quote:Op maandag 17 januari 2022 20:46 schreef Momo het volgende:
Even gastmod gespeeld en de TT weer normaal gemaakt
Even wat tijd kopen om je strategie te bepalen?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:46 schreef praadje het volgende:
Wel apart dat John de Mol sr. in het buitenland zit en niet per direct is teruggekeerd. Bij zo'n crisis pak je toch het eerste het beste vliegtuig. Al was het alleen al om je familie te steunen.
Volgens Johnny landt hij vanavond.
Ja die zit vast druk te Zoomen met belanghebbenden, de beschuldigden en zijn advocaten. Thuis zou heel de pers voor zijn deur landgoed gelegen hebben.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Even wat tijd kopen om je strategie te bepalen?
Ik heb laatst haar boek gelezen en dat viel me zo tegen dat ze bij mij van haar voetstuk was gevallen. Maar nu staat ze er weer terug op hoorquote:
Nou vooruit danquote:NouOp maandag 17 januari 2022 20:46 schreef Momo het volgende:
Even gastmod gespeeld en de TT weer normaal gemaakt
quote:Johnny de Mol keihard ondervraagd in HLF8: ‘Ja, dit lijkt op doofpot’
Johnny de Mol werd vanavond het vuur aan de schenen gelegd in zijn talkshow HLF8. Hij is keihard en behoorlijk kritisch ondervraagd door zijn tafelgasten Catherine Keyl en Erik Dijkstra.
https://www.mediacourant.(...)it-lijkt-op-doofpot/
Fok!ers worden een dagje ouder.quote:
Vind ik ook. Zo'n tekst past prima in een post.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:18 schreef quirina het volgende:
Ik raak hier van in de war topic titels steeds veranderen. hou er eens mee op.
Bij deze..quote:Op maandag 17 januari 2022 21:18 schreef quirina het volgende:
Ik raak hier van in de war topic titels steeds veranderen. hou er eens mee op.
Nou nou nou ik ben nog 40 min. Slechts hete Mexicaanse bonen gegeten gisteren.quote:
Ja maar wel heel anders verwoord.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Catherine doet ook een klein Samantje...
TV / [SBS6] VI Vandaag #6 TURKEDquote:Op maandag 17 januari 2022 21:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk nooit naar VI maar nu zit ik klaar hoor, we gaan gewoon door.
Ja maar trek die "toen waren er ook vrouwen die dachten" slecht. Of het aan de vrouwen lag dat dat beeld bestond. En of het niet klopte omdat het haar, in dat wereldje, blijkbaar niet is overkomen.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:29 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja maar wel heel anders verwoord.
Zo heb ik het niet ervaren, dat het aan de vrouwen zou liggen, meer dat ze het een algemeen maatschappelijk probleem vond waarin vrouwen het onderspit dielven.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja maar trek die "toen waren er ook vrouwen die dachten" slecht. Of het aan de vrouwen lag dat dat beeld bestond. En of het niet klopte omdat het haar, in dat wereldje, blijkbaar niet is overkomen.
En deels Johnquote:
True. Ze maken het wéér waar.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik kijk nu niet, maar dat is toch het format?
Volgens Yvonne was Jeroen recent ook nog bezig met dames.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
Wel interessant: het zou in 2019 hebben plaatsgevonden.
Dat soort kerels zijn ook onverbeterlijkquote:Op maandag 17 januari 2022 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens Yvonne was Jeroen recent ook nog bezig met dames.
Er ontstaan ook relaties op de werkvloer. Vergeet niet dat er vrouwen zijn die zich omhoog willen neuken.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:49 schreef Stepperoller het volgende:
Ik kijk nog help mijn man is klusser, maar laat me raden. Is er al iets gezegd van de strekking 'Je ken tegenwoordig ook niet meer een beetje flirten zonder dat het gelijk #MeToo is' ?
Oh ja, want zonder machtsmisbruik valt er ook echt iets omhoog te neuken natuurlijk.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er ontstaan ook relaties op de werkvloer. Vergeet niet dat er vrouwen zijn die zich omhoog willen neuken.
Wie weet rolt er donderdag een passende naam uit.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mja ik blijf erbij; ik vind de naam 'BOOSGATE' misplaatst. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar 'talpaalgate', of desnoods Voicegate, want bij boosgate komt het meer over alsof Tim Hofman iets fout heeft gedaan.
Ook niet als achteraf het format een 'verborgen gebrek' lijkt te hebben?quote:Op maandag 17 januari 2022 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
En: ITV kan schade niet meer verhalen op John de Mol omdat het is 'verjaard' (lees: de commotie is meer dan 5 jaar na de deal aan het ontstaan).
Letterlijk verslaafd aan dit soort onzin blijkbaar.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat soort kerels zijn ook onverbeterlijk
We zien wel.quote:Op maandag 17 januari 2022 21:53 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wie weet rolt er donderdag een passende naam uit.
quote:
Ik zit wat te hannesen met streams zoeken (NLZIET doet moeilijk hier), maar als het blijkbaar wat meevalt, kijk ik het later wel terugquote:Op maandag 17 januari 2022 21:47 schreef Lievert het volgende:
Slappe hap bij VI![]()
Loop een beetje achter maar tot nu toe niet het verwachte vuurwerk
Dat heeft ze normaal nooit tegengehoudenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:01 schreef Kupelu het volgende:
Ohhhhh!! VI loopt echt te downplayen. En Ali onder de bus, via de flank Humberto en Albert. Aandacht verleggen.
Bijt niet de hand die je voedt
quote:Op maandag 17 januari 2022 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben nog familie van Nelly Frijda trouwens "Ma Flodder", volle nicht van mijn opa aan moederskant
Bespaar je de moeite. Derksen heeft John de Mol duidelijk hoog zitten.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit wat te hannesen met streams zoeken (NLZIET doet moeilijk hier), maar als het blijkbaar wat meevalt, kijk ik het later wel terug
Overduidelijk.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:01 schreef Kupelu het volgende:
Ohhhhh!! VI loopt echt te downplayen. En Ali onder de bus, via de flank Humberto en Albert. Aandacht verleggen.
Bijt niet de hand die je voedt
Het kan ook best zijn dat ze het echt niet snappen.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik vind VI zwak. Het begon een beetje goed, maar snel afzwakken, vergelijken met Harvey Weinstein, Verlinde de schuld geven, maar eigk zwak blijven over de Mol. Door naar Beau.
Doe maar 1 bord minder...quote:Op maandag 17 januari 2022 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]Hadden ze jou niet kunnen casten als Toet?
Graagquote:Op maandag 17 januari 2022 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]Hadden ze jou niet kunnen casten als Toet?
Thanks, dan laat ik hetquote:Op maandag 17 januari 2022 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Derksen heeft John de Mol duidelijk hoog zitten.
Ging er eerder ook al bij M over inderdaad. Ga dat allemaal nog wel terugkijken, want alles rondom Anne Frank vind ik ook super interessantquote:Op maandag 17 januari 2022 22:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Beau gaat momenteel over de verrader van Anne Frank, want die is zowaar ook uitgevogeld.
Daar heeft hij de afgelopen jaren genoeg kritiek op gehad anders, kort geleden nog met die boycot van het ADquote:Op maandag 17 januari 2022 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite. Derksen heeft John de Mol duidelijk hoog zitten.
Bomgate, met al die bommen die gedropt worden.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:12 schreef ArnieAlberts het volgende:
Bij VI: "Albert had gister tegen redactie Shownieuws verteld: ik ga een bommetje droppen over Humberto - en ze hadden niet vooraf gevraagd wat"
Dit zijn twee kandidaten die ik me nog goed kan herinneren ja, vond ik beide minstens één tof optreden hebben die ik me kan herinnerenquote:Op maandag 17 januari 2022 22:19 schreef Guanabana het volgende:
Die auditie van Kirsten heb ik nog regelmatig teruggekeken, was gaaf.
Wat is daar fout aan? Volledig natuurlijk 'seksueel grensoverschrijdend gedrag'.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sexueel overschrijdend gedrag is semantisch toch gewoon fout? Gaat iedereen dat nou bezigen?
Nou dat dus.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat is daar fout aan? Volledig natuurlijk 'seksueel grensoverschrijdend gedrag'.
Een masked jury zien ze wel zitten, kunnen ze achteraf nog makkelijker ontkennenquote:Op maandag 17 januari 2022 12:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan is het zelfs voor alle vieze mannetjes achter de schermen achteraf een grote verrassing wie ze gepijpt heeft.
Dan weet je toch wat er fout aan is?quote:Op maandag 17 januari 2022 22:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat is daar fout aan? Volledig natuurlijk 'seksueel grensoverschrijdend gedrag'.
Je zoekt NWS.quote:Op maandag 17 januari 2022 22:30 schreef Ferdii het volgende:
Kunnen we het hier wel gewoon als goed FOK gebruik hebben over wat die deelnemers allemaal niet deden om die aandacht te krijgen? Korte rokjes, geil lopen, teveel teasen etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |