie maatschappijen van hun kinderen. Een ons kent ons incestueuze bende van Nepotisme, de katholieke kerk is er netjes bij.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk niet dat Ludolf dat bedoelde @:Clubsoda
Waar het mis ging is de ongeinformeerde Boomerpost van Piet. Die heeft half iets gehoord over seks in Hilversum en neemt aan dat het met instemming was en valt onder de aloude Gooise-Matras-Roddel. Hoop ik tenminste, anders zegt Piet namelijk dat het al jaren publiek geheim is dat er sprake is van seksueel misbruik in Hilversum.
Ludolf reageerde op de Gooise-Matras-Roddel. Met disclaimers zelfs, genuanceerd alles. Ik heb hem nergens seksueel misbruik zien goedpraten. Wel z'n schouders zien ophalen over seksualiteit inzetten om hogerop te komen.
Ik denk dat het daar al scheef was. Op de fiets had ik heel mooi bedacht hoe ik dat ging verwoorden maar dat vergat ik natuurlijk weer.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Eens hoor. Ik probeerde aan te geven dat dat laatste in deze discussie dingen wat scheef trok.
Maar toen kwam een verhaal dat het argument van de machtspositie geen standhoudt omdat je niet mee hoeft te doen aan de Voice en dat vind ik curieus.
Waarom niet? Omdat man en sterker?quote:
Peperroomsaus. Niet uit een pakje aubquote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:13 schreef junkiesietze het volgende:
champignonsaus of peperroomsaus bij de varkenshaas vanavond?
Sowieso peperquote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:13 schreef junkiesietze het volgende:
hoe dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Peperroomsaus. Niet uit een pakje aub
Oh neequote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat man en sterker?
Serieuze vraag hoor, want andersom zijn er toch ook mogelijkheden om de man (seksueel) uit te schakelen?
Champignon.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:13 schreef junkiesietze het volgende:
Ja ik dacht ik vraag het evenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh nee
Nee, volwassen persoon met een rechtspositie etc etc. Geldt ook voor een damesputjesschepper die het aanlegt met de directrice
En wat moet ie dan met de biefstuk doen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Champignon.
Biefstuk uit de pan halen en in alufolie laten rusten.
Gesneden champignons in de biefstukpan gooien en bakken. Room toevoegen. Room laten inkoken. Meer room.
Als biefstuk uitgerust dan roomsaus klaar.
pff de helft van die ingredienten moet ik dan weer zoekenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Staan genoeg recepten online
https://www.culy.nl/recepten/peper-roomsaus/
Laat het nou een varkenshaas zijn die ik wil maken..quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Champignon.
Biefstuk uit de pan halen en in alufolie laten rusten.
Gesneden champignons in de biefstukpan gooien en bakken. Room toevoegen. Room laten inkoken. Meer room.
Als biefstuk uitgerust dan roomsaus klaar.
Ctrl-h 'biefstuk' 'varkenshaas'quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:40 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Laat het nou een varkenshaas zijn die ik wil maken..
Vervangen door een varkenshaas en dan vangen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En wat moet ie dan met de biefstuk doen?
Mja, en ik ben ook een beetje edgy dus misschien moet ik ook gewoon maar even niet proberen iets te verwoordenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar al scheef was. Op de fiets had ik heel mooi bedacht hoe ik dat ging verwoorden maar dat vergat ik natuurlijk weer.
Is oke.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mja, en ik ben ook een beetje edgy dus misschien moet ik ook gewoon maar even niet proberen iets te verwoorden
Maar wel verstandigquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:37 schreef AnneX het volgende:
Kogel / kerk.
Straks wel naar sportschool: tijdslot, beperkt aantal mensen en goede ventilatie in hoge open ruimte.
Voor het Zingen vanavond en komende weken afgezegd: 20/30 mensen dichter op elkaar, zingen, kleinere ruimte. Helaasch
Ik wacht nog op bericht van fysiofitness. Belde vanochtend maar bezet bezet bezet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:37 schreef AnneX het volgende:
Kogel / kerk.
Straks wel naar sportschool: tijdslot, beperkt aantal mensen en goede ventilatie in hoge open ruimte.
Voor het Zingen vanavond en komende weken afgezegd: 20/30 mensen dichter op elkaar, zingen, kleinere ruimte. Helaasch
Weinig.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:41 schreef Blues het volgende:
Heb je iets aan die coaching gesprekken?
Wij terug van de AH XXL. We rijden nu in een klein pandaatje, punto is naar de garage. Toch leuk zo'n klein koekblikkie. Zou 'm zo als boodschappenkarretje willen hebben
Zometeen maar even een poosje roeien, geen zin in buiten wandelen.
Gebruikersgemak die sitequote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Weinig.
Gisteren zocht ik iets op de UWV site en kon dat met veel moeite vinden. Dame stuurde me een linkje om er makkelijker bij te kunnen. Wanneer ik me er iets meer in verdiept had had ik het zelf ook kunnen vinden
Linkedin is erg nuttig btw, veel wervers kijken daar.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Weinig.
Gisteren zocht ik iets op de UWV site en kon dat met veel moeite vinden. Dame stuurde me een linkje om er makkelijker bij te kunnen. Wanneer ik me er iets meer in verdiept had had ik het zelf ook kunnen vinden
Ja, dat merk ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Linkedin is erg nuttig btw, veel wervers kijken daar.
Ja, er zit veel meuk tussen, maar soms goede kansen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat merk ik.![]()
In mijn profiel staat dat ik voor een CFO gewerkt heb. Krijg CFO functies aangeboden. Of ik krijg een vacature "je lijkt me zo geschikt". Nou nee, ben ik net en leg uit waarom, week later krijg je van dezelfde persoon dezelfde vacature opgestuurd met dezelfde tekst. En best vaak schrijven ze mijn naam verkeerd. Verder zijn typefouten schering en inslag.
Echt, van het lees en schrijf niveau van recruiters ben ik erg geschrokken.
Dat komt ook omdat veel ervan het niet echt als werk doen, ook niet als thuiswerk-in-de-zin-van-een-serieuze baan maar eigenlijk in net zo'n soort vorm als euh, "telefoonlijnen voor vermaak".quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat merk ik.![]()
In mijn profiel staat dat ik voor een CFO gewerkt heb. Krijg CFO functies aangeboden. Of ik krijg een vacature "je lijkt me zo geschikt". Nou nee, ben ik net en leg uit waarom, week later krijg je van dezelfde persoon dezelfde vacature opgestuurd met dezelfde tekst. En best vaak schrijven ze mijn naam verkeerd. Verder zijn typefouten schering en inslag.
Oh ja, ik zie ook wel wat leuksquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, er zit veel meuk tussen, maar soms goede kansen.
Kan je niet ergens solliciteren als recruiterquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, dat merk ik.![]()
How's the snow?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je niet ergens solliciteren als recruiter
Wit en koud. Maar er ligt genoeg.quote:
Ik heb één keer aangeboden om haar mail op Nederlands de controleren voor verzending (dat betrof ook een CFO vacature). Nooit meer iets gehoordquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan je niet ergens solliciteren als recruiter
Oow sorry ik zit in een USA call.. brein stond in het Engels; sneeuwengeltjes gemaakt?quote:
Bij het inloggen in AFAS vraagt die je om de 2e factor, die code in de app die op -dat- moment zichtbaar is, als het goed is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:20 schreef Blues het volgende:
Overigens gaat mijn AFAS gate gewoon door hè.![]()
![]()
Alles gedaan, app geinstalleerd, 25x codes ingevoerd, nog een app geinstalleerd waardoor gates mijn ww dingest in een popup.
Ga ik naar de app, krijg ik een code die zich elke 15 sec vernieuwd.
Dus kan ik nog niks. Kweenie wat ik met die code moet. Ja, invoeren, maar waar? In www.ikzitineenloop.nl zeker
Ik weet het niet meer en ik ga morgen naar de ICT![]()
Ja dat klopt ook maar waar moet ik die dan invoeren.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:23 schreef fietsie het volgende:
Bij het inloggen in AFAS vraagt die je om de 2e factor, die code in de app die op -dat- moment zichtbaar is, als het goed is.
In het schermpje waar afas dat vraagtquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook maar waar moet ik die dan invoeren.
Lekker ICT lastig vallenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:20 schreef Blues het volgende:
Overigens gaat mijn AFAS gate gewoon door hè.![]()
![]()
Alles gedaan, app geinstalleerd, 25x codes ingevoerd, nog een app geinstalleerd waardoor gates mijn ww dingest in een popup.
Ga ik naar de app, krijg ik een code die zich elke 15 sec vernieuwd.
Dus kan ik nog niks. Kweenie wat ik met die code moet. Ja, invoeren, maar waar? In www.ikzitineenloop.nl zeker
Ik weet het niet meer en ik ga morgen naar de ICT![]()
Was dat héél laat of erg voorbarig?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:14 schreef fietsie het volgende:
Kerstboom vertrok hier de dag na Allerheiligen, in stukjes geknipt in de bio-container
een dag te laat?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Was dat héél laat of erg voorbarig?
Niet te streng zijn voor jezelfquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had even spanning en sensatie. Ik kwam terug van de fysio en zag een oude man op het gras naast zijn fiets gaan zitten. Zijn vrouw trok even aan hem en hield mij toen staande. Ze was erg onsamenhangend maar gaf me een briefje met een nummer dat ik moest bellen. Dat nummer bleek van de dochter, ze zou er aan komen.
De man had overal pijn maar kon me niet specifieker vertellen wat er aan de hand was. De vrouw was ondertussen door me heen aan het tetteren met onsamenhangende dingen. Gelukkig stopte er een vrouw en die ging bij de man zitten om zijn ademhaling onder controle te krijgen terwijl ik 112 belde. Daarna stopte er, halleluja, een BHV-busje. Die man was redelijk kordaat en kon helpen om wat vragen te beantwoorden die de telefonist van 112 aan mij stelde.
De ambulance was er erg snel, zelfs zonder sirenes. De man werd in de ambu onderzocht en bleek hartritmestoornissen te hebben. Inmiddels waren de dochter en twee volwassen zoons gearriveerd en die zijn met de man naar de huisarts gegaan. De vrouw bleek overigens licht dementerend te zijn, vandaar dat ze maar geen antwoord op vragen over medicatie enzo gaf.
Ik ben vrij teleurgesteld in mezelf eigenlijk. Ik voelde me echt verloren, wist niet wat ik moest doen of vragen die eerste minuten dat ik alleen was met die mensen. Ik heb eerst die dochter gebeld voor ik 112 belde, was niet handig maar gelukkig geen ramp. Zowel bij dochter als bij 112 kon ik niet bedenken waar we waren. Op 500 van mijn huisDus. Hier moet ik wel wat mee doen. Ik had gelukkig wel ons kengetal goed gegokt, op het briefje van de vrouw stonden alleen 6 cijfers.
Dank je. Ik deed niet echt iets fout. Maar ik had wel net iets meer verwacht van mezelf.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet te streng zijn voor jezelf
Zoiets is heel akelig, en je had er ook voor kunnen kiezen om door te lopen en dat deed je niet![]()
En als je dan instructies krijgt is het niet gek dat je ze opvolgt, zo werkt het in een crisis. Dat je niet bent opgeleid om hierin eigen regie te nemen is je écht niet aan te rekenen. En uiteindelijk schakelde je de hulpdiensten toch in? Goed gedaan!
ja sorryquote:
Volgens mij was het een prima coöperatie met de energetische mevrouwquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank je. Ik deed niet echt iets fout. Maar ik had wel net iets meer verwacht van mezelf.
Maar ja, het is natuurlijk ook gewoon een stuk makkelijker om op de bank te bedenken om op zijn ademhaling, eventuele pijn op de borst, klamheid en dat soort dingen te denken dan als je dat moet op een volslagen ramdom moment in het gras zit terwijl er een demente vrouw in je oor tettert over dat ze zo lekker aan het fietsen waren.
Dat is zo. Het ging allemaal een stuk vlotter doen de BHV'er de man nam, de energetische mevrouw zich over de vrouw ontfermde en ik 112 aan de telefoon had. Als ik dat allemaal alleen had moeten doen, hadden we daar nog gestaan geloof ikquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar jij bent toch geen doorgewinterde BHV'er @:Lucky_Strike ? Je hebt dat gedaan wat gedaan moest worden, 112 gebeld en die mevrouw wilde dat je eerst haar dochter belde, dat was voor haar ook geruststellend.
En wist ze nog dat ze het hadquote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is zo. Het ging allemaal een stuk vlotter doen de BHV'er de man nam, de energetische mevrouw zich over de vrouw ontfermde en ik 112 aan de telefoon had. Als ik dat allemaal alleen had moeten doen, hadden we daar nog gestaan geloof ik![]()
Godzijdank had die vrouw altijd een briefje met die telefoonnummers in haar zak.
Dit overvalt je. Je zit nog in je fysiovibe en kon ff niet connecten. En adequaat samen iets met vrouw bedenken kon ook niet..soort ruis dus ook nog.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had even spanning en sensatie. Ik kwam terug van de fysio en zag een oude man op het gras naast zijn fiets gaan zitten. Zijn vrouw trok even aan hem en hield mij toen staande. Ze was erg onsamenhangend maar gaf me een briefje met een nummer dat ik moest bellen. Dat nummer bleek van de dochter, ze zou er aan komen.
De man had overal pijn maar kon me niet specifieker vertellen wat er aan de hand was. De vrouw was ondertussen door me heen aan het tetteren met onsamenhangende dingen. Gelukkig stopte er een vrouw en die ging bij de man zitten om zijn ademhaling onder controle te krijgen terwijl ik 112 belde. Daarna stopte er, halleluja, een BHV-busje. Die man was redelijk kordaat en kon helpen om wat vragen te beantwoorden die de telefonist van 112 aan mij stelde.
De ambulance was er erg snel, zelfs zonder sirenes. De man werd in de ambu onderzocht en bleek hartritmestoornissen te hebben. Inmiddels waren de dochter en twee volwassen zoons gearriveerd en die zijn met de man naar de huisarts gegaan. De vrouw bleek overigens licht dementerend te zijn, vandaar dat ze maar geen antwoord op vragen over medicatie enzo gaf.
Ik ben vrij teleurgesteld in mezelf eigenlijk. Ik voelde me echt verloren, wist niet wat ik moest doen of vragen die eerste minuten dat ik alleen was met die mensen. Ik heb eerst die dochter gebeld voor ik 112 belde, was niet handig maar gelukkig geen ramp. Zowel bij dochter als bij 112 kon ik niet bedenken waar we waren. Op 500 van mijn huisDus. Hier moet ik wel wat mee doen. Ik had gelukkig wel ons kengetal goed gegokt, op het briefje van de vrouw stonden alleen 6 cijfers.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh en de mevrouw met de ademhalingsoefeningen bleek een energetische praktijk te hebben en was antivaxxer. Want natuurlijk zijn dat soort dingen op zo'n moment extreem belangrijk om met de wereld te delen. Gelukkig ventileerde ze dat met de BHV'er en ging ik maar op mijn telefoon kijken.
Mijn apps op mijn telefoon hebben ook gewoon schermpjes daarvoorquote:
quote:
Dit moet je jezelf niet kwalijk nemen hoor. Als je toch gewoon lekker met je dingetje bezig bent overvalt dat je.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nah, ik ben omringd door niet aan te passen klokken. Maar het is vooral ook dat ik gewoon na zou moeten denken in plaats van blinde paniekquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:07 schreef AnneX het volgende:
Wat een gedoe Lucky. Al met al goed afgelopen.
Kinderen op de hoogte en 112 gebeld.
Nu zelf even weer ‘landen’.
Heb je ehbo gedaan, ooit?
@:Clubsoda alle klokken in auto, huis, horloge lopen 5 minuten voor.
Eerst schrik en dan oh ja speling. Of ben je daar op tegen?
Zelf doe ik ook wel de timer op de telefoon om mij te herinneren aan vertrektijden.
Oeps, Blues. De garagerekening.![]()
*zwaait terug*quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn apps op mijn telefoon hebben ook gewoon schermpjes daarvoor
Normaal doe ik uploaden via imgurapp en daarna met de pc website van Imgur plaats ik het op fokquote:
Als ik nog mod was geweest fixte ik het voor je; maar als ik nu in de gemodde subfora zie wat er staat snap ik -direct- weer waarom ik stoptequote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Normaal doe ik uploaden via imgurapp en daarna met de pc website van Imgur plaats ik het op fok
Jullie hebben allemaal gelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Schrikken, Lucky. Gelukkig kwam je net langs en heb je dochter en 112 kunnen bellen. De rest wat ik zou willen zeggen is ook al lang geschreven door andere lieve mensen hier![]()
Een ehbo cursus helpt wel om je minder machteloos te voelen.
Geen seconde meer druk om maken vandaag, ICT bellen .quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:20 schreef Blues het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Morgen maar ff mailen of bellen op werk want ik snap er geen bal meer van.
Wat vrienden en kennissen hebben nu corona. Het gaat goed rond.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoe is het met de covid score in jullie omgevingen?
Sinds gisteren beginnen hier de meldingen binnen te stromen van mensen die in isolatie moeten wegens zelf besmet of nauw contact. Ik heb er al twee ontweken door afstand en kort contact. Na een weekend zelftesten maar een nieuw doosje besteld op het werk.
Kind van collega positief getest dus (niet gevaccineerd) gezin zit in quarantaine. Zij is nu ook ziek. Blijft trouw zelftesten en die zijn negatief ... Hopelijk belt ze nu eens naar de GGD, want waarschijnlijk kan ze dan eindelijk over een paar dagen die QR code scoren
Niks bijzonders gehoord eigenlijk. Nou spreek ik ook niet zoveel mensen. Maar binnen m'n sportvereniging al een hele tijd niemand meer geweest die het had. De rij-instructeur vertelde dat geen van de instructeurs corona heeft gehad dus dat dat tot nu toe (afkloppen) erg goed gaat. En m'n moeder gaat morgen voor haar booster. Die was 2 weken ziek van de vaccinatie dus heeft de booster nu zo ingepland dat het niet uitmaakt als ze de komende 2 weken eruit ligt.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sinds gisteren beginnen hier de meldingen binnen te stromen van mensen die in isolatie moeten wegens zelf besmet of nauw contact. Ik heb er al twee ontweken door afstand en kort contact. Na een weekend zelftesten maar een nieuw doosje besteld op het werk.
Kind van collega positief getest dus (niet gevaccineerd) gezin zit in quarantaine. Zij is nu ook ziek. Blijft trouw zelftesten en die zijn negatief ... Hopelijk belt ze nu eens naar de GGD, want waarschijnlijk kan ze dan eindelijk over een paar dagen die QR code scoren
Klas van uk is naar huis gestuurd.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zie post hierbovenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:46 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie hoe was het afgelopen met covid in de klas van uk?
Tja. Er zijn altijd situaties waarin die regels niet goed passen en je er niet uit komt. Als ze over 5 dagen negatief getest is bij de GGD, kan ze niet dan een vaccinatie-afspraak maken? Die 5 dagen zullen toch ook niet zo dramatisch veel uitmaken voor wanneer er een afspraak vrijkomt, mag ik hopen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Klas van uk is naar huis gestuurd.
4 bevestigde covid-gevallen, van de 22 leerlingen kwamen er vandaag nog 5 (uk meegerekend) opdagen op school. Alle 5 negatief thuis-testend./
Uk moet nu 10 dagen quarantaine volgens brief GGD, maar testte zojuist (in neus en keel genomen) weer negatief. Ik ben van plan iig conform GGD scenario een test te plannen voor over 5 dagen, voor haar. Eventueel zelf ook maar gelijk, we gaan toch met 1 auto.
Wat het "ingewikkeld" maakt (nuja, voor mij niet, maar regeltjes-wise) is dat ze als 11 jarige nu een vaccinatieafspraak kan maken, maar het er in mijn ogen op lijkt dat de GGD haar beschouwd als "niet bewezen negatief en dus positief" en je positief toch geen vaccinatie mocht??
Uk herhaalt maar 1 mantra: "Ik wil niet degene zijn van wie jullie, ook al zijn jullie geboostered, covid krijgen. Dat haal je maar bij een ander".quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Tja. Er zijn altijd situaties waarin die regels niet goed passen en je er niet uit komt. Als ze over 5 dagen negatief getest is bij de GGD, kan ze niet dan een vaccinatie-afspraak maken? Die 5 dagen zullen toch ook niet zo dramatisch veel uitmaken voor wanneer er een afspraak vrijkomt, mag ik hopen.
Vindt uk het raar/spannend om in quarantaine te zitten of gaat het wel? Aan de ene kant lijkt het me meer van hetzelfde maar aan de andere kant zou ik ervan gaan hypochonderen denk ik.
Ingewikkelde shizzle. Ik denk ook niet dat ze nu voor de vaccinatie mag.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Klas van uk is naar huis gestuurd.
4 bevestigde covid-gevallen, van de 22 leerlingen kwamen er vandaag nog 5 (uk meegerekend) opdagen op school. Alle 5 negatief thuis-testend./
Uk moet nu 10 dagen quarantaine volgens brief GGD, maar testte zojuist (in neus en keel genomen) weer negatief. Ik ben van plan iig conform GGD scenario een test te plannen voor over 5 dagen, voor haar. Eventueel zelf ook maar gelijk, we gaan toch met 1 auto.
Wat het "ingewikkeld" maakt (nuja, voor mij niet, maar regeltjes-wise) is dat ze als 11 jarige nu een vaccinatieafspraak kan maken, maar het er in mijn ogen op lijkt dat de GGD haar beschouwd als "niet bewezen negatief en dus positief" en je positief toch geen vaccinatie mocht??
Ik vind het heel lief van haar, maar ze neemt zo wel teveel verantwoordelijkheid op zich. Het is helaas in veel gevallen domme pech, en daarover hoeft ze zich niet schuldig te voelen als jullie het wel via haar zouden krijgen. Ik hoop dat ze zich dat toch ook ergens beseft.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uk herhaalt maar 1 mantra: "Ik wil niet degene zijn van wie jullie, ook al zijn jullie geboostered, covid krijgen. Dat haal je maar bij een ander".
Dit. Die quarantaine is natuurlijk nergens geregistreerd ofzo, maar toch heb ik maar even het fatsoen eerst maar die negatieve test te gaan laten ophalen na de 22e. Niet dat ik er nu 'door' kom bij de test-telefoon..quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ingewikkelde shizzle. Ik denk ook niet dat ze nu voor de vaccinatie mag.
En zelf zou ik het nu sowieso afwachten tot duidelijk is of ze het wel of niet heeft.
Gaat wennen. En anders een plant neerzetten met lichtjes erin? Ik heb (al een paar jaar) een streng kerstboomlampjes in de vensterbank liggen. Voorheen stonden daar 2 kaarsen, maar dit is een stuk schoner (scheelt ramen wassen) en net zo gezellig.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Woonkamer is stom en kaal en leeg en vooral donker
Twee niet gevaccineerde collega's zijn ziek thuis. Andere flink verkouden en reeds geboosterde collega's deden dit weekend negatieve test.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Troost je: panieksituaties heten niet voor niets zo: paniek belemmert je hoofd te functioneren. Je hebt je er nog aardig doorheen geslagen: als paniek echt goed toeslaat word je contraproductief.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Edgy hmm?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:51 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn gemoedstoestand: rustig even mail lezen want ik heb nog even voor ik naar de trein moet. Ik paniek opschrikken, pand uitrennen want oh kut, verkeerd op de klok gekeken, de trein vertrekt al bijna. Hijgend en puffend op het station aankomen en ontdekken dat ik me 10 minuten vergist heb en dus volkomen legitiem mijn mail rustig zat te lezen![]()
![]()
Ja, echt.quote:
Gaat zeker weer wennenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gaat wennen. En anders een plant neerzetten met lichtjes erin? Ik heb (al een paar jaar) een streng kerstboomlampjes in de vensterbank liggen. Voorheen stonden daar 2 kaarsen, maar dit is een stuk schoner (scheelt ramen wassen) en net zo gezellig.
Ik ga morgen ook maar eens op zoek naar iets bloeiends in huis. Maar ook weer een paar planten, want er missen heel wat groene bladeren aan een aantal.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gaat zeker weer wennenZaterdag op de markt mooie bos bloemen scoren helpt ook al.
Maar ik wilde even mopperen
Jup. Mijn zes jarige mag zaterdag voor zijn prikje. Vanavond: "mama, ik ben zo blij dat ik zaterdag eindelijk mijn vaccinatie mag, dan kan ik niemand meer ziek maken..."quote:Op dinsdag 18 januari 2022 17:52 schreef Blues het volgende:
Ik vraag me ook qua wat ik lees van fiets-uk en wat ik hoor van kleinkinderen hoe dit zich in kinderbreinen manifesteert, die stress rondom virus.
Nu vooral lekker genieten dat ze er weer helemaal isquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, echt.Maar ook echt wel bizar. We denken toch dat ze misschien iets anders onder de leden gehad heeft ofzo. Het is nu echt alsof er niks meer aan de hand is, net als eerst. (Ondanks de tumor die zo groot is als een pistolet.
Die kan natuurlijk wel gewoon knappen of de darm afsluiten maar zo lang ie houdt, houdt ie.) (En hij houdt al 9 jaar)
Bizar ja, maar wat maakt het uit, Oma doet het en da's ontzettend fijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, echt.Maar ook echt wel bizar. We denken toch dat ze misschien iets anders onder de leden gehad heeft ofzo. Het is nu echt alsof er niks meer aan de hand is, net als eerst. (Ondanks de tumor die zo groot is als een pistolet.
Die kan natuurlijk wel gewoon knappen of de darm afsluiten maar zo lang ie houdt, houdt ie.) (En hij houdt al 9 jaar)
Loebes grijnstquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes wilde ons even laten zien dat hij dan wel een meneer op leeftijd is maar nog steeds super knap. Een soort George Clooney onder de honden![]()
[ link | afbeelding ]
Ik hoor ze op kantoor ook achter elkaar. En vandaag kregen we wederom een mail: kantoorpersoneel zoveel mogelijk thuis werken. Dus....hoeveel mensen denk je dat er op kantoor waren.....?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Daarom is hier de kerstboom nog niet wegquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Woonkamer is stom en kaal en leeg en vooral donker
Wat ben jij opeens slim!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:55 schreef Lonaa het volgende:
En vanaf daar gaat het mis want Ludolf post met de 'met wederzijdse instemming roddel'bril en de rest met de 'seksueel misbruik'bril.
Totaal ander verhaal, lekker scheef lullen en allemaal omdat de Boomer een half verhaal heeft gehoord.
Dat is natuurlijk een tikkie bullshitquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jup. Mijn zes jarige mag zaterdag voor zijn prikje. Vanavond: "mama, ik ben zo blij dat ik zaterdag eindelijk mijn vaccinatie mag, dan kan ik niemand meer ziek maken..."![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Loebes wilde ons even laten zien dat hij dan wel een meneer op leeftijd is maar nog steeds super knap. Een soort George Clooney onder de honden![]()
[ link | afbeelding ]
Helaas heeft mijn zes-jarige niet alle wijsheid...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een tikkie bullshitJE bent nog net zo besmettelijk
Niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Helaas heeft mijn zes-jarige niet alle wijsheid...
Nee heerlijk rustig, zo hebben we het graag. Al zijn de tijden dat je hier in de winter echt geen andere toeristen zag wel voorbij.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:04 schreef AnneX het volgende:
Wat een bijkomende narigheid met kleine kinderen - en grote - die zich verantwoordelijk voelen voor overdragen van corona.
Is het druk op Texel? Think-Pink.
@:Lonaa stoere oma. Kan zij ervan genieten?
Soms zie ik het allemaal heel duidelijk en neem ik ook nog eens de moeite om het uit te typen.quote:
Deze vond ik wel mooi, gezien haar posts ervoorquote:
Bejje aan de drugs ofzow?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Soms zie ik het allemaal heel duidelijk en neem ik ook nog eens de moeite om het uit te typen.
So sadquote:
Als bhver krijg je daarom ook geregeld een herhalingscursus. Dit om het proces min of meer automatisch te laten lopen. Ik merk bij de oefeningen met een lotus slachtoffer dat het beginnen met hulp verlenen het lastigste is. Eenmaal bezig gaat het op standje auto zonder verder er echt over na te denken. Brand en ontruiming is een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 15:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is zo. Het ging allemaal een stuk vlotter doen de BHV'er de man nam, de energetische mevrouw zich over de vrouw ontfermde en ik 112 aan de telefoon had. Als ik dat allemaal alleen had moeten doen, hadden we daar nog gestaan geloof ik![]()
Godzijdank had die vrouw altijd een briefje met die telefoonnummers in haar zak.
Te vroeg!!!!quote:
Koffie hier ook op. Sportkleren zijn aan. Ik blijf een beetje steken in de volgende stapquote:
Zolang ze beiden, zonder opstapje, op het (verboden) aanrecht kunnen springen zie ik nog geen noodzaak tot een opstapjequote:Op woensdag 19 januari 2022 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ken een stel dat jaren op een matras op de vloer heeft geslapen zodat hun bejaarde kat 's nachts goed bij hen kon komen. Ik verklaarde hun toen voor gek. Inmiddels snap ik het wel. Sinds ik bij de dierenarts een poster zag over dat 70% van de katten van 8 jaar en ouder last hebben van artrose, probeer ik wel steeds beter rekening te houden met haar ouder wordende lijf. Misschien zet ik over een tijdje een opstapje naast het bed zodat ze niet zo ver hoeft te springen.
Gelukkig is ze net uit weer een periode waarin ze midden op mijn dekbed wil liggen. Dan kan ik geen kant op.
Hier zitten we nog midden in die periodequote:Op woensdag 19 januari 2022 09:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ken een stel dat jaren op een matras op de vloer heeft geslapen zodat hun bejaarde kat 's nachts goed bij hen kon komen. Ik verklaarde hun toen voor gek. Inmiddels snap ik het wel. Sinds ik bij de dierenarts een poster zag over dat 70% van de katten van 8 jaar en ouder last hebben van artrose, probeer ik wel steeds beter rekening te houden met haar ouder wordende lijf. Misschien zet ik over een tijdje een opstapje naast het bed zodat ze niet zo ver hoeft te springen.
Gelukkig is ze net uit weer een periode waarin ze midden op mijn dekbed wil liggen. Dan kan ik geen kant op.
Nee hij wil gewoon bij ons slapen. Dus als hij dan zijn kleedje zat is gaat hij alsnog op de koude tegels liggen. Normaal slaapt hij gewoon beneden hoor. Maar vakantie huisjes vind hij altijd spannend haha.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Mand in woonkamer en kleed in slaapkamer? Zou dat werken @:Thinkk-Pinkk
Lekker in de zon met een kop koffie en een boek is toch ook een prima plan voor vandaag @:Barreltje
Ik had gisteren een schaal in de slaapkamer op een andere plek gezet. Het blijkt dat Nika dat kastje gebruikt om vandaar op mijn bed te springen. Het veroorzaakte nogal wat herrie om iets na 3 uur vannacht. Schaal staat weer op de oude plek
Oh dat is al vlot!quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:25 schreef Barreltje het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de slapeloze nachten met frida,omdat als ik me omdraai ze op mn teen springt![]()
Nog een weekje wachten
Woeptiedo, ik ben gegaanquote:Op woensdag 19 januari 2022 08:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Koffie hier ook op. Sportkleren zijn aan. Ik blijf een beetje steken in de volgende stap
Mijn volgende stap is gelukt. Er waren wat schouderdingen en ik had geen pijn. Ik deed ook boxjumps ondanks heel spannend.quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Koffie hier ook op. Sportkleren zijn aan. Ik blijf een beetje steken in de volgende stap
quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn volgende stap is gelukt. Er waren wat schouderdingen en ik had geen pijn. Ik deed ook boxjumps ondanks heel spannend.
Content.
Nee nee Nee! Vandaag nog heel veel zon, daarna over. Dus morgen boek.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker in de zon met een kop koffie en een boek is toch ook een prima plan voor vandaag @:Barreltje
Jajaja.. ik ga zo de berg op.. moet alleen nieuwe schoenen kopen,sloopte fie van mij gister..quote:Op woensdag 19 januari 2022 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee nee Nee! Vandaag nog heel veel zon, daarna over. Dus morgen boek.
Waarom zou een reisverzekering het verslijten van schoenen vergoeden?quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jajaja.. ik ga zo de berg op.. moet alleen nieuwe schoenen kopen,sloopte fie van mij gister..
Misschien terugvragen via reisverzekering,maar hoe pak ik dat het beste aan eigenlijk?
Denk eigenlijk niet dat dat vergoed wordt. Dat zijn gebruikers dingen en die gaan op een gegeven moment nou eenmaal stuk. Als ze nieuw zijn horen ze nog niet stuk te gaan en is dat garantie.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jajaja.. ik ga zo de berg op.. moet alleen nieuwe schoenen kopen,sloopte fie van mij gister..
Misschien terugvragen via reisverzekering,maar hoe pak ik dat het beste aan eigenlijk?
Lekker! Hoeveel lessen heb je nu gehad?quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:25 schreef Tele6 het volgende:
Goedemiddag
Rijles ging goed![]()
Ik heb voor het eerst het Keizer Karelplein gereden en het ging goed
Dit is echt de eerste keer dat de instructeur en ik achteraf allebei dachten "dit ging eigenlijk best soepel".
Da’s voor jou een goed planquote:Op woensdag 19 januari 2022 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee nee Nee! Vandaag nog heel veel zon, daarna over. Dus morgen boek.
Dit was nr 17. Lessen van een uur.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Lekker! Hoeveel lessen heb je nu gehad?
Nou als jij en je instructeur vandaag dan vonden dat het best soepel ging ben je toch al lekker bezig hoorquote:
Achteruit inparkeren of fileparkeren?quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nou als jij en je instructeur vandaag dan vonden dat het best soepel ging ben je toch al lekker bezig hoor![]()
Ik heb mijn motor rijbewijs en ben ook bezig met mijn auto. Heb nu 13 lessen gehad. Ik blijf achteruit inparkeren echt kak vinden. Ik zit steeds te klooien met mijn draaimoment.
Ondertussen zit mijn drill sergeant.. sorry ik bedoel rij instructeur mij met verheven stem te vertellen dat ik rustig moet doen. Waar ik niet echt rustiger van wordt
Achteruit inparkeren in een parkeervak. File parkeren is volgens mij de enige bijzondere verrichting die ik nog moet.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Achteruit inparkeren of fileparkeren?
Fileparkeren heb ik nog niet gedaan. Inparkeren heeft m'n instructeur me een trucje voor aangeleerd waarbij je moet gaan sturen als de spiegel van de auto gelijk staat met een lijn van de parkeervakken. Maar dat gaat natuurlijk alleen met dit autootje![]()
Klikt het verder wel goed met je instructeur? Roepen dat je rustig moet worden is wel ongeveer de slechtste tactiek geloof ik![]()
Mijne maakt vooral grapjes, dat leidt me een beetje af van de stress en dan word ik rustiger.
Held! ik rij daar dus gewoon niet. Ik zorg gewoon dat ik daar nooit langs hoefquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:25 schreef Tele6 het volgende:
Goedemiddag
Rijles ging goed![]()
Ik heb voor het eerst het Keizer Karelplein gereden en het ging goed
Dit is echt de eerste keer dat de instructeur en ik achteraf allebei dachten "dit ging eigenlijk best soepel".
Wanneer ik bij iemand in de auto zit en we rijden over dat plein, zit ik ook met samengeknepen billenquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Held! ik rij daar dus gewoon niet. Ik zorg gewoon dat ik daar nooit langs hoef
Ik moet nog fileparkeren en bocht achteruit.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Achteruit inparkeren in een parkeervak. File parkeren is volgens mij de enige bijzondere verrichting die ik nog moet.
En dat met de spiegel op 1 lijn truuk heb ik ook. Maar nou ja komt wel goed heb dat ook nog maar een paar keer gedaan: de rest gaat allemaal wel goed.
En nee echt ontspannend is het niet. Klikken op dat na wel oké hoor. Niet dat ik kan wisselen want ze zitten helemaal vol met een wachtlijst enzo.
Ik parkeer gewoon altijd vooruitquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:59 schreef Sarabi het volgende:
Ik was (ben) ook geen held met achteruit inparkeren. Gelukkig kunnen de meeste auto's dat tegenwoordig zelf of zitten er zoveel camera's op dat het wel makkelijker wordt
Oh dan Ben je ook lekker op weg.quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik moet nog fileparkeren en bocht achteruit.
Ik ga half februari tijdelijk bij een andere instructeur van dezelfde verkeersschool lessen omdat ik dan alleen nog na werk kan, en de instructeur die ik nu heb is een vroege vogel. Ruilen bleek wel te kunnen, dan delen ze nieuwe leerlingen gewoon bij een ander in. Maar misschien moet je daarvoor bij een grote verkeersschool zitten.
Als die optie er isquote:
Lief dat je het vraagt, nog geen verbetering helaas.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe is het met ziekzijn @:Myraela en met de oorpijn @:Sarabi?
Alleen wat snotterig nog, dus prima! So far geen positieve testen in m'n omgeving, dus dat is fijn. Zelfs m'n vriend blijkbaar niet aangestoken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe is het met ziekzijn @:Myraela en met de oorpijn @:Sarabi?
Hopelijk niet jijzelf?quote:
Nope.quote:
Omaquote:Op woensdag 19 januari 2022 13:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nope.
De dochter van de baas van F. had net de uitslag van een GGD-test die positief bleek.
F. test zo thuis, ik heb dat al gedaan.
Negatief is mooi want vanmiddag auto kopen en naar oma. .
Ja, precies. Baas heeft zo geen tst bij de hand want op de zaak. Dus van F. is ook meer voorzorg dan gelijk angst voor kerona. Ofzo.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Oma![]()
Zolang baas nog geen positieve test heeft en F zijn dochter niet heeft gezien is het nog best een via via verhaal. Dus hopelijk blijft hij ook negatief.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vond de rijlessen uit een ver verleden hartstikke leuk, maar inderdaad achteruit inparkeren is hel op de fiets.
Oh die. Ja, die.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:AnneX het is een bekende telefoonscam die al maanden rondgaat. Een Engelse robotstem vertelt je dat je BSN is verlopen, of dat de politie achter je aanzit ivm onbetaalde boetes. En natuurlijk willen zij je via een keuzemenu wel van je geld en gegevens afhelpen….
Een volgende keer zal ik voor je de /sarcasme tag erachter zettenquote:
Nou, hoeft niet hoor. Scrolde erlangs en deed drie dingen tegelijk en dit bleef hangen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Een volgende keer zal ik voor je de /sarcasme tag erachter zetten
Uh, nee, want dat hoor je gewoon op spiegels te kunnen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Helaas zijn die snufjes in mijn lesbak allemaal uitgeschakeld.
Achteruit inparkeren is ook veel veiligerquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:55 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kan bijzonder goed vooruit inparkeren. Maar achteruit is vaak praktischer. Sinds onzeoprit
ben ik er steeds beter. Is sowieso een kwestie van veel doen, in onze oude straat heb ik prima leren fileparkeren.
Het is wel relaxed om te hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uh, nee, want dat hoor je gewoon op spiegels te kunnen.
Waarom is dat?quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Achteruit inparkeren is ook veel veiliger
Dat snap ik ook wel :’) was een grapjequote:Op woensdag 19 januari 2022 15:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uh, nee, want dat hoor je gewoon op spiegels te kunnen.
Grootste voordeel vind ik dat je bij wegrijden veel meer zicht hebt op de weg. Zeker met fietsers, kinderen etc.quote:
Ahhh op die manier.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Grootste voordeel vind ik dat je bij wegrijden veel meer zicht hebt op de weg. Zeker met fietsers, kinderen etc.
Bij het inparkeren boeit dat vaak niet zo: je plek is toch leeg en verkeer ziet je auto goed, voordat je in je vak verdwijnt.
Ik ook, maar blinde vlek is bij achteruit wegrijden een stuk groter. Vind ik.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahhh op die manier.
Ik denk daar nooit zo over na, ik kijk toch altijd wel heel erg uit of ik nou uit of inparkeer.
Ha, ja dat heb ik ook geleerd van de officieren bij het parkeren bij de kazerne.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sommige cliënten herkennen mijn auto inmiddels als ik kom. Niet door kleur of type, maar omdat ik als enige achteruit inparkeer op hun smalle oprit aan een redelijk drukke weg.
No way dat ik daar achteruit ga uitsteken. Lekker die neus naar de weg laten voor overzichtelijk wegrijden
Ik bedoel ook niet dan anderen niet uitkijken (nouja behalve die idioten die er rondrijden).quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ook, maar blinde vlek is bij achteruit wegrijden een stuk groter. Vind ik.
Dat dus.quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Grootste voordeel vind ik dat je bij wegrijden veel meer zicht hebt op de weg. Zeker met fietsers, kinderen etc.
Bij het inparkeren boeit dat vaak niet zo: je plek is toch leeg en verkeer ziet je auto goed, voordat je in je vak verdwijnt.
Ik wou zeggen wij liepen net met ons Loebes op een strand overgang. Waren ze van een klus bedrijf bezig met onderhoud aan een paviljoen. Zette zo’n kerel ook in een keer zijn bus in de achteruit en begon zo te rijden. Kon nog net onze Loebes hardhandig wegtrekken. Nu maar hopen dat hij niet weer last van zijn nek krijgtquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dan anderen niet uitkijken (nouja behalve die idioten die er rondrijden).
Maar ik ben vooral erg sloom
Arme Loebesquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wou zeggen wij liepen net met ons Loebes op een strand overgang. Waren ze van een klus bedrijf bezig met onderhoud aan een paviljoen. Zette zo’n kerel ook in een keer zijn bus in de achteruit en begon zo te rijden. Kon nog net onze Loebes hardhandig wegtrekken. Nu maar hopen dat hij niet weer last van zijn nek krijgt
Idiootquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wou zeggen wij liepen net met ons Loebes op een strand overgang. Waren ze van een klus bedrijf bezig met onderhoud aan een paviljoen. Zette zo’n kerel ook in een keer zijn bus in de achteruit en begon zo te rijden. Kon nog net onze Loebes hardhandig wegtrekken. Nu maar hopen dat hij niet weer last van zijn nek krijgt
Dat was @Blues volgens mij. Maar dat waren 2 katten. Bejaarde zussen als ik het goed onthouden heb.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Was hier niet iemand die een adresjes zocht voor kat(ten) van een kennis/familie?
Een FOK!ker zoekt een kat, ik had iemand in mijn netwerk met een herplaatser en die is inmiddels waarschijnlijk geplaatst. Maar misschien kan ik zo alsnog een match maken. Tenzij ik het verkeerd heb onthouden van hier.
Lekker hoorquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:30 schreef borisz het volgende:
De postbode kwam een pakketje van Van Moll brengen.
Lekker bier uit Eindhoven
Die brouwen in een mooie brouwerijquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:30 schreef borisz het volgende:
De postbode kwam een pakketje van Van Moll brengen.
Lekker bier uit Eindhoven
Yup!quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was @:Blues volgens mij. Maar dat waren 2 katten. Bejaarde zussen als ik het goed onthouden heb.
Ik DM je.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Yup!
Coll heeft 2 bejaarde bessen in de aanbieding ivm verhuizing.
Je hebt andere merken en andere supermarkten. Wat is het probleem?quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:03 schreef fietsie het volgende:
Help! We hebben Grote Bevoorradings Problemen!![]()
https://www.nu.nl/economi(...)tkat-en-nescafe.html
Leuk, dus ook reizen voor jou?quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:21 schreef derLudolf het volgende:
We blazen het niet met hoofdletters van de toren zoals bij Blues d'r werk maar toch gaan er bij ons ook dingen veranderen.
Als engineer worden we meer verantwoordelijk voor onze eigen machine. Dus ook tijdens productie (voornamelijk het lassen) als tijdens assemblage gaan we onze eigen machines meer controleren/volgen. Lijkt me leuk
Feli! Altijd fijn, leuke ontwikkelingen op het werk!quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:32 schreef Blues het volgende:
Ik ben nu officieel documentbeheerder van protocollen van een aantal specialismes![]()
Het is veel maar leuk![]()
En.... ratataaaaaa mijn afas inloggen is gelukt![]()
ipv werkmail is mijn inlog mijn thuismail![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt leuk iig! Zie je ze ook wat meer aan het werk.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:21 schreef derLudolf het volgende:
We blazen het niet met hoofdletters van de toren zoals bij Blues d'r werk maar toch gaan er bij ons ook dingen veranderen.
Als engineer worden we meer verantwoordelijk voor onze eigen machine. Dus ook tijdens productie (voornamelijk het lassen) als tijdens assemblage gaan we onze eigen machines meer controleren/volgen. Lijkt me leuk
Ik heb ook net Afas gekregen en wist dat het met mijn privemail was dus gelukkig geen moeilijkheden gehadquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:32 schreef Blues het volgende:
Ik ben nu officieel documentbeheerder van protocollen van een aantal specialismes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je weer helemaal beter gemeld? dat je dit project ‘erbij’ kunt doen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:32 schreef Blues het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dat en datquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ben je weer helemaal beter gemeld? dat je dit project ‘erbij’ kunt doen.
Of kun je een andere taak overdragen, bijv.
Kudo’s zeg, dat je er weer instaat!
En naar bed om morgen weer vroeg te beginnen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:12 schreef fietsie het volgende:
Zow, dat werd weer een latertje vandaag. Klaar met werken nu.
Eerste sessie om 8;00, dat valt mee gelukkig. En omdat uk niet naar school maakt niet om 6:15 uit bedquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
En naar bed om morgen weer vroeg te beginnen.
Jup. Verplicht achteruit inparkeren.. ik ben nog aan het oefenenquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat dus.
Bij veel bedrijven is het verplicht, denk die van barreltje ook verwacht ik. Overzichtelijker met wegrijden dus beduidend minder ongevallen.
Ik spreek morgen de bedrijfsarts en dan ga ik per vlg week weer helemaal beter gemeld zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ben je weer helemaal beter gemeld? dat je dit project ‘erbij’ kunt doen.
Of kun je een andere taak overdragen, bijv.
Kudo’s zeg, dat je er weer instaat!
Ik snap het wel een beetje, 2 directe collega's hebben nu ook aan de bel getrokken, worden begeleid door prof hulp en 1 is tijdelijk halve dagen aan het werk.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt goed, @:Blues en @:derLudolf !
Mijn directe collega, die de coördinatie en een deel van mijn taken heeft overgenomen van onze twee onderzoeksprojecten toen ik grotendeels uitviel, staat sinds vorige week half ziekgemeld wegens overwerkt en op tijd op de rem trappen zodat het niet langduriger/ernstiger wordt..
Ik weet dat het nergens voor nodig is, en dat zij het ook absoluut niet zo zal zien, maar ik voel me er toch een beetje lullig over. Want als ik niet was uitgevallen had zij dat extra werk niet gehad.. en ik weet wel dat dat niet mijn verantwoordelijkheid is en ik heb ook hiervoor voor haar dingen opgevangen tijdens de scholensluitingen en bij kinderen in quarantaine enzo, maar toch.
Morgen gesprek samen met de betrokken hoogleraar, zij is gelukkig altijd een soort 'baken van rust' dus ik hoop dat ik het na dat gesprek wat meer zie zitten. Aan de ene kant heb ik het gevoel dat ik best wat meer kan doen - ik zit nu op 3-3.5 uur per dag, maar inhoudelijk doe ik eigenlijk nog niet zoveel. In die 3-3.5 uur zou ik denk ik best wat andere, meer urgentere taken kunnen oppakken die zij eerst deed ipv de klusjes die ik nu doe zegmaar. En tegelijkertijd vind ik het ook wel een soort van lastig, want ze hadden de druk er compleet afgehaald wbt snelheid van mijn herstel, maar nu collega er ook half uitligt voel ik die toch wel weer een beetje.
Er staat overigens al twee maanden een vacature uit voor een extra onderzoeksassistent (hebben er al twee maar die kunnen niet meer uren want naast hun studie) om ons te ondersteunen/taken bij ons weg te halen, maar ook wij merken de krapte op de arbeidsmarkt.. nul sollicitaties gehad ondanks tussendoor ook wat aanpassen enzo.
Yupquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:08 schreef Tele6 het volgende:
Wat klink je lekker enthousiast @:Blues![]()
![]()
![]()
Zo fijn om te lezen!quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik spreek morgen de bedrijfsarts en dan ga ik per vlg week weer helemaal beter gemeld zijn.
Had ook zin in wat nieuws 'erbij' maar ook 'ipv een hele ochtend secretariaat of balie' Dus of het één of het ander want ik ga het niet tussen mijn gewone werk door doen.
Ja ik heb er weer zin in, meer energie al een tijdje, maar ik werk ook echt met een ander gevoel, insteek.
Heb veel geleerd van mijn burnout
Ik kreeg vandaag een briefje met Moet Ik Dit Nu Doen mee en dacht aan jequote:Op woensdag 19 januari 2022 20:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik spreek morgen de bedrijfsarts en dan ga ik per vlg week weer helemaal beter gemeld zijn.
Had ook zin in wat nieuws 'erbij' maar ook 'ipv een hele ochtend secretariaat of balie' Dus of het één of het ander want ik ga het niet tussen mijn gewone werk door doen.
Ja ik heb er weer zin in, meer energie al een tijdje, maar ik werk ook echt met een ander gevoel, insteek.
Wat grappig…als je een beheerst, kun je het andere toch ook?quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou eens meer moeten oefenen met achteruit inparkeren. Ik wil nooit dat anderen op me moeten wachten of me eventueel uit gaan lachen.
Ik oefen wel met achteruit de oprit op maar rij regelmatig tegen de kliko's aan. Als ik onze oprit kan bedwingen, zou een normaal parkeervak zeker moeten lukken.
Daarentegen kan ik fileparkeren als een baas.
Ik heb daar zoveel aan, het is zo 'simpel'quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kreeg vandaag een briefje met Moet Ik Dit Nu Doen mee en dacht aan je
Dat nare gevoel voor een dag werken ook over nu?quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb je contact met de arbo? Als dit speelt waar ik ook werkte, dan heb ik hele positieve ervaringen met hun ondersteuning bij reintegratiequote:Op woensdag 19 januari 2022 20:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Klinkt goed, @:Blues en @:derLudolf !
Mijn directe collega, die de coördinatie en een deel van mijn taken heeft overgenomen van onze twee onderzoeksprojecten toen ik grotendeels uitviel, staat sinds vorige week half ziekgemeld wegens overwerkt en op tijd op de rem trappen zodat het niet langduriger/ernstiger wordt..
Ik weet dat het nergens voor nodig is, en dat zij het ook absoluut niet zo zal zien, maar ik voel me er toch een beetje lullig over. Want als ik niet was uitgevallen had zij dat extra werk niet gehad.. en ik weet wel dat dat niet mijn verantwoordelijkheid is en ik heb ook hiervoor voor haar dingen opgevangen tijdens de scholensluitingen en bij kinderen in quarantaine enzo, maar toch.
Morgen gesprek samen met de betrokken hoogleraar, zij is gelukkig altijd een soort 'baken van rust' dus ik hoop dat ik het na dat gesprek wat meer zie zitten. Aan de ene kant heb ik het gevoel dat ik best wat meer kan doen - ik zit nu op 3-3.5 uur per dag, maar inhoudelijk doe ik eigenlijk nog niet zoveel. In die 3-3.5 uur zou ik denk ik best wat andere, meer urgentere taken kunnen oppakken die zij eerst deed ipv de klusjes die ik nu doe zegmaar. En tegelijkertijd vind ik het ook wel een soort van lastig, want ze hadden de druk er compleet afgehaald wbt snelheid van mijn herstel, maar nu collega er ook half uitligt voel ik die toch wel weer een beetje.
Er staat overigens al twee maanden een vacature uit voor een extra onderzoeksassistent (hebben er al twee maar die kunnen niet meer uren want naast hun studie) om ons te ondersteunen/taken bij ons weg te halen, maar ook wij merken de krapte op de arbeidsmarkt.. nul sollicitaties gehad ondanks tussendoor ook wat aanpassen enzo.
Ik lees nu in bed, de avond voor ik ga werken. Ga vroeger naar bed, om nog meer 'inslaaptijd' te krijgen en merk dat ik met het lezen enorm ontspan. Helptquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:38 schreef gcjoel het volgende:
Dat nare gevoel voor een dag werken ook over nu?
Wel fijn dat het zoveel beter gaat!
Vind ik niet. Ik vind achteruit parkeren veel moeilijker dan fileparkeren. Die stomme bocht goed inschatten heb je niet bij fileparkeren.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat grappig…als je een beheerst, kun je het andere toch ook?
(Hoe ging de 1e dag?)
Positief!quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik lees nu in bed, de avond voor ik ga werken. Ga vroeger naar bed, om nog meer 'inslaaptijd' te krijgen en merk dat ik met het lezen enorm ontspan. Helpt
Soms zit ik 's avonds tv te kijken en verval in mijn oude denkpatroon: oh als ik die hartkloppingen vannacht maar niet krijg' maar dat laat ik nu ff 'toe' en concentreer me op wat anders en denk ah lekker straks in bed lezen
Omdenken werkt ook
Oh ik kan het vast. Alleen ik ben te lui om te oefenen eigenlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat grappig…als je een beheerst, kun je het andere toch ook?
(Hoe ging de 1e dag?)
Bij mij is de Nu vooral een probleem, zowel bij te weinig als te veel doen. De rest is geloof ik wel aardig onder controle. Maar ik ben wel enorm benieuwd hoe ik die Nu nou moet aanpakken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb daar zoveel aan, het is zo 'simpel'
Hoe ga jij tot nu toe? Echt-Echt begonnen nu?
Uitslapen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:20 schreef fietsie het volgende:
Eerste sessie om 8;00, dat valt mee gelukkig. En omdat uk niet naar school maakt niet om 6:15 uit bed
Ja, naar onze lasserij 15km verderopquote:
Ligt ook wel aan de kont van je auto vind ikquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind achteruit parkeren veel moeilijker dan fileparkeren. Die stomme bocht goed inschatten heb je niet bij fileparkeren.
Keer op een avond naar een industrie terrein rijden. Heeeeel veel parkeervakken om te oefenenquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou eens meer moeten oefenen met achteruit inparkeren. Ik wil nooit dat anderen op me moeten wachten of me eventueel uit gaan lachen.
Ik oefen wel met achteruit de oprit op maar rij regelmatig tegen de kliko's aan. Als ik onze oprit kan bedwingen, zou een normaal parkeervak zeker moeten lukken.
Daarentegen kan ik fileparkeren als een baas.
Daarom reed mijn instructeur met me naar het parkeerterrein van het tuincentrum tijdens de lockdown.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Keer op een avond naar een industrie terrein rijden. Heeeeel veel parkeervakken om te oefenen
Dat is wel superfijn om te oefenen. Ik heb de hellingen echt veel te lang spannend gevonden. En nog steeds doe ik uit spanning soms op de handrem.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:05 schreef Tele6 het volgende:
Extra leuk was dat dat terrein op een helling is dus je moest de hele tijd uitkijken dat je niet wegrolde
Dat oefen ik hier iedere les meerdere keren. We blijken heel veel hellingen te hebben hier. Vanaf de rijschool twee keer rechts en je staat voor een rood licht op een steile helling. (Ik bedenk mijn fietsroutes altijd zo dat ik daar niet omhoog hoef, want het is op een fiets zonder versnellingen eigenlijk niet te doen zo steil. Onderaan de helling zijn er óók stoplichten dus je kunt niet eens een aanloopje nemen en als je heuvelaf komt rijden moet je meteen in de remmen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel superfijn om te oefenen. Ik heb de hellingen echt veel te lang spannend gevonden. En nog steeds doe ik uit spanning soms op de handrem.
Je komt toch ook achteruit uit dat vak, dan kun je er ook achteruit in het vakquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:52 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al moeite met vooruit in een vak parkeren. Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg om altijd zo scheef te staan, maar ik zou het bijna een gaven noemen.
Achteruit is vaak wel makkelijker, ja. Maar dat komt vooral door de camera. Ik begrijp gewoon niet hoeveel ruimte ik nog rond m'n auto heb. Ik sta ook regelmatig onmogelijk te doen bij fileparkeren omdat ik denk dat ik helemaal klem sta. Maar in de realiteit is dat, zodra ik ben uitgestapt, vaak aan beide kanten nog minstens een meter.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:15 schreef derLudolf het volgende:
Je komt toch ook achteruit uit dat vak, dan kun je er ook achteruit in het vak![]()
Zeker als ik een grote bus mee heb (Sprinter,Ducato oid) vind ik het echt stukken makkelijker om die achteruit ergens in een vak of oprit te zetten dan achteruit er uit.
Een vierkant hok ergens achteruit parkeren is makkelijk. In de spiegels is perfect het einde van de bumper te zien. Een rondlopend geval met veel plastic in kleur mee gespoten is veel lastiger.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je komt toch ook achteruit uit dat vak, dan kun je er ook achteruit in het vak![]()
Zeker als ik een grote bus mee heb (Sprinter,Ducato oid) vind ik het echt stukken makkelijker om die achteruit ergens in een vak of oprit te zetten dan achteruit er uit.
Bij fileparkeren moet je toch ook een bocht inschattenquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik vind achteruit parkeren veel moeilijker dan fileparkeren. Die stomme bocht goed inschatten heb je niet bij fileparkeren.
File parkeren doe ik bijna zelden, vind vooral ongeduldige mensen achter me irritant.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Achteruit is vaak wel makkelijker, ja. Maar dat komt vooral door de camera. Ik begrijp gewoon niet hoeveel ruimte ik nog rond m'n auto heb. Ik sta ook regelmatig onmogelijk te doen bij fileparkeren omdat ik denk dat ik helemaal klem sta. Maar in de realiteit is dat, zodra ik ben uitgestapt, vaak aan beide kanten nog minstens een meter.
Nee, geen automatische parkeeroptie. Behalve dan m’n vriend bellen wanneer ik voor de deur sta. Dat deed ik vroeger in Rotterdam soms wanneer er maar één klein plekje voor de deur was, altijd fileparkeren daar.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
File parkeren doe ik bijna zelden, vind vooral ongeduldige mensen achter me irritant.
Als je een auto hebt met camera zal daar ook wel al zo'n automatische parkeerstand die op zitten zeker? Dan hoef je zelf helemaal niets meer te doen.
Oh ja hellingtrekken. Ja dat gaat gelukkig ook wel oké nu. Maar dat was eerst echt recept voor de boel af laten slaan enzoquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Daarom reed mijn instructeur met me naar het parkeerterrein van het tuincentrum tijdens de lockdown.
Extra leuk was dat dat terrein op een helling is dus je moest de hele tijd uitkijken dat je niet wegrolde
Meer een soort golf dan een haakse bocht.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij fileparkeren moet je toch ook een bocht inschatten
Dat scheelt nog wel ja, stuk hoger zitten scheelt ook. Maar toch moet je wel iets meer ruimte hebben dan met een Fiatje 500 ofzo.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:28 schreef z80 het volgende:
[..]
Een vierkant hok ergens achteruit parkeren is makkelijk. In de spiegels is perfect het einde van de bumper te zien. Een rondlopend geval met veel plastic in kleur mee gespoten is veel lastiger.
Nieuwe autoquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:47 schreef Lonaa het volgende:
Onze nieuwe auto heeft parkeersensor achter.
Met aircoquote:
Whoehoe voor de autoquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Met aircoen electrische ramen
soberso werkende ramen
die je al rijdend kan sluiten
en 5 deuren
en geen schroevendraaier en kniptang voor het geval je de al-geMacGuyverde lichtschakelaar moet MacGuyveren
terugschakelen van 3 naar 2 zonder eerst ook in de 1 te moeten roeren
goed werkende ruitenwissers
werkende sproeier achter
deurhendels die vast zitten
geen olie ruiken als je flink gas geeft
niet krabben aan de binnenkant
![]()
Maar 1 bekerhouder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |