abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203249628
Dus.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 09:49:39 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203249666
Ben wel benieuwd wat Ali B z'n rol is, aangezien die het hardste ontkent...

Ik heb hem eigenlijk nooit de sympathieke knuffelmarokaan gevonden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203249677
@derLudolf: ook dat is niet relevant. Is meedoen aan the Voice een primaire levensbehoefte? Neen. Geeft dat je het recht om je te vergrijpen aan de deelnemers 'omdat ze daar uit vrije wil zitten en ook best niet hadden kunnen gaan dus ze maar moeten slikken wat er met ze gebeurt?' NEEN.

Esmee van 14 had ook best op een andere sport kunnen gaan dan turnen. Dus ja, vervelend hoor, dat ze misbruikt en verkracht is door haar leraar.

Zo werkt niet vriend. Echt niet.
pi_203249720
Ik denk niet dat Ludolf dat bedoelde @Clubsoda

Waar het mis ging is de ongeinformeerde Boomerpost van Piet. Die heeft half iets gehoord over seks in Hilversum en neemt aan dat het met instemming was en valt onder de aloude Gooise-Matras-Roddel. Hoop ik tenminste, anders zegt Piet namelijk dat het al jaren publiek geheim is dat er sprake is van seksueel misbruik in Hilversum.
Ludolf reageerde op de Gooise-Matras-Roddel. Met disclaimers zelfs, genuanceerd alles. Ik heb hem nergens seksueel misbruik zien goedpraten. Wel z'n schouders zien ophalen over seksualiteit inzetten om hogerop te komen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203249760
En vanaf daar gaat het mis want Ludolf post met de 'met wederzijdse instemming roddel'bril en de rest met de 'seksueel misbruik'bril.

Totaal ander verhaal, lekker scheef lullen en allemaal omdat de Boomer een half verhaal heeft gehoord.
pi_203249780
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk niet dat Ludolf dat bedoelde @:Clubsoda

Waar het mis ging is de ongeinformeerde Boomerpost van Piet. Die heeft half iets gehoord over seks in Hilversum en neemt aan dat het met instemming was en valt onder de aloude Gooise-Matras-Roddel. Hoop ik tenminste, anders zegt Piet namelijk dat het al jaren publiek geheim is dat er sprake is van seksueel misbruik in Hilversum.
Ludolf reageerde op de Gooise-Matras-Roddel. Met disclaimers zelfs, genuanceerd alles. Ik heb hem nergens seksueel misbruik zien goedpraten. Wel z'n schouders zien ophalen over seksualiteit inzetten om hogerop te komen.
Eens hoor. Ik probeerde aan te geven dat dat laatste in deze discussie dingen wat scheef trok.

Maar toen kwam een verhaal dat het argument van de machtspositie geen standhoudt omdat je niet mee hoeft te doen aan de Voice en dat vind ik curieus.
pi_203249824
Op welk moment is een machtspositie eigenlijk niet meer relevant? Of kan er met zo'n verhouding nooit een vorm zijn van wederzijds instemmen?
pi_203249848
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:00 schreef Myraela het volgende:
Op welk moment is een machtspositie eigenlijk niet meer relevant? Of kan er met zo'n verhouding nooit een vorm zijn van wederzijds instemmen?
Dat dus.
pi_203250214
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:00 schreef Myraela het volgende:
Nou, een Hele Hoge directrice kan het best aanleggen met de in dienst zijnde putjesschepper zonder dat daarbij het machtsverschil relevant is. Ten eerste staat die D zo ver van de P dat er geen sprake is van directe macht en ten tweede is P weliswaar binnen de bedrijfsverhoudingen formeel ondergeschikt aan D, maar totaal niet machteloos.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 18 januari 2022 @ 10:46:43 #10
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203250470
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk niet dat Ludolf dat bedoelde @:Clubsoda

Waar zeg ik dat het met instemming was? Ik zei dat het publiek geheim is dat Hilliwood een zondenpoel is. En niet alleen qua neuksex, ook wat het verstrekken van opdrachten voor het maken van programmas door mensen van omroepen aan de productie maatschappijen van hun kinderen. Een ons kent ons incestueuze bende van Nepotisme, de katholieke kerk is er netjes bij.
Ik post dat het een publiek geheim is dat dit het geval is en millennial Loona beginnen te roepen dat ik het goed praat... Echt, get a life Snowflake. En ja, dat is en was al lang bekend dat dit soort praktijken daar plaats hebben, van Jole tot van Dam. Ook Kemna Casting vergeten?
Tros Omroepster Anneke Bakker heeft over machstmisbruik en sex op de Gooise matras een jaar of 5 terug ook een heel verhaal over verteld in de Volkskrant en het AD

[ Bericht 2% gewijzigd door Jan_Onderwater op 18-01-2022 11:17:40 ]
pi_203250505
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:56 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Eens hoor. Ik probeerde aan te geven dat dat laatste in deze discussie dingen wat scheef trok.

Maar toen kwam een verhaal dat het argument van de machtspositie geen standhoudt omdat je niet mee hoeft te doen aan de Voice en dat vind ik curieus.
Ik denk dat het daar al scheef was. Op de fiets had ik heel mooi bedacht hoe ik dat ging verwoorden maar dat vergat ik natuurlijk weer.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:08:45 #12
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203250755
Hoe ging dat ook al weer bij Medisch Centrum West

dinsdag 18 januari 2022 @ 11:13:57 #13
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_203250829
champignonsaus of peperroomsaus bij de varkenshaas vanavond?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:15:16 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203250852
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:29 schreef sigme het volgende:

[..]
maar totaal niet machteloos.
Waarom niet? Omdat man en sterker?

Serieuze vraag hoor, want andersom zijn er toch ook mogelijkheden om de man (seksueel) uit te schakelen?
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:15:51 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203250865
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:13 schreef junkiesietze het volgende:
Peperroomsaus. Niet uit een pakje aub
pi_203250882
quote:
Sowieso peper :9~
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:22:13 #17
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_203250984
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Peperroomsaus. Niet uit een pakje aub
hoe dan? :@
en ik heb ook een auto.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:28:35 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203251096
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:22 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
hoe dan? :@
Staan genoeg recepten online
https://www.culy.nl/recepten/peper-roomsaus/
pi_203251117
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Waarom niet? Omdat man en sterker?

Serieuze vraag hoor, want andersom zijn er toch ook mogelijkheden om de man (seksueel) uit te schakelen?
Oh nee :D
Nee, volwassen persoon met een rechtspositie etc etc. Geldt ook voor een damesputjesschepper die het aanlegt met de directrice ;)
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203251163
quote:
Champignon.

Biefstuk uit de pan halen en in alufolie laten rusten.
Gesneden champignons in de biefstukpan gooien en bakken. Room toevoegen. Room laten inkoken. Meer room.
Als biefstuk uitgerust dan roomsaus klaar.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:39:21 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203251291
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:29 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh nee :D
Nee, volwassen persoon met een rechtspositie etc etc. Geldt ook voor een damesputjesschepper die het aanlegt met de directrice ;)
Ja ik dacht ik vraag het even :P
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:40:12 #22
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203251301
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:32 schreef sigme het volgende:

[..]
Champignon.

Gesneden champignons in de biefstukpan gooien en bakken. Room toevoegen. Room laten inkoken. Meer room.
En wat moet ie dan met de biefstuk doen? :D
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:40:21 #23
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_203251304
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Staan genoeg recepten online
https://www.culy.nl/recepten/peper-roomsaus/
pff de helft van die ingredienten moet ik dan weer zoeken :(
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:40:53 #24
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_203251314
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:32 schreef sigme het volgende:

[..]
Champignon.

Laat het nou een varkenshaas zijn die ik wil maken..
en ik heb ook een auto.
pi_203251489
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:40 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Laat het nou een varkenshaas zijn die ik wil maken..
Ctrl-h 'biefstuk' 'varkenshaas'
Als je alles tot op de letter uitgespeld wil hebben, waarom zoek je dan niet éérst een recept, laat daarna je boodschappenlijstje automatisch printen en thuisbezorgen?
pi_203251504
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]
En wat moet ie dan met de biefstuk doen? :D
Vervangen door een varkenshaas en dan vangen.
pi_203251620
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik denk dat het daar al scheef was. Op de fiets had ik heel mooi bedacht hoe ik dat ging verwoorden maar dat vergat ik natuurlijk weer.
Mja, en ik ben ook een beetje edgy dus misschien moet ik ook gewoon maar even niet proberen iets te verwoorden :')
pi_203252037
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Mja, en ik ben ook een beetje edgy dus misschien moet ik ook gewoon maar even niet proberen iets te verwoorden :')
Is oke. :*
pi_203252304
Kogel / kerk.

Straks wel naar sportschool: tijdslot, beperkt aantal mensen en goede ventilatie in hoge open ruimte.
Voor het Zingen vanavond en komende weken afgezegd: 20/30 mensen dichter op elkaar, zingen, kleinere ruimte. Helaasch -O-
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 13:08:20 #30
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203252804
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:37 schreef AnneX het volgende:
Kogel / kerk.

Straks wel naar sportschool: tijdslot, beperkt aantal mensen en goede ventilatie in hoge open ruimte.
Voor het Zingen vanavond en komende weken afgezegd: 20/30 mensen dichter op elkaar, zingen, kleinere ruimte. Helaasch -O-
Maar wel verstandig :) Maar even een positieve draai aan geven.
pi_203252971
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 12:37 schreef AnneX het volgende:
Kogel / kerk.

Ik wacht nog op bericht van fysiofitness. Belde vanochtend maar bezet bezet bezet.
Ook vanochtend een "coaching" gesprek gehad met de contactpersoon van het UWV. Da's weer klaar voor de komende 8 weken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_203253371
Heb je iets aan die coaching gesprekken?

Wij terug van de AH XXL. We rijden nu in een klein pandaatje, punto is naar de garage. Toch leuk zo'n klein koekblikkie. Zou 'm zo als boodschappenkarretje willen hebben O+

Zometeen maar even een poosje roeien, geen zin in buiten wandelen.
pi_203253436
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:41 schreef Blues het volgende:
Heb je iets aan die coaching gesprekken?

Wij terug van de AH XXL. We rijden nu in een klein pandaatje, punto is naar de garage. Toch leuk zo'n klein koekblikkie. Zou 'm zo als boodschappenkarretje willen hebben O+

Zometeen maar even een poosje roeien, geen zin in buiten wandelen.
Weinig.
Gisteren zocht ik iets op de UWV site en kon dat met veel moeite vinden. Dame stuurde me een linkje om er makkelijker bij te kunnen. Wanneer ik me er iets meer in verdiept had had ik het zelf ook kunnen vinden :D
pi_203253561
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:46 schreef Kaatje1 het volgende:

Weinig.
Gisteren zocht ik iets op de UWV site en kon dat met veel moeite vinden. Dame stuurde me een linkje om er makkelijker bij te kunnen. Wanneer ik me er iets meer in verdiept had had ik het zelf ook kunnen vinden :D
Gebruikersgemak die site :+
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:00:14 #35
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203253638
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 13:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Weinig.
Linkedin is erg nuttig btw, veel wervers kijken daar.
pi_203253732
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Linkedin is erg nuttig btw, veel wervers kijken daar.
Ja, dat merk ik. -O-
In mijn profiel staat dat ik voor een CFO gewerkt heb. Krijg CFO functies aangeboden :? . Of ik krijg een vacature "je lijkt me zo geschikt". Nou nee, ben ik net en leg uit waarom, week later krijg je van dezelfde persoon dezelfde vacature opgestuurd met dezelfde tekst. En best vaak schrijven ze mijn naam verkeerd. Verder zijn typefouten schering en inslag.
Echt, van het lees en schrijf niveau van recruiters ben ik erg geschrokken.
pi_203253754
Vanmiddag bij één rondje toestellen gelaten. Geroeid en doorgelopen heuvelopwaatrs. Nou ja, lichte helling van 3%.
Dat laatste tijdens bijpraten met de trainer. Tijdens!
Nu chillen met banaan. In de kleedkamer ben ik de enige!

UWV houdt je wel van de straat zo, kaatje. Inmiddels al van de fysio gehoord?

Naar de XXL in een XXS panda.🤓
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:09:14 #38
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203253756
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, dat merk ik. -O-
In mijn profiel staat dat ik voor een CFO gewerkt heb. Krijg CFO functies aangeboden :? . Of ik krijg een vacature "je lijkt me zo geschikt". Nou nee, ben ik net en leg uit waarom, week later krijg je van dezelfde persoon dezelfde vacature opgestuurd met dezelfde tekst. En best vaak schrijven ze mijn naam verkeerd. Verder zijn typefouten schering en inslag.
Ja, er zit veel meuk tussen, maar soms goede kansen.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:18:05 #39
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203253900
quote:

[..]
Ja, dat merk ik. -O-
Dat komt ook omdat veel ervan het niet echt als werk doen, ook niet als thuiswerk-in-de-zin-van-een-serieuze baan maar eigenlijk in net zo'n soort vorm als euh, "telefoonlijnen voor vermaak".
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203253930
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ja, er zit veel meuk tussen, maar soms goede kansen.
Oh ja, ik zie ook wel wat leuks
Vandaag nog een leuke vacature, in Duiven (maar eigenlijk is het Westervoort dus voor mij goed fietsbaar). Blijkt het een filiaal in Duiven te zijn, en een vacature in Haarlem. Da's echt niet fietsbaar
pi_203254096
Yeah *O* Zaterdag komt m'n nieuwe stoel
Toen ik 'm bestelde was het week 2, kreeg in week 2 bericht dat het in de week van 2 februari zou komen en nu dat hij binnen is bij de winkel *O*
pi_203254253
quote:

[..]
Ja, dat merk ik. -O-
Kan je niet ergens solliciteren als recruiter _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:46:38 #43
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203254266
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
How's the snow?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_203254277
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:46 schreef fietsie het volgende:

How's the snow?
Wit en koud. Maar er ligt genoeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203254286
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb één keer aangeboden om haar mail op Nederlands de controleren voor verzending (dat betrof ook een CFO vacature). Nooit meer iets gehoord :D
  dinsdag 18 januari 2022 @ 14:48:46 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203254288
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 14:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wit en koud. Maar er ligt genoeg.
Oow sorry ik zit in een USA call.. brein stond in het Engels; sneeuwengeltjes gemaakt?
pi_203254518
Verse spinazie/broccoli/ui/kikkererwten soep met geraspte finse vuomenkaas erover :9 :9

Teruglezen tijdens eten.
pi_203254530
Kerstboom afgebroken, wat zal het vanavond donker zijn -O-
Gesport, na vijf weken op hetzelfde niveau gebleven *O*
Nu de woonkamer eens goed poetsen, stofvlokken en sprietjes van de boom overal…

Sneeuw van Isa O+ *jaloers*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203254603
Nu al de kerstboom weg ~:) *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 18-01-2022 15:18:24 ]
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:14:24 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203254635
Kerstboom vertrok hier de dag na Allerheiligen, in stukjes geknipt in de bio-container :P
pi_203254736
Overigens gaat mijn AFAS gate gewoon door hè. :') |:(
Alles gedaan, app geinstalleerd, 25x codes ingevoerd, nog een app geinstalleerd waardoor gates mijn ww dingest in een popup.
Ga ik naar de app, krijg ik een code die zich elke 15 sec vernieuwd.
Dus kan ik nog niks. Kweenie wat ik met die code moet. Ja, invoeren, maar waar? In www.ikzitineenloop.nl zeker :P
Ik weet het niet meer en ik ga morgen naar de ICT :'( :'(
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:23:34 #52
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203254770
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:20 schreef Blues het volgende:
Alles gedaan, app geinstalleerd, 25x codes ingevoerd, nog een app geinstalleerd waardoor gates mijn ww dingest in een popup.
Dus kan ik nog niks. Kweenie wat ik met die code moet. Ja, invoeren, maar waar? In www.ikzitineenloop.nl zeker :P
Bij het inloggen in AFAS vraagt die je om de 2e factor, die code in de app die op -dat- moment zichtbaar is, als het goed is.
pi_203254784
Sneeuw O+ Bergen B-) Zonnetje?
Hoogtestage noemde ik het, als een booster.
Fijn hoor Isa, dat het er ligt. ⛷
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:35:23 #54
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203254972

O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:36:28 #55
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_203254990
Ik ben dan isa niet, maar hetzelfde effect gok ik
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_203255077
Zo mooi O+
pi_203255153
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:23 schreef fietsie het volgende:

Bij het inloggen in AFAS vraagt die je om de 2e factor, die code in de app die op -dat- moment zichtbaar is, als het goed is.
Ja dat klopt ook maar waar moet ik die dan invoeren. ):O
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:47:17 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203255175
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:45 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja dat klopt ook maar waar moet ik die dan invoeren. ):O
In het schermpje waar afas dat vraagt
pi_203255179
Ik had even spanning en sensatie. Ik kwam terug van de fysio en zag een oude man op het gras naast zijn fiets gaan zitten. Zijn vrouw trok even aan hem en hield mij toen staande. Ze was erg onsamenhangend maar gaf me een briefje met een nummer dat ik moest bellen. Dat nummer bleek van de dochter, ze zou er aan komen.
De man had overal pijn maar kon me niet specifieker vertellen wat er aan de hand was. De vrouw was ondertussen door me heen aan het tetteren met onsamenhangende dingen. Gelukkig stopte er een vrouw en die ging bij de man zitten om zijn ademhaling onder controle te krijgen terwijl ik 112 belde. Daarna stopte er, halleluja, een BHV-busje. Die man was redelijk kordaat en kon helpen om wat vragen te beantwoorden die de telefonist van 112 aan mij stelde.
De ambulance was er erg snel, zelfs zonder sirenes. De man werd in de ambu onderzocht en bleek hartritmestoornissen te hebben. Inmiddels waren de dochter en twee volwassen zoons gearriveerd en die zijn met de man naar de huisarts gegaan. De vrouw bleek overigens licht dementerend te zijn, vandaar dat ze maar geen antwoord op vragen over medicatie enzo gaf.

Ik ben vrij teleurgesteld in mezelf eigenlijk. Ik voelde me echt verloren, wist niet wat ik moest doen of vragen die eerste minuten dat ik alleen was met die mensen. Ik heb eerst die dochter gebeld voor ik 112 belde, was niet handig maar gelukkig geen ramp. Zowel bij dochter als bij 112 kon ik niet bedenken waar we waren. Op 500 van mijn huis :{ Dus. Hier moet ik wel wat mee doen. Ik had gelukkig wel ons kengetal goed gegokt, op het briefje van de vrouw stonden alleen 6 cijfers.
Spoilers!
pi_203255202
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:20 schreef Blues het volgende:
Lekker ICT lastig vallen ^O^

Ook handig als je ‘opeens’ niet meer kunt inloggen en blijkt dat je gemist hebt dat de toegangscodes maanden geleden aangepast zijn :@

Ik neem aan dat je de code via je telefoon krijgt? AFAS zou na invoer van je eerste inlog moeten vragen om die cijfers. Ik heb nu een hippe voor een andere applicatie: telefoon verandert letterlijk in een switch en ik hoe alleen omhoog te swipen. O+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_203255208
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:14 schreef fietsie het volgende:
Kerstboom vertrok hier de dag na Allerheiligen, in stukjes geknipt in de bio-container :P
Was dat héél laat of erg voorbarig?
pi_203255232
Wij schrokken ons de p......s net bij de auto ophalen :X :X :X
457 euro.
Lampie, filtertje, pakkingset, accupolen reinigen, onderhoudsbeurt, gouden peperdure olie :') dingetje hier dangetje daar, ruitenwisserbladen enz enz
Bij de off Fiat dealer voor 1 keer dachten we.
Next time maar een beurtje bij kwik fit of zo :D

Nieuwe naam voor onze auto: de gouden koets :D |:(
pi_203255240
Mijn gemoedstoestand: rustig even mail lezen want ik heb nog even voor ik naar de trein moet. Ik paniek opschrikken, pand uitrennen want oh kut, verkeerd op de klok gekeken, de trein vertrekt al bijna. Hijgend en puffend op het station aankomen en ontdekken dat ik me 10 minuten vergist heb en dus volkomen legitiem mijn mail rustig zat te lezen :') :') :')
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:51:47 #64
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203255243
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Was dat héél laat of erg voorbarig?
een dag te laat?
pi_203255251
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had even spanning en sensatie. Ik kwam terug van de fysio en zag een oude man op het gras naast zijn fiets gaan zitten. Zijn vrouw trok even aan hem en hield mij toen staande. Ze was erg onsamenhangend maar gaf me een briefje met een nummer dat ik moest bellen. Dat nummer bleek van de dochter, ze zou er aan komen.
De man had overal pijn maar kon me niet specifieker vertellen wat er aan de hand was. De vrouw was ondertussen door me heen aan het tetteren met onsamenhangende dingen. Gelukkig stopte er een vrouw en die ging bij de man zitten om zijn ademhaling onder controle te krijgen terwijl ik 112 belde. Daarna stopte er, halleluja, een BHV-busje. Die man was redelijk kordaat en kon helpen om wat vragen te beantwoorden die de telefonist van 112 aan mij stelde.
De ambulance was er erg snel, zelfs zonder sirenes. De man werd in de ambu onderzocht en bleek hartritmestoornissen te hebben. Inmiddels waren de dochter en twee volwassen zoons gearriveerd en die zijn met de man naar de huisarts gegaan. De vrouw bleek overigens licht dementerend te zijn, vandaar dat ze maar geen antwoord op vragen over medicatie enzo gaf.

Ik ben vrij teleurgesteld in mezelf eigenlijk. Ik voelde me echt verloren, wist niet wat ik moest doen of vragen die eerste minuten dat ik alleen was met die mensen. Ik heb eerst die dochter gebeld voor ik 112 belde, was niet handig maar gelukkig geen ramp. Zowel bij dochter als bij 112 kon ik niet bedenken waar we waren. Op 500 van mijn huis :{ Dus. Hier moet ik wel wat mee doen. Ik had gelukkig wel ons kengetal goed gegokt, op het briefje van de vrouw stonden alleen 6 cijfers.
Niet te streng zijn voor jezelf :*

Zoiets is heel akelig, en je had er ook voor kunnen kiezen om door te lopen en dat deed je niet ^O^
En als je dan instructies krijgt is het niet gek dat je ze opvolgt, zo werkt het in een crisis. Dat je niet bent opgeleid om hierin eigen regie te nemen is je écht niet aan te rekenen. En uiteindelijk schakelde je de hulpdiensten toch in? Goed gedaan!
pi_203255253
Oh en de mevrouw met de ademhalingsoefeningen bleek een energetische praktijk te hebben en was antivaxxer. Want natuurlijk zijn dat soort dingen op zo'n moment extreem belangrijk om met de wereld te delen. Gelukkig ventileerde ze dat met de BHV'er en ging ik maar op mijn telefoon kijken.
Spoilers!
pi_203255282
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:51 schreef fietsie het volgende:

[..]
een dag te laat?
2 november ja?
pi_203255290
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Niet te streng zijn voor jezelf :*

Zoiets is heel akelig, en je had er ook voor kunnen kiezen om door te lopen en dat deed je niet ^O^
En als je dan instructies krijgt is het niet gek dat je ze opvolgt, zo werkt het in een crisis. Dat je niet bent opgeleid om hierin eigen regie te nemen is je écht niet aan te rekenen. En uiteindelijk schakelde je de hulpdiensten toch in? Goed gedaan!
Dank je. Ik deed niet echt iets fout. Maar ik had wel net iets meer verwacht van mezelf.

Maar ja, het is natuurlijk ook gewoon een stuk makkelijker om op de bank te bedenken om op zijn ademhaling, eventuele pijn op de borst, klamheid en dat soort dingen te denken dan als je dat moet op een volslagen ramdom moment in het gras zit terwijl er een demente vrouw in je oor tettert over dat ze zo lekker aan het fietsen waren.
Spoilers!
pi_203255293
Oooh, bedoel je Driekoningen?
pi_203255305
Maar jij bent toch geen doorgewinterde BHV'er @Lucky_Strike ? Je hebt dat gedaan wat gedaan moest worden, 112 gebeld en die mevrouw wilde dat je eerst haar dochter belde, dat was voor haar ook geruststellend.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 15:56:04 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203255328
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:54 schreef Clubsoda het volgende:
Oooh, bedoel je Driekoningen?
ja sorry
pi_203255344
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dank je. Ik deed niet echt iets fout. Maar ik had wel net iets meer verwacht van mezelf.

Maar ja, het is natuurlijk ook gewoon een stuk makkelijker om op de bank te bedenken om op zijn ademhaling, eventuele pijn op de borst, klamheid en dat soort dingen te denken dan als je dat moet op een volslagen ramdom moment in het gras zit terwijl er een demente vrouw in je oor tettert over dat ze zo lekker aan het fietsen waren.
Volgens mij was het een prima coöperatie met de energetische mevrouw :Y
pi_203255356
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:56 schreef fietsie het volgende:

[..]
ja sorry
Ik dacht dat het ene grap was :')
pi_203255373
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar jij bent toch geen doorgewinterde BHV'er @:Lucky_Strike ? Je hebt dat gedaan wat gedaan moest worden, 112 gebeld en die mevrouw wilde dat je eerst haar dochter belde, dat was voor haar ook geruststellend.
Dat is zo. Het ging allemaal een stuk vlotter doen de BHV'er de man nam, de energetische mevrouw zich over de vrouw ontfermde en ik 112 aan de telefoon had. Als ik dat allemaal alleen had moeten doen, hadden we daar nog gestaan geloof ik _O-

Godzijdank had die vrouw altijd een briefje met die telefoonnummers in haar zak.
Spoilers!
pi_203255396
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:35 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
O+
quote:
[ afbeelding ]
O+
Jodela jietie. Geweldig.
pi_203255400
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is zo. Het ging allemaal een stuk vlotter doen de BHV'er de man nam, de energetische mevrouw zich over de vrouw ontfermde en ik 112 aan de telefoon had. Als ik dat allemaal alleen had moeten doen, hadden we daar nog gestaan geloof ik _O-

Godzijdank had die vrouw altijd een briefje met die telefoonnummers in haar zak.
En wist ze nog dat ze het had :D
pi_203255489
quote:

Dit overvalt je. Je zit nog in je fysiovibe en kon ff niet connecten. En adequaat samen iets met vrouw bedenken kon ook niet..soort ruis dus ook nog.
Ik snap het wel :Y
pi_203255492
Wat een gedoe Lucky. Al met al goed afgelopen.
Kinderen op de hoogte en 112 gebeld.
Nu zelf even weer ‘landen’.

Heb je ehbo gedaan, ooit?

@Clubsoda alle klokken in auto, huis, horloge lopen 5 minuten voor.
Eerst schrik en dan oh ja speling. Of ben je daar op tegen?
Zelf doe ik ook wel de timer op de telefoon om mij te herinneren aan vertrektijden.

Oeps, Blues. De garagerekening. o|O
pi_203255501
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh en de mevrouw met de ademhalingsoefeningen bleek een energetische praktijk te hebben en was antivaxxer. Want natuurlijk zijn dat soort dingen op zo'n moment extreem belangrijk om met de wereld te delen. Gelukkig ventileerde ze dat met de BHV'er en ging ik maar op mijn telefoon kijken.
|:)
pi_203255518
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 15:47 schreef fietsie het volgende:

In het schermpje waar afas dat vraagt
Welk schermpje, ik zit in mijn app :'(
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:09:51 #81
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203255539
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:08 schreef Blues het volgende:

[..]
Welk schermpje, ik zit in mijn app :'(
Mijn apps op mijn telefoon hebben ook gewoon schermpjes daarvoor :P
pi_203255576
quote:
[ afbeelding ]
O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 18-01-2022 16:26:58 ]
pi_203255579
Zucht
pi_203255594
Hey, prima gehandeld Lucky. Zulke dingen zijn ook gewoon lastig en achteraf is het altijd makkelijk het ideale scenario uit te denken :*

Ik had een enorme to-do-list en ik ben nog niet verder gekomen dan een stuk vinyl vloer te bestellen voor de wc :')
(Het blijft een jaren-70-woningbouw-wc-met-leidingen-over-de-muren enzo, maar hey, de muren en het plafond zijn nu toch al turquoise/diep blauwgroen dus dan kan die vloer er ook nog wel een beetje bij, die steekt nu wat armzalig af)
pi_203255596
quote:

Dit moet je jezelf niet kwalijk nemen hoor. Als je toch gewoon lekker met je dingetje bezig bent overvalt dat je.

En dan had je ook nog de complicatie factor met die dementerende mevrouw. Dat maakt het allemaal extra lastig.

Maar mocht je daar ooit zin in hebben en tijd voor hebben een ehbo cursus is erg leuk om te volgen. Ik ben zelf al jaren EHBOer bij het rode kruis en het is echt heel leuk en leerzaam :Y
pi_203255633
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:07 schreef AnneX het volgende:
Wat een gedoe Lucky. Al met al goed afgelopen.
Kinderen op de hoogte en 112 gebeld.
Nu zelf even weer ‘landen’.

Heb je ehbo gedaan, ooit?

@:Clubsoda alle klokken in auto, huis, horloge lopen 5 minuten voor.
Eerst schrik en dan oh ja speling. Of ben je daar op tegen?
Zelf doe ik ook wel de timer op de telefoon om mij te herinneren aan vertrektijden.

Oeps, Blues. De garagerekening. o|O
Nah, ik ben omringd door niet aan te passen klokken. Maar het is vooral ook dat ik gewoon na zou moeten denken in plaats van blinde paniek :') en dat lukt dus even niet :D
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:16:42 #87
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203255646
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
52VC3D9
*zwaait terug*
pi_203255671
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:09 schreef fietsie het volgende:

[..]
Mijn apps op mijn telefoon hebben ook gewoon schermpjes daarvoor :P

Morgen maar ff mailen of bellen op werk want ik snap er geen bal meer van.
pi_203255698
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:12 schreef Isabeau het volgende:
Zucht
Je foto is wat ondergesneeuwd :*
pi_203255736
Schrikken, Lucky. Gelukkig kwam je net langs en heb je dochter en 112 kunnen bellen. De rest wat ik zou willen zeggen is ook al lang geschreven door andere lieve mensen hier ;)

Een ehbo cursus helpt wel om je minder machteloos te voelen.
pi_203255751
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:22 schreef Blues het volgende:

Je foto is wat ondergesneeuwd :*
Normaal doe ik uploaden via imgurapp en daarna met de pc website van Imgur plaats ik het op fok :')
  dinsdag 18 januari 2022 @ 16:26:35 #92
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_203255772
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Normaal doe ik uploaden via imgurapp en daarna met de pc website van Imgur plaats ik het op fok :')
Als ik nog mod was geweest fixte ik het voor je; maar als ik nu in de gemodde subfora zie wat er staat snap ik -direct- weer waarom ik stopte :X
pi_203255910
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Schrikken, Lucky. Gelukkig kwam je net langs en heb je dochter en 112 kunnen bellen. De rest wat ik zou willen zeggen is ook al lang geschreven door andere lieve mensen hier ;)

Een ehbo cursus helpt wel om je minder machteloos te voelen.
Jullie hebben allemaal gelijk inderdaad.

Zo'n cursus is wel een goed idee denk ik. We hebben ook al zeker 10 jaar zo'n half voornemen om daar eens iets mee te doen.
Spoilers!
pi_203255919
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:20 schreef Blues het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Morgen maar ff mailen of bellen op werk want ik snap er geen bal meer van.
Geen seconde meer druk om maken vandaag, ICT bellen .
pi_203255964
Hoe is het met de covid score in jullie omgevingen?

Sinds gisteren beginnen hier de meldingen binnen te stromen van mensen die in isolatie moeten wegens zelf besmet of nauw contact. Ik heb er al twee ontweken door afstand en kort contact. Na een weekend zelftesten maar een nieuw doosje besteld op het werk.

Kind van collega positief getest dus (niet gevaccineerd) gezin zit in quarantaine. Zij is nu ook ziek. Blijft trouw zelftesten en die zijn negatief ... Hopelijk belt ze nu eens naar de GGD, want waarschijnlijk kan ze dan eindelijk over een paar dagen die QR code scoren :')
pi_203256001
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

Sinds gisteren beginnen hier de meldingen binnen te stromen van mensen die in isolatie moeten wegens zelf besmet of nauw contact. Ik heb er al twee ontweken door afstand en kort contact. Na een weekend zelftesten maar een nieuw doosje besteld op het werk.

Kind van collega positief getest dus (niet gevaccineerd) gezin zit in quarantaine. Zij is nu ook ziek. Blijft trouw zelftesten en die zijn negatief ... Hopelijk belt ze nu eens naar de GGD, want waarschijnlijk kan ze dan eindelijk over een paar dagen die QR code scoren :')
Wat vrienden en kennissen hebben nu corona. Het gaat goed rond.

Ondertussen is schoonfamilie een nieuwjaarsborrel aan het plannen, aangezien Oud & Nieuw niet door kon gaan met de maatregelen. Ik weet nog niet helemaal of ik het op dit moment zo slim vind.
pi_203256008
@fietsie hoe was het afgelopen met covid in de klas van uk?
pi_203256033
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 16:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

Niks bijzonders gehoord eigenlijk. Nou spreek ik ook niet zoveel mensen. Maar binnen m'n sportvereniging al een hele tijd niemand meer geweest die het had. De rij-instructeur vertelde dat geen van de instructeurs corona heeft gehad dus dat dat tot nu toe (afkloppen) erg goed gaat. En m'n moeder gaat morgen voor haar booster. Die was 2 weken ziek van de vaccinatie dus heeft de booster nu zo ingepland dat het niet uitmaakt als ze de komende 2 weken eruit ligt. :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')