SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
ze moeten morgenvroeg op hun kamer blijven dus ze zijn lekker aan het speculeren waarom en waarvoorquote:Op maandag 17 januari 2022 22:08 schreef Mickytjuh het volgende:
En als jullie in de game room zijn kunnen ze ook vrijstellingen verstoppen Salar...
Eensquote:Op maandag 17 januari 2022 22:11 schreef mike0709 het volgende:
Kitty voegt toch wel meer toe dan die 5 nieuwe 🤔
Ik ook niet maar het is niet andersquote:
Ginger dread house opbouwen in huis.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moeten morgenvroeg op hun kamer blijven dus ze zijn lekker aan het speculeren waarom en waarvoor
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
@:Bennie kun je de TT aanpassen er staat iets lelijks in
Kitty en 5 nieuwe was ook vuurwerk geweest. En dan had ze ook nog eens niet mogen koken, afwassen...quote:Op maandag 17 januari 2022 22:11 schreef mike0709 het volgende:
ik heb het al gewijzigd want anders kom ik bij een user uit die zo heetquote:
ik voeg wat toe ik voeg wat toequote:Op maandag 17 januari 2022 22:14 schreef engine het volgende:
Amy gaat om kwart over 10 's avonds nog even stofzuigen
en ik laat het graag zienquote:Op maandag 17 januari 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik voeg wat toe ik voeg wat toe
ik geloof niet dat iemand mod heetquote:Op maandag 17 januari 2022 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb het al gewijzigd want anders kom ik bij een user uit die zo heet
anders zou er geen tag verschijnenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat iemand mod heet
Hij is bedden verschonen en wie weet valt er troep uit die bedden van vuile voeten enzo dus dat zuigt ze op danquote:Op maandag 17 januari 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik voeg wat toe ik voeg wat toe
MODquote:Op maandag 17 januari 2022 22:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat iemand mod heet
Neequote:Op maandag 17 januari 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
@:Bennie kun je de TT aanpassen er staat iets lelijks in
1op 5quote:Op maandag 17 januari 2022 22:17 schreef Eks-Ree het volgende:
Wat is de kans……..
…… dat deze TT het einde haalt?
Oh wanneer komt die dan?quote:
Beter dan dat gekakel en gezangquote:Op maandag 17 januari 2022 22:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is zo heerlijk stil in de huiskamer af en toe.
.gewoon lekker zitten en niks zeggen .
tududududududuquote:Op maandag 17 januari 2022 22:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is zo heerlijk stil in de huiskamer af en toe.
.gewoon lekker zitten en niks zeggen .
Ik alleen als het Ginger dread house komt.quote:
Ik hoor ditquote:
bij hem is dat zo als word hij het pratenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dmitry is echt totaal niet te verstaan hé doe echt me best maar![]()
4x volgens mij...niet helemaal zekerquote:Op maandag 17 januari 2022 22:19 schreef Sestra666 het volgende:
hoe vaak is de rode buzzer vandaag in totaal gegaan? Weet iemand dit?
huismeesterquote:Op maandag 17 januari 2022 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
4x volgens mij...niet helemaal zeker
Ja wel slimquote:Op maandag 17 januari 2022 22:21 schreef mike0709 het volgende:
Extra kleren aantrekken zou dus ook mijn tactiek zijn. 4 onderbroeken had Leroy aan 😂
3x danquote:Op maandag 17 januari 2022 22:21 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
huismeester
afwassen
bedden verschonen
ehhhhh wat nog meer
Nee huismeesterquote:Op maandag 17 januari 2022 22:24 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
noes moest alleen koken, was dat ook door die knop?
Ja. Wat ik begreep kreeg ze daardoor het huismeesterschap en hoorde daar ook het koken van vanavond bij.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:24 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
noes moest alleen koken, was dat ook door die knop?
Jupquote:
Nee alleen vanavond.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:26 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
moet ze de hele week dan alleen koken? nee dus
geen gespreksstofquote:Op maandag 17 januari 2022 22:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik hoor dit
Alleen hoor ik iets anders dan jij bedoelt
voor ons ookquote:Op maandag 17 januari 2022 22:28 schreef engine het volgende:
De eerste week van Nawel was heel zwaar
Ze heeft er dan ook zó veel voor moeten doen…quote:Op maandag 17 januari 2022 22:28 schreef engine het volgende:
kwam ook door haar maandstondequote:Op maandag 17 januari 2022 22:28 schreef engine het volgende:
Die zei geen Wenenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:29 schreef engine het volgende:
De vader van Leroy zei: "Leroy je gaat me niet voor schut zetten, je gaat niet wenen daar".
mannen mogen niet huilen?quote:Op maandag 17 januari 2022 22:29 schreef engine het volgende:
De vader van Leroy zei: "Leroy je gaat me niet voor schut zetten, je gaat niet wenen daar".
Mannen huilen niet en vrouwen pissen nietquote:
Ja kan ook janken geweest zijnquote:Op maandag 17 januari 2022 22:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die zei geen Wenen
Dat weet ik zeker
Janken
Dat zal die gezegd hebben
een roker is geen onruststokerquote:
Ik weetquote:
van haarquote:Op maandag 17 januari 2022 22:35 schreef zodeju het volgende:
Slapen de nieuwe twee in de goudenslaapkamer?? Van wie is dan Yana? De dochter van haar of van hem?
2 uur streamtijd op zijn lekkere lijf!quote:Op maandag 17 januari 2022 22:18 schreef engine het volgende:
Nog even wat Tobias aandelen kopen. Ik denk eigenlijk dat hij met deze "straf" vooral gewonnen heeft
Dochter van Hanne.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:35 schreef zodeju het volgende:
Slapen de nieuwe twee in de goudenslaapkamer?? Van wie is dan Yana? De dochter van haar of van hem?
Oh, das volle bak daar.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dochter van Hanne.
Julio en Leroy slapen in de groene kamer.
duurt te langquote:Op maandag 17 januari 2022 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy heeft het buskruit niet uitgevonden blijkt wel uit z'n verhaal.
Ik mis wel zo'n type als Kitty. Die zie ik niet bij de nieuwe. Een ietwat volks type, man of vrouw. Misschien komt hij/zij later er nog in.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:11 schreef mike0709 het volgende:
Weetjewelquote:Op maandag 17 januari 2022 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
kun je horenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:38 schreef engine het volgende:
Leroy woont in hetzelfde dorp als MvG trouwens.
Ik denk eerder naïefquote:Op maandag 17 januari 2022 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Sterker nog, hij vind zelf van wel....quote:Op maandag 17 januari 2022 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
2 x per zinquote:Op maandag 17 januari 2022 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh crap .. nu let ik op 'weetjewel' ... niet te doen.
In Vlijmen is het wiel niet uitgevonden in ieder gevalquote:
had hij een relatie met een man of een vrouw?quote:Op maandag 17 januari 2022 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ook al niet zo'n helder lichtquote:Op maandag 17 januari 2022 22:38 schreef engine het volgende:
Vrouw ... vrouwen ....quote:Op maandag 17 januari 2022 22:40 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
had hij een relatie met een man of een vrouw?
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
In Vlijmen is het wiel niet uitgevonden in ieder geval
12 jr met vrouw, hebben dochtertje.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:40 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
had hij een relatie met een man of een vrouw?
Snapte?quote:Op maandag 17 januari 2022 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh crap .. nu let ik op 'weetjewel' ... niet te doen.
daar was het nog snapjequote:Op maandag 17 januari 2022 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)deos/653617068674864
![]()
![]()
Wie?quote:Op maandag 17 januari 2022 22:38 schreef engine het volgende:
Tering, wat een triest figuur.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)deos/653617068674864
![]()
![]()
Michael van Gerwenquote:
Was niet de bedoeling om jou te verleidenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Verdorie, laat ik met toch verleiden om te klikken
Vindt haar eigenlijk erg grof voor een vrouw....maar met prachtig haar.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:43 schreef greysbones het volgende:
Evelyne heeft een heel ontevreden gezicht elke keer
tikkeltje te zwartquote:Op maandag 17 januari 2022 22:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt haar eigenlijk erg grof voor een vrouw....maar met prachtig haar.
Goed verhaalquote:Op maandag 17 januari 2022 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling om jou te verleiden
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja ... het is mooi geweest .. tot morgen maar weer
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja ... het is mooi geweest .. tot morgen maar weer
Hoop het ook. Voor het harde werken. Hij heeft de slechtste deal tot nu toe.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:46 schreef Thorelf het volgende:
hoop dat bb straks iets leuks heeft voor tobias... hottub ofzo
7 dagen afwassen voor 14 man???quote:Op maandag 17 januari 2022 22:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hoop het ook. Voor het harde werken. Hij heeft de slechtste deal tot nu toe.
Ja, respect hoor.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
hij doet het wel allemaal zonder mopperen
Jepquote:
Paar bedden opmaken?quote:Op maandag 17 januari 2022 22:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hoop het ook. Voor het harde werken. Hij heeft de slechtste deal tot nu toe.
Ja dacht het wel.quote:
Op zich met je eens, maar ik vind wel dat er grote verschillen zitten tussen de beloningen en straffen. Zelfs de straf van Kristof werd beloond met 1000 euro.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:52 schreef engine het volgende:
En het is echt onzin om een beloning te geven omdat iemand een "straf" uitgevoerd heeft. Nog een keer drukken en hopen dat je dan een beloning krijgt.
Ja dat is het spel. Dat je niet weet wat je krijgt.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Op zich met je eens, maar ik vind wel dat er grote verschillen zitten tussen de beloningen en straffen. Zelfs de straf van Kristof werd beloond met 1000 euro.
Dat was geen straf, dat was een geheime opdracht.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Op zich met je eens, maar ik vind wel dat er grote verschillen zitten tussen de beloningen en straffen. Zelfs de straf van Kristof werd beloond met 1000 euro.
Hij is niet naar de DBK geweest dus dan zou hij dat al eerder gehoord moeten hebben.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Zou Tobias niet klagen omdat hij weet wat die afwijkende kleuren betekenen???
Ik hoop gewoon dat het wat harder wordt, is eigenlijk wat ik bedoel.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is het spel. Dat je niet weet wat je krijgt.
Nee de geheime opdracht was de badjassen. Zijn straf was het tot 1000 tellen.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat was geen straf, dat was een geheime opdracht.
tis psiechologisch al best zwaar voor de bewonersquote:Op maandag 17 januari 2022 22:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat het wat harder wordt, is eigenlijk wat ik bedoel.
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 17 januari 2022 22:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hmm.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is niet naar de DBK geweest dus dan zou hij dat al eerder gehoord moeten hebben.
Dat blijktquote:Op maandag 17 januari 2022 22:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
tis psiechologisch al best zwaar voor de bewoners
Hij is niet in de DBK geweest.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Zou Tobias niet klagen omdat hij weet wat die afwijkende kleuren betekenen???
Ik ook! Ik hoop op ineens bam nominatie, bam vrijstelling. etc.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook![]()
Ik verwacht dat ook nog wel.
That's what she saidquote:Op maandag 17 januari 2022 22:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou en dat begrijp ik dus niet. Je hoort het Salar en Julio net tegen elkaar zeggen, ze spraken over de 'hardere versie'. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vond zelfs vorig jaar harder dan deze versie, tot nu toe.quote:
@MOD , spoiler alertquote:Op maandag 17 januari 2022 22:57 schreef C.A.I het volgende:
Vannacht wordt alles vol gezet binnen en buiten met vogels en dan tellen
Mwah, vond ik wel meevallen. Denk dat ze het voorzichtig gaan brengen en dat het steeds heftiger moet gaan worden. Ik weet niet hoe dat in Australië ging omdat je hier naar een ge-editte versie kijkt zonder streams, maar kan me voorstellen dat het daar ook opgevoerd gaat worden in heftigheden. Je gaat niet gelijk deelnemers gek maken dat ze gillend het huis uit rennen.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou en dat begrijp ik dus niet. Je hoort het Salar en Julio net tegen elkaar zeggen, ze spraken over de 'hardere versie'. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vond zelfs vorig jaar harder dan deze versie, tot nu toe.
Ah, dat zal het zijn ja. Er werd al veelbetekenend ingezoomd op dat ene dekbedovertrek met vogels.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:57 schreef C.A.I het volgende:
Ik hoop echt dat je gelijk hebt!quote:Op maandag 17 januari 2022 22:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwah, vond ik wel meevallen. Denk dat ze het voorzichtig gaan brengen en dat het steeds heftiger moet gaan worden. Ik weet niet hoe dat in Australië ging omdat je hier na een ge-editte versie kijkt zonder streams, maar kan me voorstellen dat het daar ook opgevoerd gaat worden in heftigheden. Je gaat niet gelijk deelnemers gek maken dat ze gillend het huis uit rennen.
Yupquote:Op maandag 17 januari 2022 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ah, dat zal het zijn ja. Er werd al veelbetekenend ingezoomd op dat ene dekbedovertrek met vogels.
https://fb.watch/aBE3cGFjhX/
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ah, dat zal het zijn ja. Er werd al veelbetekenend ingezoomd op dat ene dekbedovertrek met vogels.
Was dat een straf of een geld opdracht.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee de geheime opdracht was de badjassen. Zijn straf was het tot 1000 tellen.
Gokjequote:Op maandag 17 januari 2022 22:57 schreef B00STER het volgende:
[..]Ik moest hardop lachen
(Hoe weet jij dat?)
Nou ja het was het directe gevolg van het drukken op de knop, dus ik neem aan dat dat de 'straf' was. En dat hij tegelijk een geheime opdracht kreeg.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Was dat een straf of een geld opdracht.
Na het drukken op de knop kreeg hij drie kansen om foutloos tot 1000 te tellen. En daarmee verdiende hij 1000 euro voor de pot.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:01 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Was dat een straf of een geld opdracht.
dat was echt heftig!!!!quote:Op maandag 17 januari 2022 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Na het drukken op de knop kreeg hij drie kansen om tot 1000 te tellen. En daarmee verdiende hij 1000 euro voor de pot.
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik snap soms niet wat jullie verwachten.quote:
was grapje engiequote:Op maandag 17 januari 2022 23:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik snap soms niet wat jullie verwachten.
Dus hij heeft vandaag al 2000 verdient....met de badjassen heeft hij ook 1000euro verdient.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Na het drukken op de knop kreeg hij drie kansen om foutloos tot 1000 te tellen. En daarmee verdiende hij 1000 euro voor de pot.
Gewoon vrijstelling voor Kristoff waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het tellen was gisteren.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus hij heeft vandaag al 2000 verdient....met de badjassen heeft hij ook 1000euro verdient.
ehhh want?quote:Op maandag 17 januari 2022 23:05 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Gewoon vrijstelling voor Kristoff waarschijnlijk.
is voor dimi vannachtquote:Op maandag 17 januari 2022 23:06 schreef Thorelf het volgende:
er ligt nog nog een hoeslaken boven het bed bij dimi volgens mij ....denk vergeten
Er gaat sowieso een Belg deze week.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:06 schreef odie22 het volgende:
geef iedereen vrijstelling, behalve Amy , want die gaat toch al naar huis
ok er gaat dus een nederlanderquote:Op maandag 17 januari 2022 23:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er gaat sowieso een Belg deze week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 17 januari 2022 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok er gaat dus een nederlanderNeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Misschien vandaar dat vogeldekbedquote:Op maandag 17 januari 2022 22:57 schreef C.A.I het volgende:
Exact.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Na het drukken op de knop kreeg hij drie kansen om foutloos tot 1000 te tellen. En daarmee verdiende hij 1000 euro voor de pot.
[..]
ok er gaat dus een nederlanderWelnee Amy gaat niet. Ze is al veilig. Die jankt nog wel een week door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Hoezo is ze veilig?quote:Op maandag 17 januari 2022 23:09 schreef engine het volgende:
[..]
Welnee Amy gaat niet. Ze is al veilig. Die jankt nog wel een week door.
quote:Op maandag 17 januari 2022 23:10 schreef engine het volgende:
Ohnee Amy en Eveline zijn nog niet veilig
Ja na die dekbeddenquote:Op maandag 17 januari 2022 23:10 schreef Mickytjuh het volgende:
zeer zeker morgen duizenden vogels tellen
Ik ga stuk om Salar die alles zeker weet.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja na die dekbeddenIk ga niet meetellen in ieder geval.
[..]
ok er gaat dus een nederlanderEn Kristof dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit twee dagen verschil tussen toch? Eigenlijk maar raar.quote:
Ik ben al een klein beetje fanquote:Op maandag 17 januari 2022 23:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ga stuk om Salar die alles zeker weet.
Salar gooit zichzelf voor de bus... Hij is voor beide kampen onbetrouwbaar.quote:
Tactiek.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:12 schreef Ireth het volgende:
Ik vind salar bij de jongens veel leuker dan met die slangenwijven...
2 dagen?quote:Op maandag 17 januari 2022 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Zit twee dagen verschil tussen toch? Eigenlijk maar raar.
En peter en grace en leroy en...???quote:Op maandag 17 januari 2022 23:10 schreef engine het volgende:
Ohnee Amy en Eveline zijn nog niet veilig
Yep... hoop dat ie tot inkeer komt en zich gewoon bij de jongens aansluit.quote:
Tobias heeft echt niet door dat Salar de aanstichter van de bondjes is op dit moment.quote:
Volgens mij vindt hij dit zelf ook veel leuker.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:12 schreef Ireth het volgende:
Ik vind salar bij de jongens veel leuker dan met die slangenwijven...
Ook jullie zijn blind voor zijn vieze tactiekenquote:Op maandag 17 januari 2022 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij dit zelf ook veel leuker.
Hij moet wel de jongens vertrouwen want hij heeft ze nodig....als hij die tegen zich krijgt door op eentje te stemmen is hij de lul.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Salar gooit zichzelf voor de bus... Hij is voor beide kampen onbetrouwbaar.
Ik luister ook liever naar gekonkel, dat gaat bij Grace nooit gebeuren, die is altijd op de vlakte en verandert snel van onderwerp als het over het spel gaat , haar tactiek, lief zijn met iedereen, niet roddelen en dan met de winst ervandoor gaanquote:Op maandag 17 januari 2022 23:14 schreef odie22 het volgende:
waarom moeten we elke avond naar dat domme gezwets van grace luisteren
Ik hoop dat Kristof een sliding maaktquote:Op maandag 17 januari 2022 23:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij moet wel de jongens vertrouwen want hij heeft ze nodig....als hij die tegen zich krijgt door op eentje te stemmen is hij de lul.
Vierquote:Op maandag 17 januari 2022 23:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 dagen?
voor de nominatie van Kitty en Peter
dus die waren ze veilig
geen idee hoeveel dagen het waren
Ken je nagaan dat iemand van de regie van BB ook die vogels op het dekbed heeft moeten tellen anders kunnen ze nooit controleren of het goed isquote:Op maandag 17 januari 2022 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja na die dekbeddenIk ga niet meetellen in ieder geval.
Als het een beetje meezit wel, als we afhankelijk zijn van de bewoners die moeten nomineren kan het even duur nogquote:Op maandag 17 januari 2022 23:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie Kristoff voorlopig niet gaan hoor.
Nee, niet blind en ook niet doof.....hij heeft in begin al gezegd dat hij hard speelt.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ook jullie zijn blind voor zijn vieze tactieken
Kristof gaat nergens heenquote:Op maandag 17 januari 2022 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit wel, als we afhankelijk zijn van de bewoners die moeten nomineren kan het even duur nog
Jaquote:Op maandag 17 januari 2022 23:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ken je nagaan dat iemand van de regie van BB ook die vogels op het dekbed heeft moeten tellen anders kunnen ze nooit controleren of het goed is
Maar dit is BB Australia 2021 en hij heeft 2020 gezien.... Hij is amateurquote:Op maandag 17 januari 2022 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Al gaat ook niemand het natellen
Maar ik vind het vreemd dat Salar of anderen die BB AU gezien hebben zelf die link nog niet gaan leggen.
Ze mogen toch niet van de kamer?quote:Op maandag 17 januari 2022 23:19 schreef spapaars het volgende:
Het is te hopen dat de rode knop zich ook 's nachts meldt.
Ik denk dat Salar gezien heeft dat hij niks aan Nawel en Amy gaat hebben. Die verlaat het schip en kan nu nog aansluiten bij die anderen.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:19 schreef Tourniquet het volgende:
Die andere gasten (vooral Toby en Kristof) zullen Salar toch ook wel al lang doorhebben?
Ze mogen vanacht niet van de slaspkamer af, dus die gaat nietquote:Op maandag 17 januari 2022 23:19 schreef spapaars het volgende:
Het is te hopen dat de rode knop zich ook 's nachts meldt.
Dat zij uberhaupt Amy als potentieel mede samenzweerder zagen was de doodsteek gok ik..quote:Op maandag 17 januari 2022 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Salar gezien heeft dat hij niks aan Nawel en Amy gaat hebben. Die verlaat het schip en kan nu nog aansluiten bij die anderen.
hoe zoll dat gaan geen regie? hoe weet je dat?quote:Op maandag 17 januari 2022 23:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Er is ook niemand bij de regie die dacht
"Laten we in de voorraadkamer een microfoon hangen, dan worden de doos in geluid opgevangen als iedereen tegelijkertijd in een gesprek daar z'n batterijen er uit trekt"
Is dat zo?quote:Op maandag 17 januari 2022 23:20 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ze mogen toch niet van de kamer?
Vanacht wel.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:20 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ze mogen toch niet van de kamer?
Ehquote:Op maandag 17 januari 2022 23:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 17 januari 2022 23:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dan heb ik iets gemist.
Hij heeft het al een paar keer gezegd. Dat zijn te beïnvloedbaar. Kijk hoe labiel Amy is...kun je niks van op aan.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:21 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dat zij uberhaupt Amy als potentieel mede samenzweerder zagen was de doodsteek gok ik..
Niet te hopen dat ze daar vannacht pas achter komen, als ze er niet uit mogen.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:22 schreef D. het volgende:
Hoe was het eten van Nouch trouwens bevallen?
Ah dus toch nog kans op een alarm vanachtquote:Op maandag 17 januari 2022 23:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Vanacht wel.
Morgenochtend niet, ze moeten dan wachten tot BB het zegt.
Ik was net iets soortgelijks aan het bedenken, met een andere insteekquote:Op maandag 17 januari 2022 23:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Niet te hopen dat ze daar vannacht pas achter komen, als ze er niet uit mogen.
Aan de andere kant is het voor de endgame ontzettend interessant om de meest zwakke spelers er in te houden, maar Amy is idd een ongeleid projectiel in een spel als dit.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Hij heeft het al een paar keer gezegd. Dat zijn te beïnvloedbaar. Kijk hoe labiel Amy is...kun je niks van op aan.
Ze hebben alle ballonnen gerepareerd en zijn klaar voor gebruik.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Vanacht wel.
Morgenochtend niet, ze moeten dan wachten tot BB het zegt.
En Julio zegt het nu letterlijk haha!quote:Op maandag 17 januari 2022 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was net iets soortgelijks aan het bedenken, met een andere insteek
Ja, maar die zien nu ook dat Salar absoluut niet te vertrouwen is omdat hij Nawel zonder pardon voor de bus gooit.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Salar gezien heeft dat hij niks aan Nawel en Amy gaat hebben. Die verlaat het schip en kan nu nog aansluiten bij die anderen.
Nu Kitty's tiet er niet meer is, moet ze maar met iemand anders' tenen spelen...quote:
Nee.quote:Op maandag 17 januari 2022 23:32 schreef Sluiper72 het volgende:
Beste mensen.
Ik kijk al bijna de ganse dag.
Ik heb opgevangen dat de bewoners vertelden geluiden te horen van tegen de muurplaten.
Natuurlijk mogen die mannen aan de andere kant niet praten.
Ineens vloog er wat schuim over de platen vertelden ze.
De twee dames keken naar elkaar met een rare blik.
Nu leg ik de link.
Zou het niet kunnen dat morgen de tuin vol zal liggen met schuim en badeendjes waar er een pin in zal verstopt worden ?
Wat is dit nou weerquote:Op maandag 17 januari 2022 23:34 schreef Flow3r het volgende:
kusjes voor het naar bed gaan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |